Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
żółta kartka- czerwona kartka
Wysłane przez izabela w 03-04-2021 [10:25]
Zawsze głosowałam i nadal mam zamiar głosować na PiS. Jak mówią dowcipni znajomi jestem po prostu pisanką. Coraz częściej mam jednak ochotę pokazać mojej formacji nie tylko żółtą kartkę a nawet kartkę czerwoną. Co więcej uważam, że mam nie tylko prawo lecz nawet obowiązek to zrobić. Mamy obowiązek przestrzegać przyjaciół jeżeli błądzą.
Nie podobała mi się ustawa o zwierzętach. W świecie w którym istnieje łańcuch pokarmowy nie da się zadekretować a co ważniejsze przestrzegać ochrony każdego życia. Ochrona zwierząt futerkowych poprzez całkowity zakaz ich hodowli jest hipokryzją jeżeli tolerujemy zabijanie zwierząt w rzeźniach. Aby ochronić zwierzęta przed śmiercią w rzeźni nie wystarczy przymusowa zmiana gustów kulinarnych człowieka. Należałoby przede wszystkim z całą bezwzględnością wytępić wszystkie zwierzęta mięsożerne. Rezygnacja z zabijania jest jak widać niemożliwa, a naprawianie świata przez likwidowanie części jego mieszkańców już wielokrotnie przerabialiśmy. Szlachetna na pozór utopia, jaką była bezwarunkowa równość wszystkich ludzi, okazała się w realizacji utopią zbrodniczą.
Uważam że błędem taktycznym, (strzałem w kolano a nawet powyżej kolana) było naruszanie tak zwanego zgniłego kompromisu w sprawach aborcji. Rozpętało to wielomiesięczną awanturę i wyprowadziło na ulice lewacką dzicz. Co gorsza po stronie tej dziczy stanęły liczne Julki czyli niemądre smarkule przekonane wolnościową frazeologią lewactwa. Jako działaczka ruchu obrony życia Gaudium Vitae, którego kapelanem był ksiądz Stanisław Małkowski, wielokrotnie przeżywałam kolejne fale dyskusji na ten bezdyskusyjny dla mnie temat i zawsze był on wywoływany jako polityczny temat zastępczy. Trudno ocenić co tym razem miałaby przykryć celowo wywołana awantura, być może jeżeli chcemy chronić życie futrzaków nie wypada zapominać o ofiarach ludobójstwa w obrębie własnego gatunku. Były to jednak, moim zdaniem tylko błędy taktyczne. „ Piątka dla zwierząt” odebrała PiS część elektoratu wiejskiego, wyrok w sprawie aborcji odbiera elektorat młodzieżowy. Podobnie jak przyznanie przez resort kultury wielomilionowych dotacji różnym celebrytom, ( a prościej mówiąc wyjcom z czasów PRL) rozjuszyło środowiska artystyczne, a niefortunne decyzje w sprawie zarządzania stadninami arabów uczyniły środowisko koniarskie i jeździeckie zaciekłym wrogiem PiS. „Jeżeli się na czymś nie znasz, tak jak PiS na koniach, korzystaj z wiedzy fachowców”- mówią mi .znajomi z tego środowiska i trudno nie przyznać im racji. To wszystko traktuję tylko jako błędy taktyczne nie merytoryczne.
Istnieją jednak dwa tematy, które są dla mnie papierkiem lakmusowym przy ocenie każdej formacji politycznej. Jednym z nich jest sprawa energetyki jądrowej. To nie prawda, że energia jądrowa to energia tania czysta i bezpieczna. Energetyka jądrowa to najdroższy i najbardziej niebezpieczny sposób pozyskiwania energii. Przekonali się o tym w bolesny sposób Japończycy prezentujący o wiele wyższy poziom kultury technicznej niż nasz kraj. Ludzie którzy nie potrafili zaprojektować dachu na stadionie w Warszawie chcą projektować elektrownie jądrowe! Albo co gorsza kupować przestarzałe technologie od krajów które już odeszły lub odchodzą od energetyki jądrowej. Jak pamiętamy Électricité de France od dawna usiłowało wpakować do Polski swoje reaktory. Może budzić niepokój bratanie się premiera Morawieckiego z prezydentem Francji. Premier Morawiecki przy wszystkich swoich zaletach nie jest specjalistą od energetyki. Tych zagadnień nie są w stanie pojąć historycy, ekonomiści i socjologowie, od których w polityce się roi. Trzeba posłuchać znawców, choćby takich jak specjalista od energetyki fizyk jądrowy profesor Dakowski, który wiele lat przepracował w Świerku.
Plany rozwijania w Polsce energetyki jądrowej sprawiają, że wyciągam z kieszeni żółtą kartkę. Czerwoną kartkę wyciągnie z tej kieszeni podatek katastralny. Z podatkiem katastralnym wojuję od wielu lat. Najprostszy zarzut to fakt, że podatek katastralny jest karą za gospodarność. Nieruchomość zaniedbana będzie obłożona niższym podatkiem niż zadbana i remontowana, nieruchomości w okolicy dobrze zarządzanej przez lokalne władze będą miały większą wartość sprzedażną niż nieruchomości w okolicy zarządzanej źle, z gorszą infrastrukturą, a wiec też będą płacić większy haracz. Najpoważniejszy zarzut to fakt, że podatek katastralny zgodnie z jego założeniami (czyli formułowanymi explicite lub nie intencjami ustawodawcy) ma zmienić strukturę własności. Ludzie starzy i niezamożni, którzy zdołali zachować swoje domy i mieszkania nie będą w stanie udźwignąć tego obciążenia i zamiast przekazać własność następcom prawnym będą zmuszeni ją sprzedać. Zgodnie z rynkowymi zasadami ceny nieruchomości spadną i staną się one łatwo dostępne. Właśnie dla kogo? Bzdurą jest kolportowane za czasów rządów lewicy twierdzenie, że domy i mieszkania kupią tanio ludzie młodzi i rodziny wielodzietne. Zwykłych młodych ludzi a tym bardziej rodzin wielodzietnych nie będzie i tak stać na zakup dużego domu czy mieszkania. Nie bez przyczyny ludzie młodzi zadłużają się na całe życie w bankach a brak dostępu do mieszkań jest jedną z ważniejszych przyczyn zapaści demograficznej w Polsce, której to zapaści nie przełamie i nie zlikwiduje żadne 500. Podatek katastralny nie będzie stanowił natomiast najmniejszego problemu dla łowców nieruchomości i to oni kupią po obniżonych cenach wyprzedawane przez biednych mieszkania. Jak zwykle zadziała syndrom kuli śnieżnej bogatsi staną się jeszcze bogatsi a biedni jeszcze biedniejsi. Nie ma w tym nic dziwnego- to banalne zjawisko społeczne i ekonomiczne lecz nie ma powodu pogłębiać nierówności, których i tak nie brak w naszym kraju i we współczesnym świecie. Nie tak dawno przeżywaliśmy albo byliśmy świadkami procederu rabowania nieruchomości pod pretekstem reprywatyzacji. W tym procederze brali jak wiadomo udział sędziowie notariusze i adwokaci.
Nie powinien jednak mieć udziału ustawodawca.
Komentarze
03-04-2021 [10:59] - Pani Anna | Link: Kazda wladza z czasem ulega
Kazda wladza z czasem ulega degrengoladzie, zwlaszcza taka, ktorej nikt nie patrzy na rece, a kazda, najsluszniejsza nawet krytyke slepi i fanatyczni wyznawcy uznaja za zdrade. Wiernosc przekonaniom - tak, wiernosc partii absolutnie nie. Glosowalam na PIS, kiedy oferowal program zgodny z moimi pogladami i obiecywal stac na strazy wartosci, co przez 2 pierwsze lata sie udawalo. Wszystko to, co Pani pisze to racja, ale dla mnie schodzi to na drugi plan wobec calkowitej dewastacji po pierwsze szkolnictwa, po drugie sluzby zdrowia. Ludzie, Polacy umieraja z braku dostepu do opieki medycznej, szpitali i diagnostyki, 100 000 wiecej zgonow w 2020r tylko z powodu tragicznej w skutkach polityki i fatalnych decyzji. To jest tragedia. Dlatego nie czerwona karta, ale WON dla partii, ktora za to odpowiada. I nie mam zamiaru wybierac mniejszego zla, bo to jakby bitej i dreczonej zonie powiedziec - myslisz, ze dasz sobie rade sama? Albo inny bedzie pewnie jeszcze gorszy.
03-04-2021 [14:57] - mada | Link: Pani Anno.
Pani Anno.
Lada dzień Nowak wychodzi z więzienia to będzie pani miała swojego przedstawiciela.
03-04-2021 [15:53] - Pani Anna | Link: @Mada
@Mada
Dlugo trzeba myslec, zeby wymyslic taka odpowiedz? Dokladnie na miare dobrych rad dawanych przez psiapsiolki bitej i maltretowanej przez meza pijaka kobiecie. Trudno spojrzec prawdzie w oczy, nawet w Wielka Sobote.
03-04-2021 [11:19] - krzysztofjaw | Link: Szanowna Pani,
Szanowna Pani,
jak Pani dobrze wie ja też od dawien dawna jestem wyborcą PiS i tak jak Pani mam coraz więcej wątpliwości. O "ustawie futerkowej" pisałem, że to totalna głupota, która może się odbić na wynikach głosowania na wsi a do tego przez tą ustawę straciliśmy najlepszego ministra rolnictwa jakiego do tej pory mieliśmy. Mam identyczne jak Pani zdanie na temat podatku katastralnego. Co zaś do energetyki jądrowej. Mało się na tym znam, ale dlaczego Niemcy nie budują nowych elektrowni jądrowych a budują bardzo nowoczesne kopalnie węgla kamiennego? Oni mogą a my mamy się pozbywać tego węgla jako materiału energetycznego? Znów widać, że ta UE to po prostu IV Rzesza Niemiecka.
Ale ja mam jednak chyba więcej od Pani tych zastrzeżeń do rządzących. Już nie mówię, że wymiar sprawiedliwości dalej jest nie zreformowany, dalej obowiązuje ustawa o bratniej pomocy 1066, nie potrafimy się przeciwstawić żądaniom Żydów o reparacje wojenne (amerykańska ustawa 447), nie został otwarty zbiór zastrzeżony IPN ani nie został opublikowany aneks do raportu z likwidacji WSI. Teraz jest walka z pandemią i też mam wokół niej wiele wątpliwości i pytań. Uznaję wirusa, ale uważam, że "piekiełko" z nim związane jest zbyt daleko idące. Po co te wszystkie obostrzenia w takiej skali? A szczepionki? No cóż... jeżeli ktoś wierzy, że można przygotować szczepionkę na nowego wirusa przez rok to niech sobie żyje w tej wierze, bo przecież minimalny okres prac nad taką szczepionką to 5-6 lat.
Pozdrawiam i życzę mimo wszystko radosnych i zdrowych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego
03-04-2021 [11:22] - izabela | Link: Dziękuję bardzo i wzajemnie
Dziękuję bardzo i wzajemnie życzę radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.
03-04-2021 [11:30] - Boruta | Link: Z całym szacunkiem ale nie ma
Z całym szacunkiem ale nie ma na świecie takiej siły (łacznie z Panem Bogiem) która zadowoliłaby wszystkie gusta, bo do tego sprowadza się to ględzenie na obecny partię rządzącą.
Pozdrawiam
03-04-2021 [22:06] - izabela | Link: To nie jest kwestia gustów
To nie jest kwestia gustów ani prywatnych interesów. Ja już niczego nie potrzebuję.z wyjątkiem spokoju. Ale ten spokój mi zakłóca troska o przyszłość. Ja też serdecznie pozdrawiam.
03-04-2021 [11:42] - jazgdyni | Link: Droga Izo!
Droga Izo!
Za parę godzin skoncentrujemy się na Jezusie i własnej rodzinie, więc już teraz życzę tobie jak najwięcej chwil spokoju i radości. Równowagi, w której przywrócisz swój własny rytm.
Pozdrawiam też Twoich bliskich i Profesora, jak się z nim spotkasz.
Koncepcja ostrzeżeń jest ładna, tyle tylko, że indywidualnie nie mamy żadnych sędziowskich uprawnień i przywilejów. Twój głos w Warszawie na pewno usłyszą. A jak będzie to mój w Trójmieście, to w najlepszym przypadku tylko poprzebijają mi opony (robiono to czterokrotnie i to nie po chamsku, tylko sprytnie tak, bym się rozwalił w czasie jazdy).
Ale do rzeczy punkt po punkcie.
1.Ustawa o zwierzętach. Pełne kretyństwo. O co tu miało chodzić? Nijak nie potrafię tego wytłumaczyć. Ode mnie duuuży minus.
2.Odmrożenie kompromisu aborcyjnego. Tłumaczę sobie, że to świadoma prowokacja strategów, by zagotować lewactwo, Tylko krok źle przemyślany, bo za słabo uwzględniono fakt, że oni mają niemalże wszystkie media i panują w internecie i telefonii komórkowej. Tylko tak zorganizowano tak gromadnie Julki i zniewieściałych kolesi. Czyli mimo "szczytnej" taktyki, wyszło "po polsku". Czyli nędznie.
3. Energetyka jądrowa. Tu się nie zgadzam. To znaczy uczciwie powinienem się zgodzić, zakładając przewagę tzw. "polskich realiów", nawet uwzględniając możliwości dużej korupcji.
Jeżeli natomiast, pod nadzorem krystalicznie uczciwych i mądrych Polaków, zdobylibyśmy jedną z trzech najnowszych elektrowni nuklearnych, czy to z USA, czy Francji, czy też Japonii, to możemy mieć duży sukces uruchamiając energetykę jądrową. Zrobimy byle jak - to leżymy.
4. Jeżeli wprowadzą, lub jeśli tylko będą próbować wprowadzić podatek katastralny, to ja się wyprowadzam do jedynego miasta na świecie, które całkowicie aprobuję. To kanadyjski Vancouver. Lecz na 90% mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Lecz wiadomo, że nadzieja jest matką ... i tak dalej.
Zdrowia i pomyślności Izo!
03-04-2021 [11:46] - Jabe | Link: Mało mediów ma PiS?
Mało mediów ma PiS?
03-04-2021 [13:13] - jazgdyni | Link: @Jabe
@Jabe
Bardzo mało i o słabym zasięgu. Zdajesz sobie sprawę, że TVN ma 14 kanałów telewizyjnych? Od dziecięcych do indoktrynacji od dziecka, poprzez polityczne, hobbystyczne, stylu życia, itd.
POLSAT podobnie. Szacuję, że prawica ma 30% rynku medialnego, a lewactwo międzynarodowe ma w Polsce nadal 70%.
Jeszcze gorzej jest w internecie, czy telefonie komórkowym. Jeżeli wyszukuję jakiegokolwiek hasła, to czy to przez google, czy telefon (Orange), pierwsza strona wyszukiwania to wyborcza, onet, tvn, interia. Czyli informacja dla leniwych, bo komu się chce dalej szukać, przefiltrowana przez lewaków.
03-04-2021 [13:43] - Jabe | Link: Nie jest istotna liczba
Nie jest istotna liczba kanałów. Gdyby media państwowe nie były tubą przewodniej siły narodu, a zajmowałyby się uczciwym dostarczaniem informacji, zdominowałyby przekaz. W rzeczywistości prawica ma marginalny kawałek mediów, bo PiS w żadnym sensie prawicą nie jest. Zresztą, ponieważ zdominowane przez niego media zamują się jedynie robieniem mu dobrze, ich domniemana prawicowość nie ma znaczenia. To tylko tępa propaganda nastawiona na „ciemny lud, który wszystko kupi”.
03-04-2021 [13:26] - tricolour | Link: No i widzisz Jabe?
No i widzisz Jabe?
Prawica nie ma kanałów hobbystycznych, dla dzieci oraz stylu życia, bo lenie uważają kanał hobbystyczny za dzieło lewactwa czyli indoktrynację. I tej indoktrynacji chcą przeciwstawić tępą propagandę dla durni, którym hobby, dzieci i styl życia nie mają być potrzebne.
No widzisz jakie to proste: siedzę i nic nie robię, a cudzą aktywność nazywam lewactwem, z którym trzeba walczyć siedząc i nic nie robiąc.
03-04-2021 [13:39] - jazgdyni | Link: Mimo, że się bardzo starasz,
Mimo, że się bardzo starasz, to dla mnie jesteś głupi lewak i złośliwy manipulant. Wracam do zerowania ciebie.
03-04-2021 [15:23] - tricolour | Link: Nie, z Gdyni.
Nie, z Gdyni.
To nie manipulacja tylko prawda.
Nie ma powodu - poza lenistwem - by TVP nie mogła uruchomić kanału hobbystycznego. Był kiedyś Słodowy, była Sonda, dziś jest niemieckie Galileo. Łatwiej leżeć nic nie robiąc i kupić niemiecki gotowiec niż samemu się wysilić i zrobić. To już osiem lat, jak rządzi w telewizji prawica i co? Nie ma komu zrobić kanału hobbystycznego? Nie ma, bo nie ma modelarni, nie ma lotnisk dla modelarzy, nie ma nic, co mogłoby zagospodarować młodzież.
Oglądasz Galileo? Tam - gdy jest odwołanie do nauki - zawsze (zawsze!) promowany jest jakiś niemiecki instytut. Dzieciak, który to ogląda wie, że "nasze jest dobre". A ty co?
Wam chętniej zerować ludzi niż wziąć się do pracy dla młodych ludzi.
03-04-2021 [16:17] - jazgdyni | Link: @Tri (onegdaj narkotyczny
@Tri (onegdaj narkotyczny ersatz małolatów)
Mówisz normalnie więc mogę odpowiadać.
Kurski to pod względem jakości telewizji publicznej to wielka pomyłka. To gość od robienia szybkich i takich sobie interesów pijarowych. Wyciągnął TVP z bagna, ale nadał jej, zgodnie z sondażami macherów od marketingu, charakter ludyczny, by nie powiedzieć prostacki, by wystrzelić do góry. Ludzie z jako taką ogładą i kulturą, patrzą na to z przerażeniem. Ale dobra, Kurski zbudował bazę techniczną. Chwała mu za to i won, niańczyć dzieciaka. Ale chyba łatwiej wywalić Bońka z PZPN niż Kurskiego z TVP. Potrzeba telewizyjnych profesjonalistów. Gdzie oni są? Jeden Misiek Rachoń długo nie pociągnie. A jakie kłody pod nogi rzucali mu solidaruchy z PRLu. Klarenbach już tylko zgrzyta .zębami słuchając idiotycznej śpiewki i litanii przekazu dnia (p)osłów z parlamentu. Ogórek niestety nie jest gwiazdą dziennikarstwa TV, a ten jej partner od chłopaki nie płaczą, to klasa Hołdysa.
Prezes na mediach, w tym na TV się nie zna. Niejaki Szefernaker, mistrz od internetu też raczej marny. Tzw. rzecznicy prasowi - tragedia. Jakby kij połknęli, nie błyskotliwi, cięta riposta zero i dają się orać młotom z TOK FM. Jest kiepsko. Ale tu są duże piiiniądze. Więc jak to coś się naprawi?
03-04-2021 [16:45] - tricolour | Link: @JzG
@JzG
Bardzo się cieszę, że potrafimy normalnie się do siebie zwracać. Jeżeli to zasługa Wielkanocy, to bardzo dobrze. Jesli tylko nasza zasługa - w sensie: chcemy, to potrafimy - to jeszcze lepiej...
Ad meritum: nie jestem przekonany, że głosowanie na partię, która popełniła masą błedów, ale nie ma alternatywy, to jest pomysł dobry w rozumieniu pracy nad przyszłością i efektów tej pracy.
03-04-2021 [17:25] - jazgdyni | Link: @Tri
@Tri
Po prostu na dzisiaj nie widzę lepszego wyjścia.
03-04-2021 [17:42] - tricolour | Link: @JzG
@JzG
Serio mówiąc, to na dzisiaj ja też - poza PIS - nie widzę lepszego wyjścia. Z tym, że sam PIS może być lepszy i to jest w zasięgu ich rąk. Niestety (albo stety) żeby być lepszym, to trzeba umieć mówić: proszę, przepraszam, popełniam błędy więc za nie przepraszam - takie podstawowe formy komunikacji, gdy widzimy w swoim adwesarzu człowieka, który chce, ale czasem mu nie wychodzi więc ma chęć naprawy. Umie sie przyznać bo błędu więc powataje naturalnia potrzeba pomocy. Nie walki, a pomocy.
Tego mi brakuje. A ten brak - w moim rozumieniu - bardzo zbliża do odrzucenia z automatu.
03-04-2021 [13:48] - Jabe | Link: @Tricolour
@Tricolour
Stąd ucieczka w krytykowanie wszystkich innych, mająca na celu wywarcie wrażenia, że skoro inni są źli, to „nasi” są dobrzy. Dlatego od dawna pytam, czy jest w PiS-ie cokolwiek prawdziwego. Wygląda na to, że oni uważają, że nie muszą robić nic, bo w razie czego propagandą zaszpachlują rysy na walącym się bydynku. Jak długo tak się da?
03-04-2021 [16:18] - jazgdyni | Link: Jabe
Jabe
co masz w sobie naprawdę prawdziwego?
03-04-2021 [16:33] - Tomaszek | Link: Sok z buraka .
Sok z buraka .
03-04-2021 [12:41] - izabela | Link: Przypomnij sobie dach nad
Przypomnij sobie dach nad Basenem Narodowym,który otwierał się jak odwrócony parasol. Trzeba długo myśleć, żeby coś takiego zbudować.Ten mecz zrobił więcej dla promocji Polski w świecie niż inne zabiegi PR. Tyle, że był to czarny PR. Japończycy o wysokiej kulturze technicznej tez sobie nie poradzili z awarią.A reaktory wpychane nam przez Francję były przestarzałe już za czasów promującego . je Merkela. Dowiedz się co z nim obecnie bo zanikł w polityce. Serdeczne życzenia dla Ciebie i rodziny.
03-04-2021 [13:21] - jazgdyni | Link: @Izabela
@Izabela
Też się dziwiłem stadionem narodowym. Lecz musisz przyznać, że była to inwestycja Tuska & Co. Nasi co do lokalizacji przekopu jednak dali się przekonać i dobrze kopią. To jednak okruchy. Mnie bardzo wścieka i zastanawia zaprzestanie korzystania z naszego najdroższego dobra, z węgla kamiennego. Dotychczasowa eksploatacja w najprymitywniejszy sposób - "kopanie i spalanie", to pozostałość ruskiej mentalności. Teoretycznie jest już wiele rozwiązań wykorzystania tego najważniejszego pierwiastka życia, w sposób nowatorski i z dużym zyskiem. Dlaczego Niemcy tak usilnie chcieli kupować (po uprzednim zbankrutowaniu) polskie kopalnie?
03-04-2021 [13:50] - Jabe | Link: Kanał Sueski kopano 10 lat.
Kanał Sueski kopano 10 lat.
03-04-2021 [16:24] - jazgdyni | Link: Jakże to?!
Jakże to?!
Kopano w konspiracji pod ziemią? Aaaa Sueski. 100 tysięcy ludzi stawiało piramidę w rok.
Ps. Jeżeli chcesz być ścisły, to mam pod ręką projekt z lat 80-tych. Projekt znajomego profesora hydrologa, wówczas eksperta RP w temacie mierzei, który się w końcu wkurzył i poszedł zarabiać budując porty w Afryce.
03-04-2021 [22:48] - Tomaszek | Link: Nie wiem czy wyższa kultura
Nie wiem czy wyższa kultura techniczna to zbudowanie stadionu z dachem w kształcie lejka , czy elektrowni atomowej wielkiej mocy na brzegu morza z ryzykiem sejsmicznym . Kiedyś Anglicy sprawdzili ich kulturę , składając ofertę na statek . Japońce ofertę odrzucili i sami wybudowali klon . Klon wywrócił się stępką do góry jeszcze zanim dobrze zjechał z pochylni . Ot i kultura . Do dzisiaj są największym importerem technologii i licencji , bo im rozumków żółtych nie starcza . Koń to przeżytek mówił Pawlak do zięcia . Po co to trzymać ? A jednak .
Wesołych Świąt życzę
Tomaszek
03-04-2021 [14:24] - Tomaszek | Link: A może PIS ma w swojej szpicy
A może PIS ma w swojej szpicy grupę jakichś Bolków , którzy wzorem i z podobnych inspiracji zamiast podać rękę próbują podać nogę . Nazwisk na topie ZP można znaleźć kilka na jednym wydechu i bez zastanawiania . Z tym Vancouver to bym był ostrożny , bo na stare lata można do pierdla trafić i nie będzie to najgorsze co może człowieka tam spotkać . Zbóje przy państwie to pikuś , nawet bez podatku katastralnego . Pamiętać proszę , że pięknym i młodym panienkom z naszej młodości zostało najczęściej tylko to "i" po środku , reszta to tylko wspomnienia i wyobrażenia " wszędzie dobrze , gdzie nas nie ma ". Ale nie załamujmy rąk , jutro będzie lepiej . Daj Boże abyśmy za rok doczekali , jak mawiała przy okazji wszystkich świąt moja babcia .
Wesołych Świąt życzę Panu i Wszystkim
Tomaszek
03-04-2021 [11:43] - Jabe | Link: Dlaczego wobec tego nadal
Dlaczego wobec tego nadal zamierza Pani głosować na PiS? To jedyny głos, który się liczy.
03-04-2021 [12:43] - izabela | Link: A na kogo mam głosować? PiS
A na kogo mam głosować? PiS zrobił wiele dobrego, chciałabym uchronić tę formację od błędów. Ale co ja mogę?
03-04-2021 [13:01] - Jabe | Link: Co PiS zrobił dobrego?
Co PiS zrobił dobrego?
03-04-2021 [14:59] - izabela | Link: (1) Na przykład zabronił
(1) Na przykład zabronił zabierania dzieci za muszki owocówki w kuchni. No i za biedę w domu. Do przywilejów i wolności człowieka należy wolność bycia biednym. I niech nikt go nie uszczęśliwia na siłę odbierając mu dzieci.
(2) Odkupił kolejkę na Kasprowy Wierch, a w zasadzie sam Kasprowy. Czy wyobrażacie sobie Państwo, że ochroniarze konsorcjum władającego kolejką przeganiali turystów z Myślenickich Turni. Może powiedzmy nie turystów lecz przechodniów bo Myślenickie Turnie same w sobie nie są warte uwagi ale było to wkurzające.
Mogłabym wyliczać długo.
03-04-2021 [15:16] - Jabe | Link: ad 1. Co konkretnie zrobiono,
ad 1. Co konkretnie zrobiono, by nie zabierano dzieci za muszki?
ad 2. Absolutnie nie ma powodu, żeby kolejka turystyczna była państwowa.
Proszę uprzejmie wyliczać długo, bo to są argumenty owocówki.
03-04-2021 [22:26] - izabela | Link: ad1)Jest coś takiego jak
ad1)Jest coś takiego jak obowiązujący trend, paradygmat, (Michel Foucault nazywa to episteme).Nazwijmy to sposobem podejścia do sprawy. Niezależni sędziowie też podporządkowują się " "duchowi epoki". Jeżeli minister sprawiedliwości, publicyści, prokuratorzy dochodzą do wniosku że odbieranie dziecka za muszki owocówki jest zbrodnią, jeżeli minister obejmuje nadzorem sprawy w których istnieje podejrzenie handlu dziećmi to nawet blondynka w todze zastanowi się zanim wyda taki okrutny i bezsensowny wyrok.
ad 2) Zdania są jak widać podzielone. Rzecz w tym , że te tereny zrabowano góralom, pogodzili się z Parkiem Narodowym ale nie widzą powodu żeby sprzedawać ich ziemie za grosze ( i kolejkę poniżej kosztów jej remontu ) jakiemuś podejrzanemu konsorcjum. Poza tym kolejkę budowało przed wojną ( II światową to informacja dla p. Zdzicha) całe społeczeństwo. I traktowało ją jako skarb narodowy. To łatwo zrabować i sprzedać za grosze. Tak działa paser.
03-04-2021 [23:06] - Jabe | Link: ad 1. Czyli zmiana polega na
ad 1. Czyli zmiana polega na innym nastawieniu ministra, rzekomo. Władza się zmieni, wiatr zacznie wiać w inną stronę i wszystko będzie po staremu. Takie to zmiany.
ad 2. „Całe społeczeństwo” kolejkę „skarb” budowało na zrabowanym, dlatego moralność wymaga, by zarządzali nią nominaci przewodniej siły narodu, a w razie wpadki całe społeczeństwo do interesu dopłacało (trochę jak z Lotem). Gdzie tu sens?
Wobec takich zasług nie należy pytać, kto, jeśli nie oni. Nie „magdalenkowcy” przede wszystkim. Takie rozpaczliwe argumenty za tą władzą kompromitują Panią.
04-04-2021 [22:30] - Tomaszek | Link: @Jabe
@Jabe
Co i raz mam wrażenie , że główną zasługą PISu jest zastąpienie dżumy tyfusem . Wiesz , śmiertelność trzy razy mniejsza .
05-04-2021 [09:56] - Jabe | Link: Dżumy dżumą.
Dżumy dżumą.
03-04-2021 [11:58] - Obserwator_3 | Link: 1.
1.
Szanowna Pani Izabelo
Miałem co prawda nadzieję, że kombinowanie z podatkiem katastralnym to już przeszłość, ale być może ma Pani lepsze informacje. To nie tyle sam podatek jest niebezpieczny, choć oczywiście w pewnym sensie też, ile wizja świata która stoi za jego koncepcją.
W czym rzecz. Otóż sama myśl o opodatkowaniu posiadania może mieć trojakie źródło:
1. skoro wspólnota lub Państwo udostępnia komuś coś, obejmując zarazem to "coś" ochroną, to podatek katastralny jest opłatą za udostępnienie i ochronę (jest tak np. w Cywilizacji Żydowskiej czy Bizantyńskiej)
2. jeżeli masz majątek większy, niż potrzebny do godnego życia, to w zamian za ochronę tego nadliczbowego majątku, finansowaną przecież przez wszystkich członków wspólnoty, ponosisz dodatkową opłatę (np. czasem w Cywilizacji Łacińskiej)
3. rodzaj łapówki za ochronę przed konfiskatą (np. w Cywilizacji Turańskiej).
Problemem jest, że ekipa Premiera Morawieckiego, wbrew stricte łacińskim deklaracjom Prezesa Kaczyńskiego, to w najlepszym wypadku Bizantyńcy (choć moim zdaniem są w ich postępowaniu również wyraźnie widoczne wątki rodem z Cywilizacji Żydowskiej, szczególnie tzw. "talmudyzacja prawa" oraz dążenie do segregowania ludzi wg. jakichś kryteriów, nie zawsze jawnych, aczkolwiek przy wykorzystaniu narzędzi właściwych dla Cywilizacji Bizantyńskiej, czyli bezwzględnego działania szeroko pojętej administracji w oparciu o przekonanie sytuowania kryterium prawdy w przepisach), to samo "gowinięta", pokonane już ostatecznie przez ekipę Premiera, o czym świadczy hołd złożony przez Premiera Gowina p. Ministrowi Dworczykowi.
Czy Prezes Kaczyński ma świadomość tego co się tam dzieje, nie wiem i wiedzieć pewnie prędko nie będę, natomiast jeżeli chcemy odbudować w Polsce Cywilizację Łacińską, której absolutnym rdzeniem jest niezależność ekonomiczna rodziny i dążenie do emancypacji dzieci z rodu, to cały system podatkowy powinien być uzupełniony o odrębną część dotyczącą rodziny jako takiej, której fundamentem powinny być:
a) rodzina jako podmiot prawa podatkowego, której przychody mogą być na życzenie zwolnione z VAT do iloczynu limitu UE (95 tys. EUR) i zadeklarowanej ilości członków rodziny, w tym dzieci poczętych;
03-04-2021 [13:34] - Jabe | Link: ad 1. Jakieś podatki muszą
ad 1. Jakieś podatki muszą być. Nie znajduję nic bizantyjskiego czy żydowskiego w tym akurat.
ad 2. Zabieranie komuś, bo ma więcej, niż mu trzeba, to raczej bolszewizm.
ad 3. Nawet najbardziej cywilizowane rządy stają się „turańskie”, gdy zabraknie im pieniędzy. Nas to wkrótce czeka.
03-04-2021 [22:28] - izabela | Link: Dziękuję zza ciekawą
Dziękuję zza ciekawą wypowiedź i życzę wszystkiego najlepszego.
03-04-2021 [11:59] - Obserwator_3 | Link: 2.
2.
b) zwolnienie z podatków dochodów wspólnie mieszkających członków rodziny do momentu zaspokojenia ich podstawowych potrzeb mieszkaniowych w postaci uzgodnionej na poziomie legislacyjnym, lecz oczywiście nie mniejszym niż realnie niezbędny - tworzy to mechanizm zachęcający do wychodzenia dzieci "na własne" (bo jest to objęte zwolnieniem, w przeciwieństwie do mieszkania wspólnie z rodzicami);
c) brak podatku katastralnego od nieruchomości niezbędnych do zaspokojenia podstawowych potrzeb mieszkaniowych, ale po ich zaspokojeniu wchodzi progresywny podatek dochodowy od narastających dochodów powyżej poziomu określanego jako wystarczającego na "godne życie", pomniejszonych o nakłady inwestycyjne (proszę zwrócić uwagę, że wszelkie nakłady inwestycyjne dla osób nie będących płatnikami VAT, są nim obciążone), oraz - niestety, ale z konieczności - progresywny podatek katastralny od pozostałych nieruchomości, gdyż inaczej wspólnota nie obroni się przed tendencją do oligarchizacji społeczeństwa.
Pozdrawiam serdecznie i świątecznie, życząc z całego serca pogodnych i zdrowych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego.
03-04-2021 [12:24] - izabela | Link: Kiedy wiele lat temu miałam
Kiedy wiele lat temu miałam audycję na temat podatku katastralnego w Radiu Maryja bardzo wiele się dowiedziałam i nauczyłam od słuchaczy telefonujących z różnych krajów. wielu z Kanady. Argumentowali, że brak podatku katastralnego powoduje powstawanie latyfundiów. Tak faktycznie stało się w Polsce w okresie transformacji gdy uprzywilejowani kupowali ziemie po PGR po 10 groszy za metr kwadratowy i trzymają. Gdyby musieli płacić musieliby część wyprzedać. Niestety takie mechanizmy u nas nie zadziałają. Projekt ustawy przewiduje zwolnienia. I już właściciel wyspy Wolin ma problem z głowy. Poza tym o ile 2% rocznie za domek wart 1 milion czyli 20 000 rocznie będzie nie do udźwignięcia dla emerytów, te same 20 tysięcy rocznie to drobiazg dla skupującego nieruchomości. Czyli podatek pogłębi oligarchizację, która też dotyczy naszego kraju tak jak wszystkich krajów bloku wschodniego. Wszystkiego najlepszego życzę.
03-04-2021 [13:30] - jazgdyni | Link: I tu Izo jest clou. Przy
I tu Izo jest clou. Przy obecnej strukturze majątkowej Polaków, w momencie, w którym dopiero zaczynamy budować klasę średnią (oceniam - miesięczne dochody "na rękę" rodziny 4 os. to 20 tyś.) i gdy nadal przeciętna grecka rodzina jest 5 razy bogatsza od polskiej, ten podatek rozwali państwo i doprowadzi do pauperyzacji i znowu oligarchizacji. A o klasie średniej można wtedy na długo zapomnieć.
Jestem w stanie pojąć, że coś takiego może się kłębić w takim zakutym łbie, jak Gowin, ale nie Morawiecki, czy Kaczyński.
03-04-2021 [19:03] - Adam66 | Link: Nie Morawiecki czy Kaczyński
Nie Morawiecki czy Kaczyński - czyżby? Banksterskie rozmowy u Sowy:
https://youtu.be/qdeaVfDa5eU
Od zawsze głosowałem za Pisem ale od 2017, po wykopaniu Szydło do Brukseli, mam coraz większe wątpliwości co do roli i celów Kaczyńskiego. Morawieckiemu nie wierzę jak .. banksterowi. To taki Tusk2 tylko niestety trochę inteligentniejszy i podobno zana języki. Merkelowej wchodzi bez mydła, tylko zanim to zrobi, to wyciera sobie gębę patriotyzmem i udaje bohatera. Niestety, zgadzam się z tym, że alternatywy za bardzo nie ma ale to nie znaczy, że mamy przymykać oczy na nieprawidłowości. Mam nadzieję, że w ZP się wreszcie ockną i wrócą na dobrą drogę. W przypadku przejęcia władzy przez anty-pis będzie po Polsce szybciej niż nam się wydaje i trzeba będzie szukać jakiegoś rozsądnego miejsca do życia. Niestety, coraz mniej takich miejsc zostało, Vancouver jest pięknym miastem ale leży w praktycznie już komunistycznej Kanadzie. Lata świetności ma też za sobą, teraz to głównie skośni się tam panoszą. O kupnie nawet nie domu ale domku, można zapomnieć chyba, że się w totka trafi, ale prawdziwego, nie bolkowego.
Zdrowych, rodzinnych i radosnych Świąt Wielkanocnych życzę.
03-04-2021 [22:31] - izabela | Link: Ja też życzę wszystkiego
Ja też życzę wszystkiego najlepszego. Kanada faktycznie jest teraz bardzo "nowoczesna".Ja też nie widziałabym tam swego miejsca.
03-04-2021 [12:22] - wielkopolskizdzichu | Link: 5 dla zwierząt była jedną z
5 dla zwierząt była jedną z nielicznych sensownych propozycji PiS. Została uwalona ponieważ naruszała interesy wielkich producentów trzody. Futerkowce, psy na łańcuchu to jest ściema.
Gdyby ta ustawa została wprowadzona w życie to przeciętny rolnik byłby zadowolony ponieważ sedno tej ustawy naruszało interesy molochów wrzucających miecho do sklepów.
Wyprodukowanie 1 kg łopatki, schabu, karkówki dostępnego w sklepie za cenę w okolicach 15 PLN jest niemożliwe bez naruszania norm związanych z aplikowaniem zwierzakom Tablicy Mendelejewa.
Kontrola tego co dzieje się pomiędzy chlewem, a ladą sklepową była nie do zaakceptowania.
PiS okazał się za cienki by podjąć się wyprostowania zasad panujących na obszarach gdzie panuje korupcja, szantaż i świadome trucie ludzi.
03-04-2021 [13:05] - Jabe | Link: Tablica Mendelejewa to jedno,
Tablica Mendelejewa to jedno, a przywilej naruszania cudzej własności przez samozwańczych obrońców zwierząt i likwidacja całej branży to drugie. Proszę bez demagogii.
03-04-2021 [14:53] - wielkopolskizdzichu | Link: Żyjemy w czasach w których
Żyjemy w czasach w których naruszanie świętych praw jest nagminne, ale żyjemy tez w czasach, których kontrola nad dostarczycielami paszy musi być niezależna.
Pasza to to co jemy.
03-04-2021 [13:32] - jazgdyni | Link: Głównie i systemowo wrzuca
Głównie i systemowo wrzuca się H2O, a resztę tablicy w postaci szczypty.
03-04-2021 [15:42] - sake3 | Link: @wielkopolskizdzichu.....PiS
@wielkopolskizdzichu.....PiS okazał się za cienki ale i tak ogólne niezadowolenie za wprowadzenie 5-ki spadło na niego i to PiS w rezultacie oskarżono za odrzucenie ustawy..
03-04-2021 [12:34] - u2 | Link: "Zawsze głosowałam i nadal
"Zawsze głosowałam i nadal mam zamiar głosować na PiS."
Ja głosuję na PiS od niedawna, tak od 2015, wcześniej zdarzało mi się głosować na PSL i PO, zwykle na posła Cieślukowskiego, byłego wojewodę suwalskiego, który był w PO, a potem przeszedł do PSL. Teraz zwykle głosuję na posła Zielińskiego, Robi tytaniczną pracę. Oczywiście totalniacy chętnie wypominają mu konfetti, ale nie dostrzegają inwestycji, które powstały i powstają w regione północno-wschodnim dzięki zaangażowaniu pana posła.
Mi barwy partyjne nie przeszkadzają, ale wątpię abym zagłosował ponownie na polityka z PO, czy też nową wydmuszkę Hołowni. Aby nie ukraińskie nazwisko Hołownia ?
03-04-2021 [15:54] - Boruta | Link: @u2
@u2
Ja też (w porównaniu) z wyżej piszącymi od nieawna głosuję na PiS (wcześniej byłem jego przeciwnikiem nie tak jak zawiedzieni, a raczej sfiksowani na tle własnego EGO starzy wyborcy PiSu ) i nie jestem ani trochę zawiedziony zwłaszcza kiedy przypomnę sobie rządy ich poprzedników i kiedy przyglądm się totalniakom którzy na bank (jak tylko dorwą się do władzy) zliwidują Polskę.
PS
Pani Annie zaś powiem ... nie ma się co obrażać na świat kiedy ten nie przystaje do naszych wyobrażeń, tak samo nie mo się obrażać na rządzących, że nie tańczą tak jak JA im zagram (bo innych JA są miliony i one też chcą żeby rząd spełniał tylko ich życzenia, a w Polsce rząd nie rządzi tylko administruje krajem, bo władza należy do parlamentu i do samorządów).
PS
A Panią Izę zapytam; skąd ten "katastalny" alarm...który od lat ktoś nam podrzuca kiedy tylko chce zmienić polityczne status quo.
Pozdrawiam
03-04-2021 [17:21] - Jabe | Link: Czyli głosować na tych, bo (w
Czyli głosować na tych, bo (w wyobraźni) tamci zlikwidują Polskę. W tej sytuacji, czy ci mają jakieś zalety, jest mało istotne. Zwolennicy tamtych zapewne rozumują tak samo. Zero wymagań.
03-04-2021 [17:48] - Pani Anna | Link: @Boruta
@Boruta
Czy to tak trudno odczytac co mialam na mysli? Gdzie napisalam, ze maja "tanczyc jak im zagram"? Wybaczalam i tlumaczylam wiele bledow PIS, ale doprowadzenia do ruiny szkolnictwa i spowodowania smierci 100 000 Polakow im nie wybacze. Tym bardziej, ze nadal brna w to samo. Takich zgliszcz po sobie nie zostawil nawet Balcerowicz. Nie ma co porownywac tego z muszkami owocowkami, ani z rozkradaniem Polski. Dlug, jaki pozostawia po sobie juz teraz jest niewyobrazalny, procz tego tragedia tysiecy doprowadzonych do ruiny ludzi. Unikanie prawdy nie spowoduje poprawy, dlatego jeszcze raz: WON.
03-04-2021 [22:43] - u2 | Link: "Wybaczalam i tlumaczylam
"Wybaczalam i tlumaczylam wiele bledow PIS, ale doprowadzenia do ruiny szkolnictwa i spowodowania smierci 100 000 Polakow im nie wybacze."
Bez przesady, ludzie od zawsze umierali i się rodzili. PiS akurat nie jest winne pandemii. Jak ktoś ma obiekcje wobec szczepień to się nie szczepi. Ja się nie szczepię i mam w nosie propagandę, ale nie oznacza to, że zabraniam innym prawa do szczepień. To nie jest obowiązkowe szczepienie. Jak się kilka razy szczepiłem na zwykłą grypę, zawsze chorowałem na grypę i nie było to przyjemne.
Co nie oznacza, że nie stosuję się do obostrzeń i jak owca prowadzona na rzeź uczestniczę w ulicznych czy parkowych manifach. Oj nie, wolę nie stykać się z zarażonymi. Przykłady zainfekowanych, np. pani Lempart, pana Trzaskowskiego i pana Tuska, wystarczą mi, aby trzymać się od nich z daleka.
04-04-2021 [10:57] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Tak, ludzie zawsze umieralil. Prosze powiedziec to covidianom zakutanym w szmaty. Nie rozumie Pan, ze te 100 000 to sa przepraszam za slowo, zgony nadprogramowe? To o 100 000 wiecej, niz normalnie, najwiecej zgonow od II Wojny. I to nie przez "plandemie" tylko przez tepote i chec przypodobania sie za wszelka cene Niemcom, kosztem ludzkieogo zycia, ktore jak widac nic dla nich nie znaczy. . . Tyle, ze Niemcy nie pozamykali calych oddzialow szpitali, nikt nie diagnozuje zdalnie, nikt nie umiera z braku normalnego dostepu do sluzby zdrowia. Jezeli Pan tego nie rozumie, to niczego Pan nie rozumie.
04-04-2021 [13:11] - u2 | Link: "Nie rozumie Pan, ze te 100
"Nie rozumie Pan, ze te 100 000 to sa przepraszam za slowo, zgony nadprogramowe?"
Aby na pewno zgony da się zaprogramować ? No i to porównanie do Niemców, że u nich ordnung, to mi pachnie "pedagogiką wstydu" dla Polacken.
PS. Prof. Grabowski podobnie policzył zamordowanych żydów przez Polacken. Wyszło mu że 200 tysięcy żydów uciekło Niemcom. To musieli ich zabić Polacken. Prof. Gross również policzył 1600 żydów spalonych przez Polacken. Kiedy w całej okolicy Jedwabnego nie było ich więcej niż 400. Ot rzetelność naukowa. Byle dokopać Polacken.
04-04-2021 [15:06] - Tomaszek | Link: @U2
@U2
Pani Anna to pewnie profesury jeszcze nie ma . Jak napisze o milionie to będzie coś znaczyło , zmieni nicka na prof .
Wesołych Świąt życzę
04-04-2021 [15:36] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Prsze nie udawac glupiego, tylko spojrzec sobie do rocznikow statystycznych, tam znajdzie pan wszystko, dane o umieralnosci i o narodzinach rowniez. W 2020r mielismy najwyzsza umieralnosc od II Wojny, wlasnie o te 100 000tys. zgonow, ktore nie da sie przypisac modnej zarazie. Jednoczesnie urodzilo sie najmniej dzieci od 16 lat. A skoro to, co robia Niemcy, czyli nie morduja wlasnych obywateli pachnie panu pedagogika wstydu, zamiast sie odrobine zastanowic, to juz nie poradze. Przejrzy pan na oczy, jak naprawde zachoruje albo ktos znajomy, ale nie na modnego wirusa.
04-04-2021 [17:33] - u2 | Link: "Prsze nie udawac glupiego,
"Prsze nie udawac glupiego, tylko spojrzec sobie do rocznikow statystycznych"
To na stawiajacym tezę ciąży ciężar dowodu. Poza tym są kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki. Oczywiście że wirus grasuje. Ludzie umierają. Niemcy poprawiają statystyki od początku pandemii. Podobnie było z Robertem Kochem, czy silnikami Diesela Volkswagena.
Dlatego sianie paniki to działanie dezinformacyjne wiadomych wrażych służb, nawet jeśli są chowu SB.
PS. Proszę sprawdzić statystyki dotyczące ChRL, tam praktycznie wirusa już nie ma. Przypadek ? Nie sądzę.
04-04-2021 [19:05] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Pan jednak nie udaje glupiego.
04-04-2021 [19:51] - u2 | Link: "Pan jednak nie udaje
"Pan jednak nie udaje glupiego."
Rozumiem, że ubodło. "Dr Anna" robi dla BND ? Czy inne podobne służby ?
05-04-2021 [08:47] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
czy ubodlo ? Widac panska motywacie, typowa nie dla sluzb, ale dla motlochu. Nie nie "ubodlo", nie ma pan takiej mocy sprawczej. Natomiast widac histeryczna reakcje na niewygodna prawde.
05-04-2021 [13:18] - u2 | Link: "Natomiast widac histeryczna
"Natomiast widac histeryczna reakcje na niewygodna prawde."
Ano, widać histerię u "dr Anny". Niemiec Robert Koch fałszował statystyki, aby "wygrać" z Francuzem Ludwikiem Pasteurem. Niemcy fałszowali statystyki silników diesla VW. Niemcy fałszują statystyki zgonów na COVID-19. To są ogólnie znane fakty.
04-04-2021 [19:17] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Prosze, skoro jest pan tak nieporadny, ze nie potrfi sobie wyszukac informacj to podaje link, jeden z wielu, bo to zadna tajemnica. Sztuka jest tak zamykac oczy, zeby przypadkiem nie dowiedziec sie, ze wyobrazenia nie odpowiadaja rzeczywistisci. Ale... czy to nie Pan przypadkiem optowal za tym, zeby dzieci nie uczyc tabliczki mnozenia, tylko obslugi kalkulatora?
https://www.medonet.pl/koronaw...
04-04-2021 [19:52] - u2 | Link: "Prosze, skoro jest pan tak
"Prosze, skoro jest pan tak nieporadny, ze nie potrfi sobie wyszukac informacj to podaje link, jeden z wielu, bo to zadna tajemnica"
Typowe mydlenie oczu, czyli dezinformacja. Oręże wiadomych służb. Wrażych Polsce.
05-04-2021 [08:36] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Smialo panie U2, do jakich sluzb naleze, niechze pan nie trzyma tego tylko dla siebie, tylko oswieci i mnie i wszystkich. Panska odpowiedz jest niestety tylko orezem wioskowego glupka.
05-04-2021 [13:22] - u2 | Link: "do jakich sluzb naleze"
"do jakich sluzb naleze"
Już pisałem. "Dr Anna" nie używa polskich ogonków, co wskazuje, że pisze z zagranicy. Ja stawiam na BND, widać to wywyższanie się nad inne narody świata, a zwłaszcza nad sąsiadami z Polski.
Ale poskrob Niemca to wyskoczy Polak, jak w przypadku Angeli Merkel, której dziadek wyemigrował do Niemiec z Polski. Również o tym już pisałem.
05-04-2021 [14:46] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Scherlocku z Bozej laski. Czy nie mylisz mnie czasem Scherlocku z blogerka o nicku "dr Anna"? Ja mam nick Pani Anna, niby nic, a czyni roznice. A byles ty Scherlocku w ogole kiedys za granica? To jakis problem przestawic klawiature na dowolny jezyk? Moze dla takiego wsiowego medrka, co nie odrozni typowego niemieckiego poczucia wyzszosci od zyczenia, aby w Polsce ludziom zylo sie chocby w polowie tak dobrze, a polskie panstwo traktowalo swoich obywateli tak, jak panstwo niemieckie swoich. Kazdy to zrozumie, kto nie ma kompleksow
Scherlocku i kto kiedys nauczyl sie tabliczki mnozenia, a nie tylko obslugi kalkulatora.
05-04-2021 [16:01] - u2 | Link: "Czy nie mylisz mnie czasem
"Czy nie mylisz mnie czasem Scherlocku z blogerka o nicku "dr Anna"?"
W internecie można multiplikować nicki. Metodą pytań i odpowiedzi można kilka rzeczy ustalić. "Anna" twierdzi, że nie jest "dr Anna". Pisze bez polskich ogonków na polskiej stronie. Pisze "Scherlock". Wywyższa na polskim blogu Niemcy nad Polskę, bezpodstawnie. Pycha zawykle kroczy przed upadkiem.
Oskarża PiS o rzekome zabicie 100 tysięcy Polaków. Gdyby "Anna" podała swoje prawdziwe dane mogłaby mieć sprawę sądową o pomówienie.
PS. Jako że zjadłem pierogi świąteczne jestem syty i leniwy, w nastroju świątecznym, więc "Anna" mi tego nastroju na pewno nie zepsuje.
05-04-2021 [16:48] - Pani Anna | Link: @u2
@u2
Scherlocku ( nie Sherlocku bynajmniej) udowodnij, ze podalam nieprawdziwe fakty. W sadzie z takim Scherlockiem spotkam się z przyjemnością. Przetraw te pierogi, zanim coś odpiszesz. To jak z ta tabliczka mnozenia, jak się nie potrafi pomnożyć w hm, głowie 2X2 bez pomocy kalkulatora, to potem się wypisuje takie mądrości, jak na wsiowego głupka przystało.
Strony