Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Złote rybki i trupy w szafie
Wysłane przez izabela w 26-12-2023 [11:37]
Pewien młody człowiek, student uczelni lotniczej, do którego prawdomówności mam zaufanie, bo jako uczeń zawsze przyznawał się uczciwie do swoich wybryków, opowiadał mi, że podczas nudnych lecz obowiązujących zajęć na siłowni chłopcy puszczają sobie transmisję obrad X kadencji Sejmu i zaśmiewają się do łez, bo lepszego kabaretu nie potrafią sobie wyobrazić. Dodam, że młody człowiek nie głosował na PiS, bo jak powiedział „te ponure dziadki nie mówią nic śmiesznego”. Tacy jak on i jego koledzy wybrali kiedyś do Sejmu na (p)osła Jachirę tylko dlatego, że bawiło ich obserwowanie jak wściekle nakłuwa szpilką figurkę Kaczyńskiego i dopisywali na kartach wyborczych: „Król Julian na prezydenta”. Do programu PiS nie mieli żadnych zastrzeżeń, nic ich nie obchodził podobnie jak nie obchodzi ich program PO. Kaczyński ich po prostu znudził.
Razem z moim byłym uczniem zastanowiliśmy się kto w ostatnich wyborach głosował na PO a raczej na KO. Przede wszystkim luzacy, tacy jak on znudzeni polityką młodzi ludzie. Co charakterystyczne- on i jego niepoważni koledzy traktują swoje studia bardzo poważnie. Dbają o kondycję, wspinają się w Tatrach, w skałkach i na ściance, ćwiczą na siłowni. Wiedzą wszystko na temat katastrof lotniczych, historii lotnictwa, czy nietypowych konstrukcji. Mając w planach zawód pilota czy kontrolera lotów liczą się z koniecznością podejmowania odpowiedzialności za życie innych ludzi. Przerasta ich jednak perspektywa odpowiedzialności za życie większej zbiorowości takiej jak naród czy społeczeństwo. Głosują dla zabawy, a z obrad Sejmu czerpią rozrywkę.
Faktycznie zarejestrowano dużą, niespotykaną dotąd, liczbę obserwujących obrady Sejmu. W czasie wygłaszania przez premiera Mateusza Morawieckiego expose, liczba osób oglądających na platformie YouTube obrady Sejmu X kadencji przekroczyła podobno 229 tysięcy, a potem nawet ponad 242 tysiące. Nie jest to jednak bynajmniej tak, że społeczeństwo zachwycają nowe porządki. Najbardziej typowy komentarz jaki słyszy się w sklepie czy na ulicy to: „ale cyrk”. W ten cyrk wpisuje się wybryk posła Brauna, który gaśnicą proszkową potraktował zapaloną w Sejmie menorę. Ten cyrk oglądało podobno kilkaset milionów widzów na całym świecie. Choć niewątpliwie trudno jest walczyć o sekularyzację państwowych instytucji celebrując w jednej z nich (teoretycznie najważniejszej) wybrany arbitralnie obrządek religijny, działania posła Brauna przyniosą zapewne więcej szkody niż pożytku. Widać jakie spustoszenia w logicznym myśleniu uczyniła tak zwana polityczna poprawność. Ciekawe jaka byłaby reakcja licznych słabych intelektualnie (p)osłów, którzy teraz potępiają w czambuł Brauna gdyby w holu sejmowym zainstalowano szopkę świąteczną. Postępowcom europejskim przeszkadzają nawet medaliki na szyjach pielęgniarek w szpitalu czy w hospicjum.
Druga kategoria głosujących to – jak powiedział mój były uczeń- ludzie, którzy mają pamięć złotej rybki akwariowej. Już nie pamiętają wszystkich odrażających afer z czasów rządów PO. Zapomnieli o sprzedaniu kolejki na Kasprowy Wierch, o aferze Amber Gold, o próbie sprzedaży Lotu, o oddaniu śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej w obce, wrogie ręce. Trzecia kategoria to – jego zdaniem- ludzie, którzy mają inteligencję złotej rybki. Święcie wierzą w obietnice wyborcze, co gorsza w obietnice składane przez notorycznych kłamców. Nie rozumieją, że sprzedaż doskonale funkcjonujących spółek państwowych, które przynoszą Polsce ogromne zyski to działanie głupiego Jasia z bajki Kryłowa wzorowanej na klasyku jakim był La Fontaine. Związek frazeologiczny „ Tuer la poule aux oeufs d’or” oznaczający po polsku- „zabić kurę znoszącą złote jaja” funkcjonuje w sensie dowodu skrajnej głupoty w wielu językach świata.
I ostatnia, najważniejsza kategoria to ludzie, którzy mają trupa w szafie. Tak się dziwnie składa, że jeżeli ktoś jest gorącym zwolennikiem rządów Tuska prawie zawsze okazuje się, że jego dziadek lub ojciec walczył z bandami ( czytaj z podziemiem niepodległościowym lub z AK), był wojskowym prokuratorem lub wprost funkcjonariuszem UB. Nic dziwnego, że popierają Tuska sami zainteresowani. Przecież obiecał likwidację IPN, jedynej instytucji, która zajmuje się nie skłamaną historią Polski, oraz obiecał przywrócenie ubekom wysokich emerytur przyznanych im za zbrodnie dokonane na polskim społeczeństwie. Nic dziwnego, że popierają Tuska ich dzieci. Zajmują zrabowane przez ich rodziców domy i mieszkania, robili karierę w PRL i podobnie jak Holland czy Janda chcą żeby „ było jak było”. Udało im się przejść suchą stopą przez czerwone morze komunizmu i różowe morze postkomunizmu. Chcą, żeby dalej było tak samo różowo.
Nikt nie rozliczył zbrodni popełnianych przez ich przodków, nikt nie odebrał im przywilejów ani stopni naukowych zdobytych na propagowaniu marksizmu, zdobyli status opozycji jako rewizjonistyczni dysydenci, próbowali nobilitować jako „ ludzi honoru” nawet komunistycznych aparatczyków i oprawców i częściowo im się to udało. Przygotowaniem do tego ( ciśnie mi się na klawiaturę bardziej adekwatny termin -подготовка) było powstanie „warszawki” czyli salonu, w którym spotykali się ludzie kultury, dzieci komunistycznych aparatczyków a nawet sami aparatczycy oraz niektórzy przedstawiciele starej przedwojennej inteligencji. Na przykład w salonie państwa Karpińskich brylowały córki Ochaba, miłe i inteligentne dziewczyny. Jedna z nich Maryna była jak pamiętam świetną tłumaczką, a Zosia uczciwą nauczycielką. Nikt nie zgłaszał wobec nich żadnych zastrzeżeń bo przecież dzieci nie odpowiadają za winy rodziców. To że korzystają z przywilejów tych rodziców jakoś nam umykało. Trzeba przyznać córkom Ochaba, że – o ile wiem- nie biorą udziału w obecnych antypolskich seansach nienawiści.
To nie jest tak, że zasłaniam się poglądami jakiegoś mitycznego studenta. To postać- zapewniam- autentyczna i naprawdę odbyła się opisywana rozmowa. Wybrałam go sobie na swego porte-parole bo się z jego poglądami całkowicie zgadzam.
Komentarze
23-12-2023 [00:06] - u2 | Link: Wiedzą wszystko na temat
Wiedzą wszystko na temat katastrof lotniczych, historii lotnictwa, czy nietypowych konstrukcji. Mając w planach zawód pilota czy kontrolera lotów liczą się z koniecznością podejmowania odpowiedzialności za życie innych ludzi.
I tutaj @autorka mogła łatwo sprawdzić ich prawdomówność. Gdyby twierdzili, że to pancerna bierioza zabiła 96 Polaków pod Smoleńskiem to wiadomo co można sądzić o ich prawdomówności.
23-12-2023 [00:22] - izabela | Link: @ u2
@ u2
Nie twierdzą. Wręcz przeciwnie. Natomiast wykładowcy na PW na wydziale MEL dziwnym trafem nie chcą wcale mówić na ten temat. Młodzi chłopcy, o których piszę jeszcze nie są uwikłani w życie, nie mają kredytów we frankach, nie czekają na profesurę. Mogą myśleć i mówić co chcą. Jeżeli zostaną kontrolerami na wieży, których brakuje w całej Europie mają zapewnioną pracę i wysokie zarobki. Ich wykładowcy są w innej sytuacji. Teraz o ich losie będzie decydował jakiś tam durny Wieczorek przeznaczony do opiłowywania nauki tak jak tuskoidy mają zamiar opiłowywać katolików. To rewolucja kulturalna za za Mao w Chinach albo za Pol Pota w Kambodży.
23-12-2023 [00:38] - u2 | Link: Wieczorek przeznaczony do
Wieczorek przeznaczony do opiłowywania nauki
Aby nie krewniak p. Józefa Wieczorka, który publikuje m.in. w Gazecie Polskiej i od wielu lat postuluje reformę polskiego szkolnictwa wyższego?
https://blogjw.wordpress.com/
23-12-2023 [00:39] - izabela | Link: @u2 Nie Wieczorków jak psów.
@u2
Nie Wieczorków jak psów.
23-12-2023 [00:41] - u2 | Link: Czasami zdarzają się, nawet
Czasami zdarzają się, nawet między braćmi, krańcowo różne poglądy jak np. u braci Kurskich :-)
23-12-2023 [00:50] - izabela | Link: @ Nie chcę być złośliwa ale
@ Nie chcę być złośliwa ale Kurscy moim zdaniem obsadzili pełne spectrum. ideowe. To taktyka nie światopogląd.
23-12-2023 [08:18] - u2 | Link: obsadzili pełne spectrum.
obsadzili pełne spectrum. ideowe
Całkiem możliwe, że to teatrzyk żydowski dla nas głupich gojów. Jednak Jacek Kurski może się podobać, to energiczny gostek, a jego brat Jarosław Kurski to taka rozmemłana memła :-)
23-12-2023 [12:48] - Zofia | Link: @Izabela
@Izabela
Tak się obsadzili jak Sowy ( ksiądz, poseł i restaurator) i Rasie w Krakowie ( poseł, ksiądz i polityk, bo chodzą pogłoski , że Gowin to z tego klanu). Podzielę się przy okazji moim spostrzeżeniem z przed świątecznej spowiedzi. Otóż były tłumy do spowiedzi. I młodych i starszych ludzi. Młodzi wchodzili jak do "remizy" ani znaku krzyża ani uszanowania odległości od spowiednika i spowiadającego się (klęczniki były ustawione w przerwach między ławkami). Moje osiedle jest niewielkie więc zna się ogół ludzi z ich zachowań jak i poglądów. Pomyślałam sobie po co przychodzą 1-2 do roku do spowiedzi jak nie chodzą na co dzień do kościoła, są przeciwni księżom i kościołowi, nie posyłają dzieci na religię , są za aborcją i in vitro i nie przyjmują księdza po kolędzie.. I tacy ludzie chcą nam zbudować nowy otwarty kościół , nowe prawa odnośnie małżeństwa a na "opłatku" w zakładzie pracy raczą się ciastem i kawą. Komu ma to służyć. Pani Izo z pełnym szacunkiem składam Pani życzenia świąteczne- godnego i pięknego przeżywania Bożego Narodzenia w zdrowiu, radości i rodzinnej atmosferze.
23-12-2023 [13:04] - izabela | Link: @ Zofia
@ Zofia
Pani Zofio, najserdeczniejsze życzenia. wyłączam komputer bo uszka czekają niecierpliwie.
23-12-2023 [00:11] - EsaurGappa | Link: Szanowna rodaczko,matko Polko
Szanowna rodaczko,matko Polko.
Lada dzień świeta Bożego Narodzenia,spojrzmy sercem na tą biedną świętą rodzinę, która tylko siebie miała i swą wiarę.Jeszcze tli się pośróď nas chrześcijan ten ogień wielkiej miłości,która daje ciepło także tym którzy niechybnie chcą go ugasić.
Ja nie mam za złe tym którzy z daleka patrzą na nasze nadzieje,jest mi jednak przykro że nie potrafimy docenić i obronić tak wspaniałych skarbów którymi Bóg obdarował nasze serca.
23-12-2023 [00:25] - izabela | Link: @ EsaurGappa
@ EsaurGappa
Pewnie to grzech ale nie potrafię objąć miłością tuskoidów.
23-12-2023 [00:33] - EsaurGappa | Link: Grzeszni się urodziliśmy i
Grzeszni się urodziliśmy i tacy idziemy przez życie.Czy jednak gdyby ktokolwiek z nich(tych tuskiodów) poprosił panią o pomoc,radę wsparcie w trudnej sytuacji,pani będzie nie wzruszona prośbą i odwróci się na pięcie?
23-12-2023 [00:38] - izabela | Link: @ EsaurGappa
@ EsaurGappa
Konkretnej osobie nie odmówiłabym pomocy. Opiekowałam się starym sąsiadem choć w stanie wojennym chodził z pistoletem. Darowałam mu to w jego potrzebie. Ale w stanie wojennym nie podałabym mu ręki. Szklankę wody tak. Przez gumową rękawiczkę.
23-12-2023 [00:56] - EsaurGappa | Link: Po tej drugiej stronie,(jeśli
Po tej drugiej stronie,(jeśli w ogóle dzielimy się na złych i dobrych) człowiek także pragnie dobra dla innych.Wszystko zależy komu chcesz służyć.Jakiego "Boga" sobie wybierzesz ten będzie królem twego serca,w każdym momencie życia trzeba być czujnym i trwać blisko rodziny.Gdy jest się młodym rodzina jest jak średniowieczne okowy, z czasem ludzie gdy dojrzewają sami zakuwają swój los w te łańcuchy,by dać świadectwo miłości.
Nieważne dla dzieci są tytuły medale czy majątek,dla niego liczy się tylko to czego rodzic uczy,to się nazywa sztuka przetrwania.
23-12-2023 [11:07] - wielkopolskizdzichu | Link: "nie potrafię objąć miłością
"nie potrafię objąć miłością tuskoidów"
Po co uciekać jak nikt nie goni?
23-12-2023 [12:54] - Zofia | Link: @Izabela
@Izabela
To nie grzech. To odwrócenie się od zła.
25-12-2023 [05:04] - Kazimierz Kozio... | Link: @izabela 23-12 00:25
@izabela 23-12 00:25
wszyscy jestesmy grzesznikami. czy to grzech sumienie niech podpowie...
Milujcie nieprzyjaciol swoich (Mt 5 43-48. Lk 6 27)
25-12-2023 [07:25] - u2 | Link: Milujcie nieprzyjaciol swoich
Milujcie nieprzyjaciol swoich
Pewnikiem chodzi o kamienie milowe, bo na pewno nie o miłowanie :-) :-) :-)
28-12-2023 [21:30] - Kazimierz Kozio... | Link: Autor "Milujcie nieprzyjaciol
Autor "Milujcie nieprzyjaciol swoich" pozostwil ci wolna wole wiec interpretuj sobie jak chcesz ale nie narzucaj swojej interpretacji innym, ze ty lepiej wiesz co autor mial na mysli
23-12-2023 [00:20] - smieciu | Link: Wszystko pięknie tylko PiS
Wszystko pięknie tylko PiS nie jest tym za kogo się przedstawia. Nie jest żadnym zbawcą, jak go kreuje propaganda. Żadną zmianą.
Można powtarzać sto razy.
PO Tuska miało swoje grzeszki. Cała propaganda PiS opiera się na rozdmuchaniu pewnych spraw do granic absurdu. I tłuczenia tego. Tłuczenia i tłuczenia. Które skutecznie przykryło to co PiS robi, skąd się wzięło, co zamierzało.
Pisze pani o tych dzieciach itp. Tu jest klucz. Jak wiele razy pisałem. Gdyby PiS rzeczywiście miał ideę, rzeczywiście był partią zmiany to właśnie tu zaangażowałby największe środki, największą uwagę. Dlaczego tego nie zrobił?
Można spojrzeć na przegraną PiS z pewnego moralno, filozoficzno, religijnego spojrzenia: PiS został wyeliminowany tak by podkreślić jego „zdradę”, jego kłamstwa, jego fałsz. Gdyż porażkę zapewnili mu ci, dla których podobno tą Polskę „budował”. Czyli beneficjenci szkoły Czarnka czy beneficjenci 800+.
Po prostu PiS nic nie zbudował!
Pani wyliczanka jest jak deja vu, jakby po wielu latach otworzyć drzwi i zobaczyć że ciągle jest tak samo. Ciągle po tych ośmiu latach te same zarzuty, te same problemy.
Ciągle ten sam adresat!
Po prostu PiS przez te 8 lat nie ruszył się i Polski naprzód. Przez te dwie kadencje jedynie powtarzał to co powtarzał 10 lat temu czy 13 lat temu. I co chyba zamierza powtarzać przez kolejne 10 lat.
Dla odmiany PiS na niższym szczeblu zrobił wiele by się osadzić w systemie i czerpać wszelkie korzyści tak jak poprzedni układ.
Na wyższym szczeblu wchodził w układy z organizacjami takimi jak Chabad Lubawicz. Wdrażał lewackie pomysły mające prowadzić do rozpadu pewnych wartości społecznych. To właśnie to pokolenie, które najbardziej zostało poddane tym wdrożeniom odrzuciło PiS. No bo cyrk. Bo coś tam pieprzą, ciągle to samo, do tych samych ludzi. Ale nie do nich. Którzy nie mają żadnego powodu by widzieć w PiS władzę różną od innych. Uczciwą itp.
Gdyby PiS pozostał u władzy a pani zresetować pamięć napisałby pani ten sam tekst tylko o PiSowcach. Jako zasiedziałych zombie wszelkich układów. Realizujących się przy korycie oraz realizujących czyjeś wyższe plany.
To jest właśnie najbardziej odrażające. PO można wiele zarzucić. Ale fałszywa pisowska świętość przebija swoimi kłamstwami o pełen rząd wielkości PO. Różnica polega na tym: Tusk mówi - będziemy realizować czyjeś pomysły. A Kaczyński mówi - nie, my tacy nie będziemy. Po czym jedni i drudzy robią zaś to samo. Tylko poziom oszustwa jest inny. W przypadku Tuska, właściwie go nie ma.
Nie ma co więc powtarzać tych samych ciągle historyjek. Wybory pokazały wybitnie że można wyrzucić je na śmietnik. Można sobie je powtarzać, tylko po co? Dla kogo?
Niestety, taki efekt przyniosła ta propaganda. Wierzyć i czekać na czyjąś łaskę.
Ale jest właśnie okazja! PiS wzywa do walki. Wystarczy ruszyć tyłek. Zrobić to co mówią przywódcy. Walką pokonać peowskie zło!
23-12-2023 [00:33] - u2 | Link: takimi jak Chabad Lubawicz
takimi jak Chabad Lubawicz
Masz coś przeciwko żydom?
Przecież oni robią impry u żyda Czasku-Prasku w Hard Rock Cafe w Warszafce, ale to nie jest na Nowogrodzkiej :-) :-) :-)
23-12-2023 [00:34] - izabela | Link: @ Śmieciu
@ Śmieciu
PiS zrobił bardzo wiele w dziedzinie wielkich inwestycji, opieki społecznej likwidacji nędzy. Popełnił też wiele błędów. Dla mnie błędem było podpisywanie różnych konwencji i traktatów, które nam teraz stają kością w gardle, błędem była wiernopoddańcza polityka wobec Ukrainy, błędem był sposób zarządzania pandemią. Naciski zewnętrzne były jednak tak wielkie, że przeciwstawienie się to nie była kwestia odwagi cywilnej lecz kalkulacji. Wydawało im się, że chyląc kark coś tam uratują.
23-12-2023 [00:56] - smieciu | Link: Naciski zewnętrzne były
@Izbabela
Naciski zewnętrzne były jednak tak wielkie, że przeciwstawienie się to nie była kwestia odwagi cywilnej lecz kalkulacji. Wydawało im się, że chyląc kark coś tam uratują.
No właśnie! Tu tkwi sedno sprawy. Są te naciski. Przykładowo Smoleńsk by został tak jak jest. Wiele innych spraw. OK!
Tylko skoro rozumiemy ten problem to czemu nie rozumiemy Tuska?
Przecież on podlegał tym samym naciskom. W głupim „Resecie” Cenckiewicz mówi wprost: Chodziło o naciśnięcie Tuska by robił jak mu się każe. Tylko że to zdanie ma swój drugi koniec: Skoro trzeba było go naciskać to znaczy ze stawiał opór.
Tusk został naciśnięty w sprawie Smoleńska. PiS także. Dlaczego jednak postrzega się ich inaczej? Mimo że efektywnie robili to samo? Jedni tuszowali, drudzy zamiatali pod dywan.
Są naciski bo tak działa świat. Zarządzany potężnymi siłami. Bez których pomocy PiS nie doszedłby do władzy. A mi tylko o to chodzi. By przyłożyć tą samą miarę do PO i PiS. Żeby wygrywać trzeba coś dla kogoś zrealizować, trzeba zapłacić za pomoc.
Trzeba wreszcie porzucić ckliwe mitologie. Nie tylko Tusk musi mieć plecy różnych brudnych ludzików o których pani pisze. Przecież PiS jest spiknięty z Solorzem, z Sołowowem przykładowo. Można różne teorie zbudować. Pytania zadać. Jak to jest przykładowo że tak wiele wiemy o plecach PO a tak mało PiS? Jakim cudem potężne biznesy mogli budować Solorz i Sołowow? Nie mieli swoich układów - tych samych, które wypromowały PiS?
Opisuje pani brudny, twardy świat. W którym jest też pełno ofiar wierzących w byle co. Tak właśnie jest. Ten świat jest brutalny. Ale ciągle są ofiary łykające polityczne bajeczki. Obiecujące ludziom łatwe spełnienie marzeń. W jednej chwili zapomina się że ten świat jest pełny bezwzględnych ludzi pilnujących potężnych interesów wierząc że grupka ludzi, oficjalnie nie mająca żadnych układów, stawi opór tym którzy kręcą światem. W pisowskiej wersji dla mas jest to wręcz komicznie absurdalne. Ludzie dosłownie wierzą że wszyscy na świecie sprzysięgli się przeciw PiSowi. A ten biedny, patriotyczny, samodzielny, niezależny, walczył o Polskę. I Polaków.
Wszystko co złe realizuje się tylko w Tamtych.
23-12-2023 [10:55] - izabela | Link: @ śmieciu (00 56)
@ śmieciu (00 56)
Jest różnica w ocenie - nawet sądowej - kogoś kto popełnił przestępstwo pod naciskiem bo przestępca groził, że jeżeli tego nie zrobi zabije jego dziecko, a oceną kogoś kto z radością i satysfakcją przyłącza się do przestępców. Taka moim zdaniem jest różnica pomiędzy uleganiem naciskom przez PiS a działaniem Tuska i jego ferajny .
23-12-2023 [11:02] - u2 | Link: działaniem Tuska i jego
działaniem Tuska i jego ferajny
Mądrze teraz mówi poseł Sachajko w TV Republika, politycy powinni być dla społeczeństwa, a teraz politycy pełomafii są przeciwko ludziom, przeciwko społeczeństwu.
23-12-2023 [11:14] - Jabe | Link: Z pana posła Sachajki tęga
Z pana posła Sachajki tęga głowa.
24-12-2023 [11:21] - Teresa Bochwic | Link: Być może musieli przyłączyć
Być może musieli przyłączyć się do resetu w polityce Unii i USA, ale czy musieli podpisywac umowy o ścisłej współpracy z FSB, przekazywaniu rosyjskim służbom danych NATO, szkoleniom w Moskwie dla Państw. Komisji Wyborczej, przekazać całe śledztwo Rosjanom po kilku godzinach od katastrofy itd.?
23-12-2023 [11:16] - MFW | Link: "Tusk został naciśnięty w
"Tusk został naciśnięty w sprawie Smoleńska. PiS także. Dlaczego jednak postrzega się ich inaczej? Mimo że efektywnie robili to samo? Jedni tuszowali, drudzy zamiatali pod dywan."
Zrównując rolę Tuska i PIS w sprawie Smoleńska, dowodzisz swojej bezdennej debilnej glupoty!
Tusk tuszował swój udzial w przygotowaniu i przeprowadzeniu tej zbrodni, natomiast PIS zamiatał pod dywan prawdę o udziale "sojuszników" z UE i NATO w przyzwoleniu na nią, licząc na korzystną dla Polski współpracę po zmianie ich interesów wobec Rosji po 2013 roku(po klęsce polityki resetu z Rosją).
23-12-2023 [19:30] - paparazzi | Link: Co Prezes Kaczyński tego nie
Co Prezes Kaczyński tego nie wiedział, brata mu zamordowali a on dobrotliwie się chciał demokratycznie z bolszewizmem lub z neobolszewikami z zachodu dogadać? Piszesz o korzystnej współpracy? C'mon. Takiego momentu pójścia za cisem w historii już Polska nie będzie miała. Teraz, albo wojna która trwa na obrzeżach i ogarnie świat albo kondominium niemiecko-ruskie. Wesołych Świąt .
23-12-2023 [10:35] - Swisspola | Link: Pani Izo nie tylko. Owszem
Pani Izo nie tylko. Owszem zgadzam się, że PiS miało wiele sukcesów, ale też wiele wpadek. Naprawdę jestem w stanie im je wybaczyć. Jednak jednego nie potrafię. Pan Kaczyński, podobno wirtuoz intrygi w Polsce, nie zauważył, że przy obecnej ordynacji wyborczej raczej żadna partia nie ma szans na samodzielne rządy większościowe, bez koalicjanta. Ja już pomijam wewnątrz partyjne spory, na skutek których i sam "trzeci bliźniak" rozstał się z panem Kaczyńskim. Ale proszę popatrzeć. W 2015 roku, kiedy dość znacząca silą w wyborach był Kukiz 15 to kto ich najbardziej zwalczał? Oczywiście PiS bojąc się, że ideowo odbierze mu najwięcej elektoratu. Pozbycie się Gowina. Skłócenie Morawieckiego z Ziobrą. Nienajlepsze stosunki z prezydentem. Wykluczanie i krytyka Konfederacji. Wcześniejsze próby unicestwienia poprzez ostra krytykę PSL. To wyklucza PiS z jakiejkolwiek władzy nie posiadając zdolności koalicyjnej. Z drugiej strony nocne uchwały, tempa. Pozostawiono przez 7 lat otwarta sprawę wyroku TK z roku 2016, co dzisiaj daje tym przestępcą z KO argument do zbrodniczych czynów. Oglądałem wyłącznie TVP, ale i mnie się też ulewała ta antytuskowa propaganda. Jakby kraj prawie 40-sto milionowy nie miał innych problemów. Pamiętam jak relacje z wysypywania zboża na tory wypromowały Leppera, o którym wcześniej mało kto słyszał. Moim zdaniem TVP Info promowało Tuska, bo był wszędzie. Jeśli pani sobie przypomina nocne uchwały, podwójne glosowania w sejmie no i sukcesy ekonomiczne, to rozwścieczyło te bandę z KO i ich zdaniem dało im mandat na jeszcze większe psucie państwa, a przede wszystkim dzika chęć dobrania się do koryta po 8-smiu latach „postu”! Jedni i drudzy robili wszystko żeby podzielić społeczeństwo, co nie przystoi żadnemu Polakowi a patriocie w szczególności. Innymi słowy PiS samo wyhodowało wściekłą bestię, wiedzą, że kiedyś będzie musiało ja wypuścić a teraz dziwi się, że ona gryzie.
No i najsmutniejsza konkluzja. Polska, nasza ojczyzna i cały naród są zakładnikiem dwóch nienawidzących się dziadków, z potężnymi przerostami ambicji. Moim zdaniem obaj ci starcy są tak zacietrzewieni, że niech kosztuje kraj i Polskę co chce żeby tylko wygrać z przeciwnikiem. Znamy to z Polski szlacheckiej i pszyłowiowej wojny o miedzę! Tylko, że tu nie chodzi o "trzy palce"! Różnica jest taka, że faktycznie przy kolosalnej liczbie błędów politycznych PiS stanowczo poprawił wyniki gospodarcze i socjalne. Natomiast druga strona opiera się na Unii i dlatego zrobi wszystko co niemiecka Unia mu karze. Sa to niestety najgorsze perspektywy jakie Polska obecnie może mieć przed sobą.
I jeszcze jedna uwaga do sejmowego błazna Hołowni. Myślałem, że w głupocie, chamstwie, obłudzie i poddaństwie nikt już tych dwóch wydmuszek, Palikota i Petru nie przebije. Okazuje się, że jednak Polak potrafi. Naprawdę z wielka troska patrioty patrzę co się dzieje w mojej ojczyźnie. Jako żywo przypomina mi to naszą tragiczną historie.
23-12-2023 [10:41] - u2 | Link: Oglądałem wyłącznie TVP, ale
Oglądałem wyłącznie TVP, ale i mnie się też ulewała ta antytuskowa propaganda.
To nie była propaganda. To są fakty. Wasz niemiecki fagas Tusk taki jest, rudy i mściwy, Nie oznacza to że wszyscy rudzi są mściwi, czy antypolscy jak Tusk.
23-12-2023 [11:29] - Swisspola | Link: Już Cię kilkakrotnie
Już Cię kilkakrotnie grzecznie prosiłem idioto, żebyś nie komentował moich wpisów. Jak widać to Ty nie rozumiesz po Polsku. Mimo wszystko, życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji świąt no i szybkiego powrotu do zdrowia psychicznego!
23-12-2023 [11:38] - u2 | Link: Wolnoć Tomku w swoim domku.
Wolnoć Tomku w swoim domku. Powtórzę specjalnie dla ciebie niemiecki cieciu, bo polska język, trudna język dla ciebie. Jak masz jakieś anse do mnie to pisz do admina.
23-12-2023 [12:14] - Swisspola | Link: Cieszę się, że życzenia
Cieszę się, że życzenia przyjęte, ale spodziewałem się, że ze zdrówkiem psychicznym nie będzie tak łatwo!
23-12-2023 [12:15] - spike | Link: @swiss
@swiss
"W 2015 roku, kiedy dość znacząca silą w wyborach był Kukiz 15 to kto ich najbardziej zwalczał? Oczywiście PiS bojąc się, że ideowo odbierze mu najwięcej elektoratu. Pozbycie się Gowina. Skłócenie Morawieckiego z Ziobrą. Nienajlepsze stosunki z prezydentem. Wykluczanie i krytyka Konfederacji. Wcześniejsze próby unicestwienia poprzez ostra krytykę PSL."
-ja też oglądałem głownie TVP, ale z sufiksem "info", TVP to głownie rozrywka i seriale, ale nie o to chodzi.
TVP-info jest odpowiednikiem TVN24 , czy Polsat News, podobnie jest na zachodnich kanałach informacyjnych, te same tematy są wałkowane cały dzień, taka ich "uroda", by iformacje mogły trafić do każdego widza, który w różnych porach może oglądać TV.
Co do samego w/w cytatu, oglądanie to jedno, a drugie to własna analiza co się ogląda, sprawy wg mnie istotne, oglądam też w innych mediach i odbieram to tak:
Kukiz15 na początku zwalczał PiS, te JOWy to były jego fiksum dyrdum, wszędzie łaził i o nich ryczał, żadne argumenty do niego nie docierały, choćby takie, że ich się nie da wprowadzić "z dnia na dzień", pominę już fakt, że w Europie są mało popularne, a wg mnie bardziej korupcyjne. Po czasie Kukiz chyba zmądrzał, zmienił swoją politykę, zaczął iść do celu małymi krokami, zrozumiał, że sam niczego nie ugra, efekt - jest w koalicji z PiS.
Konfa, (kibicowałem by weszli do sejmu) pod hasłami patriotycznymi, robili "rozpierduchę", taki Braun z nic nie znaczącego problemu, jakim były maseczki, zrobił aferę na poziomie AmberGold, a ostania z gaśnicą, być może przypieczętowała koniec jego kariery politycznej, zmarnował głosy wyborców, którzy liczyli że coś z tego co głosi, wdroży w życie, wiadomo że sam nie da rady, musi znaleźć "promotora", np. PiS, niechby ugrali cząstkę tego co chcieli, mieliby sukces i też małymi krokami, coś by mogło się zmieniać, załóżmy na lepsze.
Konfa nie była (jeszcze) konkurencją dla PiSu, są za bardzo skrajni, nie PiS ich, a oni PiS zwalczali od samego początku.
23-12-2023 [12:16] - spike | Link: No, Gowin, pozbycie się go?
No, Gowin, pozbycie się go? wszystkie stacje TV obiegła informacja, że Gowin knuł z opozycją, sam Czarzasty to ujawnił, jakie warunki postawił Gowin, to przypomina sytuacje z Yes, Yes, Yes -Marcinkiewiczem, jak został namierzony podczas potajemnych spotkań z Tuskiem, podobnie robił też Lepper, którego nie PiS uwalił, a Wyborcza, seks-aferą.
Gowin musiał być usunięty, to on zrobił sporo zamieszania podczas wyborów, z tego też powodu jest frakcja się rozpadła, więc PiS jest temu winien ????
Ziobro - Morawiecki, owszem był konflikt, Morawiecki chciał "zorganizować" te specjalne środki na naprawę strat po pandemii, więc naginał kark przed lewactwem brukselskim, dając się jak dziecko wpuszczać oszustom w maliny, że warunki do spełnienia to tak na niby, nikt się tym nie przejmuje etc., zapomniał tylko, że PiS od początku był na celowniku niemieckim, innym popuszczą, ale nie Polsce i PiSowi, zaczynając od roszczeń za IIWŚ, jak inne sprawy, które utrudniały relacje Niemiec z Rosją, Ziobro to widział i nie akceptował, nie był typowym PiSowcem, więc mógł sobie pozwolić, był jednym z filarów całego PiSu.
Kaczyński nie miał interesu rozwalać koalicji, łagodził spory, widział dalej niż ci zwaśnieni politycy, ale zdrady nie trawi.
PiS jest niekoalicyjny, a miłby być z aferzystami, oszuastami i zdracami ????????????????
23-12-2023 [13:06] - Jabe | Link: PiS na gruncie polskim pan
PiS na gruncie polskim pandemię zorganizował.
23-12-2023 [17:26] - Swisspola | Link: Szanowny panie wszystko można
Szanowny panie wszystko można sobie wytłumaczyć. A tak jak pisałem, to nie jest wojna o miedzę na "trzy palce”, to wojna o byt państwa i patriota powinien zjednoczyć się z samym diabłem, żeby temu zapobiec. Tym bardziej, że za zaistniałą sytuację sam ponosi pewną część winy.
24-12-2023 [11:22] - u2 | Link: PiS od początku był na
PiS od początku był na celowniku niemieckim, innym popuszczą, ale nie Polsce i PiSowi
Ano, za blisko nasi freunde - feinde żyją obok nas. Swisspola to taki typowy przykład niemieckiego mąciciela, który chce abyśmy go traktowali jako przyjaciela. Takie typowe niemieckie Freund-Feind-Denken. Chce aby Polacy paktowali z diabłem, bo ponoć są sami sobie winni. Całe szczęście, że Niemcy mają potężne wewnętrzne problemy z polityką klimatyczną, energetyczną, demograficzną i migracyjną. Nam Polakom Niemcy nigdy nie odpuszczą, ale mogą się zawalić pod ciężarem własnej samobójczej polityki.
24-12-2023 [20:58] - Pers | Link: @spajk
@spajk
//a ostania z gaśnicą, być może przypieczętowała koniec jego kariery politycznej//
Bo co? Bo zgasił żydowskie świeczki?
Oj wy chazarki...
23-12-2023 [12:41] - izabela | Link: @ Swisspola ( 19.35)
@ Swisspola ( 19.35)
Właśnie chodzi, o te najgorsze perspektywy. Niemcy nie ukrywają swoich planów stworzenia IV Rzeszy która będzie się nazywała Zjednoczoną Europą. Gerhard Fritz Kurt Schröder, który potem jawnie był na garnuszku Rosji powiedział kiedyś, że z czapką pieniędzy w ręku uzyska to czego Hitler nie uzyskał zbrojnie. Ja nie chcę być obywatelem landu niemieckiego nawet najlepiej zarządzanego. Nie chcę kolejnego rozbioru Polski. To nie są strachy na Lachy. To realna groźba. Ludzie nie umieją rozpoznać zagrożenia. Najlepszy dowód, że doszedł do władzy Hitler, po którym było widać na pierwszy rzut oka, że delikatnie mówiąc jest uszkodzony. Jego rojeń nikt nie brał poważnie. Mówili mi to starzy Niemcy jeszcze żywi świadkowie historii. Zaczęli żałować gdy ich dotknęły represje . Ale było już za późno.
23-12-2023 [17:41] - u2 | Link: obywatelem landu niemieckiego
obywatelem landu niemieckiego nawet najlepiej zarządzanego
Tyle, że obecne Niemcy po zjednoczeniu to już nie są te stare Niemcy, które były światową potęgą gospodarczą. Niemcy przespały rewolucję technologiczną oddając pole dla tygrysów dalekowschodnich. Nie wspominając USA, do których zawsze były z tyłu.
Niemcy mieli aż 19 elektrowni atomowych, które mogły by jeszcze wiele dekad pracować, ale kanclerz Szreder zdecydował o ich likwidacji i przejściu na ruski gaz. Toż to samobójcza polityka. Teraz Niemcy budują elektrownie na węgiel brunatny.
PS. No i warto wspomnieć o polityce migracyjnej Angeli Merkel "Herzlich Willkommen", która przyjęła milion lekarzy i inżynierów z Afryki i Azji.
23-12-2023 [16:54] - Sternik | Link: W pełni zgadzam się z
W pełni zgadzam się z poglądami smieciu
24-12-2023 [17:13] - RinoCeronte | Link: Nie zna Pan zycia Panie
Nie zna Pan zycia Panie Śmieciu. W woju pewno nie był?
23-12-2023 [02:54] - Chatar Leon | Link: Nie. To byłoby za proste. Nie
Nie. To byłoby za proste. Nie można sprowadzić tego elektoratu do znudzonych, zapominalskich czy potomków ubecji.
Znam ludzi, którzy 8 lat temu uwierzyli w pisowskie hasła naprawy państwa a na PiSie się zawiedli i to zawiedli się, prowadząc działalność społeczną i mając kontakt ze strukturami pisowskiej władzy.
Jeżeli PiS spoczął na laurach i przed ludźmi uciekał, na łowy wyborców wyszły różne towarzystwa hołowniane.
Rozczarowanie się wyborców do nich jest oczywiście kwestią czasu.
23-12-2023 [07:41] - Jabe | Link: Ta wypowiedź pachnie roz
Ta wypowiedź pachnie rozliczeniami!
23-12-2023 [07:23] - Jabe | Link: Tusk Tuskiem, lecz co można
Tusk Tuskiem, lecz co można powiedzieć o wyborcach Kaczyńskiego? Zauważyłem, że przeważnie doskonale pamiętają zdarzenia przyszłe, potrafią wyciągać z nich wnioski, natomiast przeszłe przyjmują formę mglistych gróźb lub obietnic.
Afery z czasów poprzedniego Tuska też są takim mirażem nawet dla samego Kaczyńskiego, skoro nie potrafiły się skrystalizować w formalne oskarżenie.
23-12-2023 [07:53] - AŁTORYDET | Link: Żabe, czy ty naprawdę
Żabe, czy ty naprawdę istniejesz? Twoje uwagi są bełkotliwe i nie mają sensu. Niestety, jak zwykle. Ale nie mogą one wpłynąć na to, że życzę Ci Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego! Noś się ciepło i cicho stąpaj.
23-12-2023 [10:52] - Pani Anna | Link: Pani mnie niekiedy zadziwia.
Pani mnie niekiedy zadziwia. Skoro już wyciągnęła Pani argument szopki noworocznej jako przeciwwagi do chanuki i czynu posła Brauna, to zadbajmy, ba domagajmy się również symbolu Dżihad i półksiężyca w Sejmie. Reptilianie też chyba mają jakiś symbol, pochylmy się też nad Iluminatti, wszak rządzą światem. Wtedy będą nas szanować i pisać o nas dobrze za granicą. Poza tym ile można mówić o błędach i wypaczeniach, by w konkluzji dziwić się, że normalni, a zwłaszcza mlodzi nie chcą już głosować na tych, którzy nie potrafią, czy nie chcą z tym syfem się rozprawić.
23-12-2023 [10:58] - u2 | Link: domagajmy się również symbolu
domagajmy się również symbolu Dżihad i półksiężyca w Sejmie
Wy to kto? Domagajcie się u siebie w Rajchu, a nie w Bolanda, z którego wy niemieckie kundelki chcecie zrobić afrykańską kolonię. W Bolanda póki co żyją w większości Polacy, w dodatku zwykle katolicy, tak około 26 milionów katolików.
23-12-2023 [11:16] - izabela | Link: @ Pani Anna ( 10.52)
@ Pani Anna ( 10.52)
Ja nie chcę szopki w Sejmie. Tak jak chanuki. Faktycznie można by wprowadzić w Sejmie na przykład ofiary z ludzi bo w czasach nowożytnych dość dobrze udokumentowane są ofiary z ludzi dokonywane w kulturach Mezoameryki, zwłaszcza istotne w kulturze Azteków, gdzie zabijano tysiące jeńców, pojmanych w specjalnie w tym celu toczonych tzw. kwietnych wojnach, a przecież istnieją miłośnicy czy nawet zwolennicy kultury Azteków. Przyznam, że wolałam religię w kaplicy kościelnej gdzie chodzili tylko chętni niż religię w szkole traktowaną jak WF czy inne michałki i narażającą księdza na głupie prowokacyjne pytania. Teraz jednak gdy niejaka Nowacka chce wyrzucić religię ze szkoły traktuję to jako część programu opiłowywania katolików a nie życzę sobie być opiłowywana przez hunwejbinów. Dlatego jestem za religią w szkołach.
23-12-2023 [14:18] - wielkopolskizdzichu | Link: "Dlatego jestem za religią w
"Dlatego jestem za religią w szkołach."
Im więcej religii w szkołach tym mniej wiary w kościołach.
25-12-2023 [12:42] - RinoCeronte | Link: Z tym, że nie na pewno ;-)
Z tym, że nie na pewno ;-)
23-12-2023 [16:28] - lala | Link: co do szopki czy świecznika
co do szopki czy świecznika chanukowego - wszyscy już zapomnieli jak to nocą, ukradkiem powieszono w polskim parlamencie krzyż??
marzeniem staje się przestrzeń publiczna w której nie ma symboli religijnych....
niby mamy świeckie państwo - niby, bo krzyże wiszą wszędzie - w szkołach, urzędach, szpitalach itd. a kościół nie tylko został instytucją posiadającą największy majątek (ziemia, nieruchomości) w Polsce ale też - jest wszechobecny, można się ubawić, że to polska rzeczywistość taka jak święcenie mostu, basenu (pustego jeszcze!) czy samochodu.... - i to nie jest wyraz powszechnego przyzwolenia tylko rezultat szantażu i wymuszenia (jeśli Samsonowicz nie wprowadzi religii do szkół - nie poprzemy zmian ustrojowych itd.)....
23-12-2023 [20:20] - sake3 | Link: Tak pana/panią razi ten krzyż
Tak pana/panią razi ten krzyż?On towarzyszył Polsce od wieków,był z nami na dobre i na złe.Tylko pod krzyżem tylko po tym znakiem Polska jest Polską a Polak Polakiem..To nie tylko symbol religijny to symbol polskości.Prosz przczytać co pisze doradca Putina Dugin.Katolicyzm i kryż to znienawidzony symbol przez nas Rosjan.To on im pomagał przetrwać,Niszcząc krzyż zniszczymy Polskę.Tylko takie kanalie spod znaku ośmiu gwiazdek chcą zniszczenia Kościoła.Co wprowadzicie wzamian?Parady równości z maszkaronami czy meczety?
24-12-2023 [18:00] - juur | Link: Szanowna @sake zgoda, że
Szanowna @sake zgoda, że wiara, krzyż to spoiwo, ktòre pozwoliło nam przetrwaċ jako naród. Wrogowie zdają sobie sprawę z mocy jaką daje wiara i że bez pozbawienia nas tych fundamentów nigdy nas nie zniewolą. Nie wygląda to dobrze. Ostatnie wydarzenia w sejmie uświadomiły nie tylko mnie, źe to filia Knesetu a nie Polski Sejm. Jestem zbyt daleko i nie widzę czy już Tusk i Hołownia zapuszczają pejsy czy może już mają i ukrywają je pod peruką. Nie wiem ile w tym prawdy ale po nowym roku bez jarmułki nie będzie wstępu na teren sejmu. Jeden chce być generalnym gubernatorem, drugi chyba naczelnym rabinem. Czy sztrajmł to będzie szczyt elegancji w 2024?
24-12-2023 [10:53] - u2 | Link: krzyże wiszą wszędzie - w
krzyże wiszą wszędzie - w szkołach, urzędach, szpitalach
W UW w Lublinie ponoć nowy wojewoda od razu polecił zdjąć krzyż. To była jego pierwsza decyzja :-) :-) :-)
https://lublin.gosc.pl/doc/8614757.Wojewoda-nakazal-zdjecie-krzyza
Decyzja ta pokazuje, że pan Krzysztof Komorski zmienił swoje stanowisko prezentowane publicznie w 2018 roku, kiedy to mówił: "Krzyż nie jest dla mnie tematem tak istotnym, aby rozmawiać o nim w merytorycznym tonie. Mnie to zupełnie nie przeszkadza".
Jednak teraz krzyż okazał się przeszkodą.
23-12-2023 [11:26] - MFW | Link: No, za to będzie Polska
No, za to będzie Polska chwalona pod niebiosa w całej neomarksistowsjkiej UE i USA.
Wigiline sweet focie NEO Marszalka Hołowni z nachodźcami z granicy bialoruskiej:
https://m.salon24.pl/990b583f41f4d87599bde7fd9674f712,930,0,0,0.jpg
24-12-2023 [10:57] - u2 | Link: Hołowni z nachodźcami z
Hołowni z nachodźcami z granicy bialoruskiej
Czyżby cudownie ożyli ? Miały być masowe groby w lasach, kobiety ciężarne przerzucane przez drut kolczasty. Ale na szczęście wszyscy zdrowi i cali stawili się na Wiejskiej :-) :-) :-)
23-12-2023 [16:15] - lala | Link: ubawiła mnie autorka pisząc o
ubawiła mnie autorka pisząc o IPN - zapomniała Pani o tym, że gdy władzę przejął PIS - zmieniono statut IPN tak, żeby w Radzie Naukowej (!!!) mogła zasiadać osoba, która nie ma wyższego wykształcenia - ot, taka posada "dla swoich"... w tym przypadku pana Wyszkowskiego....
tak to PIS "rządziło" instytucjami kultury - wyrzucając zespół prof. Machcewicza z Muzeum II wojny, zmieniając na "słuszne" szefostwo Zachęty, i dosypując wiele pieniędzy na promowanie literatury polskiej za granicą czyli lansowanie grafomanów o słusznych poglądach, których i tak nikt tłumaczyć nie chce...
co do środowisk z "trupami w szafie" - może wspomni Pani - świetnie ustawionych za piswoskich rządów (pierwszych i drugich) Cenckiewicza, Kryże, Piotrowicza, Terleckiego et consortes...
24-12-2023 [02:32] - izabela | Link: @ lala ( 1615 )
@ lala ( 1615 )
To co obserwujemy to wyścig z kwikiem do koryta. PiS też wprowadzał zmiany lecz bez pomocy troglodytów i bandytów, nikt nie łamał nikomu rąk, nie łamano również prawa. Żeby być inteligentnym i uczciwym, jak Wyszkowski nie trzeba kończyć studiów. Tusk zapowiadał zresztą otwartym tekstem udział silnych panów w przejmowaniu władzy. Ma tradycje = brał udział w " Nocnej Zmianie". Cenckiewicz szczerze się przyznawał do swego dziadka, jest poza tym świetnym historykiem. Uczciwi ludzie nie będą oglądać teraz TVP. Jak za stanu wojennego.
24-12-2023 [10:39] - Pani Anna | Link: @Izabela
@Izabela
Uczciwi ludzie nie będą oglądać TVP, więc będą mieli więcej czasu, który spozytkuja na zastanawianie się, dlaczego PIS przerżnął wybory i w 8 lat nie zbudował ani wolnych sądów, ani narodowych mediów z prawdziwego zdarzenia. Pieniędzmi zaoszczędzonymi na abonamencie będą futrowac Sakiewicza, który przyzwyczajony do kasy z Orlenu byle ochłapami się nie zadowoli.
Wesołej chanuki, przyjaznej Ukrainy, radosnej Palestyny i oby Boże Dzieciątko szczęśliwie nam się narodziło.
24-12-2023 [10:47] - u2 | Link: będą futrowac Sakiewicza,
będą futrowac Sakiewicza, który przyzwyczajony do kasy z Orlenu byle ochłapami się nie zadowoli.
Zazdrościsz niemiecka trollico :-) :-) :-)
24-12-2023 [12:02] - Tomaszek | Link: Słabo ten Sakiewicz tą kasę
Słabo ten Sakiewicz tą kasę futrował jak nie starczyło na TV republikę S.A .
24-12-2023 [11:24] - izabela | Link: @@@Żyjemy w trudnych czasach,
@@@Żyjemy w trudnych czasach, a czekają nas być może jeszcze trudniejsze. Życzę wszystkim Szanownym Czytelnikom i Autorom aby w 2024 roku wykazali upór i determinację w obronie naszych chrześcijańskich wartości, które są bardzo poważnie zagrożone. Upór i determinacja są szczególnie wskazane gdyż jak mi się wydaje widać już słabe światełko w tunelu. W krajach europejskich narasta sprzeciw wobec narzucanych nam bredni klimatycznych i obyczajowych. Być może rok 2924 okaże się punktem zwrotnym w historii cywilizacji i oby tak się stało. Oby cywilizacja życia wygrała z cywilizacją śmierci.
24-12-2023 [11:37] - u2 | Link: rok 2924 okaże się punktem
rok 2924 okaże się punktem zwrotnym w historii cywilizacji
Długo czekać. Ale ja stawiam na przyszły rok, że będzie taka 12 Księga Pana Tadeusza pt. "Kochajmy się", ale po niemiecku, tak jak to rozumieją Niemcy, co widać doskonale również na NB. A w końcu po tej niemieckiej polityce miłości i pokoju wybuchnie wielka światowa wojna. Oby nie, ale na pewne sprawy nie mamy wpływu :-)
24-12-2023 [16:12] - lala | Link: cytuję autorkę: " PiS też
cytuję autorkę: " PiS też wprowadzał zmiany lecz bez pomocy troglodytów i bandytów, nikt nie łamał nikomu rąk, nie łamano również prawa. Żeby być inteligentnym i uczciwym, jak Wyszkowski nie trzeba kończyć studiów. "
1. owszem, pisowski rząd łamał prawo - przejmował media, wprowadził do nich takich troglodytów jak Rachón & inni, zapewniał prymitywną rozrywkę (disco-polo) zamiast promowania kultury, podobnie było, gdy chodziło o promocję polskiej kultury zagranicą, proszę sobie może przypomnieć jak zmieniono dyrekcję Zachęty, jak pan Gliński rozdawał fundusze "dla swoich" i ile wtopił pieniędzy podatników na rzecz fundacji herbowych z siedzibą w Luksemburgu, itd...
2. co do łamania rąk - to może przypomni Pani sobie zachowania policji pisowskiej wobec demonstrujących kobiet, były też łamane ręce...
3. rada NAUKOWA IPN - to mieli być ludzie wykształceni - i tu specjalnie dla pana Wyszkowskiego zmieniono prawo... wspaniałym przykładem "rzetelności" Cenckiewicza jest jego książka o Annie Walentynowicz, starannie "modyfikująca" jej pochodzenie, rodzinę na Ukrainie i dzieciństwo...Cenckiewicz jest propagandystą a nie historykiem
24-12-2023 [17:17] - u2 | Link: były też łamane ręce...
były też łamane ręce...
Baju, baju. A ty lala skąd spadłaś? Ktoś ciebie zrzucił? Dlatego masz połamane ręce? :-)
25-12-2023 [11:55] - izabela | Link: @ lala (16.12)
@ lala (16.12)
To po prostu nieprawda. Policja tolerowała wulgarne babska , które pluły na policjantów, nie zamknięto w wariatkowie babci Kasi, która szarpała się z policjantami i przechodniami nie zdjęto z gzymsu kamienicy zboka, który publicznie masował sobie genitalia. Za słabo przeciwstawiano się ofensywie chamstwa.
24-12-2023 [17:47] - Chatar Leon | Link: Kiedy władza jest do d...
Kiedy władza jest do d...
będzie woda zamiast zupy.
Strony