Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

KORWIN-MIKKE – OSTATNIE ZADANIE?

Paweł Chojecki, 20.09.2011
Po utracie wpływu na Unię Polityki Realnej Janusz Korwin-Mikke wyraźnie stracił na znaczeniu. Stąd moja teza sformułowana dokładnie rok temu o przygotowywanym dla niego następcy – „NASTĘPCA KORWINA”. Obecnie Korwin zostaje użyty do gry, o której konsekwencjach sam otwarcie mówi (co zresztą też przewidziałem).

JKM Palikot

Według wielu uczciwych wolnościowców i patriotów, którzy gorliwie angażowali się w przeszłości w działalność Unii Polityki Realnej, Korwin-Mikke tylko pozoruje działalność polityczną, a tak naprawdę robi wiele, by pozostawać na jej obrzeżach. Oczywiście nie sam, ale w gronie kilku tysięcy młodych ludzi, których sukcesywnie zniechęca do polityki, marnując przy okazji parę procent prawicowych głosów.

Coś jednak poszło nie tak i Korwin wreszcie przegrał rywalizację o przywództwo w UPR. To niestety nie uratowało UPR – okazało się, że głupota, prywata i agentura zapuściły tam głębokie korzenie. Jednakże i Korwin-Mikke nie był już dłużej w stanie kontynuować szkodliwego dla Polski dzieła. Do tego doszły zmiany pokoleniowe – jego staroświecki styl nie był już tak nośny wśród młodzieży, więc trzeba było wykreować nowego błazna, który będzie skutecznie łączył postulaty słuszne z absurdalnymi i jawił się jako jedyny przeciwnik „systemu”. Kto będzie następcą JKM, przewidziałem trafnie we wrześniu ubiegłego roku:

„Pewności w tym względzie nabrałem po lekturze tekstu JKM "Niszczenie Kaczyńskiego" zamieszczonego na portalu interia.pl. Pozwolę sobie przybliżyć tylko kilka głównych tez Korwina, by tożsamość jego następcy stała się jasna.
Powiedzmy jasno: Lecha Kaczyńskiego nie lubiłem, nie szanowałem, nie znosiłem Jego poglądów - a w ogóle uważałem Go nie tyle za "złego" polityka, co za ZERO. (...) Bronisław Komorowski jest od Niego znacznie lepszy.
Jeśli Jarosław Kaczyński zdobędzie teraz władzę, to będziecie Państwo gorzko - naprawdę: gorzko – żałować (...).

Radziłem głosować na Jarosława Kaczyńskiego. Po klęsce radziłem Mu, by na miesiąc wyjechał i ochłonął. Cóż: teraz, niestety, tego wybitnego polityka trzeba będzie zniszczyć.
Stał się niebezpieczny. Naprawdę.
Młodzi ludzie zmienili się na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat. Dziś pojawiło się pokolenie, które z pojęcia liberalizm rozumie już tylko jego aspekt konsumpcyjny, bez żadnego związku z konserwatyzmem.
Stąd nowy guru młodych wilków musi być bardziej libertyński niż Korwin i musi dawać większe nadzieje na załapanie się do koryta.
Co ciekawe, podczas zeszłorocznej wizyty w Biłgoraju JKM otwarcie chwalił się osobistymi kontaktami ze swoim następcą...”

Dziś potwierdza to zarówno środowisko wolnorynkowe (oto tytuł jednego z newsów portalu kapitalizm.org: „Palikot przejmuje młody elektorat UPR, Nowej Prawicy i ... SLD” ), jak i dawny promotor Korwina tow. Jerzy Urban. Tak opisuje on początki kariery JKM w swoim „Alfabecie”:

„Zadzwoniłem do MSW i poprosiłem ich o opinię na temat roli Korwin-Mikkego. Nasze władze bowiem - mówiłem - leją nas za drukowanie ludzi z opozycyjnego podziemia, a skąd my niby mamy znać grzechy różnych autorów, wiedzieć, gdzie są zapisani i w jaki sposób ryją pod naszym ustrojem? Odpowiednia komórka MSW odparła, że możemy spokojnie go drukować. Pisze różne manifesty, ale rozkleja je tylko na swojej klatce schodowej, a resort nie jest drobiazgowy ani małostkowy. Kiedy zostałem szefem telewizji, Korwin-Mikke skarżył mi się, że go nie pokazują na ekranie.Poleciłem dawać go na ekran, ile tylko wlezie, bo to polityk prawdziwie niezależny.”

Obecnie tow.Urban porzuca SLD i lansuje Palikota.

Korwin-Mikke nie zabrał podpisów w Warszawie, gdzie miał osobiście startować z pierwszego miejsca (co dziwi niezmiernie ze względu na większą łatwość zbierania podpisów w dużych miastach). Gdy jednak zastawimy to z faktem kandydowania z warszawskiej „jedynki” Palikota, zdziwienie mija. Dodatkowo Korwin zaanonsował swoim wyznawcom Biłgorajczyka jako rozsądnego liberała (tylko trochę bardziej lewicowego) spotykając się z nim na specjalnie zaaranżowanej debacie.

To mógłby być koniec kariery Korwina, ale chyba „historia” ma dla niego jeszcze jedno, może ostatnie, zadanie. Pisałem tydzień temu o możliwości unieważnienia wyborów po ewentualnym zwycięstwie PiS i wywołania zamieszek:

„Biorąc pod uwagę, że NE rozpoczął akcję „robienia międzynarodowego szumu” wokół swojej walki z PKW i do jego działań przyłączyli się zgodnie zarówno UPR, jak i skonfliktowany z nią Korwin-Mikke, nabieram podejrzeń, że ten kierunek (unieważnienie wyborów) będzie na poważnie rozgrywany.
Oczywiście, gdy uczciwie (bądź uczciwie inaczej) wygra układ rządzący, wszelkie skargi rozejdą się po kościach. Ale co by się stało, gdyby PiS przełamało wszelkie tradycyjne ataki i wygrało wybory? Wtedy z pewnością zatroskane autorytety i instytucje (zarówno krajowe, jak i internacjonalistyczne) pochylą się z troską nad niekonstytucyjnością „PiS-owskiej elekcji”. Co wtedy zrobią Polacy?
Tu można rozegrać przynajmniej dwa scenariusze. Gdy naród będzie siedział cicho wobec takich szczerych prób ratowania demokracji, powtórzy się wybory – tym razem rejestrując kilka komitetów prawicowych i skutecznie pacyfikując PiS medialnie, a może i fizycznie. Gdyby jednak naród wyszedł na ulice (co zapewne skupiłoby się głównie w Warszawie), władza już zawczasu jest na to przygotowana – m.in. ustawą o nowych uprawnieniach policji, o wprowadzeniu stanu wyjątkowego oraz „drobnostką” w postaci rozmieszczenia w Warszawie specjalnych urządzeń akustycznych do rozpraszania demonstracji…” „Po co fałszować wybory? Można…”

Dziś Korwin jasno formułuje ten scenariusz:

„Podkreślił, że konsekwencją nieuznania racji komitetu Nowej Prawicy będzie złożenie protestu wyborczego do Sądu Najwyższego o nieuznanie wyborów. - Co byłoby z kolei tragiczne, bo proszę sobie wyobrazić, że PiS wygrywa wybory i zostaną one unieważnione, to przecież byłaby rewolucja na ulicach.” „Nowa Prawica unieważni wybory? "To byłoby tragiczne".

***

Film Grzegorza Brauna i Roberta Kaczmarka „New Poland” można nabyć pisząc na adres redakcji "iPP" - cena 7 zł wraz z przesyłką.
 

  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13511
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 12:55

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na ...

To Pańskie zdziwienie rzeczywiście potwierdza moją tezę o wyższości umiłowania wolności nad mądrości w Pana przypadku. Nie zastanawia się Pan, czy zdjęcie jest autentyczne , czy może jest fotomontażem, tylko obraża się, że potwierdza moją tezę... PCh
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 12:59

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Ludzik

Pretensje o zdjęcie proszę przekierować do Agory... Paweł Chojecki
Domyślny avatar

lego

21.09.2011 12:58

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na ...

Szukasz drugiego dna a jesteś właśnie na dnie no cóż z tej perspektywy niewiele widać – a widać ? i jeszcze jedno "Kto nic nie wie, musi we wszystko uwierzyć"
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 12:51

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na wolność

Przedstawia się Pan jako młody człowiek pragnący wolności. Świetnie! By jednak mógł Pan przyczyniać się do wolności potrzebuje Pan wiedzy - inaczej bezie Pan marionetką w rękach sprytniejszych. Co do "wypocin o "podstępnym" planie JKM w układzie z PO", zapewne Pan nie wie, że UPR Korwina wsparła PO przy sterowanym przez generałów procesie formowania i wystartowała z list PO w jej debiucie. Gdy Pan to przetrawi z korzyścią dla Pańskiego umysłu, mogę podać więcej szczegółów. Pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

ludzik

21.09.2011 13:18

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Ludzik

Wolność idzie w parze jedynie z mądrością, gdyż tylko w ten sposób człowiek może zrozumieć kiedy jest zniewalany, kiedy nie może sam o sobie i o swojej własności decydować, gdy jest okradany ze swoich zarobionych pieniędzy aby "naszym" żyło się lepiej. Wiedzy zgromadziłem o systemach politycznych już tyle, abym mógł spokojnie oceniać w jakim systemie aktualnie się poruszamy i z demokracją ten system wiele wspólnego już nie ma. Jednak jak Pan mógłby bronić demokracji, skoro sam jest pan przedstawicielem totalitarnej instytucji. Nie walczę z Bogiem którego dobre imię wykorzystuje się do nieczystej walki, walczę z obłudą i kłamstwem, którą aktualna polska kasta rządząco-kościelna jest przepełniona.
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 14:29

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na Wolność idzie w parze jedynie

'Wiedzy zgromadziłem o systemach politycznych już tyle (...)" - to bardzo charakterystyczne dla młodych wyznawców Korwina. Jeśli jest Pan szczery, kiedyś przejrzy Pan na oczy, ale uprzedzam z autopsji, zrobi się Panu trochę wstyd z powodu swojej głupoty. Na razie pozdrawiam. Paweł Chojecki
Domyślny avatar

ludzik

21.09.2011 14:52

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Ludzik

zapomniałem o jeszcze jednej zasadzie "albo z nami, albo przeciwko nam" i tą opcje Pan reprezentuje. Nie wiem czy sztab wyborczy PiSu za te farmazony płaci, czy po prostu PiS szuka sobie już wymówki na wypadek przegranej w wyborach. Ale z tego co widzę to opcji jaką reprezentuje KNP, czy raczej opcja liberalno-konserwatywna boi się w takim samym stopni strona układu trzymającego władzę jak i PiS, gdyż świadomość i strach przed urwaniem się "koryta" jest większy niż idea służby ojczyźnie. PiS miał swoje podrygi, ale jednak okazał się niezdolny do większych zmian, nad czym ubolewam, bo chciałbym w końcu za mojego dorosłego życia zobaczyć polski rząd w Polsce...
Domyślny avatar

lego

21.09.2011 15:20

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na zapomniałem o jeszcze jednej

A głosujesz na PO lub SLD czyli internacjonalistów a co oni maja wspólnego z Polską ? Widocznie masz tylko obywatelstwo polskie ale to jeszcze niestanowi o tym ,że jesteś Polakiem bo po kim u ciebie takowa przypadłość ? -po mame czy tate ?
Domyślny avatar

ludzik

22.09.2011 07:16

Dodane przez lego w odpowiedzi na internacjonalizm to nie patriotyzm

W przeciwieństwie do ciebie lego, moja świadomość polityczna wykracza poza ramy PO-PiS-SLD-PSL, mamy jeszcze kilkanaście innych ciekawych komitetów. Jednak propaganda i ogłupianie społeczeństwa, które na spółkę i w zmowie przeprowadzają TVN i media toruńskie aby tylko ich pupile się przy korycie utrzymały i dalej pogarszały sytuację tego kraju.
Domyślny avatar

lego

22.09.2011 09:33

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na ...

Na początek proste pytanie – czy reprezentujesz Polski punkt widzenia ? Dla każdego Polaka najważniejsze jest Bóg, Honor ,Ojczyzna Jako katolik nie mogę być wyznawca jakiejkolwiek ideologii z tej prostej przyczyny ,że każda ideologia socjalistyczna, liberalna, komunistyczna itd. to nic innego jak forma narzucona przez człowieka drugiemu człowiekowi i z reguły nie mająca na myśli dobra tego drugiego a właściwie nigdy i większości przypadków wprowadzana pod przymusem społeczeństwu jak to było 1945 rok - socjalizm kolektywny przywleczony na bagnetach armii sowieckiej a 1939 narodowy socjalista Adolf Hitler wdrażał ideały wspólnej europy a ,że w sposób niekonwencjonalny no cóż jaki czasy takie metody . . Przypomnę ,że pierwszym komisarzem w UE był nie kto inny jak Walter Hallstein doradca Adolfa Hitlera (ur. 17 listopada 1901 w Moguncji, zm. 29 marca 1982 w Stuttgarcie) – niemiecki polityk, profesor prawa, pierwszy przewodniczący Komisji Europejskiej w latach 1958-1967. Obrońca nazistów: "niemieckiej krwi i honoru" podczas Procesu w Norymberdze. W latach 1950 - 1951 szef Urzędu Kanclerskiego. Twórca doktryny Hallsteina, zakładającej de facto nieuznanie przez Republikę Federalną Niemiec powstałych po II wojnie światowej państw komunistycznych, m.in. Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej oraz Niemieckiej Republiki Demokratycznej. Inicjator Wspólnot Europejskich i struktur unijnych. Jeden z twórców wizerunku i głównych nurtów politycznych współczesnej Unii Europejskiej. W duchu socjalistycznym !
Domyślny avatar

ludzik

22.09.2011 11:04

Dodane przez lego w odpowiedzi na W duchu socjalistycznym !

akurat jednym z największych propagatorów liberalizmu a z tym związanej wolności był Chrystus, którego nauki religia katolicka zawłaszczyła i wykorzystała na własne potrzeby. Dla mnie jako polaka najważniejsza jest Ojczyzna, Honor, Wolność i Równość. Jak dla mnie osoba reprezentująca interesy Watykanu przed interesami Ojczyzny nie jest polakiem, jest agentem obcego państwa. A agentów różnych państw w naszym kraju niestety mamy zbyt wiele...
Domyślny avatar

lego

22.09.2011 12:06

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na akurat jednym z największych

Jak wynika z twojej wypowiedzi jesteś zwolennikiem hasła J. Owsiaka „Róbta co chceta” A skąd wiesz ,że Jezus Chrystus był „jednym z największych propagatorów liberalizmu „ ? – Jezus nie głosił hasła typowego dla liberałów typu „Róbta co chceta „ głosił całkiem coś innego i propagował 10 przykazań Bożych : I. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. II. Nie będziesz brał imienia Pana, Boga swego, nadaremnie. III. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił. IV. Czcij ojca swego i matkę swoją. V. Nie zabijaj. VI. Nie cudzołóż. VII. Nie kradnij. VIII. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu. IX. Nie pożądaj żony bliźniego swego. X. Ani żadnej rzeczy, która jego jest. A zapewne chcesz wolności opartej na zasadach liberalizmu przecież oni nie maja zasad to właśnie ideologowie liberalizmu sami przestraszyli się własnej ideologii a dzisiaj zbierają owoce swojej utopijnej ideologii , bo zapewne 10 przykazań też odrzucasz bo one ograniczają wolność człowieka np. do zabijania drugiego człowieka ,mówienia źle o drugim człowieku , kradzieży ,rozwiązłości seksualnej w dowolnej konfiguracji – czy chcesz ,żeby to było właśnie normą współżycia ludzi I przemyśl słowa Amerykańskiej dziennikarki Laury Ingraham z jej książki „Shut up & sing”. "Bójcie się, bójcie się bardzo, kiedy elita mówi o wolności słowa. Bo faktycznie mówi tak, żeby zamknąć wam usta. Dla elit bowiem wolność słowa to ich prawo do obrażania i poniżania was i wyznawanych przez was wartości. Ale kiedy wy krytykujecie ten proceder, to krzyczą o cenzurze".
Domyślny avatar

ludzik

22.09.2011 12:41

Dodane przez lego w odpowiedzi na Jak wynika z twojej

proszę Cię idź poczytaj czym jest konserwatywny-liberalizm. Polecam wiele publikacji Stanisława Michalkiewicza. Po drugie liberalizm z anarchią o której wspominasz nie ma zbyt wiele wspólnego. I nie przytaczaj proszę 10 przykazań z katechizmu, jak już tak bardzo chcesz to robić przytocz je w oryginalnym brzemieniu, i zwróć uwagę na II przykazanie i religię katolicką.
Domyślny avatar

lego

22.09.2011 12:58

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na proszę Cię idź poczytaj czym

Nic a nic nie pojąłeś z tego co napisałem a tak na marginesie jakie zasady konserwujesz jako jedynie słuszne dla ideologii liberalnej ? czy fanatyczną nienawiść do katolicyzmu Bo rzeczywistości ateizm przekształcił się od jakiegoś czasu – zresztą ten potencjał miał w sobie od początku – w agresywną antyreligię. Jako taki dąży do eliminacji religii. Nie propaguje neutralnej przestrzeni publicznej, ale świat bez religii. Jest chyba najbardziej nietolerancyjnym wierzeniem współczesnego Zachodu. W preambule do projektu konstytucji europejskiej wyeliminowane zostało odniesienie do chrześcijaństwa jako jednego ze źródeł europejskiej tożsamości. Przyjęcie, że prawda obraża, musi budzić niepokój. Kiedy więc słyszę, że szanować mam uczucia osób niewierzących, zastanawiam się, czy nie chodzi o to, abym szanował ich brak szacunku dla moich uczuć religijnych
Domyślny avatar

ludzik

23.09.2011 07:19

Dodane przez lego w odpowiedzi na Ateizm jako religia

Wierzę w Boga nie w Kościół Katolicki, nie w Papieża, nie w świętych, a w jedynego Boga i nieśmiertelną duszę. Po co zawracać sobie głowę kłamstwami wymyślanymi w Watykanie przez ostatnie dwa milenia na potrzeby zawładnięcia ciemnym ludem. Najciekawsze jest to, że nawet w aktualnych czasach - teoretycznie oświeconych - ludzie dobrowolnie wierzą w Watykańskie bajeczki.
Domyślny avatar

lego

23.09.2011 10:36

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na Wierzę w Boga nie w Kościół

Przemyśl te słowa „ Kto nie bierze swojego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien” (Mt 10.38)
Domyślny avatar

lego

22.09.2011 12:40

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na akurat jednym z największych

Z Twoich wypowiedzi wynika, że to Ty sam sobie chcesz udowodnić, że masz rację a że ta racja jest zapożyczona i napędzona kopniakami to Tobie to na razie nie przeszkadza, ale czas wyjaśni to Tobie w sposób bardzo brutalny wiem, że dzisiaj tego nie rozumiesz, ale zrozumiesz.
Domyślny avatar

Dana

21.09.2011 16:54

Dodane przez ludzik w odpowiedzi na wolność

wyklepałeś tutaj tezy jedynie słusznej ideologii komunistycznej. Wygłaszasz tezy o "wolności" dla tych, którzy na fałszywą wolność zapracują sobie skutecznie wprowadzeniem w niewolę innych ludzi, naprawdę wonych, mających inne poglądy na suwerenność. Jesteś komunistą, to głosuj na swoich. Nie obrażaj wolnych, logicznie myślący, nie obrażaj tylko dlatego, że mają poglądy inne niż ty, że potrafią przewidywać, potrafią odczytywać intencje nieuczciwych graczy politycznych. Twoje pojęcie wolności to obrażanie ludzi, bo nie klakają po waszemu. I nie kłam, że na NIEZALEŻNEJ nie można się wypowiadać "inaczej". Pojęcie wolności ci się pomieszało, obrażasz ludzi wolnych i jeszcze kłamiesz.
Domyślny avatar

Bardzostarywyborca

21.09.2011 12:55

Ocenzurowany PO-przednio komentarz: Bardzostarywyborca 20 Września 2011 Żydek Korwin niech teraz nie pęta się jak naiwniaczek PO PO-st-PRL-owskich "sundach", tylko publicznie i rzeczowo (niekoniecznie w tej bajeranckiej muszce) PO-wywala wszystko co wie o PO-stkomuszych aferach w XX-leciu Neo-PRL (które także nie są mu obce, przecież był już PO-słem na tzw. Sejm) - to wtedy wygra w cuglach wybory!
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 13:17

Dodane przez Bardzostarywyborca w odpowiedzi na Cenzura na Niezależnej?

Ja nie kasuję wpisów. Jeśli już, robi to Administracja. Panu powiem jednak, że takimi wstawkami:"Żydek" służy Pan sprawie "GW" i PO. Niestety. Wzywam do refleksji! Paweł Chojecki
Domyślny avatar

Bardzostarywyborca

21.09.2011 23:50

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Bardzostarywyborca

Skoro jest Pan pastorem, a więc kapłanem, to jest przeczulony na takie określenia i ja to rozumiem. Mnie jednak nie chodzi o metodykę GW czy PO (jestem na nie od-PO-rny nie od wczoraj), lecz o to, że tacy ludzie jak JKM czy Palikot wstydzą się swojego rodowodu - a udają nachalnie innych, jak wielu zresztą. Co ciekawe, w GW raczej nie, a w PO nagminnie!
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

22.09.2011 02:59

Dodane przez Bardzostarywyborca w odpowiedzi na Żydek

Tu nie chodzi tylko o moją wrażliwość. Takim pogardliwym określeniem (abstrahując od tego, czy prawdziwym) wystawia Pan sobie (i zarazem obozowi patriotycznemu) złe świadectwo. Zapytam inaczej, czy Polaków zdrajców, kłamców czy oszustów tytułuje Pan per "Polaczek"? Jeśli nie, to dlaczego robi to Pan w stosunku do Żydów? pozdrawiam Paweł Chojecki
Domyślny avatar

Bardzostarywyborca

22.09.2011 12:58

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na @Bardzostarywyborca

Oczywiście, że tytułuję mianem "PO-laczek" albo i "Szmalcownik", "Kolaborant", "Ubol" itd., itp. Jak wiem, że zasługuje, a PO-sługuje wielu. Także pozdrawiam oraz życzę bardziej krytycznego PO-dejścia do PO-lskiej, albo i nie, "łże-czywistości".
Paweł Chojecki

Paweł Chojecki

21.09.2011 12:58

Co ciekawe zdjęcie jest ilustracją "sensacyjnego newsa" Onetu: "Nowa Prawica unieważni wybory?" i jest autorstwa "GW". A więc specjaliści od głoszenia ludowi najprawdziwszej prawdy znowu na pierwszej linii frontu ideologicznego. http://wybory.onet.pl/pa… Paweł Chojecki
Domyślny avatar

Dana

21.09.2011 16:30

Dodane przez Paweł Chojecki w odpowiedzi na Jak Państwu podoba się fotografia, którą dodałem?

że POlszewicka banda nie odda władzy; za dużo wysiłku włożyli w utylizację państwa polskiego. Z przerażeniem, ale zgadzam się z Pańskimi przypuszceniami. Ale najgorsze jest poczucie, że aż tylu polaków im sprzyja i bierze udział w dezawuacji a wręcz niszczeniu własnego kraju, że aż tylu polaków własnymi rękami będzie fałszować i unieważniać wyniki wyboru ratowania Polski. Nie rozumiem tego zjawiska i to mnie przeraża. Pozdrawiam jednak z nadzieją, że się mylimy.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 603
Liczba wyświetleń: 2,919,180
Liczba komentarzy: 6,456

Ostatnie wpisy blogera

  • MARIAN KOWALSKI: Ukraina, Owsiak i CIA
  • ARCHITEKT, PATRIOTA, ANTYKOMUNISTA - IMRE MAKOVECZ
  • MARSZ ANTYKOMUNISTYCZNY Lublin 2013

Moje ostatnie komentarze

  • Mieli tego pełną świadomość np. budowniczowie gotyckich katedr, ale także twórcy "popularnego" na wschodzie stylu radzieckiego... Pozdrawiam, Paweł Chojecki
  • To tylko zdjęcia - wrażenie robi rzeczywistość! Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki
  • Kultura narodowa? "To straszne"... Pozdrawiam, ​Paweł Chojecki

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • BROŃ PALNA - JAK ZDOBYĆ POZWOLENIE? KROK PO KROKU!
  • KATOLICYZM KONTRA PROTESTANTYZM
  • ALEKSANDER ŚCIOS O NIEZALEŻNEJ.PL

Ostatnio komentowane

  • WitKacz, Gdybym wierzył w to, że ludzie są rozsądni i racjonalni - to jak najbardziej. Na szczęście nie wierzę.
  • , Ale panowie za to nie będą już mieli odtąd takich wspaniałych okazji do napominania błądzącego i zwiedzionego pastora. Komóż to teraz panowie będą mogli dawać przykład prawdziwej miłości…
  • , "niech tylko wybiorą rząd nie pilnujący interesów pasożytów". Skąd wziąć Ludzi do takiego rządu? Dyskutanci widzą tu duży problem.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności