Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

KOGO WAM TEN GEST PRZYPOMINA?

System, 06.09.2017


Zagadka chyba nie jest trudna...nie tylko dla kumatych,że zacytuję klasyka NB.
Ciekawe...człowiek związany z UW...którego sie wyparł nawet promotor z UJ,uwiódł tyle milionów tubylców...[przyznam,że i mnie] obiecankami...a to kwota wolna,a to ANEKS,
że wymienię tylko te dwie obietnice.

Ten gest można tłumaczyć na kilka sposobów:

1.No co ja mogę? Przecież wicierozumicie..
2.Witajcie błogosławieni małego rozumu,albowiem wasze będzie Królestwo Niebieskie.
3.Chodźcie do mnie! Pomożecie?
4.Ten gest jeszcze jest zapożyczony od św.. Jana Pawła II podczas wszystkich Jego wizyt w Polsce.
Duda pozwolił na ordynarny,arogancki i bezczelny komentarz Łapińskiemu...ON JEST SZEFEM TEGO CHAMA I BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚĆ Z JEGO SŁOWA.!!!
Panie prezydencie...za trzy lata...przypomnimy w Krakowie na bilbordach i przy urnie wyborczej...każdy krok,każde słowo,każdy gest...nie zapomnimy! 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 16226
Jabe

Jabe

06.09.2017 16:49

którego sie wyparł nawet promotor z UJ – Do niedawna poczytywano mu to za zaletę. Myślę, że Pan czuł dyskomfort, że się Pana promotor nie wyparł. Co za ulga.
uwiódł tyle milionów tubylców – Został wyznaczony przez nieomylnego specjalistę od spraw personalnych.
Wygląda na to, że nastąpił podział – obiecanki zrealizowane wziął rząd, obiecanki niezrealizowane przydzielono prezydentowi.
OLI

OLI

06.09.2017 18:03

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na którego sie wyparł nawet

@Jabe, cierpliwość moja jest wielka, ale nie jest niewyczerpana. Zdążyłeś człowieku już tu wjechać ze swoim komentarzem, z którego nic nie wynika, może prócz drażnienia i jątrzenia. Sadzisz te komentarze seryjnie jak muszka plujka, a wszystkie podobne jeden do drugiego i przewidywalne do bólu.
Dyżuruje na NB paru entuzjastów komentowania.  Jeśli zdążą narąbać do wątku, to praktycznie nie ma tam już po co wchodzić, z uwagi na charakterystyczne wapory.
W temacie notki może się wypowiem w osobnym komentarzu, o ile moderacja puszcza te krytyczne wobec plastusia.
Już zdarzyło mi się, że u niektórych blogerów moje komentarze przepadały, ale nie mam pewności, czyja to robota. Moderacji, czy blogerów.
Jabe

Jabe

06.09.2017 19:11

Dodane przez OLI w odpowiedzi na @Jabe, cierpliwość moja jest

Nic podobnego. Zwróciłem uwagę na podsrywanie prezydenta, którego konflikt ze środowiskiem akademickim z powodu wspierania PiS-u wcale nie raził, nim popadł w niełaskę. Ten sam prezydent nagle został bałamutnym uwodzicielem, gdy tylko wypowiedział posłuszeństwo. A przecież nikt chyba nie sądzi, że pisowski beton głosował na niego z powodu słodkich słówek i uśmiechów. Powód był inny. No i wreszcie zwróciłem uwagę na zabawne przypisywanie prezydentowi wspólnych zaniechań.
Natomiast Pan zajmuje się komentowaniem komentującego, nie odnosząc się do tematu.
michnikuremek

michnikuremek

06.09.2017 19:15

Dodane przez OLI w odpowiedzi na @Jabe, cierpliwość moja jest

Jest taki pewien typ ludzi - prawdziwa zakała, bardzo uciążliwa w biurze czy na imieninach u cioci. To człowieczek, który zawsze ma coś do powiedzenia na każdy temat i jego prawdziwą ambicją jest posiadanie zawsze innego zdania od tego z kim rozmawia. Ponadto czepia się szczegółów, wręcz przecinków i kropek..... I cały czas podkreśla, że jest człowiekiem samodzielnie myślącym i mającym własne zdanie.
Współczuję ludziom, którzy z Jabe mają do czynienia w realu.....
Domyślny avatar

Tarantoga

06.09.2017 19:43

Dodane przez OLI w odpowiedzi na @Jabe, cierpliwość moja jest

OLI 18.03
Proszę nie zwracać uwagi na jabe,to zwykły troll,który na NB jest tolerowany jako folklor...Admin uważa,że potrzeba takich [-----] "bo jak wszyscy będą za,albo przeciw,to będzie nudno".
Guarda e passa...
OLI

OLI

06.09.2017 19:15

Początkowo nie chciało mi się wierzyć, że tak jest w istocie, ale nie sposób dłużej udawać, że się nic nie widzi.
Duda ofiarował nam formę zamiast treści.
Dostaliśmy prezent zapakowany w pudło o wymiarach przysłowiowe 6 na 9, owinięte błyszczącym papierem, spowite w ozdobne taśmy z fantazyjnymi kokardami.  W środku prozaiczne i tandetne małe nic.
Nic z tego, co miało być, nic z tego, co sugerowały spoty reklamowe, nic z tego, co zapowiadały pompatyczne, i niestety - dziś to już widać - dęte mowy patriotyczne. 
To, co znaleźliśmy po rozpakowaniu, złożone jest z gestów, przyklęków, patosu i kabotyńskiego aktorstwa.
Oraz z czegoś jeszcze.
To coś to próba powrotu do władzy, na razie w kluczowych resortach (MON, MS, MSZ) środowisk, które zdawały się należeć do przeszłości, odeszłe w niesławie, skompromitowane, znienawidzone, nie rozliczone z całego zła, jakie Polsce wyrządziły.
Puste gesty, coraz bardziej zuchwałe słowa, coraz więcej bezczelności. Wysunięty dumnie i z wielką mocą podbródek godny potomka cezarów, surmy grzmiące w karcącym głosie, pokrzykiwanie przy każdej okazji oraz bez okazji.
Mam nadzieję, że sejm, że Kaczyński nie dadzą prezydentowi  tego, czego żąda, nawet za cenę opóźnienia reform. Jeśli dostanie, czego żąda, będzie to oznaczało, że otacza nas ściana z każdej strony i że nie ma już na co liczyć.
michnikuremek

michnikuremek

06.09.2017 19:31

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Początkowo nie chciało mi się

Sejm może nie uchwalić nowych ustaw opracowanych przez kancelarię prezydenta. Co to będzie oznaczać? Ano to, że nadal będą obowiązywały stare ustawy czyli komunistyczna sitwa nadal będzie siebie wybierać spośród kilku mafijnych dynastii  wywodzących swe korzenie z UB/NKWD, wydawać "wyroki na telefon" i blokować próby skazania "naszych".
I oto chodzi.
Żeby było tak jak było - jak życzy sobie reżyserka Holland....
"Łotry mogą spać spokojnie" - Wojciech Sumliński.
OLI

OLI

06.09.2017 20:13

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Sejm może nie uchwalić nowych

Może się mylę, w końcu nie jestem politykiem. Ale wydaje mi się, że uchwalenie okancerowanych "prezydenckich" projektów ustaw będzie robiło gorszą robotę, niż ich nieuchwalenie. Po pierwsze Duda dostanie ogromny zakres władzy, i wówczas z pewnością sięgnie po więcej.
Dudzie nie powinno się dawać większej władzy, bo wiadomo, co z nią zrobi. Przecież on już nawet tego nie ukrywa.
Po otrzymaniu kolejnych kompetencji zostanie bogiem i dobroczyńcą skompromitowanych elit, które poprą go na druga kadencję. Będziemy wówczas mieć omnipotentnego prezydenta, który nie jest nasz, oraz zachowane w stanie nienaruszonym wraże "elity".
W przypadku nieuchwalenia prezydenckich projektów ustaw co prawda nie zostanie zreformowane sądownictwo, jednak nie zostanie ono zreformowane również w wypadku ich uchwalenia.
Zysk z nieuchwalenia widzę taki, że PiS zachowuje w ten sposób prawo do piętnowania nadużyć w sądach, co po przyjęciu ustaw już nie będzie takie oczywiste.
Poza tym - prezydent wziął na siebie odpowiedzialność za reformę sądownictwa, i ta odpowiedzialność od tej chwili spoczywa po jego stronie. Zatrzymał reformę i tej zasługi nie wolno mu odbierać.
A wszyscy jakby na komendę dostają sr...ki, jakby sejm miał obowiązek uchwalić wszystko, cokolwiek prezydent zechce.
Ustanowienie Dudy Wielkim Imperatorem będzie miało gorsze skutki, niż przeciąganie liny z nadzwyczajną kastą.
Przeciąganie liny nie będzie trwało wiecznie.
To, co jeszcze może nam wymłodzić Duda - może być trudniejsze do naprawienia niż to, co zrobił np. Wałęsa, bo możemy już nie mieć czasu, sił, ani środków, żeby to zrobić
Jabe

Jabe

06.09.2017 21:08

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Może się mylę, w końcu nie

Dlaczego wszyscy tu myślą kategoriami dnia dzisiejszego? Powinno się pytać, czy większa władza prezydenta byłaby dobra czy zła dla kraju. Nie żadnego Dudy. Podobnie każdy powinien był się zastanowić, czy ustawy dające te kompetencje ministrowi – nie temu konkretnemu – będą dobre dla kraju. W tych ukochanych reformach chodzi tylko o więcej władzy dla władzy, jaka by ona nie była. Przyjdzie jakieś post-PO i będzie płacz. No ale o jutrze się nie myśli. Jest tylko dziś, a dziś u władzy są nasi, ci dobrzy. Takie to „reformy”.
Może to dobrze, że pan prezydent jest hamulcowym reform, skoro są płytkie i koniunkturalne?
Andrzej W.

Andrzej Wolak

06.09.2017 22:25

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Dlaczego wszyscy tu myślą

"Dlaczego wszyscy tu myślą kategoriami dnia dzisiejszego?" itd...
No bo Panie, zanim sie zacznie meblować zdemolowane mieszkanie, to priorytet na dziś nakazuje, aby solidnie wymieść pozostałości po patologicznych lokatorach. Oczywiście z nimi samymi, bo inaczej zdemolują i nowe wyposażenie. Duda zaproponował kolejną wersję "wybierzmy przyszłość": nowe fotele dla starych - dzikich lokatorów, dla prawowitych właścicieli, jak dotąd, ulica, w najlepszym razie korytarz.
Nie jest to dostrzegalne dla tych, którzy zamiast myśleć po polsku, udają, że myślą pragmatycznie.
michnikuremek

michnikuremek

06.09.2017 22:29

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na "Dlaczego wszyscy tu myślą

Dyskusja z tym dzieckiem/trollem Jabe naprawdę nie ma sensu.....
Jabe

Jabe

06.09.2017 22:29

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na "Dlaczego wszyscy tu myślą

Jak mieszkanie ma być w zamyśle umeblowane?
Andrzej W.

Andrzej Wolak

07.09.2017 10:26

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jak mieszkanie ma być w

A Pan ciągle swoje. Czy chce Pan tu kogokolwiek przekonać do swojej utopii (lub swego podstępu), że najważniejszy jest teraz gustowny dobór mebli, aby służyły dobrze na przyszłość. A rzekomo,  jak będą dobrze dobrane to już nie rozgoszczą się szubrawcy. Przy czym owi szubrawcy, jako dupska najbardziej eksperckie w doborze wygodnego (dla siebie) wyposażenia powinny mieć decydujący głos przy wyborze nowego kompletu wypoczynkowego.To jest taka próba lemingowatego trwania w wykreowanej pseudorzeczywistości, gdy ta już dawno się zawaliła. Nie mieliśmy do czynienia z żadną demokracją, ani nie mamy do czynienia z żadną opozycją, jak też - w odniesieniu do posowieckich prominentów - z żądną elitą. Więc to Pańskie myślenie do d..y, niech Pan sobie w nim trwa do usr...j...
Jabe

Jabe

07.09.2017 11:03

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na A Pan ciągle swoje. Czy chce

Czyli o meblowaniu na razie nie myślimy. Jak (jeśli) się uda posprzątać, to się obaczy. I jakoś to będzie.
Nie sądzę, że przewidywanie przyszłości i planowanie jest utopią. Ci wszyscy szubrawcy, którzy na nas nastają, właśnie tak robią – posiedli tę zdolność – myślą, knują, kalkulują. Ale dla lemingów to utopia.
Przykład: Okazuje się, że minister Waszczykowski w sprawie reparacji zamierza zrobić kwerendę prawną, policzyć straty, zamówić ekspertyzy. W świat poszła wiadomość, że się domagamy, media huczą, tutejsi blogerzy rozpaleni do białości patriotycznym zapałem i... okazuje się, że nic nie jest przygotowane. Nie wiadomo ile, nie wiadomo jak. Jakoś to będzie. Nic nie będzie, bo do tego trzeba myśleć i prowadzić politykę, a nie ćwiczyć się w sztuce autokompromitacji.
Państwo też trzeba zaplanować, a nie wszystko na pałę, na wczoraj, byle jak. Dlatego właśnie twierdzę, że chodzi tylko o to, o co widać, że chodzi – czyli wyłącznie o władzę.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

07.09.2017 15:07

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Czyli o meblowaniu na razie

I tym wpisuje się Pan w manipulacje tych, od których rzekomo Pan się odcina. Propaganda przez ostatnie dwadzieścia lat usiłuje wtłoczyć do łepetyn, najpierw solidnie opróżnionych ze wszystkiego, co choćby znamiona myśli posiadało, że to tylko chodzi o władzę i że wszystkie partie takie same. Jakby spytać takich, co nie głosują to odpowiedzą kalką Pana Jabe: "chodzi wyłącznie o władzę".
Pewnie, że chodzi o władzę. Jedni już wiele razy pokazali, że dla samej władzy, a inni właśnie teraz pokazują, że chodzi o władzę, aby dokonać gruntownych zmian.
To, co teraz zrobić należy, usiłują robić. Nie wszystko i niekiedy nie tak, jak trzeba. Ale odpowiedź dlaczego, właśnie niedawno otrzymaliśmy. Okazało się bowiem, że zaraza jest tak rozprzestrzeniona, że pokonać się jej nie da. Tzn. dałoby się pod jednym warunkiem. Absolutnego odwołania się do Boga. Nie dokonają tego politycy, którzy, choć zawierzali się Opatrzności przed wyborami, haniebnie zaniechali zadbania o prawa kardynalne; chodzi o prawo do życia. Nie chcę tu rozwijać tego tematu; zapewne zostałbym uznany za wariata, jak już kiedyś niektórzy obrońcy życia zostali tutaj zagryzieni przez "patriotycznych strategów", którzy "Śluby Jasnogórskie" mają w głębokim poważaniu, ale jak im się przypomni to powspominają o "cudzie nad Wisłą" i nawet wspomną, że to z udziałem Matki Bożej.
Od tego właśnie należało zacząć, a dopiero potem zająć się "ciałem", czyli poprawą bytu Polaków. Dlatego uważam, że PIS przegra i my przegramy. Ale najbardziej przegrają łajdacy z EP. Ich wszystko obciąża najbardziej.
Natomiast Pańskie utopijne śnienia o idealnych przepisach bez odniesienia do realnego kontekstu świadczą o Pańskiej infantylności. To dlatego niektórzy zwą tu Pana "dzieckiem" i proponują zakup tornistra.
Jabe

Jabe

07.09.2017 20:30

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na I tym wpisuje się Pan w

Może to Panu propaganda coś wtłoczyła? Bo, gdy czytam tutejsze wpisy, widzę właśnie bezmyślne kalkowanie oficjalnej narracji, choćby nie wiem jak kuriozalnej. Przykładem jest właśnie ta afera zrobiona wogół wypowiedzi rzecznika prezydenta.
Owszem, wielu powtarza, że „chodzi wyłącznie o władzę”. Inni wciąż głosują, gdy się nadarzy ktoś godny zaufania, lub choćby dający nadzieję. Jednak uporczywe trwanie przy tej nadziei przy braku oznak, że chodzi rzeczy większe, jest przejawem – nie wahajmy się tego nazwać po imieniu – fanatyzmu.
Typowe dla niego jest też powoływanie się na knucie innych, przy braku krytycyzmu dla swoich. Owszem, zgnilizna jest. Jednak nie można zwalać na zgniliznę tego, co robi, bądź nie robi sanacyjna formacja, która rzekomo miała być od tej zgnilizny wolna. Tymczasem, gdy się patrzy na fakty, nie na propagandę, ona jest wręcz karykaturalnym przedłużeniem III RP, z jej kolesiostwem, krótkowzrocznością i butą.
PiS przegra i będzie to kompromitacja idei prawicowych, z którymi tak na prawdę nie ma nic wspólnego. Za trzy lata do władzy dojdzie eurogejoza – to nam grozi.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

07.09.2017 21:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Może to Panu propaganda coś

'Owszem, zgnilizna jest.'
Problem polega na tym, że nigdy nie dogadamy się w diagnozie odnośnie do "zgnilizny".  Nie wiem dokładnie, gdzie Pan tę "zgniliznę" postrzega, mogę domniemywać, ale nie chcę tu budować teorii, bo musiałbym prześledzić Pańskie wpisy, a to - z całym szacunkiem - przy małej ilości czasu na internet, nie jest moim priorytetem, wiem natomiast, że objawem "zgnilizny" na tym stanowisku jest ktoś taki, jak ów Łapiński.  Pan chce odwrócić kota ogonem, że to nie on jest aferą, tylko "fanatycy" robią aferę wokół niego.
Pan pisze o partyjniactwie, kolesiostwie i takich tam, również w wydaniu PIS. Ja tego nie nie znam, bo nigdy do żadnej partii nie aspirowałem i aspirować nie zamierzam. Wielu jednak tak pisze, więc przyjmuję, że coś w tym jest. Wiem też jednak, że w obliczu takiej wojny, jaka się odbywa, albo głupoty albo przejawem złej woli jest stanowisko "nie popieram PIS, bo partyjniackie doły zrobiły mi kuku..." itd. Nie chce mi się nawet dywagować, jakie debile dla swego debilizmu są w stanie wymyślać debilizmy. Chyba nie potrafię.
Ja oczywiście jestem fanatykiem. Nie żadnego tam PIS, choć powinienem tu dodać, że jestem "mamutem", bowiem popieram Jarosława Kaczyńskiego od czasu PC; właściwie od ICH rozbratu z Wałęsą. To Pan Bóg Jeden wie, i - na szczęście - nikomu nie muszę tego udowadniać.
Oczywiście, że jestem fanatykiem. Jestem fanatykiem Prawdy i dlatego uważam - tak, jak Pan - że PIS przegra, a że, w tym konkretnym momencie uważam - już nie tak, jak Pan - że PIS to Polska, przegramy wszyscy. Uważam tak jednak z zupełnie innej pozycji niż Pan. Ja to uważam ze smutkiem, z jakim Pan uczuciem, nie wiem.
Tylko, że - tak jak w Objawieniach - zawsze jest alternatywa "jeśli"...
Jabe

Jabe

07.09.2017 21:46

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na 'Owszem, zgnilizna jest.'

Byłby Pan łaskaw możliwie spokojnie i logicznie wytłumaczyć, co w wypowiedzi rzecznika prezydenta jest przejawem zgnilizny? Mam niejasne uczucie, że najbardziej bulwersującej części po prostu nie znam i doszło do nieporozumienia.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

07.09.2017 22:42

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Byłby Pan łaskaw możliwie

Pan, jak zawsze myli pojęcia. Jakby to Panu obrazowo :)... jak Pan przyniesie do domu zgniłą kurę to nie zastanawia się Pan, czy śmierdzi wątróbka, czy może kuperek; to nad czym się Pan zastanawia to, czy ewentualnie zje ją pies (zaznaczam, kotom nawet nie proponować, bo się obrażą; moje Królewny czasem nie tkną mięsa dla ludzi, to dowód , czym jesteśmy karmieni, lecz to inna bajka).
A poważnie. Pan mnie tutaj nie wciągnie w analizę "co takiego powiedział Czerepach" (© Matka Kurka [chyba]), ponieważ byłoby to dla mnie uwłaczające. Pan doskonale wie, co powiedział, a nawet, jak się kiedyś zachowywał i jak się zachowuje.
Dla mnie jest oczywiste, że to zachowuje się "Andrzej Duda".
Po co więc Pan pyta ?
W ten sposób nie przekonuje Pan do siebie nawet jako do ucznia, który potrzebuje tornistra, lecz ujawnia się Pan jako niewystępujący w swoim imieniu.
Jak chodzi o mnie, nie oceniam żadnego człowieka po wyglądzie, lecz po jego zachowaniu.
Jeśli Pan nie czuje w przypadku Łopińskiego żadnego dyskomfortu, to obawiam się, że różni nas nie tylko ocena sytuacji.
Jabe

Jabe

08.09.2017 01:45

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Pan, jak zawsze myli pojęcia.

Prawdę mówiąc spodziewałem się, że uzyskam odpowiedź.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

08.09.2017 10:50

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Prawdę mówiąc spodziewałem

A dlaczegóż miałby Pan nie otrzymać ?
Nawracam każdego co prosi.
Jabe

Jabe

08.09.2017 16:13

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na A dlaczegóż miałby Pan nie

Jeśli się Pan zdecyduje odpowiedzieć, proszę łaskawie w nowym wątku, bo tu miejsca brak. (Lifting NB nie pomógł, wciąż tak jest)
Andrzej W.

Andrzej Wolak

08.09.2017 18:16

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jeśli się Pan zdecyduje

Ależ, Pan już odpowiedź otrzymał. Pod innym tekstem. Ja nie piszę pod publikę. Ja piszę dla Ciebie i do Ciebie wybór należy. Jesteś wolnym człowiekiem...
Andrzej W.

Andrzej Wolak

07.09.2017 11:37

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Jak mieszkanie ma być w

Duda proponuje nam miotełkę do kurzu, i to jeszcze w łapskach różnych takich "zolli",a może paniusi Gersdorf, zamiast mesla, solidnego młota i drucianej szczoty, a potem jeszcze dezynfekcji.
Domyślny avatar

xena2012

06.09.2017 20:17

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Sejm może nie uchwalić nowych

Dlaczego miałby nie uchwalić? Przeciez obecna arytmetyka sejmowa będzie temu sprzyjać.Gowin z całą pewnością zagłosuje za nowym projektem,Kukiz także ,przecież od pewnego czasu wykonuje wdzieczne pląsy wokół Pałacu Prezydenckiego,PSl w myśli szybko wyliczy czy mu sie to opłaca i gotowe.No chyba że nowy projekt będzie rewolucyjny.......

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 414
Liczba wyświetleń: 1,711,871
Liczba komentarzy: 4,304

Ostatnie wpisy blogera

  • Eeee,tam! U nas juz dawno mamy takich magistrów
  • Wizja artystyczna... no powiedzmy
  • Reklama i antyreklama...

Moje ostatnie komentarze

  • @jazgdyni [20.41] Ty mi nie tłumacz,co to jest wstęga Mobiusa!! Może spróbuj pomyśleć,dlaczego ja zastosowalem tę paralelę...może przestaniesz wszystkich na NB pouczać i udowadniać jaki z ciebie…
  • A może nie spirala,tylko wstega Mobiusa/ Juz dwa maile do admina o zlikwidowanie mojego konta...i nic!
  • Kolejny naiwny! I na dodatek tych kijów w szprychach nie umie liczyć! Ustawa "sądowa",ustawa IPN,...https://www.google.com/u… Ja jestem z Krakowa,po UJ,znam tych z katedry prawa...towarzyszy Dudy z…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • TW BERA I KAZIK STASZEWSKI---DRAMAT HOMERYCKI!
  • DE MORTUIS NIL NISI BENE...CZYŻBY?
  • SZACHY TO GRA DLA WYTRAWNYCH STRATEGÓW

Ostatnio komentowane

  • Ijontichy, Te 10 komentarzy to z 2016 :-))  Obrazek wszedł!
  • NASZ_HENRY, Przez ten feminizm 🌼 to Patryk kwiatek dzisiaj dostał. Pozdrawiam serdecznie obie moje muzy 🌼🌼 P.S. Nie odchodźcie tylko tak gwałtownie bo zawału dostanę 😉
  • tricolour, @sake Moglabyś się odrobinę wysilić i zadać pytanie "dlaczego". Zapytać mnie o powody tej mojej niewątpliwej agresji słownej oraz chamstwa.  Bo jeśli powody nie są istotne to tym bardziej nie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności