Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

[V Kolumna Rosji] Koniec anonimowości Gajowego Maruchy

Mariusz Cysewski, 02.05.2015

„Pawło Kowal – żydobanderowskie ścierwo, dywersant ulokowany w Polsce” – krzyczy tytuł kolejnego zjadliwego postu „Gajowego Maruchy”. I dalej: „Pawło Kowal, syjonistyczna kreatura występująca pod nazwiskiem „Paweł Kowal” to Żyd z korzeniami na terenie dzisiejszej Ukrainy. Jest siostrzeńcem Żydówki Heleny Łuczywo (z domu Chaber, matka Guter, oboje mieszkali na Ukrainie), która była zastępcą Wielkiego Redaktora Aarona Szechtera. Również oboje rodziców Szechtera było Żydami z Ukrainy. Jeden z najbardziej antypolskich, plugawych szubrawców, jakich nosi święta polska ziemia…” (marucha.wordpress.com )
 
itd. itd.
 
Gajowy Marucha pieczołowicie dba o swoją anonimowość, by móc bezkarnie pluć, ale ustaliliśmy, kim jest. Nazywa się Mirosław Jan Wiechowski. To starszy pan, który od wczesnych lat osiemdziesiątych mieszka w Szwecji w miejscowości Solna, na północnych przedmieściach Sztokholmu, przy ulicy Hagalundsgatan 34 ( personer.eniro.se]. Według naszych informacji, Wiechowski należał do PZPR. Był blisko związany z aktorem Ryszardem Filipskim, który w czasach PRL był jedną z czołowych postaci środowiska byłych współpracowników gen. Moczara i tzw. narodowych komunistów, na podstawie którego powstało towarzystwo Grunwald. Od 1993 roku Filipski współpracował z Samoobroną.
 
Wiechowski jest weteranem Internetu – jest aktywny jako bloger przynajmniej od 1995 roku. Przez kilka lat prowadził prawicową grupę dyskusyjną „Ciemnogród”, gdzie wsławił się wycinaniem, a nawet zmienianiem treści postów swoich oponentów andhy.wordpress.com], manipulowaniem treściami - teraz jednak skupia się na swoim blogu „Dziennik Gajowego Maruchy”. Posiada profile Facebook, z których jednak mało korzysta: pod własnym nazwiskiem [facebook.com] i pod pseudonimem „Gajowego Maruchy” [facebook.com].
 
Wiechowski ma spory udział w szerzeniu propagandy rosyjskiej propagandy antyukraińskiej w Polsce. Marucha/Wiechowski jest szeroko cytowany w Internecie rosyjskim jako głos zdrowej, nieskażonej rusofobią części narodu polskiego. Jego wpisy są często powielane przez inne portale i profile. Marucha publikuje dużo tłumaczeń ze źródeł rosyjskich, a także z portalu The Bilzerian Report [thebilzerianreport.com], które wbrew pozorom powstają nie w USA, lecz w Armenii. Stamtąd właśnie pochodzi na przykład tekst „czy Władimir Putin jest największym przywódcą naszych czasów?” [gazetawarszawska.eu].
 
Marucha/Wiechowski głosi, że największym wrogiem Polski są Żydzi i Niemcy, de facto okupujący Polskę przy pomocy NATO. Dla Wiechowskiego naturalnym partnerem dla Polski i pozostałych narodów słowiańskich – z wyjątkiem Ukrainy! – jest Rosja [marucha.wordpress.com]. W jego poglądach bardzo wyraźny jest rys panslawistyczny.
 
Wraz ze swoim przyjacielem Włodzimierzem Kulińskim, także zamieszkałym w Szwecji, uczestniczy w prowadzeniu portalu „Wirtualna Polonia” [wirtualnapolonia.com], gdzie znajdujemy treści bardzo podobne do blogu „Gajowego Maruchy”. Wokół tego portalu skupione jest środowisko, które udziela sobie nawet „Orderów Patrioty” [orderpatriota.com]. W 2014 na jego opiekuna wyznaczono Stanisława Tymińskiego, kandydata w wyborach prezydenckich w 1990 roku i późniejszego założyciela „Partii X”, który ostatnio staje się ponownie aktywny. Znajdziemy tam także publicystę Stanisława Michalkiewicza, autora wiernopoddańczego listu do Władimira Putina Zygmunta Wrzodaka [wrzodakz.neon24.pl], niestrudzonego obrońcę Gazpromu Andrzeja Szczęśniaka, głównego ekonomistę SKOK Janusza Szewczaka i wiele, wiele innych ciekawych postaci.

Mirosław Jan Wiechowski
  * * *  
Powyższy tekst opracował facebookowy zespół „Rosyjska V kolumna w Polsce”. Polecam pozostałe publikacje zespołu  i poczet odznaczonych Orderem Wielkiej Stonki Ruskiego Miru – na Facebooku: facebook.com
 
Polub stronę zespołu „Rosyjska V kolumna w Polsce”!
 
Publikuję z podziękowaniami w ramach obchodów rocznicy Konstytucji 3 Maja i na pohybel opisywanej w publikacjach „V kolumny” pałkarzy Targowicy. Niech się święci 3 Maj. "Pierzchają dumni morderce"...
 
Mariusz Cysewski
 
Kontakt: tel. 511 060 559
[email protected]
sites.google.com
youtube.com  
mariuszcysewski.blogspot.com
http://www.facebook.com/cysewski1
 
Czytaj też ciąg dalszy - "Zemsta gajowego Maruchy":
naszeblogi.pl
Zobacz też:

Inne publikacje zespołu „V rosyjskiej kolumny w Polsce”:
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
 
O Ukrainie:
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
naszeblogi.pl
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 106540
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.05.2015 12:53

Dzięki! Tego typu rosyjska agentura wpływu zawsze wybija z tyłu wówczas, gdy frontowa (SLD/PSL/PO/WSI/...) słabnie.
jazgdyni

jazgdyni

03.05.2015 07:15

Witaj Dobrze, że do tego dotarłeś i opublikowałeś. Moje trolle często powołują się na maruchę, jak na wyrocznię, a on paskudnie mi śmierdział. To już nie pierwszy putler i patridota z zagranicy. Pozdrawiam
Ula Ujejska

Ula Ujejska

03.05.2015 14:41

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witaj Dobrze, że do tego

Janusz - wcale się nie zdziwię jak kiedyś odkryjemy, że "gajowy" jest wśród społeczności NP.pl :)
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.05.2015 10:26

Gajowi zawsze POdejrzani ;-)
alchymista

alchymista

03.05.2015 11:02

Janusz Szewczak? On też? No proszę, czyżby red. Sakiewicz wpuścił lisa do kurnika (nie po raz pierwszy zresztą)? A może oni mu przyznali ten order "zaocznie"?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

03.05.2015 14:47

Dobra robota. Jeśli mogę coś zaproponować ... warto przyjrzeć się także środowisku Polonii w Kanadzie. Od dawna można tam zaobserwować przeróżne prowokacyjne "spektakle" putlerowskich prowokatorów.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

03.05.2015 15:38

Bardzo dziękuję wszystkim dziękującym mi za "dobrą robotę", ale ja tu tylko wklejam :( Stąd apel zwłaszcza do blogerów. Proszę polubcie ten profil na Facebooku. Publikacji jest dużo. Gdybym ja tylko miał wklejać, to stanowiłoby to sporą część tego bloga. Kopiujcie też wy ;)) Pozdrawiam
Oona

Oona

04.05.2015 05:41

Nareszcie ktos napisal kim naprawde jest Gajowy Marucha. Serdecznie Panu dziekuje :) Czytywalam Maruche i zawsze cos w jego pogladach bylo dla mnie podejrzane. Przestalam wiec zagladac do gajowki. Zastanawialo mnie kim jest "Jasiek z Toronto". On tez produkowal sie u Gajowego Maruchy...
Domyślny avatar

Gość 255

28.12.2018 14:14

Dodane przez Oona w odpowiedzi na Nareszcie ktos napisal kim

.
Domyślny avatar

Boomcha

19.05.2015 16:24

1. Etykiet potrzebują ludzie złej woli lub intelektualnie ograniczeni, niepotrafiący przedstawić argumentów w merytorycznej dyskusji i obronić swój punkt widzenia. 2. Demokratyczna procedura wyłaniania reprezentacji przez Naród czyli suwerena ma sens o tyle o ile suweren ma dostęp do obiektywnej informacji i swobodę wyrażania subiektywnej opinii, co rzecz jasna owocuje dyskusją, a ta z kolei wpływa na świadomość obywateli i jednocześnie jakość samej procedury. Pluralizm mediów w systemie demokratycznym jest kluczowy, a to jaką wartość mają prezentowane opinie/poglądy ocenia sam zainteresowany/odbiorca/obywatel dobrowolnie się z nimi zapoznając. 3. Nie zgadzam się z zaprezentowana tu charakterystyka (chociaż to określenie na wyrost) opinii czy poglądów Gajowego, nie ma ona nic wspólnego z rzeczywistością. 4. Pomijam aspekt prawny całego pseudo-dziennikarskiego "dochodzenia", bo moralny jest oczywisty.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

26.05.2015 08:50

Dodane przez Boomcha w odpowiedzi na 1. Etykiet potrzebują ludzie

Pana (albo pani) prawo się nie zgadzać. Ładniej, a w każdym razie donośniej byłoby pod nazwiskiem. Najlepiej własnym. Przyznam że dziwnie mi wygląda pochwała demokracji i wolności dyskusji, wolności słowa ze strony miłośników Rosji. Ale ten aspekt sytuacji właściwie jest jasny - demokrację i wolność słowa lubicie wtedy, gdy trzeba szerzyć dezinformację i oszczerstwa; tak jak Bul Komorowski i jego poplecznicy; a zwłaszcza lubicie wtedy, gdy nic na demokrację i wolność słowa nie możecie poradzić. Żaden natomiast miłośnik Rosji nie ma prawa stroić się w kradzione piórka moralisty. Bo Rosja i bo zdrada mają z moralnością tyle wspólnego, co ku#wa z zakonem. Więc: sio ;-))
Domyślny avatar

Boomcha

26.05.2015 16:03

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Pana (albo pani) prawo się

1. Co do tzw demokracji - z jakiegoś powodu idzie ona w parze z upadkiem polskiego państwa i narodu, a tak na prawdę nigdzie jej nie ma, jedynie stanowi (często dość marny) parawan dla dyktatury/oligarchii/mafii/obcej agentury. W Polsce żadnej demokracji nie ma, nie mam jej nawet zalążka. „Historia uczy, że demokracja bez wartości przekształca się w jawny lub zakamuflowany totalitaryzm”. - Jan Paweł II 2. O Rosji wiem pan pewnie tyle co przeczyta w tzw mediach niezależnych, ewentualnie pamięta z czasów pierwszej komuny. Trochę mało, żeby się wypowiadać. Nie mam natomiast wątpliwości, że Rosja jest rządzona w interesie Rosjan i w ich interesie istnieje (przy wszystkich wadach i patologiach), co do Polski to są uzasadnione wątpliwości czy w ogóle istnieje czy jest już tylko krainą krajobrazową w UE. 3. Żadnej wolności słowa w Polsce nie ma, o czym świadczy choćby istnienie PRL-owskiego art 212 w tutejszym KK, czy tropienie wszędzie agentur (z jakiegoś powodu głównie rosyjskich, podczas gdy bodajże 95% mediów polskojęzycznych jest w rękach Niemców - tinyurl.com ). O tym, że ten wpis nie zostanie opublikowany nie wspominając.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

26.05.2015 19:56

Dodane przez Boomcha w odpowiedzi na 1. Co do tzw demokracji - z

LOL "Ale ty nam o Bohunie mów, a nie o miedzy i gruszkach" LOL Tematem wpisu ani tematem do żadnej dyskusji pod nim nie jest ani "demokracja", ani "wolność słowa". Tematem wpisu nie jest nawet to, co ja wiem o Rosji. Nie ma tu i nie będzie żadnej licytacji. Z niemoralnymi moralistami zwłaszcza, nawet gdyby nie byli anonimowi. Tematem wpisu i dyskusji nie jest nawet Rosja, tylko agentura Rosji w Polsce. Etykietki będziemy wam dawać, a protesty przeciw temu mam za dowód, że na złodzieju czapka gore. Albo "łap złodzieja". Zdrada i renegacja to słowa za mało w Polsce używane. I to się zmieni. Natomiast co do punktu 2: skoro w młodzieżówce Brauna Rosja tak korzystnie wypada w porównaniu z Polską, to w czym problem? To na co jeszcze Anonim czeka? Walizka-dworzec-Rosja :-)) Już z rana może pan być na placu Czerwonym. Jak to mawia pani klasyk: "emigracja może być szansą"
Domyślny avatar

Boomcha

26.05.2015 22:08

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na LOL "Ale ty nam o Bohunie

Ja ruskim agentem, na prawdę dobre. To znaczy dobre-dobre, bo przecież byle kogo by na agenta nie werbowali a i też pewnie kasy by nie żałowali. Ponieważ pisze pan do mnie per "wy" to od razu przejdę do sedna (jako agent), tzn do kwitów. Rodzinie po kądzieli "papiery" wystawiło sowieckie NKWD umieszczając na liście do wywózki. Uciekli przed nią bo znajomy Litwin ich ostrzegł. Z kolei rodzinie p mieczu (cholernie ostrym z resztą) papiery wystawili Niemcy wsadzając jednego z moich przodków do KL Auschwitz gdzie się wykończył w wieku 26 lat. Ma pan bardziej wiarygodne "papiery"? Czytam od czasu do czasu Wspomnienia moich pamiętników Jerzego Dobrowolskiego, to właściwie opis dzisiejszej Polski tylko nazwiska i szyldy inne. Jest tam wiele ciekawych i aktualnych spostrzeżeń, m.in. takie, że powszechny był wtedy gatunek człowieka, który przyjmował za prawdę tylko to co był sam w stanie objąć (najczęściej nie najtęższym) umysłem, wszystkiego czego nie mógł zrozumieć nienawidził. To też jest wciąż aktualnie niestety. Co do agentury - rozumiem, że widzi pan wszystkie z tą samą ostrością, al ez jakiegoś powodu wspomina tylko o rosyjskiej? Może pan wymieć powiedzmy po 3 przykłady działalności każdej z nich - wtedy będzie wiadomo o czym rozmawiamy, tzn jakiego rodzaju aparatem obserwacyjnym dysponujemy, bo np ja efektów działalności rosyjskiej agentury w Polsce nie widzę, a np Francuskiej, Niemieckiej czy Amerykańskiej już tak. Co do "anonimowości" w sieci - czy robi panu różnice kto jest autorem Lalki: prus czy Głowacki? ps Ja za granicą już byłem i wiem co to jest za życie. Jak pierwszy raz po miesiącu zjadłem żurek z chlebem to się rozpłakałem (literalnie). Po powrocie chciałem całować ziemię i powiedziałem sobie, że prędzej wyżrę wszystko co się nada do jedzenia do gołej ziemi a z Polski nie wyjadę. I tak zrobię. To, że widzę pozytywne strony rządów tych czy innych rządzących nie ma tu nic do rzeczy.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

29.05.2015 15:11

Dodane przez Boomcha w odpowiedzi na Ja ruskim agentem, na prawdę

"Nie sądzę by prof. Szczerski albo prezydent Duda mogli kierować się takimi motywami. W każdym razie profesor mówi co innego, i jak dla mnie - przekonująco. To są raczej racjonalni panowie. Nawet przekładając coś, czego nie ma ;-)) " - pan chyba, proszę pana, zwariował. Pan nie ma ani papierów, ani nie ma pan twarzy. Wszyscy widzą. Tak to jest jak się pisuje anonimy. Nie jest pan też ani Prusem, ani Głowackim. Pana biografia też ani interesuje, ani nie wzrusza, sory za szczerość. Tematem artykułu jest agentura rosyjska.
Domyślny avatar

