Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
PiS grzebie szanse na zdobycie władzy!?
Wysłane przez Archiwum w 27-10-2013 [15:39]
W dniu dzisiejszym opublikowano wyniki sondażu w którym ponownie na czele znalazła się Platforma Obywatelska - 41%. PiS traci do niej aż 9 punktów procentowych. Spadek w porównaniu z poprzednim notowaniem jest olbrzymi.
Przyczyn takiego stanu rzeczy nie trzeba daleko szukać - klęska w referendum warszawskim (szczególnie organizacyjnie. Kampania PiS - u bardziej odstraszała niż zachęcała do głosowania), kompromitacja zespołu Macierewicza itd.
Wiem, że co niektórzy zaczną wyć, pisać o zdradzie z mojej strony, o bolszewizmie itd. Panie i Panowie - prof. Rońda spaprał robotę! Taka jest prawda. Możemy zaklinać rzeczywistość, kombinować, publikować nowe dowody czy zdjęcia. To nic nie da. Mieszkańcy Przywiślańskiego Kraju już nie uwierzą Macierewiczowi. Teraz po sieci krąży dowcip jakoby to prof. Binienda się skarżył, że normalnie na miasto wyjść nie może. Na co mu odpowiadają internauci, że "śmiechem przecież jeszcze nikt nikogo nie zabił".
Ponawiam więc apel sprzed paru tygodni. Dajcie sobie spokój ze Smoleńskiej do wyborów w 2015 r. Mówcie o rzeczach dotyczących każdego. Wtedy wygracie i wyjaśnicie przyczyny tragedii z 10.04.2010 r. Od Was zależy czy Polska będzie niepodległa. Na razie swoim postępowaniem odciągacie nadzieję na powtórną suwerenność... .
Komentarze
27-10-2013 [16:36] - fritz | Link: 41%. PiS traci do niej aż 9 punktów procentowych.
Matti, prof. Sroda, ta wielka patriotka ale nie polska, stwierdzila kiedys szczerze i otwarcie, ze sondaze spelaniaja role wychowcza.
Jestes swietnym przykladem tego, ze ma racje.
Dajesz sie wychowywac, Twoja swiadomosc, realizm, wewnetrzna zdolnosc oceny sytuacji zostala rozbita.
A wiec, mysl o prof. Srodzie i o tym, jak swietnie Ciebie wychowuje i jak bardzo jestes podatny na jej nauki.
27-10-2013 [17:29] - Sir Winston | Link: Powiedziała ściśle biorąc: PERSWAZYJNĄ rolę spełniają sondaże
I tyle wystarczy za opis elubrykacji wychowanków i sukcesorów pułkownika Kwiatkowskiego.
Reszta w zarysie w artykule Grupa Trzymająca Sondaże, który nie stracił na aktualności mimo upływu lat.
Tym niemniej Autor ma przed sobą jeszcze wiele dekad czytania, zanim będzie mógł zacząć pisać. A co dopiero pouczać innych!
27-10-2013 [18:16] - wladyslaw | Link: do Sir Winston
Autor stwierdza fakty. A te sa takie
- przegrywamy wszystko co sie da przegrac/ Pis/, nawet wybory i referenda ktore powinny byc w cuglach wygrane, dzieki odstraszajacej roli macierewicza i kaczynskiego.
- zaczyna zdawac sobie sprawe z niereformalnosci kaczynskiego coraz wiecej ludzi tworzac tzw elektorat negatywny
- tzw. przecietni zjadacze chleba nie chca wojen,ani militarnych ani spolecznych, tylko pracy nad stworzeniem silnego, narodowego panstwa przyjaznego dla ludzi.
A ty Szanowny Panie odmawiasz Mattiemu prawa do pouczania/ czyli przedstawiania swoich pogladow/ jednoczesnie rezerwujac je dla siebie?
Ciekawe na jakiej podstawie?
To ze na wyniki sondazy i tzw. obiektywnych badan, trzeba patrzec przez pryzmat kto za nie placi, to matti wie z pewnoscia, i nie w sondazach tu lezy problem, tylko w braku skutecznosci dzialan podejmowanych przez dzialaczy pis.
Niemniej Pozdrawiam
27-10-2013 [19:11] - Franek_Kimono | Link: Dziś w Legionowie
Kaczyński powiedział tak(cyt.Gazeta Polska)" taka polityka uprawiana poprzez dezinformację możliwa dzięki przewadze w mediach” może krótkookresowo przynosić wzrost poparcia społecznego, „ale z punktu widzenia rozwoju narodowego to jest kompletny bezsens”. Dobrze wiecie że media kreują nastroje społeczne, tym sondazem TVP dalo "znak" że cała nagonka jaką media robiły na komisje Macierewicza, bedzie usprawiedliwiana sondażami prowadzonymi przez nich samych. Soc\jotechnika.
27-10-2013 [18:24] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Będą kolejne sondaże i się
Będą kolejne sondaże i się okaże czy PiS nie traci gwałtownie. Mam nadzieję, że się mylę. Choć patrząc na opinię zwykłych ludzi mam wrażenie, że mam rację
27-10-2013 [21:07] - fritz | Link: Normalni, myslacy wyborcy PiS, a ci wlasnie myslacy sa i
to jest okolo 30% do 35% wszystkich wyborcow PiS, na ten idiotyzm, ktory sugerujesz i na ktory wpadles, nie wpadna.
Tylko ktos nie potrafiacy myslec samemu, a to wlasnie nie sa wyborcy PiS, przenosi zachowanie Rondy na pozostalych naukowcow, tak jak Ty to robisz.
I ludzie ktorych znasz.
Ronda okazal sie emocjonalnie niezrownowazony na co rowniez wskazuje list opublikowany przez Gadajacego Grzyba.
Mam nadzieje, ze jeszcze troche nedzy zafundowanej przez herr Tuska i zaczniecie myslec i dojdziecie do wniosku, ze wybieranie skorumpowanych i klamiacych wsciekle politykow jest rowniez zabojcze dla ich wlasnych kieszeni.
Do PiS nie ma zadnej alternatywy.
Nawet jezeli agentura, ktorej udalo sie spacyfikowac Narodowcow, twierdzi cos innego.
27-10-2013 [21:10] - fritz | Link: Perswazyjna rola.. ladnie, chyba o wychowaniu tez cos bylo.
Moze perwersyjne wychowanie ;)
27-10-2013 [16:48] - Marcus Polonus | Link: Nie koleś, ty nie jesteś bolszewik czy też zdrajca -
po prostu procesy logicznego myślenia w twoim mózgu jeszcze się nie rozwinęły wystarczająco, lub też zostały skutecznie zaatakowane przez wirusa dochtura Lagi. To przykre,ale chyba już jesteś w końcowej fazie stwardnienia lemingowego (debilitis lemingae) w której to fazie, nadzieje na wyleczenie są - według najnowszych sondaży CBOSu - o ponad 12% mniejsze, w porównaniu z wynikami z przed dwóch tygodni. Ale głowa do góry - trochę czasu ci jeszcze zostało, więc przeznacz go na bezpardonową walkę z pamięcią narodu - aktywność zawsze pomaga w walce z chorobą, no może poza ciężką grypą. Staraj się także być bardziej systematyczny od tych zasranych "naukowców" z których wszyscy się śmieją - opracuj solidną listę świętych osób, o których pod żadnym pozorem nie można nic mówić czy też pisać - nawet mimochodem - bo to może doprowadzić nasz kraj do jeszcze większej klęski od tej, której doświadcza obecnie. Popieram twój pomysł, aby na pierwszych miejscach listy "O tych osobach - ani mru-mru!" znalazła się Bufetowa,Ryży,Łysy Gamoń, dr. Laga, itd, - niekoniecznie w takiej akurat kolejnośći. Przestrzeganie listy powinno być kontrolowane przez instytucje rządowe, a przestępstwa przeciwko niej popełniane, ścigane przez prokurwaturę wojskową, która przecież od czasu jak całkowicie wyjaśniła Smoleńsk, nie ma za bardzo co robić .A kiedy już Polacy przestaną gadać namolnie te ewidentne bzdury o Smoleńsku i przestaną się czepiać porządnych złodziei i sprzedawczyków - będziesz mógł wreszcie spokojnie sobie usiąść przy ulubionym grillu, otoczony zewsząd bujną zielonością naszej pięknej wyspy i trzymając ciepłego Lecha w ręku, westchnąć głośno: "jakie to szczęście,że nie rządzi PIS!".I to będą twoje ostatnie słowa, albowiem w ferrorze walki nie zauważyłeś,że puszka z Lechem jest pusta, rozwalona wewnętrzną eksplozją, od tygodnia nie masz już kiełbasek na grilla, który zresztą się nie pali, bo nie masz kasy na zapałki.
27-10-2013 [18:23] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Jeżeli myślisz że jestem
Jeżeli myślisz że jestem wrogiem dla PiS-u to sie mylisz.
27-10-2013 [16:45] - arabas | Link: ''SONDAŻ''
Jeżeli ktoś traktuje na serio sondaż zmieniający w ciągu 2dni preferencje wyborców o 20% i udziela w związku z tym światłych rad PIS-owi to podejmowanie z nim polemiki jest po prostu śmieszne
27-10-2013 [17:24] - Sir Winston | Link: To i tak oględnie powiedziane
Mój pierwszy komentarz niech pozostanie nieutrwalony pisemnie.
27-10-2013 [18:22] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Referendum w Warszawie.
Referendum w Warszawie. Sondaż. Zobaczymy co będzie dalej...
27-10-2013 [16:56] - sydney.sunrise | Link: ... ??? ...
KTO GO TU WPUSCIL ??? ... TEGO MATTI ???
27-10-2013 [17:42] - Krzysztof Pasie... | Link: ...???...
"KTO GO TU WPUŚCIŁ ??? ... TEGO MATTI ???..."
---------------------------------------
Między innymi przez takie pytania PIS może mieć przechlapane. Nie tłumaczę Panu dlaczego, bo widzę, że Pan i tak nie zrozumie.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)
PS
I jeszcze z ciekawości zapytam. Był Pan może aktywistą PZPR, czy może odźwiernym, albo bramkarzem w klubie studenckim w czasie minionym???
27-10-2013 [17:05] - Rybak | Link: A po co PiSowi "władza"?
Władzę w Polsce sprawuje Putin, za pomocą swojej agentury.
Polacy się na to zgodzili i teraz, gdy Polska już jest zlikwidowana, to niech właściwi tego sprawcy sobie to firmują.
Jeżeli teraz PiS pozwoliłby się posadzić na miejscu kozła ofiarnego, to znaczyłoby że PiS tworzą idioci, albo agenci!
27-10-2013 [17:06] - wladyslaw | Link: zeby wygrac, trzeba myslec
WITAM. prawie calkowicie sie zgadzam z powyzszym.
jezeli Pis tak dalej bedzie postepowal to kolejna kleska murowana!!!
- do MARCUS POLONUS - I co z tego ze piszesz prawde?- to ma niewielkie znaczenie w polityce, tam liczy sie skutecznosc, czyli przede wszystkim nie odstraszac potencjalnych wyborcow. A kaczynski zwroc uwage przegrywa w tej chwili wszystko co sie da, z uwagi na to ze ma bardzo duzy tzw. elektorat negatywny, ktory sam sobie skutecznie powieksza np. przez fatalna ksiazke o markel,idiotyczna wypowiedz o przedsiebiorcach itd., a jeszcze moment publikacji tej ksiazki, przed wyborami to juz tragedia.
Niemcy jak widac po wynikach wyborow maja gdzies przeszlosc merkel.
Duzo ludzi nie zaglosuje na pis przez to, ale chetnie by zaglosowala na inne ugrupowanie prawicowe np.ruch narodowy, z ktorym pis moglby wejsc w koalicje po wyborach.
Tylko Pis zaczyna pluc jadem na tych mlodych ludzi. Ciekawe dlaczego?
Byc moze czesc ludzi ktorzy zaglosuja na narodowcow, zaglosowala by jednak na pis, ale wiekszosc by nie glosowala w ogóle lub na kogos innego, biorac pod uwage swoja niechec do kaczynskiego spowodowana jego nieumiejetnoscia wspolpracy i braku pragmatyzmu, a tym samym brak zadnych szans na koncowy sukces, czyli przejecie wladzy w polsce przez prawice
Pozdrawiam
27-10-2013 [18:20] - Marcus Polonus | Link: Żeby wygrać, trzeba myśleć - jak najbardziej!
Nie należy jednak zabraniać komukolwiek - nawet takim Muttim - prawa do swego własnego myślenia , można tylko widząc, jak błądzą, starać się ich poddać kuracji wstrząsowej. Moim zdaniem koncentrowanie się - wszystko jedno czy pozytywnie czy negatywnie - na Kaczyńskim, jest w chwili obecnej bardzo dużym błędem. Wielcy, genialni przywódcy, trafiają się w każdym narodzie bardzo rzadko, a nawet oni nie są pozbawieni pewnych wad. Kaczyński jest dość dobrym przywódcą, ale jedną z jego głównych wad jest pewna swoista "miękkość decyzyjna" - w obliczu aktualnego starcia z chamskim wrogiem, który go wali obuchem po głowie - jak typowy inteligent, uważa, że nie można się mu odwdzięczyć tym samym, bo nie wolno nam się zniżać do jego poziomu. Widząc taką reakcję, walący obuchem prostak, nie tylko że nie przestaje bić, to jeszcze natychmiast zwiększa jego siłę i częstotliwość. Tak już jest od ponad sześciu lat, a my wszyscy zamiast się zjednoczyć i solidarnie walnąć tę komuszą zarazę w jej parszywy ryj - zajmujemy się głównie dyskusjami z nią - w formie OBRONY (?!) przed jej bełkotliwymi atakami, oraz zastanawianiem się dlaczego Kaczyński nie lubi narodowców. Jeżeli przegramy kolejne wybory, to nie dlatego, że Kaczyński nie ma prawa jazdy, nie przepada za narodowcami i pedałami, itp. - bo to wszystko jest rozdmuchiwanym przez wroga propagandowym proszkiem do prania mózgów -ale dlatego, że nie potrafimy stanąć zjednoczeni do walki z dwudziestoma paroma tysiącami zdradzieckich i prostackich parchów, którzy trzymają w szachu nasz 38mio milionowy naród.
Pozdrawiam serdecznie
27-10-2013 [18:21] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Zgadzam się Marcusie...
Zgadzam się Marcusie... .
Tyle tylko, że wszędzie na świecie trzeba mówić to co ludzie chcą, żeby wygrać. Polityka jest brudna! Wszędzie. Ważnym jest, żeby wygrać. Uspokoić opinię na temat Smoleńska. Wyciszyć tę sprawę... . Jestem pewien, że PiS może znowu wrócić pod warunkiem, że zacznie mówić ciągle o gospodarce i in.
27-10-2013 [18:58] - Marcus Polonus | Link: {do Matti}
Tak, ale czy zdajesz sobie sprawę z tego, że glindzenia na temat tzw. gospodarki (której notabene już u nas nie ma) - jest dla większośći również nie do zniesienia? Innymi słowy, jak w starym dowcipie" Nie KTO puka, ale CZYM Puka?"
27-10-2013 [17:07] - Rybak | Link: PS.
Nie masz na studia, czy lubisz lekkie życie?
27-10-2013 [18:18] - Matti (niezweryfikowany) | Link: A co myślisz, że mi płacą za
A co myślisz, że mi płacą za to, że wierzę w to iż Polska może być niepodległa?
27-10-2013 [17:17] - wladyslaw | Link: DO SYDNEY, ARABAS oraz MARCUS
A moze tak merytorycznie i bez inwektyw prosze / to do marcus/
Mam dosyc marowania mojego glosu ktory od lat oddaje na pis w nadziei ze moze teraz.
jestescie zaslepieni naprawde nie widzicie tego co trzeba zmienic zeby wygrac wybory?
jezeli robisz cos x razy i to nie dziala to jest przeciez bardzo racjonalna wskazowka ze cos trzeba zmienic!
Jak mozna liczyc ze bedziemy postepowac tak samo, obrazac kogo sie da , straszyc np. przedsiebiorcow a potem bedziemy liczyc ze ci przedsiebiorcy na nas zaglosuja???
I to niewazne jakie kaczynski mial intencje, wazne jest jak jego slowa sa odbierane!!
27-10-2013 [18:17] - Matti (niezweryfikowany) | Link: Dokładnie! Kaczyński ma rację
Dokładnie! Kaczyński ma rację w większości spraw, ale one są odbierane tak jak są. Żeby wygrać wybory potrzeba kombinatorstwa. Jak się uda wygrać to wtedy można realizować cele
27-10-2013 [18:33] - Marcus Polonus | Link: {do Władysława} To nie są inwektywy,
są to m. inn. tak zwane w języku polskim przymiotniki opisowe - i moim zdaniem w 100% opisują ten model bardzo merytorycznie i w miarę dokładnie. I jeszcze raz powtarzam: ani pluciem na Kaczyńskiego ani padaniem przed nim plackiem - nie wygramy wyborów. Potrzebna jest WSPÓLNA agresywna akcja. Z Kaczyńskim, albo bez.
27-10-2013 [17:47] - Magdalena | Link: A niektórzy na to:
http://kontrowersje.net/w_r_d_...
27-10-2013 [17:59] - waga | Link: Jeśli w sondażu pytano, która partia to porażka
to po co ten alarm?
27-10-2013 [19:12] - Andrzej-emeryt | Link: Oj MATTI. Biedny MATTI.
Czy ty sam możesz się pogrzebać ?. Czy możesz kogoś na siłę uszczęśliwić. Czy nie słyszałeś o tym że nawet kota można zagłaskać na śmierć?. Mamy teoretycznie wolność demokratyczną. Każdy więc może wybierać co chce.
Opiszę Ci jeden przypadek takiego świadomego wyboru.
Od 1939 r. na gnieźnieńskich Dalkach stacjonowali żołnierze niemieccy. Ich pobyt tam charakteryzował się tym, ze zakończonej cotygodniowej robocie odbywały się sobotnie fajfy. Orkiestra grała od ucha do ucha. Dziewczęta poddane rygorom prawa III Rzeszy, pragnęły chociaż przez chwilkę posłuchać niedostępnej im muzyki (zakaz posiadania radia), zakradały się nocą pod koszary. Po jakimś czasie Niemcy je zaobserwowali i zorganizowali na nie zasadzkę. Wymiana miłośna nie miała tutaj zastosowania ze względu na higienę rasową. W koszarach nie stacjonował jeden żolnierz niemiecki lecz wielu. Jest to więc inny przypadek niż opisany kiedyś przypadek pojedynczego niemieckieg oficera spotkanego przez Polaka na warszawskiej ulicy. Gdy dziewczyny znajdowały się w miejscu zasadzki Niemców, ci wyskoczyli z ukrycia i pasami i będacem na służbowem wyposażeniu obuwiem potraktowali Polki.
Potem Fakcie w Gnieźnie śpiewano:
Nie chodź na Dalki nocą,
Bo Ci tam dupę sknocą,
I będziesz miała:
Czerwoną, zieloną, niebieską, brązową
Jaką tylko chcesz.
Jak więc widzisz to nie chodzi o to co robi PiS. Chodzi o to, że Polak nadal: tak przed jak i po szkodzie jest...
27-10-2013 [20:00] - kasia | Link: "Oj MATTI .Biedny MATTI"......
rownie dobrze mozna by powiedziec o panu...JAKI STARY TAKI GLUPI...
MATTI napisal prawde i ma racje bo niestety ale PIS strzela sobie gole
do wlasnej bramki!!!
Nie wierze sondazom ale zyje miedzy ludzmi w Polsce i nie widze jakiegos wzrastajacego
poparcia dla PIS-u, widze za to ludzi ktorzy kiedys zaglosowali na PIS i teraz
na wybory sie nie wybieraja....DLACZEGO????
Komisja Macierewicza to byla " kropla" ktora przelala zbyt pelny dzban.
PIS nigdy nie wygra wyborow jezeli bedzie wchodzil w tematy ...aborcji , swiatopogladowe i inne
w ktore to tematy jest wrabiany po to zeby obrzydzic go Polakom a odwrocic uwage od GOSPODARKI
i od tego co jest podstawa bytu obywateli...
Jaki jest sens tego pana komentarza to tez nie wiem bo to co pan napisal to takie...
"NI TO PRZYSZYC.... NI PRZYLOTAC"...
27-10-2013 [21:44] - Andrzej-emeryt | Link: Droga KASIEŃKO.
Można być podlotkiem i też nie grzeszyć rozsądkiem. Prywatnie Ci Kasiu powiem, że "uparłem się na MTTI'ego". Nie jest zbyt często obecny na blogu. Pojawia się sporadycznie i kreśli katastroficzne dla PiS wizje. Już same te fakty mnie prowokują do myślenia. Stąd moja "ironia".
Zgadzam się z listą przez Ciebie Przedstawioną. Ale jest ona grubo "maleńka".
Zasadniczą sprawą jest stosunek Polaków do sprawy SMOLEŃSKA. POMNIK. Czy słyszałaś aby władze NRF zrobiły cokolwiek w sprawie znalezionego pod Lęborkiem monumentu z wyrytym napisem:"Hitler"?. A pomnik "Czterech Śpiących" w W-wie?.
Co do stanu GOSPODARKI Polakom nie wystarczył stan realizacji 7-latki PO?. I o tym myślałem pisząc.
Możesz Kasieńko zarejestrować się na stronie www.sympatycypis.pl i zobaczyć programy gospodarczo-społeczne PiS od 2007 r. Dysydenci z PiS (SPZZ,PJN) ośmieszają się przedstawiając swoje programy np.: prorodzinne jako współczesne.
Czy chciałabyś rządzić krajem z "pustą kasą" i olbrzymim zadłużeniem, olbrzymią korupcją nie mając większości Konstytucyjnej?. A na to się nie zanosi. Dlatego :Polak przed i po...
Ale kto to jest dzisiejszy Polak etnicznie ?. Co dzisiaj znaczy być Polakiem ?.
Orban powiedział zapewne odnośnie społeczeństwa Węgier (nie jednolitej grupy etnicznej), cytuję z pamięci: WOLNOŚĆ TO NIE JEST ZRZĄDZENIE LOSU. TO JEST JEJ ŚWIADOMY WYBÓR. KTO NIE POTRAFI DOKONAĆ TEGO WYBORU ZOSTAJE WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ SŁUGĄ. Zapewne jest to zasada uniwersalna.
Dlaczego społeczeństwo zamieszkałe Polskę jest tak bardzo modopodatne?. Dlaczego daje sobą manewrować popadając z jednej skrajności w drugą? Aby odpowiedzieć na to pytanie trzeba znać historię szczególnie wojenną i genealogię a to Kasiu możesz zdobyć własnym staraniem.
Podsumowanie: Może mają rację nacje mówiące, że POLSKA przeszkadza.
I pomimo, że "JAKIM STARY TAKIM GŁUPI" to z racji starości zdążę umrzeć we własnym łóżku i zostanę pochowany w Ojczystej ziemi. Czego życzę młodzieży.
28-10-2013 [00:29] - kasia | Link: Andrzej-emeryt......
" kresli katastroficzne wizje dla PIS na blogu"...
Tylko ze te " katastroficzne wizje" moga nie byc takie grozne dla PIS-u
tylko dla Polski i Polakow!
I to o czym on pisze .....TO JUZ BYLO w czasie ostatnich wyborow.
Glosowalam wtedy na zaswiadczenie o prawie do glosowania poza miejscem
zamieszkania w malej miejscowosci turystycznej.
Zainteresowanie wyborami w tej miejscowosci bylo bardzo male i trudno bylo trafic
do komisji wyborczej poniewaz nie bylo tez zadnych informacji gdzie taka komisja jest.
W komisji tez nie widzialam zadnego "meza zaufania " z PIS, miejscowi tez prawie nie glosowali
ale przyjechalo glosowac wesele 150 osob i wszyscy glosowali na zaswiadczenia o prawie do glosowania
poza miejscem zamieszkania.....wydaje mi sie tez ze oni nie glosowali na PIS......
Dlaczego jednym zalezy na wyborach a innym nie????
Jezeli tak pilnuje sie wyborow to nie potrzebne sa " ruskie serwery" i manipulowanie sondazami.
" Zarejestrowac sie i zobaczyc programy gospodarcze PIS-u od 2007r " tylko ze.... to nie ja mam znac
te programy to.....POLACY POWINNI TE PROGRAMY ZNAC NA PAMIEC...
Dlaczego wiekszosc Polakow NIC O NICH NIE WIE??????
" Czy chcialabym rzadzic krajem z pusta kasa"?......jezeli sie idzie do polityki i bierze sie za to
pieniadze i to DUZE to.... OBOWIAZKIEM takich politykow jest wygrac wybory i rzadzic...
Jezeli nie chca rzadzic to....MOGA ZREZYGNOWAC Z POLITYKI...
Jak na razie to spoleczenstwo wywiazuje sie tez ze swoich obowiazkow chociaz jest oszukiwane i
okradane, gorzej jest z politykami z ktorych poniektorzy okazuja sie zdrajcami i sprzedaja
Polske za czapke gruszek.
Patrzac na ostatnie posuniecia PIS-u mozna sie zastanawiac czy znowu jakies miernoty nie ukrywaja sie
za Kaczynskim????
TAK.....Smolensk jest wazny ale zeby Smolensk wyjasnic TRZEBA WYGRAC WYBORY....a zeby wygrac wybory
to trzeba pokazac Polakom ze potrafi sie wyciagnac Polske z tego BAGNA...
czyli zajac sie gospodarka.
27-10-2013 [19:49] - Ma-Dey | Link: Matti
nie zgadzam się albo inaczej-zgadzam w połowie!To że powstał Zespół p. Maciarewicza to dobrze i powinien taki zespół działać.Inna sprawa że ogłaszane z pompą rzekomo sensacyjne wyniki zespołu to niestaty co i rusz falstart...!!!Powinni panowie profesorowie swoje naukowe konkluzje trzymać puki co w tajemnicy, a Przewodniczacy powinien atakować Tuska jego zaniedbaniami które są ewidentne i łatwe do udowodnienia.Taktyka panowie..taktyka.. "frontmeni" z PiSu, uczcie się od adwersarzy z PO!
27-10-2013 [20:04] - kasia | Link: Ma-Dey.....tez tak uwazam.......
wlasnie w ten sposob powinien dzialac
ten zespol...
27-10-2013 [20:48] - Pokrzywa | Link: To, że powstał Zespół p. Macierewicza to dobrze
I póki co, wielu powinno się uczyć pokory.
27-10-2013 [20:09] - GAMA | Link: Smoleńsk?
Nie róbmy polityki, zajmijmy się hodowlą rybek akwariowych (chciałem coś brzydszego napisać, ale szanuję cxzytelników).
27-10-2013 [20:11] - Marek1taki | Link: Autorze!
To, że długo pobierasz nauki wg instrukcji MEN i MNiSW tłumaczy Cię z podatności na propagandę i braku umiejętności do samodzielnej oceny sytuacji. Nie każdy jest w stanie przejść przez to pranie mózgu bez uszczerbku dla osobowości. Ale żeby aż 41%? Nie dowierzam sondażom.
27-10-2013 [21:09] - Gmin | Link: Papuga
Panie, powtarzasz pan jak papuga to co kraczą zaprzańskie, komusze media, wspomagane przez wyrachowane politycznie sondażownie. Kto przejął majątek państwa i sondażownie właśnie w 89, jako najważniejsze trofeum przemian, potrzebne dla manipulacji społeczeństwem jako narzędzie utrzymania władzy. A co tak naprawdę, co się niby stało, że PIS stracił w sondażach? U kogo niby stracił, bo u mnie po II konferencji zyskał co najmniej 10punktów? Pisowki stały elektorat to ponad 30%, to skąd 14% dla ZP, skoro nie tylko Pisowcy nie wierzą w wersję zaprzańców. Trochę logiki w myśleniu, by się przydało.
27-10-2013 [23:15] - danuta | Link: gdyby miał Pan rację...
... w kwestii wpływu wyjaśniania tragedii smoleńskiej na sondaże, to wściekły atak przerażonych postępami Zespołu ministra Macierewicza POlityków, "autorytetów" i "mediów" byłby niepotrzebny. Wystarczylaby aktywność Zespołu Parlamentarnego. Ten atak piesków systemu świadczy o tym, że prawda o Smoleńsku jest niczym las Birnam - stoi u wrót zamku zbrodniarza. Zbrodniarz chwyta się wszelkich sposobów na oddalenie nieuniknionego - stąd ten sondaż, który w istocie jest "sondażem", sfabrykowanym na potrzeby zbrodniarza. 41 procent dla Macbetha. W sytuacji, kiedy krew ofiar zalewa mu posadzki i krzyczy z każdej ze ścian
Druga kwestia: z Profesora Rońdy usiłowano uczyvnić ostatnią deskę ratunku dla zbrodniarza. Zastanawiam się, dlaczego do tej pory nikomu z blogerów nie przyszło do glowy, że to mogło być celowe dzialanie - albo na wyraźną prośbę Profesora, którego czymś śmiertelnie przeraził zbrodniarz, albo "bezinteresownie", co byłoby jeszcze gorsze.
Bo świadzczyloby o zaangażowaniu mediów, które postrzegamy jako patriotyczne, w walkę z Zespołem Parlamentarnym - i z PiS!
Pozdrawiam
27-10-2013 [23:57] - Marek1taki | Link: Pani Danuto!
Współczuję Prof. Rondzie. Zrobił ile mógł. Podziwiam pozostałych, którzy wytrwali nieugięci na naciski. To dużo więcej niż - jakże cenna - gotowość do służenia swoją wiedzą.
28-10-2013 [01:22] - danuta | Link: Profesor Rońda...
... powiedział w tej audycji wiele szalenie ważnych rzeczy. To był fascynujący wykład - i nagle padło TO pytanie. O wysokość 100 metrów, poniżej której zeszli (nie zeszli?) piloci. Pytanie zupelnie zbędne w obliczu tego wszystkiego, o czym Profesor powiedział wcześniej. A jednak to pytanie zadano. PO CO?
28-10-2013 [08:54] - dogard | Link: nawet mi nie zal
twojej oszalamiajacej glupoty...nawet nie potrafisz samodzielnie mysle ,lecisz jak zaprogramowany gamon socjotechniczny....