Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

MOSKWA PORZĄDKUJE RUCH NARODOWY

Paweł Chojecki, 07.09.2013
MOSKWA PORZĄDKUJE RUCH NARODOWY

AMATORSZCZYZNA I OBŁUDA
 
Wiązany z Putinem portal WikiLeaks rzekomo wyświadczył przysługę polskim antyfaszystom („znaleźli chwilę żeby zrobić nam nie lada prezent!” – ze strony Antify) i okradł z prywatnej korespondencji czołową postać ONR i Ruchu Narodowego Przemysława Holochera. Warto pokusić się o kilka wniosków wynikających z tej niecodziennej sytuacji ujawniającej zakres ingerencji służb specjalnych w nasze życie polityczne.
 
1) Chłopcy z RN to naiwni amatorzy. Swoje działania i rozmowy polityczne prowadzą za pomocą Facebooka jak nie przymierzając jakieś głupiutkie pensjonarki. Gdyby żył Marszałek Piłsudski, z pewnością powtórzyłby swoje pamiętne słowa: "Wam kury szczać prowadzać, a nie politykę robić”.
 
2) Rosja przystąpiła do kolejnej fazy porządkowania Ruchu Narodowego pod swoją modłę. Oznacza to, że środowisko narodowe jest w Polsce rokującą siłą polityczną lub zbliża się czas użycia go do ważnych celów. W tym świetle należy ocenić tego, kto skorzysta na tym ciosie w ONR. Rusofilstwo jest poważnym grzechem (i skrajną głupotą) obciążającym wielu liderów Ruchu Narodowego. Z pewnością te tendencje zostaną wzmocnione i RN bez przeszkód będzie wykorzystywany do cichego i często zawoalowanego wspierania obozu Bronisława Komorowskiego.
 
3) Jeśli wypowiedzi Holochera i jego rozmówców są autentyczne (sam zainteresowany już przyznał na FB, że „część materiałów jest prawdziwa”), to ich wizja przyszłej Polski nie napawa optymizmem. Ludzie ci nie potrafią zaakceptować, że kluczem do polskości nie jest katolicka religijność czy dogmatyzm polityczny. Fundamentem polskości jest umiłowanie wolności dla siebie i dla innych. To właśnie Wielka Polska cechowała się otwartymi ramionami dla wszystkich prześladowanych z całej Europy i Azji, którzy chcieli włączyć się w budowanie jej pomyślności. Zapowiedź palenia mnie na stosie (Holocher: „nadejdzie taki czas ze chojeckiego spalimy na stosie” – pisownia oryginalna) dowodzi prymitywizmu mentalnego wodzów tego środowiska. Świadczy też o obłudzie ludzi majach gęby pełne frazesów o wolności, a w sercu nienawiść i podstęp. Czym oni się różnią od polityków obecnie nas zniewalających?
 
Szkoda tylko wielu tysięcy młodych polskich patriotów, którzy pokładają nadzieję w nowej sile politycznej. Pod takim przywództwem jedynym osiągalnym celem jest ‘dół’ z przypowieści Jezusa (Mat. 15:14).
 
PS
Ciekawym zbiegiem okoliczności media opublikowały materiały kompromitujące Holochera w przededniu wyjazdu Mariana Kowalskiego (członka Rady Decyzyjnej Ruchu Narodowego i byłego rzecznika ONR) do Kanady na zaproszenie tamtejszej Polonii.
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 11039
Domyślny avatar

backout

07.09.2013 06:42

Marszałek miałby rację - i pewnie się jeszcze przewraca w grobie widząc, co się dzieje Swoją drogą ciekawe, że Rosja nie odpuszcza. Nie tak dawno w Smoleńsku zdekapitowali polską elitę patriotyczną, ale nadal chcą mieć kontrolę w "priwislanskim kraju"
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 10:41

Dodane przez backout w odpowiedzi na Rosja nie odpuszcza

Smoleńsk to brama, to początek ich ponownej otwartej okupacji Polski.
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Strabon - Herodot

Bezsilny demiurg

07.09.2013 07:59

oczywiście "głowa" to dawna wojskówka, dzieci wojskowych, którzy nie załapali się na konfitury władzy. Ich zapowiedź startu do wyborów europejskich dowodzi, że nie chcą prowadzić długotrwałej pracy formacyjnej, a tylko załapać się na stołki. Ale ja to przewidywałem wiele miesięcy temu, a co więcej hasełka ich to komunizm ideowy (człowiek nie jest wolny poza wspólnotą) i komunizm gospodarczy (tylko nacjonalizm, uderz, uderz w kapitalizm). A te frazesy o antykomunizmie są podobne jak AH.  Trzeba zniszczyć jeden komunizm, żeby go zastąpić drugim. Jednym słowem jedna czerwona hołota ma być zastąpiona drugą, natomiast społeczeństwu pokazywany jest jako "alternatywa". Kiedy dowiedziałem się, ze jednym z "przywódców" kibicowskich na Legii, bardzo angażujących się w popieranie środowiska powstańców (może to ekspiacja pokoleniowa) jest syn wysokiego działacza PZPRu a wnuk KBWiaka i że takich "kiboli" są dziesiątki , a Marian Kowalski upatruje w "kibolach" nową szlachtę RP, to znaczy, że 3 garnitur PRLowski szykuje się do zastąpienia 2 garnituru PRLowskiego i w dodatku podleje to "narodowym" sosem. Będziemy mieli to samo co mamy, albo jeszcze gorzej bo "sojusz ze związkiem radzieckim" nam wróci, nie dając nic w zamian, Nowa nomenklatura uwłaszczy się na posadach starej i dalej będzie gnębiła ludzi, wprowadzając "nacjonalizm zamiast kapitalizmu". Po to są te wszystkie TVN-owsko GW-owskie "zabiegi" aby uwiarygodnić to środowisko.

Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 10:40

Dodane przez Strabon - Herodot w odpowiedzi na RN

Poruszył Pan wiele wątków - to tematy na szerszą dyskusję. Ja tak czarno/biało nie oceniam tej sytuacji. Są w RN dziesiątki szczerych patriotów w bardzo młodym wieku. Zjawiska agenturalne to otoczenie RN i  cześć "działaczy". Na potwierdzenie tego można podac fakt bezpośrednich kontaktów ze znanym z rusofilskich skłonności i marnowania zapału młodych ludzi do polityki Januszem Mikke. Walczą z kapitalizmem, a z nim współpracują...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Strabon - Herodot

Bezsilny demiurg

07.09.2013 12:04

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na JKM

RN ładuje się w "walkę z kapitalizmem" i popieranie 1 maja... Chyba że to jakaś ONR-owska faszystowska spuścizna. Nie wiem, dlaczego ładują się w jakieś arabskie awantury vide Winnicki. Myślę, czasami, że ten RN to takie pudło rezonansowe rozmaitych sponsorów. Marian Kowalski zrobił rok temu na 11 listopada (chrzciłem wtedy swego syna) kawał dobrej roboty, ale żeby od razu kiboli uważać za nową szlachtę, to gruba przesada. To trochę taka deklaracja patriarchy Konstantynopola Teofanesa z XVII - uznajaca zabijaków kozackich za nową ukraińską szlachtę, kiedy wiekszośc rodów ruskich przyjeła katolicyzm, a z senatorów to chyba tylko Kisiel przy wierze prawosławnej się ostał, gdy Ostrogski już Grekokatolicyzem odgrzał Unię Florencką. Szlachectwo to formacja duchowa, a kibole mają jedynie "formację fizyczną" a to za mało!
JKM w jakimś ostatnio felietonie przyznał się, że "jak chciał coś załatwić, to zwracał się albo do Geremka, albo do Dukaczewskiego, a teraz nie ma się do kogo zwracać"... No, to wiele mówi.
Pozdrawiam
A dlaczego Pan przeszedł na "protestantyzm"
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 13:02

Dodane przez Strabon - Herodot w odpowiedzi na NIe wiem dlaczego

Marian miał raczej na myśli zorganizowane środowisko, któremu zależy na Polsce. I ma Pan rację, że nie wystarczy tu formacja fizyczna, czy nawet patriotyczna - kluczem do szlachectwa jest formacja duchowa. Przy szerokiej pracy organicznej środowisko kibicowskie mogłoby wydać z siebie spory zastęp szlachty. Była nawet taka próba uczynienia z nich po śmierci papieża "pokolenia JP2", ale jak widać to nie działa. Trzeba czegoś dużo głębszego.
Co do JKM widać naszą narodową głupotę - przy tylu jasnych świadectwach jego zaprzaństwa, nadal znjadują się zastępy młodych, którzy go słuchają. Widać jego zauszników także w RN.
Co do ostatniego pytania - krótko: bo poznałem osobiście Jezusa. Precyzyjniej, ja nie przeszedłem na protestantyzm - ja odszedłem od katolicyzmu, bo uznałem go za niewierny Jezusowi system religijny. Jeśli to Pana bardziej interesuje, tu szczegółowo opisuję swoja duchowa drogę:
http://www.knp.lublin.pl…
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Domyślny avatar

Daf

07.09.2013 08:50

od niedawna interesuje sie polityka prowadzona w Polsce. Uwazam jednak, ze rozwoj Polski nie jest uzalezniony od tej calej mialkiej ideologii prezentowanej w polskich mediach, tylko od konkretnych projektow dot. reform we wszystkich dziedzinach zycia spolecznego i politycznego, oraz sposobow ich realizacji. Te konkretne projekty nalezy konsultowac ze spoleczenstwem. Wzorem moze byc: https://www.alternativef… Innej drogi nie ma. Sa to metody wyprobowane w krajach o prawidlowo funkcjonujacej demokracji, najwyzszy czas zeby je zastosowac w Polsce. Czas wodzow, przywodcow, juz dawno sie skonczyl. Liczy sie tylko codzienna praca, sluzba dla spoleczenstwa. Serdecznie pozdrawiam
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 10:34

Dodane przez Daf w odpowiedzi na Szanowny Panie Pastorze,

do którego musimy dojść. Na razie mamy społeczeństwo, które masowo popiera cwaniactwo, serwilizm i złodziejstwo - "niech inni kradną bylem tylko i ja mógł". Tu samymi programami reform nie zwyciężymy - musimy stworzyć (musi się pojawić?) bazę,  masowe środowisko, które będzie tych reform chciało. To właśnie udało się Węgrom.
pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Domyślny avatar

Daf

07.09.2013 14:17

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na To ideał

Oprocz glupich i wyrafinowanych cwaniakow spotykalam w czasie moich wedrowek po Polsce wielu madrych i uczciwych Polakow. We wszystkich zakladach przemyslowych ktere zam dzialaja sitwy z providerem na czele. Kto nie jest w sitwie - jest wygryzany. To rzad ale i opozycja maja obowiazek zadbac, zeby byla w Polsce praworzadnosc. Przyklad: Przed duzym zakladem przemyslowy stoi na parkingu obok mojego samochodu nowiutki AUDI 100 QUATRO, polskie nr-y rejestracyjne. Pytam, do kogo nalezy - to nasz dyrektor dostal, od "odbiorcy towaru z zagranicy" ! Wielki zaklad ma tylko jednego odbiorce, bierze produkcje"na pniu" i placi ile chce ! Za taki prezent dyrektor powinien isc do wiezienia.I za taka organizacje sprzedazy - tez.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 15:30

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Pan Chojecki 10:34

Właśnie o to mi chodzi - korupcja i złodziejstwo weszły trwale w mentalność większości naszego narodu. Dlatego rządzi nami emanacja tej większości...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki
gorylisko

gorylisko

07.09.2013 12:26

Dodane przez Daf w odpowiedzi na Szanowny Panie Pastorze,

j.w.
sa inne drogi...wystarczy popatrzec w Dekalog...
ale do tego trzeba jeszcze przeczytać ze zrozumieniem Sztuka Wojny Sun Tzu i Książę Mikołaja Macchiavelli...
w dowolnym języku...
co do czasu wodzów... wcale się nie skończył, wręcz przeciwnie...zaczyna się...tyle, ze wodzowie nie występuja otwarcie jak wymieniony adolf hitler
działaja w grupach, kolektywach... np. komisja jewropejska...
Domyślny avatar

Daf

07.09.2013 13:50

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na no jasne, że niema...adolf hitler tak twierdził

Wyobraz sobie Pan, ze w mojej bibliotece, na poczesnym miejscu stoi sobie: Niccolo Machiawelli, Ksiaze, przelozyl Czeslaw Nanke, wydawnictwo ALFA, Warszawa 1993 i wiele innych madrych ksiazek, m.in. publikacje dr.Marion Gräfin Dönhoff Ale jak Pana wezma do EU (na b. wysokie stanowisko) to Pan te "grupy, kolektywy" w try miga rozpirzy ??? PS: Byloby dobrze gdyby Pan przestrzegal DIESIECIU PRZYKAZAN, przynajmniej kilku z nich ...
gorylisko

gorylisko

07.09.2013 15:15

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ goryl 12:26

ze zrozumieniem...  pewnikiem ma ładna okładke i nieźle się prezentuje na półce z książkami...
nie wystarczy mieć książkę, trzeba do niej zglądać, czytać...i myśleć...trzeba rozmawiać z książką...
czy jest jeszcze cóś co stoi na poczesnym miejscu w pani życiu
Domyślny avatar

Daf

07.09.2013 19:35

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na to że stoi na poczesnym miejscu nie oznacza, że była czytana

Okladke ma granatowa. Pana troskliwe uwagi dot. ksiazek wezme sobie do serca - bardzo dziekuje. Bardzo uwielbiam dzikie zwierzatka, ktore na poczesnym miejscu, jak do nich ide (z chlebem w garsci) to patrza na mnie a ja na nie.
gorylisko

gorylisko

07.09.2013 23:45

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ goryl 15:15

do mnie przychodzi się z bananami, marchewką no może być schabowy... tak wiem, pani jest trawożerna tedy na schabowego z pani rączek
nie mogę liczyć...
i jeszcze raz przypominam, książki sa do czytania a nie do ozdabiania półek czy kątów ziemianki z balkonem
Domyślny avatar

Daf

08.09.2013 08:12

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na noooo taaaaak ale ja goryl jestem

Tak, tak - swieta racja. Ja sie ciesze, ze Pan grzecznieje z godziny na godzine - chyba sie nie myle ? A jezeli chodzi o Panska tworczosc to proponuje napisanie czegos o gazie lupkowym - to nastepna katastrofa dla Polski.
gorylisko

gorylisko

08.09.2013 09:37

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ goryl 23:45

to madame dafcia zna się na niekonwencjonalnym wydobyciu gazu...
zupełnie jak na stanach skupienia przy cuklonie b...
a propos, cyjanowodór bywa nazywany kwas pruski... i ciąglę co do pani
z tym kwase, to przypominaja mi się słowa CZŁOWIEKA Z NAZARETU
"strzeżcie się kwasu faryzeuszy..."
Domyślny avatar

Daf

08.09.2013 12:07

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na no ja nie mogę

Tak, to bardzo interesujaca problematyka. Oto kilka publikacji: Gaz do rozgrabienia, geotermia do zniszczenia - Krzysztof Puzyna http://www.pracownia.org…; e-mail: [email protected] (33 zrodel literaturowych) Analiza kosztow i korzysci ekonomicznych rozpoznawania i eksploatacji gazu lupkowego w Polsce. Centrum Zrownowazonego Rozwoju. http://www.czr.org.pl; e-mail: [email protected] I wiele innych publikacji. HCN nazywany jest tez "kwas niebieski". Uzywany tez do tzw. karboksylowania - ja na Uni otrzymywalam w ten sposob kwas maleinowy (dwukarboksylowy), ale tego Panski GURU nie znajdzie w pl.wikipedii.
Domyślny avatar

Sizar

07.09.2013 10:54

Wszystko racja, ale najsmutniejszy punkt 3.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 13:07

Dodane przez Sizar w odpowiedzi na Nie jest dobrze

... nie mogą wygrać wielkich spraw.
pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 10:58

Marian Kowalski wylądował i jest już wśród kanadyjskiej Polonii.
pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Domyślny avatar

m.

07.09.2013 12:16

"Fundamentem polskości jest umiłowanie wolności dla siebie i dla innych." Zwłaszcza o tych innych łatwo zapomnieć... Cóż - kochamy wolność oczywiście, ale na zbrodniomyśl nie możemy pozwolić! @Sizar Masz rację, to smutne. I straszne...
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 13:06

Dodane przez m. w odpowiedzi na Polskość

Pojmowanie wolności jako wolności dla siebie lub dla "swoich" jest powszechne w całym "naszym" obozie...
pozdrawiam,
Paweł Chojecki
Domyślny avatar

kolo003

07.09.2013 13:33

Widać, że pastor Chojecki jest ważnym graczem, jeśli o pastorze w takim kontekście padły słowa, moje uznanie! Z ciekawością będę obserwować jak dalej potoczą się losy RN i co na to Marian Kowalski (nie ukrywam, że wydaję się mi najrozsądniejszą postacią z całego RN)
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

07.09.2013 15:25

Dodane przez kolo003 w odpowiedzi na Pastor PCH w głównym nurcie geopolityki!

To wstyd dla chrześcijaństwa, że z podwiniętym ogonem wycofuje się z życia politycznego. To jeden z kluczowych obszarów chrześcijańskiego zaangażowania. Gdyby chrześcijanie przestali angażować się  np. w muzykę, świat by tego mocno nie odczuł. Gdy przestaną w politykę, upadnie...
Pozdrawiam,
Paweł Chojecki

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 603
Liczba wyświetleń: 2,918,495
Liczba komentarzy: 6,456

Ostatnie wpisy blogera

  • MARIAN KOWALSKI: Ukraina, Owsiak i CIA
  • ARCHITEKT, PATRIOTA, ANTYKOMUNISTA - IMRE MAKOVECZ
  • MARSZ ANTYKOMUNISTYCZNY Lublin 2013

Moje ostatnie komentarze

  • Mieli tego pełną świadomość np. budowniczowie gotyckich katedr, ale także twórcy "popularnego" na wschodzie stylu radzieckiego... Pozdrawiam, Paweł Chojecki
  • To tylko zdjęcia - wrażenie robi rzeczywistość! Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki
  • Kultura narodowa? "To straszne"... Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • BROŃ PALNA - JAK ZDOBYĆ POZWOLENIE? KROK PO KROKU!
  • KATOLICYZM KONTRA PROTESTANTYZM
  • ALEKSANDER ŚCIOS O NIEZALEŻNEJ.PL

Ostatnio komentowane

  • WitKacz, Gdybym wierzył w to, że ludzie są rozsądni i racjonalni - to jak najbardziej. Na szczęście nie wierzę.
  • , Ale panowie za to nie będą już mieli odtąd takich wspaniałych okazji do napominania błądzącego i zwiedzionego pastora. Komóż to teraz panowie będą mogli dawać przykład prawdziwej miłości…
  • , "niech tylko wybiorą rząd nie pilnujący interesów pasożytów". Skąd wziąć Ludzi do takiego rządu? Dyskutanci widzą tu duży problem.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności