Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
TV Republika – nudna jak flaki z olejem
Wysłane przez Gniewko w 15-03-2015 [22:40]
Telewizja, która zanudza widzów, nie przyciągnie publiki i nic nie zmieni w Polsce. Żeby coś zmieniła musi być bardziej twórcza i rozrywkowa. Same gadające głowy nie wystarczą. Nawet osoby, które są zdecydowanie nastawione patriotycznie, nie mogą już znieść nudy panującej na ekranie. A przecież jest dużo kabareciarzy i aktorów, którzy są wykluczeni z tak zwanej TV publicznej i można by ich zatrudnić, żeby przedstawiali sytuację w sposób zabawny i strawny nawet dla lemingów. Można by także na początek zorganizować chociaż jeden wieczór kabaretowy w tygodniu ośmieszający obecną władze. Przy odpowiednim rozpropagowaniu mogłoby to przyciągnąć lemingów do oglądania TV Republika. Więcej publiki większe wpływy z reklamy i większy wpływ na poglądy wyborców. Chyba nie chodzi o to, żeby się zamknąć w katakumbach w małej grupie, tylko żeby wypłynąć na szerokie wody.
Odpowiedź na komentarze.
Odpowiem zbiorowo, dla wszystkich co mówią z sensem i mają do mnie pytania, a nie inwektywy. Jak może niektórzy pamiętają, to komunę rozłożyli przede wszystkim kabareciarze, uświadamiając ludziom, że komuniści to idioci i szuje. Dlatego w pierwszej „Solidarności” było 10 milionów. Koszt byłby nieduży a reklama ogromna. Część z kabareciarzy za samo zaprezentowanie się zgodziłoby się wystąpić za darmo, to samo dotyczy aktorów.
Komentarze
15-03-2015 [23:12] - Janko Walski | Link: Przychylając się do oceny i
Przychylając się do oceny i sugestii Autora dorzucę swoje. Nie tylko kabaret, ale także sztuka - miniatury poetyckie, wizyty w galeriach, fragmenty muzyki poważnej i niepoważnej, jest cała plejada znakomitych poetów śpiewających, piosenka aktorska, teatr i film powinny więcej miejsca zajmować. Generalnie celowałbym w rzeczy ciekawe. Także w przypadku kabaretu nie schlebiałbym pospolitym gustom. Poszerzyłbym dział społeczny, reportaż, podróżniczy i historyczny. Wprowadziłbym też program popularno-naukowy poświęcony różnym badaniom i szkole, program dotyczący rodziny oraz zdrowiu i aktywności fizycznej. Zredukowałbym programy poświęcone zgłębianiu wiary, gdyż Telewizja Trwam znakomicie tę rolę wypełnia. Z gadających głów brakuje mi zgłębiania problemów współczesnej cywilizacji przez Bronisława Wildstejna. Chciałbym by właśnie on kierował telewizją. Bardzo dużo Republika straciła pozbywając się go. Dla mnie był gwarantem niezależności, rozwoju i najwyższej jakości. Poza tym to była osobowość. Chodzi o to by do Republiki trafiali ludzi poszukujący i znudzeni kretyńską papką innych nadawców, by telewizja kształtowała odbiorców, a nie odbiorcy telewizję.
15-03-2015 [23:44] - Gniewko | Link: Tu się z Panem nie zgadzam.
Tu się z Panem nie zgadzam. Teraz toczy się walka i trzeba zdobyć przychylność przeciętnych ludzi, to znaczy lemingów. Po wygranej walce będzie do zagospodarowania TVP i tam się znajdzie miejsce na zaprezentowanie tak zwanej wyższej kultury.
15-03-2015 [23:50] - Gniewko | Link: Tu się z Panem nie zgadzam.
Tu się z Panem nie zgadzam. Teraz toczy się walka i trzeba zdobyć przychylność przeciętnych ludzi, to znaczy lemingów. Po wygranej walce będzie do zagospodarowania TVP i tam się znajdzie miejsce na zaprezentowanie tak zwanej wyższej kultury.
16-03-2015 [00:59] - Janko Walski | Link: By konkurować z istniejącymi
By konkurować z istniejącymi kombajnami medialnymi w obszarze popkultury i schlebiania złym gustom trzeba mieć olbrzymią kasę na start i kilka lat na rozkręcenie. Tymczasem ani pieniędzy ani czasu nie mamy ("my", bo kibicuję TR) Dlatego od początku przyjęto strategię odwrotną i bardzo dobrze. Należy tylko pójść za ciosem. Moja krytyka wynika stąd, że po impulsie jaki nadał Bronisław Wildstein nic się nie dzieje, stacja jak Pan zauważył jest nudna, dryfuje unoszona przypadkiem.
Do pracowników TR: z Wildseinem jest tak jak z dobrym nauczycielem w szkole, jojczymy gdy idziemy na lekcję, ale czerpiemy sporo satysfakcji gdy mamy czym przed światem się później pochwalić.
W ogóle, musimy nauczyć się cenić najwybitniejszych z nas. Zatracanie tej umiejętności gubiło nas wielokrotnie od początku naszych dziejów. Wybieraliśmy nawet jakiegoś francuskiego zboka na króla nie dostrzegając wybitnych kandydatów w kraju. Nawet gdy nic już nie stało na przeszkodzie a to wybraliśmy Buzka, a to Tuska.
W TR padło na red. Terlikowskiego, który absolutnie nie nadaje się do tej roli. Jeśli w środowisku została ulokowana agentura wpływu UBekistanu to z pewnością za wszelką cenę starałaby się odciąć Bronisława Wildsteina.
16-03-2015 [07:51] - HenrykHenry | Link: A została ulokowana ta
A została ulokowana ta agentura ?.
16-03-2015 [09:49] - NASZ_HENRY | Link: Klona nie zamawiałem ;-)
Klona nie zamawiałem ;-)
16-03-2015 [10:26] - Janko Walski | Link: HenrykHenry 2015-03-16
HenrykHenry 2015-03-16 [07:51]A została ulokowana ta agentura ?.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem.
16-03-2015 [00:00] - Gniewko | Link: Oczywiście też lubiłem
Oczywiście też lubiłem Wildsteina i jestem też za bardziej wysublimowaną sztuką i filmami, ale teraz nie ma na to czasu i pieniędzy. Proponuje więc najtańsze i najskuteczniejsze rozwiązania.
Pozdrawiam.
16-03-2015 [00:48] - JacBiel | Link: To proste przecież. Wystarczy
To proste przecież. Wystarczy zatrudnic dodatkowo 400 osób, otworzy 2 dodatkowe studia i wysłac w Polskę 10 ekip reporterskich. Pewnie ci nudziarze specjalnie tak nudzą, żeby nas zanudzic i nikogo nie przyciągnąc.
Pobudka panowie, halo tu ziemia!
16-03-2015 [01:04] - Gniewko | Link: Widzę, że tu sceptyk z Gazety
Widzę, że tu sceptyk z Gazety Wyborczej się odezwał. Wystarczy zatrudnić z czterech satyryków i wystarczy, ale oczywiście niektórzy lepiej wiedzą.
16-03-2015 [01:12] - Józef Darski | Link: Mam pytanie do mądrali: z
Mam pytanie do mądrali: z czego zamierzacie Panowie zapłacić tym nowozatrudnionym?
Nobel za epokowe odkrycie - jak się zatrudni, to będzie ciekawiej. że też nikt na to nie wpadł wcześniej.
Cała tajemnica w tym, że te gadające głowy są za darmo. Proste?!
16-03-2015 [01:17] - Gniewko | Link: Satyrycy to też społecznicy.
Satyrycy to też społecznicy. Uważam, że czterech satyryków wystarczy, żeby ożywić nieco Republikę.
Pozdrawiam.
16-03-2015 [10:52] - Deidara | Link: Tam satyrycy. To nigdzie nie
Tam satyrycy. To nigdzie nie utrzymuje publiki, jest dobrym przerywnikiem, ale nie główną siłą. Filmy, seriale, talent show, reportaże interwencyjne, talk showy - to ściąga publikę. Bez tego Republika nigdy nie wyjdzie z niszy.
16-03-2015 [01:26] - Gniewko | Link: Jestem tylko jeden i robie to
Jestem tylko jeden i robie to społecznie. Nie wymagam za to żadnych pieniędzy. Myślę, że oprócz mnie też jeszcze znajdą się osoby, które dla dobra Polski zrobią coś społecznie.
16-03-2015 [10:22] - Janko Walski | Link: Parę rzeczy z tych, o których
Parę rzeczy z tych, o których wspomniałem dałoby się zrobić bez specjalnych kosztów. Dla twórców to darmowa promocja. Jest wiele cudownych wartościowych środowisk wyrzuconych poza mainstream, dla których byłby to sposób na wyjście z izolacji. Pierwszym krokiem powinno być przywrócenie Bronisława Wildsteina bo dobrze i dynamicznie zaczął. Jest to także osobowość, która jest w stanie przyciągnąć do TR najlepszych.
16-03-2015 [11:17] - Deidara | Link: Bo nie da się za darmo zrobić
Bo nie da się za darmo zrobić dobrej, popularnej telewizji. Proste?
16-03-2015 [01:32] - Gniewko | Link: Jutro muszę iść do pracy tak,
Jutro muszę iść do pracy tak, że się na dzisiaj żegnam.
Dobranoc.
16-03-2015 [07:30] - jazgdyni | Link: Witam Uprawiasz kolego
Witam
Uprawiasz kolego czysty konsumpcjonizm.
Żeby sprostać twoim oczekiwaniom trzeba forsy; i jeszcze forsy; i jeszcze więcej forsy.
Poza tym mylisz stację stricte publicystyczną (nie newsową) z misz-maszem typu TVP, czy TVN. Ktoś od CNN wymaga kabaretu.
Jak dotychczas TV R ściągnął świetnych i odważnych dziennikarzy. To bardzo dużo. Szwankuje technika i produkcja. Lecz to wszystko nowi ludzie w branży i sprzęt na dodatek jeszcze nie najlepszy.
Bardzo się cieszę z tej stacji, bo jest właśnie dla mnie. TV Trwam ma nieco inny target.
Pozdrawiam
16-03-2015 [11:22] - Deidara | Link: Oczywiście, że trzeba forsy.
Oczywiście, że trzeba forsy. Ale jeśli nie ma, to z czym do ludzi? Człowiek wraca do domu po całym dniu pracy, chce odpocząć, a dostaje dwóch facetów narzekających, jak to jest źle - a na innym kanale ma serial, film albo show. Co wybierze?
16-03-2015 [17:46] - TvM | Link: Ale czy Republika jest po to,
Ale czy Republika jest po to, żeby spełniać oczekiwania wąskiej grupki zaangażowanych po prawej stronie myślących ludzi, czy może my zaangażowani i myślący prawicowcy wiążemy z Republiką nadzieje na przekonanie jeszcze kogoś? Bo ja z chęcią się poświęcę jeśli by Republika miała przeciągnąć część społeczeństwa na jak nam się chyba wszystkim tu wydaje właściwą stronę? Co do pieniędzy słuszny argument ale z drugiej strony, trzeba na początek zainwestować jeśli się chce rozszerzyć "target". Nas już mają, czas na resztę. Może tym publicystom to wystarczy do wygodnego życia, ale to znaczy, że nie mają poczucia misji.
16-03-2015 [07:40] - Bony | Link: Pomysł jak najbardziej
Pomysł jak najbardziej słuszny!!!!!!!!! A w programie nuda, nuda, nuda. Te same twarze, monotonia - jak rozmawiam z młodymi - ich opinia jest jednoznaczna - jednostronny przekaz polityczny, żadnej rozrywki, uśmiechu. To, że nie ma filmów - wiadomo brak kasy, ale dowcipnisiów w Polsce nie brakuje aby ożywić przekaz. Nawet za darmo - przecież to darmowa reklama. Sam Pietrzak co sobotę wystarczyłby za 100 młokosów.
16-03-2015 [17:59] - TvM | Link: Pietrzakowi za darmo chce się
Pietrzakowi za darmo chce się jeszcze w tym wieku robić bloga na YouTube (który polecam zasubskrybować: https://www.youtube.com/channe... ), bo robi to co robi dla Polski, a nie dla kasy. To i z telewizji by chyba skóry nie zdarł?
16-03-2015 [08:51] - pernille | Link: Na pierwszy rzut oka TV
Na pierwszy rzut oka TV Republika rzeczywiście robi wrażenie siermiężnej, ale spójrzmy na to z innej strony. Jej wyciszenie jest jej mocą w sytuacji, gdy agresja, plastik i powierzchowność stacji mainstreamowych zaczyna być męcząca. I nie zgadzam się ze stwierdzeniem, że nie ma programów rozrywkowych. Są przecież "Kulisy manipulacji" , magazyn filmowy z udziałem pana Kłopotowskiego o dogodnej sobotniej porze, czy niedzielny program kulinarny z udziałem znanych osób. Jeśli mogłabym coś podpowiedzieć, to więcej polityków z drugiej strony, choć i tu coś drgnęło.
16-03-2015 [08:56] - Krzysztof Pasie... | Link: "Telewizja, która zanudza
"Telewizja, która zanudza widzów, nie przyciągnie publiki i nic nie zmieni w Polsce..."
-----------------------------------------
Podpisuję się pod tym obydwoma rękami!
Dodam jeszcze, że jeśli nie wyzbędą się tonacji beznadziejnie smutnej i przesadnie martyrologicznej bezpowrotnie stracą młodych telewidzów, którzy taką tonację odbierają jako odstręczającą ich słabość.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
16-03-2015 [09:34] - JacBiel | Link: Drogi mądralo. Dopóki nudzi
Drogi mądralo.
Dopóki nudzi cię śmiertelnie publicystyka, oglądaj Cartoon Network. To jest pasmo dla małolatów.
16-03-2015 [10:10] - Zolmar | Link: A zamiast ad personam coś ad
A zamiast ad personam coś ad rem?
16-03-2015 [11:31] - JacBiel | Link: "Gniewko2015-03-16
"Gniewko2015-03-16 [01:04]
Widzę, że tu sceptyk z Gazety Wyborczej się odezwał. Wystarczy zatrudnić z czterech satyryków i wystarczy, ale oczywiście niektórzy lepiej wiedzą."
No właśnie, uprasza się o rzeczowe wypowiedzi, a nie o paszkwile ad personam charakterystyczne dla małolatów.
Ale do rzeczy. Tęsknota za atrakcyjną telewizją jest wewnętrznie sprzeczna, Telewizja oglądana powyżej godziny dziennie musi nudzic. Nie nudzi tylko umysłów pustych, wyjałowionych pseudoatrakcyjną papką niskich lotów, bądź osób uzależnionych.
Za jakimi to atrakcjami się tęskni? za serialami? tańcem z gwiazdami, czy tam na lodzie? za krzykliwymi kabarecikami? za godzinami reklam?
Dojrzały człowiek (nie małolat) w wolnej chwili preferuje lekturę ciekawej książki, słuchanie dobrej muzyki albo przebywanie z rodziną - z dziecmi, żoną itd. Dlatego wyrzuciłem telewizor ponad 20 lat temu, a TV Republikę, czy Trwam mogę wyłączyc jednym kliknięciem myszki, i często to robię, bo ile można słuchac gadających głów ;-)
16-03-2015 [12:00] - Gniewko | Link: Jak ktoś zaczyna od inwektyw
Jak ktoś zaczyna od inwektyw i poniżania jak ty to je dostaje z powrotem. Takie twoje zachowanie to nie jest pierwszy raz.
16-03-2015 [12:31] - JacBiel | Link: @Gniewko Ze słownika PWN
@Gniewko
Ze słownika PWN wiemy iż: "inwektywa «zniewaga słowna» ".
Bądź łaskaw podlinkowac, albo wkleic liczne inwektywy, którymi cię podobno znieważyłem, albo grzecznie przeproś i obiecaj, że zaniechasz w przyszłosci posługiwania się oszczerstwami.
Słownik PWN: oszczerstwo «kłamliwa wypowiedź, mająca na celu skompromitowanie, poniżenie lub ośmieszenie kogoś»
To że masz problemy emocjonalne (nick "Gniewko" to sugeruje), moim zdaniem nie usprawiedliwia robienia chlewu na NB.
16-03-2015 [17:41] - TvM | Link: Mądrala i małolat, drogi
Mądrala i małolat, drogi JacBiel nie używa inwektyw. Niedługo będą mądralę i małolata drogiego JacBiela wymieniać jednym tchem z Freudem za jego zasługi w dziedzinie psychoanalizy. Freud zaglądał wszystkim do sypialni JacBielowi wystarczy nick. Żeby nie robić chlewu używam tylko języka JacBiela.
17-03-2015 [09:37] - JacBiel | Link: @Zolmar, @TvM, @max
@Zolmar, @TvM, @max jamnicki
Mądralę zapożyczyłem, więc nie ten adres. Ale wykorzystałem, więc podtrzymuję określenie. Jest uszczypliwe, ale nie jest inwektywą.
Małolat też nie jest inwektywą, a w stosunku do małolata jest jak najbardziej na miejscu.
To że kol. Gniewko ma 58 lat, ale zachowuje się jak małolat, to jego wina, a nie moja.
Jeśli mnie nick "Gniewko" kojarzy się z gniewliwością, a więc zaburzeniami emocjonalnymi typowymi dla małolatów, to też jeszcze żadna inwektywa.
Innym kojarzy się z bohaterem serialu dla małolatów. Na jedno wychodzi.
Proszę raczej pogonic swojego kolegę Gniewka, żeby wkleił dowody albo odszczekał oszczerstwa, szanowni strażnicy mojej moralności.
17-03-2015 [10:16] - JacBiel | Link: W kwestii formalnej.
W kwestii formalnej. Usytuował mnie Pan błędnie w nurcie psychologii psychoanalitycznej. Wnioskowanie z zachowań i wypowiedzi to behawioryzm.
Proszę też o komentarz, czy zwrot "jesteś nudny jak flaki z olejem" jest uszczypliwy, czy może nie?
Innymi słowy uprasza się o odrobinę symetrii przy formułowaniu ocen. W przeciwnym razie behawioryzm podpowie nam, że mamy do czynienia z człowiekiem stronniczym.
16-03-2015 [22:08] - Zolmar | Link: Jako umysł pusty, wyjałowiony
Jako umysł pusty, wyjałowiony pseudoatrakcyjną papką niskich lotów, bądź uzależniony nick "Gniewko" kojarzę z serialem "Gniewko syn Rybaka".
Akcja serialu rozgrywa się za panowania króla Władysława Łokietka. Początek filmu dzieje się w roku 1306 i ukazuje zajęcie Gdańska przez Brandenburczyków. Stanowiący ich wsparcie Krzyżacy dokonują rzezi mieszkańców tego miasta.
Głównym bohaterem serialu jest Gniewko – osierocony syn rybaka (jego rodzice zostali zabici w czasie napadu Branderburczyków na jego rodzinną wioskę), wzięty na wychowanie przez rycerza Sulisława z polskiej załogi Gdańska. W kolejnych odcinkach Gniewko dorasta, zostaje młodym szlachetnym rycerzem, który wiernie służy królowi i ojczyźnie.
Ostatnie sceny serialu ukazują zwycięstwo Polaków w bitwie z Zakonem Krzyżackim pod Płowcami w 1331.
Natomiast nie kojarzy mi się z problemami emocjonalnymi.
Ale każdy ma takie skojarzenia jakie emocje w nim tkwią :))
16-03-2015 [10:50] - Deidara | Link: W pełni się zgadzam. TVN czy
W pełni się zgadzam. TVN czy Polsat to 80% rozrywki i między nią wetknięte 20% propagandy. TV Republika to 90% propagandy i 10% całej reszty. Taką ilość wytrzyma tylko głęboko przekonany. Już nawet TV Trwam to jakieś 60-70% religii i 30-40% propagandy.
16-03-2015 [14:06] - Valdi | Link: Bardzo różnimy się w
Bardzo różnimy się w ocenie.
Radio Maryja to najwyżej 40% religii, reszta to informacja i publicystyka. Często to bardzo dobra publicystyka i rzetelna informacja.
TR rzeczywiście nie wykorzystuje swojej szansy. Sam Gociek, Ziemkiewicz i Gmyz nie są w stanie sprostać zapotrzebowaniu chociaż Lisiewicz, Pani Gójska, gościnnie Targalski i inni uzupełniają ofertę. Brakuje oczywiście Wildsteina.
"Nie wykorzystuje szansy" nie oznacza, że jest zła. Negatywne oceny spowodowane są wysokimi oczekiwaniami ... i charakterystycznym zwichnięciem/sformatowaniem sporej części polskich odbiorców. Dla sporej części z nich tygodnik "Nie" Urbana był ciekawszy i opiniotwórczy.
Taka postawa wymaga długotrwałego 'przepracowania" swoich ocen - jest to proces stricte intelektualny i często bolesny.
16-03-2015 [14:44] - Deidara | Link: Ale obrażanie się na
Ale obrażanie się na rzeczywistość nic nie da. Więcej, nie można wpływać na rzeczywistość, jeśli się od niej izoluje. A swoją ofertą Republika izoluje się od większości polskich odbiorców i jednocześnie pozbawia się wpływu na nich.
Taki Korwin, 70 ponad letni człowiek, lepiej to rozumie, vide jego obecność w Katowicach ostatnio, gdzie podbił serca graczy komputerowych, mówiąc o tym, jak pozytywnie różnią się na tle odbiorców programów telewizyjnych, gdzie są często opluwani. Nie się co obrażać na świat, ale trzeba w nim działać.
Co ro RM to może i racja, media konfesyjne to jednak nie moja bajka.
16-03-2015 [15:38] - Valdi | Link: Właśnie użyła Pani określenia
Właśnie użyła Pani określenia "media konfesyjne". To taka szydercza klasyfikacja wtłaczana nam do głów jeszcze chyba od lat 50-tych.
Co do reszty czœściowo się zgadzam.
16-03-2015 [16:44] - Deidara | Link: Pan, jeśli już. Ale nie da
Pan, jeśli już.
Ale nie da się ukryć, że istnieje coś takiego, jak media konfesyjne, nastawione na treści religijne - Gość Niedzielny, Strażnica, TV Trwam itd. to właśnie tego rodzaju media. Gołym okiem widać różnicę między nimi a mediami świeckimi.
16-03-2015 [22:28] - Valdi | Link: Oczywiście, że istnieją. Ale
Oczywiście, że istnieją. Ale aby ośmieszyć desygnat wymyśla się odpowiednią (sugerującą, nie neutralną) nazwę.
Konfesjonał, confession, confessionare ... to oznacza spowiedź. Ewentualnie wyznanie wiary. Ta nazwa została stworzona i upowszechniona w latach 50-tych o ile się nie mylę.
Bardziej neutralne byłoby media kościelne, religijne, wyznaniowe.
Te sztuczki językowe to nieomylny znak działania manipulacji.
16-03-2015 [17:33] - TvM | Link: W całości się pod tym
W całości się pod tym podpisuję, po co przekonywać przekonanych? Dlatego mainstream ma taką siłę rażenia, że propaganda przemycana jest głównie w rozrywce. Ja np. bardzo lubię słuchać Rocka, u mnie w mieście jest tylko jedna stacja radiowa o tym profilu. Z rana gdy jadę autem akurat między dobrą muzyką jest "satyryczna" audycja z Figurskim, którego akurat zawsze jakoś śmieszy tylko PiS. Ja jestem odporny ale ile osób da się przekonać takiej subtelnej propagandzie pod przykrywką rozrywki? Kropla drąży kamień nie siłą lecz częstym kapaniem. Jeśli Republika chce coś zmienić też powinna przyjąć ten model. Nie rezygnować z wartościowych programów oczywiście (chociaż dobra rozrywka też jest wartościowa), ale zrobić telewizję dla zwykłych ludzi.
16-03-2015 [11:23] - gośćXXI | Link: O, świeta naiwności! Pan
O, świeta naiwności! Pan sądzi, że 4 satyryków, pracujących społecznie, przyciągnie lemingi, czyli wg popularnej definicji „młodych, wykształconych, z dużych miast”? O jakich satyrykach Pan myśli? Dobra satyra to też Sztuka i dobrych satyryków, jak dobrych twórców, jest bardzo niewielu. A ci, żyjąc z uprawiania satyry, raczej nie będą zainteresowani pracą za darmo, zwłaszcza że estrada daje im zatrudnienie. Chyba żeby to byli ludzie utalentowani, ale jeszcze całkiem nieznani, i występy w TR byłyby dla nich jakąś reklamą (ale nie dla tych, co chcą zrobić karierę, bo promocja w TR już z góry sytuuje satyryka na scenie politycznej;w dodatku pisze Pan "osmieszać obecną władzę", czyli wymóg: patrzenie jednostronne,co brzmi jak wytyczna KC PZPR). No więc co?- sztampowa, niskich lotów satyra, w stylu „przedwojennym”? To nie tylko nikogo „wykształconego” nie przyciągnie, ale jeszcze każdego myślącego, o ciut lepszym guście, widza TR zniechęci. I proszę nie popełniać błędu, uważając że przeciętny (jak Pan wyżej napisał) leming, w tym odbiorca kabaretowy, jest całkiem głupi. W takim wypadku bardziej wyrafinowani intelektualnie satyrycy jak Andrzej Poniedzielski czy „Paranienormalni” nie dostawaliby takich braw.
A swoją drogą, przecież miała TR starego Wildsteina, inteligentnego faceta, zaprawionego w dyskusjach, ale się go pozbyła. To nie najlepiej świadczy o decydentach tejże telewizji.
21-03-2015 [17:03] - Gniewko | Link: Według mojej definicji
Według mojej definicji lemingi to osoby zapracowane, które nie mają czasu poszukiwać prawdy i dają się nabierać na propagandę w reżimowej telewizji. Otwórz oczy człowieku, dojrzyj rzeczywistość wokół siebie.
Pozdrawiam.
16-03-2015 [17:34] - kwintesencja | Link: Jeszcze się taki nie
Jeszcze się taki nie narodził, co by komu dogodził. Nie obrażajmy się, bo nie ma o co. Każda telewizja, radio itd. ma swoje określone grono ludzi po jednej i po drugiej stronie. Ważne, aby myśleć i wyciągać wnioski. Już dzisiaj trzeba wiedzieć co mamy zrobić w maju, czy na jesieni. Trzeba korzystać z dobrych propozycji, a do tego potrzeba aby było "wespół zespół".
16-03-2015 [18:44] - gracz ogame | Link: A mnie niestety kablówka
A mnie niestety kablówka przeniosła TV Republika do innego pakietu.
Ten kanał jest zupełnie inny od pozostałych, inaczej prowadzony (długie rozmowy), ma swój smak, potrafi uzależnić - mnie go brakuje.
21-03-2015 [16:33] - Gniewko | Link: Jeśli się ma jeden czy dwa
Jeśli się ma jeden czy dwa kanały telewizyjne to nie można się skupiać na wysublimowanej grupie społecznej. Trzeba dotrzeć do jak najszerszej publiczności. Bo jak nie to po pewnym czasie ta stacja telewizyjna zostanie zlikwidowana !!!