Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kara śmierci.

Zbigniew Gajek vel Janko Walski, 20.06.2013
Polska była jedynym krajem, w którym za pomoc Żydom karano śmiercią nawet całych rodzin. W żadnym innym kraju do tak drastycznych środków zapobiegających pomocy Żydom Niemcy nie sięgali. To tyle na temat rzekomego antysemityzmu Polaków.

W tym kontekście Szewach Weiss mówił po filmie "Nasze matki, nasi ojcowie" mądrze o mierze rzeczy, a ściślej, o jej braku w filmie. Szewach Weiss tę miarę ma we wszystkich tematach, którymi interesuje się z wyjątkiem jednej, o którą nie omieszkał zahaczyć przywołując mord w Jedwabnem i kłamstwa Grossa. No cóż, Szewach Weiss od zawsze miarę gubi w odniesieniu do wysługiwania się okupantowi i współudziału w zbrodniach okupanta na Polakach zamieszkujących wschodnią część Polski zajętą przez bolszewików po 17 września 1939 roku i całą Polskę po "wyzwoleniu" w latach 1944-45. Traci miarę w odniesieniu do, również przywołanego, tzw "pogromu kieleckiego", jakby nigdy nie słyszał o rozgrywce Stalina z użyciem  radzieckich służb i jej polskich przedłużeń całkowicie obcych Polakom. Traci miarę w odniesieniu do roku 1968, w którym antysemityzm zadekretowała odgórnie jedna z dwóch rywalizujących o względy Kremla band degeneratów, na które podzielili się z namaszczenia Kremla rządzący PRLem, oprócz języka mający niewiele wspólnego z Polską i z Polakami.

Ppłk Tadeusz Filipkowski ze Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej wskazał absurdy pokazane w filmie. Warto posłuchać co miał do powiedzenia. Możemy poczuć się dumnymi Polakami jeśli wśród nas trafiają się ludzie tej klasy. Rzadko spotykana trzeźwość spojrzenia i siła argumentów. "Nie było ani jednego przypadku likwidacji Żyda dlatego, że jest Żydem"' - zauważył. Jako jedyny spośród niemal dziesiątki chyba zaproszonych do studia gości zwrócił uwagę na rażąco fałszywy obraz nie tylko Polaków, ale także Rosjan, tyle, że obraz czerwonej armii i zaplecza został odrealniony podobnie jak Niemców w drugą stronę, na plus. Szkoda, że pozostali uczestnicy dyskusji, włącznie z prowadzącym Kraśko uważali, że mają ciekawsze rzeczy do powiedzenia niż pan Pułkownik. Na pewno mieli donośniejsze głosy.

Na koniec jedna jeszcze uwaga: dlaczego ten film pokazano Polakom? Jaki cel przyświecał dysponentom mediów? Można wskazać wiele. Między innymi  pedagogikę wstydu, utrwalenie negatywnych stereotypów. Zwróciłbym jednak uwagę na szeroki front odbudowy wzorców światopoglądowych i mentalnych z czasów PRLu. Oprócz łączenia przynależności do "obozu postępu" z dowartościowaniem, przywracania sentymentalno-pozytywnego obrazu PRLu, przyjaźni do Związku Radzieckiego, teraz Rosji, potępienia  faszystów, którymi są przeciwnicy "obozem postępu", pogardy  dla ciemnogrodu, rozpoczęto odbudowę strachów z czasów PRLu. M. in. strachu przed Niemcami. Ten strach ma zaowocować nienawiścią do Niemiec przynajmniej taką do jakiej udało się dobić w PRLu. Wraz z miłością do Rosji ma naszą świadomość przeorientować na Wschód. Komorowski przejęzyczył się kiedyś bredząc, wydawało się, o wyjściu z NATO. Czy to może się udać? Mam wrażenie, że jesteśmy już bardzo daleko na tej drodze.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 16303
Domyślny avatar

misio

20.06.2013 03:27

folksdojcz pokazuje Polakom film spotwarzający polskich patriotów aby wepchnąć kraj w objęcia Rosji? Szczerze mówiąc niezbyt mnie to przekonuje.
Domyślny avatar

dag.

20.06.2013 06:33

... tym co zginęli z rąk AK. AK to nie była dzika banda, tylko karana i silna organizacja wojskowa podporządkowana Londynowi. Swoja drogą odpowiedzią powinna być komedia wojenna przedstawiająca Niemców jako prymitywne głupie w swej masie stado grubych niemieckich świń.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

20.06.2013 10:20

Dodane przez dag. w odpowiedzi na Niemcy ubliżają Niemcom ...

Powiedział krótko, że Armia Krajowa była regularnym wojskiem polskim częścią podziemnego Państwa Polskiego, wypełniającą obowiązki nałożone przez to państwo. To nie były nieskoordynowane nic nie znaczące grupki partyzantów jak we Francji czy w Czechach. Mimo 23 lat wolności wiedza o tych podstawowych rzeczach nie dotarła, mam wrażenie, do ogółu, nie mówiąc o opinii światowej, a nawet niemieckiej.

Domyślny avatar

adarus2

20.06.2013 07:18

ale pokazywanie nas jako nienawidzących żydów i mówienie o polskich obozach śmierci wygląda na przygotowanie do rozbioru Polski. W narodach świata wyzwala się w ten sposób niechęć do polaków. Jak przyjdzie dzień gdy rozerwą Polskę nikt nas nie będzie żałował. I to nie są żadne przejęzyczenia czy pomyłki. Zbyt często się to powtarza. W tym filmie wątek polski został wstawiony niby dlatego, że brakło budżetu. Bezczelne kłamstwo. Dlaczego niemcy biorą w tym udział? Chcą odzyskać Wrocław, Szczecin itp. Dlaczego żydzi? Można się domyślać, że szykują sobie miejsce jakby w Izraelu coś nie poszło. Rosja? Tradycyjnie do nas wrogo nastawiona. Ale dlaczego amerykanie też w tym biorą udział? Nie wiem. Może tylko nas sprzedali dla swoich interesów na bliskim i dalekim wschodzie?
jk7

jk7

20.06.2013 07:40

nie chcę za bazę przyjmować słów rezydenta "prawda jest arcybolesna", pajac oraz najemnicy knują, motyw żydowski jest zawsze wałkowany by wzbudzić jakieś poczucie winy w Polakach, to jest sterowane z zewnątrz. Czemu Moskwa, Berlin, okupant Palestyny, oraz szajki banksterów - dowodzonych przez pejsatych? Zgadzam się z treścią w]w analizy, krótkiej ale trafnej. Styl szechtera jak burzyć spokój w Polsce, może go przygarnie brat ideologiczny na Sybir, lub brat rodzony do Szwedów zaprosi. Okrągły stołek ma się nieźle... smutne to.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 07:47

Przed filmem gdy zobaczylem wstep z Weissem jako dyskutantem "na po filmie" - wiedzialem juz ze bedzie to brudna gra ... . Ten wrog polakow bo taka postacia jest S.Weiss , napewno wykorzysta ta okazje . Swoje pokretne wypowiedzi zawsze kieruje tak by wypomniec czy dolozyc do obrazu nasze "przewiny".Prosze tez zauwazyc ,gdy wypowiadal sie , ten strach pozostalych dyskutantow i cisza ... cisza bron Boze nikt nie smial nic zanegowac z jego wypowiedzi , przerwac ... . Krasko czerwony , zmieszany , jak by mu stolek pozwolil to by z pozycji "na kolana" przed nim , rozmawial. Jeszcze ... , Czy zauwazyliscie twarz, miny tego korespondenta gazety , bodajze , Die Welt - niemca. Ten grymas litosci i pozalowania dla pozostalych dyskutantow ... wymowny !!!. Te miny tak obrazowe dla ich niemieckiej buty . Oni cel swoj osiagneli !!! Oni nami pogardzaja , nami i nasza historia !!! Nie bede sie odnosil do samego filmu , to gniot !. Racje mial Krzysztof Feusette , piszac na portalu wPolityce, by nie dawac im satysfakcji. Pplk. Tadeusz Filipkowski to byla jedyna jasna postac tej dyskusji , powtarzam jedyna !!!. Ale ... , jego wypowiedzi byly torpedowane poprzez przerywanie , proby odwracenia uwagi , marginalizowanie tresci , znaczenia wypowiadanych slow .... Zgadzam sie w stu procentach z Janko Walski i jego wnioskami choc uwazam iz sa tu podane w zbyt lagodnej formie.Szczegolnie te fragmenty tyczace sie Szewacha Weissa. Powtarzam Sz.Weiss nie jest przyjacielem Polski , Polakow !!! To postac do calkiem innych zadan , pozostajaca tu , w Polsce.
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 10:45

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na Chcialbym cos dodac

Szanowny Panie, tym razem wstrzymam sie z wlasnym komentarzem, w to miejsce zaprezetuje trzy wypowiedzi, mysle ze obywateli polskich, ktore znalazlem na portalu znanej takze Panu GW. Wypowiedz pierwsza: jedkow1979 " Z wyjątkiem wątku polskiego film pokazuje jak było. No ku*#a nóż się otwiera i macki opadają... Rosjanie dobijający jeńców-prawda, Ukraińcy mordujący żydów-prawda, Niemcy strzelający do ludności cywilnej-prawda, ale Polak antyusemita wierutna bzdura. I to wszystko w kraju, gdzie ONR miał ze 30proc. poparcia przed wojną, gdzie była segregacja na uczelniach i klubach sportowych, gdzie było Jedwabne albo powojenne pogromy w Lrakowie czy Kielcach. Ockniojcie się ludzie! Polacy to nie rycerze na białych koniach ale ludzie z krwi i kości.Wielu walczyło, ale wielu także kapowało. Wielu pomagało Żydom, ale wielu tez ich wydawało. Co jest zatem zakłamane w tym serialu, co???? Mojego dziadka-oficera WP, sprzedał na gestapo Polak, bo mój dziadek mu psuł interes. 2 lata spędził w Auschwitz za to, że sprzedawał mleko i jajka, żeby utrzymac trójkę dzieci....TAK WŁAŚNIE WYGLADAŁA WOJNA! A nie chłopcy na białych koniach z szabelką..." Wypowiedz druga: gojaga1 " Nie nazwałabym tego filmu papierowym. Dotychczas mieliśmy filmy tylko o posągowych bohaterach, którzy nie wiedzą co to strach, wątpliwości, zwątpienie. Tu jest inaczej. Jedynie szkoda, że stereotyp Polaka-antysemity pojawił się w tym filmie. Ale przecież sami usilnie staramy się o to żeby światu pokazac, że rzeczywiście jesteśmy antysemitami. Wystarczy poczytac wpisy na różnych forach - a świat to czyta !!! " Wypowiedz trzecia: augenthaler " Skoro dzis, w Polsce, w ktorej nie ma juz spolecznosci zydowskich skupionych wokol gmin wyznaniowych antysemityzm ma sie dobrze, to wyobrazcie sobie jak sie mial antysemityzm w tamtych czasach, gdy Zydow w Polsce bylo prawie 4 mln. Skoro dzis polskie fora nieustannie zapaskudzane sa antysemickimi tresciami, pelnymi pogardy i nienawisci do Zydow, to wyobrazcie sobie jaka skale i forme musial przybierac antysemityzm w tamtych czasach. Tak, spora czesc Polakow chlopskiego pochodzenia skazona jest antysemityzmem i niejako wyssala go z mlekiem matki. W srodowiskach chlopskich antysemityzm przekazywalo sie z pokolenia na pokolenie." Zrodlo: Gazeta.pl Wiadomosci
tagore

tagore

20.06.2013 13:08

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 07:47

Jak rozumiem sugeruje Pan że kara śmierci dla polskich rodzin ukrywających Żydów nie była potrzebna i nie była związana z ich losem, a chodziło tylko o pretekst do mordowania Polaków? Wynikało by z tego ,że Niemcy powinni otrzymać stosowną ilość medali "sprawiedliwy ..." za uratowanie tych mniej więcej stu tysięcy Żydów przed nieuchronnym tragicznym losem z rąk Polaków. Chyba rzeczywiście nie ma sensu z Niemcami rozmawiać ,obawiam się że będzie to realne przy spełnieniu warunków o których kiedyś wspominał mi ojciec. W swoich wspomnieniach z II Wojny Niemcy zaczynają być ludźmi najczęściej dopiero w 1945 roku. tagore
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 13:52

Dodane przez tagore w odpowiedzi na @Zniemiec

Cytat: " Jak rozumiem sugeruje Pan że kara śmierci dla polskich rodzin ukrywających Żydów nie była potrzebna i nie była związana z ich losem, a chodziło tylko o pretekst do mordowania Polaków? " -------------------------------- -------------------------------- Pani / Panie tagore, prosze nie nadinterpretowac, mysle ze wystarczy tylko przemyslec to co napisali w tych trzech podanych przykladach Pani / Pana rodacy.
Leszek Witkowski

Leszek Witkowski

20.06.2013 18:12

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 07:47

Doceniam, ze podobnych Panu jest jeszcze sporo w Polsce. Te trzy, przytoczone przez pana oszczerstwa, nie wyczerpuja szerokiej gamy naszych nieprzyjaciol. Rozumiem Pana, ktory posiadajac narodowosc niemiecka, wlaczyl sie w nurt niemiecko-zydowskiej propagandy, usilujacej upodlic Polakow. Lecz na prawde nie ma Pan zadnego poczucia wstydu ? Zadnego poczucia winy za morderstwa dokonywane przez panskich ojcow ? Co Pan chce osiagnac ? Jeszcze wieksza nienawisc i pogarde do was wszystkich ? Moglby Pan sie zdobyc na chociaz troche uczciwosci. Chyba, ze jest Pan niemieckim Zydem. W tym wypadku prawda i uczciwosc to dla Pana nieosiagalna granica.
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 20:41

Dodane przez Leszek Witkowski w odpowiedzi na Panie Niemiec

Serdecznie Panu dziekuje, ze zechcial sie Pan zainteresowac moim wpisem, wracajac do sprawy sprobuje sie ustosunkowac do niektorych mysli wyrazonych przez Pana. Cytat: " Rozumiem Pana, ktory posiadajac narodowosc niemiecka, wlaczyl sie w nurt niemiecko-zydowskiej propagandy, usilujacej upodlic Polakow." ---------------------------------------- ---------------------------------------- Nie uwazam aby prawda miala cos wspolnego z upadlaniem kogokolwiek, w imie tej prawdy powinno byc mozliwe mowienie ( rowniez w Polsce ) o przejawach antysemityzmu wsrod zolnierzy niektorych oddzialow AK. Thomas Toivi Blatt, jeden z uciekinierow z Sobiboru rowniez o tym mowi. Cytat: " Lecz na prawde nie ma Pan zadnego poczucia wstydu ? Zadnego poczucia winy za morderstwa dokonywane przez panskich ojcow ? ------------------------------------ ------------------------------------ Po pierwsze, ( wiem to na 100% ) moj ojciec nikogo nie zamordowal. Po drugie, nie ma czegos takiego jak odpowiedzialnosc zbiorowa, wiec nie mam powodu do wstydu czy jakiegokolwiek poczucia winy za to co inni zrobili. Co innego jest pamietac o popelnionych w czasie wojny przez Niemcow zbrodniach, a co innego osobiscie poczuwac sie odpowiedzialnym za to co sie wtedy dzialo. Cytat: " Moglby Pan sie zdobyc na chociaz troche uczciwosci." ------------------------------------- ------------------------------------- Wlasnie tak postapilem, napisalem uczciwie jak ja te rzeczy widze. Przy calym respekcie dla bohaterskiego polskiego podziemia, musi takze istniec mozliwosc ukazania rowniez negatywnych zjawisk w tym podziemiu wystepujacych. Pozdrawiam i zycze przyjemnego wieczoru.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 21:34

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ Leszek Witkowski - 20.06.2013 18:12

Krotko bo nie jest pan wart zadnej odpowiedzi ! Prosze tak nie szafowac prawda , prawda wybrana przez pana to nie jest prawda co najwyzej pana punkt widzenia . Bez zlosliwosci ... te 100% pewnosc to prawda czy tyz prawda , a moze gowno prawda ?! Pana tatus na grenlandi listy stemplowal pingwinom na poczcie eskimosow ?!!!. ... wiem "trzepnie" nam pan tu historyjke o jakims obozie , oporze, tudziez wewnetrznej emigracji ... napewno pan jakas ujmujaca za serce historyjke stworzy . Ha , nie ma pan poczucia wstydu , bo to inni zrobili. Wiemy , wiemy , jeszcze troche a okaze sie ze to obca cywilizacja te dwie hekatomby , w Europie , w XX-wieku nam zgotowala. Dzis tez nie prowadzicie zadnych wrogich dzialan wobec krajow Europy , szczegolnie Europy wschodniej ! Metody wam sie tylko zmienily ! A moze nam pan przyblizy jak wzrosl poziom nakladow na zbrojenia w Niemczech od roku 2000 . Mam te dane przed soba , ciekaw jestem pana wiedzy.Po co sie tak zbroicie ... boicie sie reakcji sasiadow na wasze "parszywe" dzialania ekonomiczne w Europie. Na wasza zniewalajaca cale narody polityke przekupstwa ,szantazu a w koncu i zbrodni !!!.
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 22:25

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na @ z Niemiec

No coz, zabraklo Panu merytorycznych argumentow wiec czas konczyc dyskusje. Jesli chodzi o Panskie insynuacje, to pragne Panu przypomniec, ze Niemcy wciaz jeszcze sa w UE nawiekszym platnikiem netto, a Polska najwiekszym beneficjentem.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 23:08

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 21:34

jest pan zalosny i prymitywny , prowokator !!!. PS. - pisz pan na BERDYCZOW !!!
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 23:28

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na Za calosc - do z Niemiec

Specjalnie dla Pana wyszukalem, bardzo uspokaja:)) http://www.youtube.com/w…
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

20.06.2013 19:37

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 07:47

W tych wypowiedziach nie ma krztyny własnej myśli ich autorów. Jeśli mielibyśmy dyskutować to sięgnijmy do źródeł tego otumanienia, czyli publicystyki GW i pochodnych. Na szczęście tego nie musimy robić, gdyż te prymitywne manipulacje zostały wielokrotnie jak pluskwy przyszpilone ostrą argumentacją ludzi, którzy nie dali się zapędzić w kozi róg erystycznych sztuczek.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 20:59

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 07:47

Gaz.Wyb. tak jak Pan - to ze piszecie po Polsku nie znaczy ze jestescie Polakami. Wypowiedzi cytowane przez pana i jeszcze z takiego zrodla .... . bardziej wiarygodne bylyby cytaty z "Nowego Kuriera Warszawskiego". Choc jako Krakowianin polecam dla pana "Goniec Krakowski" . To mniej wiecej ten sam "sznyt". PS . te wypowiedzi z G.W. zapewne ulozyli pana koledzy z wydzialu. Przychodzi pan tu by prowokowac ...
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 22:35

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na @ z Niemiec

Ooo, czy ktos tu posiadl monopol na prawde:)) dla mnie GW jest tak samo dobra jak ND czy GPC, a informacja z zachodnich mediow tez sie przydaje, najwazniejsze aby wnioski ze zdobytej informacji wysuwac samodzielnie. p.s. Ciekawe dlaczego w GPC nie bylo ani slowa o spotkaniu G-8 czy wizycie prezydenta USA w Berlinie i jego przemowieniu na placu przed Brama Brandenburska. GW o tym wydarzeniu informowala.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 23:30

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 20:59

mialem ci juz nie dawac satysfakcji odpowiedzia na twoje infantylne komentarze. Jezeli ty nie widzisz roznicy miedzy G.W. a N.D albo GPC. ..... chlopie "pomyluj" .... Ale ja ci cos opowiem co do ciebie pasuje jak ulal. Nauczyciel mial w klasie wyjatkowo krnabrnego ucznia . Ktory w kazdej sprawie zabieral glos , przekonujac ze tylko jego wersja jast ta wlasciwa i prawdziwa. Wezwal go do tablicy by sprawdzic poziom wiedzy ucznia i pyta ... , W jakim roku odbyla sie bitwa pod Wiedniem , zwana "odsiecza wiedenska" ? Uczen nazwijmy go Helmut , mysli , mysli , w koncu mowi ze nie wie . Nauczyciel powiada wtedy , dam ci latwiejsze i pyta , a w ktorym roku wybuchla II-wojna swiatowa ? helmut sie cieszy i drze gebe ze w 41 ruscy nas napadli . Nauczyciel zdumiony nic nie daje poznac po sobie i zadaje najlatwiejsze pytanie , by pomoc Helmutowi.Sluchaj przyjechales ze wsi znasz sie na zwierzetach zagrodowych moze nas tu "miastowych" oswiecisz i powiesz jak wagladaja odchody krowy ? Helmut szczesliwy bo wczesniejsze pytania czul ze zawalil , drze jape jak na "parteitagu" ... wiem , wiem , wiem to placki .... Nauczyciel z pelna troska mowi do niego , widzisz z toba to tylko o gownach mozna porozmawiac !!! Prosze to wziasc sobie do ... nooo , gdzie pan tam chce.
Domyślny avatar

z Niemiec

20.06.2013 23:56

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na z Niemiec

No widzisz czlowieku, po cos sie meczyl udajac yntelygenta, trza bylo odrazu za klonice lub orczyk chwycic:)) Dobrzy ludzie racje mieli powiadajac: " Cham ze wsi wyjdzie, ale wieś z chama nigdy " :)))
BHKaczorowski

BHKaczorowski

21.06.2013 00:39

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 23:30

ty nie musisz udawac ENTELEGENTA to widac slychac i czuc .
Domyślny avatar

z Niemiec

21.06.2013 00:02

Dodane przez BHKaczorowski w odpowiedzi na z Niemiec

No widzisz czlowieku, po cos sie meczyl udajac yntelygenta, trza bylo odrazu za klonice lub orczyk chwycic:)) Dobrzy ludzie racje mieli powiadajac: " Cham ze wsi wyjdzie, ale wieś z chama nigdy " :)))
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

20.06.2013 22:49

Dodane przez z Niemiec w odpowiedzi na @ BHKaczorowski - 20.06.2013 07:47

"Zrodlo:
Gazeta.pl Wiadomosci"? No własnie.

NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

20.06.2013 07:53

Weiss twierdzi że czerwony żyd to już nie Żyd. Ale jak się przemaluje to znowu żyd ;-)
BHKaczorowski

BHKaczorowski

20.06.2013 08:09

glos z Europ.Zach. krajow ze "stosowana demokracja" ?1. Da glos czy "inteligentny" to nie jest temat ... dzionek by mi sie tak pieknie zaczal.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Zbigniew Gajek vel Janko Walski
Nazwa bloga:
Dobrze działa w państwie Tuska tylko to o czym nie wiemy, że dobrze nie działa
Zawód:
Największy zawód to Mazowiecki i Michnik jesli jesteśmy przy literze "M"
Miasto:
nie jestem z miasta, jestem ze wsi

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 403
Liczba wyświetleń: 2,293,267
Liczba komentarzy: 3,396

Ostatnie wpisy blogera

  • Orędzie
  • Czy są uczciwi dziennikarze? (aktualny) wpis z 18.05.2011
  • Putin odstrzelił swoją pacynkę?

Moje ostatnie komentarze

  • Odp. na kom. 25-11-2023 [18:24] - Jabe Stoi to jak byk w tytule.  Właśnie najbardziej porażające jest to, że nie tylko wszystko co pisze prof.Legutko jest dzisiaj jeszcze bardziej…
  • Odpowiedź na kom. 25-11-2023 [19:07] - Pers Nie ilość przeglądanych źródeł jest lekarstwem na dezinformacje. Gorzej, może wzmocnić fałszywe widzenie. W dodatku 2/3 populacji czyta jedno, a…
  • 12 lat temu ten półpasiec był zlokalizowany. Dziś rozniósł się po całym organizmie naszej wspólnoty. Daje o sobie znać, gdzie się nie ruszyć.  

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Człowiek nauki jest prototypem człowieka masowego***
  • Janda i Gajos radośnie nie widzą***
  • Kraśko w pełnej krasie.

Ostatnio komentowane

  • Siberian Dog Husky, W imię Donka i Bartłomieja i Szymka Świętego, Amen https://pbs.twimg.com/media/GCswBvfXAAAfZle?format=png&name=small
  • u2, To ty homo niewiadomo szmaciak? Zrób coming out ze swojego closet szmaciak :-) :-) :-)
  • Siberian Dog Husky, I tym optymistycznym akcentem powitajmy Nowy Rok, bo czego jak czego, ale inspiracji do memów ta władza nam na pewno dostarczy wiele. https://pbs.twimg.com/media/GCs795EWMAA9rJq?format=png&name=…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności