Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Sztuka nawijania makaronu na uszy
Wysłane przez rolnik z mazur w 05-01-2018 [22:29]
Sztuka nawijania makaronu na uszy.
Międzynarodowy Instytut Finansów ( za Onet z 5.01.2018 ) podaje, że świat osiagnął „ światowy rekord zadłużenia „.
Otóż obecnie ( III kwartał 2017 r ) światowe zadłużenie wynosi 233 biliony dolarów co stanowi wzrost o 16 bilionów dolarów w stosunku do końca 2016 roku.
I dalej
„ Pomimo wzrostu zadłużenia w analogicznym okresie osiagnięto przyspieszenie wzrostu gospodarczego „.
Komentarz :
A co ma piernik do wiatraka. ?
Co ma wzrastające zadłużenie do wzrostu gospodarczego ?
Zadłużamy się na koszt przyszłych pokoleń. .
Także programy rozdawnictwa typu 500 + są finansowane z kredytów
A co tam ?
Najwyżej beneficjenci za to kiedyś zapłacą.
Otóż tego typu pseudoinformacje są zamieszczane ( nie tylko w onecie ) ale także w wielu szacownych gazetach inspirujących do miana - ekonomicznych.
Przez litość nad autorami tych bzdetów przemilczę nazwy.
Otóż światowe zadłużenie jest równe 0 – ZERO.
Chyba – czego nie wiem - zaczęliśmy - nasza ziemia - zaczęła zadłużać się u Marsjan.
Wiec kto te 233 biliony baksów kisi ?
Niech zgadnę
Będziesz zadłużał narody świata, ale sam zadłużać się nie będziesz – czy coś w tym stylu – za Mojżeszem z Tory ( pierwsze pięć ksiąg ST ).
Czyżby to byli chazarscy banksterzy z BiS, FED, City of London, Wall Street..... ?
Izrael jest zadłużony ( 2016 r ) w wysokości ca 62 % izraelskiego PKB.
I to pomimo amerykańskich kroplówek.
Komentarze
06-01-2018 [00:08] - smieciu | Link: Ja bym się z tych Marsjan tak
Ja bym się z tych Marsjan tak nie śmiał... Przecież Żydzi uważają się za takich Marsjan, obcych, czy też w ich mniemaniu ludzi właśnie, podczas gdy reszta Ziemian ludźmi nie jest.
Co jest o tyle fajne i co nieco mówiące że najbardziej rasistowska religia na Ziemi jest podobno największą ofiarą rasizmu i potrzebuje specjalnej antyrasistowskiej ochrony dla swoich rasistowskich idei. Taki tam paradoks a pan się czepia że poważni ludzie nie widzą innego paradoksu.
Raczej wygląda na to że żyjemy w paradoksie i to oni mają jak najbardziej rację :P
06-01-2018 [00:50] - Jabe | Link: Jak coś, to nazistowska.
Jak coś, to nazistowska.
06-01-2018 [07:35] - rolnik z mazur | Link: Albowiem pierwszą ofiara
Albowiem pierwszą ofiara nazistów byli naziści. I to oni decydują kto jest a kto nie jest nazistą. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [07:18] - Czesław2 | Link: Odgrzewa Pan stare kotlety.
Odgrzewa Pan stare kotlety. Już kiedyś napisałem, że jesteśmy zadłużeni u banksterów, którzy WIEK temu, prawem kaduka za oceanem przyznali sobie prawo drukowania kasy na masową skalę. Czyli jesteśmy winni kasę, której nie było.
06-01-2018 [07:59] - Czesław2 | Link: VISA właśnie zablokowała
VISA właśnie zablokowała karty płatnicze oparte o bitcoina ( nie ukrywam, że nie wiem, jak one mogły zostać utworzone ) . Wniosek? Nie może być kilku centrów druku kasy, Libia już to pokazała.
06-01-2018 [09:46] - rolnik z mazur | Link: Całkiem nie tak dawno o tym
Całkiem nie tak dawno o tym pisałem. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [10:09] - Czesław2 | Link: Być może. Zwracam uwagę, że
Być może. Zwracam uwagę, że ze względu na druk kasy, to nie jest gra o sumie zero.
06-01-2018 [10:23] - rolnik z mazur | Link: Oczywiście, że nie. Globalnie
Oczywiście, że nie. Globalnie jest oczywiście 0, ale 90% ludzi z trudem walczy o przetrwanie, podczas gdy 10% nie wie co z kasą zrobić. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [08:02] - rolnik z mazur | Link: Sądzi pan, że ta wiedza jest
Sądzi pan, że ta wiedza jest już powszechna? Pozdrawiam to z m
06-01-2018 [08:15] - wielkopolskizdzichu | Link: Wiedza ta jest niepoprawna w
Wiedza ta jest niepoprawna w RP, za czasów PiS wręcz szkodliwa dla pospólstwa. Wychodzi na to, że jedynym patriotą gospodarczym w ostatnim półwieczu był śp. Wilczek.
"A my chętnie podmienimy wasz kapitał w Polsce na amerykański, jak już tak bardzo was boli że coś tu robicie nieźle na tym zarabiając."
http://naszeblogi.pl/49148-her...
06-01-2018 [10:34] - rolnik z mazur | Link: Ja bym wolał, żeby to był
Ja bym wolał, żeby to był polski kapitał - ale z dwojga złego niech już bedzie amerykański. Wilczek był przedsiebiorcą polskim i rozumiał na czym polego wolność gospodarcza. Morawiecki jest banksterem i o wolności gospodarczej i przedsiebiorczości nie ma bladego pojęcia. Zresztą nawet gdybym się mylił to i tak ma ręce zakneblowane unijnymi regulacjami. Pozostaje mu jedynie manewrowanie ala Orban - nie sadze, że ma taka klasę. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [11:33] - wielkopolskizdzichu | Link: Różnica potencjału pomiędzy
Różnica potencjału pomiędzy USA, a Polska i możliwości korumpowania naszych "patriotów" amerykańskimi mirażami skłania mnie do niezgodzenia się z powyższym.
Wystarczy popatrzeć na rezultaty ich działań w całym pasie od Pakistanu do Tunezji, albo jak pod przykrywką walki z komuną okradli wraz z Pinochetem i jego mafią Chilijczyków, by na wpuszczanie USA na rynek Polski bez wzajemności! spoglądać z dużą rezerwą. Przyglądnijmy się Ukrainie. Czy USA kupuje cokolwiek od nich, by Ukraińcy mogli kupić w sposób nieuzależniający, środki obrony? Nie.
06-01-2018 [12:30] - rolnik z mazur | Link: Sam Microsoft ( giełdowo )
Sam Microsoft ( giełdowo ) jest wart tyle co wszystkie najwieksze niemieckie koncerny z pierwszej dzieśiatki ( SAP, Siemens, VW i bodajże Bayer ) więc siły argumentu nie można jankesom odmówić. Ale do tanga trzeba dwojga. Jeśli mamy skorumpowane elyty to na gałąź z nimi. Niemcy też potrafią korumpowac i to nawet lepiej niz jankesi. Oczywiście, że okradli Chilijczyków - ale w innym przypadku komunista Allende też by ich okradł. Proszą jednak porównać Koreę Płd ( jankeskie wpływy ) i tą Północna ( ruskie ). Gdzie by pan wolał mieszkać ? Dodam, że w południwej korupcja akwitnie i co i juz jakiegoś umilowanego przywódce wsadzają Koreańczycy do kicia. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [13:14] - wielkopolskizdzichu | Link: Korupcja polegająca na tym że
Korupcja polegająca na tym że pod stolikiem wędrują pieniądze jest najmniej szkodliwa, ponieważ jest do udowodnienia i można parę osób wsadzić do więzienia. Gorzej z korupcja "grupową partyjną" czyli na przykład z tworzeniem państwowych spółek w celu dokończenia budowy jednego okrętu i udawania że się kupuje i sprzedaje samoloty i śmigłowce, karabiny etc. W latach poprzednich zajmowało się tym stare komunistyczne biuro, rzecz niepiękna, teraz zajmuje się tym państwowa spółka obsadzona zgodnie z dyrektywami z Nowogrodzkiej. Tamtych starych komuchów można wsadzić do pierdla i zabrać im pieniądze, bo robili to na lewo na zasadzie jak się wam uda to i Polska zarobi i wy, ale jak się wam noga podwinie to nikt za wami się nie ujmie. Teraz szwindle robione są w świetle prawa, pisowcy robią dokładnie to samo co ich poprzednicy z WSI, ale nie są do wsadzenia bo obwarowali swoje geszefty powołanymi zgodnie z prawem ale zbędnymi z punktu widzenia interesów państwa bytami gospodarczymi, których istnienie tak naprawdę zagraża interesom międzynarodowym Polski. Nikogo nie wsadzi Pan na stryczek, "patriotę" latającego na miesięcznicę wieszać Pan będziesz? Po to się przejmuje aparat sprawiedliwości i media by nikt "patriotę" nie powiesił , a dla ludu raz po raz w jakąś niedzielę rzuci się tłustego koguta, dla świętego spokoju.
Daj nam Boże taką korupcję jak w Korei Południowej
06-01-2018 [14:08] - rolnik z mazur | Link: Więc nie ma co debatować o
Więc nie ma co debatować o naprawie Rzeczypospolitej. " Wszyscy won " i opcja zerowa. Inaczej będziemy się w tych okrągłostołowych żygowinach taplać do us.... śmierci. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [16:13] - Józef Darski | Link: Jak zwykle Pan kłamie
Jak zwykle Pan kłamie
Wzrost eksportu Ukrainy do USA wyniósł w 2017 roku w porównaniu do roku 2016 - 199, 8% osiągając do sierpnia wartość 552.3 mln dolarów, co oznacza że za cały rok 2017 przekroczy 1 mln dolarów czyli więcej niż w 2014. I po co było kłamać.
06-01-2018 [16:45] - rolnik z mazur | Link: Przypomina to trochę wzrost
Przypomina to trochę wzrost pogłowia kóz na wsi. Z roku na rok nastapił wzrost o 100 %. Była jedna a w nastepnym się " okoźliła " i były juz dwie. Chwyt" Jak zwykle Pan kłamie " to typowy erystyczny chwyt poniżej pasa. Jak na bodajże 45 milionowy ( 2 miliony sa już u nas ) naród te pół miliarda USD exportu ( czy nawet miliard ) to niemalże w granicach błędu statystycznego. No ale wskaźniki wzrostu imponujące. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [16:51] - wielkopolskizdzichu | Link: Czyli w sytuacji kryzysu i
Czyli w sytuacji kryzysu i zakupów broni w USA eksport to tego obrońcy wolności wzrósł o 1000000. Jest to suma za którą w Chybach - taka wioska nad jeziorem pod Poznaniem - można kupić skromniutką działkę i postawić na niej domek. Pan nie masz pojęcia o cenach uzbrojenia.
06-01-2018 [19:02] - zbieracz śmieci | Link: Milion dolców za działeczkę
Milion dolców za działeczkę na brzegu smrodliwego jeziorka Chybie i szopkę czyli około 3,7 miliona złotych ,to chyba zbiorowy idiotyzm dotknął tych co tam kupowali ,to drożej niż na Lazurowym Wybrzeżu o Hiszpanii nawet nie wspomnę.
Puknij się i to mocno w durny łeb
06-01-2018 [19:33] - wielkopolskizdzichu | Link: O,5 ha.za niecałe 3000000 PLN
O,5 ha.za niecałe 3000000 PLN. To nie jest najdroższa oferta. Poza tym o czym gadamy. Wielki analityk polityczny Pan Targalski opowiada jakieś bajki o wzroście eksportu z Ukrainy do USA w 2017 roku wzroście który jest niczym w porównaniu z rocznym eksportem cukierków z fabryki Poroszenki do Rosji.
link do oferty sprzedaży działki w Chybach:
https://www.otodom.pl/oferta/c...
06-01-2018 [09:36] - darstan | Link: Witam, w ten sposób rozwiązał
Witam, w ten sposób rozwiązał pan jedna z największych zagadek ubiegłego wieku, kto sprzątnął prezydenta Kennedy`ego za paragraf 11110 a potem jego brata i prawdopodobnie, profilaktycznie, jego syna. Marsjanie. W oficjalne statystyki bym nie wierzył, bo podobno Niemcy są na dużym minusie. Myśli pan ze tak jest, mimo pracującej na najwyższych obrotach gospodarki ? Pozdrawiam
06-01-2018 [10:41] - rolnik z mazur | Link: Oczywiście, że Marsjanie z
Oczywiście, że Marsjanie z Wall Street. Niemcy nie są na minusie . Państwo niemieckie ( konto państwo ) jest na minusie ale Niemcy ( konto gospodarstwa domowe ) sa na sporym plusie - Niemcy mają na kontach 6,1 biliona Euro. Spora cześć długu państwowego ( obligacje itd ) jest w niemieckich rękach- w przeciwieństwie do nas. Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [11:17] - zbieracz śmieci | Link: Dobrze ,ze żaden Czukcza
Dobrze ,ze żaden Czukcza,chłop z Bangladeszu czy inszy Ziemianin z Czarnej Afryki nie wspomnę nawet ile ma na swoim grzbiecie długu każdy członek nieodkrytego jeszcze plemienia w Amazonii ,czy mieszkaniec wyspy na Pacyfiku gdzie płaci się sznurami muszli dowiedzieli się ile to mają każdy z nich długu liczonego w jakiś dolarach to pewnie pochlastali by się ze śmiechu.To jest tak nierealna kwota ,że mnie zajady popękały ,wierzę bardziej w płacenie muszlami bo jest coś za coś ,materialnie widoczne jak świnia za mniejszy wianuszek czy żona za kilka ,muszle mają realną wartość bo jednak trzeba się przy każdej z nich sporo napracować.
Chociaż mieszkańcy Mazowsza to obcy mi ludzie ale niemniej ucieszyła mnie wiadomość ,że każdy z nich od oseska do starca wisi w bankach po 60 tysiaków.
06-01-2018 [12:19] - rolnik z mazur | Link: Bo to jest " dug fykcyjny ".
Bo to jest " dug fykcyjny ". Ale odsetki są jak najbardziej realne i kazdy Czukcza, Kurpś z Mazowsza a nawet nieodkryty Indios z Amazonii zap..... w pocie czoła na te właśnie odsetki. Policzmy tylko 3 % od 233 bilionów baksów to jest rocznie 7 bilionów baksów.. Cała roczna produkcja Ziemian to około 80 bilionów baksów. Jednym słowem dziesiąta część idzie dla Marsjan, Jak nic dziesięcina wychodzi ! Pozdrawiam ro z m.
06-01-2018 [16:36] - zbieracz śmieci | Link: W krajach islamu nie ma
W krajach islamu nie ma lichwy i nie wolno pożyczek opocentowywać więc zastąpiono je kosztami własnymi albo zastawem bo to wolno można zastawić wszystko w tym własne dzieci a szczególnie dziewczynki
W raju katolickim jak Polska można niedawno było nakładać procent cirka gebałt 800 % teraz około 200.Korzystam z kredytów i omijam PKOBP z daleka bo wala tyle na ile zezwala ustawa .Przed kupnem prze PZU w Ariel Banku można się było dogadać a dziś zapomnij idą na full,nie będę robił reklamy zachodniemu bankowi bo mi za to nie zapłacą ale oprocentowanie było od 5 do 6 % i jest do dziś
Z PKO BP to osobna historia od czasu gdy zrobiono z niego spółkę akcyjną-ma swoja negatywną rolę jaka odgrywał i odgrywa w Polskiej gospodarce a powinno być inaczej.