Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Apel do patriotów Polaków

Swisspola, 07.01.2024
Zwracam się do wszystkich Polaków, przede wszystkim tych którzy mają dość wojny polsko polskiej, mają dość dwóch starców, którzy dla swojego ego niszczą naszą ojczyznę. Do tych których oszukała Trzecia Droga hasłem „Szczęśliwej Polski już czas”. Już widać, że chodziło o ich szczęście, szczęście polityków nawet kosztem lamania prawa, konstytucji i chaosu. Koszem Polski i Polaków. Sam, kiedy słyszę polityków PiS, żeby wziąść udział w protestach 11 Stycznia mam duże wątpliwości, że żebrzą o wsparcie dla PiS-u. Pomyślałem niedoczekanie.
Ale drodzy rodacy, teraz naprawdę nie idzie o tę czy tamtą bandę polityczną i stołki dla politycznych bandziorów, Dzisiaj walka idzie nie tylko o wolne media, ale przede wszystkim o naszą Ojczyznę, o Polskę, jej suwerenność, wolność, o naszą przyszłość. O przyszłość naszych dzieci i wnuków. Walka idzie o sens przelanej krwi przez naszych przodków. Nie miejmy żadnych zahamowana, że tę bandę volksdeutschowi rudego bandyty należy się raz na zawsze pozbyć, zanim nas sprzeda Berlinowi. To jest priorytet. Przypomnę tylko, że po 21 latach po zdobyciu niepodległości w roku 1918 nasz ZACHODNI PRZJACIEL zrównał nam ojczyznę z ziemia i wymordował 6 mln naszych rodaków. Dzisiaj stajemy przed podobnym problemem. Nasz ZACHODNI PRZYJACIEL znów chce nas zniewolić po 35 latach "odzyskania niepodległości". Nie silą i czołgami, ale rękoma V kolumny i polskich volksdeutschów. Weźmy udział w demonstracjach 11 Stycznia dla naszej ojczyzny, dla nas i dla naszych dzieci. Walczmy o Polskę! Nie skazujmy naszych dzieci i wnuków na ponowne przelewanie krwi w imię wolności Polski. Pozostawmy im wolną Polskę!
Bądźmy raz mądrzy przed szkodą!!!
 
Przeżyliśmy bandytę ruska, przeżyjemy bandytę tuska.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10413
u2

u2

07.01.2024 11:45

Koszem Polski i Polaków. Sam, kiedy słyszę polityków PiS, żeby wziąść
Polska język, trudna język :-) :-) :-)
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 11:57

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Koszem Polski i Polaków. Sam,

Ty nie masz wolnych niedziel? Cały czas na służbie?
To dla ciebie "Polska język, trudna język :-) :-) :-)" bo tyle razy cię prosiłem, żebyś nie komentował moich wpisów i jeszcze nie zrozumiałeś. Proponuję tłumacza na Google. Wujek Google naprawdę Ci pomoże, bo psychiatra nie ma już niestety co tu robić.
u2

u2

07.01.2024 12:07

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Ty nie masz wolnych niedziel?

Proponuję tłumacza na Google
A ja tobie proponuję jakąś autokorektę tekściorów, które piszesz. Dostałeś jakiegoś wzmożenia noworocznego, a to niedobsz, oj niedobsz, dla poprawnej polszczyzny. Rozumiem, żeś się całkowicie zniemczył, ale warto mieć jeszcze choć trochę szacunku dla Polnische Sprache, bo piszesz na polskim portalu, głównie do nas Polaków. Nie potwierdzaj stereotypów o was Niemcach. Pokaż, że masz choć trochę kulturki :-)
Pers

Pers

07.01.2024 12:13

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Ty nie masz wolnych niedziel?

@Swisspola
U nich są wolne soboty.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

07.01.2024 11:47

Kto to zwołuje na demonstrację w mroźny, powszedni dzień, przed ogłoszeniem werdyktu przez SN i decyzji Prezydenta.
Kto to taki? Jak nazwać takiego ktosia 😎
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 12:00

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Kto to zwołuje

Ja nie wzywam nikogo na piknik. To ma być protest patriotów w walce o wolną Polskę. Wydaje mi się, że w takiej intencji żądna pogoda patrioty nie przerazi.
sake3

sake2020

07.01.2024 12:30

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Kto to zwołuje

Mamy czekac na piekny majowy dzień? Ja wiem,że manifestacja z pewnością będzie mniej liczna przecież nie będzie wsparta przez UE jak tuskowe spędy,ale ile można milczeć? W stanie wojennym też było zimno i mróz a jednak naród poszedł i pokazał swoją siłę.Ja obawiam się czegoś innego.Teraz już naród nie ten sam,nie ma pragnienia wolności,jest skłócony i poddaniu praniu mózgów nader skutecznie.Dobrze to ujął na swoim blogu pan @jazgyni -pt,,jak ja nienawidzę Polski''.Wtedy w stanie wojennym tak nie było,nikt nie mówił,że Polski nienawidzi.Była jedność i prawdziwa solidarność.Teraz tego nie oczekujmy.Dlatego sądze,że apel pana @Swisspola jest daremny.Przecież naród beznamiętnie patrzy na bezprawie nowego rządu.Jedna z moich koleżanek powiedziała-,,wszystko jedno kto będzie nami rządził Rus czy Prus byleby w sklepach wszystko było''.
Pani Anna

Pani Anna

07.01.2024 12:42

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Mamy czekac na piekny majowy

@sake3
Może ja mam sklerozę, ale w takim razie przypomnij mi, gdzie konkretnie "naród poszedł w stanie wojennym"?
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

07.01.2024 12:51

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Mamy czekac na piekny majowy

@sake3 ... w tym roku weekend majowy będzie długi i gorący :) Nie rozumiem jednego, dlaczego to kryterium uliczne ma być 11 stycznia. Musiałem coś przespać, tfu przeoczyć 😉
u2

u2

07.01.2024 12:57

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na @sake3

Musiałem coś przespać
Ponoć w czwartek zbierają się na Wiejskiej totalniacy, aby rządzić dekretami i ukazami jak za cara-puszki i lenia Lenina. Pewnikiem nie oglądasz TV Republika i dlatego nie wiesz :-)
PS. W dzień roboczy trudniej zrobić prowokacje, do których przyzwyczaił tatar Polaków podczas Marszów Niepodległości.
sake3

sake2020

07.01.2024 13:09

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na @sake3

@NASZ-HENRY...Długi i gorący weekend majowy jak przypuszczam okaże się znając Polaków pewnie długim grillem a nie manifestacją w obronie wolności.Pieczone kiełbaski z pewnością wygrają z pragnieniem wolności..
Pers

Pers

07.01.2024 12:11

@Swisspola
//mają dość dwóch starców, którzy dla swojego ego niszczą naszą ojczyznę//
Jeden starzec to pan naczelnik Kaczyński.
A drugi?
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 12:39

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Swisspola

Jeśli się nie mylę, to rudzielec też jest emerytem i ten volksdeutsch w polityce jest mniej więcej tak długo jak Kaczyński. Nie zapomnę tego rudego zdrajcę jak liczył glosy w Nocnej Zmianie.
Pers

Pers

07.01.2024 12:50

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Jeśli się nie mylę, to

@Swisspola
//Jeśli się nie mylę, to rudzielec też jest emerytem//
Owszem, osiągnął właśnie wiek emerytalny ale ciągle jest młodszy o 8 lat od pana naczelnika.
66 lat w polityce to wiek średni.
angela

angela

07.01.2024 12:36

"Dzisiaj walka idzie nie tylko o wolne media, ale przede wszystkim o naszą Ojczyznę, o Polskę, jej suwerenność, wolność, o naszą przyszłość. O przyszłość naszych dzieci i wnuków. Walka idzie o sens przelanej krwi przez naszych przodków. Nie miejmy żadnych zahamowana, że tę bandę volksdeutschowi rudego bandyty należy się raz na zawsze pozbyć, zanim nas sprzeda Berlinowi."
No nareszcie Swisspola zrozumial co się dzieje z Polską. 
Tylko szkoda, że jeszcze nie dotarło do niego, że PiS na czele z p. Kaczyńskim, p.Dudą, p. Morawieckim budowali silną i niezależną Polskę, a wielu " na prawicy" im w tym usilnie przeszkadzali i nadal przeszkadzają.
Dla bzdetów i spraw malo waznych w porównaniu z Polską,  mogą zatracić Polskę.
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 13:43

Dodane przez angela w odpowiedzi na "Dzisiaj walka idzie nie

@angela
Ja zawsze rozumiałem co się dzieje w Ojczyźnie, a tak naprawdę szkoda, że do wielu nie dociera fakt, że PiS aktualnej sytuacji jest  współwinny, co tak naprawdę wcale nie rozgrzesza bandę rudego volksdeutscha! Moim zdaniem PiS nie łamało prawa, ale starało się prawo naginać i obchodzić. Często tłumaczyli się tym, że tamci (PO) też tak robili a to jest prosta droga do psucia państwa. Innymi słowy, prowokowali a teraz mamy skutki. Nie obchodzą mnie politycy, ale interesuje mnie Polska. Proszę nie zapominać, że Kaczyńscy brali udział i w Magdalence i przy Okrągłym Stole, co dzisiaj Kaczyński uważa za zdradę! Nie pamiętam Kaczyńskiego z lat 90-siatych, żeby walczył o dekomunizacje polskiej sceny politycznej. Posłuchaj wystąpień Sośnierza w sejmie IX kadencji
youtube.com
a może zrozumiesz, że i PiS nas oszukiwał. Co innego mówili a co innego robili np. w stosunkach z Unią.
smieciu

smieciu

07.01.2024 13:47

Dodane przez angela w odpowiedzi na "Dzisiaj walka idzie nie

Tylko szkoda, że jeszcze nie dotarło do niego, że PiS na czele z p. Kaczyńskim, p.Dudą, p. Morawieckim budowali silną i niezależną Polskę
Nie dotarło bo nic takiego nie miało miejsca. Będę powtarzać do znudzenia. Tą domniemaną budowlę odrzucili w wyborach ci co mieli z niej skorzystać! Tylko że wyborcy nie odrzucili tej budowli gdyż ona nie istniała.
Przegrane wybory ujawniły ogrom iluzji, mitologii którą żyją PiSowcy. Mają cały swój świat mogący istnieć głównie dzięki oderwaniu wyborcy PiS od rzeczywistego życia. To dlatego propaganda PiS była adresowana tak a nie inaczej. Była adresowana do tych, którzy mogli się nabrać.
PiS poczynił swoim socjalem prawdziwe spustoszenie. Ale też sam padł ofiarą. Tak swoją drogą podobnie dzieje się w Europie. Socjal stworzył nowy typ wyborcy. Przekonanego że państwo mu da, wydzieli itp. Ludzie będą pobierać. Tylko kto będzie na pobierających robić? Budować właśnie?
Cała ta idea jaką PiS włożył do głowy wyborcom zawiera ciągle w sobie paradoksy socjalizmu PRL. Jest zwykłym fałszem, kłamstwem mogącym zwodzić jedynie na krótką metę. To silne państwo według tego nowego wyborcy to państwo wydzielające socjal. To wszystko i nic więcej.
Udało się tym wyborcom poprzestawiać w głowie fundamentalne wartości. Jeszcze niedawno prawicowe idee polegały na daniu człowiekowi maksimum wolności. A minimum danin pobieranych przez państwo. Czyli w skrócie: człowiek pracuje na siebie. Sam wypracowuje swój dobrobyt.
Dzięki pisowskiej propagandzie stare etykiety straciły kompletnie swoje znaczenie. Przez co prawica znaczy tyle co lewica. Wszystko stało się po prostu mitologią. Zbiorem hasełek bez realnego znaczenia.
Ciągle się tu słyszy: silne państwo, zdrada, walka o ojczyznę o przyszłość itp. Tylko że to wszystko nie znaczy już kompletnie nic. Mamy tu na NB od czasu wyborów do czynienia ze zwykłym nic nie znaczącym pieprzeniem. Powtarzaniem hasełek pustych.
Wystarczy że Tusk zostawi 800+ i tak naprawdę tyle będzie z osiągnięć pisowskich rządów. Tego co zbudował.
O co więc ten krzyk?
O nic więc. To prosu emocje wyzwalane przez kompletnie pustą propagandę.
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 14:25

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Tylko szkoda, że jeszcze nie

Jesteś niesprawiedliwy, bo gdybyś czytał moje wpisy na NB, to byś wiedział, że jestem krytykiem PiS a nie zwolennikiem, za co byłem już wszystkim. Schwabem, Niemcem, Ruska onucą i wszystkim co najgorsze. Jak może nie wiesz, posiadając jednostronne poglądy, w tym kraju nie można być normalnym i oceniać zdroworozsądkowo. Skrytykujesz PiS to nie ważne czy słusznie czy nie lądujesz w koszu z banda rudego volksdeutscha. Skrytykujesz bandę rudego volksdeutscha, to nawet wbrew faktom lądujesz na śmietniku z moherami. Przywykłem! Masz naprawdę wiele racji, tyle tylko, że jesteś non stop monotonny i jednostronny, czyli antyPiS-owski. Takich jednostronnie patrzących na partie polityczne nazywam wyznawcami i tak naprawdę, wcale nie chce z nimi dyskutować, bo albo dyskusja jest nie merytoryczna albo zbyt nudna. Natomiast chyba niczego nie zrozumiałeś albo nie chcesz zrozumieć, że tutaj wcale nie chodzi o jakąś partie polityczna, tylko o przyszłości Polski i Polakowi. To nie są emocje, ale fakty. Rudy volksdeutsch wycofał nasze veto w sprawie uchodźców i jak dobrze pójdzie podobne obrazki jak z Niemiec, Francji czy Szwecji będziemy oglądali z Warszawy albo Krakowa. Do tego też, nie zablokuje zmiany traktatów i zostaniemy znowuż GG tym razem IV Rzeszy. A ty się pytasz "O co więc ten krzyk?
"
smieciu

smieciu

07.01.2024 14:43

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Jesteś niesprawiedliwy, bo

@Swisspola
To nie są emocje, ale fakty. Rudy volksdeutsch wycofał nasze veto w sprawie uchodźców i jak dobrze pójdzie podobne obrazki jak z Niemiec, Francji czy Szwecji będziemy oglądali z Warszawy albo Krakowa.
Mnie też chodzi tylko o fakty. Ci uchodźcy, których mamy otrzymać dzięki Paktowi są przykładowo kolejnym mitem. Pisałem. Po pierwsze nie ma żadnego Paktu. Narazie osiągnięto jedynie porozumienie, które ma się stać podstawą nowego prawa. Ale do tego jeszcze kawałek drogi. Nie wiadomo co się stanie. Czy w ogóle nastanie. Przede wszystkim czy uda się wyrobić przed wyborami do UE. A nawet jeśli ów pakt wejdzie w życie (może za 2 lata) to wciąż jego idea jest inna niż się mówi. Ten Pakt dotyczy działań na granicach UE nie zajmuje się tym co się stało.
Masz naprawdę wiele racji, tyle tylko, że jesteś non stop monotonny i jednostronny, czyli antyPiS-owski.
O to chodzi. Owszem jestem monotonny. Owszem antyPiSowski. Ale mi też chodzi o fakty. Jestem monotonny bo walczę z mitami. Iluzjami. Pakt jest świetnym przykładem. Problem uchodźców także gdyż działania PiS są w dużej części pozorowane. Murem na granicy z Białorusią zasłania się dużo większe problemy. Napływ Ukraińców. Nielegalną imigrację przenikającą przez Słowację. Przyznawaniem obcym setek tysięcy zezwoleń na pracę (co dodatkowo zaburza normalną konkurencję płacową).
Do tego też, nie zablokuje zmiany traktatów i zostaniemy znowuż GG tym razem IV Rzeszy.
Znowu to samo. To chyba najczęściej wałkuję. Jakiej IV Rzeszy? Ludzie straszą Niemcami a nie widzą że to one mają największe problemy w Europie. Na czym miała polegać dotychczasowa władza Niemiec w UE? Tylko na tym chyba żeby sobie dosrać.
Po prostu niedobrze mi się robi gdy czytam te bzdury o dominacji Niemieckiej. Tępe kompletnie powtarzanie hasełek. Pełne sprzeczności. Dziabanie mózgu propagandą.
Niestety - powtarzam więc jestem monotonny. Mimo że moja monotonność jest pryszczem wobec ogromu klepaniny: Niemcy rządzą UE, IV Rzesza, Polskę chcą zająć? Ale po co? Kto? Niemcy? Które są zajmowane przez obcych? Gdzie tu logika, sens?
Dlaczego Tusk ma trzymać z przegrywami?
A ty się pytasz "O co więc ten krzyk?
Więc się pytam. O co naprawdę ten krzyk, skoro nic się nie trzyma kupy?
Skoro UE jest czymś innym niż się klepie. Tak samo Niemcy. Tak samo Tusk. Tak samo PiS.
Tak samo jak Smoleńsk.
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 15:20

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Swisspola

Właśnie o to chodzi, żeby nie było ani paktu emigracyjnego ani zmian traktatu. Jak mleko się rozleje, to musztarda po obiedzie. Ty naprawdę nie rozumiesz o co chodzi! Pamiętasz jak rudy bandyta straszył Polskę będąc jeszcze w Unii. cytat: "Kraje które nie ...poniosą konsekwencje. Takie są zasady w Europie". Wczoraj kłamał, że zawsze był przeciw relokacji. Temu bandycie nie można wierzyć a jestem przekonany, że tylko przed naszą wspólną silą się ugnie i przestraszy. Na czym polegała dominacja niemiecka? Poszukaj sobie w necie, gdzie czytałem artykuł amerykańskiego ekonomisty, że w Unii z każdego Euro dotacji 80 centów wraca do Niemiec i to nie tylko z Polski. A co z hubem gazowym, kiedy chcieli Europę od siebie uzależnić. Domagają się solidarności z uchodźcami a gdzie ona była, kiedy budowali Nord Stream? Nie mówili wtedy o żadnych karach i dopłatach! Dla dobra całej Unii bliżej było rurociąg pociągnąć np. z któregoś kraju bałtyckiego. Ale wtedy Schwaby nie mogliby dyktować cen i zarabiać. Nie wiem czy ty tego nie widzisz. 27 krajów a to Belg i 4 Niemców składali propozycje zmian traktatów. Pewno zabrakło kasy, aby kupić jeszcze jakiegoś pionka! Gdzie się podziała unijna i niemiecka praworządność na to co wyprawia rudy bandyta. Gdzie jest komisja wenecka. Ty naprawdę jesteś ślepy albo chcesz być ślepy. Pytasz:
„O co naprawdę ten krzyk, skoro nic się nie trzyma kupy?”
To Ci odpowiem krzyk jest o to, że po pandemii, wojnie na Ukrainie i upadku niemieckiej polityki energetycznej w Niemczech nastąpił poważny krach ekonomiczny i Niemcy już nie są w stanie trzymać całej Unii za pysk finansowo, dlatego chcą ją chwycić za pysk politycznie.
spike

spike

07.01.2024 16:31

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Właśnie o to chodzi, żeby nie

@swiss
"Proszę nie zapominać, że Kaczyńscy brali udział i w Magdalence i przy Okrągłym Stole, co dzisiaj Kaczyński uważa za zdradę!"
"Panie wybacz mu, bo nie ma pojęcia co mówi"
Na jakiej podstawie, osądzasz Kaczyńskiego o zdradę, byłeś tam, widziałeś, słyszałeś ???
Ja te nie byłem, ale znam ludzi, którzy tam byli, mam jednego byłego działacza "S", który był na "przodku", za co został deportowany z Polski, wie kto zdradził, nie Kaczyński, wskaż mi "Solidarucha", który podziela twoje oskarżenia, ja takiego nie znam, w USA także, gdy się Kaczyński zjawiał, zawsze były tłumy Polonii, Wałęsa musiał uciekać.
 

spike

spike

07.01.2024 16:35

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na @Swisspola

@smieciu
-"Niech wasza mowa będzie: Tak, Tak, Nie, Nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi."
twoja mowa od Złego pochodzi.
Domyślny avatar

Wiesław k

07.01.2024 21:06

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Tylko szkoda, że jeszcze nie

"PiS poczynił swoim socjalem prawdziwe spustoszenie".  Nie wiem  na czym miało by polegać spustoszenie socjalem przez PiS? 
1. 500+ i inne wydatki socjalne nie spowodowały podniesienia podatków.
2. Budżet państwa (który jest pod kontrolą UE) zwiększył się trzykrotnie, przez okres rządów PiS,
3. Dodatkowe wydatki socjalne nie wpłynęły na poziom inflacji,
4. Gospodarka mimo różnych trudności się rozwijała,
5. Ważnym wskaźnikiem dobrej koniunktury w gospodarce jest poziom bezrobocia, który obniżył się do poziomu ok. 5%. Wysokość bezrobocia ma bezpośredni wpływ na poziom życia tej najniżej sytuowanej warstwy społecznej. Niskie bezrobocie to większe wpływy do budżetu państwa. Pieniądze są, ale czy będą?

Pani Anna

Pani Anna

07.01.2024 12:39

W Polsce niczego nie załatwia "ulica". Zresztą komu w tej chwili można z czystym sumieniem powierzyć stery? Ta banda cwaniakow wykończy się sama, bo oni już są skończeni. Natomiast PIS w obecnej postaci i formie nie jest w stanie nas przed niczym ochronić,  a osobiście mam poważne wątpliwości, czy by nawet próbował. Pozostaje przeczekać złe czasy, może pójdą (PIS) po rozum do głowy,  bo póki co nie widać,  żeby się ogarnęli po tym " zwycięstwie".
u2

u2

07.01.2024 12:48

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na W Polsce niczego nie załatwia

PIS w obecnej postaci i formie nie jest w stanie nas przed niczym ochronić
Więcej wiary niemiecki trollu. Mógłby was ochronić przed zbliżającą się wojną światową. Przecież nie zaatakowalibyście Polen z 500 Himarsami. Nie jesteście przecież samobójcami. No chyba, że jednak jesteście jak ten wasz młody Werter. To są proste sprawy :-) :-) :-)
Pani Anna

Pani Anna

07.01.2024 12:51

Dodane przez u2 w odpowiedzi na PIS w obecnej postaci i

@u2
Tylko takiemu ruskiemu pomiotowi, co to "uważa się za Polaka" można mówić spieprzaj dziadu, a on i tak nie zrozumie. Jak to ruskie.
u2

u2

07.01.2024 12:52

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @u2

Jak to ruskie.
Jak się spieszysz niemiecki trollu, to połykasz. Nie spiesz się tak, więcej luziku :-)
sake3

sake2020

07.01.2024 13:18

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Jak to ruskie.

@u2......No,jak widać paniuska Anna się rozkręca.Mróz jej nie łamie,nie strzyka w kościach,bo rozgrzewa ją swiadomość,że może nazwać pana ruskim pomiotem.Moje gratulacje,że taka wielka dama zwróciła uwagę na ,,dziada''... .
u2

u2

07.01.2024 13:26

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @u2......No,jak widać

W internetach każdy może udawać każdego i pisać co chce. Niemiec może pisać odezwy do Polaków - patryjotów. Niemka może nazywać Polaków dziadami :-) :-) :-)
Darek65

Darek

08.01.2024 08:51

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na W Polsce niczego nie załatwia

P. Anna
"może pójdą (PIS) po rozum do głowy" - nic na to nie wskazuje, że pójdą po rozum do głowy. Cały czas obowiązuje zasada, więcej tego samego, choć nie działa.
Eugeniusz Kościesza

Eugeniusz Kościesza

07.01.2024 12:45

„Wojna polsko-polska”- etatowe kłamstwo z katalogu komunistycznej  nowomowy!
Nigdy nie było czegoś jak wojna polsko-polska ! To bolszewicki bełkot na określenie powstania zbrojnego 1944-63  przeciw sowieckiej okupacji !  Wojna owszem jest. I  to trwająca od 1939 roku wojna sitw etnicznych przeciw Narodowi Polskiemu  i jego prawu do własnej suwerenności. Sitw z jednej strony wywodzących się z rosyjskiego nadania żydokomuny, z drugiej selbstschuztowego pochodzenia niemieckiej mniejszości. Sitw etnicznych , które to we wspólnym sojuszu za sprawą sowieckiej okupacji przejęły władzę „w tym kraju”  od 1945 r. I gotowi są uciąć każdą polską rękę podniesioną przeciw wiecznie żywej nomenklaturowej „władzy ludowej”. Więc niech autor nie powiela znów sztampy żydobolszewickiej propagandy o „ wojnie polsko-polskiej”!
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 13:52

Dodane przez Eugeniusz Kościesza w odpowiedzi na „Wojna polsko-polska”-

@Eugeniusz Kościesza
Dobrze nazwę ją wojną Polaków z volksdeutschami. Ale proszę mi wierzyć, że znam małżeństwa, rodziny i przyjaźnie, które się rozpadły i żadnej ze stron nie można było nazwać volksdeutschami. Niestety, za taki stan rzeczy odpowiada cala klasa polityczna!
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 13:56

@admin
Zwracam się z prośba o wpłyniecie na U2, który każda dyskusje przeradza w ordynarny rynsztok kalumnii. Czy naprawdę nie masz na niego wpływu?
Pani Anna

Pani Anna

07.01.2024 14:15

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na @admin

@Swisspola 
Admin nie ma wpływu na dziada, bo udaje, że wszystko jest w porządku.  Jak to leciało,  "jak Kali ukraść krowy, to dobrze...". Dopóki ten kompletny idiota i człowiek wyraźnie zaburzony rzuca się na każdego, kto śmie choć trochę skrytykować jego partię przewodnią,  jest wszystko ok. Właśnie taką postawa i tacy ludzie o moralności Kalego doprowadzili PIS do tego wiekopomnego  " zwyciestwa". Admin też ma swoją małą cegiełkę.
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 14:28

Dodane przez Pani Anna w odpowiedzi na @Swisspola 

Najlepsza metoda  IGNOROWAC IDIOTE.
Darek65

Darek

08.01.2024 09:02

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Najlepsza metoda  IGNOROWAC

@Swiss
Przeraża mnie nazywanie Polaków mieszkających za granicą Niemcami, Ruskami, itp. Bycie Polakiem za granicą bardzo często wymaga więcej wysiłku, niż bycie Polakiem w Polsce. Losy ludzkie są bardzo poplątane, jedni wyjechali, bo musieli, inni, bo chcieli, jeszcze inni z innych powodów. Dlatego odnośmy się do poglądów, a nie miejsca zamieszkania, bo to wieje prymitywizmem, kompleksami i zaściankiem.
u2

u2

07.01.2024 16:17

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na @admin

ordynarny rynsztok kalumnii
Człowieku opanuj się, zwracam tobie grzecznie uwagę, że kaleczysz czasami język polski jak jakiś Kali z Afryki. A już tobie kilka razy podawano adres mailowy do admina. Tam pisz swoje anse.
Marek Kudła

keram

07.01.2024 13:59

Kogo masz na myśli człowieku Swisspola, skoro zwracasz się do Polaków, któtzy mają dość wojny polsko-polskiej, dwóch starców, i tych, których oszukała Trzecia Droga.
Zwolennicy PIS-u nie chcą wojny, ale to nie PIS wojuje lecz komuniści i lewaccy liberałowie ! Ci z PO kłamią, że to PIS wojuje, chociaż wiemy, że lewactwo to kłamcy.  To w rezultacie zwracasz się jedynie do tych 5 % niezdecydowanych durniów, którzy uwierzyli w Hołownię !
Oni już wiedzą, że uczynili wiele złego dla Polski podejmując taką decyzję !
Prof. Zybertowicz: Bez PIS nie ma narodu polskiego !
Przecież wiesz pan, że tylko ta formacja polityczna zawiera w sobie polską tożsamość, kulturę, polski honor, miłość do Ojczyzny  i wiarę chrześcijańską !  Ponadto w PIS nie ma miejsca  na aborcję i elgiebete, na zdradę, kłamstwa i złodziejstwo, co czyni od 15.12.2023 banda ryżego. W PIS obowiązują żelazne zasady prawdomówności i wiarygodności ! 
Jeśli chce pan nazywać PIS jedną z band, to pan jesteś głupi !
Pers

Pers

07.01.2024 14:22

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Kogo masz na myśli człowieku

@Kudla
//Prof. Zybertowicz: Bez PIS nie ma narodu polskiego !//
Czy ten pan prof ma już dobrą opiekę specjalisty?
Marek Kudła

keram

07.01.2024 17:29

Dodane przez Pers w odpowiedzi na @Kudla

@Pers
wiem, bo znam cię dobrze, ty uważasz, że naród polski to obecnie rządząca koalicja 13 grudnia !!!
Pers

Pers

07.01.2024 21:27

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na @Pers

@Kudla
//Pers
wiem, bo znam cię dobrze, ty uważasz, że naród polski to obecnie rządząca koalicja 13 grudnia !!!//
Napisałbym ci, że jesteś idiotą ale @admin mi nie puści...
Ja tylko pochyliłem się nad profem bo bredzi.
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 14:27

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Kogo masz na myśli człowieku

Masz racje a ja mam spokój! Następny wyznawca!
Es

Es

07.01.2024 15:34

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Kogo masz na myśli człowieku

"W PIS obowiązują żelazne zasady prawdomówności i wiarygodności !" - Sylwester był aż tak huczny?
W kwestii relacji z Unią, a dokładniej niepodległości Polski, Pis gwarantował tyle co Tusk. Tylko trochę wolniej
Adam66

Adam66

07.01.2024 18:12

Dodane przez Marek Kudła w odpowiedzi na Kogo masz na myśli człowieku

@Marek Kudła
Utożsamianie Polaków tylko z PISem kwalifikuje się do wizyty u specjalisty.  Poniżej wklejam komentarz, który umieściłem pod innym blogiem, zachęcam do przeczytania i refleksji.
Obie główne partie czyli PIS i PO wypełniają zadania globalistów, z tą różnicą że PIS gotuje żabę powoli, to PO od razu wrzuca na gorącą wodę.  Paradokalnie, uważam że najlepszym rozwiązaniem dla Polski byłby całkowity i jak najszybszy rozpad tzw. Zjednoczonej Prawicy.  Cała ZP się skompromitowała, upadek zaczął sie od
1.  Wykopania Szydło do Brukseli, potem już było tylko gorzej.
2. W Polsce potrząsanie szabelką, a w Brukseli podpisywanie wszystkich antypolskich lewackich idiotyzmów.
3. Piątka dla zwierząt.
4. Nachalna i prymitywna propaganda w TVP.
5. Aborcja.
6. Zamykanie lasów i zamordyzm plandemiczny.
7. Wazeliniarstwo i służalstwo wobec rezunów, generalnie całkowicie antypolska a proukraińska polityka, nie tylko od wybuchu ostatniej wojny ale już od 2009 roku kiedy rozpoczął się proceder oddawania ukrom lasów w południowo-wschodniej Polsce. 
8. Całkowicie zlekceważona kampania wyborcza i olanie pilnowania wyborów, mimo że ryży folksdojcz zapowiadał od dawna, że jak tylko dorwie się do władzy to Polskę wykończy. 
9. Pójście w zaparte i szukanie winnych porażki wyborczej wszędzie tylko nie we własnych szeregach.
10. Po przegranych wyborach, kontynuacja narracji która do tej przegranej doprowadziła (np. przemówienia Kaczyńskiego).
To tak z grubsza, bo można tę listę uzupełniać bardziej szczegółowymi wpadkami ZP, i to wszystko się działo kiedy totalniacy błaźnili się na każdym kroku, głupszej "opozycji" nie było i chyba więcej nie będzie.  Chociaż jeśli ZP się nie rozpadnie, to być może podejmie wyzwanie i będzie jeszcze głupszą opozycją niz totalniacy (wiem, ciężko to sobie wyobrazić, ale "słudzy Ukrainy" są bardzo kreatywni).
Dlatego uważam, że tylko całkowity rozpad ZP może sytuację Polski poprawić, pozbyć się złogów, zebrać patriotów i albo utworzyć całkowicie nowe ugrupowanie albo dołączyć do całkowicie zamilczanej przez " lewicę z lewej i lewicę z prawej", PJJ która wbrew temu, zdołała utworzyć komitety wyborcze i zdobyć 1.63% głosów. 
Niestety, wydaje mi się jednak, że duo POPIS będzie się dalej trzymało i tylko zmieniało przy korycie dopóty dopóki całkowicie Polski nie zniszczą.
Kazimierz Koziorowski

Kazimierz Koziorowski

07.01.2024 23:40

Dodane przez Adam66 w odpowiedzi na @Marek Kudła

pkt 7. mozna rozszerzyc: 7a. sankcje przeciw rosji ktore sa sankcjami przeciw sobie - strzalem we wlasne kolano
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 14:45

Do wszystkich trolli i wyznawców. Ponieważ nie mam ochoty z wami dyskutować indywidualnie to powiem wam tak. Miał to być apel do wszystkich patriotów, którzy np. w wyborach pobłądzili, przejżeli na oczy, niezdecydowanych albo tych którzy uważali, że dostali coś raz na zawsze i nie poszli na wybory. Popatrzcie trolle co żeście z tego patriotycznego apelu zrobili. Zwykle ściek kalumni, wyzwisk i wyznań wiary. Jesteście takimi samymi idiotami, którzy od lat maja WYLACZNA RACJE i od lat szkodzą Polsce. że też ta święta ziemia nosi takich palantów którzy zwą się patr-(id)iotami!
Zofia

Zofia

07.01.2024 15:33

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Do wszystkich trolli i

@Swisspola
Popieram pański apel i wierzę, że jest szczery. Niestety jest mniej uczciwych Polaków, którym by zależało na naszej Ojczyźnie. Większość kieruje się wyłącznie swoim interesem, bo im wmówiono, że najważniejszy jest pieniądz i lekkie życie z mottem "róbta co chceta". Te wszystkie marsze feministek, które chcą się pozbyć nienarodzonych dzieci ( przyjemność tak ale odpowiedzialność za skutki już nie), 8 gwiazdek, te marsze zboczeńców (bo jak nazwać ludzi, którzy robią z siebie pośmiewisko z genitaliami na wierzchu} miały służyć aby Polaków przygotować na zwycięstwo ZŁA. I to zło się pleni.!! Już nawet Kościół nic nie pomoże , bo zostaje zmuszony przez tzw. oświeconych katolików do przyjęcia ZŁA tego świata!
Marek Kudła

keram

07.01.2024 17:33

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Do wszystkich trolli i

@Autor
Panie, a któż na pański apel zareaguje ?  Kim pan jesteś ?  Ktro posłucha apelu takiego głupka ?!!!!
Zofia

Zofia

07.01.2024 15:13

@Marek ....- Podpisuję się pod pańskim wpisem. Od siebie dodam ( dla tych co uważają że PIS rozpoczął wojnę polsko-polską) nie wiedzieć dlaczego ja i moje otoczenie czuliśmy się bezpiecznie, kiedy przy sterach była Zjednoczona Prawica. Zwyciężyła moja wewnętrzna intuicja pomimo , że ciągle na każdym kroku byłam obrażana przez "tych lepszych" -nie moherów a nawet przez pseudo katolików, którzy są światli, bo się godzą na aborcję, in vitro i śluby jednopłciowe a ja NIE. Obecnie zwyciężyło ZŁO nad DOBREM i dlatego tyle jest jazgotu. Bo obudziła się u nich , pozostałość sumienia, które trzeba jakoś zdusić. Pozbyli nas, szacunku człowieka do człowieka a teraz pozbywają ZAUFANIA każdego do każdego!
Swisspola

Swisspola

07.01.2024 15:28

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Marek ....- Podpisuję się

Pani nie jest pseudo katoliczka, ale popiera pani wpis trolla, który wyzywa ludzi od głupków. Czy to jest po katolicku! Ja natomiast po katolicku nadstawiam drugi policzek. Niech pani wali! :-)
Zofia

Zofia

07.01.2024 15:49

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Pani nie jest pseudo

@Swisspole
Ostatnie zdanie pana Marka nie powinno paść. Ma pan rację. Odniosłam się tylko do wcześniejszych "linijek" wpisu. Pseudo katolicy dla mnie, to ludzie, którzy przystępują do Komunii świętej popierając aborcję, in vitro i nie posyłając swoje dzieci na religię i obrażają Kościół. Proszę się nie obawiać ,że pana obrażę, bo to nie leży w mojej naturze. Po za tym, parę razy zostałam obrażona nawet przez panią. Życzę dobrego i bezpiecznego roku 2024.
Marek Kudła

keram

07.01.2024 17:42

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Swisspole

@Zofia
Dlaczego napisałem to zdanie ?  Cytuję za Swisspolą: " teraz naprawdę nie idzie o tę czy tamtą bandę polityczną", co znaczy, że ten Swisspola uważa również PIS za bandę polityczną !?!
Swisspola

Swisspola

08.01.2024 09:27

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na @Swisspole

@Zofia Ja również nie mam zwyczaju nikogo obrażać, chyba że zostanę natrętnie sprowokowany. Dlatego proszę mi przypomnieć, kiedy ja panią obraziłem?
sake3

sake2020

07.01.2024 16:00

@Swisspola....Z góry pan zastrzega,że jest krytykiem PiS-u  i że nie jest zwolennikiem tej partii.Po co to zastrzeżenie? Po co pan się  tłumaczy?.To nie PiS którego pan sie tak wstydzi głosował przeciw Polsce Gdzie w takim razie chce pan szukać tych patriotów?Przecież to własnie w PiS jest ich najwięcej ,to wyborcy PiS głosowali w referendum za Polską.Ci którzy pójdą na manifestację w wiekszości będą z PiS.Niech pan nie przykrywa swojej niechęci udawaniem,że tu nie znajdzie pan patriotów.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 16:32

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Swisspola....Z góry pan

Czy wy nie umiecie być po prostu zwyczajnie uczciwi wobec Polaków oraz konsekwentni i głośno powiedzieć to, co już wszyscy porządni Polacy wiedzą? A wiedzą mianowicie to, że peleo-sędziowie z uwagi na całe "dokonania" lat 90-tych z mafią w tle i zaciągi z czasów PRL-u, są po prostu do opcji zerowej? Ja już wiem, że wy PIS nie jesteście w stanie tego zrobić bo Okrągły Stół, a przede wszystkim wódeczka z Magdalenki jest dla was ważniejsza niż Polska. Walczycie o swoje - to dobrze. Ale nie wciągajcie da walki o wasze wszystkich porządnych Polaków, skoro nie umiecie lub nie chcecie posprzątać w państwie. Koniec z tą hipokryzją. Tylko poważne propozycje na stół.
youtube.com
Czesław2

Czesław2

07.01.2024 16:57

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Czy wy nie umiecie być po

Czy konfa dała wotum ufności rządowi Tuska czy wstrzymali się od głosu?
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 17:23

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Czy konfa dała wotum ufności

Nie interesuje mnie rykoszetowanie i inne marksistowskie sztuczki. Co ma w planach PIS po zdobyciu władzy?
Czesław2

Czesław2

07.01.2024 17:34

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Nie interesuje mnie

@IW Pominął Pan sedno mojego pytania. Dlaczego wrzucił Pan monolog Bosaka   który popiera Tuska. Mam rozumieć, źe dla Pana Bosak byłby piątą drogą? Czy ja coś o Pisie wspomniałem w pytaniu?
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 18:13

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @IW Pominął Pan sedno mojego

Bo ma rację (Bosak). Nie interesują mnie w takim przypadku mankamenty wyglądu lub charakteru. Na przykład, że się był zalał na studniówce i to ma niby coś znaczyć dla faceta pod czterdziestkę. Czyli manipulacje takie i owakie.
Ad PIS: Co ma do zaproponowania PIS dotyczy tematu, a nie rykoszetu.
Czesław2

Czesław2

07.01.2024 18:29

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Bo ma rację.

@IW Znowu pominął Pan sedno mojego pytania. Od mania racji w gadaniu nic się nie zmienia. Kaczyński z Morawieckim w gadaniu też bronili Polski.Poparł volksdeutscha Tuska, czyli dla idiotów jest po prostu następnym wabikiem wystawionym przez służby. To po prostu następny Tusk.
Może Pan przestanie w końcu manipulować w odpowiedziach.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 18:40

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @IW Znowu pominął Pan sedno

Nie interesuje mnie rozmowa na ten temat, skoro PIS mając taką wiedzę jak Pan sugeruje, dopuścił obcego agenta (jak Pan sugeruje) do startu w wyborach i teraz stara się jakoś improwizować. Abu abu, jak mawiają na wschodzie. Abu mamy dwie agentury, abu jedną agenturę i związek melepetów.
Czesław2

Czesław2

07.01.2024 18:42

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Nie interesuje mnie rozmowa

@IW Nie interesuje Pana, bo wpadł Pan w swoje sidła. Każdy manipulant w końcu się odkryje.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 18:45

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na @IW Nie interesuje Pana, bo

To wy jesteście manipulantami. A ja nie mam żadnego związku z jakąkolwiek partią, co mi próbujecie swoimi marksistowskimi i komunistycznymi metodami wdrukować na twardo....
sake3

sake2020

07.01.2024 17:59

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Czy wy nie umiecie być po

@Imć Waszeć.... Z czym jestem nieuczciwa i dlaczego nie mam prawa zaliczać się do uczciwych Polaków? Dlatego że jestem zwolennikiem PiS to przekreśla mnie może nawet jako człowieka? Przecież państwo jest teraz sprzątane przez ekipę Tuska ,Sienkiewicza i Bodnara.Jakie propozycje może PiS kłaść na stół przy tak olbrzymim bezprawiu i terrorze jaki teraz panuje.To też winny PiS? I czy kiedykolwiek zaczniemy oceniać posunięcia nowego rządu a nie tylko ujadać na PiS?
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 18:17

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć.... Z czym jestem

Czy Pani mówi za wszystkich, czy za siebie? Inaczej mówiąc, czy Pani próbuje mi udowadniać, że istnieją tam tylko prywatne poglądy, a nie ma żadnych planów wyborczych? No to proszę nie stosować wobec mnie najstarszej na świecie opisanej metody manipulacji politycznej: pars pro toto, totum pro parte. Konkretnie proszę zaznaczać (wyjaśniać), czy Pani mówi za siebie, czy za partię. Dziękuję.
sake3

sake2020

07.01.2024 18:40

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Czy Pani mówi za wszystkich,

Oczywiście za siebie.Nie należe do zadnej partii.Nie stosuję też żadnej manipulacji..Pana komentarz też był skierowany do mnie jako osoby prywatnej ..
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 18:43

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Oczywiście za siebie.Nie

Nie. Nie zwykłem kierować komentarzy do osób prywatnych w takich sprawach. Skoro więc skierowałem, to przede wszystkim dlatego, że Pani stale w tych samych sprawach kieruje swoje "prywatne" opinie najeżone pytaniami ideologicznymi do mnie osobiście. Proszę się więc zdecydować, czy Pani reprezentuje ideologię, czy siebie. Bo mnie gadanie po próżnicy bez żadnego tematu ani treści nie interesuje w tym momencie.
sake3

sake2020

07.01.2024 20:08

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Nie. Nie zwykłem kierować

@Imć Waszeć....Nie przypominam sobie abym STALE kierowała do Pana jakieś pytania.Najeżone,bezsensowne,czy nachalne. Jeśli tak pan uważa to przepraszam,nie będę zakłócać spokoju.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 21:54

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć....Nie

Droga Pani Sake3. To są rzeczy trzecio- i czwartorzędne w stosunku do poruszanego tematu. A temat dotyczy 1. "Co chce zrobić PIS, gdy już zdobędzie władzę", 2. "Skoro Tusk jest obcym agentem, to co PIS zamierza z nim zrobić, skoro już dał mu wygrać?", 3. "Jak nie będzie wtedy Dudy, a nie będzie, to co PIS chce zrobić z tymi paleo-prawnikami?, skoro już nie będzie "rąbka u spódnicy?"
sake3

sake2020

07.01.2024 22:24

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Droga Pani Sake3. To są

@Imć Waszeć....PIS już nie zdobędzie władzy więc dalsze punkty sa bezprzedmiotowe w takim razie po co spekulować?Bodajże wczoraj była dyskusja na temat geopolityki i jej wpływu na sytuacje w Polsce.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 22:46

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć....PIS już nie

PIS nie, ale partia wyprowadzona z PIS jak ci mityczni żydzi z Egiptu już tak. Tylko żeby taką partię założyć, to trzeba utrzymać wydmuszkę PIS z jej finansowaniem i nie szczerzyć kłów do Konfederacji, bo Konfa podbiera Trzeciej Nodze. A wie Pani dlaczego PIS już nie? Bo problemem jest młodzież, poddana urabianiu przez "maszerujące czarne szmaty".... przepraszam, nauczycielki lewicowe, która kpi z nieudolności i to będzie się z czasem tylko pogłębiać.
sake3

sake2020

07.01.2024 23:18

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na PIS nie, ale partia

Konfa nie podbiera Trzeciej Nodze.Raczej stara się KOalicji totalnej przychodzić z pomocą.W końcu to Bosak powiedział w Sejmie,że ich zadaniem jest przyciągnięcie ,,rokujacego nadzieję'' elektoratu PiS-u do siebie jako prawdziwej prawicy.To się może udać,bo w obliczu zapowiadanych wobec PiS i elektoratu represji wielu się ugnie.Co do młodzieży prowadzonej przez feministki to tak ma pan rację,one nigdy nie dopuszczą by PiS się odnowiło.Nie tylko one UE też do tego nie dopuści.A suweren zapomni że kiedykolwiek taka partia nawet była.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 23:26

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Konfa nie podbiera Trzeciej

Bzdury Pani gada. Wszyscy analitycy sceny politycznej twierdzą, że wysoki wynik Hołowni i Kosiniaka, to wyniki walki PIS-u z Konfederacją. Bo to Konfederacja miała pozbierać niezdecydowanych i młodych głupich z brudnych mniast. Zebrała ich Trzecia Noga. Wie Pani co to jest typowy bunt młodzieży? No to proszę nie snuć wizji jakoby to panie psorki miały wpływ na myślenie młodzieży 18 letniej. Po prostu PIS nie może go w żaden sposób zagospodarować i jeszcze do tego odrzuca od siebie kogo się da "onucowaniem". To się nie skończy dobrze.
Pers

Pers

07.01.2024 23:45

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Imć Waszeć....PIS już nie

@sake
//PIS już nie zdobędzie władzy//
No w końcu napisałaś coś z sensem :)))))))))))
Tylko co ty bidulo zrobisz?...
Marek Kudła

keram

07.01.2024 17:48

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Swisspola....Z góry pan

@sake3
He, Swisspola apeluje jedynie do patriotów z koalicji 15 grudnia 2023, jakby nie wiedział, że właśnie tam ich nie znajdzie !!!  Ale, co mi tam - niech sobie do nich apeluje !
Swisspola

Swisspola

08.01.2024 09:09

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Swisspola....Z góry pan

Nie proszę panią, jestem krytykiem głupoty a lobbystą zdrowego rozsądku. Jak już pisałem o bandzie rudzielca powinien się wypowiadać wyłącznie prokurator, natomiast PiS dał mi bardzo wiele powodów do krytyki. Bardzo chwaliłem PiS za sprowadzenie naszych rodaków z Donbasu, co zajęło im 2 miesiące a czego rudy bandyta nie mógł zrobić przez 8 lat. Pamiętam jednak, jak krytykowałem PiS jako opozycje do poprzednich rządów rudego bandyty. Napisałem wtedy, że nie mamy wyboru i będę głosował na PiS, ale zastrzegam sobie prawo patrzenia nowemu rządowi PiS-u na ręce i prawo do ich krytyki. I to co obiecałem, to robię. Proszę posłuchać wypowiedzi w parlamencie poprzedniej kadencji pana Sośnierza. Zrozumie pani, że PiS też nas oszukiwał i to poważnie. Szanowna pani ja nie krytykuję patriotów ani PiS-u krytykuje moim zdaniem nieuczciwe i głupie ich decyzje. Ja krytykuję bezkrytycznych wyznawców PiS-u w czym niestety widzę powody porażki PiS-u. Prezes Kaczyński otacza się klakierami i trafia wyłącznie do swoich wyznawców, gardząc reszta elektoratu i innymi partiami co niestety zsumowało się na ich porażkę. Po prostu PiS zatracił realia, olał potencjalnych koalicjantów, zwalczał ugrupowania bliskie mu poglądowo (Kukiz 15, Konfederacja, Porozumienie Gowina czy też w pewnym sensie Suwerenną Polskę) no i pominał młodzież. Wydawało mu się, że korupcja socjalna wystarczy. Nie wystarczyła! Jak widać dzisiaj, sytuacja prawna w kraju to najczystszej wody anarchia, za która współwinny jest też PiS, który tak reformował sądy, aby zdobyć jak najwięcej stołków i zagwarantować sobie pozytywne dla siebie wyroki. Czy naprawdę pani tego nie widzi.
Swisspola

Swisspola

08.01.2024 09:17

Dodane przez Swisspola w odpowiedzi na Nie proszę panią jestem

Na pewno nie do durniów!
juur

juur

07.01.2024 18:03

Cudownie. O ile wiem wielka manifestacja ma się odbyć pod hasłem walki o wolne media i może warto by była komuś dedykowana np. Pani red. Ewie Stankiewicz nie tak dawno wylanej z pracy za próbę ujawnienia co szykują nam nasi wybrańcy bo by się zdziwili.  To co mamy w tej chwili to tylko przygrywka.  Życiorys zawodowy pani Ewy Stankiewicz jest imponujący ale nie było to przeszkodą dla jakiegoś redaktorzyny, który nie wie co wolne media by ją z dnia na dzień zwolnić.  Jak widzę po komentarzach jest tu wielu dla których wolność wypowiedzi jest synonimem wolności i na pewno zidentyfikują tego redaktorzynę i wytłumaczą mu co to jest wolność mediów.  Cieszę się, że Ci niezłomni, pryncypialni, bojownicy o wolność szczęśliwie wrócili z Marsa bo tylko tak mogę sobie wytłumaczyć ich milczenie gdy zwalniano Panią redaktor.
Nie chce mi się wierzyć ale podobno ten redaktorzyna zbiera pieniądze by bronić wolne media? Przed kim chce bronić? Przed sobą samym?
Czesław2

Czesław2

07.01.2024 21:22

Dodane przez juur w odpowiedzi na Cudownie. O ile wiem wielka

Dobrze, że Pan przypomniał ten skandal. Zamieciony pod dywan.
Czesław2

Czesław2

08.01.2024 03:51

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Dobrze, że Pan przypomniał

Proszę zwrócić uwagę, że Jaruzelska też wyleciała z roboty, a trudno ją porównywać do Stankiewicz, a Republikę do SE.
Wygląda na to , że WSZYSTKIE media w Polsce mają jednego nadredaktora.
Imć Waszeć

Dark Regis

07.01.2024 22:03

Dodane przez juur w odpowiedzi na Cudownie. O ile wiem wielka

Przypomnijmy: Program Stankiewicz zniknął z Republiki. Teraz dziennikarka pożegna się ze stacją? Ujawniła powody cenzury (15.10.2021)
Ewa Stankiewicz oświadczyła, że „chyba trzeba” pożegnać się z Telewizją Republika. To pokłosie – najpierw wstrzymania – a potem zdjęcia z anteny jej programu „Otwartym tekstem”. Dziennikarka zadała w nim trudne pytania ministrowi Piotrowi Naimskiemu.
„Program Otwartym Tekstem znika z anteny. Z ciężkim sercem chyba trzeba powiedzieć „Do widzenia” Republiko” – napisała Stankiewicz.
„Myślę, że mój wywiad z ministrem Naimskim zdjęty z anteny na krótko przed emisją – nigdy nie będzie wyemitowany w Telewizji Republika. I to nie ze względu na energetykę, ale inny, równie bulwersujący wątek, który Łukasz Jankowski poruszył w dzisiejszym wywiadzie Radia WNET w ostatnich 2 minutach załączonej poniżej jego rozmowy z ministrem. Dziękuję Łukaszu!” – napisała.
Chodzi o wątek związany z Oliegiem Deripaską. Według Jankowskiego, prawdopodobnie mógł on „maczać palce” przy katastrofie smoleńskiej. Teraz buduje on Baltic Pipe.
„Moim zdaniem wielomiliardowe kontrakty dla Strabagu-Rasperii-Deripaski w Polsce są możliwe dzięki wieloletniemu zaniechaniu odpowiednich organów, w tym przede wszystkim obowiązku wpisania Deripaski na listę podmiotów wysokiego ryzyka w rekomendacjach Raportu podkomisji z badania katastrofy, który powinien być opublikowany przez Macierewicza co najmniej 4 lata temu. Blisko już 6-letnim medialnym opowieściom o Smoleńsku towarzyszą w badaniu tej zbrodni podstawowe zaniechania działań o wadze prawnej” – oceniła Stankiewicz.
Przypomnijmy, że pod koniec września w Telewizji Republika miał zostać wyemitowany program Ewy Stankiewicz „Otwartym Tekstem” z udziałem sekretarza stanu w KPRM i pełnomocnika rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej Piotra Naimskiego. W ostatniej chwili został jednak zdjęty z anteny.
Szef Telewizji Republika Tomasz Sakiewicz twierdził, że program nie ukazał się, bo „nie został oddany do kolaudacji”. – A to jest warunek emisji programów nagrywanych w każdej stacji – tłumaczył w rozmowie z Wirtualnymi Mediami.
Darek65

Darek

08.01.2024 09:48

Dodane przez juur w odpowiedzi na Cudownie. O ile wiem wielka

@juur
Można dołączyć jeszcze red. Pospieszalskiego. Zawsze się zastanawiam, jak można być człowiekiem bezkrytycznym. I to wobec kogo, polityka? Popieram jakiś kierunek w polityce, zgadzam się tą, czy inną opcją, ale to nie znaczy, że muszę i powinienem się zgadzać na wszystko, co robią. Ja nie jestem zmanipulowanym członkiem sekty, ale widzę, obserwuję, myślę i wyciągam wnioski.
sake3

sake2020

08.01.2024 12:46

@Swisspola......Piękny apel,budujący tytuł,82 komentarze i co z tego wynika?To co zwykle,pyskówka,obrażanie,inwektywy. Dyskusja jak zwykle skupia się na totalnej krytyce PiS,krytyce TVRepublika,dokopywanie zwolennikom PiS-u.,nazywanie ich manipulatorami,durniami.Więc mam pytanie czy w takim razie mamy nawet prawo iść na tę demonstrację? Dlaczego każda dyskusja  o ile można ją nazwać dyskusją konczy się na wyliczaniu błędów PiS-u ? Czy inne formacje nie popełniają błędów? Czy w ogóle jest ktoś na świecie co błędów nie popełnia? Czy blog zachęca do pójścia na demonstrację jeśli z góry już ubliża się ludziom uważających  się za patriotów? Tusk urządza w Gdańsku kontrmarsz ku czci zamordowanego prezydenta Gdańska.Może więc ci co tak nas wyszydzają pójdą na ten własnie marsz?Tam przecież tez będą ujadać na PiS.więc można połaczyć siły.Kiedy wreszcie zaczniemy rozmawiać o obecnej sytuacji,krytykować nowy rząd,patrzeć mu na ręce i dostrzegać bezprawie? A może jest tak dobrze i bez problemów,więc po co demonstracja? Odnoszę wrażenie,że komentatorzy starają się do demonstracji raczej zniechęcić elektorat PiS jako ten niegodny i wyznaczony do lkwidacji.WIęc kto ma iść,jacy patrioci?
Swisspola
Nazwa bloga:
Swisspola
Zawód:
Programista
Miasto:
Oftringen

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 64
Liczba wyświetleń: 419,919
Liczba komentarzy: 1,336

Ostatnie wpisy blogera

  • Lepszy przerażający koniec niż przerażenie bez końca
  • Patriotyczny test prezesa Kaczyńskiego
  • Sam tego chciałeś Grzegorzu Dyndało,

Moje ostatnie komentarze

  • Skoro mamy takie społeczeństwo, które z tego "motłochu-plebsu" potrafi wyłuskać takich gigantów intelektualnych jak Anna Maria Zukowska czy Hennig-Kloska, tak uczciwych i prawdomównych jak Czarzasty…
  • Masz absolutna racje, ale sam raczyłaś zauważyć: "tak się ci "bracia" uwłaszczali na ziemiach polskich od wieków". Dlatego pytam się Ciebie, gdzie są ci mądrzy Polacy po szkodzie. Gdzie jest Polska…
  • W ubiegłym roku słuchałem debaty parlamentu szwajcarskiego: co zrobić, aby zmniejszyć emitowane przez Szwajcarie CO2 o 20%. Całoroczna produkcja CO2 Szwajcarii to 35 mln ton co stanowi 330 razy mniej…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • 7 Grzechów głównych — Grzech 2, Finanse
  • 7 Grzechów głównych
  • Marsz, marsz Poloni

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, @ Swiss pola  Smutna to prawda. Niestety masz rację. Pzdr 
  • Alina@Warszawa, @Sake3! Nikt na NB nie kwestionuje wyboru Nawrockiego! Wszyscy doceniają jego wybór iw obecnej sytuacji!  Co do niechęci do PiS - wskaż Sake3 co w zarzutach tu przedstawionych - konkretach, jest…
  • sake2020, No tak,ledwo 4 dni minęły od wyborów a już na NB kwestionuje się wybór Nawrockiego. Myślę że wpływ na to ma niechęć do PiS-u tak tu pielęgnowana i podatność. na wypowiedzi i sugestie uśmiechniętej…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności