Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

@Smieciu to nie PiS-owski mity upadają, to upada Polska

Swisspola, 14.01.2024
Wiesz @smieciu, dlaczego jeszcze nasz świat istnieje. Bo mamy doktrynę MAD. Żadne państwo nie odważy się nacisnąć guzika, bo mamy równowagę i byłoby to równoznaczne z likwidacją również własnego kraju. ROWNOWAGA! Czy uważasz, że równowagą była zmiana ustawy i wybranie na miejsce sędziów TK w czerwcu 2015 roku 5 nowych sędziów, których kadencje kończyły się już po wyborach? A czy wiesz, że wtedy równowaga w TK sędziów z nadania PO była 14:1. Równowaga jak rudy volksdeutsch to rozumie a jakis idiota, prof. prawa mówi o sędziach dublerach! Podobnie jest z TVP. Nie wiem może jesteś za młody, ale pamiętam, kiedy jeszcze nie było TV Republika, za poprzednich rządow rudego volksdeutscha, jedynym medium broniącym, choć w niewielkim stopniu PiS, była TV Trwam. Pamiętasz, że ich nie wpuszczano na konferencje prasowe? Jakie były protesty, bo nie chcieli jej dać miejsca na multipleksie. Czy to była równowaga? Identycznie było z sędziami. Nie wiem, czy pamiętasz ten słynny filmik jak "KWIAT POLSKIEJ PALESTRY" wniebowzięty wracał z narady z PO? NIEZALEZNOSC aż biła od panów profesorów, od bezprawia!!! Oczywiście, że w sądownictwie najlepsza jest niezależność i odpowiedzialność a nie żadna równowaga, ale niestety politycy obesrali na życie na każdym kroku. Janda miała rację, że srają jej na łeb myliła się co do jednego, że nie tylko PiS, ale cala klasa polityczna, a najbardziej rudy volsdeutsch!

Dlatego dzisiaj mamy anarchie i państwo bezprawia, bo nie zadbano o równowagę. Ja od 15 lat nie włączam TVN-u. Dlaczego zabrali mi TVP? Przecież nikt nikogo nie zmuszał do oglądania TVP INFO. Ale mnie zabrali tę możliwość. Co bali się, że wyjdą na jaw ich machlojki i zdrada. Ale ten rudy volksdeutsch jest głupi. Dzisiaj w dobie informacji nie jest w stania zablokować żadnej informacji. Lepsza od blokady jest dezinformacja, która jak widać po pelikanach jest niezwykle skuteczna! Sam uważałem, że tak nachalna krytyka stała się promowaniem Tuska i odbierała absolutnie wiarygodność TVP Info, bo podobnie było z Lepperem. Jednak potrafiłem z tych informacji wyciągnąć sobie fakty pomijając resztę propagandy. Wiem, że było i jest wielu którzy łykali wszystko jak pelikany (ja się boję, że należysz do tej grupy ze strony TVN). Ale tutaj znowuż chodzi o brak równowagi w naszym „niezależnym” wymiarze sprawiedliwości. Jeśli pomówisz jakiegoś posła niesłusznie, to wtedy i tylko wtedy podaje Cię natychmiast w obronie dobrego imienia do sądu. Tusk czy Grodzki podali TVP INFO do sądu? Gdzie jest ich dobre imie? A z drugiej strony PiS i TVP Info biło piane, ale jeżeli choć połowa tego co podali w filmie RESET była prawdą, to w państwie prawa Tusk powinien stanąć bądź przed sądem bądź przed Trybunałem Stanu. Powtarzam w państwie prawa! Wiesz, że trudno nazwać mnie zwolennikiem rudego volksdeutscha, ale Kamiński i Wąsik siedzą przez Kaczyńskiego, który powinien w takim razie siedzieć z nimi. Jak uważasz czy prowokacja, której się dopuścili na koalicjantach PiS-u, a się jej dopuścili, była bez wiedzy ówczesnego premiera i jego akceptacji? I wszyscy w PiS boja się o tym głośno mówić.

Przyjmując do siebie jakieś fakty należy myśleć a nie emocjonalnie łykać każdą propagandę. Jednocześnie ostrzegam TV Republika. Uważajcie i nie stańcie się tubą PiS-u. Bądźcie rzetelną TV dla prawdziwych patriotów, którzy również widzą wiele błędów Kaczyńskiego i współwinne PiS-u w zaistniałej sytuacji. TVP Info poprzez swoja nachalna propagandę miało też wielu przeciwników wśród PiS-u a niezdecydowanych wepchnęło w łapy rotacyjnego błazna!  TV Republika musi pamiętać, że wraz z odejściem Kaczyńskiego PiS się rozleci, a wtedy możecie i wy upaść. Wiem, że teraz trudno mówić o czymś innym niż o łamaniu prawa przez rudego volksdeutscha, ale PiS a przede wszystkim Kaczyński z Morawieckim mają też swoje za uszami!
 
Pamiętajcie każdy polityk który swoje postępowanie będzie tłumaczył postępowaniem i łamaniem prawa przez przeciwników, to nie jest patriota tylko zdrajca, chcący dla partykularnych interesów swoich lub swojej partii demontować naszą Ojczyznę!!! W cywilizowanym świecie naszej cywilizacji mamy podobno trójpodział władzy. No to spójrzmy. Nasi politycy, którzy stanowią władzę ustawodawczą zawładnęli tez władzę wykonawczą, czyli rząd. Jakby tego było im mało to zagarniają też władze sadowniczą ze skorumpowanymi profesorami i doktorami bezprawia. No i najważniejszą w dobie informacji zawłaszczają czwartą władzę czyli media. Mamy więc wszystkie 4 władze w jednych rudych łapskach!!! Czy to jest demokracja czy dyktatura? Tym bardziej, że zawłaszczanie odbywa się z łamaniem elementarych podstaw prawa, przy głośnej aprobacie profesorów od bezprawia! Ostrzegam jako patriota wszystkich polityków:
 
kto przejmuje władzę absolutną, ten przejmuje także absolutna odpowiedzialność!

W końcu należy tę zasadę egzekwować!!!
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 8898
u2

u2

14.01.2024 12:32

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na @Swisspola:

"że ch...j z tą Polską, byleby Tusk wygrał."
Ano, jak by oglądać tylko TVNazi i nie weryfikować co tam wygadują, to był prosty logiczny wniosek :-) :-) :-)
Swisspola

Swisspola

14.01.2024 13:49

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na @Swisspola:

Dawno temu ułożyłem taką fraszkę:
Polacy do kupy,
jak strach u dupy!
Niedawno widziałem w TV pewnego pana profesora, który powiedział przerażającą rzecz. "Sytuacja w Polsce do złudzenia przypomina sytuacje z końca XVIII wieku, kiedy to Fryderyk II opłacał zrywanie sejmów i śmiał się, kiedy Polacy się kłócili i bili." Jak to się skończyło to wiemy wszyscy. Obawiam się, że w tym kraju jest więcej zdrajców niż bohaterów i dlatego historia wystawia nam ciągle tak krwawe rachunki! A podobno mądry Polak po szkodzie!
u2

u2

14.01.2024 14:20

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Dawno temu ułożyłem taka

Fryderyk II opłacał zrywanie sejmów i śmiał się, kiedy Polacy się kłócili i bili
Ale, ale. Frydek drugi był niziutki (156 cm, co prawda wtedy wszyscy byli dużo niżsi niż obecnie) i mówił na dworze wyłącznie po francusku. Niemiecki uważał za język chłopski, nie arystokratyczny. No i mścił się za swoją niespełnioną młodzieńczą miłość, którą jego bezwzględny ojciec skrócił o głowę. Kto wie co tam by się urodziło z tego związku Frydka :-)
Alina@Warszawa

Alina@Warszawa

14.01.2024 14:47

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Fryderyk II opłacał zrywanie

Nieprawda, że wszyscy byli niziutcy - Królowa Jadwiga miała prawie 1,80 m wzrostu ... Jagiełło też mały nie był.
u2

u2

14.01.2024 16:04

Dodane przez Alina@Warszawa w odpowiedzi na Nieprawda, że wszyscy byli

wszyscy byli niziutcy
Królowa Jadwiga to parę wieków wcześniej. Widziałem autentyczne umundurowanie polskich legionistów z wojen napoleońskich. Tak jak sam Napoleon za wysocy to nie byli.
PS. To wszystko zależy od genetyki. Jak ktoś się wychowuje w ciężkich warunkach to ma ciało mniejsze, które łatwiej się przystosowuje do trudnych warunków.
Art

Art

14.01.2024 11:38

Że też wam się chce ze śmieciami dyskusję prowadzić.Wyganiali go zewsząd,gdzie uporczywie właził,aż o tu przytulono.Dziwne.
u2

u2

14.01.2024 12:51

Dodane przez Art w odpowiedzi na Że też wam się chce ze

Wyganiali go zewsząd,gdzie uporczywie właził,aż o tu przytulono
Admin ostatnio nawet się zbulwersował i napisał coś o braku moralności szmacia. Ale oczywiście go nie ograniczył jak Ruszkiewicza. Widać te antypolskie androny, które szmaciu plecie na NB @admin uważa za nieszkodliwe :-)
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

14.01.2024 13:38

Podczas wczorajszej czarnej mszy w Bazylice Gdańskiej została poświęcona unikalna relikwia. Walizka, w której dziadek prezydenta Gdańska przywiózł pieniądze zarobione na robotach w Niemczech.
https://pbs.twimg.com/media/GDzKoBzWYAA4prF?format=jpg&name=large
smieciu

smieciu

14.01.2024 14:01

@Swisspola
Piszesz o równowadze. Pięknie! Tylko że o ile może na niej zależeć panu (wątpię czytając przymiotniki określające Tuska) to z pewnością nie zależy na niej władzy. Przecież PiS starał się jak tylko mógł by nie było równowagi. By przejąć kontrolę - czyli czymś zawładnąć.
PiS przykładowo chciał wykopać TVN. Co w połączeniu ze sprzyjającym Solorzem dałoby mu dominację w TV. PiS chciał kupić WP. Jeśliby się udało jedynym dużym portalem antyrządowym wówczas zostałby Onet. PiS za pomocą Orlenu wziął się za kupno różnych mniejszych mediów i portali. PiSowski rząd za pomocą dotacji (reklamy czy inne dotacje bezpośrednie) uzależnił od siebie inne media. Np. defence24.pl i wiele innych. PiS nawet (nowum w Polsce) wziął się za zamykanie portali internetowych. Np. nczas.pl.
No i właśnie. W samej TVP mieliśmy prawdziwy pokaz równowagi :) Codzienne Tusk niemieckim agentem! Natomiast PiS (zgodnie ze słowami Sikorskiego) łaski Amerykanom nie robił... Bo tylko Polskę reprezentował.
To ma być równowaga?
Równowaga to ja panie Swisspola. Ktoś kto tutaj pisze inaczej niż każe propaganda.
Ktoś kto pokazuje metody PiS. Wykazuje że nie różnią się od metod polityki na świecie. Przeciwnie. Mogą być nawet bardziej brutalne, chamskie i kłamliwe.
To ostanie zwłaszcza mnie najbardziej nakręca. Kłamstwa. Nieustanny zalew kłamstwa. Ciągłych oskarżeń innych o to co sami realizują. Nic mnie bardziej nie odrzuca jak ta fałszywa świętoszkowatość.
Mamy więc wszystkie 4 władze w jednych rudych łapskach!!! Czy to jest demokracja czy dyktatura?
Proszę się nie obawiać. PiS nie jest tym czym się tutaj ludziom wydaje. Jest coś więcej. Poradzą sobie. W takiej czy innej formie.
u2

u2

14.01.2024 14:09

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Swisspola

PiS przykładowo chciał wykopać TVN.
Nie wykopać, ale żeby miał kapitał w Polsce, a nie na lotnisku w Amsterdamie pod fikcyjnym adresem, pod którym nikt nie urzęduje. To są proste sprawy :-)
Swisspola

Swisspola

14.01.2024 15:56

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Swisspola

Szanowny panie Tusk dopiero teraz zasłużył u mnie na epitety jakimi go obdarzam. I żeby była jasność, nie dla PiS-u, ale dla Polski. Już zniósł nasze weto na relokacje choć i za PiS-u ono nie było zbyt ostre. Wprowadzi EURO no i zgodzi się na zmianę traktatów. A te projekty dla Polski oznaczają katastrofę. Nie mowię już o ekonomicznej stronie jak torpedowanie CPK, portu kontenerowego w Świnoujściu, elektrowni jądrowej. Już widzimy jego redukcje zakupów wojskowych co oznacza, że powróci koncepcja obrony na linii Wisły. Tamtych PiS-owców na wschód od Wisły niech szlag trafi. Nie szanowny panie, Tusk to jest zdrajca i łobuz polityczny którego trudno inaczej nazwać jak rudy volksdeutsch. Natomiast pańska wypowiedz odnośnie mediów jest skandaliczna, bo sam to przeżyłem w latach 2008-2015 i bardzo dobrze sie orientuje o rozłozeniu sił medialnych, dlatego uwazam, że szkoda dyskutował. Można manipulował podając połprawdy ale pan je zakłamuje co jest przestępstwem, obojętnie czy pan sobie je sam uroil czy powtarza za propagandą! Szanowny panie ja zwalczam zidiociałych, bezkrytycznych wyznawców, jakim jest również pański przeciwnik U2. Uważam, że politycy na tyle się odważają, bo czują się bezkarni mając za sobą armie bezkrytycznych zidiociałych wyznawców. Należy pisać co dobre a co złe bez rozdziału na partie. W innym przypadku są to manipulacje!
O której propagandzie pan piszesz, bo w TV-Info się skończyła, pozostała w ramach waszej „równowagi” TVN-owska i rozpoczyna się ta oficjalna na TVP. O rozgłośniach radiowych nie wspominam! Pisze pan jak rudzielec. Równowaga jest, jeśli ktoś krytykuje tylko PiS jak pan. Panie to jest pańska równowaga, jak pan to rozumie! Zawsze mówiłem, że głupota jest zaraźliwa jak Covid
u2

u2

14.01.2024 21:17

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Szanowny panie Tusk dopiero

uwazam, że szkoda dyskutował. Można manipulował podając połprawdy ale pan je zakłamuje co jest przestępstwem
Szwajcar, słownik do ręki, albo włącz autokorektę.
PS. Kłamstwo nie jest karalne. Prawda jest ścigana i karana z całą bezwzględnością.
Teresa Bochwic

Teresa Bochwic

14.01.2024 20:42

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Swisspola

Nie PiS, tylko KRRiT, bez przesady, i nie TVN, tylko jeden z jego 15 kanałów, pełnych nieścisłości i przeinaczeń najłagodniej mówiąc. Nadawany na 3 innych kanałach, więc akt byłby głownie symboliczny. Kapitał jest określony w ustawie: ma być max 49 proc. obcego (spoza Unii). A mają 100 proc. kapitału z USA, które o ile wiem, w Unii nie są.
tricolour

tricolour

14.01.2024 14:05

@swiss
Jeżeli upada polska obłudy i nienawiści, to bardzo dobrze, że upada - to jest naturalna kolej rzeczy ponieważ na tym polega upadek.
Jednocześnie nie widzę materii, z której można by zbudować inną Polskę.
spike

spike

14.01.2024 16:16

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @swiss

@tri
ty nie jesteś materią, na bazie której można cokolwiek zbudować, jedyną jaką będziesz, to karma.
Taki ciebie czeka marny los, jedyny pożytek to użyźnienie gleby. :))))))))))))
Siberian Husky Dog

Siberian Dog Husky

14.01.2024 16:55

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

Ta władza zachowuje się jak Nikodem Dyzma, który dziwnym zrządzeniem losu znalazł się na ekskluzywnym raucie i szybko musi się nażreć jak świnia, zanim ktoś się zorientuje i go towarzystwo wypierdoli na zbity pysk.
tricolour

tricolour

14.01.2024 22:31

Dodane przez spike w odpowiedzi na @tri

@spike
Od czasu waszego wygrania przegranych wyborów, bardzo mi się podoba, że każdy mój wpis wyzwala w tobie fałszywy uśmiech.
Jesteś prawdziwym polakiem i takimż katolikiem. 
Jak ja lubię zdzierać maski...
Hornblower

Hornblower

14.01.2024 14:26

I tak oto trwa kolejny etap wojny polsko - polskiej.
Szlachetni Tutsi, dzień i noc rozmyślający jakby tu nieba obywatelom przychylić, pracujący dzień i noc pro publico bono, obsadzający stanowiska tylko i wyłącznie kierując się kwalifikacjami i przydatnością w dziele budowania potęgi Ojczyzny. Nieugięcie sprzeciwiający się najmniejszej nawet próbie uszczknięcia choćby okruszka niezależności i niepodległości Polski. Niestrudzenie naprawiający prawodawstwo, służbę zdrowia i tzw. wymiar sprawiedliwości. Budujący przyszłą potęgę Ojczyzny poprzez stworzenie praktycznie idealnego systemu oświaty. Działający zawsze zgodnie z prawem - dura lex, sed lex - i zawsze mówiący tylko prawdę, zwłaszcza w mediach publicznych. Na arenie międzynarodowej realizujący plan budowy imperium, dzięki czemu jesteśmy (no, właściwie byliśmy) potęgą, z którą liczą się najwięksi gracze. Twórcy niezwyciężonej, uzbrojonej po zęby i kierowanej przez najlepszych synów Ojczyzny armii, przed którą drżą już mocarstwa. I tak można by wyliczać w nieskończoność, bo zasługi ich nie do opisania.
Z drugiej strony Hutu, banda oszustów, nieudaczników i obcych agentów, gotowa sprzedać Ojczyznę każdemu za miskę soczewicy. Dyszący żądzą zemsty na Tutsi, za ich prawość i szlachetność, gotowi najlepszych synów (i córki rzecz jasna też) Ojczyzny wtrącić w czeluście lochów, za ich trudy i znoje, co to dla Polski czynili. Nie cofną się przed żadnym świństwem, byle szlachetnych, prawych i kompetentnych Tutsi powypieprzać z wszystkich dobrze płatnych państwowych synekur i zastąpić ich swoimi dyletantami mianowanymi z klucza partyjnego i rodzinnego. W podskokach spełniający instrukcje jak nie z Berlina, to z Moskwy, a w zasadzie to nie wiadomo skąd jeszcze. Zamierzający obrócić w proch i pył wielkie dzieło wizjonera ministra Błaszczaka, w imię swoich podłych mocodawców. Zamierzający przekształcić najbardziej obiektywne media publiczne na świecie w swoją tubę propagandową. I tak można by wyliczać w nieskończoność, bo niegodziwości ich nie do opisania.
Naprawdę tak to wygląda?
Bo jak dla mnie, to zwykła walka politycznych gangów, namaszczonych jeszcze w Magdalence, walka o władzę i pieniądze. Wielkie pieniądze. Publiczne, czyli nasze wspólne. Reszta nie ma najmniejszego znaczenia.
smieciu

smieciu

14.01.2024 14:28

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na I tak oto trwa kolejny etap

Wojna polsko-polska w której nie jesteśmy stroną.
u2

u2

14.01.2024 14:36

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na I tak oto trwa kolejny etap

I tak można by wyliczać w nieskończoność, bo zasługi ich nie do opisania.
Nieskończoność nie istnieje. Spróbuj policzyć na głos do miliona. Podaj wyniki kiedy skończysz :-)
A zasługi są do opisania, np. obrona polskiej granicy ze ZBiR-em przed zielonymi ludzikami na zielonej granicy, którą tak artystycznie opisała w swoim epokowym dziele Aga Holland, nagrodzonym na słynnym Festiwalu w Wenecji specjalną nagrodą jury (czyt. żiri). Ponadto polski sprzęt pomógł Ukrom odeprzeć Kacapów w Specjalnej Operacji Wojskowej. Teraz Ukry pokazali nam środkowy palec, ale przyjdzie jeszcze koza do woza :-)
Swisspola

Swisspola

14.01.2024 16:08

Dodane przez Hornblower w odpowiedzi na I tak oto trwa kolejny etap

Masz absolutna racje. Wpadliśmy w łapy politycznych pomagdalenkowych rodzin mafijnych, tylko co można zrobić dla Ojczyzny. Chociaż jak mamy takich Tutsi jak @u2 czy takich Hutu jak @smieciu to chyba nie ma już dla Polski ratunku.
u2

u2

14.01.2024 16:12

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Masz absolutna racje.

nie ma już dla Polski ratunku
Ano nie ma. Po prostu wy Niemcy jesteście dla nas Polacken dużo za silni. To są proste sprawy :-)
sake3

sake2020

14.01.2024 17:52

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Masz absolutna racje.

@Swisspola....A oprócz Hutu i Tutsi sa jeszcze inne plemiona biorące udział w likwidacji Polski? Ja ich widzę a pan? Może trzeba bardziej wnikliwie a mniej stronniczo spojrzeć i cofnąć się do czasu budowania partii Tuska za niemieckie pieniądze.Po drodze były pojednanie polsko-niemieckie i prośby wybaczania sobie win przez polski Episkopat,oraz w Krzyżowej.Były niemieckie medale hojnie wieszane na piersiach Tuska,Schetyny,Bodnara w niemieckich ambasadach.za dobrą antypolską robotę.Nikt nie zareagował na słowa Schrodera na temat umiejętnego obgłaskania Polaków.Trudno mówić o ratunku dla Polski jeśli w Polsce rzadzi Tuskiem pan Bachmann,paniusia Leyen i pan Weber oraz niemeickie media.Ale jest i usmiech przez łzy.Niemcy nas doceniają,oferują nam ambitne prace na swoich polach uprawnych i w domach opieki.To nic że zdarzy się,że jakis szemrany niemiecki biznesmen.nazywajacy się hitlerowcem naubliża Polakom .Polski sąd wyrokiem i tak obdarzy skarżaća go Polkę.To kto ma Polskę ratować? Przecież nie ci opluwający PiS i polskich patriotów.A widzimy ich wszędie.
Swisspola

Swisspola

14.01.2024 19:30

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Swisspola....A oprócz Hutu i

Ależ oczywiście tylko, że Niemcy zawsze starali się nad nami panować. Zawsze byliśmy dla nich pośmiewiskiem i zawsze znaleźli zdrajców wśród nas, którzy im w tym pomagali. Proszę się zastanowić jak można szanować naród, który siebie nawzajem sam tak nie szanuje. Przecież Hutu i Tusijak, jeśli nie bezpośrednio to pośrednio od wieków pomagają Niemcom w zniewoleniu Polski. Zawsze mieli jakieś kierownictwo. Jedni w Moskwie inni w Brukseli i Berlinie. Jeszcze inni w Washingtonie a jeszcze inni w Tel Awiwie. Przecież pisałem o tym, że mamy więcej zdrajców jak bohaterów. Pan by chciał abym krytykował tylko jedna stronę a ja się sprzeciwiam takiemu stawianiu sprawy, bo obie te bandy bardzo szkodzą Polsce. Dzisiaj PiS zwołuje protesty patriotów w imię obrony ojczyzny a gdzie byli żeby przez 8 lat zmienić ustawę o referendum i dać Polaka narzędzie wpływania bezpośrednio na losy Polski. Ale tutaj było dla nich niebezpieczeństwo, że taki zapis mógłby naruszyć i ich pozycje. Niestety takie są zasady demokracji. Teraz niech się bronią sami. Ja chcę bronić Polski a nie przywilejów jakiejkolwiek bandy politycznej! Dla dobra Polski najważniejsze jest teraz wygonić rudego volksdeutscha. Jeśli PiS chce wygrać następną batalie to schowajcie tych starych pryków z prezesem na czele, bo te karty są zgrane aż przezroczyste i budzą tyle negatywnych emocji, że aż strach. Przecież już w 2015 roku PiS wygrało tylko dlatego, że schowali Kaczyńskiego i Macierewicza! Oj chyba panu potrzebny jest obiektywizm!
 
PS: Proszę sobie posłuchać Sośnierza z wystąpień w sejmie poprzedniej kadencji. Dla ułatwienia dodam, że pan Sośnierz zwraca się do rządu pana Mazowieckiego a nie do rządu Tuska.
 
https://www.youtube.com/…
u2

u2

14.01.2024 19:39

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Ależ oczywiście tylko, że

w 2015 roku PiS wygrało tylko dlatego, że schowali Kaczyńskiego i Macierewicza!
E nie. Wygrali tylko dlatego że wasz człowiek w Warszawie ewakuował się do Brukseli. Po 8 latach ludzie zapomnieli kim on jest naprawdę i co oznacza Kaszub rządzący się w Polsce.
PS. Co prawda wygrali w 2019 wybory do Sejmu, ale już do Senaciku przegrali i to był sygnał ostrzegawczy że wasza niemiecka agentura rośnie w siłę. Może po prostu jesteście za silni na nas Polacken tak jak w 1939 roku.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Swisspola
Nazwa bloga:
Swisspola
Zawód:
Programista
Miasto:
Oftringen

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 64
Liczba wyświetleń: 415,152
Liczba komentarzy: 1,336

Ostatnie wpisy blogera

  • Lepszy przerażający koniec niż przerażenie bez końca
  • Patriotyczny test prezesa Kaczyńskiego
  • Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało,

Moje ostatnie komentarze

  • Mam sąsiada, któremu na skutek nieszczęśliwego wypadku podnośnik (300 kg) zmiażdżył nogę. W szpitalu powiązano mu nogę drutami tak aby nie odpadła i zwolniono go ze szpitala do domu. Niestety w domu…
  • Może i masz racje, ale najgorsze szambo jakie może się Polsce przytrafić to wygrana Druciarza i tercet Tusk, "Bodnera" i Dupiarz. Przypuszczam, że byłby to następny rozbiór Polski. Święta trójca:…
  • Sam nie za bardzo ufam sondażom, uważając je za środek manipulacji, ale wiem ze Nawrocki nawet wśród zwolenników PiS-u ma wyraźnych przeciwników. Zresztą sam, gdy go słucham to mam wrażenie, że…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • 7 Grzechów głównych — Grzech 2, Finanse
  • 7 Grzechów głównych
  • Marsz, marsz Poloni

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, @ Swiss pola  Smutna to prawda. Niestety masz rację. Pzdr 
  • Alina@Warszawa, @Sake3! Nikt na NB nie kwestionuje wyboru Nawrockiego! Wszyscy doceniają jego wybór iw obecnej sytuacji!  Co do niechęci do PiS - wskaż Sake3 co w zarzutach tu przedstawionych - konkretach, jest…
  • sake2020, No tak,ledwo 4 dni minęły od wyborów a już na NB kwestionuje się wybór Nawrockiego. Myślę że wpływ na to ma niechęć do PiS-u tak tu pielęgnowana i podatność. na wypowiedzi i sugestie uśmiechniętej…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności