Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

7 Grzechów głównych

Swisspola, 29.11.2017
Tytułem wstępu.

Postanowiłem napisać cykl 7 wpisów pod wspólnym tytułem «7 Grzechów głównych». Ponieważ, jak może niektórzy się orientują, uważnie patrzę na ręce tym, którzy rządzą, bo to oni aktualnie kształtują naszą polską rzeczywistość. Dlatego nie będę odnosił się do totalniaków ani wyrażał opinii na ich temat. Jeśli kogoś to interesuje, to proszę popatrzeć na moje komentarze, z których to jasno wynika mój stosunek do poprzedniej ekipy. Natomiast przed wyborami wręcz marzyłem o końcu poprzedniego (nie)rządu mając jednocześnie ogromne obawy co do ewentualnych rządu PiS-u. Powodem był fakt, że już sam nie wiem, czy gorzej oceniałem (nie)rządy PO i PSL-u czy poczynania PiS-u jako opozycji. Żeby nie być gołosłownym, wymienię kilka przykładów.

Wybucha afera podsłuchowa, agenci służb używają siły w redakcji WPROST, aby skonfiskować laptopa redaktora naczelnego. Zwykli obywatele stają w obronie redaktora Latkowskiego a PiS-u tam nie ma!

Wskutek afery podsłuchowej na wniosek Palikota sejm głosuje wotum nieufności dla rządu Tuska, a PiS wychodzi z sali sejmowej.

Po wyborach samorządowych, w 2014 roku, to PiS najgłośniej krzyczy o ich sfałszowaniu. Protestujący rodacy okupują siedzibę PKW i trwa jej pacyfikacja, a PiS-u znów nie ma w obronie praworządności i obywateli.

Dzika reprywatyzacja. Już przed 15 laty w największych zakamarkach Polonii, Polacy słyszeli o mafii wyłudzającej kamienice. Najpierw w Krakowie później w Warszawie. Sam prezydent Kaczyński miał obiekcje i wstrzymał kilka reprywatyzacji, a PiS do dzisiaj udaje idiotów, że o niczym nie wiedzieli. Oczywiście żadnym tłumaczeniem jest, że nie mogli nic zrobić, bo totalniacy, kodziarze i inna hołota dzisiaj tez niewiele może, ale jest i robi szum na całą Europe i nie tylko!!!

Pomijam już wiele pytań, które na łamach blogów często zadawałem panu Kaczyńskiemu, w sprawie jego roli w Magdalence, przy Okrągłym Stole, czy oszukaniu Solidarności w 1989 roku i posadzeniu zdrajcy Bolka na tronie. Dzisiaj wszyscy twierdzą, że fakt ten był ogólnie znany, tylko nie Kaczyńskiemu. Ja wiem i wierze, że można pobłądzić, że można zmienić zdanie, ale nie ufam komuś, kto niby to się nawrócił, ale nigdy nie ustosunkował do własnych błędów! Zresztą chyba nie tylko ja, skoro w kampanii wyborczej 2015 Kaczyński schował się wraz z Macierewiczem do mysiej dziury! Zresztą również nie uwierzę, że PiS nie miało żadnej wiedzy o AmberGold przed wybuchem tej afery. Nie akceptowane jest przeze mnie, chowanie sie pana Kaczyńskiego za spódnicą pani premier i jego rola szarej eminencji bez najmniejszej odpowiedzialności. Taki polski Richelieu!

Właśnie dlatego, mimo pragnienie wyrwania Polski z łap grandziarzy z PO i PSL-u, byłem bardzo sceptyczny, jeśli chodziło o ewentualne rządy PiS-u i tylko to silne pragnienie spowodowało, że poparłem PiS z ogromną dozą nieufności, zapowiadając bardzo uważne patrzenie im na ręce w czasie ich rządów.

Właśnie ten cykl wpisów jest wypełnieniem moich obietnic przedwyborczych dla PiS-u.

GRZECH 1: Wymiar «nie»sprawiedliwości.

PiS rozpoczął swoją naprawę państwa od sparaliżowania TK. Zgadzam się, że ustawa PO o TK z 2015 roku, jak i wybranie 3 sędziów TK, których kadencja upływała już po wyborach 2015, było bezpośrednim powodem, i dało pretekst PiS-owi do próby przejęcia TK, bądź próby jego sparaliżowania. Wystarczyło zwołać inauguracyjne posiedzenie sejmu o 5 dni wcześniej, żeby najbardziej pro PO-wski TK nie mógł nic zarzucić trzem nowowybranym przez PiS sędziom. Wiem, że to po wyborach dość krótki okres czasu, ale skoro można w błyskawicznym tempie, po nocach, uchwalać ustawy tak ważne dla Polski i Polaków to przyspieszenie inauguracyjnego posiedzenia sejmu było po prostu pestką. Jednak podział sił w TK po ewentualnej wymianie 5 sędziów PO na PiS-owskich daje 9:6 dla PO plus Rzepliński jako przewodniczący, czyli TK działałoby nadal jako hamulec. Ja potrafię zrozumieć politycznie PiS, tylko jak gorliwi patrioci, godzili się na wywoływanie takiej awantury, od której zaczęły się nasze problemy wizerunkowe i to nie tylko w samej Unii i co nadal skrajnie i skutecznie dzieli Polaków. Skutkuje to oczywiście kompletną utratą autorytetu TK. Zresztą nie można nazywać zdrajcami przeciwników i postępować identycznie jak oni udając patriotów.

Osobiście jestem przeciw istnieniu takiego gremium jak TK, które powołane zostało w 1982 roku, w czasie stanu wojennego, przez komunistów w celu sankcjonowania ich przestępczej działalności! W tej sprawie jestem za systemem amerykańskim, w którym sędzia SN jest wybierany dożywotnio, bo wtedy i tylko wtedy ma on odwagę orzekać zgodnie z własnym sumieniem, a nie na polityczne zamówienie. Zrezygnować może wyłącznie osobiście, co daje mu absolutną niezależność od polityków i tych rządzących i tych z opozycji! Wystarczy prześledzić drogę zawodowa pana Rzeplińskiego, żeby zrozumieć, jak polscy politycy uzależniają od siebie sędziów i wymiar (nie)sprawiedliwości. Lojalność wobec polityków jest nagradzana synekurami!!!

Proszę zauważyć, że dla USA wystarczy 9 sędziów SN na około 340 mln mieszkańców. W Polsce mamy 15 sędziów TK no i sędziów SN, a jest ich aż 93, w sumie 108 sędziów w SN i TK. Czyli 108:9 przy ilości mieszkańców 38:323. Innymi słowy, proszę sobie wyobrazić, że bogate USA posiada jednego najważniejszego sędziego na 36 mln mieszkańców, a «jeszcze bogatsza» Polska posiada jednego z najważniejszych sędziów na 0.35 mln mieszkańców. To jest ponad 100 razy mniej, czyli przynajmniej 50 razy mniejsze koszty biorąc pod uwagę różnice zarobków i koszty administracji!!! Na korzyść biednej Ameryki! A co, nie stać nas? Już o rozmywaniu odpowiedzialności nie wspomnę! To również pokazuje, jak politycy rozbudowują swoje imperium w polskim wymiarze (nie)sprawiedliwości!

Proszę sobie wyobrazić, że w Polsce komunistyczny TK orzeka o zgodności ustaw z komunistyczną ustawą zasadniczą. Prawda, że pięknie i nikt z tej pookrągłostołowej bandy politycznej nie widzi tutaj problemu i nic z tym nie robi. Dlaczego? Bo ten układ daje im dostęp do koryta choćby z drugiego rzędu i betonuje scenę polityczną praktycznie wyłącznie dla pookrągłostołowców i ich wasali jak Palikot czy Petru! Aż dziw bierze, że komunistyczne nazwy ulic naszym "patriotą" tak bardzo przeszkadzają, a najważniejsza ustawa w państwa oraz instytucja powołana do jej przestrzegania, które wyszły spod igły komunistów, nikomu w Polsce nie przeszkadzają. Czy można ich intencje brać na serio? Wiem, że do zmiany konstytucji potrzeba jest 2/3 głosów i właśnie jest to obok ordynacji wyborczej i nieobligatoryjnego referendum najważniejsze punkty zabetonowania polskiej sceny politycznej i jej układów! Nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi się, że gdyby cała para, jaką PiS wkłada w propagandę, poszła w propagandę na rzecz obligatoryjnego referendum i później uchwalenie, że rząd ogłasza referendum o zmianie konstytucji i uznaje je za obligatoryjne, to chyba można byłoby rozpocząć pracę nad pierwszą po wojnie niekomunistyczną ustawą zasadniczą! Moim zdaniem, od tego powinna rozpocząć się DOBRA ZMIANA!

Wszyscy jesteśmy zgodni, że konieczna jest reforma sadownictwa, choć jest podobnie jak dezubekizacja, o 30 lat spóźniona i z tego względu nie da się już skutecznie oczyścić polskiego wymiaru (nie)sprawiedliwości. Już 25 lat temu twierdziłem, że najgorsze co nam przemycono pod grubą kreską to degeneratów komunistycznego sądownictwa, chociaż niejednokrotnie z tytułem profesorskim. Dzisiaj są oni nie do usunięcia, bo dzisiaj efektywną władzę przejęli wychowane przez nich potomstwo (jak ja ich nazywam pokomunistyczne bękarty), bądź tak dalece wsiąkli w polską politykę, ze każda próba ich krytyki obraca się w sprawę polityczną! Jednak jak popatrzymy na próby zreformowania sądownictwa przez PiS, tam nie ma nic o zmianach strukturalnych i systemowych! Nie ma nic o redukcji tego niebotycznie rozrośniętego aparatu, a wręcz przeciwnie. Jest tam za to mowa o jeszcze większej rozbudowie aparatu, kosztów no i przede wszystkim próba wymiany uznawanych za nie swoich sędziów, na swoich sędziów. Oczywiście nie byłoby po PiS-owsku, gdyby nie pomyślano o kontroli. Później powoła się instytucje kontrolujące kontrolujących itd. Nikomu nie przyjdzie do głowy, że u źródeł powstawania klik i klanów, z którymi niby chce walczyć PiS, leży władza absolutna, o którą właśnie walczy PiS. Taka reforma nie ma nic wspólnego z dobrą zmianą i redukcją aparatu oraz jego odpolitycznieniem, ale z dalszym psuciem poprzez wymianę, rozbudowę i dalsze upolitycznienie naszego wymiaru (nie)sprawiedliwości! Do tego walki wewnętrznych frakcji w PiS, doprowadziły do weta prezydenta, co niestety bardzo wzmocniło zdrajców z opozycji i nadal szkodzi Polsce, przeciągając dyskusje nad reformą sadownictwa. To daje PE pretekst do idiotycznych debat nad polską sprawiedliwością i ewentualne rezolucje przeciw Polsce i Polakom. Proszę się zastanowić, PiS korzystając z konieczności reformy polskiego wymiaru (nie)sprawiedliwości, nie tylko chce sobie ten zawłaszczyć, ale przeciągając retoryczne  zbędne dyskusje również bardzo szkodzi Polsce i naszemu wizerunkowi, no i dalej silnie dzieli Polaków! Kropkę nad i w tej ustawie stanowi jej poseł sprawozdawca, były komunistyczny prokurator, skarżący ludzi Solidarności! To także stawia pod znakiem zapytania zarówno szczerość dezubekizacji PiS-u jak jego hipokryzji i stosowania podwójnych standardów w walce o dezubekizacje. Moim zdaniem nie ma to kompletnie nic wspólnego, czy pan Piotrowicz sporządził restrykcyjny, czy łagodny akt oskarżenia działacza solidarności pana Pikuły! Bo i takie glosy usprawiedliwiania Piotrowicza słyszałem. Jeszcze na temat kontroli i karanie Kowalskiego za przekręcanie liczników czy propozycja supersłużb kontrolujących policje i służby pozostawiam bez komentarza, gdyż mam nadzieje, że to jest po prostu ponury żart. Typowe PiS-owskie myślenie superkontroli kontrolujących, bądź działanie pozorne, mające na celu zatuszowanie niemocy wobec ukarania HGW! W tę retorykę doskonale wpisuje się ustawa o «SYGNALISTACH» (czyt. donosicielach). Proszę się tak naprawdę zastanowić, czy taki wymiar sprawiedliwości, jaki proponuje PiS, naprawdę gwarantuje szybki i sprawiedliwe wyroki, czy jeszcze większe upolitycznienie, kontrole, podziały i nowe kasty! Ja jestem bardzo sceptyczny, jeśli najważniejszym punktem tej reformy jest problem, kto ma nominować nowych sędziów i prezesa SN, oraz kiedy i kto będzie decydował o przechodzeniu ich na emeryturę. Przecież jaśniej nie można pokazać, że chodzi nie o zmianę, a o wymianę! W ten sposób zawsze wymiar polskiej (nie)sprawiedliwości będzie upolityczniony. Powoływanie Izby Dyscyplinarnej i jego kompetencje, też budzą wątpliwość co do intencji PiS-u. Aż strach się bać, co zrobi totalna opozycja, kiedy dojdzie do władzy i wykorzysta uchwalone przez PiS ustawy dla własnych korzyści. A dojść przecież do władzy kiedyś musi, pod taką czy inna nazwa, czy pod takim, czy innym przywództwem!

PS: Jeśli niestety moje zarzuty, co do tej ustawy, pokrywają się z zarzutami totalnej opozycji, to naprawdę wynikają one wyłącznie ze słabości poczynań PiS-u, a nie mojego poparcia tych zdrajców i złodziei! Bardzo mi przykro z tego powodu!
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21998
Jabe

Jabe

29.11.2017 14:46

Taki polski Richelieu! – Richelieu był premierem.
nigdy nie ustosunkował do własnych błędów! – Jakich błędów? Skąd Pan wie, że to błędy?
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 16:13

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Taki polski Richelieu! –

Widzi pan, sam pan Kaczyński uważa Magdalenkę, Okrągły Stół i Bolka na polskim tronie jako akty zdrady! Czyżby jego udział tam nie był błędem i nie był przypadkowy?
Pozdrawiam serdecznie.
Jabe

Jabe

29.11.2017 16:19

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Widzi pan, sam pan Kaczyński

On tak mówi o innych w tym udziale.
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 16:34

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na On tak mówi o innych w tym

Jednak sam, bądź z bratem brali w tych aktach czynny udział!
paparazzi

paparazzi

29.11.2017 15:06

Wszystko to prawda tylko "Królu zloty" jak nie PiS to kto to ma zrobić. osłabiając PiS wzmacniamy rożnej maści aferzystów, agentów, PO, Nowoczesne itd. I jeszcze jedno, media, idzie referendum a propaganda agentury cala parę w gwizdek licząc na rozruchy społeczne. Tak 30 lat temu nic nie zrobiono i to pokutuje. Teraz jakoś trzeba wyjść na prosta, teraz albo nigdy.
Jabe

Jabe

29.11.2017 16:17

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Wszystko to prawda tylko

Tu i ówdzie podmieniono partyjny beton na styropianowców i to pokutuje.
Stara śpiewka z tą propagandą agentury. Gdyby istniały wiarygodne media, ta propaganda byłaby mało znacząca, bo jest niewiarygodna. W tym jednak nie tylko jest podmiana, a rozwinięcie tego, co było.
Mamy do czynienia z samobójstwem rozszerzonym.
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 16:35

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Tu i ówdzie podmieniono

Niestety!
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 16:32

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na Wszystko to prawda tylko

Na początku napisałem, że nie wypowiadam się na temat totalnej opozycji z dwóch podstawowych powodów. Pierwszy to zdrowotny, bo trudno jest mi o nich pisać i nie denerwować się. Drugim powodem jest konieczność zachowania kultury wypowiedzi i używanie słownictwa cenzuralnego, co w moim przypadku, kiedy o nich piszę, nie mogę zagwarantować cenzuralności moich wypowiedzi! Zresztą o nich już swoje napisałem i uważam, że teraz to tylko prokurator powinien się o nich i ich działaniach wypowiadać. Jeśli tego nie robi, to dowodzi nie tylko o słabości rządów PiS-u, ale i całego naszego biednego państwa.
Natomiast odpowiedz na pytanie "...jak nie PiS to, kto to ma zrobić?" odpowiem tak. Po pierwsze w takiej formie, jak to ma obecnie miejsce, nikt nie powinien tego robić. Nawet PiS. Natomiast jak we wstępie również już pisałem, uważam, że czym większe poparcie społeczne tym powinna być większy krytycyzm w stosunku do rządzących, bo poparcie społeczne jest jak woda sodowa, uderza do głowy, a później już trudno zrezygnować. Widać to na podstawie dotychczasowego zachowania się PiS-u. Brak alternatywy powinien jeszcze bardziej wzbudzać czujność i krytyczne spojrzenie na rządzących przez obywateli!
Pozdrawiam serdecznie.
Domyślny avatar

xena2012

29.11.2017 17:38

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Na początku napisałem, że nie

No,już chyba większego krytycyzmu niz obecnie w stosunku do  rządzących trudno sobie nawet wyobrazić.,
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 18:54

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na No,już chyba większego

Zgadza się, no bo i trudno sobie wyobrazić tak potężną dozę zaufania, jaką Polacy obdarzyli PiS. I powiedzmy sobie szczerze trochę na wyrost, oceniając ich poczynania jako opozycji. Tutaj powinni podziękować koalicji PO i PSL, bo chyba rządy kompletnych nieudaczników byłyby lepsze od tamtej rządzącej bandy! Zaufanie i krytycyzm muszą iść w parze, inaczej będziemy kurczakami przeznaczonymi na rzez! Pamięta pani jak nasi zachodni sąsiedzi, przed 84 laty obdarzyli pewnego Austriaka bezkrytycznym zaufaniem w demokratycznych wyborach? Na pewno pani wie, co z tego wyszło. Główna zasada demokracji - wraz ze wzrostem zaufania wzrasta krytycyzm, oczywiście, jeśli nie chcemy, aby historia się powtórzyła. Bo nawet demokracja nie uchroni nas przed powtórką, jeśli nie wyciągniemy z tego nauki!
Przykro mi bardzo, jeśli pani nie odróżnia mojej konstruktywnej krytyki rządzących od idiotyzmów i zdrady totalnej opozycji, ale to już nie moja wina.
Pozdrawiam serdecznie.
Domyślny avatar

xena2012

29.11.2017 19:11

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Zgadza się, no bo i trudno

Niepotrzebnie jest Panu przykro,ja tylko chce zadac pytanie odnosnie wypowiedzi ,,Woda sodowa uderza do glowy...widac to na przykładzie dotychczasowego zachowania PiS-u...Brak alternatywy tym bardziej powinien wzbudzac czujność......Jak przypuszczam to pierwszy z siedmiu grzechów PiS-u które chce Pan przedstawić dlatego moze wiecej konkretów chocby w temacie tej wody sodowej bo chyba jestem niezbyt wnikliwym obserwatorem,albo jak ocenia mnie inny bloger na NB powinnam skupić się na działalności w Kółkach Różańcowych.
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 19:35

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na  Niepotrzebnie jest Panu

Wyraźnie pani mnie nie zrozumiała. Ja tylko w innej formie zacytowałem angielskiego historyka, filozofa i polityka Lord Actona, który twierdził, że: "Każda władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie." Czyli im więcej zaufamy PiS-owi, tym większą władzą ich obdarzymy, a w myśl Lorda Actona, im większa władza, tym większa jej deprawacja i właśnie dlatego konieczny jest ze strony obywateli krytyczne spojrzenie na rządy ludzi, którym zaufali. Po zapędach przy ustawie o SN i KRS wyraźnie widać, że sięgają, po coraz więcej, nie bacząc na konsekwencje dla kraju i obywateli! Dla mnie to jest dalsze psucie państwa i nawet gdy założymy pozytywne intencje PiS-u to kiedyś PiS i tak będzie musiało władzę oddać. Co wtedy?
Pozdrawiam serdecznie.
Domyślny avatar

xena2012

29.11.2017 20:11

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Wyraźnie pani mnie nie

A czy te ,,zapędy'' jak je Pan nazywa nie są konieczne przy tak zdeprawowanej władzy jak sądownictwo i gremia prawnicze? Przecież mamy na codzień przykłady patologii,korupcji,rozbuchanej arogancji. To PiS psuje państwo?
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 21:27

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A czy te ,,zapędy'' jak je

Widzi pani, rozmawiałem z kolegą, z którym razem popieraliśmy w 2015 roku PiS. Ja, patrząc krytycznie, on do tej pory bezkrytycznie. W naszej ostatnie rozmowie zarzuciłem PiS-owi to, że wprowadził niesamowitą propagandę do mediów publicznych. Mój kolega stwierdził, z czym się absolutnie zgodziłem, że PO również szerzyło propagandę w mediach publicznych. Wiec ja się zapytałem, czy walkę z propagandą PO podjęli propagandą PiS-u? I kto decyduje która propaganda jest dobra, a która jest zła? On mi odpowiedział, że ich propaganda, czyli PiS-u jest konieczna!!! Oczywiście ja nie akceptuje takiej metody i jeszcze raz powtarzam, nie da się naprawiać państwa metodami, którymi się je popsuło! Ja się z panią naprawdę zgadzam, tylko dla mnie metody PiS-u są nie do zaakceptowania i proszę mi wierzyć, obrócą się one, kiedyś przeciwko Polsce i Polakom. Jak powiedziałem, moim zdaniem naprawę państwa powinno rozpocząć się od podstaw, czyli, dezubekizacja nie tylko osobowa i wybiorcza (poseł Piotrowicz), ale również dezubekizacja ustawowa (komunistyczna ustawa zasadnicza), a także dezubekizacja ustrojowa (komunistyczny Trybunał Konstytucyjny). Proszę mi wierzyć wymiana nazw ulic, czy rozbiór Pałacu Kultury, to wyłącznie działania pozorne, a nie żadna dezubekizacja! Obcięcie emerytur szlo w dobra stronę, ale nie można zmniejszyć emeryturę policjantowi z kryminalnej, który ryzykował życie, żebyśmy bezpiecznie można było wyjść na ulice jednocześnie lansując w sejmie prokuratora który skarżył ludzi solidarności przed PRL-owski wymiarem (nie)sprawiedliwości! To musi zawsze budzić sprzeciw ludzi rozsądnych i uczciwych!
Pozdrawiam
Domyślny avatar

xena2012

29.11.2017 21:47

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Widzi pani, rozmawiałem z

W zasadzie się z Panem zgadzam,w dużej mierze dlatego ze można toczyć spokojną dyskusje bez obrażania ale z argumentami.Odnosnie deubekizacji myslę,że nie oczekujmy od obywateli aby traktowali ja jak sprawe zycia i smierci.Czy bedzie ona ustawowa czy tez tylko pozorna społeczeństwo nie jest nia specjalnie zainteresowane.Ma Pan rację -dyskusje w sprawie wymiany nazw ulic,placów ,budowanie pomników, zbędna rozbiórka Pałacu Kultury traca racje bytu w obliczu biezących i ważnych spraw.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

29.11.2017 22:08

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na W zasadzie się z Panem

Afera ze  zbędną rozbiórka Pałacu Kultury.... czyli jak rozumiemy newsy ...
"Wicepremier i minister kultury Piotr Gliński był gościem „Porannej rozmowy” w RMF FM."
(...)
zapytany przez Prowadzącego audycję:
"czy Pałac Kultury i Nauki w Warszawie zostanie zburzony na 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości."
odpowiedzial :
"Nie mam nic przeciwko"
Tylko tyle i aż tyle ....
https://wpolityce.pl/pol…
Swisspola

Swisspola

30.11.2017 10:34

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na Afera ze  zbędną rozbiórka

Proszę zwrócić uwagę, że jednak propaganda mediów publicznych zaczyna mielić ten temat. Przygotowują fundamenty. Dlaczego nie fundamenty pod zmianę komunistycznej ustawy zasadniczej? Dlaczego nie o likwidacji powołanego przez komunistów w czasie stanu wojennego TK, trybunału komunistów dbających o to, aby ustawy były zgodne z komunistyczną ustawą zasadniczą. To moim zdaniem powinny być dzisiejsze priorytety prawdziwych patriotów, bo jak widać bandy komunistów i postkomunistów właśnie się zasłaniają ustawą zasadniczą i orzeczeniami TK, które zostały właśnie w ich ochronie ustanowione czy powołane! Dam takie porównanie, żeby usunąć smród, trzeba zlikwidować szambo, a nie w nim mieszać! Wszystkie kosmetyczne poczynania wokół szamba, mają na celu jedynie oszukanie sąsiadów (obywateli) tego szamba i w żaden sposób nie usuwają smrodu i sedna problemu!
PS: Nie mam takiej wiedzy, czy TK orzekał o zgodności z konstytucją wprowadzenia stanu wojennego, bądź w sprawie prawa strzelania do górników w kopalni Wujek. Odpowiedź na te pytania da nam najlepszy obraz, czym jest komunistyczna ustawa zasadnicza i broniący jej TK.
paparazzi

paparazzi

30.11.2017 01:07

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na A czy te ,,zapędy'' jak je

I to jest to "Coca Cola" to co Pani napisała. Dziwie się ze autor tego nie rozumie.
paparazzi

paparazzi

30.11.2017 01:30

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Wyraźnie pani mnie nie

Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely.OK jak to się ma postkomunistów, do PO. Jak to się ma , dalej, do PZPR, CCCR i pan tu widzi PiS. Chyba "samting pojebalos"
Swisspola

Swisspola

30.11.2017 09:53

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na  Power tends to corrupt and

Po pierwsze, to bardzo proszę uważnie czytać, a dopiero później komentować. Inaczej pański login potwierdzi ogólną opinię o nie najwyższej inteligencji tzw. paparazzi. Odpowiedź na wszystkie pańskie komentarza znajdzie pan w moim tekście, w punktach o pośle Piotrowiczu, o komunistycznej ustawie zasadniczej, jak i o komunistycznym TK. Natomiast, jeśli idzie o PiS, to powiem tak: bezpośrednie porównywanie PZPR PO i PiS-u stawia te partie w jednym szeregu, co mnie na miejscu członka PiS-u bardzo by obrażało. Natomiast moja wypowiedz nie dotyczy przestępców z PO i PZPR, tylko stawia PiS o tyle wyżej, że nie tylko mogę, ale mam prawo od nich więcej wymagać, co niniejszym czynie! Nie wiem, czy pan to zrozumiał, ale to już jest pański problem.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

29.11.2017 17:36

Wzruszające …. naprawdę wzruszające jak prawi obywatele patrzą władzy na ręce.
I nie ma zmiłuj się …
Jednak „naszeblogi.pl” istnieją dłużej niż PiS jest przy władzy …. Dlatego dziwi troszkę ten ostatni
wysyp blogów „sprawiedliwych wśród narodów „ którzy cudownie nagle przebudzili się z letargu i pewnego dnia i stwierdzili ze
od dzis trzeba patrzyć władzy na ręce. Pozakładali blogi i prześcigają się w „szwarc maleraj” i zawracaniu Wisły kijem… wszystko w imieniu
prawych obywateli. Oczywiście nie mam tu na myśli Pańskiego blogu tylko przykładowo takie debiliady które lata cale na salonie24
wypisywały pierdoły o tym dlaczego PiS do władzy nie dojdzie jak sie nie zmieni ... a teraz dostają rozwolnienia blogując tu o tym dlaczego PiS przegra jak sie nie zreformuje.
Pańskie trzeźwe spojrzenie napawa optymizmem ze nie należy Pan do tych co to za byłej władzy płynęli jak przysłowiowe „gówno z nurtem” siedzieli cicho a teraz po dojściu PiS do władzy
nagle udają wielce zatroskanych i patrzących władzy na ręce.
Ze względów zdrowotnych nie chce Pan pisać o opozycji … jednak wierząc głęboko ze nie należy Pan do tych co to za starej władzy płynęli jak „gówno z prądem”
wychodzę z założenia ze nie miał pan w swoich osadach litości do błędów i wypaczeń poprzednich rządów. A prawym i zdroworozsądkowym obywatelem nie urodził sie Pan
dopiero po zwycięstwie PiSu. Internet nie zapomina nigdy … wiec wierze głęboko ze gdzieś w sieci istnieją jakieś Pańskie wpisy ,blogi , komentarze .
Tak prawy obywatel jak Pan z pewnością nie mógł spokojnie przejsć bezczynie bez patrzenia na ręce jakiejkolwiek władzy.
Dlatego tez byłbym wdzięczny za garść jakichś linków i odnośników do Pańskich jakże rzetelnych w swojej ocenie blogów czy postów z lat kiedy Pańskie serce i Polska cierpiała pod rządami PO ….
Pozdrawiam
SmwO
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 18:35

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na Wzruszające …. naprawdę

Mogę pana zapewnić, że miałem w 2007 roku pretensje do prezesa Kaczyńskiego i trudno mi było zrozumieć jego decyzje podania się do dymisji. Bardzo ubolewałem nad oddaniem władzy PO i bylem tej władzy wielkim krytykiem. Jednak jak pisze, równie negatywnie oceniałem poczynania PiS-u jako opozycji. Mogę pana zapewnić, że nigdy nie bylem i mam nadzieje nie będę "gównem płynącym z głównym nurtem" jak to wymądrzający się na swoim blogu np. MatkaKurka. Uważam, że tamta władza, jak i obecna opozycja nadaje się wyłącznie za kraty bądź na banicje. Swoje zdanie na ten temat wyraził we wpisie.
http://naszeblogi.pl/use…
Mam naprawdę głęboką nadzieję, że jako miłośnik filozofii i zdrowego rozsądku nigdy dla żadnego politycznego nurtu nie popłynę wierzchem wbrew logice, własnym zasadom i właśnie wbrew zdrowemu rozsądkowi! Pamiętam, ilu wyzywało mnie od idiotów, kiedy w 2008 roku ostrzegałem przed przejęciem rządów przez PO. Często Ci sami krytycy wyzywali mnie później od idiotów w 2015 roku, kiedy ostrzegałem przed bezkrytycznym popieraniem PiS-u. Do nich między innymi należał gwiazda blogosfery MatkaKurka, który wszelką krytykę banuje z wielkim uwielbieniem dla siebie! Typowy nieomylny, zarozumiały NARCYZ mający monopol na racje, jakich wielu w blogosferze!
gorylisko

gorylisko

29.11.2017 19:28

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na Wzruszające …. naprawdę

też się wzruszyłem...jak diabli... ;-)
Swisspola

Swisspola

29.11.2017 19:45

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na też się wzruszyłem...jak

To mnie zaskoczyłeś i to bardzo pozytywnie, bo z Twoich dotychczasowych wpisów wynika, że raczej nie jesteś zdolny do okazywania uczuć. Jak widać Darwin wiecznie żywy i mamy gorylisko z ludzkimi uczuciami. Jak na razie trochę brakuje logiki, argumentów i merytoryki, ale nie wymagajmy od razu za dużo! Naprawdę szczerze gratuluje i życzę dalszych postępów ewolucyjnych. Może w końcu znajdziemy brakujące ogniwo Darwina.
Pozdrawiam serdecznie.
gorylisko

gorylisko

30.11.2017 00:34

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na To mnie zaskoczyłeś i to

o co chodzi ? jestem człekokształtny bez doktoratu...jeszcze... inna sprawa, że chodziło mi o podłączenie się do wpisu przedmówcy który był wcześniej wzruszony ode mnie... pomyliłem się i podłączyłem się do pana... przedmówca wystarczaąaco uzasadnił swoje wzruszenie... zgadzam się z nim... chyba mi wolno... poza tym swego czasu usłyszałem, że ze swoją wrażliwością powinienem pracować w burdelu...

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Swisspola
Nazwa bloga:
Swisspola
Zawód:
Programista
Miasto:
Oftringen

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 64
Liczba wyświetleń: 415,148
Liczba komentarzy: 1,336

Ostatnie wpisy blogera

  • Lepszy przerażający koniec niż przerażenie bez końca
  • Patriotyczny test prezesa Kaczyńskiego
  • Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało,

Moje ostatnie komentarze

  • Mam sąsiada, któremu na skutek nieszczęśliwego wypadku podnośnik (300 kg) zmiażdżył nogę. W szpitalu powiązano mu nogę drutami tak aby nie odpadła i zwolniono go ze szpitala do domu. Niestety w domu…
  • Może i masz racje, ale najgorsze szambo jakie może się Polsce przytrafić to wygrana Druciarza i tercet Tusk, "Bodnera" i Dupiarz. Przypuszczam, że byłby to następny rozbiór Polski. Święta trójca:…
  • Sam nie za bardzo ufam sondażom, uważając je za środek manipulacji, ale wiem ze Nawrocki nawet wśród zwolenników PiS-u ma wyraźnych przeciwników. Zresztą sam, gdy go słucham to mam wrażenie, że…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • 7 Grzechów głównych — Grzech 2, Finanse
  • 7 Grzechów głównych
  • Marsz, marsz Poloni

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, @ Swiss pola  Smutna to prawda. Niestety masz rację. Pzdr 
  • Alina@Warszawa, @Sake3! Nikt na NB nie kwestionuje wyboru Nawrockiego! Wszyscy doceniają jego wybór iw obecnej sytuacji!  Co do niechęci do PiS - wskaż Sake3 co w zarzutach tu przedstawionych - konkretach, jest…
  • sake2020, No tak,ledwo 4 dni minęły od wyborów a już na NB kwestionuje się wybór Nawrockiego. Myślę że wpływ na to ma niechęć do PiS-u tak tu pielęgnowana i podatność. na wypowiedzi i sugestie uśmiechniętej…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności