Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Czy w wojnie Polsko-Polskiej wygra Kurski ?!
Wysłane przez Gniewko w 19-01-2019 [12:27]
Po przeciwnych stronach barykady są dwaj bracia jeden w TVP a drugi w Gazecie Wybiórczej, którzy wciągają Polaków w wojnę pomiędzy dwoma stronami sporu politycznego. Oba te ugrupowania nie proponują nic rozsądnego dla Polaków, tylko napuszczają jednych na drugich i nie dyskutują o sprawach ważnych dla Polaków np. imigracji. Mam nadzieję, że żadne z tych ugrupowań nie zdobędzie samodzielnej władzy i PiS będzie musiał wejść w koalicję z Narodowcami, którzy przypilnują, żeby to były rządy proPolskie, a nie proniemieckie albo prożydowskie czy jakiekolwiek inne.
Nie taki diabeł straszny jak go malują — proponuję zapoznanie się z programem Ruchu Narodowego, bo bez silnej opozycji patriotycznej PiS będzie realizował politykę globalistów; https://ruchnarodowy.net/
YouTube:
Komentarze
19-01-2019 [20:13] - Zygmunt Korus | Link: Krzysztof Karoń podał pewien
Krzysztof Karoń (autor "Historii antykultury") rzucił pomysł minimum, żeby zdopingować, ale też i kontrolować PiS, vide tutaj: niezależna telewizja internetowa wRealu24 https://www.youtube.com/watch?...
Jest to także, moim zdaniem, trafna podpowiedź dla osób rozczarowanych brakiem konsekwencji w przeprowadzaniu "Dobrej Zmiany", wahających się, czy w takiej sytuacji (niektórzy czy dalej, tak jak wcześniej) głosować na mniejsze zło...? Otóż w swym kalkulatorze walki o władzę w 2019 roku najpierw dość dobrze zracjonalizował sytuację przedwyborczą, ale nawet jeśli realiści koalicji bardziej na prawo z Prawej Strony (czyli PiS-u) mogliby się do jego argumentacji pozytywnie odnieść (w co wątpię), to partia władzy nie popuści..., po prostu nie jest zdolna do brania takiej perspektywy pod uwagę. A że do tańca trzeba dwojga, to wiadomo. Jedynym wyjściem na chwilę obecną jest drążenie tego rozwiązania, które pan Karoń przedstawił, żeby ten program przebił się do opinii publicznej. By oczekiwania społeczne ratunkowego wyjścia z trudnej sytuacji stały się powszechne. Bo inaczej zagrożenie utratą polskości zapuka nam do bram.
19-01-2019 [14:28] - Gniewko | Link: Dlatego piszę o tym, żeby
Dlatego piszę o tym, żeby właśnie ten program się przebił do społeczeństwa. Proponowałem też jak Ruch Narodowy, może przebić się do świadomości Polaków. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem Totalnych Targowiczan, ale nie mogę się zgodzić na działanie PiS-u. Jeśli PiS nie stworzy koalicji z Ruchem Narodowym, a z PO to wszystko wyjaśni i otworzy ludziom oczy. Wóz albo przewóz dla PiS-u.
19-01-2019 [15:44] - Zygmunt Korus | Link: Musimy zacząć spokojnie
Musimy zacząć spokojnie podpowiadać radykalistom i rozsądkowcom na prawicy (czyli nie tylko narodowcom, choć im przede wszystkim), żeby deklarowali możliwe poparcie dla PiS-u i punktowali STYKI programowe, zarazem spokojnie podkreślając elementy koniecznej korekty mające "naprostować" błędy władzy. To musi być racjonalnie podawane. Jak najmniej emocji! Żeby nie straszyć już licznie "wątpiących" w nieomylność Prezesa, a stających przed wyborem - machnąć ręką na wszystko i nie iść na wybory, czy poddać się pokornie szantażowi, że "i tak poza mną, Wielkim Naczelnikiem, nie masz mój miły wyboru!". Zadaniem takich jak Pan (i, nie ukrywam, ostatnio ja) jest opisać tę strategię, możliwości współpracy na wielu polach oraz zakres liczbowy takiej przyszłej koalicji, żeby nie stracić nawet tego co mamy, czyli jednak władzy. Oczywiście konieczność podjęcia się takiego ryzyka bierze się stąd, że wiele decyzji stawia nas Polaków przed katastrofalnymi faktami dokonanymi, na które teraz, a jeszcze bardziej w przyszłości nie mamy (będziemy mieć) wpływu. Rządzący podejmują obecnie dalekosiężne, tragiczne w skutkach decyzje. A trzeba się mieć na baczności i potrafić w odpowiednim momencie obronić się przed możliwym skutkiem - efektem fujarki Szczurołapa. Najgroźniejsza jest cisza kręgów decyzyjnych wokół "447". Ale też "konferencja irańska", skutki Traktatu Lizbońskiego", sprowadzenie banku "Morgan"..., no mnóstwo kardynalnych pułapek i odwróceń kota ogonem. To zadanie bardzo trudne, ale możliwe. Musimy mieć więcej danych z każdej strony. A tego nie mamy. Rozglądamy się co i jak oraz gdzie jednak po omacku... Niemniej coraz więcej mądrych głów widzi potrzebę "trzeciej drogi". Czyli doprowadzenia do sytuacji, by PiS stracił bezwzględną większość, a przy tym zyskał koalicjanta z prawej strony, co by "złe moce" (niemoc!) w tej coraz dziwniejszej formacji, rzekomo propolskiej i patriotycznej (z nakierowaniem na Iz- i US-rael, o Brukseli nie zapominając), kontrolował, ale też w krytycznych momentach brutalnie blokował. Bardzo proszę się w tym kierunku posuwać, żeby nie robić tylko agitki na rzecz narodowców, bo to jest nieskuteczne.
Kłaniam się.
19-01-2019 [18:44] - Gniewko | Link: Słuchając liderów Ruchu
Słuchając liderów Ruchu Narodowego takich jak Winnicki i Bosak nie widzę tendencji do niszczenia PiS-u, a raczej do współpracy pod pewnymi warunkami oczywiście, ale jak to się mówi do „tańca trzeba dwojga”. To PiS zwalcza Ruch Narodowy, a nie odwrotnie. Trudno nie krytykować PiS-u jak nie docierają do niego głosy rozsądku.
19-01-2019 [21:58] - Imć Waszeć | Link: Oczywiście, że nie ma tam
Oczywiście, że nie ma tam tendencji do niszczenia, ale dopiero teraz widać jak kolosalne znaczenie polityczne dla przyszłej polskiej polityki miało połączenie obu marszy w Święto Odzyskania Niepodległości. Najbardziej zaskoczyło to diasporę "eskimosów", która łapczywie skorzystała znowuż z incydentu gdańskiego. Tym razem jednak Szewach gadał już głównie o "emocjonalności narodów". Dlatego właśnie dalsze roztrząsanie tezy o przejmowaniu MN uważam za bezpodstawne. Teraz trzeba wykonać kolejne kroki.
19-01-2019 [14:49] - Trotelreiner (niezweryfikowany) | Link: A CO TO JEST TEN RUCH
A CO TO JEST TEN RUCH NARODOWY?!
W "tymkraju" nie ma narodu/Narodu/społeczeństwa/Polaków i podobnych bytów!
Jest tłum...zatomizowanych idiotów,dla których ważne jest...czy LIDL jest lepszy od KAUFLANDU i MEDIAEXPERT .
Nigdzie na świecie nie partii politycznych...ale jak pisał Machiavelli w XVI wieku..."NIE MA PARTII POLITYCZNYCH,SĄ TYLKO ETYKIETKI PRZEDWYBORCZE,A POTEM LICZY
SIĘ WŁADZA I PIENIĄDZ"
"Wtymkraju" nie ma Polaków...Narodu...Społeczeństwa...a jeżeli nawet było....to 13 grudnia 1981 degenerał z ruskiej Informacji...jednym kopem rozwalił to wszystko...wystarczyło
dwa tygodnie...10 milionów...z tego "narodu","społeczeństwa" itd....stuliło uszy po sobie i poszło całowac rękę...waaaaadzy!
Jeżeli do "tegokraju" wejdzie € i nowy pomysł eurokołchozu o karaniu za "proworzadnąc"...to nawet nie potrzeba drukować nowych map i atlasów...są gotowe niemieckie z 1932 roku.
Nie jestem pesymistą...tylko realistą!
19-01-2019 [23:01] - Zygmunt Korus | Link: Brutalna prawda, ale coś
Brutalna prawda, ale coś trzeba robić. Przynajmniej próbować przeciwdziałać. Co!, chce Pan stać z założonymi rękami, nawet jeśli takie są gorzkie fakty z niedawnej historii i współczesności? Problemem PiS-u nie jest patriotyzm, odwoływanie się do bohaterów, nawet szacunek dla katechizmu, tylko odwyrtki, zaniechania, kapitulanctwo, odwracanie kota ogonem, niehonorność, filosemickie włazidupstwo itp, itd. W takim właśnie zakresie musi być uruchomiona skuteczna blokada obywatelska. A zna Pan jakąś siłę, która to umożliwi? Bo ja znam: tylko hamulec bezpieczeństwa w postaci - jak ich zwał, tak zwał - NARODOWCÓW (powiedzmy nawet świadomie, by nie dać się zapędzać semantycznym cwaniakom w kozi róg polegający na odwracaniu pojęć: nacjonalistów) umiejscowionych w Sejmie i co najmniej kilku punktach decyzyjno-strategicznych. Marsz poprzez instytucje to nie tylko Gramsci, ale też frankizm i współczesna masoneria, czy ostatnio tak niebezpieczny "polinizm".
19-01-2019 [17:05] - Chatar Leon | Link: Weźmy pod uwagę jeden z
Weźmy pod uwagę jeden z wariantów podanych przez Autora:
Opcja platformianogazetkowowybiórcza w razie "niezdobycia samodzielnej władzy" wchodzi w koalicję z narodowcami, którzy pilnują "żeby to były rządy propolskie a nie proniemieckie albo prożydowskie czy jakikolwiek inne".
Halo, tu ziemia!
19-01-2019 [17:36] - Jabe | Link: Nigdy nie mów nigdy.
Nigdy nie mów nigdy.
19-01-2019 [18:38] - Gniewko | Link: Co do POpaprańców to nie
Co do POpaprańców to nie liczę na przyłączenie do rządzenia, ale na urwanie z ich szeregów uciekinierów, którzy będą musieli przystosować się do wymagań narodowców a jak nie to nowe wybory.
19-01-2019 [19:19] - Zygmunt Korus | Link: Nowy odłam prawicy musi jasno
@ Chatar Leon
Nowy odłam prawicy musi jasno i stanowczo deklarować i podpisać to publicznie, że z "totalsami" nigdy nie wejdzie w koalicję, bo to najzwyczajniej złodzieje i "targowica". Jeśli tego nie słyszymy, to mamy do czynienia z wariantem odnowy pod "fałszywą flagą". Jest jeszcze czas, by się w tym wszystkim znaleźć, proponować konstrukcje ideowe, tworzyć byty polityczne i je rozeznawać. "Halo, tu ziemia!", jak najbardziej, ostrzeganie jest potrzebne, ale to wcale nie znaczy, że mamy nie patrzeć krytycznie na to, co jest, a jeszcze bardziej, co nas czeka (mówimy tu: ze strony rządzących), i tylko pobekiwać jak owce w redyku, bez reakcji na co i rusz podstawianego nowego barana, przywódcę stada, i pytań, kuda nas ci stołeczni bacowie wiodą...?
19-01-2019 [19:22] - Gniewko | Link: Zgadzam się, że tak muszą
Zgadzam się, że tak muszą zrobić. O żadnej koalicji z POpaprańcami nie ma mowy.
19-01-2019 [19:38] - Donat Pytajło | Link: Za przeproszeniem... mniejsze
Za przeproszeniem... mniejsze zło czy zło????
20-01-2019 [00:26] - Zygmunt Korus | Link: Narodowcy winni uszanować
@ Donat Pytajło
Pożądani i oczekiwani odnowiciele winni uszanować "mniejsze zło", a wskazywać na szansę beczki z miodem bez dziegciu. Taki mniej więcej obraz strategii na dziś zaproponował pan Karoń. Wydaje mi się to rozsądne.
21-01-2019 [00:38] - Donat Pytajło | Link: Drogi Panie Zygmuncie...
Drogi Panie Zygmuncie... Mógłbym wyliczać tu kilkanaście godzin albo i dłużej jak głupie i szkodliwe jest to stwierdzenie, które Pan tu przytoczył... Może wystarczy tylko kilka z nich... Wielka gruba czerwona kreska! Która cofnęła zwycięski naród o 50 lat wstecz, gdzie tkwimy do teraz, wraz z rozkradzionym majątkiem, sądami na telefon, sędziami z układów czerwonych, z antypolskimi elitami, z konstytucją z której zniknęły zapisy o tym, że to to znajduje się w polskiej ziemi nie należy do narodu!!! Nikt niczego nie respektuje, złodzieje okradający nasze dobra i pieniądze chodzą i plują ludziom w oczy, a rząd co jeden to głupszy... nikt nie wie, nie widzi, zapomniał, nie było i nie ma??? to właśnie Pan i Panu podobni mówią takimi idiotyzmami. Polityka to nie zabawa. To twarda gra twardych dojrzałych i inteligentnych ludzi. To walka na śmierć i życie. O być, a nie być, dla swojego narodu, dla państwa, dla siebie samego. A jak do tej pory Polska nie miała polityków, tylko hochsztaplerów różnej maści... Nie można zapominać takich rzeczy i wierzyć w bajki w tym wieku!!! A Kaczyński to samo zło dla Polski i basta, bo nic dobrego nie zrobił, a jest w niej obecny od początku, a nie jak tu piszecie od trzech lat! Ktoś kto tam jest cały czas i godził się na to wszystko jest tak samo odpowiedzialny jak ten co kradł, to współudziałowiec i tyle. Jak w zwyczajnym zakładzie pracy dzieje się źle i rozmowy nie prowadzą do nikąd robi się strajk, a tu chodzi o państwo. A to co Kaczyński podpisał uni niemieckiej nie podpisał nawet komunista Miller!!! Więc proszę przestać wierzyć w garbate aniołki, a zacząć myśleć i wyciągać wnioski, te logiczne. Dziękuję.
19-01-2019 [19:41] - xena2012 | Link: O koalicję PiS z
O koalicję PiS z POpaprańńcami raczej nie musi Pan się martwić .Takowa nie powstanie nawet gdyby wykańczany przez wszystkich (przez RN też) i osamotniony PiS na to przystał.Noenawiść opozycji jest tak olbrzymia a jej liderzy tracą już rozum w szczuciu,szkalowaniu i groźbach,że nie przystaną na żadną formę współpracy.Oni po prostu chcą rządzić,bez PiS-u bez narodu,bez demokracji z podporzadkowanym sobie Kościołem i wszelkim instytucjami.
19-01-2019 [19:51] - Jabe | Link: Gdy realna stanie się
Gdy realna stanie się perspektywa dojścia do głosu „faszystów”, mogą się zdarzyć rzeczy niezwykłe i cudowne. Obie strony walczą wszak z nienawiścią, a czy można sobie wyobrazić większych nienawistników niż „faszyści”? Gotowi wspólnie zawiesić demokrację na kołku, by tylko uchronić nas od takiego losu. Tak więc, nigdy nie mów nigdy.
19-01-2019 [21:45] - Gniewko | Link: PO ma swoich panów w Berlinie
PO ma swoich panów w Berlinie, a PiS wydaje się, że też w obcej stolicy. Jak się panowie dogadają, to słudzy muszą się pogodzić.
19-01-2019 [22:08] - Donat Pytajło | Link: nacisk berlina, czy
nacisk berlina, czy poddaństwo? pis jest za miałki,,, to jak już dawno temu pisałem chłopcy w krótkich spodenkach w piaskownicy... poza tym nie było jeszcze w Polsce partii Polskiej. Może narodowcy, Bosak wydaje się ma głowę, ale czy ma też kohones?