Boomcha

29.05.2015 18:55

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na "Nie sądzę by prof. Szczerski

> Tematem artykułu jest agentura rosyjska. To powtarzam pytanie: po trzy przykłady działalności każdej z agentur jakie pan widzi, a rosyjskiej to pewnie z dziesięć ot tak pan wypisze, prawda? Wiec czekam. Bez cytatów z jakiegoś Szczerskiego, porad żeby wyjeżdżać itp bredni. Konkret. Przykłady.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

29.05.2015 19:04

Dodane przez Boomcha w odpowiedzi na > Tematem artykułu jest

Czekaj se anonimie... na powrót Bredzisława ;))
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

30.05.2015 12:40

Dodane przez Boomcha w odpowiedzi na Ja ruskim agentem, na prawdę

Anonimowość nie jest zła co do zasady. Ale decyzja o podpisywaniu się pseudonimem narzuca pewne ograniczenia. Na przykład, nie powoła się pan na "wiarygodne papiery", bo takich opowieści nie da się sprawdzić. To nie są czasy ani kraj, by komuś wierzyć na słowo. Dlatego ośmiesza pana użycie takiego argumentu podpisanego pseudonimem. Z kolei podpisujących się nazwiskiem prawdziwym bez trudu każdy sprawdzi - w internecie, IPN, itd. Intencje anonimów bywają różne. Ale w wypadku trolli powodem często też jest dokładnie to, że i ich można łatwo sprawdzić w IPN.
Domyślny avatar

Boomcha

28.05.2015 16:50

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na LOL "Ale ty nam o Bohunie

Jerzy Dobrowolski, "Wspomnienia moich pamiętników" - ze specjalną dedykacją dla cenzora: i.imgur.com
Domyślny avatar

Boomcha

28.05.2015 17:59

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na LOL "Ale ty nam o Bohunie

A to czemu nie poszło: i.imgur.com ?
Domyślny avatar

HenrykHenry

26.05.2015 23:07

Dzis zobaczylem filmik ze sztabu wyborczego Komorowskiego i pewna twarz ktora placzliwie spogladala gdzies w gore , pewnie na tablice ogloszen. Wyobrazcie sobie Panstwo ze to byla twarz Leszka Moczulskiego TW SBcji. TW pseud.Lech. Czy to aby nie kolega panski z KPN (parti zalozonej i wpelni kontrolowanej przez SB) , panski szef,przelozony ?.
Domyślny avatar

HenrykHenry

26.05.2015 23:07

Dzis zobaczylem filmik ze sztabu wyborczego Komorowskiego i pewna twarz ktora placzliwie spogladala gdzies w gore , pewnie na tablice ogloszen. Wyobrazcie sobie Panstwo ze to byla twarz Leszka Moczulskiego TW SBcji. TW pseud.Lech. Czy to aby nie kolega panski z KPN (parti zalozonej i wpelni kontrolowanej przez SB) , panski szef,przelozony ?.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

29.05.2015 15:07

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Dzis zobaczylem filmik ze

Hehehe... jak milicyjnych trolli rozwściecza ten brak szacunku dla antysemitów. A powód, poza wszystkim innym jest prosty. Wy śmierdzicie ;-))
Domyślny avatar

HenrykHenry

29.05.2015 22:26

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Hehehe... jak milicyjnych

Jak się nie ma argumentów i położenie robi się ciasne to się cuchnie wypuszczając jak skunks smród by odwrócić uwagę od siebie. Nie wiem czy da rade byś się umyl i nie cuchnal.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

29.05.2015 23:38

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Jak się nie ma argumentów i

Boli esbeków ta przegrana... I to mnie nie dziwi. Jak zwykle anonim, ale w twoim wypadku - konieczny. Bo akta zostały w IPN, LOL
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.05.2015 20:08

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Boli esbeków ta przegrana...

No i zatkales sie wlasnym smrodem jak u skunksa. Merytorycznie , merytorycznie "powsinogo". A wiem strach , strach cie trawi , co to bedzie , oj co to bedzie. Las juz idzie po ciebie , las z IPN.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

29.05.2015 23:43

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Jak się nie ma argumentów i

Autor notki ("V kolumna") nie sprawdzał akt towarzysza Wiechowskiego w IPN. Chłopcy po prostu na to nie wpadli. Informuję więc też towarzysza Wiechowskiego, że im to zasugerowałem, co biografię towarzysza rozbuduje :-)) Rozumiem też plucie na lepszych od siebie i ogólne zdenerwowanie towarzysza płynące z wiedzy, że te dokumenty są i będą. I będą coraz szerzej wykorzystywane.
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.05.2015 14:26

Panie !!! - lustrują panu "tatusia" ideowego TW- Lech. Kumpel w rozpacz po przegranej Komorowskiego.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

01.06.2015 11:35

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Panie !!! - lustrują panu

LOL
Domyślny avatar

Świadomy Obywatel

31.05.2015 15:00

Niesamowite. Właśnie w opisywanym wpisie na blogu maruchy postanowiłem zostawić komentarz, który wprowadziłby choć trochę moim zdaniem trzeźwej oceny Rosji. Zostałem zaatakowany jak największy debil, zaczęto przypisywać mi jakieś słowa których nie wypowiedziałem itd. Generalnie obelgi ze strony towarzysza (jak się okazuje) maruchy nie miały końca. Ten człowiek nie zna mnie, mojego zdania praktycznie na żaden temat ale już apriori przyjął je i oczywiście obwieścił na blogu. Cała masa durniów oczywiście w ciemno poszła za swoim mistrzem. Podejrzewam że niektóre konta są prowadzone przez maruchę osobiście. Od jakiegoś czasu miałem wrażenie że jest to typowa rosyjska propaganda ale ten wybryk już mnie na 100% przekonał. Po tych obraźliwych słowach maruchy zacząłem szukać o nim informacji i znalazłem ten wpis! Teraz jeszcze mniej mnie to wszystko dziwi. Do tej pory traktowałem bloga maruchy jako spojrzenie z innej strony (często moim zdaniem lepsze spojrzenie na wiele tematów). Jak każdy rozumny człowiek chcący docierać do prawdy zawsze patrzę na sprawę z kilku punktów widzenia. Ale na blogu maruchy obowiązuje jeden punkt widzenia. Jego! Szczerze mówiąc nie spodziewałem się że to jest taki debil. Acha oczywiście oskarżył mnie o wykonywanie zadania :) LOL. Człowiek wykonujący zadania innych oskarża o wykonywanie zadania. Oczywiście moje ostatnie odpowiedzi na jego pseudo zarzuty i obraźliwe teksty zostały wstrzymane. No cóż, towarzysz ma pewne przyzwyczajenia zawodowe a z nawykami jak wiadomo trudno walczyć. Pozdrawiam i dziękuję za wpis.
Domyślny avatar

HenrykHenry

31.05.2015 17:21

Dodane przez Świadomy Obywatel w odpowiedzi na Niesamowite. Właśnie w

No wszystko pasuje ... do Cysewskiego. Jakbyś o sobie pisał. Bo chyba nikt nie da wiary ze "Świadomy Obywatel" to nie Cysewskiego. Ta sama UB-KOW szkoła co u Pasierbiewicza.
Domyślny avatar

Świadomy Obywatel

31.05.2015 23:01

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na No wszystko pasuje ... do

Następny debil. No to jakiś wirus jest. U maruchy i tutaj również. Panie HenrykHenry zakładamy się o grubą kasę, że nie jestem Panem Cysewskim i spotykamy się w realu. Przyjdę z dowodem. Chcesz kontakt?
Domyślny avatar

HenrykHenry

01.06.2015 08:35

Dodane przez Świadomy Obywatel w odpowiedzi na Następny debil. No to jakiś

Nie - z kapusiami i ich oficerami prowadzacymi nie szukam kontakow.
Mariusz Cysewski

Mariusz Cysewski

01.06.2015 11:40

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Nie - z kapusiami i ich

Wracaj tu często, ubowniczku. Nabijasz oglądalność ;)) A wszystkim państwu radzę zajrzeć kiedy powstało konto tego esbeka - w marcu 2015. Mówi samo za siebie ;-))
Domyślny avatar

HenrykHenry

01.06.2015 14:45

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Wracaj tu często, ubowniczku.

Kto cie " wystrugal" ... wiemy - Kiszczak.
Domyślny avatar

HenrykHenry

01.06.2015 14:44

Dodane przez Mariusz Cysewski w odpowiedzi na Wracaj tu często, ubowniczku.

-"A wszystkim państwu radzę zajrzeć kiedy powstało konto tego esbeka - w marcu 2015. Mówi samo za siebie ;- Nooo to jest dowod - ten marzec !!!. Zalosny kapusiu z KPN.
Domyślny avatar

Świadomy Obywatel

01.06.2015 13:26

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Nie - z kapusiami i ich

Człowieku. Ośmieszyłeś się w tej chwili. Własnie Ci chciałem udowodnić kim jestem, ale ty towarzyszu nie jesteś zainteresowany. Przybiegłeś tutaj po tym jak towarzysz marucha zbanował mnie na swoim blogu. Usunął kilka komentarzy potwierdzając tym samym opisane tutaj fakty. Jak bardzo będziesz towarzyszu chciał to podtrzymuję propozycje ośmieszenia Cię. Spotkaj się ze mną w realu i pokaże Ci swój dowód osobisty. Tylko czy starczy ci ubeckiej odwagi odszczekać to co napisałeś. Idź dalej słodko pierdzieć towarzyszowi marusze ... no chyba że to właśnie ty jesteś marucha. Czy mam teraz zgodnie z twoją metodą towarzyszu zacząć używać epitetów? Mogłoby to wyglądać jakoś tak: "idź precz agencie FSB, trollu opłacony przez rosyjskie służby". Tak wygląda twoja metoda? Reprezentujecie moralne i intelektualne dno towarzyszu.
Domyślny avatar

HenrykHenry

01.06.2015 14:15

Dodane przez Świadomy Obywatel w odpowiedzi na Człowieku. Ośmieszyłeś się w

-"Następny debil. No to jakiś wirus jest" - czyz nie tak zaczales ?!. W ORMO tak legitymowali , widze ze ci zostalo ...
V for Vendetta

V for Vendetta

05.06.2015 20:30

Bardzo dobra robota. I znakomity serwis - ta Rosyjska V Kolumna na fejsie. Wg mnie najtrudniejszy w tej chwili temat do "zrobienia", to Stanisław Razwiedka Michalkiewicz - "były" pracownik Agencji Nowosti.
Domyślny avatar

Gość 255

24.08.2016 16:55

Michalkiewicz to zwolennik Rosji? Ten radykalny kapitalista,twierdzi, że Polską rządzą trzy stronnictwa: niemieckie, żydowskie i rosyjskie. Michalkiewicz nie jest rusofilem.
Domyślny avatar

Gość 255

28.12.2018 14:13

stosunek ma do Rosji Michalkiewicz?
Domyślny avatar

Gość 255

28.12.2018 14:17

.
Imć Waszeć

Dark Regis

26.03.2018 19:04

Dodane przez Antygajowy w odpowiedzi na Obecnie Gajowy Marucha stanął

Tu jest paru: klubinteligencjipolskiej.pl
Domyślny avatar

Gość 255

18.09.2019 12:04

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Tu jest paru: http://www

Ja miałem na myśli tych, co się wypowiadają stale na blogu maruchy w komentarzach. Jego żołnierzy, np:
1) Jasiek z Toronto (Jan Ogonowski z Toronto)
2) RomanK (Roman Kaffel z Teksasu)
3) Boydar z Lublina
4) NICK z okolic Tlenia za Tucholą
5)  Alex Sailor
i inni. Kim są, gdzie dokładnie mieszkają itp.
Ich cwaniactwo musi się skończyć!
Maverick

Maverick

17.08.2020 23:12

Dodane przez Antygajowy w odpowiedzi na Ja miałem na myśli tych, co

Głownie dzieci z III pokolenia żydowskich enkawudzistów przywieżionych do Polski na stalinowskich czołgach udają antykomunistów i wasalą się zachodowi skąd teraz idzie komunizm i lucyferianizm.
Maverick

Maverick

18.08.2020 18:56

Piłsuszki to taki sam fałszywy bohater jak Bolek, a ten artukuł napisany poprzez zamaskowanego komucha i judasza.
Maverick

Maverick

18.08.2020 19:06

Czy Ty Mariusz jesteś z III pokolenia NKWD? W Katowicach wielu członow mojej rodziny straciło życie gdy złożyli broń po ogłoszeniu amnestii poprzez komuszków. Teraz najbardziej komuchów znowu szukają komuchy. Daj se siana gdybyś był wolnościowcem i suwerennem to byś respektował wolność słowa. Piszesz pomówienia jak Olga Tokarczuk pisze ksiązki na zamówienie. To wy jesteście kolejnym pokoleniem okupantów Polski.
J z L

JzL

29.09.2021 23:23

Parch i smiec
Amen
Ryan

Ryan

28.10.2021 22:18

A to szmata jedna
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

02.10.2023 14:20

Trzeba jeszcze dodać, że Gajowy Marucha umieszcza wiele tekstów z Nowego Dziennika Politycznego, utworzonego przez rosyjską propagandę portalu, który udaje polski i na który jako jedyny polski powołują się np. na portalu KONT. Jakakolwiek wzmianka, że NDP to rosyjska fałszywka z nieistniejącymi autorami jak Hanna Kramer, powoduje wybuch wściekłości Maruchy i wykasowanie komentarza. albo wiązankę obelg, jakiej nie powstydziłby się cały sztab Tuska i Krystyna Janda, ta zasr..na aktorka. 
Mam też podejrzenia, że podobne źródło i serwer jak NDP ma strona "Konserwatyzm", na której często pisze małżeństwo Wielomskich. 
Wpis bardzo cenny dla mnie, bo wyjaśnia wreszcie reakcje Maruchy na patriotyczne strony, wpisy, na polską wersję historii. Dzięki
Mariusz Cysewski
Nazwa bloga:
Mariusz Cysewski
Zawód:
Antykomunista. Tłumacz. Dziennikarz
Miasto:
Katowice

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 538
Liczba wyświetleń: 3,205,760
Liczba komentarzy: 1,481

Ostatnie wpisy blogera

  • Bytom: proces o brak szacunku dla rasy panów III
  • Komitet Napadu na Demokrację a ład nazewniczy i moralny
  • Popieram Cimoszewicza z Komitetu Napadu na Demokrację!

Moje ostatnie komentarze

  • Hehehe... Aleś się Pan (z całym szacunkiem) wybrał z tymi uwagami. Gdzie jak nie na Naszych Blogach znajdzie Pan takie ilości endeków już nawet nie kiszczakowych, co prosowieckich? Takim Pucio nawet…
  • "Z niebytu"? "Wolny Czyn" nieprzerwanie publikowany jest na serwerze pod jurysdykcją Stanów Zjednoczonych, LOL. Kopiowany w Polsce u Kornela Morawieckiego. Jeśli zdecydowałem się zstąpić na chwilę w…
  • Nic pani nie rozumie. Zygmunt Miernik nie rzucił tortem w sędzię dlatego, że lubi rzucać tortami albo dlatego że nie lubi sędziów, nawet tych pseudosędziów jacy są w Polsce. I do więzienia też nie za…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • [V Kolumna Rosji] Koniec anonimowości Gajowego Maruchy
  • Chiny-Rosja: Dlaczego Chiny chcą „odzyskać” Syberię
  • Zamach w Smoleńsku: udział państw trzecich?

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Trzeba jeszcze dodać, że Gajowy Marucha umieszcza wiele tekstów z Nowego Dziennika Politycznego, utworzonego przez rosyjską propagandę portalu, który udaje polski i na który jako jedyny polski…
  • Ryan, A to szmata jedna
  • JzL, Parch i smiec Amen

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności