Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Narodowcy – partia przyszłości

Zygmunt Korus, 07.11.2018
W dyskusji o strategii działań, jaką powinna przyjąć rychło ekipa rządząca, przewija się najczęściej oczekiwanie na powstanie nowej partii na prawicy. Zauważył to Kornel Morawiecki publikując na łamach swojego organu prasowego o nazwie "Obywatelska" (nr 178, z dn. 26.10 – 8.11.2018) tekst pt. "Pyrrusowe zwycięstwo?"
"Trzeba jeszcze zadbać o polityczną niezależną konkurencję, która domknie elekcyjną lukę, widoczną jak na dłoni. Już widać, że pogłębianie widocznego społecznego podziału nie tylko wprost szkodzi Polsce, ale daje też paliwo aktualnej opozycji.
Hasło anty-PiS okazało się piekielnie skuteczne. Liczyć na szczęśliwy traf podobny do tego, który miał miejsce w 2015 roku jest zupełną mrzonką.
Albo po Święcie Niepodległości, jeszcze w tym roku nastąpi cud przebudowy i odnowy partii rządzącej, albo wróci to co było w pookrągłostołowym egoistycznym ćwierćwieczu 1990 - 2015."


Jakże to trafna obserwacja: pogłębiający się duopol, w praktyce poszerza liczebność zwolenników anty-PiS-u (bo zawiedzeni nie mają "trzeciej drogi"). Przy ostrej polaryzacji sceny politycznej szansę ma "owocobranie przez podział", a nie poprzez łączenie się, scalanie (na tzw. prawicy). To w interesie PiS-u jest dać możliwość skupienia się gdzie indziej, tuż obok, odchodzącego swojego elektoratu, który jest zawiedziony dotychczasowymi efektami partii rządzącej. Pan Morawiecki myśli o własnym dziecku, Wolnych i Solidarnych, to naturalne. Ale teraz sytuacja się odwróciła: wcześniej trampoliną dla kariery Premiera Mateusza był niezłomny opozycjonista tatuś, a obecnie kamieniem u szyi jest syn legendarnego ojca. Rzecz jasna w tym projekcie, o którym tutaj mówimy: żeby nie stracić dotychczasowego elektoratu Jarosława Kaczyńskiego.

Moim zdaniem większą szansę miałaby partia patriotyczna pod auspicjami Antoniego Macierewicza, albo – i tutaj trzeba by "kleić" – nowe, młodzieżowe ruchy stricte narodowe (z jakąś zgrabną, porywającą nazwą). Bo już widać, że gasnący Kukiz'15 nie wywiązał się ze swej roli "wspornika na prawicy", ale przynajmniej nie szkodził. Tak wyobrażony i podzielony tort wyborczy mógłby być atrakcyjny dla wielu nie tylko głosujących, ale też pozyskać część tumiwisistów obywatelskich, i PiS-owi w przyszłym parlamencie dałby szansę stworzenia realnej koalicji naprawy i zmian w kraju.

Nie napisać o tym, że taki nowy byt ideowo-organizacyjny winien mieć w swym programie rozsądne propozycje dla małego biznesu, to tak, jakby nic nie powiedzieć.
I jeszcze jedno, co w trawie piszczy, aż w uszach dzwoni: oczekiwana partia musi mieć jasną wykładnię na temat stosunków z Izraelem (w wydźwięku: "zero filosemityzmu!", bo w przymilaniu się Żydom, w polskich warunkach, natychmiast się traci wyborców – napiszmy to dobitnie, z wytłuszczeniem i wykrzyknikiem – lawinowo!).

Partia ta winna być też eurosceptyczna, żeby można było jawnie prowadzić choćby minimum edukacyjne w tej kwestii (co zyskujemy, a ile tracimy?) i być realnym straszakiem, że Polexit jest także możliwy, gdyby zaszła nieuchronna, ratunkowa, prosuwerennościowa konieczność.

Mądry przywódca, którym Jarosław Kaczyński... czy jeszcze jest?, winien mieć zawsze po obu stronach partyjnego centrum (jądra, środka, jak zwał tak zwał) zewnętrzne wsparcie: radykałów z lewej i prawej flanki. Takie formacje należy zagospodarowywać, wspierać na przyszłość dla siebie, jako potencjalnych koalicjantów, a nie tłumić i robić wszystko, żeby ludzie z tej grupy elektoratu byli szantażowani w myśl zasady "I tak musicie na mnie zagłosować, bo nie macie wyboru".

To już, jak widzimy, nie działa. Do grona jawnych antypolaków dołączyła bowiem grupa sceptyków, ludzi spostrzegawczych odnośnie roli, jaką da się przecież odczytać z dotychczasowej polityki rządu: że jest to jakże często gra faryzejska (nachodźcy!), postawa wobec możnej zagranicy na kolanach (ustawy KneSejmu!), aktywność w przeprowadzaniu Dobrej Zmiany niekonsekwentna, kapitulancka, medialnie nachalna poprzez bicie piany. Itd, itp, mnóstwo słusznych zarzutów Naczelnikowi już wytknięto.

Zatem po Marszu Niepodległości czekamy na powstanie jakiegoś nowego otwarcia, Partii Odrodzenia w życiu publicznym – oby młodym polskim patriotom, nie bójmy się używać tego słowa w normalnym znaczeniu, nacjonalistom się to udało! Narodowcy są w naszym kraju górą, tylko pewnie o tym nie wiedzą, bo się nie umieją policzyć, gdyż liczydła wróg trzyma we wrażych rękach.

Linki powiązane:
https://naszeblogi.pl/51…
http://niepoprawni.pl/bl…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 20649
smieciu

smieciu

07.11.2018 01:21

Wspominałem gdzie indziej. Kiedy przekraczasz 5% to oznacza że w twojej partii jest już wystarczająco dużo agentury.
Ja wiem że partia narodowców brzmi fajnie. I może jest całkiem fajna, bo nie przekracza tego progu. Rzecz po prostu w tym że partie nie powstają. Nie można napisać „jak powstanie partia taka czy owaka to na nią zagłosuję” bo partia nie ma mocy samodzielnej kreacji. Ktoś musi ją założyć a potem wykonywać tą niemożliwie ciężką robotę by coś z nią zdziałać. To jest niewykonalne gdyż nie ma ludzi, którzy poświęcą maaasę czasu na niepewny efekt. Gdzie jeśli ktoś już to chce robić to chce mieć głos decyzyjny. Bo przecież nie będzie tyrać podczas gdy ktoś inny będzie wyznaczać drogę. Jak tu się dogadać? Jedynie agent jest zdolny mieć czas, mieć pieniądze i tyrać na innego. Gdyby powstała prawdziwa partia to łatwo byłoby ją rozpoznać: byłoby z 10 liderów i zaraz by się rozpadła...
Takie są i inne detale o których jakoś nikt nie myśli. Ot partia powstaje...
Naprawdę sugeruję pozbycie się tych iluzji. By założyć partię trzeba mieć dużo kasy, nikt nie poświęci swojego biznesu i kasy i życia prywatnego na takie projekty. Przecież jeśli zaczniesz odnosić sukcesy to zaraz otoczą cię agenci, wygrzebią każde gówno z twojego życiorysu i twoich bliskich, założą podsłuchy itd. To naprawdę poważna sprawa!
Dajcie sobie już spokój z partiami w naszej obecnej rzeczywistości. Zresztą... wystarczy najpierw spróbować przejąć władzę w swojej małej mieścinie by sobie otworzyć oczy. Naprawdę niedużo trzeba by zobaczyć te wszystkie mechanizmy. Poczuć rzeczywistość...
Imć Waszeć

Dark Regis

07.11.2018 01:31

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Wspominałem gdzie indziej.

No to trzeba najpierw utworzyć agenturę (kontrwywiad), a dopiero potem przekraczać progi partiami. Trzeba tylko chęci.
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

07.11.2018 09:59

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Wspominałem gdzie indziej.

@ smieciu
Absolutnie ma Pan rację: pieniądze, obcy "kreator", oligarchowie, jurgielt, sterowanie emocjami, podprogowa propaganda. Ale czasem, rewolucyjnie lub przez zaskoczenie, coś można zmienić, ktoś/coś się wypsnie, uda się przynajmniej złagodzić opresyjny system. Szczeliny bywają, są. Moim zdaniem Marsze Niepodległości teraz co roku stwarzają takie szanse. I - Pana pewnie tu nie zaskoczę -  należy się modlić o prowokacje, zwarcia z władzą (taką czy siaką), bo historia żywi się krwią - bohaterów i despotów. Inaczej ustrojowy wrzód nie ma szans pęknąć.
Ukłony i uściski dłoni. Szczere. Bo czytam uważnie Pańskie wpisy. Dziękuję więc za obecność na mojej "grządce".
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 10:18

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na @ smieciu

Z informacji ktore posiadam to na Marszu w tym roku bedzie niezla "zadyma" i nie tylko z powodu prowokacji..Wielu mlodych ma dosc wykluczenia,izolacji i odmawiania im prawa uczestnictwa w procesie polityczno-spolecznym..Wiec dadza temu "wyraz' :-))
Drzewo Wolnosci nalezy podlewc krwia Tyranow..
Imć Waszeć

Dark Regis

07.11.2018 21:20

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Z informacji ktore posiadam

Tak. W tym roku chyba wszystko się zmieni. Tak, jak 100 lat temu.
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 08:16

Aby to nastapilo,PIS musi odejsc od paradygmatu , " Ludzie beda glosowac na PIS ,bo nie maja innego wyboru",stworzonego przez glownego Ideologa PIS i,Arcy-masona J.Lipskiego..
A ,ze jest on kamieniem wegielnym PIS ,to Klamczynski i cala jego partyjna elita z niego nie zrezygnuje..bo to im daje 25-30 % i pozwala politycznie istniec..
Nie dochodzi do nich ,ze wiekszosc tych (ja rowniez) ktorzy na nich glosowali , glosowala na zasadzie "mniejszego zla"..i w kazdej chwili moze odmowic im wsparcia..co stalo sie tym razem..
Polacy sa coraz bardziej swiadomi skutkow i spolecznych kosztow "partyjniactwa" oraz roznicy miedzy glosowaniem na partie a realizacja i realnoscia programow ,ktore moga zmienic ich zycie i kraju na lepsze..
Rozczarowana i wykluczona 50 % czyli polowa wyborcow nie chodzi na wybory.z tego powodu .ja w tym roku rowniez..
Stworzenie Patriotycznej alternatywy na Prawej i Konsrwatywnej stronie politycznej jest Imperatywem..Ten ktory bedzie mial odwage to zrobic zbierze obfity plon.
Politycy zapomnieli o elektoracie Ligi Polskich Rodzin,Samoobronie oraz srodowiskach silnie Katolickich..Jezeli dodamy do tego celowa alienacje patriotycznej mlodziezy..to mamy elektorat ,ktory moze wysadzic w powietrze po-Magdalenkowa ,zacementowana scene polityczna czyli Komunistow,( SLD,PO,PSL) i lewicowych  Liberalow (PIS)
Pisze to i argumentuje  w umiarkowany sposob bowiem jestem swiadomy jednostronnej cenzury tutaj stosowanej i nie moge w pelni prezentowac moich i mojego srodowiska opini..
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

07.11.2018 09:25

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Aby to nastapilo,PIS musi

Dzięki. 100%.
Uścisk dłoni. Serdeczny.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

07.11.2018 20:12

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Dzięki. 100%.

Przypomnę ,gdy ob.goral był jeszcze gorol bez supreme to nie uścisk dłoni mu pan obiecywał ale mordobicie chociaż serdecznie ,tyż !
Nie wspomne o trafnej diagnozie co jest przyczyną mętliku w jego czerepie
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 23:14

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Przypomnę ,gdy ob.goral był

Judzisz Polakow kolego..
Mielismy i mamy rozne opinie z Korusem..Ale nauczylismy sie szanowac wzajemnie..Bo jestesmy Polacy i plynie w nas ta sama krew i troska o Polske..
A tobie pozostaje tylko Judzenie..Wez z nas przyklad i zastosuj to we wlasnym tutaj  zyciu wirtualnym...Wznies sie ponad podzialy i polityczna indoktrynacje..
Zrobil to ostatnio Gniewko.,zrobili inni przed nim.bowiem Prawda zawsze Wyzwala..
Skoncz z ta pozycja Strusia ,wyjmij glowe z piasku i rozejrzyj sie wkolo..a zobaczysz wtedy inna polityczna rzeczywistosc od tej ,ktora ci sie serwuja inni  od dluzszego czasu,,Tak dlugo ,ze juz nie pamietasz tej prawdziwej..
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 10:20

."..
Gniewko

Gniewko

07.11.2018 09:16

Po co coś nowego tworzyć jest Ruch Narodowy z młodymi i energetycznymi ludźmi, którzy mają zbudowane struktury, trzeba ich tylko wzmocnić i poprzeć. PiS w dużej mierze składa się z karierowiczów bojący się wyrazić swoje zdanie i leśnych dziadków.
http://ruchnarodowy.net/…
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

07.11.2018 12:59

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Po co coś nowego tworzyć jest

OK. Są. PiS ich tłamsi, wraz z innymi POplecznikami. Ale ciężko tym przywódcom będzie odpruć łatki, jakie im poprzyszywano: że są tylko niepoważnymi chłoptasiami (Bosak), albo że Ruch Narodowy to putinowska emanacja. Czy Winnicki to ksenofob? Mnóstwo pomówień wdrukowanych w umysły ludzi szarych. Tych narodowców właśnie z racji nacji urodzenia, zamieszkania, paszportu. Ogłupienie Polaków pod względem semantycznym sięga już dna! Dlatego ja nie wiem, czy nie powinno być tutaj jakiegoś nowego otwarcia (po Marszu Niepodleglości właśnie), oczywiście z wykorzystaniem rozmaitych struktur organizacyjnych, jakie już przecież są w terenie. Tylko bez wolnych, dostępnych dla wszystkich podmiotów patriotycznych, głównych mediów się tego nie zdziała. Dobrym przykładem sterowanej przez PiS sceny opiniotwórczej jest szlaban, absolutny zakaz zapraszania na państwowe fora zespołów redakcyjnych z "Warszawskiej Gazety" i "Polski Niepodległej". 100 tys. nakładu! w kraju i Ameryce - a w telewizji publicznej głucha cisza, aż echo jej w setkach tysięcy głów odbiorców tego imperium prasowego dudni. Jakiej rzeszy ludzi, chcących z całego serca zmian w kraju, daje to do myślenia, otwiera oczy na faryzejskość poczynań władzy?
Pozdrawiam Pana.
Gniewko

Gniewko

07.11.2018 10:18

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na OK. Są. PiS ich tłamsi, wraz

Ja bym się tymi łatkami nie przejmował PiS, też przyszywano łatki, a jednak teraz rządzi, tworzenie czegoś nowego zajmuje dużo czasu, a należałoby już w wyborach do Parlamentu UE zdobyć parę albo nawet paręnaście mandatów. Wtedy nie będzie można udawać, że takiej partii i mediów ich popierających nie ma. Da się to zrobić na przykład, tak jak ja to robiłem i stworzyć ulotki w PDF które mogliby sympatycy pobierać, drukować i rozpowszechniać w miejscu swego zamieszkania. Wiele osób nie chcę się angażować w działalność partyjną, ale jak by mieli możliwość wspomóc, to by to zrobili, tylko trzeba stworzyć im taką możliwość.
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 16:31

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Po co coś nowego tworzyć jest

Zgadzam sie ,ze to jest wartosciowy asset..Niemniej RN potrzebuje zrozumiec ,ze musi zmiennic i uaktualnic do pewnego stopnia ,wlasna polityczna  formule, aby moc  zagospodarowac mocno spolaryzowany prawicowo-patriotyczny elektorat..I byc bardziej otwartym na  pragmatyzm .Formule mozna i trzeba wypracowac na jakims nowym Kongresie Ruchow Prawicowych,Konserwatywnych,Katolickich i Patriotycznych..
Takie otwarcie bylo by dowodem na dojrzalosc polityczna RN i zdjelo by odium "ksenofobizmu" i "Putynizmu" z RN..
Tak naprawde to RN nie ma innego wyboru..bo inaczej skonczy jako "niszowa partyjka"..
Gniewko

Gniewko

07.11.2018 11:14

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Zgadzam sie ,ze to jest

Pragmatyczny tak jakim się stał PiS, czyli Bogu świeczkę a diabłu ogarek ? Polacy mają już dość pragmatyzmu i chcą czegoś, co ma moralny kręgosłup. Dogadać się trzeba, ale na tworzenie jakichś struktury pod inną nazwą nie ma już czasu.
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 16:37

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Pragmatyczny tak jakim się

NIE! nie taki rodzaj PIS-owskiego  pragmatyzmu mam na mysli..Zdrowy,oparty na wartosciach Katolicko-chrzescjanskich..Dostosowany do wyzwan wspolczesnosci..Wszak zyjemy w innych czasach niz Dmowski..Swiat sie zmienil,Zmienily sie uwarunkowania Historyczne i geo-polityczne..Formula Polskosci i Narodu Polskiego rowniez sie zmienila..Nie mozna doslownie i dogmatycznie stosowac formuly politycznej sprzed 100 lat ,ktora i w tamtym czasie napotykala duze trudnosci i akceptacje..
Niemniej uwazam ,ze to dobry fundament..Jak nigdy w Histori, istnieje obecnie  potrzeba Panstw Narodowych..
To jedyna droga aby obronic wkasna tozsamosc i odrebnosc Kulturowa,Polityczna,Ekonomiczna. Tylka ta droga jest gwarantem Suwerennosci Polski....a nie lewicowo-liberalny Kosmopolityzm PIS i Kaczynskiego uformowany i uporzadkowany ideologicznie przez J.Lipskiego i Miedzynarodowa Masonerie..
Wskazujac na Pragmatyzm nie mam na mysli jakas forme pacyfikacji duchowej,moralnej i etycznej a'la PIS..
Pragmatyzm moze przybierac rozne formy w wybranej dziedzinie zycia spolecznego  i w Polityce..To tylko kwestia negocjacji,,na jaka jego forme sie godzimy i jego granice..
Domyślny avatar

xena2012

07.11.2018 11:46

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Pragmatyczny tak jakim się

Polacy chca ,oczekuja moralnego kręgosłupa? Pan chyba nie wie co pisze.Polaków Polska nie obchodzi dla nich liczy sie ich własne korytko i to co powie szczebaty Belg i UE.Czy ktoś zaprotestował we W-wiu przeciw decyzji prezydenta o zakazie MN? Ano nikt.Proszę zejśc na ziemię.
Gniewko

Gniewko

07.11.2018 12:31

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Polacy chca ,oczekuja

No właśnie gdzie ten niby patriotyczny rząd ? Widocznie wraz z odsunięciem rządu Premier Beaty Szydło wyciągnięto moralny kręgosłup z PiS-u.
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 16:39

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na No właśnie gdzie ten niby

Jest "zlecenie" na Beate Szydlo..Ponoc od Dudaczewskiego.To ona moze mu pokrzyzowac plany na 2 kadencje Hamulcowego..
Imć Waszeć

Dark Regis

07.11.2018 18:20

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Pragmatyczny tak jakim się

Pragmatyzm PIS polega na zupełnie czymś innym, niż pragmatyzm w ogóle. Chodzi o stołki i kolegów.
"Jest też coś co medialnie pojawia się bardzo rzadko, ale jest zauważane. Politycy w wieku 60+ to w przeważającej części koledzy i koleżanki z „konspiracji”, z ławy szkolnej, czy ze studiów. W czasie debaty przed kamerami czy mikrofonami skaczą sobie do oczu, a gdy mikrofony i kamery zostaną wyłączone, solidarnie idą na wódkę do pobliskiego lokalu gastronomicznego. Najgorzej mają abstynenci."
http://naulicydzisiaj.bl…
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2018 10:06

Witaj
Bardzo dobry, mądry i potrzebny tekst. Potrzebujemy tego dużo i w tym temacie należy mocno pracować.
Mam tylko jedno zastrzeżenie - to, co napisałeś, odnosi się do sytuacji normalnej. Niestety, uważam, że sytuacja jest bardzo nienormalna, bo już toczy się wojna. I to niebylejaka. Praktycznie w całym cywilizowanym świecie jest wojna cywilizacyjna. A nie dość tego, ci, którzy powinni stać po stronie cywilizacji łacińskiej i mają przewagę władzy i siły, świadomie dążą do upadku naszej cywilizacji.
Wiem, odjechałem, lecz wracając do Polski, ruch narodowy, taki spontaniczny istnieje od dawna. Niestety, nikt nie potrafi go sformować w silne ugrupowanie. Agentura bardzo dba, by w tym sektorze nic silnego i prawidłowego się nie urodziło. Naszym przeciwnikom wyprano mózgi i idiotka z PO mówi, że ONR to faszyści. A co oni przez to rozumieją, udowodniła była minister edukacji (sic!) Kluzik - Rostkowska, która nie wie, co to faszyści, co naziści, co nacjonaliści. Kompletny zamęt, więc jak Verhofstadt powiedział 60 tysięcy faszystów, no to mówimy faszyści.
Ja myślę, że na budowanie silnej narodowej prawicy nadejdzie czas, gdy odniesiemy najpierw sukces w  walce z lewacką kryptokomuną. To zadanie najpilniejsze. Garstka chłopaków tego nie jest w stanie zrobić.
Serdeczności
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 11:17

Wiadomiosc z ostatniej chwili !
Po slawnym "laniu" w wyborach samorzadowych w miastach..PIS i Klamczynski "wyciagnal z niego wnioski".:  https://wpolityce.pl/pol…
Pewnie po to aby powiekszyc swoj stan posiadania i "odzyskac czasciowo miejskich wyborcow"...hehehe
Nie mam watpliwosci ,ze niedlugo spotkamy spacerujacego po ulicach Bogdan Pęka... :-))
ps. Taki to koniec Klamczynskiego i jego PIS ..Parti ktorej programem politycznym  ponoc kiedys byla Prawosc,Sprawiedliwosc,pryncypialnosc Etyczna i Moralna..
Czego to sie nie robi aby utrzymac sie przy "korycie politycznym"...ps. Dokonana fuzja polityczna z "reformatorskim skrzydlem" PO najwyrazniej rowniez nie przynosci spodziewanych efektow :https://wpolityce.pl/pol…
Czy jest jeszcze ktos ,kto ma jakies zludzenia zwiazane z PIS ?
Zygmunt Korus

Zygmunt Korus

09.11.2018 02:22

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Wiadomiosc z ostatniej chwili

@ Goral Supreme
Jak z tego widać idzie poszerzanie koalicji (wraz z umacnianiem się dotychczasowych partnerów), które tylko przyśpieszy spadanie po równi pochyłej. Gwarancją tego miałoby być przedłużenie kadencji do 5 lat oraz pozostawienie dotychczasowego układu na kolejne dwie kadencje, czyli nietykanie starej gwardii na następne 10. Gdy o tym myślę, to mi się nóż w kieszeni otwiera! Kto tego kresu doczeka? Czy tylko rewolucyjnie - zdaje się - tę rządzącą "kołowrotkową" bandę mafijno-polityczną dałoby się być może przegnać? Za 5-10 lat układ zerujący Polskę się zapewne domknie szczelnie, na głucho. Bo kadłubkowy potwór, polakożerczy Polin, już się realnie wykluł. Żądny pokarmu. Od dawna mu go sufluje Gowin. O J.J.Lipskim, Kaczyńskich czy Dudo-Kornhauserach nie wspominając. Do tego MM (związki po kądzieli: ciotka żydówka; dzieci w Chabad-Lubawicz), Czap(k)utowicz, Gliński, Milewicz, Ardanowski - idzie się pochlastać. Istny szwadron "Nawróconych w Jaffie"!
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 16:43

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Idzie poszerzanie koalicji

Trafnie to pan ogarnia..To gra na czas ..oraz zamiany "Zlego" policjanta na "Dobrego"..i vice versa...
Domyślny avatar

Goral Supreme

07.11.2018 16:49

Dodane przez Zygmunt Korus w odpowiedzi na Idzie poszerzanie koalicji

Wodz juz raz zrobil taki numer...z Lepperem i Giertychem..no i "wyszlo bokiem"...Czy on nie jest sie wstanie uczyc z wlasnych bledow w przeszlosci ?

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Zygmunt Korus
Nazwa bloga:
mikro-makro
Zawód:
krytyk sztuki
Miasto:
Chorzów

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 321
Liczba wyświetleń: 1,932,201
Liczba komentarzy: 2,503

Ostatnie wpisy blogera

  • Polski ksiądz-orator! przywódcą antykowidowców
  • TEGO NIE ZOBACZYSZ W FILIŻANCE KAWY [59] Do Nos na Wos
  • TEGO NIE ZOBACZYSZ... [40] Salvin mówi do zobaczenia

Moje ostatnie komentarze

  • Bardzo trafne uwagi o historii ludobójstwa tryzubowców. Ten widlasty emblemat "państwa" powinien być zakazany jak swastyka. Mądry tekst - dzięki.
  • Krótko: tak trzymać i pisać Ryszard!!! I te wciąż zamaskowane gnomy... na to już nie da się patrzeć. A propaganda tak nachalna, że do wyrzygania...
  • Naiwni, naiwni... Biden powiedział wprost: Białoruś jest państwem niezależnym. Respirator dla Putina jest zaklepany. Ukraina tak czy siak ma zniknąć z mapy Europy... Za zgodą wielu czynników…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Z czego się cieszycie? Z cudu nad urną?
  • DAKOWSKI, MACIEREWICZ I MASKIROWKA
  • JAJA Z GENDER

Ostatnio komentowane

  • Zygmunt Korus, A co dalej z Pańską śledczą bojowością i działalnością w sprawie Smoleńska - posmatrim, uwidim...?
  • Zygmunt Korus, Ciężka sprawa. Uściski.
  • Zygmunt Korus, No i znów ten polski niezatapialny gen wolności... Stale jakichś Polaków widzę w tych relacjach z Kanady... Coś niebywałego jakie to doświadczenie przeszliśmy w walce z komuną. Czyli co? Jeśli się…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności