Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

PiS grzebie szanse na zdobycie władzy!?

Archiwum, 27.10.2013
W dniu dzisiejszym opublikowano wyniki sondażu w którym ponownie na czele znalazła się Platforma Obywatelska - 41%. PiS traci do niej aż 9 punktów procentowych. Spadek w porównaniu z poprzednim notowaniem jest olbrzymi. Przyczyn takiego stanu rzeczy nie trzeba daleko szukać - klęska w referendum warszawskim (szczególnie organizacyjnie. Kampania PiS - u bardziej odstraszała niż zachęcała do głosowania), kompromitacja zespołu Macierewicza itd. Wiem, że co niektórzy zaczną wyć, pisać o zdradzie z mojej strony, o bolszewizmie itd. Panie i Panowie - prof. Rońda spaprał robotę! Taka jest prawda. Możemy zaklinać rzeczywistość, kombinować, publikować nowe dowody czy zdjęcia. To nic nie da. Mieszkańcy Przywiślańskiego Kraju już nie uwierzą Macierewiczowi. Teraz po sieci krąży dowcip jakoby to prof. Binienda się skarżył, że normalnie na miasto wyjść nie może. Na co mu odpowiadają internauci, że "śmiechem przecież jeszcze nikt nikogo nie zabił". Ponawiam więc apel sprzed paru tygodni. Dajcie sobie spokój ze Smoleńskiej do wyborów w 2015 r. Mówcie o rzeczach dotyczących każdego. Wtedy wygracie i wyjaśnicie przyczyny tragedii z 10.04.2010 r. Od Was zależy czy Polska będzie niepodległa. Na razie swoim postępowaniem odciągacie nadzieję na powtórną suwerenność... .
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18824
Domyślny avatar

fritz

27.10.2013 16:36

Matti, prof. Sroda, ta wielka patriotka ale nie polska, stwierdzila kiedys szczerze i otwarcie, ze sondaze spelaniaja role wychowcza. Jestes swietnym przykladem tego, ze ma racje. Dajesz sie wychowywac, Twoja swiadomosc, realizm, wewnetrzna zdolnosc oceny sytuacji zostala rozbita. A wiec, mysl o prof. Srodzie i o tym, jak swietnie Ciebie wychowuje i jak bardzo jestes podatny na jej nauki.
Sir Winston

Sir Winston

27.10.2013 17:29

Dodane przez fritz w odpowiedzi na 41%. PiS traci do niej aż 9 punktów procentowych.

I tyle wystarczy za opis elubrykacji wychowanków i sukcesorów pułkownika Kwiatkowskiego.
Reszta w zarysie w artykule Grupa Trzymająca Sondaże, który nie stracił na aktualności mimo upływu lat.
Tym niemniej Autor ma przed sobą jeszcze wiele dekad czytania, zanim będzie mógł zacząć pisać. A co dopiero pouczać innych!
Domyślny avatar

wladyslaw

27.10.2013 18:16

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Powiedziała ściśle biorąc: PERSWAZYJNĄ rolę spełniają sondaże

Autor stwierdza fakty. A te sa takie - przegrywamy wszystko co sie da przegrac/ Pis/, nawet wybory i referenda ktore powinny byc w cuglach wygrane, dzieki odstraszajacej roli macierewicza i kaczynskiego. - zaczyna zdawac sobie sprawe z niereformalnosci kaczynskiego coraz wiecej ludzi tworzac tzw elektorat negatywny - tzw. przecietni zjadacze chleba nie chca wojen,ani militarnych ani spolecznych, tylko pracy nad stworzeniem silnego, narodowego panstwa przyjaznego dla ludzi. A ty Szanowny Panie odmawiasz Mattiemu prawa do pouczania/ czyli przedstawiania swoich pogladow/ jednoczesnie rezerwujac je dla siebie? Ciekawe na jakiej podstawie? To ze na wyniki sondazy i tzw. obiektywnych badan, trzeba patrzec przez pryzmat kto za nie placi, to matti wie z pewnoscia, i nie w sondazach tu lezy problem, tylko w braku skutecznosci dzialan podejmowanych przez dzialaczy pis. Niemniej Pozdrawiam
Domyślny avatar

Franek_Kimono

27.10.2013 19:11

Dodane przez wladyslaw w odpowiedzi na do Sir Winston

Kaczyński powiedział tak(cyt.Gazeta Polska)" taka polityka uprawiana poprzez dezinformację możliwa dzięki przewadze w mediach” może krótkookresowo przynosić wzrost poparcia społecznego, „ale z punktu widzenia rozwoju narodowego to jest kompletny bezsens”. Dobrze wiecie że media kreują nastroje społeczne, tym sondazem TVP dalo "znak" że cała nagonka jaką media robiły na komisje Macierewicza, bedzie usprawiedliwiana sondażami prowadzonymi przez nich samych. Soc\jotechnika.
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:24

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Powiedziała ściśle biorąc: PERSWAZYJNĄ rolę spełniają sondaże

Będą kolejne sondaże i się okaże czy PiS nie traci gwałtownie. Mam nadzieję, że się mylę. Choć patrząc na opinię zwykłych ludzi mam wrażenie, że mam rację
Domyślny avatar

fritz

27.10.2013 21:07

Dodane przez Matti w odpowiedzi na Będą kolejne sondaże i się

to jest okolo 30% do 35% wszystkich wyborcow PiS, na ten idiotyzm, ktory sugerujesz i na ktory wpadles, nie wpadna. Tylko ktos nie potrafiacy myslec samemu, a to wlasnie nie sa wyborcy PiS, przenosi zachowanie Rondy na pozostalych naukowcow, tak jak Ty to robisz. I ludzie ktorych znasz. Ronda okazal sie emocjonalnie niezrownowazony na co rowniez wskazuje list opublikowany przez Gadajacego Grzyba. Mam nadzieje, ze jeszcze troche nedzy zafundowanej przez herr Tuska i zaczniecie myslec i dojdziecie do wniosku, ze wybieranie skorumpowanych i klamiacych wsciekle politykow jest rowniez zabojcze dla ich wlasnych kieszeni. Do PiS nie ma zadnej alternatywy. Nawet jezeli agentura, ktorej udalo sie spacyfikowac Narodowcow, twierdzi cos innego.
Domyślny avatar

fritz

27.10.2013 21:10

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na Powiedziała ściśle biorąc: PERSWAZYJNĄ rolę spełniają sondaże

Moze perwersyjne wychowanie ;)
Marcus Polonus

Marcus Polonus

27.10.2013 16:48

po prostu procesy logicznego myślenia w twoim mózgu jeszcze się nie rozwinęły wystarczająco, lub też zostały skutecznie zaatakowane przez wirusa dochtura Lagi. To przykre,ale chyba już jesteś w końcowej fazie stwardnienia lemingowego (debilitis lemingae) w której to fazie, nadzieje na wyleczenie są - według najnowszych sondaży CBOSu - o ponad 12% mniejsze, w porównaniu z wynikami z przed dwóch tygodni. Ale głowa do góry - trochę czasu ci jeszcze zostało, więc przeznacz go na bezpardonową walkę z pamięcią narodu - aktywność zawsze pomaga w walce z chorobą, no może poza ciężką grypą. Staraj się także być bardziej systematyczny od tych zasranych "naukowców" z których wszyscy się śmieją - opracuj solidną listę świętych osób, o których pod żadnym pozorem nie można nic mówić czy też pisać - nawet mimochodem - bo to może doprowadzić nasz kraj do jeszcze większej klęski od tej, której doświadcza obecnie. Popieram twój pomysł, aby na pierwszych miejscach listy "O tych osobach - ani mru-mru!" znalazła się Bufetowa,Ryży,Łysy Gamoń, dr. Laga, itd, - niekoniecznie w takiej akurat kolejnośći. Przestrzeganie listy powinno być kontrolowane przez instytucje rządowe, a przestępstwa przeciwko niej popełniane, ścigane przez prokurwaturę wojskową, która przecież od czasu jak całkowicie wyjaśniła Smoleńsk, nie ma za bardzo co robić .A kiedy już Polacy przestaną gadać namolnie te ewidentne bzdury o Smoleńsku i przestaną się czepiać porządnych złodziei i sprzedawczyków - będziesz mógł wreszcie spokojnie sobie usiąść przy ulubionym grillu, otoczony zewsząd bujną zielonością naszej pięknej wyspy i trzymając ciepłego Lecha w ręku, westchnąć głośno: "jakie to szczęście,że nie rządzi PIS!".I to będą twoje ostatnie słowa, albowiem w ferrorze walki nie zauważyłeś,że puszka z Lechem jest pusta, rozwalona wewnętrzną eksplozją, od tygodnia nie masz już kiełbasek na grilla, który zresztą się nie pali, bo nie masz kasy na zapałki.
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:23

Dodane przez Marcus Polonus w odpowiedzi na Nie koleś, ty nie jesteś bolszewik czy też zdrajca -

Jeżeli myślisz że jestem wrogiem dla PiS-u to sie mylisz.
Domyślny avatar

arabas

27.10.2013 16:45

Jeżeli ktoś traktuje na serio sondaż zmieniający w ciągu 2dni preferencje wyborców o 20% i udziela w związku z tym światłych rad PIS-owi to podejmowanie z nim polemiki jest po prostu śmieszne
Sir Winston

Sir Winston

27.10.2013 17:24

Dodane przez arabas w odpowiedzi na ''SONDAŻ''

Mój pierwszy komentarz niech pozostanie nieutrwalony pisemnie.
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:22

Dodane przez Sir Winston w odpowiedzi na To i tak oględnie powiedziane

Referendum w Warszawie. Sondaż. Zobaczymy co będzie dalej...
Domyślny avatar

sydney.sunrise

27.10.2013 16:56

KTO GO TU WPUSCIL ??? ... TEGO MATTI ???
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

27.10.2013 17:42

Dodane przez sydney.sunrise w odpowiedzi na ... ??? ...

"KTO GO TU WPUŚCIŁ ??? ... TEGO MATTI ???..."
---------------------------------------
Między innymi przez takie pytania PIS może mieć przechlapane. Nie tłumaczę Panu dlaczego, bo widzę, że Pan i tak nie zrozumie.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)
PS
I jeszcze z ciekawości zapytam. Był Pan może aktywistą PZPR, czy może odźwiernym, albo bramkarzem w klubie studenckim w czasie minionym???
Domyślny avatar

Rybak

27.10.2013 17:05

Władzę w Polsce sprawuje Putin, za pomocą swojej agentury. Polacy się na to zgodzili i teraz, gdy Polska już jest zlikwidowana, to niech właściwi tego sprawcy sobie to firmują. Jeżeli teraz PiS pozwoliłby się posadzić na miejscu kozła ofiarnego, to znaczyłoby że PiS tworzą idioci, albo agenci!
Domyślny avatar

wladyslaw

27.10.2013 17:06

WITAM. prawie calkowicie sie zgadzam z powyzszym. jezeli Pis tak dalej bedzie postepowal to kolejna kleska murowana!!! - do MARCUS POLONUS - I co z tego ze piszesz prawde?- to ma niewielkie znaczenie w polityce, tam liczy sie skutecznosc, czyli przede wszystkim nie odstraszac potencjalnych wyborcow. A kaczynski zwroc uwage przegrywa w tej chwili wszystko co sie da, z uwagi na to ze ma bardzo duzy tzw. elektorat negatywny, ktory sam sobie skutecznie powieksza np. przez fatalna ksiazke o markel,idiotyczna wypowiedz o przedsiebiorcach itd., a jeszcze moment publikacji tej ksiazki, przed wyborami to juz tragedia. Niemcy jak widac po wynikach wyborow maja gdzies przeszlosc merkel. Duzo ludzi nie zaglosuje na pis przez to, ale chetnie by zaglosowala na inne ugrupowanie prawicowe np.ruch narodowy, z ktorym pis moglby wejsc w koalicje po wyborach. Tylko Pis zaczyna pluc jadem na tych mlodych ludzi. Ciekawe dlaczego? Byc moze czesc ludzi ktorzy zaglosuja na narodowcow, zaglosowala by jednak na pis, ale wiekszosc by nie glosowala w ogóle lub na kogos innego, biorac pod uwage swoja niechec do kaczynskiego spowodowana jego nieumiejetnoscia wspolpracy i braku pragmatyzmu, a tym samym brak zadnych szans na koncowy sukces, czyli przejecie wladzy w polsce przez prawice Pozdrawiam
Marcus Polonus

Marcus Polonus

27.10.2013 18:20

Dodane przez wladyslaw w odpowiedzi na zeby wygrac, trzeba myslec

Nie należy jednak zabraniać komukolwiek - nawet takim Muttim - prawa do swego własnego myślenia , można tylko widząc, jak błądzą, starać się ich poddać kuracji wstrząsowej. Moim zdaniem koncentrowanie się - wszystko jedno czy pozytywnie czy negatywnie - na Kaczyńskim, jest w chwili obecnej bardzo dużym błędem. Wielcy, genialni przywódcy, trafiają się w każdym narodzie bardzo rzadko, a nawet oni nie są pozbawieni pewnych wad. Kaczyński jest dość dobrym przywódcą, ale jedną z jego głównych wad jest pewna swoista "miękkość  decyzyjna" - w obliczu aktualnego starcia z chamskim wrogiem, który go wali obuchem po głowie - jak typowy inteligent, uważa, że nie można się mu odwdzięczyć tym samym, bo nie wolno nam się zniżać do jego poziomu. Widząc taką reakcję, walący obuchem prostak, nie tylko że nie przestaje bić, to jeszcze natychmiast zwiększa jego siłę i częstotliwość. Tak już jest od ponad sześciu lat, a my wszyscy zamiast się zjednoczyć i solidarnie walnąć tę komuszą zarazę w jej parszywy ryj - zajmujemy się głównie dyskusjami z nią - w formie OBRONY (?!) przed jej bełkotliwymi atakami, oraz zastanawianiem się dlaczego Kaczyński nie lubi narodowców. Jeżeli przegramy kolejne wybory, to nie dlatego, że Kaczyński nie ma prawa jazdy, nie przepada za narodowcami i pedałami, itp. - bo to wszystko jest rozdmuchiwanym przez wroga propagandowym proszkiem do prania mózgów -ale dlatego, że nie potrafimy stanąć zjednoczeni do walki z dwudziestoma paroma tysiącami zdradzieckich i prostackich parchów, którzy trzymają w szachu  nasz 38mio milionowy naród.
Pozdrawiam serdecznie
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:21

Dodane przez Marcus Polonus w odpowiedzi na Żeby wygrać, trzeba myśleć - jak najbardziej!

Zgadzam się Marcusie... . Tyle tylko, że wszędzie na świecie trzeba mówić to co ludzie chcą, żeby wygrać. Polityka jest brudna! Wszędzie. Ważnym jest, żeby wygrać. Uspokoić opinię na temat Smoleńska. Wyciszyć tę sprawę... . Jestem pewien, że PiS może znowu wrócić pod warunkiem, że zacznie mówić ciągle o gospodarce i in.
Marcus Polonus

Marcus Polonus

27.10.2013 18:58

Dodane przez Matti w odpowiedzi na Zgadzam się Marcusie...

Tak, ale czy zdajesz sobie sprawę z tego, że glindzenia na temat tzw. gospodarki (której notabene już u nas nie ma) - jest dla większośći również nie do zniesienia? Innymi słowy, jak w starym dowcipie" Nie KTO puka, ale CZYM Puka?"
Domyślny avatar

Rybak

27.10.2013 17:07

Nie masz na studia, czy lubisz lekkie życie?
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:18

Dodane przez Rybak w odpowiedzi na PS.

A co myślisz, że mi płacą za to, że wierzę w to iż Polska może być niepodległa?
Domyślny avatar

wladyslaw

27.10.2013 17:17

A moze tak merytorycznie i bez inwektyw prosze / to do marcus/ Mam dosyc marowania mojego glosu ktory od lat oddaje na pis w nadziei ze moze teraz. jestescie zaslepieni naprawde nie widzicie tego co trzeba zmienic zeby wygrac wybory? jezeli robisz cos x razy i to nie dziala to jest przeciez bardzo racjonalna wskazowka ze cos trzeba zmienic! Jak mozna liczyc ze bedziemy postepowac tak samo, obrazac kogo sie da , straszyc np. przedsiebiorcow a potem bedziemy liczyc ze ci przedsiebiorcy na nas zaglosuja??? I to niewazne jakie kaczynski mial intencje, wazne jest jak jego slowa sa odbierane!!
Domyślny avatar

Matti

27.10.2013 18:17

Dodane przez wladyslaw w odpowiedzi na DO SYDNEY, ARABAS oraz MARCUS

Dokładnie! Kaczyński ma rację w większości spraw, ale one są odbierane tak jak są. Żeby wygrać wybory potrzeba kombinatorstwa. Jak się uda wygrać to wtedy można realizować cele
Marcus Polonus

Marcus Polonus

27.10.2013 18:33

Dodane przez wladyslaw w odpowiedzi na DO SYDNEY, ARABAS oraz MARCUS

są to m. inn. tak zwane w języku polskim przymiotniki opisowe - i moim zdaniem w 100% opisują ten model bardzo merytorycznie i w miarę dokładnie. I jeszcze raz powtarzam: ani pluciem na Kaczyńskiego ani padaniem przed nim plackiem - nie wygramy  wyborów. Potrzebna jest WSPÓLNA agresywna akcja. Z Kaczyńskim, albo bez.
Domyślny avatar

Magdalena

27.10.2013 17:47

kontrowersje.net
Domyślny avatar

waga

27.10.2013 17:59

to po co ten alarm?
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

27.10.2013 19:12

Czy ty sam możesz się pogrzebać ?. Czy możesz kogoś na siłę uszczęśliwić. Czy nie słyszałeś o tym że nawet kota można zagłaskać na śmierć?. Mamy teoretycznie wolność demokratyczną. Każdy więc może wybierać co chce. Opiszę Ci jeden przypadek takiego świadomego wyboru. Od 1939 r. na gnieźnieńskich Dalkach stacjonowali żołnierze niemieccy. Ich pobyt tam charakteryzował się tym, ze zakończonej cotygodniowej robocie odbywały się sobotnie fajfy. Orkiestra grała od ucha do ucha. Dziewczęta poddane rygorom prawa III Rzeszy, pragnęły chociaż przez chwilkę posłuchać niedostępnej im muzyki (zakaz posiadania radia), zakradały się nocą pod koszary. Po jakimś czasie Niemcy je zaobserwowali i zorganizowali na nie zasadzkę. Wymiana miłośna nie miała tutaj zastosowania ze względu na higienę rasową. W koszarach nie stacjonował jeden żolnierz niemiecki lecz wielu. Jest to więc inny przypadek niż opisany kiedyś przypadek pojedynczego niemieckieg oficera spotkanego przez Polaka na warszawskiej ulicy. Gdy dziewczyny znajdowały się w miejscu zasadzki Niemców, ci wyskoczyli z ukrycia i pasami i będacem na służbowem wyposażeniu obuwiem potraktowali Polki. Potem Fakcie w Gnieźnie śpiewano: Nie chodź na Dalki nocą, Bo Ci tam dupę sknocą, I będziesz miała: Czerwoną, zieloną, niebieską, brązową Jaką tylko chcesz. Jak więc widzisz to nie chodzi o to co robi PiS. Chodzi o to, że Polak nadal: tak przed jak i po szkodzie jest...
Domyślny avatar

kasia

27.10.2013 20:00

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Oj MATTI. Biedny MATTI.

rownie dobrze mozna by powiedziec o panu...JAKI STARY TAKI GLUPI... MATTI napisal prawde i ma racje bo niestety ale PIS strzela sobie gole do wlasnej bramki!!! Nie wierze sondazom ale zyje miedzy ludzmi w Polsce i nie widze jakiegos wzrastajacego poparcia dla PIS-u, widze za to ludzi ktorzy kiedys zaglosowali na PIS i teraz na wybory sie nie wybieraja....DLACZEGO???? Komisja Macierewicza to byla " kropla" ktora przelala zbyt pelny dzban. PIS nigdy nie wygra wyborow jezeli bedzie wchodzil w tematy ...aborcji , swiatopogladowe i inne w ktore to tematy jest wrabiany po to zeby obrzydzic go Polakom a odwrocic uwage od GOSPODARKI i od tego co jest podstawa bytu obywateli... Jaki jest sens tego pana komentarza to tez nie wiem bo to co pan napisal to takie... "NI TO PRZYSZYC.... NI PRZYLOTAC"...
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

27.10.2013 21:44

Dodane przez kasia w odpowiedzi na "Oj MATTI .Biedny MATTI"......

Można być podlotkiem i też nie grzeszyć rozsądkiem. Prywatnie Ci Kasiu powiem, że "uparłem się na MTTI'ego". Nie jest zbyt często obecny na blogu. Pojawia się sporadycznie i kreśli katastroficzne dla PiS wizje. Już same te fakty mnie prowokują do myślenia. Stąd moja "ironia". Zgadzam się z listą przez Ciebie Przedstawioną. Ale jest ona grubo "maleńka". Zasadniczą sprawą jest stosunek Polaków do sprawy SMOLEŃSKA. POMNIK. Czy słyszałaś aby władze NRF zrobiły cokolwiek w sprawie znalezionego pod Lęborkiem monumentu z wyrytym napisem:"Hitler"?. A pomnik "Czterech Śpiących" w W-wie?. Co do stanu GOSPODARKI Polakom nie wystarczył stan realizacji 7-latki PO?. I o tym myślałem pisząc. Możesz Kasieńko zarejestrować się na stronie www.sympatycypis.pl i zobaczyć programy gospodarczo-społeczne PiS od 2007 r. Dysydenci z PiS (SPZZ,PJN) ośmieszają się przedstawiając swoje programy np.: prorodzinne jako współczesne. Czy chciałabyś rządzić krajem z "pustą kasą" i olbrzymim zadłużeniem, olbrzymią korupcją nie mając większości Konstytucyjnej?. A na to się nie zanosi. Dlatego :Polak przed i po... Ale kto to jest dzisiejszy Polak etnicznie ?. Co dzisiaj znaczy być Polakiem ?. Orban powiedział zapewne odnośnie społeczeństwa Węgier (nie jednolitej grupy etnicznej), cytuję z pamięci: WOLNOŚĆ TO NIE JEST ZRZĄDZENIE LOSU. TO JEST JEJ ŚWIADOMY WYBÓR. KTO NIE POTRAFI DOKONAĆ TEGO WYBORU ZOSTAJE WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ SŁUGĄ. Zapewne jest to zasada uniwersalna. Dlaczego społeczeństwo zamieszkałe Polskę jest tak bardzo modopodatne?. Dlaczego daje sobą manewrować popadając z jednej skrajności w drugą? Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba znać historię szczególnie wojenną i genealogię a to Kasiu możesz zdobyć własnym staraniem. Podsumowanie: Może mają rację nacje mówiące, że POLSKA przeszkadza. I pomimo, że "JAKIM STARY TAKIM GŁUPI" to z racji starości zdążę umrzeć we własnym łóżku i zostanę pochowany w Ojczystej ziemi. Czego życzę młodzieży.
Domyślny avatar

kasia

28.10.2013 00:29

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Droga KASIEŃKO.

" kresli katastroficzne wizje dla PIS na blogu"... Tylko ze te " katastroficzne wizje" moga nie byc takie grozne dla PIS-u tylko dla Polski i Polakow! I to o czym on pisze .....TO JUZ BYLO w czasie ostatnich wyborow. Glosowalam wtedy na zaswiadczenie o prawie do glosowania poza miejscem zamieszkania w malej miejscowosci turystycznej. Zainteresowanie wyborami w tej miejscowosci bylo bardzo male i trudno bylo trafic do komisji wyborczej poniewaz nie bylo tez zadnych informacji gdzie taka komisja jest. W komisji tez nie widzialam zadnego "meza zaufania " z PIS, miejscowi tez prawie nie glosowali ale przyjechalo glosowac wesele 150 osob i wszyscy glosowali na zaswiadczenia o prawie do glosowania poza miejscem zamieszkania.....wydaje mi sie tez ze oni nie glosowali na PIS...... Dlaczego jednym zalezy na wyborach a innym nie???? Jezeli tak pilnuje sie wyborow to nie potrzebne sa " ruskie serwery" i manipulowanie sondazami. " Zarejestrowac sie i zobaczyc programy gospodarcze PIS-u od 2007r " tylko ze.... to nie ja mam znac te programy to.....POLACY POWINNI TE PROGRAMY ZNAC NA PAMIEC... Dlaczego wiekszosc Polakow NIC O NICH NIE WIE?????? " Czy chcialabym rzadzic krajem z pusta kasa"?......jezeli sie idzie do polityki i bierze sie za to pieniadze i to DUZE to.... OBOWIAZKIEM takich politykow jest wygrac wybory i rzadzic... Jezeli nie chca rzadzic to....MOGA ZREZYGNOWAC Z POLITYKI... Jak na razie to spoleczenstwo wywiazuje sie tez ze swoich obowiazkow chociaz jest oszukiwane i okradane, gorzej jest z politykami z ktorych poniektorzy okazuja sie zdrajcami i sprzedaja Polske za czapke gruszek. Patrzac na ostatnie posuniecia PIS-u mozna sie zastanawiac czy znowu jakies miernoty nie ukrywaja sie za Kaczynskim???? TAK.....Smolensk jest wazny ale zeby Smolensk wyjasnic TRZEBA WYGRAC WYBORY....a zeby wygrac wybory to trzeba pokazac Polakom ze potrafi sie wyciagnac Polske z tego BAGNA... czyli zajac sie gospodarka.
Ma-Dey

Ma-Dey

27.10.2013 19:49

nie zgadzam się albo inaczej-zgadzam w połowie!To że powstał Zespół p. Maciarewicza to dobrze i powinien taki zespół działać.Inna sprawa że ogłaszane z pompą rzekomo sensacyjne wyniki zespołu to niestaty co i rusz falstart...!!!Powinni panowie profesorowie swoje naukowe konkluzje  trzymać puki co  w tajemnicy, a Przewodniczacy powinien atakować Tuska jego zaniedbaniami które są ewidentne i łatwe do udowodnienia.Taktyka panowie..taktyka.. "frontmeni" z PiSu, uczcie się od  adwersarzy z PO!
Domyślny avatar

kasia

27.10.2013 20:04

Dodane przez Ma-Dey w odpowiedzi na Matti

wlasnie w ten sposob powinien dzialac ten zespol...
Domyślny avatar

Pokrzywa

27.10.2013 20:48

Dodane przez Ma-Dey w odpowiedzi na Matti

I póki co, wielu powinno się uczyć pokory.
Domyślny avatar

GAMA

27.10.2013 20:09

Nie róbmy polityki, zajmijmy się hodowlą rybek akwariowych (chciałem coś brzydszego napisać, ale szanuję cxzytelników).
Marek1taki

Anonymous

27.10.2013 20:11

To, że długo pobierasz nauki wg instrukcji MEN i MNiSW tłumaczy Cię z podatności na propagandę i braku umiejętności do samodzielnej oceny sytuacji. Nie każdy jest w stanie przejść przez to pranie mózgu bez uszczerbku dla osobowości. Ale żeby aż 41%? Nie dowierzam sondażom.
Domyślny avatar

zdzichu

27.10.2013 21:09

Panie, powtarzasz pan jak papuga to co kraczą zaprzańskie, komusze media, wspomagane przez wyrachowane politycznie sondażownie. Kto przejął majątek państwa i sondażownie właśnie w 89, jako najważniejsze trofeum przemian, potrzebne dla manipulacji społeczeństwem jako narzędzie utrzymania władzy. A co tak naprawdę, co się niby stało, że PIS stracił w sondażach? U kogo niby stracił, bo u mnie po II konferencji zyskał co najmniej 10punktów? Pisowki stały elektorat to ponad 30%, to skąd 14% dla ZP, skoro nie tylko Pisowcy nie wierzą w wersję zaprzańców. Trochę logiki w myśleniu, by się przydało.
danuta

danuta

27.10.2013 23:15

... w kwestii wpływu wyjaśniania tragedii smoleńskiej na sondaże, to wściekły atak przerażonych postępami Zespołu ministra Macierewicza POlityków, "autorytetów" i "mediów" byłby niepotrzebny. Wystarczylaby aktywność Zespołu Parlamentarnego. Ten atak piesków systemu świadczy o tym, że prawda o Smoleńsku jest niczym las Birnam - stoi u wrót zamku zbrodniarza. Zbrodniarz chwyta się wszelkich sposobów na oddalenie nieuniknionego - stąd ten sondaż, który w istocie jest "sondażem", sfabrykowanym na potrzeby zbrodniarza. 41 procent dla Macbetha. W sytuacji, kiedy krew ofiar zalewa mu posadzki i krzyczy z każdej ze ścian
Druga kwestia: z Profesora Rońdy usiłowano uczyvnić ostatnią deskę ratunku dla zbrodniarza. Zastanawiam się, dlaczego do tej pory nikomu z blogerów nie przyszło do glowy, że to mogło być celowe dzialanie - albo na wyraźną prośbę Profesora, którego czymś śmiertelnie przeraził zbrodniarz, albo "bezinteresownie", co byłoby jeszcze gorsze.
Bo świadzczyloby o zaangażowaniu mediów, które postrzegamy jako patriotyczne, w walkę z Zespołem Parlamentarnym  - i z PiS!
Pozdrawiam
Marek1taki

Anonymous

27.10.2013 23:57

Dodane przez danuta w odpowiedzi na gdyby miał Pan rację...

Współczuję Prof. Rondzie. Zrobił ile mógł. Podziwiam pozostałych, którzy wytrwali nieugięci na naciski. To dużo więcej niż - jakże cenna - gotowość do służenia swoją wiedzą.
danuta

danuta

28.10.2013 01:22

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Pani Danuto!

... powiedział w tej audycji wiele szalenie ważnych rzeczy. To był fascynujący wykład - i nagle padło TO pytanie. O wysokość 100 metrów, poniżej której zeszli (nie zeszli?) piloci. Pytanie zupelnie zbędne w obliczu tego wszystkiego, o czym Profesor powiedział wcześniej. A jednak to pytanie zadano. PO CO?
Domyślny avatar

dogard

28.10.2013 08:54

twojej oszalamiajacej glupoty...nawet nie potrafisz samodzielnie mysle ,lecisz jak zaprogramowany gamon socjotechniczny....

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 393
Liczba wyświetleń: 1,263,875
Liczba komentarzy: 1,847

Ostatnie wpisy blogera

  • Kawa
  • Wartości, wspomnienia i przyszłość.
  • Kasa, prochy i spokój.

Moje ostatnie komentarze

  • Mieliśmy. Pewnie paru by się jeszcze znalazło. Oby. Pozdrawiam serdecznie
  • rosemanie... :)
  • My sobie tylko odbieramy to, że dla odmiany media zależne w niemal 100% bazują na Kaczyńskim. Poza tym takiej wyobraźni i takiego braku skrępowania w korzystaniu z niej jakimi pochwalić się mogą…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Czy PiS przegra wybory w 2015 r.? - TAK
  • Wreszcie poznaliśmy dane GUS na temat ilości urodzeń w I połowie 2012 roku
  • PiS grzebie szanse na zdobycie władzy!?

Ostatnio komentowane

  • , A dzisiaj środa. I co? I...nic.
  • xena2012, widzę,że znalazłam bratnia duszę.Ja też uwielbiam czarną bez cukru,gorącą i z fusami, najlepiej Lavazzę.
  • , Witam Pana, żeby to tylko o aktora chodziło, to mały pikuś byłby. Pozdrawiam.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności