Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ewaryst – receptę na sukces PiS-u ma!

JacBiel, 03.11.2014
Nawiązuję do czujności blogera Ewarysta.

Z mojego rozeznania wynika, że to porządny gość, i łebski dosyć, czyli inteligentny itd.

No, najbardziej mi pasuje z tym, że jest zapodanym „pisiorem”, czyli popiera PiS, ale w sposób na tyle inteligentny, żeby nikt nie mógł powiedzieć, że popiera „na pałę”, czyli fanatycznie. Popiera programowo (?).

Ewaryst stosuje poparcie inteligentne, czyli po pierwsze nie krytykuje konkurencji, bo to wiadomo – mowa nienawiści – a to najprostszy błąd w czasie kampanii wyborczej – więc ciiii… - przecież będzie czas po wyborach, aby omówić te sprawy.

Po drugie – nie dajmy się złapać na fanatyzmie – więc punktujmy wszystkie nieścisłości i drobiazgi, a tym bardziej grubsze potknięcia PiS-u. To podstawa, jak przeciwnicy zobaczą, jacy jesteśmy „samokrytyczni”, to wtedy się wzruszą, i pomyślą: ”jaki ten PiS jest szlachetny, a co mi tam, jak raz zagłosuję na kaczora…”

Popieram Ewarysta – mamy jeszcze dwa tygodnie, aby obnażyć indolencję PiS-u, co nie dość że przysporzy nam wyborców, to jeszcze nawróci niepoprawne, a liczne zastępy lemingów.

/NP/
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12923
Ula Ujejska

Ula Ujejska

04.11.2014 15:37

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

No to pozostał nam już tylko jeden nieumoczony, czyli JKM ?  :)))) ... i wycieczki do ruskiej ambasady i do Rosji po porady, na własny koszt oczywiście. Ze strachu przed banderowcami, lub czystego zysku, można oczywiście pomóc w rozbiorze Ukrainy i co tam jeszcze: kobiety i niepokornych pozbawić praw wyborczych ? JKM już poparł niemalże rozbiór Ukrainy i na codzień jest fanem Putina.
Ja pozostanę jednak w "układzie" przeciw szubrawcom i oszołomom i spróbuję się pogodzić z banderowcami. Kaczor nie jest nieśmiertelny i super wytrzymały, wcześniej czy później w PiS do głosu dojdzie wojownicza młodzież i... przyspieszymy.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:45

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

Gratuluję! Ale o co w tym "komentarzu" (cudzysłów jak najbardziej na miejscu) chodzi?  :-)
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 21:15

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

Tempo wyznacza siła,  siła zależy od poparcia, a poparcie opozycji w krajach pozbawionych swobodnego przepływu informacji ze zmonopolizowanymi  mediami drukującymi Masowemu zwoje jest... cudem. Cieszmy się z tego.  
Na początku 1980 roku było identycznie, a nawet gorzej. Gierek miał 80% poparcia, a nie tylko 70% jak Komorowski. Skąd zatem wzięła się rewolucja 1980 roku? Ktoś ją przewidział. Ja nie znam nikogo takiego. Co takiego zatem wydarzyło się? Ludzie tego nie pamiętają. Po 1979 roku dotarło do wszystkich to, że media kłamią! Do wszystkich! Do Cichych, Gęgaczy, Szmaciaków i normalnych ludzi. Teraz też w końcu dotrze. Na razie zbiera się.
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

05.11.2014 03:31

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na No to pozostał nam już tylko

A to przyśpieszenie to najlepiej wychodzi wtedy kiedy tylko jeden milicjant mocno tupnie ostro POdkutym walonkiem!Powiedziałbym nawet że to przyśpieszenie jest tak gwałtowne że aż całą drogę trzeba gnać na bosaka bo buty właśnie milicjant zbiera jako dowody rzeczowe a resztę na handel i owszem.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

04.11.2014 09:15

Ten brak krytyki platformy jest zastanawiający. Nawet Ziemkiewicz platformie ciosów nie żałuje ;-)
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 09:28

@Autor
Ewaryst to imię nie tylko rzadkie ale rzadkie wyjątkowo, a wśród blogerów tym bardziej, toteż jak mniemam, pije Pan do mnie.
Zatem, jako człowiek starej daty (czyli wychowany dobrze) - odpowiadam:

w jednym ma Pan rację: tak, mam receptę na sukces PiS i ta recepta brzmi - pogonić pisowską wierchuszkę, bo postępuje tak, jakby... była nie z PiSu (eufemizm).
Bo parę milionów przyzwoitych Polków w konia regularnie robi, z przyczyn, o których długo by pisać.

Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)
A, i jeszcze jedno: policzymy się 16 listopada przy urnie, to pogadamy. OK?

JacBiel

JacBiel

04.11.2014 10:08

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @Autor Ewaryst to imię nie

"Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)"
Proszę się nie gniewać, ale skoro Pan publikuje swoje poglądy, to chyba też i trochę do mnie kieruje Pan swoje wypowiedzi?
Proszę się nie gniewać, ale prowadzimy walkę polityczną, i mam nadzieję, iż nie uważa Pan, że przekraczam dopuszczalne granice.
Pozdrawiam
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 11:21

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na "Kogo zaś bloger Ewaryst

@Jacek Biel

Proszę Pana - mnie tak naprawdę mało obchodzi, co ktoś mi zupełnie nieznany na mój temat sądzi, mówi i pisze.

Skoro jednak poświęcił mi Pan aż osobną notkę, to się do niej krótko ustosunkowałem. I tyle.

Oczywiście, że  nie przekracza Pan dopuszczalnych granic - po prostu moim zdaniem Pan nie widzi tego, jak PiS ludzi dobrych, przyzwoitych, co wybory w przysłowiowe bambuko  robi. Kogo jednak ja popieram - to dopóki nie zadeklaruję tego jasno, że na przykład popieram hodowców kanarków, a nawet kosmitów - to jest moja, prywatna sprawa i zgadywanie jest zajęciem jałowym.


Pozdrawiam Pana!

EF

goral

goral

04.11.2014 10:33

"uderz w stol a nozyce sie odezwa" ....c.b.d.u Dla tych ,ktorzy maj problem ze zrozumieniem tego tutaj zmieszczonego lekko-satyrycznego tekstu,zalecam ponowne jego przeczytanie.. Konstruktywna krytyka moze nawet byc przyczyna samobojstwa,jezeli jest stosowana niewlasciwie i w niewlasciwym czasie czy warunkach. Wybory samorzadowe za 2-tygodnie.Oboz patriotyczno-narodowy czyli MY, powinien pojsc do nich razem i skonsolidowany.Glosujemy za PIS. Czy owi przedstawicile PIS byli czy sa mniej lub bardziej kompetentni jest drugorzednym priorytetem. Nie ma bardziej niekompetentnych samorzadowcow niz ludzie oraz Aktyw z bylej PZPR..A czlonkowie PO,SLD,PSL,NR i ich rodziny to wlasnie byli Komunisci,Ormowcy,Sb-ki,WSI,Milicjanci i Zoomowcy,oraz byla i komunistyczna kadra Aministracji od szczzebla Panstwowego,poprzez wojewodzki,powiatowy i gminny. To jest monstrualny Potwor z ktorym walczymy i znowu musimy sie zmierzyc. ps.Ewaryst Federewicz niej jest sympatykiem PIS. Jego szczegolna blogowa aktywnosc zawsze jest zwiazana z terminami wyborow.. Jest zadaniowym.. Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje..
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 11:07

Dodane przez goral w odpowiedzi na "uderz w stol a nozyce sie

@ "goral"

1. Niektórzy ("goral" na przykład) mają problem z czytaniem ze zrozumieniem nawet nazwisk:

Fedorowicz, nie Federowicz  brzmi nazwisko blogera Ewarysta :-)

2. "goral" pisze zwyczajną nieprawdę, bo Ewaryst Fedorowicz jest blogerem b. aktywnym głównie  pomiędzy wyborami, które przypadają przecież raz na parę lat, rzadziej - raz na parę miesięcy :-)

3. Wg "gorola" Ewaryst "jest zadaniowym. Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje."

No jak to dlaczego?! Że "goral" znow nie załapał: widocznie Pan Darski też jest zadaniowym :-DDD

No, kogo tu jeszcze,  "goral" na NB wytropi? ;-)

gal

ant.an

04.11.2014 11:47

To ich załamywanie rąk nad PiS-em, to puste ogólniki i ani jednego konkretu nad którym możnaby pomyśleć.
Tfu, Wasyl zamykaj!
goral

goral

04.11.2014 13:05

re :Autor.. Odpowiedz na moj komentarz Federowicza-Fedorotenki,ktory bylm skierowany do pana jest najlepszym przykladem jego merytorycznosci. Glupie komentarze argumentacja w stylu imbecyla to poziom intektualny i poznawczy Federowicza-Fedorotenki. Oskarza "DARSKIEGO" o "zadaniowosc" na NB.. Czytelnikom proponuje bojkot tego trola.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 15:37

Dodane przez goral w odpowiedzi na re :Autor.. Odpowiedz na moj

hm... to jest język Prawdziwego Pisowca - aż sobie screena na pamiątkę zrobiłem. :-)
A trolle, to się proszę "gorala" pod pseudonimami chowają, bo się nazwisk swoich wstydzą - a właśnie, "goral" jakieś nazwisko ma? :-)

Domyślny avatar

Maciek71

04.11.2014 16:57

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na hm... to jest język

Panie Ewaryście proszę się nie przejmować. Obserwując takie agresywne i chamskie komentarze osobników typu @gorol, mam wrażenie, że pisane są z ulicy Czerskiej w W-wie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:40

Dodane przez Maciek71 w odpowiedzi na Panie Ewaryście proszę się

Proszę Pana, ja się nie przejmuję - mnie jest po prostu wstyd za tych, co się tak zachowują. :-)
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 17:36

Czytając wpis byłem przekonany że  mam do czynienia z sarkazmem kogoś poirytowanego  ostatnią produkcją Ewarysta Fedorowicza. Gdy dobrnąłem do końca okazało się, że to nie sarkazm.
Szanowny Ewaryście Fedorowiczu, szanowny Autorze, wszyscy mogą się mylić, mogą popełniać błędy. Jeśli jednak chcemy coś zmienić w kraju, to nie cenzurujmy tych którzy są aktywni,  tylko próbujmy dołożyć swoją cegiełkę. Nie ma innej drogi.
Dopisane później:
Pomyliłem się. Autor nie wyszedł z roli do końca, a nawet dogiął. No cóż, nie znam poglądów Autora, a tyle Monty Pythona na serio trafia się na blogach, że zwątpiłem. Jest mi wstyd, nie należy wątpić w człowieka.
Pozdrawiam serdecznie,
JW
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:48

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Czytając wpis byłem

"nie cenzurujmy tych którzy są aktywni," - przepraszam, ale kogo ja niby cenzuruję?! 

Też pozdrawiam

EF

Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 19:24

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na "nie cenzurujmy tych którzy

Użyłem słowo "cenzurować" w znaczeniu weryfikować, oceniać, recenzować, opiniować, krytykować, kontrolować, nicować, czyli wystawiać cenzurki, co z kontekstu jasno wynikało.
gracz ogame

gracz ogame

04.11.2014 17:08

Ewaryst jest jednym z najciekawszych blogerów. Stosuje ironię, sarkazm, co dla niektórych tutaj jest niestrawne. Ale recepty na sukces raczej nie ma. Ja uparcie twierdzę, że tą receptą była koncepcja Bielan - Kamiński, koncepcja zakopania topora wojennego. Czy dzisiejsze społeczeństwo chce wojny polsko - polskiej, czy jest gotowe zaakceptować słowo zbrodnia? Stąd bierze się poparcie dla Komorowskiego i niesłabnące mimo afer dla PO - ono się bierze ze strachu przed PiS-em. Pozdrawiam Serdecznie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:50

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Ewaryst jest jednym z

mamy, graczu, problem: 

"koncepcja zakopania topora wojennego" (czytaj  nadstawienia łobuzom z Układu drugiego policzka a nawet tego, co poniżej pleców) oznacza utratę żelaznego elektoratu, bez gwarancji zyskania elektoratu "miękkiego", bardziej labilnego i raczej skłonnego głosować na tych co ziarno sypią, czyli Władzę.

Wg mnie PiS już NIGDY nie wygra, miał jedną jedyną szansę zaraz po Smoleńsku, co parę godzin po wygranej Komorowskiego opisałem tak:

"...obraz pobojowiska.
 Bo to jest obraz pobojowiska, na którym poległy nadzieje co najmniej 7 919 134 Polaków na przyzwoitą Polskę.
 A tak wcale być nie musiało.
 1. Najpierw uwaga natury, przepraszam za sformułowanie, praktycznej:
 - Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po takiej hekatombie, jak ta, spod Smoleńska, która wyzwoliła tak ogromny ładunek patriotycznego - tak, nie wstydźmy się tego słowa - uniesienia.
 - Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po dwukrotnej, niszczącej wiele miejscowości, powodzi.
 - I już nigdy, żadne wybory, nie będą mały miejsca w sytuacji, gdy przynajmniej jeden kanał telewizyjny (TVP1), zachowywał się przyzwoicie i nie wspierał wszelkimi możliwymi i niemożliwymi metodami kandydata establishmentu.
JUŻ NIGDY!

 Każde następne wybory będą odbywały się w warunkach skrajnie nierównych szans, zaoferowanych Opozycji przez Władzę.
 Bez jakichkolwiek pozorów równego traktowania stron, o kontroli nie wspominając."

http://ewarystfedorowicz.salon24.pl/203620,jak-sztab-przerznal-prezesowi-wygrane-wybory

A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą.
 

gracz ogame

gracz ogame

04.11.2014 18:39

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na mamy, graczu,

Nikt nie ma tak żelaznego elektoratu jak PiS, zdecydowana jego większość zagłosuje jak trzeba, niezależnie od przyjętej koncepcji.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 19:08

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Nikt nie ma tak żelaznego

no to się, graczu - mylisz: PO ma nie tylko  żelazny, ale i stalowy - pisałem o tym ponad rok temu

http://naszeblogi.pl/40230-stalowy-elektorat-platformy

gracz ogame

gracz ogame

05.11.2014 05:46

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na no to się, graczu - mylisz:

Być może ma, Ale Wy macie swój, który zawsze bierze udział w wyborach. Warto spróbować powalczyć jeśli nie o elektorat PO to o głosy niezdecydowanych, tych którzy zostają w domu. Oczywiście trzeba mieć pomysł jak to zrobić, a przede wszystkim tych wysiłków nie zmarnować - w znaczeniu nie wystraszyć tych potencjalnych wyborców. Ciekawą próbą dotarcia do ludzi były debaty np o służbie zdrowia. Tyle że później media, powtarzając za Prezesem mówiły już tylko o zbrodni. I co się stało z uzyskaną wtedy przewagą?
Domyślny avatar

Vinitrol

05.11.2014 12:16

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Być może ma, Ale Wy macie

Hehe widzi Pan sprawa wygląda tak: "Albo jesteś z Nami albo jesteś naszym Wrogiem". Przylazłem tutaj swego czasu przekierowany z Niezależna.pl w poszukiwaniu realnego jakiegoś zaczepienia. Nie byłem zaangazowany, niemniej widziałem, że trzeba gdzieś sie podłączyć bo tak dalej być nie może. Pomyślałem tak : skoro PiS to druga co do wielkości , możliwości i zaangażowania partia a do tego zdecydowanie przeciwna nierządom Platformersow no to chyba Oni bo niby kto inny ? Przybyłem, poczytałem, napisalem, zostałem obrażony i zignorowany. (Sądzę po dyskusjach,że nie tylko ja) Więcej nawet spotkałem się tutaj z taką samą agresywną merytoryką z jaką spotyka sie PiS w TV. (nie tylko w stosunku do mnie żeby było jasne). Raptem 3-4 osoby piszą tu coś konkretnego i rozwojowego. Reaszta rozpamiętuje porażkę z 80 lat. gorole i szympansy (nie tylko) plują w stylu niesioła na wszystkich co ośmielają się mieć inne zdanie. No i przekonaliście mnie (zwlaszcza Lektor i gorol) zeby oddac głos na jakąś inną partię. G*R*A*T*U*L*U*J*Ę ! Zagłosuję na jakiś ruch narodowy, może oni nie bedą obrażać zainteresowanego. Ps1. Ten krzyżyk nad wisłą pod otwockiem jest krzyżykiem Ludowego żołnierza, ale weterana z 1939r wywiezionego na syberie. Szwagra mojej Matki. Matki Powstańca jeszcze żyjącego, więc szacunku do Polski i Polskich wartości nie będziecie mnie uczyć. Wrócił tu i uciekał do lasu do AK. No i go PRL nie pochowała jak trzeba. Dlatego leży tam bo Ludowy hełm ma na Krzyżu i dla takich jak Wy to tylko śmieć a nie Polak. Tfu "polacy". Tym niemiłym akcentem kończę odwiedziny w dolinie PiSu. zyczę mimo wszystko powodzenia w wyborach. Pozdrawiam i żegnam. Adam Krzyżtoporski, Warszawa, ul. Brazylijska. (1975 Piaseczno) @EF ;) Ps2. Panie Marcinie życzę Panu szczęśliwego powrotu do Wolnej Polski. KAT trzymam Pana za słowo , 2016 proszę o mnie nie zapomnieć, jeszcze trochę siły w rękach mam kij udźwignę. ps3. do dziś nie dostałem żadnej ulotki kandydata PiS (mimo,że biuro kandydata jest niedaleko bo na ul Waszyngtona).To nie ja olewam PiS, to PiS olewa mnie niech to dotrze do waszych głów. ps4.; Panie Robercie Kościelny pozdrawiam, może jeszcze gdzieś będziemy mieli okazję podyskutowac.
Domyślny avatar

Tarantoga

04.11.2014 21:00

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na mamy, graczu,

"A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą."---koniec cytatu. Po prawdzie,to mnie zaskoczyło jedno... "zdesperowani ludzie". Do cholery jasnej! Czego jeszcze trzeba,aby faktycznie tubylców w III RP zdesperować?! Przecież zostali juz pozbawieni praw obywatelskich (dobra...przesadziłem lekko)musza tyrać do smierci za grosze,bez wizji emerytury godnej człowieka,ten naród (ma być z małej litery)dopuścił do przejęcia państwa (?) od sołtysa,po prezydenta i marszałka sejmu (nadal z małej)przez [autocenzura]. O okazjach do zrzucenia tej bandy w rynsztok, pisze Ewaryst...takiej okazji jaką był Smoleńsk...nie wolno było zmarnować. Przepraszam za uzycie słowa "okazja".... Niestety...Kaczyński nie ma ręki do ludzi...teraz ma szansę...zatrudnić Kurskiego i Bielana...fachowców od PR-u z Kancelarii przy Alejach nie ściągnie...tam zarabiają więcej od ministrów :-)) Po cichu tylko mogę liczyć,że Ewaryst sie myli pisząc,że Kaczyński i PiS juz nigdy niczego nie wygrają... Ale tu działaja dwa Prawa Murphiego: 1.Nigdy nie jest tak źle,że nie może być gorzej. 2.Jeżeli już jest tak źle,ze nie moze być gorzej...to będzie. Do tego nalezy dodac poprawkę na głupotę naszego "społeczeństwa" i mamy komplet. Quod erat demonstrandum Amen

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 237
Liczba wyświetleń: 1,493,907
Liczba komentarzy: 2,638

Ostatnie wpisy blogera

  • Pułapka się zatrzasnęła - wyszło na to że PiS to katotaliban
  • Trzy rzeczy, które mogłyby obalić rząd PiS
  • ​Rozmowa z chłopem o polityce

Moje ostatnie komentarze

  • "Może to tylko mrzonka, ale rzeczywista realizacja tego postulatu [kwota wolna od podatku w wys. 8000 zł/rok] oznaczałaby ogólnonarodowy wybuch entuzjazmu i uruchomienie energii." Z pewnością, bo…
  • z listu do Admina: http://naszeblogi.pl/638…... Witam. Trolisko nadal kłusuje po NB. Uprzejmie proszę o zablokowanie tego osobnika. "Obrazek użytkownika Lektor Lektor 2016-10-09 [13:05] " że…
  • Na NB pojawiło się ostatnio kilka paszkwilanckich tekstów przeciwko ks. Międlarowi i nawet próbowałem coś w komentarzach wyjaśniać i bronić Księdza, Pan jednak zrobił do dużo lepiej, poświęcając cały…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nowy podateczek cichuteńko wprowadzany
  • Świetna konferencja Kaczyńskiego
  • olaboga - Michalkiewicz wyzywa pisowców od frajerów

Ostatnio komentowane

  • angela, Uderz w stol......broni swoj swojego, dywersanci rządowi 《KP i JC 》. Może ktoś w końcu zareaguje na tych szkodników.
  • Krzysztof Pasierbiewicz, @lektor "Pytanie do Admina: Jak dłogo jeszcze my czytelnicy będziemy narażani na tego typu paszkwile pełne nieprawdy, pogardy i nienawiści ?!..." -------------- Słowem chce Pan zrobić z Admina…
  • , Panie Bic-cyc czy jak tam panu, już kiedyś pisałem panu, że jesteś pan piźnięty !!! Jednak pana obecne wypociny o pełnej nienawiści do PIS I Kościoła przerastają wszelkie standardy normalności: „…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności