Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Patriotyczny test prezesa Kaczyńskiego
Wysłane przez Swisspola w 10-03-2025 [12:17]
Jako patriota, nie będący zwolennikiem żadnej bandy politycznej, trzeźwo oceniający postepowania wszystkich opcji polityczny, któremu na sercu leży nie dobro jakiejś kliki politycznej a wyłącznie dobro ojczyzny i rodaków, zwracam się z apelem do prezesa Kaczyńskiego.
Szanowny panie prezesie oceniając na trzeźwo dobro naszej ojczyzny nie wyobrażam sobie, aby klika obecnego premiera Tuska dostała w Polsce do ręki władze absolutną, dokładając do obecnego reżimu jeszcze urząd prezydenta RP. Już dzisiaj w obliczu terroru „Bodnery” stoimy na krawędzi przepaści, a po wyborze oszusta Trzaskowskiego zrobimy krok do przodu. Uważam, że wszelkie patriotyczne siły w Polsce powinny starać się za wszelką cenę zapobiec tej katastrofie. Dlatego zwracam się do pana i pańskich uczuć patriotycznych, o ile nie są one pozorowane, aby wycofał pan i pańska partia poparcie pana Nawrockiego w wyścigu o prezydenturę i poparł pana Mentzena.
Wszem i wobec wiadomo, że wybory prezydenckie wygrywa się poprzez mniejszy elektorat negatywny. Proszę zwrócić uwagę, że PiS w sondażach ma większe poparcie niż pan Nawrocki a to znaczy, że pan Nawrockiego, nie tylko nie przyciągną elektoratu obojętnego i niezdecydowanego, ale i odpycha nawet do 10% elektorat PiS-u. Przegrane wybory w 2023 roku spowodowane było wzrostem elektoratu negatywnego PiS-u, który nie przeszedł na druga stronę, ale wybrał trzecia droga, co w efekcie dało klice Tuska władze. Właśnie ten negatywny elektorat w spadku otrzyma pan Nawrocki, a nawet i większy. A co wtedy klika Tuska może nam Polakom i Polsce zgotować, to już chyba nikt nie ma wątpliwości. Do tego poparciem Mentzena obaliłby pan mit o niemożliwościach koalicyjnych PiS-u i pana Kaczyńskiego. Uważam, że pan Mentzen przyciągnie elektorat niezdecydowany, znacznie zmniejszy elektorat negatywnych i z poparciem pańskim i PiS-u na zdecydowanie większe szanse uniknięcia katastrofy, czyli wyboru Trzaskowskiego. Uważam, że ta decyzja zada kłam wszystkim tym, którzy uważają pana za zarozumialca, narcyza, człowieka niezgodnego, nie posiadającego zdolności koalicyjnych a przede wszystkim pseudo patrioty. Panie prezesie bardzo proszę o poważne rozważenie mojej prośby w imię dobra Polski i Polaków. Błagam pana o rezygnacje partykularnych interesów pańskiego środowiska, proszę pomyśleć o Polsce w obliczu tak poważnych zmian w Polsce, Europie i na Świecie.
Niech żyje wolna i polska POLSKA.
Komentarze
10-03-2025 [12:53] - AŁTORYDET | Link: Panie Swisspola, niestety,
Panie Swisspola, niestety, nie jest Pan oryginalny. Jest Pan epigonem legendarnego "Premiera Z Krakowa", który w 2005 roku, po przegranych przez Platformę obojgu wyborach, wymyślił nowy, demokratyczny kanon: otóż prawdziwa demokracja jest wtedy, gdy zwycięzca w wyborach przekazuje władzę pokonanemu. Jednym słowem POPiS powstanie wówczas, gdy PiS pozwoli PO na objęcie najważniejszych stanowisk, z premierem włącznie.
Doceniam Pana apel formułowany z wyżyn krystalicznego patriotyzmu. Ale wie Pan, z tą opozycyjnością Konfederacji, to jest pewien problem. Nazywa się wiarygodność (vide ostatnie głosowania w Sejmie za uchyleniem immunitetów posłom PiS). Jarosław Kaczyński zbyt długo robi w polityce, by ścielić drogę dla koalicji PO-Konfa. Mentzen musi jeszcze sporo popracować nad własną wiarygodnością. BTW: dwóch posłów od Brauna wystąpiło z Konfederacji, może jakiś apel o zachowanie jedności?
10-03-2025 [15:39] - sake3 | Link: @Ałtorytet........To
@Ałtorytet........To Kaczyński ma być poddany testowi na patriotyzm? Dziwne podejście autora bloga.Od innych patriotyzmu się nie wymaga a może dotąd Kaczyński wykazał go zbyt mało? Pierwsze co zrobi ,,poparty'' Mentzen to zamelduje Tuskowi wykonanie zadania,a wymoczek Bosak przypomni o delegalizacji PiS.
10-03-2025 [16:32] - AŁTORYDET | Link: Sake3:
Sake3:
Celna uwaga. Można złośliwie dodać, że inni mieli by duży problem z opisaniem swego "patriotyzmu". Może dlatego Swisspola adresuje swój apel tylko do Jarosława? Tylko skoro jedynie Jarosław Kaczyński jest w stanie go zrozumieć, to niby dlaczego miałby robić koncesję na rzecz nic nie rozumiejących "kontr-patriotów"? Tego niestety, autor nie wyjaśnił.
10-03-2025 [13:36] - smieciu | Link: Proszę zwrócić uwagę, że PiS
Proszę zwrócić uwagę, że PiS w sondażach ma większe poparcie niż pan Nawrocki
Typowe, ciągle powtarzające się zjawisko. To dlatego też PiS nie ma prezydentów miast, burmistrzów. Potrafi jednak zdobywać Sejmiki czy rady powiatów. Po prostu PiS jest pewną iluzją. Czymś co ludzie sobie wymyślają w głowach i wtedy się sprawdza, kiedy ludzie idą głosować na abstrakcję. Kiedy jednak PiSowi przychodzi dać konkret: np. właśnie kandydata z jego osobą, jego rzeczywistą historią, otoczeniem to nagle wychodzi że nie ma on wiele wspólnego z tym co tam sobie ludzie wymarzyli w głowach.
A co wtedy klika Tuska może nam Polakom i Polsce zgotować, to już chyba nikt nie ma wątpliwości.
Niby co? Bo ja nie wiem. Wydaje mi się że ludzie ciągle zapominają że żyjemy w świecie globalnym. W którym Tusk nie zgotuje nam nic co nie będzie mu nakazane z góry. PiS w tej kwestii nic nie zmienił. Był, zrobił swoje, z jakiegoś powodu odesłano go do przeszłości - przynajmniej taką teorię tutaj głosi redaktor Sakiewicz. Dlatego też ... Tusk też nic nie zmienia! Kontynuując politykę PiS niemal we wszystkim!
W tym momencie liczy się tak naprawdę tylko jedno: Ukraina. Wszystko co dzieje się w Polsce kręci się wokół tego tematu. Owszem, zgadzam się że Tusk nas pcha w bagno w tej wojnie. Z drugiej strony, on tylko wykonuje rozkazy. Jeśli dojdzie do syfu, wezmą w nimi udział też inni. Tak jak brał udział PiS.
11-03-2025 [01:17] - Siberian Husky Dog | Link: W 2005 roku „sondaże” w
W 2005 roku „sondaże” w cuglach dawały zwycięstwo Tuskowi.
W 2015 Komorowski miał wygrać w I turze z wynikiem 65%.
Teraz kartel medialny Tuska mówi, że Nawrocki nie będzie w II turze.
Dekady mijają a bezczelność scierwomedialnych tubTuska taka sama.
Możecie DEBILE sobie robić sondażowe cuda . Może nawet Biejat wyprzedzić w sondażach Karola Nawrockiego. Ja jednak na niego oddam swój glos bo widzę ze tylko jego się boicie WY "europejskie" cioty, dziwki i kanalie !!!
Tak wszarze bedzie
10-03-2025 [13:49] - rolnik z mazur | Link: @swisspola,
@swisspola,
Prezydent w Polsce " znaczy co Ignacy, a Ignacy g...o znaczy". Taka jest prawda o roli prezydenta w tym bantustanie. Prezes popiera Mentzena - ale mnie kolega ubawił. Pzdr
11-03-2025 [07:08] - Swisspola | Link: Ma pan racje, ze to smieszne,
Ma pan racje, ze to śmieszne, ale w takim razie patriotyzm prezesa jest jeszcze śmieszniejszy.
10-03-2025 [14:25] - sake3 | Link: Pan zwraca się z apelem do
Pan zwraca się z apelem do prezesa partii którą już na wstępie nazywa jedną z band? To chyba zamierzona złośliwość, bo jakie możliwości realizacji pana apelu ma Jarosław Kaczyński? Któremu dzisiaj pod pomnikiem smoleńskim zapowiadają zastrzelenie? Patrząc na te odrażające mordy bluzgające na niego nie ma się wątpliwości, że to zrobią. Jakie ma możliwości lider partii której odebrano subwencje i nie ma nawet na prezentację popieranego kandydata a któremu taki łysy czerep na pajeczych nóżkach -Budka obiecuje delegalizację partii a na dniach więzienie? To kto ma dać to poparcie i po co jeśli przy obojętności społeczeństwa wybory będą zwykła chamską ustawką paniuś z UE a nie głosem narodu? Zadziwiające, że plany delegalizacje wcześniej sugerowane przez premiera w jego exposee i Bosaka z Konfederacji otwarcie głoszącego że chce przejąć elektorat odżyły teraz bo ku niezadowoleniu KOalicji i Konfederacji PiS przoduje niewielką ale przewagą w sondażach. Czyli PiS powinien wesprzeć Mentzena a nie swojego świetnego kandydata po co? Żeby po wyborach prezydenckich Mentzen wjechał do pałacu i natychmiast z Koalicją uzgodnił rozbicie i ,,Norymbergę'' jak zapowiadał Tusk całej partii? To co niby miałby uzyskać Kaczyński na przerzuceniu poparcia? Tak czy inaczej ma skończyć życie w więzieniu.
11-03-2025 [07:10] - Swisspola | Link: Dla mnie wszyscy co brali
Dla mnie wszyscy co brali udział w Takim skłóceniu i poróżnieniu Polaków to bandyci i zdrajcy, ale teraz idzie o coś więcej, teraz idzie o Polskę.
10-03-2025 [16:47] - angela | Link: Szkoda ze pan nie zaapelował
Szkoda ze pan nie zaapelował do ministra finansów, żeby subwencje partii wypłacił,które bezprawnie przetrzymuje, a wtedy dr Karola Nawrockiego Polacy szybciej poznają.
10-03-2025 [18:12] - Jabe | Link: A to nie kandydat obywatelski
A to nie kandydat obywatelski przypadkiem?
10-03-2025 [18:06] - Ijontichy | Link: Oryginał tego listu trzeba
Oryginał tego listu trzeba było wysłać Kaczyńskiemu....pewnie by i tak mu tego nie pokazali, ale zawsze by sie pośmiali.
Kaczor chyba pamięta Samoobronę i LPR...i ten nocnik...który mu wylano na głowę?
A Konfa to całe szambo....do wypicia!
11-03-2025 [07:28] - Swisspola | Link: Może i masz racje, ale
Może i masz racje, ale najgorsze szambo jakie może się Polsce przytrafić to wygrana Druciarza i tercet Tusk, "Bodnera" i Dupiarz. Przypuszczam, że byłby to następny rozbiór Polski. Święta trójca: Volksdeutsch, Ukrainiec i Dupiarz-Laluś.
A jeśli Kaczyński i PiS uważa, że jeszcze kiedykolwiek będzie mu dane rządzić Polska bez koalicjanta to chyba czas już na emeryturę.
10-03-2025 [18:08] - spike | Link: "Proszę zwrócić uwagę, że PiS
"Proszę zwrócić uwagę, że PiS w sondażach ma większe poparcie niż pan Nawrocki a to znaczy, że pan Nawrockiego, nie tylko nie przyciągną elektoratu obojętnego i niezdecydowanego, ale i odpycha nawet do 10% elektorat PiS-u."
Widać mylnie sądziłem, że już nikt poważny, poważnie nie traktuje sondaży, które już tak wiele razy były "nadmuchane" jak żaba.
Podczas wyborów na Prezydenta Dudy, miał większe poparcie niż sondażowo PiS, owszem trochę głosów przybyło z zewnątrz, a najlepszym przykładem była rywalizacja z Komorowskim, sondaże na jego wygraną sięgały Marsa, a jednak przegrał.
Bądźmy w końcu poważni.
10-03-2025 [19:17] - sake3 | Link: @spike.....Ten sondaż w
@spike.....Ten sondaż w którym między Mentzenem -22% a Nawrockim -21% jest niewielka różnica spowodował lawinę spekulacji. Pompowany Mentzen jest bowiem łatwiejszy do strawienia jako prezydent dla Koalicji. Przecież dotąd Konfederacja nie fikała i jako cichy wspólnik karnie głosowała tak jak chciał Tusk. Przypuszczam ,że wiadomo o wyniku Trzaskowskiego odbiegającym od 37% i Konfederacja wywiera nacisk na Kaczyńskiego by już teraz wycofał się z kandydatury Nawrockiego z powodu braku subwencji ukradzionych przez Koalicję. Tyle że każdy ruch Kaczyńskiego zwróci się przeciw Kaczyńskiemu. Jeśli do końca będzie trwał przy Nawrockim a wygra Trzaskowski Konfederacja zwróci się przeciw niemu,że nie poparł Mentzena. Jeśli poprze Mentzena zgodnie z umową w II-iej turze też będą pretensje,że zrobił to zbyt późno. Jeśli wybory będą przeprowadzone przez unijne paniusie obarczy się Kaczyńskiego, że UE musiała przez faszystów z PiS sama decydować. Jeśli Mentzen wygra natychmiast podporządkuje się Tuskowi i wspólnie będą robić czystki w PiS-ie.Dlatego to można nazwać testem ale nie patriotyzm.
10-03-2025 [19:22] - Alina@Warszawa | Link: Zamiast Trzaskowski-Mentzen w
Zamiast duetu Trzaskowski-Mentzen w drugiej turze będzie duet Nawrocki-Braun!
Takie są zapewne prawdziwe wyniki jeśli ktoś prowadzi sondaże w realu, a nie w gronie zwolenników dupiarza i Mentzena.
10-03-2025 [20:31] - spike | Link: Jeżeli w II turze byłby
Jeżeli w II turze byłby Dupiarz czy inny POlszewik contra Braun, to ma mój głos.
Obecnie wybór prezydenta jest być może decydujący o naszej egzystencji, wg mnie Nawrocki z nich wszystkich jest gwarancją odpowiedniej POLSKIEJ polityki.
Jeżeli w końcu Polacy by przegnali foksdojczy z Polski, to każdy polski kandydat ma szanse na poparcie Polaków.
Obecne działania Konfy nie służą Polsce, odbierają głosy właściwemu człowiekowi, na właściwym miejscu, to się może zemścić także na nich, a głównie na całej Polsce.
10-03-2025 [20:59] - Alina@Warszawa | Link: Poproszę o jednoznaczne
[20:31] - spike
Poproszę o jednoznaczne określenie, bo to: "Jeżeli w II turze byłby Dupiarz czy inny POlszewik contra Braun, to ma mój głos" - jest bez sensu, bo nie wiadomo kto ma ten "mój głos"...
11-03-2025 [07:20] - Swisspola | Link: Sam nie za bardzo ufam
Sam nie za bardzo ufam sondażom, uważając je za środek manipulacji, ale wiem ze Nawrocki nawet wśród zwolenników PiS-u ma wyraźnych przeciwników. Zresztą sam, gdy go słucham to mam wrażenie, że Nawrocki w swojej narracji to taki mix pomiędzy Gomułką, Gierkiem, Kaczyńskim i Tuskiem. Obiecuje rzeczy, na które w żadnym przypadku nie mieliby wpływu jako prezydent, a więc kłamie. A to budzi moja ostrożność. Dość nasłuchałem się przez moje długie życie, począwszy od Gomułki a skończywszy na Tusku pustych obietnic i kłamstw. I jeszcze raz powtarzam odziedziczy większy elektorat negatywny niż miał PiS przez co przegrał wybory.