Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Wehikuł czasu Millera

KaNo, 28.01.2012
KBWL w załączniku do raportu podał na stronie 3 „Profil podejścia do lądowania samolotu Tu-154M nr 101 na lotnisko SMOLEŃSK PÓŁNOCNY w dniu 10.04.2010 r. (od 3500 m) według czasu UTC”. W dolnej części tego profilu na zdjęcie satelitarne z Google Earth z dnia 24 czerwca 2010 roku naniesiono trajektorię samolotu:



Technika naniesienia trajektorii wraz z opisami pozwala na odtworzenie fragmentu zdjęcia satelitarnego użytego do tego wykresu:



Przyjrzyjmy się bliżej temu zdjęciu:



Widać na nim zaznaczone różnymi kolorami punkty leżące wzdłuż trajektorii samolotu. Pierwsze z prawej strony zdjęcia, wśród drzew, jest czerwone kółko:



Zobaczmy, jaki punkt trajektorii jest w ten sposób zaznaczony. Ten sam obszar łącznie z trajektorią:



Widać, że w ten sposób zaznaczono na zdjęciu satelitarnym położenie alarmu TAWS #37. Żeby nie było wątpliwości, nałóżmy na siebie te dwa ostatnie zdjęcia:



Punkty na obu zdjęciach pokrywają się idealnie. Wiemy teraz, że alarmy TAWS na oryginalnym zdjęciu zostały zaznaczone czerwonymi kółkami (na ostanim zdjęciu kółko jest pomarańczowe, ponieważ nałożony fragment jest prześwitujący).
Podejdźmy trochę bliżej miejsca katastrofy:



Oprócz czarnych punktów widzimy tutaj znajome czerwone kółko, jest to TAWS #38. Zgadza się też jego położenie geograficzne, podane w zapisie. Natomiast nie bardzo leży ono na trajektorii wyznaczonej czarnymi kropkami. Sprawdźmy, jak to wygląda na profilu w załączniku do raportu:



Jaka niespodzianka! TAWS #38 znikł, nie ma informacji o tym alarmie, nie ma też niebieskiej obwódki, tak jak przy TAWS #37. Oznacza to, że komisja Millera z pełną świadomością ukryła na profilu podejścia położenie TAWS #38 event landing.
Na tym profilu zaginął też punkt zamrożenie FMS. Znamy jego położenie geograficzne i czas. Przypomnę, że do oryginalnego czasu zapisów TAWS, a więc i FMS (6:41:02) komisja dodała 6 sekund. Możemy zatem nanieść ten punkt na trajektorię podaną przez komisję Millera:



Jeszcze większa niespodzianka. Po zamrożeniu FMS, czas zaczął się cofać.

Komisja Millera zbudowała wehikuł czasu.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 6125
Domyślny avatar

kiczkis

28.01.2012 01:38

- Zawsze uważałem iż tzw. "dialektyka marxistowska" to nic innego jak "NAGINANIE RZECZYWISTOŚCI do TEORII" - gdzie "prawdziwość tezy.. jest zależna od jej użyteczności".. Potwierdzają to "połączone sojusznicze siły" - MAK (Anodina, Morozow, E.Klich) i tzw."Komisji Millera" (Miller, Kopacz, Seremet, niejaki Jeż, Hypki, Jasio "Flanelka" Osiecki & cala zgraja im podobnych). - Ich działania, "praca", to klasyczna właśnie "dialektyka marxistowska".. kiczkis - cornik ( http://niepoprawni.pl/bl… ) ----------------------------------------------------- Jeszcze Polska nie zginęła / Isteáldd meg a magyart
kano

KaNo

28.01.2012 01:51

Dodane przez kiczkis w odpowiedzi na - Naginanie rzeczywistosci do teorii...

Robią to z takim zacięciem, że w końcu teoria się "wygła."
Domyślny avatar

szperacz

28.01.2012 02:37

Dodane przez kano w odpowiedzi na NAGINANIE RZECZYWISTOŚCI do TEORII

Rosyjski prezydent powiedział, że "nie dopuszcza możliwości, by strona polska i rosyjska doszły do różnych ustaleń": http://www.rp.pl/artykul…
kano

KaNo

28.01.2012 03:09

Dodane przez szperacz w odpowiedzi na Prosz pamiętać o faktach - wojskowym wydano wyraźny rozkaz...

Ta wypowiedź jest najważniejszym faktem, na którym oparto cały raport.
Domyślny avatar

szperacz

28.01.2012 03:14

Dodane przez kano w odpowiedzi na Całkowita zgoda

Pozdrawiam
Domyślny avatar

Szamanka

28.01.2012 08:39

Mimo tylu przeciwnosci, prawda ujrzala swiatlo dzienne! Byc moze, nie bedzie kolejnej komisji, ale Millerow wiecej i tak nam nie potrzeba! Wiemy, co sie stalo, wiemy, ze nas oszukano i uczynino to niezwykle prymitywnie! Dzieki Panom Profesorom potrafimy klamcom odpowiadac argumentami! Pozdrawiam serdecznie!
Domyślny avatar

V

28.01.2012 09:48

samolot został skierowany do lądowania od nietypowej strony, czyli jaru, wszystkie samoloty co do zasady lądują na lotnisku w Smoleńsku ze strony przeciwnej. Pewien agitator-awiator PO przekonywał mnie że to z powodu wiatru wyznaczono ten kierunek podejścia. W swoim życiu nigdy nie widziałem wiatru w czasie mgły i pewnie nigdy nie zobaczę. To jest jedno z kluczowych pytań w śledztwie.
Domyślny avatar

Gość

28.01.2012 11:15

Dodane przez V w odpowiedzi na Dziwne że pomija się jeden z istotniejszych faktów, mianowicie;

Kierunek lądowania narzucony przez Rosjan(?)uwarunkowany rozstawieniem urządzeń nawigacyjnych na lotnisku,wyjątkowo "odwrotny"(?)i raczej rzadko stosowany(odnośnik do wypadku lotniczego na tym kierunku kilka lat wstecz) Pan "redaktor" Wiśniewski twierdził iż samolot ku jego zdziwieniu ,wbrew zasadom lądował z wiatrem,którego kierunek rozpoznał łatwo dzięki mgle - wyjaśnienia złożone przed Komisją Sejmową na pytania Pana Macierewicza. 1.Kierunek lądowania związany z warunkiem "pojawienia się mgły", czego od drugiej "strony" nie dało by się "wywołać"(?) - naoczny świadek - mgła pojawiła się Nagle i jak gdyby "wypełzła" z jaru.. 2.Ukształtowanie terenu wyjaśnia "błąd" pilotów ,pomyłkę wysokościomierzy, złą ocenę wysokości - w rzeczywistości pozwala zbagatelizować,pominąć rozkaz - "Sprowadzać do stu metrów !" . TEN właśnie "rozkaz" - decyzja zejścia poniżej stu metrów, ta wysokość, - była decydująca w dalszym losie samolotu - nastapiły wydarzenia nieodwracalne dla samolotu,załogi pasażerów. (bliżej nieokreśleni "terroryści" zastosowali zapalnik ciśnieniowy? )
Domyślny avatar

Gość

28.01.2012 19:51

Dodane przez V w odpowiedzi na Dziwne że pomija się jeden z istotniejszych faktów, mianowicie;

Będąc na szkoleniu pilotażu w latach 70,instruktor jako przykład tłumaczył na przykładzie lotniska w Smoleńsku jak zachowywać się w warunkach ukształtowania terenu by uniknąć katastrofy, gdyż to tam jest bardzo charakterystyczne do łatwego spowodowania wypadku. Uważam że wykorzystano tę okoliczność do jednego z ewentualnych wytłumaczeń katastrofy. Zresztą uwarunkowanie terenu jako przyczynę na początku analizowano, ale ukształtowało się inne, pancerna brzoza. W tych okolicznościach terenowych z łatwością można zaaranżować (jakie???) działania do zamachu. Najsmutniejsze jest to ze naszymi też rękoma.
Domyślny avatar

Gość

28.01.2012 21:35

Dodane przez V w odpowiedzi na Dziwne że pomija się jeden z istotniejszych faktów, mianowicie;

Po usłyszeniu informacji, tuż po katastrofie samolotu, mówiące że uwarunkowania terenowe miały wpływ na wypadek, przypomniałem sobie szkolenie i podzieliłem się wielokrotnie tą wiedzą w internecie. Dziś wiem że chyba miałem rację i trafiłem w dziesiątkę, gdyż od tamtej pory dużo za to zapłaciłem w tym wielokrotne próby zabójstwa.
Domyślny avatar

fritz

28.01.2012 12:48

czas jest wzgledny... w zaleznosci od prikazow radzieckich, eh. rosyjskich. Akurat pod tym wzgledem czas.... stanal w miejscu.. jestesmy w czasie stalinizmu.
Domyślny avatar

LB-NY

28.01.2012 20:53

W sprawach gdzie wchodzi w gre czas rzeczywisty kazdy nawet najmniejszy blad w sekwencji zdarzen skutkuje powstaniem sytuacji zupelnie nierealnych fizycznie. To wlasnie postapiono w raporcie makowym. W raporcie millerowym chcac dokonac poprawek, ktore by uwiarygadnialy wersje makowa dokonano w dziedzinie czasu zabiegu, ktory nazywa sie skew alligment a w jezyku polskim nosi potoczna nazwe "rownaj w prawo". Zabieg ten polega po prostu na tym, ze calosc przebiegu czasowego opoznia sie o pewien czas ( w tym wypadku trzeba bylo dolozyc az 6 sekund co odpowiada 500m drogi samolotu) a potem juz latwo mozna "poukladac" poszczegolne zdarzenia przypisujac kazdemu z nich inne opoznienie. W ten prosty sposob millerszcziki niejednemu w glowie zakrecily. Tylko... aby ta metoda dala wlasciwe rezultaty trzeba naprawde dobrego fachowca od time controllingu bo niby metoda jest bezpieczna ale blad mozna bardzo latwo popelnic i to millerszczikom sie udalo. Tylko millerszcziki nie wzieli jednego pod uwage a mianowicie, ze ludzie tez potrafia myslec, nie takie metody znaja i napewno wykryja kazden blad. Tak samo nie wyszlo klamstwo z wysokosciomierzami a dorabiane przez roznych "specuf" teorie spiskowe na ten temat maja tyle wspolnego z prawda co kon z koniakiem.
Domyślny avatar

pocztax

28.01.2012 22:44

W ostatniej prezentacji, która została zamieszczona również w Niezależnej.pl jest zdjęcie przyciętych drzew i na nim naniesiony rysunek hipotetycznie przechylonego samolotu. Jeżeli tak przelatywał TU-154 to co przycięło drzewo nr 2 pokazane na tych zdjęciach http://www.granagieldzie… ? Na tej stronie jest wiele zdjęć dotyczących tego tematu : http://www.granagieldzie… To kolejna zagadka do rozwiązania. Pozdrawiam serdecznie.
kano

KaNo

29.01.2012 17:11

Dziękuję za wszystkie uwagi i wskazówki. Wszystkie biorę pod uwagę, nie zawsze mam jednak czas na odpowiedź. Część moich odpowiedzi znajduje się w dyskusji na moim blogu na salonie24.pl  http://fotoszop.salon24….
Podobnie jak tam proszę o uwagi dotyczące sposobu prezentacji wyników. Pomoże to nawiązać lepszą komunikację.
Serdecznie dziękuję za słowa wsparcia, to bardzo pomaga.
KaNo
Nazwa bloga:
tak ciężko myślom patrzeć w oczy

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 148
Liczba wyświetleń: 863,439
Liczba komentarzy: 823

Ostatnie wpisy blogera

  • Brzoza iglasta
  • Zespołowe przeciążenie Laska i Millera
  • Augsburg - Accident Investigation

Moje ostatnie komentarze

  • Zajrzałem do Coryllusa i zaniemówiłem, ale jak dotarłem do fragmentu "Powtórzę raz jeszcze – artyści nie są kształceni po to, by z nich szydzić, ale po to, by ich wykorzystywać do różnych…
  • "a ten szlaja się po dyskotekach, wystawia na odstrzał V kolumny," Czy tak trudno oddzielić ziarna od plew? Jaką wartość mają wnioski oparte na takich "wprasowanych" informacjach?
  • Celem jest nie tylko min. Macierewicz, ale przy okazji podkomisja smoleńska.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Trotyl – wyniki pierwszego testu
  • Czego TAWSy nie powiedziały, wiecie komu
  • Zdjęcie satelitarne z 10 kwietnia?

Ostatnio komentowane

  • namir.tabaka, Została podważona już dawno (08.09.2011 23:37) przez blogera o nicku Paes64 na portalu Salon24: https://www.salon24.pl/u… "... FMS-stop Szerokość geograficzna:  N 54° 49.483' Długość…
  • 3rdOf9, Nie no ja myślę, że "brzoza iglasta" to całkiem fajna nazwa i wejdzie do obiegu :) Choć może nie będzie tak popularna jak "brzoza pancerna"...
  • , Zdzichu z Niemiec -Zdzichu z Polski -Zdzichu z Wielk... Jaki nick nastepny? Proponoje Zdzichu zPhenianu? Boleslaw z Oslo

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności