Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ewaryst – receptę na sukces PiS-u ma!

JacBiel, 03.11.2014
Nawiązuję do czujności blogera Ewarysta.

Z mojego rozeznania wynika, że to porządny gość, i łebski dosyć, czyli inteligentny itd.

No, najbardziej mi pasuje z tym, że jest zapodanym „pisiorem”, czyli popiera PiS, ale w sposób na tyle inteligentny, żeby nikt nie mógł powiedzieć, że popiera „na pałę”, czyli fanatycznie. Popiera programowo (?).

Ewaryst stosuje poparcie inteligentne, czyli po pierwsze nie krytykuje konkurencji, bo to wiadomo – mowa nienawiści – a to najprostszy błąd w czasie kampanii wyborczej – więc ciiii… - przecież będzie czas po wyborach, aby omówić te sprawy.

Po drugie – nie dajmy się złapać na fanatyzmie – więc punktujmy wszystkie nieścisłości i drobiazgi, a tym bardziej grubsze potknięcia PiS-u. To podstawa, jak przeciwnicy zobaczą, jacy jesteśmy „samokrytyczni”, to wtedy się wzruszą, i pomyślą: ”jaki ten PiS jest szlachetny, a co mi tam, jak raz zagłosuję na kaczora…”

Popieram Ewarysta – mamy jeszcze dwa tygodnie, aby obnażyć indolencję PiS-u, co nie dość że przysporzy nam wyborców, to jeszcze nawróci niepoprawne, a liczne zastępy lemingów.

/NP/
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12923
gorylisko

gorylisko

04.11.2014 00:36

przybij pan dwudziestkę z gorylem ;-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 08:33

Zdecydowanie podpisuję się pod Pana tekstem !!!
Chatar Leon

chatar Leon

04.11.2014 08:49

Nie wiem, czy można zaszkodzić komuś, kto w wyniku działań samobójczych dogorywa.
Myśląc o tych wyborach ponad rok temu wraz z kilkoma sensownymi ludźmi z PiS chciałem się wziąć za konkretne działania i budować kontakty z mieszkańcami, oddolnymi inicjatywami, społecznościami lokalnymi. Bo tylko tak można wygrać wybory samorządowe! I co? Pisowski beton blokował absolutnie każdą sensowną inicjatywę. Umówione spotkania nie dochodziły do skutku. Odnosiłem wrażenie, że partia robi wszystko aby odciąć się od ludzi. Na zebraniach lokalnego komitetu PiS gadano o d... Maryni i śpiewano "Sto lat" osobom, które akurat miały urodziny. (w tym samym czasie Platforma i postkomuniści urządzali spotkania w salach wypełnionych po brzegi, bajerując elektorat bez żadnej kontry ze strony "naszych").
Parę tygodni temu okazało się, że lokalne listy PiS do samorządu są w sporej części wypełnione przez ludzi, którzy bardziej zaszkodzą Sprawie aniżeli pomogą:
- osoby kolaborujące z postkomuną i Platformą
- osoby nieznane
- osoby, których ewentualne wejście do samorządu raczej zaszkodzi partii niż pomoże
- nie wspominam o osobach wywalonych z PiS, które znalazły się na listach jako ziobryści i gowinowcy w ramach koalicji
Istnieje oczywiście bajer o "otwarciu na nowych" -  owszem, występują jako zapychacze do domknięcia list.
Poza tym kampanii PiS po prostu nie widać!!!
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 09:33

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Panie Leonie - klawiatury szkoda na ludzi, którzy albo nie widzą, nie słyszą i nie czują (to akurat powinno budzić szczere współczucie) - albo tylko udają, że te zmysły ich zawiodły (i tu już miejsca na współczucie nie ma).
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 11:23

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Panie Leonie - klawiatury

Pan,Światły POlitycznie Panie Ewaryście,niech Pan przestanie mędrkować.Ludzie widzą,słyszą i czują i -mimo wszystko- starają się coś pozytywnego robić,a nie tylko mielić jęzorem (czytaj:klawiaturą) krytykując i to tuż przed wyborami.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 13:29

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Pan,Światły POlitycznie Panie

Pani Andziu - po co ta , jak to młodzi ludzie teraz mówią - "napinka"? Poczekamy jeszcze te niecałe 2 tygodnie i zobaczymy ten giga-sukces PiS na własne oczy. W Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i innych dużych miastach to już zobaczymy z pewnością :-)

Tylko mam nadzieję, że wtedy to się Pani już swoim imieniem i nazwiskiem podpisze, tak jak ja to mam w zwyczaju :-)

Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 16:39

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Pani Andziu - po co ta , jak

Proszę Pana,nie czuję potrzeby reklamowania własnej osoby,więc imienia i nazwiska nie będzie. Co do reszty to hmm ... tak jak młodzi ludzie teraz mówią : w tę "napinkę" można mnie ... cmoknąć !
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 17:54

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Proszę Pana,nie czuję

Ach ta skromność pro(pisowska) :-) I to się oferowanie bezżenadne (neologizm taki) :-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 18:29

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Ach ta skromność

Światły Politycznie Panie Ewaryście,skromność,to ja straciłam lata temu,więc może Pan sobie darować i hihihi ... cmoknąć mnie tym razem w owe neologizmy bezżenadne hihihi .... Ależ to paradne:neologizmy bezżenadne !!! Prawie mistrzostwo świata !!! Zdecydowanie poprawił mi się humor - neologizmy bezżenadne,no,no ...
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 18:50

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Pani Andziu - po co ta , jak

Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że to przez Pana, Pan spowodował klęskę PiS.

Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

04.11.2014 19:11

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że

O - to pewne. Ale za to jaki tytuł mam na tekst: "Jak uratowałem Platformę przed klęską wyborczą!"
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 20:08

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że

Klęski nie będzie, ale triumfu też niestety nie. I to nie dlatego, że Prawo i Sprawiedliwość popełnia błędy, tylko dlatego, że ściana medialna nadal formatuje mózgi na najwyższych obrotach i dlatego, że najtrudniej przyznać, że było się idiotą. Właśnie ten drugi powód nabiera coraz większego znaczenia wśród głosujących na PO: odwrócenie od PO oznaczałoby przyznanie się do błędu. Z tym największą trudność ma inteligencja pracująca miast i wsi, z częścią kadr akademickich włącznie.
Pański komentarz skłania mnie do podjęcia wątku z poprzedniego wywodu o mało budujących doświadczeniach z okolic centrum politycznego, w orbicie którego Pan się znalazł. No cóż, czasami bywa tak, że zbyt bliski kontakt z kuchnią zniekształca smak, wykręca  gębę coś wcale nie najgorsze. Do mnie, siedzącego na tarasie odległej prowincji, dolatujących miłych zapachów zapowiadających ucztę nie zaburza stłuczony talerz lub sprzeczka kucharek o przyprawy. Innymi słowy apelowałbym o większy dystans i wyrozumiałość. Większy dystans można osiągnąć np. wybierając się na wycieczkę w góry, na którą zresztą sam chętnie bym się zapisał, gdym miał czas.
Józef Darski

Józef Darski

04.11.2014 22:06

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Klęski nie będzie, ale

Mam dystans. Mnie nie chodzi o tzw. kuchnię polityczną która śmierdzi bo taki jest człowiek, to dla mnie rzecz normalna, tylko o kaliber ludzi, ich kompletną nicość.
Niestety nie możemy dokonać obalenia systemu mając do dyspozycji wyłącznie idiotów, tchórzy, kretynki decydujące o wszystkim, ludzi nic nie rozumiejących, ludzi mających tylko jedno pragnienie - jak najdłużej brać pensję.  Z takimi ostatecznie można kraść, ale budować kraju - NIE

Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 23:40

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

Nie wierzę.
JacBiel

JacBiel

05.11.2014 08:35

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
[edit] czasami coś się chyba zacina, albo ja kliknę 2x - komentarze się dublują.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

04.11.2014 23:51

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

Nie wierzę, że jest aż tak źle z ludźmi.
W tym swoim czarnym widzeniu przypomina Pan śp. profesora Jerzego Przystawę. W rozmowie z nim miałem wrażenie, że zbyt wysoko ustawiał poprzeczkę.
Józef Darski

Józef Darski

05.11.2014 09:16

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Nie wierzę, że jest aż tak



A gdzie napisałem że ze wszystkimi. Chodzi głównie o tych, którzy podejmują decyzję i tych którymi się otaczają.
JacBiel

JacBiel

05.11.2014 00:33

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Mam dystans. Mnie nie chodzi

@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
Józef Darski

Józef Darski

05.11.2014 09:14

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na @Józef Darski Proszę Pana.

Błąd, nie przyłapał mnie Pan; nie chodzi mi o poziom świadomości społeczeństwa, tylko poziom KADR. Te kadry muszą reprezentować jakiś poziom, a nie być kompromitacją i zbiorem nieudaczników o dwu lewych rękach, którzy potrafią doprowadzić do katastrofy, nawet jeśli mają ciekawe pomysły.  Selekcja negatywna kadr dotyka wszystkich. Tylko w PO jest to selekcja negatywna innego typu.  I chodzi o kadry, które muszą podejmować decyzje.
Społeczeństwo to inna sprawa. 

JacBiel

JacBiel

04.11.2014 10:05

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Hm...
Bardzo przykry opis osobistego niepowodzenia Pan przedstawił. Rozumiem. Ale czy tak do końca wypada obwiniać innych za własne niepowodzenia?
Nie neguję przedstawionych wydarzeń, bo nawet nie wiem o którą gminę, czy powiat chodzi. Ale gmin i powiatów są w Polsce tysiące. Czy takie uogólnienie jest uprawnione?
No i trzecia sprawa. Załóżmy, że ma Pan rację, nie zapominajmy że do wyborów jest 2 tygodnie - co Pan radzi? wywiesić białą flagę?
Ja zaciskam zęby i robię "dobrą minę", gdyż nie widzę alternatywy...
smieciu

smieciu

04.11.2014 10:32

Dodane przez Chatar Leon w odpowiedzi na Nie wiem, czy można

Widzę że Chatar Leon wypisał dokładnie to co dzieje się w mojej mieścinie. Wspominałem o tym.
Być może nadszedł czas by przestać punktować PiS jak to robi Ewaryst tylko zwyczajnie całkiem pozbyć się tego balastu.
Z mojego punktu widzenia, porzucając wszelkie ewentualne sentymenty to PiS niczym nie różni się od takiej Nowej Prawicy. Nie zamierzam tu wnikać w osobowości liderów ale piszę o roli tych ugrupowań. Według mnie oba służą tylko jako wentyl bezpieczeństwa. Skierowanie opozycyjnej energii na boczne tory. Młodszych ludzi ku NP starszych ku PiS.
Dano ludziom ślepe uliczki i tyle.
Kto wie czy PiS nie miał być taką uliczką już w 2005 roku po wygranych wyborach. Jak bowiem dzisiaj jest jasne, PiS był przesiąknięty agenturą i zdrajcami. To dlatego być może medialna werchuszka podchodziła wtedy ze spokojem do przyszłego POPiSu. Wszystko zdawało się być pod kontrolą. Jednak było tam kilku ludzi z braćmi Kaczyńskimi na czele, którzy postanowili jak się wydaje zerwać z Układem.
Tylko że okazało się to niemożliwe. Po kolei ujawniali się kolejni agenci niszcząc PiS na wszelkie sposoby. Z drugiej strony co jest oczywiste w nastałej sytuacji PiS musiał stać się obiektem szczególnej uwagi i inflitracji. Skoro zwycięzkie w 2005 roku ugrupowanie tak się posypało to co mówić o ugrupowaniu atakowanym, wrogim układowi? Przetrzebionym Smoleńskiem?
Po prostu, podchodząc do tego logicznie, bez emocji to obecnie trzeba wykazać się ogromną wiarą by uważać że PiS jest w stanie osiągnąć coś na scenie politycznej. Zrobić coś dobrego dla Polski.
Wszystkie działania tej partii sugerują jest ona pod całkowitą kontrolą Układu. A Jarosław Kaczyński otoczny przez sprzedanych ludzi. Ja osobiście bym się nie zdziwił gdyby z prezesem nie nawiązali kontaktu jacyś agenci Zachodu (USA). Zasugerowali mu podporządkowanie się w zamian za jakieś mgliste obietnice zaangażowania w walkę z Układem.
J. Kaczyński zdając sobie sprawę z otoczenia agentami chwycił się tego jak tonący brzytwy i ostatecznie przestał być człowiekiem samodzielnym. PiS stało się częścią Systemu.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

04.11.2014 10:55

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

Wpis wyrazisty jak nick autora ;-)
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 11:34

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Widzę że Chatar Leon wypisał

A czy Pan zaangażował się w jakąkolwiek inicjatywę żeby "w swojej mieścinie" cokolwiek zmienić ? Najwygodniej,bo to i ciepło i przyjemnie siedzieć przed komputerem i krytykować.Pochwalić się "umiejętnością" politycznej analizy PIS ... Komu by się chciało iść między ludzi i użerać z nimi,dyskutować,przekonywać ... Na szczęście są jeszcze tacy,którym chce się zmieniać rzeczywistość realnie,a nie klawiszami komputera.
smieciu

smieciu

04.11.2014 13:11

Dodane przez andzia w odpowiedzi na A czy Pan zaangażował się w

Zaangażowałem się. Pośrednio. Wpomagając inicjatywę polityczną znajomych mi ludzi, którzy dostali od PiS kosza. Znam tych ludzi wiem co reprezentują. Są z pewnością bardziej prawicowi i ideowi niż członkowie PiS. Rzeczy obce tutaj przeciętnemu członkowi tej partii.
Wie Pani jak jednym zdaniem podsumować tego czego chcą PiSowcy? Proszę:
Kochajcie Renatę Beger!
Nie ważne że głupia. Nie ważne że ma kurwiki w oczach. Nie ważne że chodzi jej tylko o karierę. Wspomagajcie ją czynem i myślą. Bo to jedynie słuszna opcja. Tylko ona, która należy do Partii może zmienić Polskę!
PS. Wiem że Beger była z Samoobrony.
Ale tak to wygląda. Byle idiota, który przyczepi sobie do marynarki znaczek PiS ma być alternatywą na całe zło. Ciekawy tok rozumowania.
Jak ktoś lubi babranie się w betonie to jego sprawa. Może Pani, andziu to lubisz. Powodzenia!
Domyślny avatar

andzia

04.11.2014 16:53

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Zaangażowałem się. Pośrednio.

Panie śmieciu (?),kiedyś,to faceci "mieli jaja" i walczyli.Dzisiaj jedno niepowodzenie i ... uciekają do posłusznych komputerków,internetków,tabletków etc. A wystarczyło by kilku odważnych żeby przegonić tę z kurwikami i całą resztę idiotów. Co do ostatniego to dziękuję,bo jeśli trzeba,to i "babranie" nie jest mi obce,bo wie Pan,ja mam "jaja" !!!

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 237
Liczba wyświetleń: 1,493,910
Liczba komentarzy: 2,638

Ostatnie wpisy blogera

  • Pułapka się zatrzasnęła - wyszło na to że PiS to katotaliban
  • Trzy rzeczy, które mogłyby obalić rząd PiS
  • ​Rozmowa z chłopem o polityce

Moje ostatnie komentarze

  • "Może to tylko mrzonka, ale rzeczywista realizacja tego postulatu [kwota wolna od podatku w wys. 8000 zł/rok] oznaczałaby ogólnonarodowy wybuch entuzjazmu i uruchomienie energii." Z pewnością, bo…
  • z listu do Admina: http://naszeblogi.pl/638…... Witam. Trolisko nadal kłusuje po NB. Uprzejmie proszę o zablokowanie tego osobnika. "Obrazek użytkownika Lektor Lektor 2016-10-09 [13:05] " że…
  • Na NB pojawiło się ostatnio kilka paszkwilanckich tekstów przeciwko ks. Międlarowi i nawet próbowałem coś w komentarzach wyjaśniać i bronić Księdza, Pan jednak zrobił do dużo lepiej, poświęcając cały…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nowy podateczek cichuteńko wprowadzany
  • Świetna konferencja Kaczyńskiego
  • olaboga - Michalkiewicz wyzywa pisowców od frajerów

Ostatnio komentowane

  • angela, Uderz w stol......broni swoj swojego, dywersanci rządowi 《KP i JC 》. Może ktoś w końcu zareaguje na tych szkodników.
  • Krzysztof Pasierbiewicz, @lektor "Pytanie do Admina: Jak dłogo jeszcze my czytelnicy będziemy narażani na tego typu paszkwile pełne nieprawdy, pogardy i nienawiści ?!..." -------------- Słowem chce Pan zrobić z Admina…
  • , Panie Bic-cyc czy jak tam panu, już kiedyś pisałem panu, że jesteś pan piźnięty !!! Jednak pana obecne wypociny o pełnej nienawiści do PIS I Kościoła przerastają wszelkie standardy normalności: „…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności