Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kurski – Hofman 1:0

Ewaryst Fedorowicz, 03.05.2012

Panowie Kurski i Hofman mają wg mnie wiele cech wspólnych:

są, jak na polityków tzw. „młodego pokolenia” przystało, skrajnie cyniczni, ideowi, że tak to określę, w sposób użytkowy  i są w stanie zrobić dla kariery wiele, a nawet jeszcze więcej.

Jedyną różnicą między nimi jest to, że Pan Kurski jest inteligentny.

I dowód na to mieliśmy dzisiaj:

Taki idiotyzm, jak wezwanie do bojkotu Euro na 2012 w obronie aferzystki (taka prawda – aferzystki) Tymoszenko, mógł powstać tylko w głowie najdelikatniej rzecz ujmując, niemądrej.

Bo Tymoszenko nie jest zwykłą przekręciarą – jest mega przekręciarą, co oczywiście, w dzisiejszej Europie nobilituje.

Przekręty ukraińskie można porównać spokojnie z polskimi: podobna skala – podobna bezkarność.

Dostała za nie 7 lat, a równie dobrze mogłaby dostać 17 czy 27 i też by nie było za dużo.

Owszem – sadzanie przekręciarza do więzienia, w przypadku, gdy jest on/ ona politykiem, jest nie tylko  nieeleganckie, ale wręcz świętokradcze:

przecież za mega przekręty dostaje się stanowiska eurokomisarzy, premierów, no – prezesów banków w najgorszym razie.

Zgoda, że z brukselskiego punktu widzenia Janukowycz popełnił jeszcze większe przestępstwo, niż Tymoszenko:

złamał tabu – ośmielił się posadzić osobę nietykalną, chronioną nieformalnym, międzynarodowym immunitetem.

No, bo czy ktoś przy zdrowych zmysłach ośmieliłby się posadzić do mamra jakiegoś polskiego premiera, i to za gazowy kontrakt?  Hm?

To prawda, że Janukowycz sam jest podobnie jak Tymoszenko umoczony, ale on się nie umoczył na modłę za przeproszeniem demokratyczną, więc o co, że tak to elegancko określę - biega?

Z polskiej (a przynajmniej mojej polskiej) perspektywy, widać jeszcze jeden powód, dla którego trzeba być niespełna rozumu, żeby próbować znaleźć się w głównym europejskim nurcie, popierając patronkę rezunów spod znaku UPA.

To jej partia fundowana jest na tradycji OUN-UPA. To politycy jej partii tępią każdy przejaw polskości w Galicji Wschodniej i na Wołyniu.

PiS ma już na swoim koncie romans z brunatną Ukrainą, w postaci Juszczenki, który tytuły bohaterów Ukrainy nadał oberrezunom Banderze i Szuchewyczowi.
A ten wstrętny Janukowycz te tytuły  – anulował.

Czy mam rozumieć, że PiS naprawdę stawia na Ukrainie na strategiczny alians z pogrobowcami UPA czy jest to tylko zwykły, bezideowy, polityczny cynizm ?

Moja rodzina pochodzi z Kresów: z Podola i Wołynia.

Zapłaciła za swoje trwanie przy Polsce i polskości cenę najwyższą: zsyłki, upowskie pogromy, rozwałki nie wiadomo gdzie, wynarodowienia, śmierć po wcieleniu do Armii Czerwonej - ja w rezultacie grobów rodzinnych w dzisiejszej Polsce prawie nie mam.

Środowiska kresowe są (jeszcze) dość liczne, a w najbliższych wyborach  (kiedy by one nie były), liczył się będzie każdy głos.

Nie warto zatem bronić skorumpowanej brunatnej Julii, bo Ziobro, choć znokautowany ciężko pod Belwederem, jeszcze te głosy podbierze.

Trafne dzisiejsze oświadczenie Kurskiego (bo przecież nie Ziobro je wymyślił i napisał) , kontrujące deklarację PiS jest tego pierwszym sygnałem.
 

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6864
Domyślny avatar

Supertramp

03.05.2012 20:44

Trzeba przeanalizować za i przeciw nim napisze się coś tak kategorycznego. Jest sporo argumentow za tym, że Kaczyński dobrze zrobił, a myślimy o Polsce, nie o Tymoszenko. Nie wiem czy Kurski jest inteligentny, a Hofman nie, nie wiem też czy nie jest na odwrót. Najprawdopodobniej obaj są inteligentni. Pan cierpi na przypadłość polegającą na tym, że inteligentny jest ten, który wpasowuje się do pańskiej koncepcji. Założył pan, że PiS popełnił błąd, więc Kurski, który to krytykuje jest inteligentny. Ja natomiast mogę nie być inteligentny, ale coraz bardziej przychylam się do zdania Zaremby w wpolityce.pl, że Kaczyński postąpił słusznie.
Domyślny avatar

Leszek1967

04.05.2012 01:24

Dodane przez Supertramp w odpowiedzi na hm

tzn. przed poparciem Kaczyńskiego 64% czytelników za, a po poparciu przez Kaczyńskiego 70% przeciw. Podobnie rzeczoczony Ewaryst, ponieważ Kaczyński popiera, a Kurski skrytykował, a że Ewaryst popiera Solidarna Polskę (z przyczyn intelektualnie trudnych do obrony) więc Kaczyńskiego też krytykuje. Że Kaczyński ma rację, to już widać po reakcji Komorowskiego, a będzie widać jeszcze lepiej. Czy Ewaryst wtedy odszczeka, że się mylił? - wątpię, bo Ewaryst popiera SP, więc nie o rację tu chodzi, ale o osobiste preferencje - wniosek: Ewaryst jest jak przeciętny czytelnik GW. W swoich wyborach nie kieruje się intelektem, ale towarzystwem
Domyślny avatar

Andrzej W.

03.05.2012 21:23

Sądzę, że za jakiś czas zweryfikuje Pan swoją opinię. Zgadzam się z Pańską oceną carycy Julii.I tylko w tym Bo myślę jednak, iż w tym posunięciu Jarosława Kaczyńskiego bardziej o Polskę chodzi (co już zauważył poniżej Supertramp). Sądzę też, iż w jakiejś mierze zadziałała tu rycerskość Jarosława (bić się powinni wyłącznie faceci). Takie moje zdanie. Wątpię, aby Ziobro i Kurski zyskali, plasując się po jednej stronie z Tuskiem i Komorowskim. Nie tylko w tej, ale w jakiejkolwiek sprawie.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 21:49

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Autor

Lekceważenie twardego, ideowego elektoratu zawsze się kończy tak, jak wtedy, gdy okazywało się, że „Gierek był komunistycznym, ale jednak patriotą"” a „Oleksy  to lewicowy polityk starszo-średniego pokolenia”:

przerżnięciem wyborów.

A tendencja do dryblowania aż po zadryblowanie się o własne nogi, wydaję się w PiSie tendencją stałą.

Domyślny avatar

Andrzej W.

03.05.2012 22:11

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @ Supertramp @ Andrzej W

"Lekceważenie twardego, ideowego elektoratu zawsze (...)"- to, co Pan dalej napisał , pełna zgoda. Ale w tej konkretnej sytuacji "lekceważenie twardego, ideowego elektoratu", TO ROZUMIEM, ŻE TO DO ZIOBRY I KURSKIEGO SKIEROWANE... bo to oni stracą, sytuując się po stronie grupy rządzącej. A do mnie przemawia, że to krok pierwszy, a ponadto chodzi wyłącznie o humanitaryzm względem KOBIETY , choĆby i winnej. P.S.Zobaczymy, jak się syt. rozwinie. Jeśli wg Pańskich przewidywań, przyjdę tu i przyznam rację, jeśli nie, też się przypomnę. Może być?
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 22:37

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Ewaryst Fedorowicz

Ad PS: OK
Domyślny avatar

Ksenos

03.05.2012 21:32

No to teraz Pan sobie nagrabił, panie Ewaryście. Oj nagrabił... A co do pytania o kwestię alians/cynizm - to jest polityka, duża polityka. Z założenia cyniczna, nawet jeśli gęby pełne patriotycznych frazesów. Może nawet zwłaszcza wtedy.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 21:50

Dodane przez Ksenos w odpowiedzi na uuu

Ja sobie nagrabiłem?

Żarty: ja nie startuję w najbliższych (ani żadnych innych) wyborach.

Domyślny avatar

Ksenos

03.05.2012 21:57

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @ Ksenos

Dla mnie to oczywiste - nie sprawia Pan wrażenia kogoś, kto chciałby się w tym błocie tytłać. A nagrabił Pan sobie, bo zapewne zostanie Pan wysłany na onet czy nazwany POlszewikiem. Przecież ośmielił się Pan skrytykować jedynie słuszną linię.
Domyślny avatar

gosc agatoronto

04.05.2012 06:23

Dodane przez Ksenos w odpowiedzi na jasne

prosze nie byc taki wrazliwy i obrazalski ..."czy nazwany POlszewikiem"przyjmij chlopie na klate z usmiechem i nie zal sie wiecej owa "jedynie sluszna linia" nie jest czyms swietym i ma prawo do bledow
Domyślny avatar

ksena

03.05.2012 21:51

ani nie podważa wyroku sądu skazujacego J.Tymoszenko,tym samym nie miesza się w wewnętrzne sprawy Ukrainy.Tu chodzi wyłącznie o humanitarne traktowanie w więzieniu.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 22:39

Dodane przez ksena w odpowiedzi na PiS nie broni Tymoszenko------aferzystki

"o humanitarne traktowanie w więzieniu" - to, rozumiem żart?
Domyślny avatar

gregor z wiednia

03.05.2012 21:59

Drogi Ewaryscie. Pragne przypomniec, ze niejaki Pawlaq, osobiscie przebil wszystkie europejskie ceny gazu i ropy i do tej pory nie zostal pobity (ba, nie siedzi nawet w wiezieniu). Secundo: pojecie "jednej" historii tzn. pod Grunwaldem czy Wiedniem zwyciezylili Polacy, w Europie niestety nie egzystuje! Oczywiscie nie wolno nam zapomniec o mordach band UPA popelnionych na Wolyniu. To jest udokumentowane! Tercio: olimpiade w Soczi organizuje Putin (a moze Gazprom?). Sadze, ze rowniez "sportowo" rozprawi sie Pan z Kaczynskim przed olimpiada w Soczi - wszak nasi rosyjscy bracia "swietuja" jeszcze zwyciestwa pod Katyniem i Smolenskiem. Jesli jest Pan niezorientowany, pragne przypomniec, ze przeplywy "czarnej gotowki" na Ukrainie nijak sie maja do tego, co obecnie dzieje sie w Polsce! Pytanie.... Kurski czy Hofman ... jest mi obojetne! I co Pan na to?
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 22:44

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Drogi Ewaryscie. Pragne

powtórzę: "tendencja do dryblowania aż po zadryblowanie się o własne nogi, wydaję się w PiSie tendencją stałą."
Domyślny avatar

gregor z wiednia

03.05.2012 23:08

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @gregor z wiednia

Pana "Reply" pasuje do kazdego wpisu, ale nie do mojego. Sorry!
Domyślny avatar

beta

03.05.2012 22:04

Powiem szczerze, rózne myśli mnie nachodziły po upublicznieniu oświadczenia PiSu- a to na tak, a to na nie. Ale teraz, póznym wieczorem po wysłuchaniu i przeczytaniu różnych racji - np. m.in. Panskiej, Jankego Zaremby , Matki Kurki oraz informacji z reżimówek dochodzę do wniosku, że ruch Kaczyńskiego to kolejny przykład, że Prezes wie w co gra. I to jest najważniejsze.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 22:47

Dodane przez beta w odpowiedzi na Trzeba wiedzie o co sie gra

"Prezes wie w co gra. I to jest najważniejsze."
- ja mam po "Gierek był komunistycznym, ale jednak patriotą"” a „Oleksy  to lewicowy polityk starszo-średniego pokolenia” pewne wątpliwości.
Domyślny avatar

Gość

03.05.2012 22:31

Druga poważna kompromitacja Jarosława. Chyba „czas na naradę”. Po trzeciej muszą nastąpić zmiany. W zupełności zgadzam się z autorem.
Domyślny avatar

gregor z wiednia

03.05.2012 23:33

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Druga poważna kompromitacja

Nie chce i nie musze bronic Kaczynskiego! Pragne jedynie przypomniec, ze "czas na prawde" nie jest czasem przeszlym. EURO nie jest tylko kopaniem w pilke! To jest szersze pojecie jednosci,demokracji i rywalizacji! Kto tego nie rozumie, nie rozumie ..Polski.
Domyślny avatar

Gość

04.05.2012 08:37

Dodane przez gregor z wiednia w odpowiedzi na Nie chce i nie musze bronic

My wszyscy Polacy mamy wspólne interesy. Jednym z nich jest ten turniej. W tej imprezie chodzi o igrzyska dla mas i o kasę. Ale także o promocję Polski. Polska ma złą opinię w świecie. EURO jest okazją którą trzeba wykorzystać.
Domyślny avatar

Reytan

04.05.2012 13:30

Dodane przez Gość w odpowiedzi na My wszyscy Polacy mamy

DYKTATURĄ TUSKA. Żadnych wspólnych interesów.
Domyślny avatar

Andrzej W.

04.05.2012 13:48

Dodane przez Reytan w odpowiedzi na POLACY nie mają i nigdy nie będą mieć nic wspólnego z

I znowu pełna zgoda.
Domyślny avatar

Gość

06.05.2012 20:10

Dodane przez Reytan w odpowiedzi na POLACY nie mają i nigdy nie będą mieć nic wspólnego z

Oczywiście. Niech spali się cała wioska byle nasze było na wierzchu. Nie popieram tych którzy mówią: Niech nie powstaną autostrady, niech w Polsce będzie zapaść gospodarcza i nędza, niech EURO będzie klapą, tylko dlatego, że teraz Polską rządzi ta ekipa, która rządzi. Złodziei pod sąd, zdrajców do trybunału, ale Polska niech się rozwija, bym również i ja był zadowolony z tego, że mieszkam w tym kraju.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

03.05.2012 22:58

http://cogito.salon24.pl…
Domyślny avatar

Gość

04.05.2012 06:07

Pisalem Kaczynskiemu--ze hofman to kluzik rostkowska-ale on nie uwierzyl! Ten hofman idzie w kierunku zdemolowania Pisu--czy pis tego nie widzi!

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 542
Liczba wyświetleń: 2,876,165
Liczba komentarzy: 4,694

Ostatnie wpisy blogera

  • Jak się Gazeta Polska na Orbana obraziła.
  • Jak Kaczyński Orbana obraził.
  • Zamienię całą polską klasę polityczną na jednego Orbana!

Moje ostatnie komentarze

  • no, wreszcie - ktoś bez ściemy o tej enerdówce, co to się ją cioci STASI na chadeczkę przerobić udało :-)
  • Genialne!
  • @Autor Genialny pomysł!

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Jak Hofman z Porębą PiSowi najważniejszą kampanię przerżnęli
  • PIS chce, żebym spłacił lemingom kredyty hipoteczne.
  • „Jarku wypierdalaj”, czyli Chamas na Facebook’u.

Ostatnio komentowane

  • , Chciałem przejrzeć pańską twórczość, szanowny Ewaryście, ale nie mam dostępu do pańskiej strony. Ładnie to tak?
  • , autokorekta: *   jest: (0,8 x 570) + (0,15 x 570) = 541 500 osób. Kredytobiorców jest bodaj 700 000 osób, co oznacza, że z elektoratu PiS mogłoby wywodzić się 541500/570000 *100…
  • , Ad 1. Kredyty hipoteczne to nie bandyckie „chwilówki” i były i są dostępne wyłącznie dla ludzi przynajmniej średniozamożnych  bo wymagany jest tzw. wkład własny, który wynosi kilkadziesiąt…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności