Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Łapaj złodzieja!
Wysłane przez Swisspola w 18-01-2024 [13:02]
Pierwsze skojarzenie po wczorajszym wystąpieniu rudego volksdeutscha. Typowa sytuacja odwracania uwagi od własnego postępowania. Dlatego pytam rudego volksdeutscha, ile zarabiał za jego kadencji Tomasz farbowany Lis? Jeśli nie pamięta to ja mu przypomnę przez 8 lat 21 milionów zł. Tak, tak ponad 2,5 mln miesięcznie i to 8-16 lat temu, czyli nie przesadzę, że dzisiejsza wartość to około 4 mln rocznie! Pan Durczok ponad 100 tys. miesięcznie w TVN, co dzisiaj daje wartość ponad 1,5 mln zł. rocznie. Widać, że rudy volksdeutsch ślepy i głuchy na jedno ucho i oko. Czyli rudy zdrajco „TRZYMAJCIE ZLODZIEJA”
A teraz trochę mniej przyjemna sprawa. Jak myślicie, ile powinna wynosić pensja rzetelnego dziennikarza? Przypomnę, że UCZCIWY poseł RP (o ile jeszcze tacy są) zarabia prawie 13’000 zł plus ryczał na prowadzenie biura 17200 zł. Czyli poseł RP dostaje 30’000 zł z czego musi wynająć biuro i ma inne wydatki. Jak myślicie czy 30’000 zł dla RZETELNEGO dziennikarza (o ile jeszcze tacy są) to wystarczająca pensja czy nie? Panów Durczoka czy pana Lisa widząc ich stronniczość, brak rzetelności i relatywizm przy pensjach sięgających dziesięciokrotność pensji posła RP a bez mała 100 krotność średniej krajowej zostali przeze mnie zdyskwalifikowani jako dziennikarze. Wszystko powyżej pensji posła RP moim zdaniem jest łapówka za stronniczość i zwalczanie przeciwników politycznych oraz służalczość. Czym ostrzejsza walka tym większe GRANDY. Dlatego w moich oczach zostali zdyskwalifikowani jako rzetelni dziennikarze.
Niestety dotyczy to również drugiej strony medialnej. I tak mamy w TVN bardzo ostrą krytykę nawet na głupie przejęzyczenia nie mówiąc już o wyraźnych błędach i manipulacjach ze strony PiS. Dziennikarze TVN pokazują, ile zarabiali dziennikarze TVP, ale nie widzą, ile zarabiali dziennikarze TVP za kadencji rudego volksdeutscha albo własnego dziennikarza Durczoka z pierwszej linii frontu. Niestety identycznie jest po drugiej stronie medialnej. Też brak jakichkolwiek refleksji nad bledami PiS czy nawet manipulacji bądź łamaniu prawa przez PiS. Dziennikarze obu stron to tacy putinowscy WAGNEROWCY za kasę opluwające się, wyzywające się i obszczekujące się i paplające całe nasze życie w szambie za niemałą kasę! I obojętnie czy TVN czy TVP to za naszą kasę w TVP bezpośrednio w TVN pośrednio!
Nie mamy niezależnych mediów. Musimy walczyć tylko o równowagę medialną, bo niezależność, prawdomówność, rzetelność czy misja społeczna dzisiaj są obcymi pojęciami dla sprzedajnych dziennikarzy. A wysupłanie prawdy w tym całym szambie propagandy pozostawiam już waszej inteligencji.
Komentarze
18-01-2024 [13:11] - Czesław2 | Link: Sienkiewicz nie uznaje wyroku
Sienkiewicz nie uznaje wyroku TK w sprawie mediów.. I co? Nic. Ma kompanię policji.
18-01-2024 [13:28] - smieciu | Link: Sienkiewicz nie uznaje,
Sienkiewicz nie uznaje, owszem. Ale podaje też przyczyny tego stanu rzeczy. Tak swoją drogą nawet uznany wyrok TK wiele nie zmienia. Gdyż to że spółki zostały postawione w stan likwidacji nie znaczy że zostaną zlikwidowane. Z tego co kojarzę są przepisy regulujące tą sprawę w tych właśnie spółkach. Czyli można postawić je w stan likwidacji normalnie zgodnie z obowiązującym prawem.
PiS dobrze wiedział zresztą że ta droga jest całkiem sensowna już wcześniej. Dlatego wykonał po wyborach kilka ruchów mających zabezpieczyć TVP przed tym scenariuszem. Tylko że te ruchy były spóźnione lub błędnie wykonane co ostatecznie dało Sienkiewiczowi pole manewru.
Czyli, tak - Sienkiewicz nagiął prawo w kwestii działania na podstawie Kodeksu Handlowego ale nie wydaje się by tak było w przypadku procesu likwidacji.
18-01-2024 [16:15] - Ptr | Link: Powinien ją posłać po siebie
Powinien ją posłać po siebie samego.
18-01-2024 [13:16] - smieciu | Link: Nie mamy niezależnych mediów.
Nie mamy niezależnych mediów. Musimy walczyć tylko o równowagę medialną, bo niezależność, prawdomówność, rzetelność czy misja społeczna dzisiaj są obcymi pojęciami dla sprzedajnych dziennikarzy
Dlatego byłoby miło gdyby miejsca takie jak NB nie były kolejnym miejscem plucia na siebie. Tylko miejscem gdzie każda strona ma możliwość podania argumentów. A nie tylko głupawych wrzutek. Wyzwisk. Dziecięcych docinków personalnych.
Niestety widać jakie to trudne skoro ludzie tutaj robią to co tamci i nawet kasy za to nie biorą...
18-01-2024 [14:04] - Swisspola | Link: Ma pan racje, ale wyłącznie
Ma pan racje, ale wyłącznie merytorycznie, czyli żadnych przypuszczeń czy powtarzania jakiejkolwiek propagandy. Jednak my Polacy mamy problem z zaakceptowaniem kogoś kto ma odmienne zdanie. Oczywiście wykluczam tutaj wyznawców, bo oni są raczej na służbie!
18-01-2024 [16:58] - Ptr | Link: Totalniacy od zawsze łamali
Totalniacy od zawsze łamali podstawowe zasady naszego kodu kulturowego, także prawo- wiele afer, dzisiaj procedury, prawo, reguły i ducha prawa, poczucie interesu narodowego. Pan też nie ma szacunku dla prawa. Dlaczego mielibyśmy mieć szacunek dla takich jak Pan i inni ? Wielu ludzi posłuchało takich jak Pan i za to zapłacą. Moim zdaniem nie ma Pan moralnego prawa być na formum skoro uważa Pan ,że można łamać prawo. Czyli jest Pan zwolennikiem pełzającego zamachu stanu. Władza wykonawcza chce podporzadkować sobie władzę sądownicza, prezydenta i władzę ustawodawczą oraz wszystkie instytucje.
18-01-2024 [17:55] - Swisspola | Link: To się nie stało tak od razu.
To się nie stało tak od razu. Nie przyszedł na raz totalniak i nie zaczął od razu psuć prawa i łamać wszelkich reguł współżycia w państwie demokratycznym. To się działo od 1989 roku. Małymi kroczkami, krok po kroku. Jedni trochę zmanipulowali np. prawo to drudzy czuli się zwolnieni choć w małym stopniu zmanipulować trochę więcej. „Przecież oni też tak robili”. No i krok po kroczku zdemolowali nam państwo do cna. Ja przypuszczam, że gdyby rudy volksdeutsch posunął się tylko trochę więcej jak PiS w latach 2015-2023. Przypuszczam, że przy następnej kadencji PiS-u absolutnie możliwe byłoby, że to PiS łamałoby reguły i prawo o ile mieliby np. takie silne wsparcie w USA jakie rudy volksdeutsch ma z Niemiec i Unii. Naprawdę psuli nam państwo od dawna a to co rudzielec robi to tylko wypadkowa psucia państwa przez 34 lat. Począwszy od Unii Demokratycznej, poprzez Sojusz Lewicy Demokratycznej, PSL, Akcje Wyborcza Solidarność, PiS i PO albo koalicje KO. Oni wszyscy mają swoje za uszami. Spolaryzowali nie tylko obywateli, ale i środowiska naukowe, a co najgorsze cały wymiar sprawiedliwości co skutkuje obecnym chaosem. Jednak to Rudy volksdeutsch jako pierwszy się odważył łamać prawo i działać na rympał, bo ma bardzo mocne wsparcie. Tyle tylko, że nie za darmo. Pierwsze i najważniejsze wstrzymanie ważnych dla Polski inwestycji, co jest bardzo na rękę Niemcom. Później wywiozą nam znowuż nasze złoto za granice i wprowadza EURO. Zaleją nas emigrantami co już jest postanowione. No i zmienia traktaty europejskie co postawi nas w Unii jeszcze niżej niż byliśmy w roku 2004. Będziemy bantustanem i znów będziemy bydłem do zbierania niemieckich szparagów!
18-01-2024 [19:43] - Ptr | Link: Obecny zamach stanu jest
Obecny zamach stanu jest możliwy dzięki długoletniemu wpływowi UE, PE ,KE i ich potężnej zdolności politycznego korumpowania polityków, czy politycznego ustawiania ich umysłów.
Wydaje się, że PiS ustanowiło jakąś literę prawa i chciało , by jego duch zadziałał. Ale Niemcy przeczytały ten plan i przeciwstawiły się drastycznie odrzucając tego ducha prawa , łamiac literę własnym duchem wymyślonym w UE. Ale ten Duch zemsty nie jest legalny ani spójny. To narzędzie agresji politycznej.
18-01-2024 [18:19] - Pers | Link: @Ptr
@Ptr
//Totalniacy od zawsze łamali podstawowe zasady naszego kodu kulturowego//
Wy macie jeden i ten sam "kod kulturowy". Afera o chanukę pokazała to dobitnie.
18-01-2024 [19:17] - Ptr | Link: Chanuka to standard światowy
Chanuka to standard światowy włącznie z Rosją, a kod kulturowy to wewnętrzne przekonania. Są brutalnie łamane co do ducha. To musi rodzić bunt. Tusk to Polski 9.11.
18-01-2024 [13:37] - Alina@Warszawa | Link: Tusk jest obrzydliwy w tym
Tusk jest obrzydliwy w tym wyliczaniu wynagrodzeń dziennikarzy, bo dziennikarze to przeważnie jednoosobowe firmy i nie ma mowy o wynagrodzeniu typu etat, ale o kontrakcie, który obejmuje wszystkie koszty usług dziennikarskich typu zatrudnienie fachowców do przygotowania materiałów, koszty transportu, podatki, ZUS, NFZ, a poza tym taki dziennikarz na wizji nie może wystąpić w podartych dżinsach, albo występować wciąż w tej samej kiecce.
Ale Tusk wie, że mówi do sprzątaczek, które są jego głównym elektoratem, dla których podawane wynagrodzenia są faktycznie kosmiczne.
Co jeszcze ciekawsze sam Tusk nie porównuje tych dziennikarskich "wynagrodzeń" do tego co sam dostaje teraz i co dostawał jako król Europy, kiedy uciekł w 2014 roku przed odpowiedzialnością za szwindle i zbrodnie w czasie swoich pierwszych rządów.
Pieniądze, jakie dostał Lis, wyglądałyby jeszcze bardziej imponująco, gdyby je przeliczyć na $ albo euro i porównać z przeliczonymi gażami tzw. PiS-owskich dziennikarzy. Ci drudzy wyszliby na idiotów pracujących "na waciki" (Bieńkowska). Poza tym nie mam pojęcia ile dostawali komentatorzy np. w czasach Lisa za chwalenie Tuska i ile dostają teraz?
18-01-2024 [14:08] - Swisspola | Link: Szkoda, że pani odniosła się
Szkoda, że pani odniosła się tylko do połowy mojego wpisu i to tej połowy którą co dzień możemy widzieć w TV Republika. Współczesna manipulacja polega albo na wymieszaniu wiarygodnych wiadomości z niewiarygodnymi co pozwala zdewaluować prawdę albo powtarzanie pól prawdy sobie tylko wygodnej!
18-01-2024 [19:56] - Alina@Warszawa | Link: Myślałam, że ucieszy się Pan,
Myślałam, że ucieszy się Pan, że napisałam cokolwiek ... Przeważnie piszę co uważam za stosowne i w takim zakresie.
O technikach manipulacji każdy w Polsce wie. Moge tylko uściślić, że najbardziej parszywi manipulatorzy i propagandyści stosują 1 prawdziwą informację, że by uwiarygodnić 99 kłamstw (jak Tusk, Urban, Zandberg, Michnik, Hołownia, itp).
18-01-2024 [20:12] - Swisspola | Link: Dorzuciłbym jeszcze kilka
Dorzuciłbym jeszcze kilka nazwisk, ale nie chce podgrzewać atmosfery.
18-01-2024 [14:12] - Mika | Link: Wszystko pięknie, tylko GDZIE
Wszystko pięknie, tylko GDZIE SĄ MEDIA I DZIENNIKARZE!!! Dlaczego nie zostanie rzetelnie przedstawione, kto ile zarabiał i kiedy. Obszerny artykuł włącznie z grafikami na social. Są jakieś pojedyncze artykuły, ale to tego trzeba podejść konkretnie, omówić wszystkich i pokazać rzetelnie!!! Zrobiłabym gdyby miała dostęp do takich danych. Nie mam i nie jestem też dziennikarzem, żeby to poprawnie opisać. Mogę natomiast posłać to w świat, udostępniać artykuł jak i grafiki/tablice z tą informacją, aby pokazywać prawdę. Mogę poprosić swoich Prawych, aby pomogli mi to rozpowszechnić. Ale co, jak nie ma. A może jest i mi umknęło, więc poproszę o link i podam dalej.
18-01-2024 [14:58] - Darek65 | Link: " I tak mamy w TVN bardzo
" I tak mamy w TVN bardzo ostrą krytykę nawet na głupie...." - cały czas słyszę narzekania, jaki to Tusk, TVN są źli i niewdzięczni, jak to nieładnie kopią po kostkach i grają nieczysto. Do jasnej ciasnej, a czego się spodziewaliście ? Laurki dla PIS-u. Przecież było wiadomo, że nastąpi frontalny i bezpardonowy atak. Było 8 lat na to, aby się przygotować i zrobić z TV Republika telewizję ogólnopolską. I nadal widać bezwład. Przekaz PIS-u niespójny i płaczliwy, takie pospolite ruszenie. Może wieloletni posłowie wyskoczą z kasy i złożą się na profesjonalnego doradcę w sprawie wizerunku, na profesjonalne social media. Raczej biedni nie są. Może to my zamiast narzekać na Tuska i odmieniać go na wszystkie przypadki przyciśnijmy PIS i zmuśmy do działania ?
18-01-2024 [21:41] - Hornblower | Link: Nie żartuj. Nikt z własnej
Nie żartuj. Nikt z własnej kieszeni nie da nic. I to jest problem, bo co zastąpi strumień szmalu ze spółek skarbu państwa, agencji rządowych, itd.? W dodatku w sytuacji, gdy ten strumień szmalu (a mówimy o miliardach, nie milionach) zostanie przekierowany i zasili przeciwników politycznych?
18-01-2024 [23:10] - Darek65 | Link: Partia dostaje dotacje, ma
Partia dostaje dotacje, ma kasę. Łatwo nawoływać do walki o Polskę, jak się siedzi na sejmowym stołku od lat, z comiesięczną pensyjką i przywilejami. Przypominam sobie, jak udzielałem się w klubie Gazety Polskiej. Za wszystko płaciliśmy sami, z dobrowolnych składek. Poproszony o comiesięczne wsparcie w wysokości 500,00 zł., poseł Witold Czarnecki, olał nas koncertowo. Jedyne wsparcie było ze strony jednej z parafii, która użyczała auli na spotkania z Wildsteinem i innymi.
18-01-2024 [18:22] - Pers | Link: @Alina
@Alina
// kiedy uciekł w 2014 roku przed odpowiedzialnością za szwindle i zbrodnie w czasie swoich pierwszych rządów. //
Nie kłam. Nie było i nie jest prowadzone żadne postępowanie przeciwko niemu.
Poszedł do Brukseli dla kasy i prestiżu.
18-01-2024 [19:42] - angela | Link: Aby do wyborów w USA. Donald
Aby do wyborów w USA. Donald Trump pogoni rudego Niemca. Jedyna nadzieja bo prezydent podpisze ustawę.