Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Odzyskać Telewizję dla Polaków albo polec !!!

Gniewko, 18.10.2015
Już Popaprańcy krzyczą, w „natemat” i innych szmatławych tytułach, że PiS planuje skok na media. Jak oni tak się tego tak boją, to znaczy, że to jest jedna z najważniejszych rzeczy, jaką musi zrobić PiS, to pozbawić ich TVP jako ich partyjnej tuby propagandowej i przez to uniemożliwić im w przeszkadzaniu w naprawie Polski. Jak się dowiadujemy z rozmowy Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza. Byłego prezydenta i lewicowego posła podsłuchanych w restauracji „Sowa i Przyjaciele” w październiku 2013 roku jest to najbardziej skorumpowane środowisko w Polsce.
http://dorzeczy.pl/id,66…
Ostatni spreparowany atak na Jerzego Zelnika jedynie potwierdza to, że oni uważają, że bez przychylnych im mediów nic nie powstrzyma kompletnego rozpadu ich POpapranych złodziejskich partii. Telewizję publiczną trzeba odzyskać dla społeczeństwa polskiego i zatwierdzić instytucjonalnie zabezpieczenia zapobiegające przed przejęciem kontroli przez środowiska, które działają przeciwko oczekiwaniom polskich widzów. Płacący abonament powinni mieć możliwość odwoływania nieuczciwych dziennikarzy i usuwania programów o bulwersujących i nie zgodnych z oczekiwaniami społecznymi treściach.

Poza zabezpieczeniem TVP przed zakusami lewaków przejęcia nad nią kontroli obóz patriotyczny powinien przystąpić do budowania własnej popularnorozrywkowej telewizji, która będzie promować patriotyzm i Polski punkt widzenia w przystępny sposób i przez cały rok, a nie tylko przed wyborami. Tylko telewizja popularnorozrywkowa może przełamać blokadę informacji, jaka jest wprowadzona teraz przez reżimowe telewizje. Żadne telewizje informacyjne takie jak „TV Republika” czy religijne jak „TV Trwam” nie przełamią tej blokady, w każdym razie nie na tyle skutecznie, żeby to miało jakiś decydujący wpływ, 90% ludzi ogląda tylko telewizje popularnorozrywkowe. Jeśli taka telewizja nie zostanie utworzona, to wcześniej czy później obóz patriotyczny zostanie zmieciony z powierzchni ziemi. To jest niezbędne dla przetrwania !!!

Ulotki wspierające Prezydenta, PiS i wolne media link poniżej;
http://naszeblogi.pl/541…
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12577
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

18.10.2015 13:50

TVP przejąć! TVN i POlsat puścić z torbami! POrada gratis ;-)
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:01

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na TVP przejąć! TVN i POlsat

Nie chodzi mi o to, żeby PiS się upodobnił do POpaprańców, tylko żeby wyczyścił TVP z nierzetelnych i przekupnych dziennikarzy i oddał decyzje widzom. Co do Polsatu i TVN ja bym wprowadził totalny bojkot.
Lektor

Lektor

18.10.2015 20:34

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Nie chodzi mi o to, żeby PiS

Jak pan potrafi takie coś zrobić, to spróbuj pan wprowadzić totalny bojkot głosowania na PO.
Gniewko

Gniewko

19.10.2015 15:11

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Jak pan potrafi takie coś

Naprawdę staram się, jak mogę.
Lektor

Lektor

18.10.2015 14:28

Jeśli PIS uzyska większość w parlamencie, to jedną z pierwszych rzeczy którą planuje zrobić to likwidacja spółki TVP poprzez nową ustawę sejmową, co będzie się łączyć z podziękowaniami dla pracowników za ich "pracę" w tej spółce. W to miejsce ma powstać nowa instytucja o nazwie Instytut informacji, kultury i ..... (jeszcze trwają prace). Lis zostanie wyrzucony z telewizji na zbity łeb, a żydowskiej gazecie dla Polaków zostaną zabrane dotacje na państwowe reklamy i ogłoszenia sejmowe i rządowe. Jak zadeklarował redaktor naczelny tej gazety, po przejęciu władzy przez PIS, on wyjedzie do Izraela - tzrymamy za słowo, bo żygać mi się chce jak widzę tego szmatławca !!! Reszta za paszkwile na twitterach czy facebookach będzie odpowiadała przed sądami. Inaczej tej psełdo-medialnej jątrzącej hydrze łba nie ukręcimy. Tego ich skowyczenia, tej nieprawdy, tych manipulacji już słuchać nie idzie !
Jabe

Jabe

18.10.2015 15:28

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Jeśli PIS uzyska większość w

Zmiana jednej instytucji na inną jest oklepanym manewrem, pozwalającym obsadzić instytucję swoimi ludźmi. Podobnie jest z notorycznym dłubaniem przy ustawie o Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji. Zamiast pogrążać Agorę, taktycznie opłacałoby się poprostu wykorzystać wpływy w niej, by głosiła swoim wyznawcom nowe niezmienne prawdy. Myślę, że ten wariant zostanie wybrany. Wolałbym, żeby PiS się nie zajmował pacyfikowaniem facebooków itp. To się zemści.
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:07

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Zmiana jednej instytucji na

Dlatego że "zmiana jednej instytucji na inną jest oklepanym manewrem" powinien być to jednorazowy manewr i jak napisałem, trzeba oddać władzę tym co płacą abonament, czyli Polakom. Nie będzie krzyku, że PiS przejął TVP dla siebie i trzeba się zabezpieczyć się przed takimi manewrami na później.
Lektor

Lektor

18.10.2015 19:01

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Dlatego że "zmiana jednej

Nie będzie krzyku, bo ci nowi zatrudnieni nie będą krzyczeć tylko mówić prawdę.
Lektor

Lektor

18.10.2015 18:59

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Zmiana jednej instytucji na

Przyznaję, że nie rozumię co znaczy "nowe niezmienne prawdy". Po co zaraz pacyfikować facebooki - wręcz odwrotnie: za każdą nieprawdę, czy oszustwo, czy manipulacje krótka sprawa sądowa a wyrokiem porządna grzywna. Dwie pieczenie na jednym ogniu (zamkniecie ryjów i dod. wpływy do budżetu). Z TVP nie ma innego wyjścia jak wyrzucić tych gnojków na pysk i zastąpienie ich normalnymi ludzmi.
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:13

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Jeśli PIS uzyska większość w

Słyszałem o tym i w całej pełni popieram, ale oprócz tego trzeba tworzyć własną telewizję, jestem pewny, że jak się dobrze poszuka to się znajdą sponsorzy. Ja myślę także o spółce akcyjnej o ograniczonej ilości udziałów dla poszczególnych osób i podmiotów. TV Trwam powstała ze składek i jakoś się udało.
Domyślny avatar

Ewary Toruń

18.10.2015 14:46

Chcieć i móc. Chęciami podobno piekło jest wybrukowane. Aby móc, trzeba aby obóz prawicowy zdecydował o 315 mandatach w Sejmie. I będzie bez problemu. Oby Polak to zrozumiał.
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:27

Dodane przez kwintesencja w odpowiedzi na Chcieć i móc. Chęciami

Jak obóz patriotyczny nie zrozumie, że bez telewizji nie da się na dłuższą metę rządzić, to zawsze będzie miał problem, nawet przy najlepszych rządach.
Jabe

Jabe

18.10.2015 15:04

Pan wyraźnie oczekuje, że PiS planuje skok na media. Z panem Kwaśniewskim et consortes różnicie się tylko oceną motywów. Przy okazji nasuwa się pytanie, czy po przejęciu państwowych mediów przez „obóz patriotyczny”, do głosu zostaną dopuszczeni np. narodowcy. W jaki sposób płacący abonament mają uzyskać wpływ na odwoływanie nieuczciwych dziennikarzy? (Ja bym wolał, żeby ten podatek od radia i telewizora został zniesiony, nawiasem mówiąc) Ciekaw jestem, jak Pan sobie wyobraża budowanie własnej popularno-rozrywkowej telewizji. Kto to zorganizuje i kto za to zapłaci? Kupiłby Pan akcje takiego przedsięwzięcia?
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:22

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pan wyraźnie oczekuje, że PiS

Właśnie że nie oczekuję, bo jak bym oczekiwał, to bym nie proponował utworzenia własnej telewizji. Oczyszczenie TVP z szamba powinno być jednorazową akcją, a następnie przekazać władzę widzom przez odpowiednie ustawy i przy obecnym rozwoju elektroniki i internetu nie widzę problemu w usuwaniu nieuczciwych dziennikarzy. Co do zakupu akcji jak ta telewizja będzie nastawiona także na zysk, to ja się na te akcje piszę.
Gniewko

Gniewko

18.10.2015 16:47

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pan wyraźnie oczekuje, że PiS

Do głosu mają być dopuszczeni widzowie i o to w tym wszystkim chodzi, nie ma żadnego problemu, żeby przy pomocy internetu i numeru abonamentu wydać swoją opinię, to ma być telewizja publiczna, a nie partyjna. Co do patriotycznej telewizji, jeśli będzie nastawiona także na zysk, to nie widzę problemu, żebym sam zainwestował.
Domyślny avatar

TvM

18.10.2015 19:31

Jeśli się chce przekonać nieprzekonanych/uśpionych Polaków, którzy tak na prawdę nie interesują się polityką, to nie zrobi się tego budując media polityczne tylko rozrywkowe, które niejako przy okazji przedstawiać będą prawicową wizję świata. Ostatni przykład z tego weekendu. Skaczę sobie rano po kanałach, a tam Kopacz w Pytaniu na Śniadanie. Albo stacje radiowe z muzyką, w których prowadzący muszą sobie przynajmniej raz dziennie zażartować z PiS...
Gniewko

Gniewko

19.10.2015 08:54

Dodane przez TvM w odpowiedzi na Jeśli się chce przekonać

Dziękuje za komentarz, który jest właściwie uzupełnieniem mojego wpisu dotyczącego punktu tworzenia własnej stacji telewizyjnej. Mieszkam teraz w Anglii i nie ma tutaj dosłownie żadnej stacji bez nachalnej propagandy gender. Tak że to dotyczy także innych krajów.
Deidara

Deidara

19.10.2015 14:50

Pytanie brzmi, czy prawica byłaby w stanie zbudować telewizję rozrywkową. I prawdę mówiąc, wątpię. Muzyka pop? Odpada, bo nie jest prawicowa. Popularne seriale? Odpadają, bo nie są prawicowe. Kreskówki? Tak samo. Talent-show? Tak samo. Co zostaje? Nadawanie w kółko Czasu Honoru i utworów Rosiewicza, przeplatanych Hortynicą?
Gniewko

Gniewko

19.10.2015 16:01

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Pytanie brzmi, czy prawica

No nie przesadzajmy, można znaleźć jeszcze seriale, które będą odpowiednie do nadawania na przykład „Big Bang Theory” czy „Domek na Prerii” albo „30 Rock”, czy Polskie. Początki są zawsze trudne, trzeba zacząć tworzyć własne seriale z życia wzięte. Teraz są takie, jakie zamawiają lewackie stacje, jak będą prawicowe stacje, to będą produkowane pod ich gust. To nie ma być religijna stacja tylko taka, która przedstawia rzeczywistość z promowaniem tradycyjnej rodziny, a nie zakłamywaniem rzeczywistości.
Jabe

Jabe

19.10.2015 18:54

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Pytanie brzmi, czy prawica

Bolek i Lolek zdecydowanie odpadają.
Kaśka

Kaśka

19.10.2015 16:47

Jeśli PIS ma dokonać skoku na TVP .....to jaka różnica będzie między nimi a PO? Chyba inne zadania ma telewizja niż bycie tubą propagandową jakiejś partii. Ja mimo iż teraz jestem za PIS nie zgadzam się na przejmowanie czegokolwiek przez partię.
Gniewko

Gniewko

19.10.2015 18:08

Dodane przez Kaśka w odpowiedzi na Jeśli PIS ma dokonać skoku na

Niech Pani nie sieje tutaj propagandy POpaprańców, skok na TVP zrobiła PO, teraz chodzi, żeby ją przywrócić Polakom, jako telewizję powszechną z kontrolą widzów, a nie partii jak obecnie. Nawet pani nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
Jabe

Jabe

19.10.2015 18:59

Dodane przez Kaśka w odpowiedzi na Jeśli PIS ma dokonać skoku na

Po to jest telewizja państwowa. Gdyby demokrację traktowano poważnie, państwowe media byłyby zakazane, jak w USA.
Gniewko

Gniewko

19.10.2015 19:49

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Po to jest telewizja

Co za głupoty Pan opowiada. Wprowadźmy wszystko, co w USA i będziemy mieli Amerykę. Obudź się pan i nie opowiadaj bajek. Jak mówić to z sensem.
Jabe

Jabe

19.10.2015 20:34

Dodane przez Gniewko w odpowiedzi na Co za głupoty Pan opowiada.

Proszę jaśniej.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Gniewko
Nazwa bloga:
Ty też możesz zostać szefem kampanii wyborczej.
Miasto:
Łódź

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 174
Liczba wyświetleń: 1,254,733
Liczba komentarzy: 1,712

Ostatnie wpisy blogera

  • Stalinowska propaganda ciągle żywa !
  • 15 lat kataklizmów w Polsce
  • Tęsknota za normalnością

Moje ostatnie komentarze

  • Jak się nie chce rozmawiać na argumenty, to się wszystkich co mają inny pogląd na daną sprawę, oskarża o bycie ruskim agentem. Wystarczy tylko posłuchać kłamliwej propagandy rządowej i totalnej…
  • Widzę, że autor mentalnie pozostaje w epoce komunistycznej i dla niego państwo to partia w tym wypadku PiS. Dla niego wszyscy co nie są za PiS "przewodniej sile narodu" to są wrogowie.…
  • Komunizm już się w Polsce skończył, ale ty wychowany przez „stalinowską jaczejkę” nadal swoje dyrdymały będziesz powtarzał i przeinaczał fakty. Po drugie nikt cię tu antypolski komuchu tutaj nie…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • MATRIX — przebudzanie.
  • Prawdziwy życiorys Komorowskiego ???
  • EGZORCYZMY na LEMINGACH cz. 2

Ostatnio komentowane

  • Dark Regis, Nie partyzantka, tylko cała armia sowiecka, a więc wraz z żydami (litwakami, czyli rosyjskimi oraz komunistami) w roli wysokich dowódców armii i tworzących się wtedy band antypolskich we wszystkich…
  • Ludomir, Do piaskownicy!
  • Gniewko, Komunizm już się w Polsce skończył, ale ty wychowany przez „stalinowską jaczejkę” nadal swoje dyrdymały będziesz powtarzał i przeinaczał fakty. Po drugie nikt cię tu antypolski komuchu tutaj nie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności