Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Oskarżam
Wysłane przez Swisspola w 24-10-2024 [11:07]
Na wstępie chce wyjaśnić dwie zasadnicze rzeczy. Nie pisze i nie oceniam bandyckich rządów Tuska i jego mafii, ponieważ nie chce odbierać pracy prokuraturze i sądom na które nikt tak jak rudy zdrajca i jego mafia nie zasłużył. Niestety jak znam życie nie rozliczono ich po 2015 roku i teraz są marne na to szanse. Dlatego niech mi nikt nie pisze, że Tusk robi tak samo, bo nie ma bardziej szkodliwego pojęcia dla Polski i Polaków jak stwierdzenie „ONI TEZ TAK ROBILI”. To jest równia pochyla do piekła państwa i jego obywateli.
Sprawa druga to moja absencja wyborcza. Ostatni raz głosowałem w 2015 roku i to na Kukiza. Patrząc co zostało z niego i jego opcji politycznej plułem przez 4 lata na lusterko i od tamtej pory śmiem twierdzić, że wybrany nawet święty, tam w tym politycznym bagnie się zeszmaci. Od tej pory nie głosuje. W 2015 roku (proszę przeczytać moje ówczesne wpisy) twierdziłem, że rządy PO i PSL była dlatego tak złe, bo opozycja PiS-u była katastrofalnie bierna i czekała aż rządzący sami się skompromitują i wykończą nie bacząc jak te katastrofalne rządy szkodzą Polsce i Polakom. Jednak rozumiałem tych którzy na PiS głosowali jako na mniejsze zło, ja natomiast uważałem, że zło to zło i będę uważnie rządzącym patrzył na ręce. I patrzyłem a ten wpis jest tego wynikiem.
Chcę, aby państwo uważnie wysłuchali wystąpienia Mentzena w Sejmie, zastanowili się nad nim i wskazali mi błędy logiczne jak i faktyczne w jego wystąpieniu.
Ponieważ Mentzen nie zająknął się ani słowem o Ukrainie to tylko dodam, że od roku najwięksi inwestorzy w nieruchomości w Hiszpani i we Włoszech to są biedni Ukraińcy, że w Polsce Ukraińcy mają większe prawa niż Polacy, że Ukraińcy będą z Niemcami tworzyć firmę w miejsce upadającego PKP CARGO to nie można inaczej nazwa Polaków jak i jego rząd idiotami. W ubiegłym tygodniu poznaliśmy wdzięczność Ukrainy, która jest bardziej wdzięczna Niemcom za stare hełmy niż Polakom za miliardową pomoc, za uzbrojenie, za pomoc humanitarna. Jak to nazwiecie, bo dla mnie nawet IDIOTYZM jest zbyt łagodnym określeniem. No chyba że sabotaż!
Ponieważ nie wiem czemu, zbyt mało czasu moim zdaniem Mentzen poświecił pandemii i jej ofiara to tylko tytułem wstępu. Oskarżam ówczesnych rządzących o wymordowanie co najmniej 150’000 Polaków w skutek paraliżu służby zdrowia. A oto dowody, które wszystkie można znaleźć w oficjalnych statystykach. Covid 19 według służb sanitarnych na całym świecie charakteryzował się śmiertelnością 0.4%. Jak podają statystyki w Polsce zakażonych było około 6,5 mln Polaków. Wynika z tego, że w skutek COVID 19 w Polsce powinno zejść około 25’000 Polaków. Niestety statystyki podają, że na COVID 19 zmarło 89’000 Polaków. Dlatego pytam na co zmarło pozostałe ponad 60’000 Polaków. Jeszcze gorzej wyglądają statystyki zgonów w latach 2020-2022. Uwzględniając dynamikę wzrostu zgonów w wyżej wymienionym przedziale czasowym zmarło wiecej ponad 130’000 Polaków. Czyli ten rząd nie wytłumaczył się ze zgonu około 200’000 Polaków, którzy powinni jeszcze żyć, żeby nie bandyci Morawieckiego, Kaczyńskiego i lewackiego WHO. Nie licząc już kosztów finansowych szacowanych na ponad 130 mld zł co jest niczym w stosunku do 200’000 istnień ludzkich. A teraz inne zarzuty dla tych socjalistycznych ignorantów i pseudo patriotów z PiS. Głos ma poseł Mentzen:
https://www.youtube.com/watch?v=UaKm9xT84E4
I sprawa chyba najważniejsza. Brak zdolności koalicyjnych moim zdaniem spowodowany przerostem ambicji prezesa jest faktem zdrady tych wyborców, którzy na PiS głosowali. Już o drobiazgach jak zniesienie immunitetu od spraw karnych czy podniesienie rangi referendum nie wspominam.
Serdecznie zapraszam do merytorycznej dyskusji, a wszystkim wyznawcom i fanatykom z góry dziękuję za trud i proszę ich o pomijanie mojego wpisu, który dla nich najwyraźniej będzie za trudny.
Komentarze
24-10-2024 [12:32] - Marek Michalski | Link: Niestety wystąpienie posła
Niestety wystąpienie posła Mentzena było rzetelne.
Również niestety Menzen z Bosakiem nie wyszli poza hasło Piątki Konfederacji
https://konfederacja.pl/piatka...
co kojarzyło się w dodatku z Piątką dla Zwierząt.
W konkretach jest trzymanie się unii, chanuki i inne lewicowe wyskoki. Tematy tabu to pandemia i ETS. Ostatecznie Wippler, który tam teraz rządzi jest człowiekiem "kelnerów" i realizuje wizję alternatywy dla Hołowni.
Plan, by przenieść Konfederację z prawicy do centrum został zrealizowany, teraz Wipler rai Czarnka na nadzieję Białych.
https://dorzeczy.pl/opinie/647...
Tego Czarnka, który zamknął szkoły przed uczniami. Tego, który uważa Nowy Ład Morawieckiego (hasło Roosevelta i masonów amerykańskich) za obniżkę podatków, a z niezrozumiałych powodów w tym samym wywiadzie wypowiada się, że
„Chcemy wspomóc wszystkie siły, które będą mogły znowelizować składkę zdrowotną w tym jednym zakresie indywidualnych przedsiębiorców, rzemieślników prowadzących indywidualną działalność gospodarczą, dla których składka zdrowotna w dzisiejszym kształcie jest zbyt dużym obciążeniem. Tylko w tym jednym przypadku, powtarzam.
Nie chcemy zmniejszenia składki dla bogatych, nie chcemy zmniejszenia składki dla wielkich przedsiębiorców.”
https://www.youtube.com/watch?...(link is external)
24-10-2024 [12:40] - Imć Waszeć | Link: Komentarz ilustrujący
Komentarz ilustrujący stosunek naszej polskiej klasy politycznej do... wszystkiego: https://www.youtube.com/watch?...
24-10-2024 [12:44] - sake3 | Link: A dlaczego chce pan odbierać
A dlaczego chce pan odbierać pracę prokuraturze i sądom w oskarżaniu i karaniu PiS-u skoro Tusk i jego bandycka ferajna już to robi z taką determinacją i zawziętością? Prokuratura i sądy nie są skore oskarżać rządy Tuska, pan również jak widać boi się nawet tym rządom cokolwiek zarzucić.To też w pewnym sensie fanatyzm by oskarżać wyłącznie jednego nie stosując żadnej skali porównawczej. Ale widać to dla pana za trudne. Najłatwiej wysmarować podszyty żółcią tekścik, jak przez całe 8 lat żeśmy mieli okazje na NB czytać.
24-10-2024 [14:30] - Swisspola | Link: Tusk jawnie prowadzi politykę
Tusk jawnie prowadzi politykę proniemiecką i antypolską, natomiast PiS podszywa się pod patriotów i prawice. Nawet anty kaczysci wiedzą, że Tusk to zdrajca a anty tuskowcy nie są tego świadomi kim są PiS-owskie leśne dziadki, czego jesteś najlepszym przykładem.
Jeśli pan uważnie słuchał Mentzena i cokolwiek z tego zrozumiał, to musi pań przyznać, że tej żółci się nazbierało, a te leśne dziadki z PiS-u do dziś nie wiedzą co narobili i dalej chcą władzy. Dlatego należy im i reszcie społeczeństwa otworzyć oczy, co te leśne dziadki narobili. Najlepiej, że nazywają sami siebie patriotami i prawicowcami. To najlepiej dowodzi, że nawet nie wiedzą i nie rozumieją kim są!
24-10-2024 [18:42] - juur | Link: "...należy im i reszcie
"...należy im i reszcie społeczeństwa otworzyć oczy, co te leśne dziadki narobili..." to tylko jest słuszne jeżeli założymy, że to nieudolność, ślepota, zadufanie... a to wg mnie nie jest już takie pewne. Jeżeli jest to, po mistrzowsku realizowany plan by środowiska identyfikujące się jako patriotyczne związać z sobą, stworzyć bez alternatywną scenę polityczną i w rezultacie wymyrchać tę część społeczeństwa i wg mnie to właśnie obserwujemy. Dajemy się prowadzić chanukowym cwaniakom na rzeź. W jakich doraźnie barwach występują nie ma to większego znaczenia bo cel jest jeden, likwidacja państwa.
24-10-2024 [19:02] - u2 | Link: "PiS podszywa się pod
"PiS podszywa się pod patriotów i prawice"
Nie, to ty podszywasz się pod patriotę i prawicę. To są proste sprawy :-) :-) :-)
24-10-2024 [20:32] - Jabe | Link: Sprawa pochowania ofiar wołyń
Sprawa pochowania ofiar wołyńskich jednoznacznie kwestię rozstrzyga.
24-10-2024 [12:50] - Marek Michalski | Link: Zagraniczne dane
Zagraniczne dane epidemiologiczne do ustaw kowidowych oparte były na takich podstawach diagnostycznych:
https://naszeblogi.pl/69151-oc...
Min.zdrowia Szumowski musiał o czułości i swoistości używanych testów wiedzieć, skoro zalecił u chorych z objawami kowid wykonywać dwa testy. To miało sens w przeciwieństwie do zastosowania jednego wymazu w badaniach przesiewowych, co prowadziło do wyniku dodatniego u 10mln na 36mln testów u osób zdrowych.
https://naszeblogi.pl/69186-se...
Podstawy biologii człowieka i wirusów nie były tajemnicą np. dla dr Milewskiego - doradcy Prezydenta RP.
https://www.youtube.com/watch?...
25-10-2024 [08:53] - Marek Michalski | Link: W uzupełnieniu:
W uzupełnieniu:
"Przed pandemią popełniało samobójstwo w Polsce (cały czas piszę jedynie o tzw. samobójstwach dokonanych czyli takich, które zakończyły się śmiercią ofiary, to zupełnie co innego niż próby samobójcze) około 90 dzieci rocznie (osób w wieku 10-18 lat), po pandemii liczba ta zwiększyła się do około 140, a następnie (w ubiegłym roku) spadła do około 120."
Prof.Łukasz Święcicki
https://lukasz-swiecicki.szkol...
24-10-2024 [13:02] - smieciu | Link: ...czy podniesienie rangi
...czy podniesienie rangi referendum nie wspominam.
Referendów się zachciewa :)
Bez przesady. Po co? Wydaje mi się że tego typu idee odchodzą do przeszłości. Mam wrażenie że ludzi przestały interesować takie kwestie. Partie polityczne skutecznie wyewoluowały w kierunku ugrupowań o charakterze religijnym. Partie mają swoich wyznawców. Powstają równoległe światy wierzeń, które buduje propaganda. Ludzie skłaniają się do zawierzania komuś niż ku walce o swój głos. Tak więc zawierzają wszelkim ekspertom, różnym autorytetom od geopolityki z YT, kończąc na politykach. O których wierzą że zrobią dobrze.
Tylko dlaczego ci politycy nie pozwalają się wypowiedzieć ludziom czego chcą?
Powody są różne. Przede wszystkim problem leży w tym że tak naprawdę partie polityczne są czymś innym niż się wydaje ich wyznawcom w świecie wierzeń. Partie mają różne umocowania. Zależności. Rzeczy do wykonania. Sponsorów/Patronów. Pragnienia przywódców partii, mających swoje wyobrażenie o tym czego ludziom brakuje do szczęścia.
Istnieje po prostu rzeczywistość. Coś zupełnie innego niż wyobrażenia wiernych. W tej rzeczywistości referenda są bez sensu z prostego powodu: Dlaczego grupka ludzi posiadająca styk z rzeczywistością ma dawać głos masom ignorantów? Ludziom, którymi się w istocie gardzi?
Bo jak nie gardzić ludźmi tkwiących w absurdalnym pudelku? Ludzi wierzących w często najbardziej odlotową propagandę?
Przykładowo mieliśmy ostatnio powódź. Przy której to okazji powstały mity takie jak 200 szkół i szpitali zalanych, setki ludzi porwanych przez wodę, tuszowanie przyczyn zgonów, wycieczki, które gdzieś zaginęły itd. Masy ludzi to łyknęły. Mimo zerowej wiarygodności, mimo że tego że zwykła logika, trochę pomyślunku powinno skłonić do zastanowienia się na absurdem tych wiadomości. A w dalszej kolejności na tym kto i po co to rozpowszechnia? Jednak ważniejsze jest dlaczego ludzie tak łatwo łykają takie bzdety?
Otóż dlatego właśnie że utknęli w świecie pudelkowej religii absurdów. Że uwierzyli w Tuska demona, który zadaniem jest (auto)destrukcja. Że ta religia jest tak silna że pozwala uwierzyć we wszystko. Bezkrytycznie. Bez refleksyjnie. Bez pomyślunku.
Czy ludzi, którzy łykają takie bzdety można traktować poważnie, dawać im referenda?
No nie. Można więc po chamsku podrzucić im pytania o imigrację a oni uwierzą że naprawdę władza o to pyta a nie prowadzi prymitywnej kampanii wyborczej. Nie uwierzą przecież że władza traktuje ich jak głupków bo przecież wierzą we władzę święcie.
Więc pan redaktor czy pan były europoseł mogą produkować swoje kolejne pudelkowe wpisy, podtrzymujące wizję demonów czyhających na świętych. Wizję świata w której tamci, ci źli, cokolwiek robią, musi wskazywać na ich niecne zamiary, nawet jeśli prosta logika i fakty wskazują że te działania szkodzą tym złym i stąd bez sensu ich autorstwo.
Tak więc, tym których ma się z głupków, dawać referenda?
25-10-2024 [08:10] - Swisspola | Link: Ciekawy pogląd, z którym nie
Ciekawy pogląd, z którym nie do końca się zgodzę. Zgoda ze WSZYSCY POLITYCY mają większość społeczeństwa za głupków i tak traktują społeczeństwo. Ja szacuję, że około 15-20% społeczeństwa to ludzie świadomi i nie ulegający medialnej propagandzie. Ludzie, którzy trzeźwo oceniają fakty i wyciągają z nich wnioski. Nawet kiedy nie do końca są słuszne to właśnie nie podlegające żadnej medialnej obróbce. Wręcz przeciwnie nachalna medialna propaganda u tych ludzi odnosi wręcz odwrotny skutek. Referendum to jedyny forma demokracji bezpośredniej, czyli najbardziej zbliżonej do ateńskiej formy demokracji, Wiem, że społeczeństwo w 80% ulepione przez propagandę medialna nie zasługuje na referendum czego dowód dali podczas ostatnich wyborów połączonych z referendum odnośnie uchodźców. Posłuchali manipulatorów od rudego zdrajcy i nie zagłosowali, czyli zrobili wbrew sobie. Jednak demokracji trzeba się uczyć. W Polsce z dnia na dzień powiedzieli ludziom, że po 4 Czerwca 1989 roku mamy już demokracje i społeczeństwo uwierzyło ze jest demokratyczne. Uwierzyło, bo zostało wychodowane na homosovieticusa. (definicje homocovietikusa najtrafniej podał Witkacy: żre, żeby żyć, żyje, żeby żreć.). Dlatego po dzień dzisiejszy wszystko homosovieticusowi się należy. Polityczne szuje i cwaniaki stworzyli pozory demokracji bezpośredniej jak referendum, tylko jest ono nie obowiązkowe, obwarowane restrykcjami frekwencji, z pytaniami definiowanymi przez politycznych manipulatorów i powoływane przez politycznych cwaniaczków według ich widzimisię. Zauważ, ile w tym ostatnim zdaniu jest DEMOKRACJI. Oczywiście przeciwko takiemu referendum ja też jestem. Żeby wybrać naszych zarządców politycznych to w wyborach wystarczy frekwencja 10% czyli mogą nami rządzić cwaniacy mający zaledwie 5% a nawet mniej poparcia, ale do referendum musi być frekwencja 50%. Przecież takie referendum to tylko fasada, w którą już prawie nikt i z tych 80% społeczeństwa nie wierzy. Gdyby referendum było obowiązkowe, nie obwarowane frekwencja, pytania układane przez niezależne gremium (skąd takie dzisiaj wziąć) to wywierało by na nasze społeczeństwo wyraźny wpływ i nie mieli byśmy dzisiaj problemu z uchodźcami, zielonym ładem, dewiantami w szkołach i przedszkolach, maleństw homoseksualnych i adopcji przez nich dzieci, z budowa CPK czy atomu. Ale do tego trzeba sobie społeczeństwo wychować, a jak narazie społeczeństwo hoduje banda politycznych cwaniaków poprzez medialna propagandę a społeczeństwo coraz bardziej wierzy tym kłamstwom i ma nadzieje, że w końcu wyrosną te gruszki na tej wierzbie i utuczy się kiełbasą wyborczą. Niestety. Ale nie traćmy nadziei. Demokracja ateńska budowała się wieki od 7 wieku p.n.e. do 5 wieku p.n.e., czyli prawie 300 lat. Dzisiaj, w społeczeństwie informatycznym można by to skrócić nawet dziesięciokrotnie, pod warunkiem, że nie manipulują nami żadni żule i cwaniacy polityczni posiadający w swoich rękach media. Niestety jest inaczej!
24-10-2024 [13:57] - Hornblower | Link: Pandemia to generalnie bardzo
Pandemia to generalnie bardzo ciekawy temat, bo wygląda na to, że był to wielki eksperyment z dziedziny inżynierii społecznej. Co prawda nie znamy autorów tego eksperymentu, ale wykonawców już raczej tak. Istotną częścią tego eksperymentu było wzbudzenie strachu i przerażenia wśród populacji poszczególnych państw, do czego służyło m.in. nieustanne bombardowanie informacjami na temat liczby zachorowań i liczby zgonów. W Polsce, do tej akcji, sterowanej przez rząd, ochoczo włączyły się partie opozycyjne, media, osoby zwane celebrytami itd. W tej kwestii, o dziwo, wszystkie (oprócz Konfederacji) siły polityczne działały zdawać by się mogło, wspólnie i w porozumieniu.
Jak można ocenić stopień prawdziwości i rzetelności informacji przekazywanych na temat liczby osób zmarłych na Covid-19?
Wytyczne dotyczące kodowania zgonów związanych z epidemią koronawirusa wywołującego COVID-19 na podstawie rekomendacji WHO z dnia 18.04.2020r. stwierdzały, że:
"Celem tego opracowania jest dostarczenie wskazówek dotyczących kodowania zgonów związanych z zakażeniem nowym koronawirusem wywołującym COVID-19, które uwzględniają: - przyczynę zgonu (bezpośrednią, wtórną i wyjściową) - choroby współistniejące - potwierdzenie zakażenia SARS-CoV-2 (dodatni wynik testu) Lekarz orzekający o zgonie i jego przyczynie wypełnia punkt 18 karty zgonu, czyli przedstawia łańcuch zdarzeń prowadzących do zgonu, poprzez słowny opis, bez obowiązku wpisywania kodu ICD-10. Kod wyjściowej przyczyny zgonu zostanie nadany przez lekarza - kodera (16 lekarzy na terenie naszego kraju). W przypadku wątpliwości dotyczących przyczyn przedstawionych na karcie zgonu, lekarz - koder kontaktuje się w celu wyjaśnienia lub uściślenia opisu przyczyn zgonu podanego przez lekarza stwierdzającego zgon poprzez bezpośredni kontakt z tym lekarzem, a także poprzez możliwość wglądu do dokumentacji medycznej pacjenta".
Czyli kwestię zgonu na Covid rozstrzygało w Polsce 16 lekarzy (można domniemywać, że po 1 w każdym województwie).
Owa rekomendacja WHO z dnia 18 kwietnia 2020r. nazwana „Międzynarodowy przewodnik do orzekania i kodowania zgonu spowodowanego COVID-19”, ponownie rekomenduje stosowanie dwóch zaproponowanych wcześniej kodów. do określania wyjściowej przyczyny zgonu z powodu COVID-19 (ICD-10 Version:2019):
1. U07.1 COVID-19 – gdy wirus SARS-CoV-2 jest zidentyfikowany na podstawie badania laboratoryjnego (badanie molekularne metodą RT-PCR), przypadki potwierdzone zgodnie z definicją przypadków chorób zakaźnych na potrzeby nadzoru epidemiologicznego
2. UO7.2 COVID-19 – gdy wirus jest niezidentyfikowany, a COVID-19 został rozpoznany na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych, natomiast wynik badania laboratoryjnego jest niejednoznaczny lub niedostępny
24-10-2024 [14:05] - Hornblower | Link: Czyli przyczynę zgonu z
Dodatkowo, zalecenie stwierdzało w części "Ogólne zalecenia dla osób orzekających o przyczynach zgonu":
• wpisywane choroby lub stany (kolejne przyczyny zgonów) muszą stanowić logiczny chronologiczny ciąg powiązanych zdarzeń, prowadzących do bezpośredniej przyczyny zgonu,
• nie należy stosować niedokładnych i nieścisłych opisów stanów i chorób, które uniemożliwiają precyzyjne określenie i zakodowanie wyjściowej przyczyny zgonu („garbage codes”, czyli kody bezużyteczne np. zatrzymanie krążenia),
• choroby i stany preferowane w wyborze wyjściowej przyczyny zgonów: - okoliczności wypadków, urazów i zatruć zakończonych zgonem - choroby zakaźne - nowotwory złośliwe - choroby wymagające zabiegu chirurgicznego - powikłania ciąży, porodu i połogu,
• choroba pierwotna jest ważniejsza od powikłań, a choroba o cięższym przebiegu od choroby o łagodnym przebiegu,
• należy podać czynnik etiologiczny choroby np. zapalenie płuc wywołane przez SARS-CoV-2.
• choroby zakaźne jako przyczyny wyjściowe zgonów są nadrzędne w stosunku do chorób niezakaźnych. Ponadto przy rozpoznaniu choroby zakaźnej z listy chorób zakaźnych podlegających obowiązkowemu zgłoszeniu i rejestracji, lekarz stwierdzający zgon z takiej przyczyny zobowiązany jest do wypełnienia druku Zgłoszenia Choroby Zakaźnej i przesłania jej do Powiatowej Stacji SanitarnoEpidemiologicznej. Dlatego COVID-19 oznaczony kodem U07.1 (przypadek potwierdzony) będzie stanowił wyjściową przyczynę zgonu. W przypadku wątpliwego wyniku przeprowadzonego badania molekularnego może zostać zastosowany kod U07.2.
Czyli przyczynę zgonu z powodu Covid można było wpisać każdej zmarłej osobie, która miała pozytywny test, oraz każdej osobie, która nie miała co prawda zrobionego testu i potwierdzonego czymkolwiek zakażenia, ale COVID-19 "został rozpoznany na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych" (czyli na przykład gorączka, kaszel czy katar). Oczywiście bez względu na to, jaka była faktyczna przyczyna zgonu. Zważywszy na to, że za każdym pacjentem z Covid potwierdzonym nawet najbardziej wadliwym testem lub u którego Covid rozpoznano "na podstawie objawów klinicznych lub kryteriów epidemiologicznych" szły dla szpitali i personelu medycznego grube pieniądze, no to nic dziwnego, że statystyki puchły.
24-10-2024 [14:10] - Hornblower | Link: A "ponadwymiarowa" przyczyna
A "ponadwymiarowa" przyczyna śmierci jest prozaiczna i prosta. To zamknięcie dostępu do opieki zdrowotnej. I tyle.
24-10-2024 [15:01] - Art | Link: Mozna prosic o nazwiska tych
Mozna prosic o nazwiska tych “16”?
po za tym nalezy powtarzac/przypominac tych “lekarzy/profesorow”,ktorzy straszyli covidem 24/7. Oni zabili najwiecej osob.
24-10-2024 [16:02] - tricolour | Link: @horn
@horn
Żaden z członków mojej rodziny, w znacznej części lekarskiej, nie uważa, że pandemia była ściemą. Podejrzewam, że nawet nie zaprząta to ich głów w żadnym stopniu, czym była.
Natomiast wszyscy zauważyli, że każdy, kto tylko może, chce na tym zarobić, od menela do premiera...
Więc zrobili wiele, by zarobić ile się da.
24-10-2024 [14:50] - sake3 | Link: Brawa, brawa i jeszcze raz
Brawa, brawa i jeszcze raz brawa....Jakież sprytne tuszowanie nieudolności obecnych rządów. Powrót do starych dobrych ujadań i oskarżeń jak przez 8 lat najlepszą receptą ,by nie oceniać obecnej rzeczywistości. Dyżurni panowie nie zawiedli-moje głębokie uznanie za refleks. Pan @smieciu bagatelizuje powódź oceniając ją tylko pod kątem niesprawdzonych czy wyolbrzymionych informacji. Wyśmiewając pogłoskę o 200 zabranych domach zapomniał że więcej niż te 200 zostało tak zalanych, że nie nadają się do użytku i zamieszkania. Zapomniał, że w chwili tak niespodziewanej klęski zawsze rodzą się takie wiadomości jak liczba zgonów i zaginięć i insynuuje głupotę ludzi którym nie daje się referendum. Zapomniał, że dotąd ludzie nie mają gdzie mieszkać i nie dostali nawet żadnych pieniędzy. Grunt ,że rząd wg siebie i pewnie pana @ smiecia zdał egzamin na 4+ i nikt nie ośmieli się go o nic oskarżyć .Każdy dzień przynosi coś nowego, ale dyżurni panowie udają że nie widzą żadnych nieprawidłowości. Wyciaga się jako zbrodnie piątkę dla zwierząt z czasów rządów ZP nawet z miejsca wycofaną a zaciąga zasłonę milczenia nad gangsterskimi działaniami obecnego rządu. Nie zastanawiacie się jak przeżyją zimę powodzianie, jak przeżyją rodziny w dobie masowych zwolnień i upadłości ,ani ile to będzie zgonów po czarodziejskiej różdżce paniusi Leszczyny. Pan @Swisspoa z rozbrajającą szczerością stwierdza, że tym niech sie inni zajmą. No ,urocze. Trzeba przyznać, że Tusk i jego ekipa ma zyciowy fart. Pozazdrościć takich obrońców.
24-10-2024 [15:41] - Jabe | Link: Rzekomo szli do władzy, by
Rzekomo szli do władzy, by państwo naprawić. Tymczasem zniszczyli autoryet państwa tak dalece, że teraz tuskowa kompania prawie bez sprzeciwu swawoli, „w trybie żadnym”.
24-10-2024 [16:49] - sake3 | Link: Czym zniszczyli autorytet
Czym zniszczyli autorytet państwa? Czy to aby nie była tym niszczycielem autorytetu państwa PO i Lewica? Donosy na Polskę w UE, dowściąganie się sankcji i nakładanie kar na Polskę to kto stał za tym? Nie aby Targowica pod wodzą Tuska? Głupkowate happeningi Biedronia z gębą zaklejoną taśmą w PE, czy Palikota z różnymi ,,gadżetami'' nie niszczyły autorytetu? Nie niszczyły go hołdy pruskie Sikorskiego? Partia Tuska wcale teraz nie swawoli tylko kontynuuje to co robiła przez lata, żeby zyskać władzę i bezkarnie ,,myrchować'' i niszczyć co polskie.
24-10-2024 [17:34] - Jabe | Link: Frontalny atak na sędziów –
Frontalny atak na sędziów – wszystkich, bo to złogi komuny; upychanie w Trybunale Konstytucyjnym przydupasów prezesa – byle tylko byli posłuszni. I nie ważne, że wśród nich skompromitowana sędzina, nie ważne, że prokurator ze stanu wojennego.
W Jarosławie Kaczyńskim – a przez to i całym PiS-ie – próżno szukać czegokolwiek propaństwowego, wbrew frazesom.
24-10-2024 [19:06] - u2 | Link: Wy lewacy nigdy nie robicie
Wy lewacy nigdy nie robicie niczego zgodnie z prawem, a prawacy np. z PiS tak robią. Nie rozumieją prawa po swojemu, tylko jak prawo stanowi, jaka jest wykładnia tego prawa przez SN, czy TK. To są proste sprawy, ale nie dla was lewaków, wy robicie wszystko na lewo, a nie na prawo. :-)
24-10-2024 [19:50] - Swisspola | Link: Jednak miałem racje, że dla
Jednak miałem racje, że dla wyznawców wpis będzie za trudny. Szkoda, że nie uszanował pan mojej prośby, aby trzymać się od mojego wpisu z dala.
24-10-2024 [19:56] - u2 | Link: Z całym należnym szacunkiem,
Z całym należnym szacunkiem, ale twój wpis jest po prostu głupiutki. A jeśli się tobie moje komentowanie nie podoba, to zawsze jest admin i do niego kieruj swoje "prośby" :-) :-) :-)
24-10-2024 [20:57] - sake3 | Link: @u2.....Autor tekstu oczekuje
@u2.....Autor tekstu oczekuje, że komentatorzy podpiszą się pod nim obiema rękami. I to była by ta merytoryka. Tekściki z gatunku antypisowskich są już 8 lat na NB prezentowane stale z tą samą treścią i świętym oburzeniem na ,,zbrodnie pisowskie'' . Życie toczy się nadal i trzeba zacząć zauważać nowe problemy i sytuacje. Ale na NB czas stanął w miejscu więc trudno oczekiwać że dowiemy się czegoś nowego.
24-10-2024 [21:14] - u2 | Link: ,,zbrodnie pisowskie''
,,zbrodnie pisowskie''
Oglądałem dzisiaj wieczorem trochę publicystyki na Polsacie. Rozbawił mnie niesamowicie jakiś polityk Kuńfy, który stwierdził że wczoraj przeczytał w 1 dzień 800-stronicowy raport komisji Macierewicza i uważa go za stek bzdur. :-) :-) :-)
PS. Wiadomo, lepiej polegać na wybitnych szpecach typu Lasek, czy Miller, którzy przepisali raport gienierał Anodiny i celowo nie napisali o dwóch wybuchach, które słyszeli świadkowie i które zarejestrowały czarne skrzynki :-) :-) :-)
24-10-2024 [21:18] - Jabe | Link: Bardzo charakterystyczne, że
Bardzo charakterystyczne, że nikt tu tego raportu nie omawaiał. Wstydliwy widać temat.
24-10-2024 [21:32] - sake3 | Link: Mnie rozbawia rządowy
Mnie rozbawia rządowy zamordyzm skutecznie zamykający usta. Panowie z Konfederacji wiją się jak piskorze aby udawać opozycję ale jednocześnie stanowić antypisowskie ramię Koalicji. To doprawdy sztuka. Tu zresztą nie chodzi o raport ale o samego Macierewicza aktualnie figurującego na liście ,,Norymbergi'' którą zapowiada Tusk. Zbrodnia Macierewicza który widząc niechlujstwo badań Laska, Millera podjął się tytanicznej pracy wyjaśnienia katastrofy jest bowiem dla Tuska okazją do zemsty którą Tusk żyje od dawna.
24-10-2024 [21:44] - u2 | Link: ,,Norymbergi''
,,Norymbergi''
I to mówi ponoć historyk. Chyba jednak nie wie jak kończą dyktatorzy, choć historyk :-) :-) :-)
25-10-2024 [07:13] - Jabe | Link: Panowie z Konfederacji wiją
Panowie z Konfederacji wiją się jak piskorze aby udawać opozycję ale jednocześnie stanowić antypisowskie ramię Koalicji.
Nie łżyj, obłudnico. W rzeczywistości są w opozycji, lecz niepisowej.
24-10-2024 [21:41] - paparazzi | Link: Masz rację, ale ja to pojmuje
Masz rację, ale ja to pojmuje jako porażka polskiej inteligencji. Pan Minister Macierewicz ze stoickim spokojem /ja bym nie wytrzymał / wskazuję na nonsensy naukowe Laska i Milera i na pewno ma świadomość kopania się z koniem. Nie, nie z polskim badziewiem a sojuszniczym badziewiem. Prawi naukowcy dowiedli bezsprzecznie że został wykonany zamach na polska delegację .
24-10-2024 [21:57] - tricolour | Link: W jednym przyznam ci rację,
W jednym przyznam ci rację, choć pewien jestem, że napisałeś to przypadkiem: że bezsprzeczny zamach dowiedli prawi naukowcy. Nie tacy zwyczajni, kierujący się rozumem, wiedzą i doświadczeniem tylko naukowcy partyjni, polityczni.
Fajne są te fragmenty korespondencji prawych naukowców z dzierżyńskim. Prawi prawie przeczą prawym dowodom.
😛
24-10-2024 [23:11] - paparazzi | Link: I po co się liżesz Trico?
I po co się liżesz i slinisz Trico? Zostaw ten problem Laskowi i Anodinie.
24-10-2024 [23:30] - tricolour | Link: Tacy starsi ludzie, jak ty,
Tacy starsi ludzie, jak ty, powinni swoim zachowaniem być wzorem dla młodszych, być autorytetem wynikającym z wiedzy, doświadczenia oraz cieszyć się szacunkiem płynącym z wieku.
Tymczasem z niewiadomych powodów bardziej wolicie ( ty z całą pewnością) robić z siebie internetowe szmaty, dobieracie słownictwo - zupełnie nie sprowokowani - jakby waszym celem była próba nauki innych przez plucie, lizanie, sranie, szczanie. Dziwne to...
A potem, znienacka, dopada was jakaś nieokiełznana refleksja, że straciliście więź z młodszym pokoleniem, nie zauważając, że żadne pokolenie nie ma ochoty nawet zbliżyć się do waszych skrzywionych grymasem gąb.
Nie, ja się nie ślinię, ja cię pouczam.
24-10-2024 [23:55] - u2 | Link: @papa
@papa
Powinienś być wzorem dla trica papa, on nie miał wzorów w dzieciństwie i wyrósł na prawdziwego obłudnika i kłamczuszka.
Jako że uwielbiam kino hamerykańskie, to powinieneś mu zaprezentować typ ojca w rodzaju tatara Charlesa Bronsona w Death Wish 123... Niech chłopak wie, że jest coś takiego jak honor i godność. Chłopak jest szmatą tuska, ale powinieneś łatwo wycisnąć z niego te brudy :-) :-) :-)
25-10-2024 [00:13] - tricolour | Link: @u2
@u2
A tobie, tchórzu, zadałem proste pytanie, na czym polega moja obłuda i zakłamanie?
I co? Mordeczka w kubełek?
25-10-2024 [22:48] - paparazzi | Link: Triper, no przestań się
Triper, no przestań się ślinić. Na czym to polega?
24-10-2024 [15:07] - Ijontichy | Link:
J’Accuse…!
To tak,jakby Katon zapraszał kogoś z Kartaginy do dyskusji...:-))
Odczekałem kilka godzin na wszelki wypadek,ale rzeczywistość zwyciężyła.
TU NIGDY SIĘ NIE DOCZEKASZ RZECZOWEJ DYSKUSJI!!!
Pan doktor Marek swoje,sake3 swoje,śmieć swoje....ale ad meritum NIKT!!!
Ja walnąłem Kuźmiukowi prawdę,ale to spływa po kaczce...[nomen omen]
Piszesz o Mentzenie,czyli o tej "partii" dla tego kto lepiej zapłaci,te wszystkie "partie wokół Tuska,to wydmuszki dla osiągnięcia większości w wyborach,a PiS marzy o koalicji???
Już Machiavelli pisał,że "NIE MA PARTII POLITYCZNYCH! JEST TYLKO TEN,KTÓRY WYGRA WYBORY,OBIECA CUDA NA KIJU I POTEM LICZY SIĘ MAMONA I WŁADZA!"
Zobaczę co moderacja z tym komentarzem....pewnie skanceruje i puści....albo nie puści :-))))
24-10-2024 [18:50] - sake3 | Link: @IjonTichy....A kiedy pan
@IjonTichy....A kiedy pan wypowiedział się choć raz ad meritum w jakiejkolwiek kwestii poruszanej na NB? Zawsze nieprzyjemne docinki ,złośliwości, umniejszanie intelektu innych, arogancja.To jest podstawa do dyskusji?
25-10-2024 [07:01] - Swisspola | Link: Dziwisz mu się. Poczytaj te
Dziwisz mu się. Poczytaj te komentarze. Palanci krytykują Tuska za wrzutki i przykrywanie wrzutkami swojej łobuzerki a nie zauważają, że sami też tak robią. Poczynaniami zdrajcy Tuska chcą przykryć złe rządy i rozliczenie PiS-u. Widzisz demokracja to prawo wyboru, ale i obowiązek naprawiania błędów. Jeśli społeczeństwo uważa się za nieomylne, jak wielu na tym blogu, to demokracja przeradza się jak to napisał Arystoteles w rządy hien nad osłami. I właśnie taki ustrój zaczyna przypominać ustrój Polski.
25-10-2024 [07:28] - Ijontichy | Link: 1.Użyłeś w tym komentarzu
1.Użyłeś w tym komentarzu słowa społeczeństwo...otóż "wtymkraju" NIE MA ANI SPOŁECZEŃSTWA,ANI NARODU/narodu ANI NAWET LUDZI...
2.Ten portal ma uchodzić za prawicowy i pisowski...jak sam Sakiewicz....ale nigdy nie był prawicowy,ani nawet nie spełniał swojej nazwy STREFA WOLNEGO SŁOWA.
Mazurek też [link] to określił dokładnie..."po co debilom wykształcenie,do zamiatania knajpy i zbierania szparagów"???
Do @Swisspola z 7.01
25-10-2024 [11:02] - sake3 | Link: @Swisspola....Czyli jak ktoś
@Swisspola....Czyli jak ktoś ośmieli się krytykować Tuska to z automatu jest palantem? Pan aż się trzęsie by rozliczać razem z całym aparatem zemsty rządy PiS-u ale kiedy pan ośmieli się cokolwiek nawet pisnąć o rządach obecnej władzy? Nie trzeba sięgać do Arystotelesa by ocenić obecną ,,demokrację walczącą''. Podziw do takiej formy demokracji jak widać odpowiada Polakom, odpowiada też panu .Dlatego i pan i inni będziecie w nieskończoność atakować PiS by przykryć nieprawości obecnej władzy na którą żeście głosowali.
26-10-2024 [11:08] - Swisspola | Link: Szanowny panie palantami są
Szanowny panie, palantami są Ci którzy kłócą się z faktami i zaklinają rzeczywistość. Niestety i pana jestem zmuszony zaliczyć do tej grupy. Nie odniósł się pan do ani jednego mojego zarzutu przeciw PiS i ani jednego zarzutu pana Mentzena. Tak się dyskutuje właśnie z palantem.
26-10-2024 [11:26] - sake3 | Link: @Swisspola....Ależ owszem
@Swisspola....Ależ owszem ,odniosłam się-wskazałam, że pan i inni tutaj z niezwykłym uporem krytykują wyłącznie PiS, bojąc się widocznie reakcji reżimu.To tylko Pis-owi można stawiać zarzuty teraz kiedy od kilku miesięcy PiS nie rządzi? Podobnie jak pan nazwał mnie palantką inny bloger @Jazgdyni nazwał mnie szkodnikiem i wichrzycielem tylko dlatego że nie potępiam PiS-u. To ocena rzeczywistości ma polegać na nieustannej krytyce PiS-u ? Jaki jest sens i jaki wasz cel grzebania się w przeszłości i dokąd bedziecie to robić.? Prędzej dolecimy na Marsa ,a wy nadal będziecie ględzić i atakować PiS Bardzo łatwo nazywać mnie palantką, a jak pan sam się nazwie?
25-10-2024 [07:19] - Ijontichy | Link: sake3 z wczoraj
sake3 z wczoraj
audacter calumniare, semper, aliquid haeret
Biedna sake...zawsze siedzisz na NB od świtu do nocy i wciskasz do każdej notki swoje "przemyślenia".Ja już dawno ci napisałem,żeś głupiutka,toteż zawsze mnie usiłujesz
obrazić...zajmij się czymś...zrób jakiś szalik na drutach,albo sweterek dla kota....może ci TO wyjdzie.
25-10-2024 [10:34] - sake3 | Link: @Ijon Tichy........Szanownemu
@Ijon Tichy........Szanownemu panu bliżej do hucpiarzy z ,,Soku z buraka'' niż do Stańczyka którego usiłuje nieudolnie naśladować.Przemyślenia szanownego pana świadczą, że obraźliwe teksty i wypowiedzi tak się przyjęły już w Polsce że stały się codziennością. Pan się już zdążył wpisać w politykę obecnej władzy -epatowanie arogancją i pogardą. Jak widać bycie człowiekiem przyzwoitym to dziś wielka sztuka.
25-10-2024 [15:26] - Ijontichy | Link: Babcia ze Stalinogrodu musi
Babcia ze Stalinogrodu musi mieć ostatnie słowo....zamiast się zająć czymś pozytecznym,to usiłuje być strasznie mądra i złośliwa...
Pamiętaj "alte babe",że nie jesteś w stanie mnie obrazić....nie to piętro.
24-10-2024 [15:11] - Ijontichy | Link: PS.Polecem Mazurka...na
PS.Polecem Mazurka...na kanale Zerohttps://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjFr5Ogi6eJAxXRAtsEHYruKugQtwJ6BAgKEAI&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DxieD09Uktas&usg=AOvVaw3vs1G_i5rm_HsN_E0Idn-H&opi=89978449