Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Za co został wyrzucony z „Naszych blogów” Ewaryst Fedorowicz

CzarnaLimuzyna, 02.03.2015
Jeden z najbardziej błyskotliwych blogerów, posługujący się słowem w sposób finezyjny, tendencyjny i konsekwentny – zmierzający do obalenia mitów i stereotypów, został „wyrzucony” z Naszych blogów.
Ja również jestem krytykiem PiS-u, i w odróżnieniu od całkiem sporej części jego zwolenników uważam, że takie twory, jak PO, SLD, PSL, a także efemerydy tworzone przez agenturę oraz wiele tzw. fundacji powinny zostać zdelegalizowane. Ponadto sądzę, że postulat ów nie jest mniej realny od mrzonki zdobycia przez PiS pełnej – realnej władzy w Polsce.
Uważam również (w opozycji do PiS), że lewica nie ma prawa wtrącać się do polityki. Spotykając się z: niezrozumieniem, negacją, a często nawet z gwałtownym sprzeciwem wobec powyższego ze strony sympatyków PiS-u, nie postrzegam ich jako agentów światowego lewactwa, lecz najwyżej jako ignorantów, zniewolonych wieloletnią lewicową propagandą.
Określanie Ewarysta Fedorowicza mianem agenta o ruskiej lub innej proweniencji, oskarżanie go o brak umiejętności „prostego myślenia”, o „nienawiść do PiS-u” jest świadectwem braku zdolności do merytorycznej polemiki.
Nasze blogi są portalem „pisowskim”, dlatego właśnie to tu, w tym miejscu, krytyka PiS-u jest jak najbardziej uzasadniona.
Prawda o ludziach PiS
W gronie tych, którzy zginęli pod Smoleńskiem, było wiele wybitnych osobowości. Również w dzisiejszym PiS-ie są ludzie nieprzeciętni, lecz odnoszę wrażenie, że w aktualnym składzie zbyt często nadają ton osoby konformistyczne, leniwe, ulegające politycznej poprawności – politycznej głupkowatości. Nie jest przecież żadną miarą ich wybitności postawa opozycji w stosunku do administrującej Polską komuny, ponieważ aktualną „władzę” popierają dziś tylko przysłowiowi użyteczni idioci.
Również dziś nikt nie oburza się za krytykę byłych prominentnych polityków PiS-u, którzy bez większego skrępowania dołączyli do głównego nurtu establishmentu i jako „politycy sponsorowani” optują za scaleniem Polski ze zdegenerowaną metropolią. Wystarczy wspomnieć Pawła Zalewskiego (wiceprezesa PiS), premiera PiS Marcinkiewicza, ministra PiS Sikorskiego, „spin felczera” Michała Kamińskiego – rzecznika Lecha Kaczyńskiego, dzisiejszego sekretarza stanu w gabinecie Ewy Kopacz, twórcę działającego już tzw. Instytutu Myśli Państwowej, w którego powstanie i działalność są zaangażowani: Stefan Niesiołowski, Jarosław Jagiełło (były członek PiS), Roman Giertych, Kazimierz Marcinkiewicz, Jacek Żalek – były radny z ramienia PiS, były poseł PO i aktualny członek „Polski Razem”, koalicjanta PiS.
Należy także wymienić Joannę Kluzik-Rostkowską (PiS, PJN, PO), aktualną lewicową minister deedukacji w tzw. rządzie PO, byłą minister w rządzie PiS oraz szefową sztabu wyborczego Jarosława Kaczyńskiego. Pobieżny spis renegatów zamyka zwolennik sojuszu z SLD Hofman, który notabene został wyrzucony za coś innego.
Doskonałym przykładem renegata prawie przywróconego na pisowskie łono jest Paweł Kowal (PiS, PJN, Polska Razem), związany z Instytutem Spraw Publicznych, w którym aż roi się od „byłych” komunistów i ludzi zaangażowanych w krzewienie komunizmu kulturowego (gender i okolice). (Rada programowa, rada fundacji, powiązania 2011).
Pytaniem zasadniczym jest: skąd wzięli się tacy ludzie w PiS oraz dlaczego im podobni są nadal w nim obecni: w strukturach partyjnych lub w ugrupowaniach koalicyjnych. Wymienieni przeze mnie „politycy” są to często ludzie tzw. kryptoprawicy – prawicy udawanej, zaangażowanej w wieloletnią destabilizację prawej sceny politycznej w Polsce.
Kwestią kontrowersyjną jest również sprawa Ukrainy, i to właśnie za Ukrainę oficjalnie wyleciał Ewaryst Fedorowicz (za uprawianie antyukraińskiej propagandy).
Moim zdaniem awersję do banderowców pomylono z domniemaną przynależnością Ewarysta Fedorowicza do „partii ruskiej – oczywiście spontanicznej, autentycznej i nie sterowanej” (Józef Darski). Ja również osobiście tak samo nie znoszę dzisiejszych banderowców i dzisiejszych ruskich (putinowców). Nie przeszkadza mi to w gradacji zagrożenia dla Polski ze strony Rosji i banderowskiej Ukrainy. Z dwóch wrogów Polski toczących wojnę na wschodzie groźniejsza jest dla nas Rosja.
Na koniec zadam pytanie: czy zastosowanie wobec niepokornego publicysty zasady „kto nie z nami, ten przeciw nam” nie jest lustrzanym lub bardzo podobnym odbiciem stosowanej przez polszewików praktyki wykluczenia z publicznego dyskursu niewygodnego adwersarza?
.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 50883
alchymista

alchymista

02.03.2015 22:31

Pan Ewaryst Fedorowicz sprawiał wrażenie człowieka całkowicie obrażonego na rzeczywistość, a co gorsza także na innych blogerów, którzy tak lub owak komentowali jego teksty ("trollowali", jak twierdził). Ja dawno już przestałem czytać jego wyniosłe i pogardliwe opinie, bo nie tyle punktowały błędy PiS, ile zwyczajnie zniechęcały do tej partii - frontalnie i w całości.
W kwestii rozmaitych "błędów PiS". Prawo i Sprawiedliwość wbrew pozorom jest emanacją konserwatywnej części naszego społeczeństwa, które jest, jakie jest. Konserwatyści z natury rzeczy są odtwórcami, więc trudno oczekiwać, że ich elity - elity partyjne - będą o wiele lepsze, niż "lud pisowski". Trzeba pracować nad tym, aby wokół PiS było więcej ludzi twórczych, może nawet z iskrą szaleństwa w oku, może niekoniecznie konserwatywnych, grzecznych i poukładanych, ale z gorącym sercem dla Polski, jak Józef Piłsudski, jak Gustaw Orlicz-Dreszer, jak Walery Sławek, jak Kazimierz Świtalski. Ale sądząc po treści wpisów, pan Ewaryst do takich ludzi nie należy.
Dziwnym trafem najwięksi krytycy PiS nie chcą wziąć sprawy w swoje ręce, nie biorą się za politykę, obrażają się - ich wola. A przecież wystarczy naprawdę drobne zaangażowanie, takie choćby jak praca w komisji wyborczej, w dodatku za pieniądze wypłacane z budżetu. Pracujesz dla sprawy - masz prawo do słów krytyki i do wywierania nacisku na kierownictwo partii. Nie pracujesz dla sprawy - zamknij dziób!
Domyślny avatar

andzia

02.03.2015 22:40

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

"Nie pracujesz dla sprawy - zamknij dziób!" Święte słowa Panie Alchymisto.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:20

Dodane przez alchymista w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz z tego co pamiętam sugerował, że może pomóc pijarowo (Jest reklamiarzem i to chyba dobrym), ale Pis zawsze stawiał na tzw. "spin felczerów" to właśnie jest okreslenie autorskie EF. Politycy PiS nie chcą słuchać. Dlaczego nie słuchają prof. Marka Chodakiewicza? Dlaczego nie stosują tzw. antynarracji? Pisałem o tym tutaj. To bardzo ważne podczas wojny propagandowej, informacyjnej.
terenia

terenia

03.03.2015 01:15

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na Ewaryst Fedorowicz z tego co

@CzarnaLimuzyna "Jest reklamiarzem i to chyba dobrym" tak,lecz w specyficznym zakresie...shopper marketing...czyli kampanie produktów np.Nutricia,Pepsico.Jeżeli miałaby startować tego typu kampania w odniesieniu do polityków..."towar" zręcznie zareklamowany,krótkim nośnym hasłem...a gdzie reszta.Zresztą jedna z firm reklamowych (a w wielu pracował Pan Ewaryst) "robiła" kampanię min.dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej i być może to doświadczenie pozwoliło Panu Ewarystowi sądzić o Jego możliwościach "sprzedaży" (dobrej)polityków. Ja w odniesieniu do wszystkich działań reklamowych odnoszę się sceptycznie...zwłaszcza gdy pomyślę o tzw.działaniu podprogowym.coaching.focus.pl Politykom bardziej przydałyby się szkolenia jakie prowadzi pani w załączonym linku(szkoliła min.Tuska)
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 09:36

Dodane przez terenia w odpowiedzi na @CzarnaLimuzyna "Jest

@terenia
A kliknęła Szanowna Pani w mój link?
terenia

terenia

03.03.2015 13:37

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @terenia A kliknęła Szanowna

Nie,nie kliknęłam wszak nie jest to mój obowiązek a tym bardziej,gdy nie mam na to ochoty. Wyraziłam krótko i kulturalnie swoją opinię bez emocji a te jak widać są coraz większe na tym blogu sądząc po treści komentarzy.Zastanawiam się po co Państwo się tak nakręcacie, nie mylił się J.Piłsudski mówiąc "Z racją jest jak z dupą,każdy ma swoją".Co do pana Ewarysta,po jednym swoim komentarzu pod Jego notką zostałam skarcona(oczywiście był solidny wykład wygłoszony jak to miewa w zwyczaju pan EF ex cathedra...i od czasu do czasu czytywałam tylko Jego wpisy.Gdy zauważam,że mój interlokutor usiłuje w niezbyt miły sposób dać mi do zrozumienia,iż ma monopol na rację,przestaje być moim rozmówcą.Tylko tyle i aż tyle. Niestety rację miał poeta "Umiemy się tylko kłócić albo kochać,ale nie umiemy się różnić pięknie i mocno" youtube.com Pozdrawiam z Krakowa
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 16:54

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Nie,nie kliknęłam wszak nie

@ terenia
Również pozdrawiam i dziękuję za piosenkę.
Domyślny avatar

sąsiad

02.03.2015 22:33

rzeczywiście należało go nagrodzić ale niebawem otrzyma nagrodę od PO lub ZSL bo będzie teraz siał jad , rzygać na PiS, mnie również się nie podoba ją pewne sprawy w PiS ale to nie znaczy by szczuć przeciw tej partii. Ewaryst Fedorowicz ma poczucie kogoś kim nie jest ,a sprawa Ukrainy, Wołynia nalezy rozmawiać ale w czasie najazdu hord dziczy azjatyckiej nalezy odstawić na czas spokoju już ukraiński minietr mówił sam ,z e nalezy rozmawiać o tamtych wydzrzeniach ale wielu zależy na tym by osłabiac Ukrainę w myśl taktyki i polityki Putina.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:09

Dodane przez sąsiad w odpowiedzi na rzeczywiście należało go

@sąsiad
Mówiąc o nagrodzie od PO lub ZSL obraża pan człowieka. Ewaryst Fedorowicz był bezlitosnym krytykiem ,ale w moim odczuciu nie było to szczucie. lecz  głos bezlitosnego i bardzo często ironicznego recenzenta.
"nalezy odstawić na czas spokoju" Nie zgadzam się ponieważ taki czas był po naszym wsparciu pomarańczowej rewolucji i skończyło się to eskalacją antypolskich nastrojów na Ukrainie, łacznie z bezczeszczeniem polskich miejsc pamięci.
To jest złudna kalkulacja. Wyobraża pan sobie abyśmy mogli  nagle, analogicznie zapomnieć o zbrodniach rosyjskich lub niemieckich?
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

02.03.2015 22:39

Nie bardzo kojarzę kilkuletnią twórczość EWARYSTA zarówno co do tematyki jak i formy z przedłożoną przez Pana. Jeżeli jestem w błędzie to proszę podać w następnym artykule przykłady. Miło mi będzie też poznać Pana opinię o "pamiętliwość" Ewarysta w sprawie zbrodni "Banderowców" i "niepamiętliwość" Ewarysta w sprawie zbrodni niemieckich i radzieckich.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 22:50

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na Nie bardzo kojarzę

@Andrzej-emeryt
Polecam dwa wpisy znalezione na prędko, warte przeczytania
Chętnie poznam pana zdanie o nich.
Krzyże polskie
Nieszczęsny apel...
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

03.03.2015 10:09

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @Andrzej-emeryt Polecam dwa

Prosiłem Autora o odpowiedz w osobnym artykule. Będę nadal czekał.Swoją opinię posiadam. Niejednokrotnie komentowałem blog EWARYSTA. Pan Darski ma rację.
wandaherbert

wandaherbert

02.03.2015 22:44

nie zawsze bywa,że kto nie jest z nami ,jest przeciw nam,a takim był Ewaryst Fedorowicz .
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:36

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na nie zawsze bywa,że kto nie

@wandaherbert
Ciekawe gdzie jest granica pomiędzy "nie z nami", a "przeciwko nam".
W przypadku PiS.
Politycy, których opisałem byli z PiSem i koło PiSu.
Również tzw. koalicjanci.
Optymista1930

Optymista1930

02.03.2015 23:14

Pan Ewaryst Fedorowicz rzeczywiście sprawiał wrażenie obrażonego bezalternatywnie na PiS, co niestety przywodzi na myśl np. neon24 ( na którym ja sam piszę ) i tamtejszych głównych 'ideologów'. Muszę powiedzieć szczerze - gdyż nie mam zwyczaju wpinanie się ani w główny nurt, ani pod czyjś pogląd - że Pan EF niespecjalnie mnie porywał swoimi przemyśleniami. Spodziewałem się, iż zostanie wyrzucony, tylko że naprawdę ta jego krytyka była taka jakaś przewidywalna, język takiż. Ok, dla mnie to nie było wiarygodne intelektualnie, oraz ideowo. Nie nazwę nikogo ruskim agentem ot tak sobie, więc nie powiem. Moim głównym zarzutem do EF jest to, iż
Jest on nudny.
Jeśli NB są 'blogernią' polityczną, reprezentującą pewien pogląd ( który ja generalnie podzielam w 90% ), to idiotyzmem byłoby trzymanie gościa tak nieciekawie wrzucającego piasek w maszynkę.
...Nadal nie wiem, jak Wam powiedzieć to, co widziałem już od dawna a propos EF...
On po prostu nie był/jest wiarygodny. Jego argumentacja dziecinna i naiwna. Rzeczywistość wcale tak nie wygląda, jak ją pisze EF...Nie wiem, czy wyrzucenie jest wyjściem...? Nie wiem, czy formuła NB jest odpowiednia...ale chyba jednak jest. Nie zgadzam się z Doktorem Doolittle Darskim w pewnych kwestiach ( głównie zwracania się do innych ludzi ), ale rozumiem jaka/o co toczy się gra...
Inną sprawą jest, co i jak uczynimy wówczas, gdy już uda nam się w Polsce władzę zmienić. Chciałbym się z Doktorem Doolittle Darskim zgodzić i wówczas.
Ewarysta Fedorowicza pozdrawiam :)
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:43

Dodane przez Optymista1930 w odpowiedzi na Pan Ewaryst Fedorowicz

"Jest on nudny".
Może nudny na miarę nudnych i przewidywalnych błędów PiSu?
"gdy już uda nam się w Polsce władzę zmienić"
Nie uda się to samemu PiSowi
i nie uda się to bez ZMIENIONEGO PiSu.
Czasem zmienić władzę, to nie to samo co uzyskać władzę pełną, a tylko taki jej rodzaj odbije Polskę. Polacy powinni odzyskać władzę ducha, a ta nie kłania się polityce, a tym bardziej ideologii. Politykę wykorzystuję jako narzędzie szlifierskie najwyżej ;-)
Optymista1930

Optymista1930

03.03.2015 00:08

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na "Jest on nudny". Może nudny

Ja to wszystko wiem. Napisałem 'nudny', gdyż po prostu nie pisze ten pan zbyt porywająco. Wszelkie niuanse o których tu Pan/Pani nadmienił/a znam, jestem tego świadom. Cóż, pozostaje nam jakoś ten świat rozpoznawać, ufając że z Bożą Pomocą i naszą skruchą otrzymamy szansę na to, by zmiana nie była tylko zmianą ekip...
Lektor

Lektor

02.03.2015 23:32

Wkrótce i ty zostaniesz wyrzucony bo pieprzysz głupoty ! Twoje myślenie jest takie samo jak Ewerysta.
Optymista1930

Optymista1930

02.03.2015 23:47

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Wkrótce i ty zostaniesz

To straszne!!! Co więc radzisz...?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

02.03.2015 23:48

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Wkrótce i ty zostaniesz

@ Lektor
Witam specjalistę od wychwytywania cudzych myśli ;-)
To godna pozazdroszczenia umiejętność.
Nie pieprzę tylko ciut dosalam, aby nie było za mdłe.
Domyślny avatar

Brat Żorża

03.03.2015 00:29

To teraz Szanowny Pan Targalski zachowuje się niczym aparatczyki PZPR i wycina "po uważaniu". A ja sadziłem, ze tu sa jakies zasady odnośnie wolnosci slowa i swobody wypowiedzi. No ale ja wariat jestem. Pana Fedorowicza pamiętam jescze z Nowego Ekranu, jako cenzora, kneblującego innych blogerów, jak tylko to co napisali uznał za niewygodne. Więc żałować go za bardzo nie trzeba - dostał to co dawał innym. Ale po Panu Targalskim stosowania metod jakby zywcem wyjętych z PRL-u to sie nie spodziewałem
Domyślny avatar

nurni11

03.03.2015 13:05

Dodane przez Brat Żorża w odpowiedzi na To teraz Szanowny Pan

"Pana Fedorowicza pamiętam jescze z Nowego Ekranu, jako cenzora, kneblującego innych blogerów, jak tylko to co napisali uznał za niewygodne" Naprawdę? :)
Domyślny avatar

marekagryppa

03.03.2015 00:45

Antypisowski bełkot i tyle.
elig

elig

03.03.2015 01:55

Obie strony tzn. Ewaryst Fedorowicz i Józef Darski zachowały się głupio.  Trudno zrozumieć pretensje Fedorowicza do Niezalezna.pl o to, że zauważono  tam 71 rocznicę mordu w Hucie Pieniackiej.  To portal informacyjny - więc informuje i tyle.  Ta notka była bezsensowna i można było ją usunąć.  Z drugiej strony - po co od razu pozbywać się jednego z najciekawszych blogerów?  Usunięcie Ewarysta Fedorowicza można uznać za działanie na szkodę portalu Naszeblogi.pl . Efekt jest taki, że głupia notka została /w Archiwum - blogerzy/, a dobry bloger wyleciał.  Bez sensu !!!
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 02:16

1/2 @Czarna Limuzyna Zacny Panie Czarna Limuzyna, nie tak dawno pod jednym z artykułów Pana Fedorowicza napisałem odnośnie jego prób naprowadzania na właściwy kurs "pisowszczykowskiej" partyjnej karuzeli: "Panie Ewaryście, tego starego zegara, tykającego jeszcze, a odmierzającego zwariowany czas, aż do kresu socjalistyczno-liberalnej, utopijnej polskiej rzeczywistości, już nie naprawisz. Możesz jeszcze najwyżej podrażnić fanatycznie pilnujących tego czasu partyjnych niewolników." Owi partyjni niewolnicy okazali się być jeszcze mniej odporni na ironię oraz na naturalną różnorodność opinii, niż ja się spodziewałem. Najmniej zaś okazali się być odporni na prawdę. Proszę przeanalizować galerię powodów ocenzurowania pana Fedorowicza, którą hojnie kompilują pod Pańskim artykułem fanatyczni "pisowszczycy". Ewarysta wyrzucono "bo nudny", "bo miał nie takie myślenie" (jak można się dowiedzieć, Czarna Limuzyna również posiada tę cechę), "bo był obrażony bezalternatywnie na PiS", "bo siał jad", "bo rzygał na PiS", "bo szczuł przeciwko PiS", "bo mu się dawno należało", "bo nie rozmawiał na czasie", "bo się obraził na rzeczywistość i blogerów", "bo zniechęcał do partii" [tj. do PiS - mój przypis], "bo jego opinie były wyniosłe i pogardliwe", "bo nie pracował dla sprawy" [tj. dla PiS - mój przypis], "bo nie miał prawa do krytyki" [gdyż nie pracował dla partii - mój przypis]. W taki sposób - haniebny i godny pożałowania - dorośli (rzekomo) ludzie, w przypływie obłąkańczego, iluzorycznego patriotyzmu, kierowani fanatycznym partyjniactwem, bezczelnie tłumaczą faktyczne ocenzurowanie człowieka, którego jedyną "winą" było nietuzinkowe przedstawianie własnych szczerych opinii. Opinie te - niezgodne z fundamentalistyczną wizją Polski, szkicowaną dzień w dzień przez środowisko Gazety Polskiej - obrodziły niewygodną naroślą na belce w oku Redakcji. Narost usunięto, w zwyczajowym pseudokontrwywiadowczym amoku agenturalnych oskarżeni, uprzedzeń i hipokryzji, niczym źdźbło z oka człowieka patrzącego na rzeczywistość szerokim spojrzeniem.
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 02:23

2/2 @Czarna Limuzyna Gdyby Ewaryst zechciał się sam nieco ocenzurować, gdyby ułożył maleńką partyjną laurkę, jak choćby pani emerytka elig (która po wygłoszeniu pochwały PiS została przez krąg grasujących w komentarzach "opiniotwórczych" fanatyków z powrotem przyjęta w poczet "naszych" blogerów), gdyby choć trochę Ewaryst spuścił z tonu i nie wypominał towarzystwu blogerskiej adoracji o partyjnej "prawicowej" tolerancji dla kresowych kłamstw, być może redakcyjny pluton egzekucyjny wspaniałomyślnie nie trafiłby do celu. Niestety, Ewaryst nie dorósł do partyzanckiej wolności słowa, nie dorósł do prawdziwej "prawicowej" poprawności, nie zdołał wpasować się wygodnie w marzycielską donkiszoterię łowców jedynie słusznej prawości i jedynie słusznej sprawiedliwości. Nie dojrzał Ewaryst do tego, by znaleźć się w uprzywilejowanym kręgu partyjnych pochlebców, głoszących przymusową wiarę w rychły, wyznaczany reżimowymi sondażami, wielki sukces "prawej" Partii i jej Popleczników. Proszę nie sądzić, że bronię osoby Ewarysta. Przyznam, że nie darzę sympatią jego pyszałkowatego intelektualnego obejścia, ani nie mam pobłażliwości dla jego małodusznego obrażalstwa. Szanuję jednak prawdę. Traktuję przeto Ewarysta jako symbol. Jednego bądź Pan pewny, Czarna Limuzyno (oraz Czytelnicy) - Strefa Wolnego Słowa z precyzją pogańskiej wyroczni ocenzuruje każdego, kto odważy się na zbyt ostentacyjne ujawnianie opinii nie korespondujących z linią partyjną Strefy.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 09:31

Dodane przez maniera oficera w odpowiedzi na 2/2 @Czarna Limuzyna Gdyby

@maniera oficera
"Strefa Wolnego Słowa z precyzją pogańskiej wyroczni ocenzuruje każdego, kto odważy się na zbyt ostentacyjne ujawnianie opinii nie korespondujących z linią partyjną Strefy".
Jakiś czas temu podczas jednego z wykładów, który był poświęcony  problemowi pokonania ideologii zła, prelegent opowiedział historię, kiedy to zapytał działacza partyjnego, dlaczego członkowie partii nie kształcą się. Uzyskał odpowiedź, że nie potrzebują tego robić, bo mają statut partii i to im wystarcza.
Odnoszę wrażenie, że w "Strefie wolnego słowa" za statut partyjny robi codzienna porcja publicystyki zgodnej z obowiązującymi wizjami, a przecież prawda naprawdę jest ciekawa!
elig

elig

03.03.2015 13:20

Dodane przez maniera oficera w odpowiedzi na 2/2 @Czarna Limuzyna Gdyby

Jaką laurkę?  Czy chodzi o ten artykuł Piotra Skwiecińskiego, który kiedyś omawiałam?
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 14:56

Dodane przez elig w odpowiedzi na   Jaką laurkę?  Czy chodzi o

@elig Tak, o ten. Tytuł omówienia brzmiał zdaje się "Pochwała PiS-u", czy jakoś tak. Bardzo przypadł do gustu wyznawcom wiary w wieczną i konieczną partyjną polaryzację. Pani pochwaliła Partię, partyjniacy Panią. :) Na marginesie, posłużyła się Pani niedorzecznym rozumowaniem (być może pochodzącym od wspomnianego człowieka), które można określić w skrócie jako "ideologia pustki". Ideologia pustki zakłada fałszywą tezę, którą streścić można następująco "gdyby nie było Coca-Coli, nie byłoby co pić". Rezultatem tego fałszu, jest przekonanie, że skoro Coca-Cola istnieje, musi być dobra, więc pijmy Coca-Colę. Proszę to dobrze zrozumieć. Tego typu błędne rozumowanie jest oferowane jako uzasadnienie bierności, słabości i kompromisowości PiS-u. Bo "co by było gdyby nie było PiS". Skoro zatem PiS istnieje, należy być wdzięcznym, że "jaki jest taki jest, ale jest". Co więcej, nie należy wymagać zbyt wiele, bo przecież Partia ma na celu dobro Polaków. Tak oto ideologia pustki przeradza się w ideologię partyjnego dziadostwa, zaś bylejakość i bierność stają się cnotami partyjniackiego fundamentalizmu.
elig

elig

03.03.2015 22:08

Dodane przez maniera oficera w odpowiedzi na @elig Tak, o ten. Tytuł

Artykuł Skwiecińskiego BYŁ pochwałą PiS.  To fakt.  Do głowy by mi nie przyszło, że nie powinnam go z tego powodu omawiać.  Ten "dziadowski PiS" bywa czasem naprawdę pożyteczny.  Podam przykład: podczas Marszu Niep[odległości w 2012 to właśnie posłowie PiS, Artur Górski i Stanisław Pięta zapobiegli atakowi policji na manifestantów.  A mogła być masakra.
Domyślny avatar

Dziadek bez dowodu

03.03.2015 02:45

baba z wozu koniom lżej. i tyle w temacie kapewu?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 09:34

Dodane przez Dziadek bez dowodu w odpowiedzi na baba z wozu koniom lżej. i

@dziadek bez dowodu
"baba z wozu koniom lżej.
i tyle w temacie kapewu?"
Tak. Na pewno. W drodze na manowce będzie lżej.
gracz ogame

gracz ogame

03.03.2015 05:50

Szanowny Administratorze - Proszę jeszcze raz tą decyzję przemyśleć - "STREFA WOLNEGO SŁOWA" !
Domyślny avatar

nurni11

03.03.2015 12:59

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Szanowny Administratorze -

Co to za strefa wolnego słowa w której nie ma np Palikota? Prawda że ułomna?
gracz ogame

gracz ogame

03.03.2015 14:04

Dodane przez nurni11 w odpowiedzi na Co to za strefa wolnego słowa

A skąd Pan wie, że nie ma? A może jest. A wie Pan jakiego PiS-u chciałby Palikot? Takiego o twarzy pewnego znanego obrońcy Krzyża. Taki PiS nigdy niczego nie wygra, dlatego tak Was pokazali.
Domyślny avatar

nurni11

03.03.2015 15:00

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na A skąd Pan wie, że nie ma? A

Nic na to nie poradzę że użył Pan argumentu demagogicznego. Strefa wolnego słowa to (jak rozumiem) przede wszystkim strefa wolna od sowieckiej dezinformacji. Nic mnie przy tym nie obchodzi czy ktoś wpadł tu służbowo, czy też tak mu podpowiada jego za przeproszeniem rozum. Jeśli komuś za duszno w jedynym chyba miejscu w sieci które bardzo słusznie uczulone jest na znane tricki, to niech się rozwija gdzie indziej. Targalski ma tak długie ręce że biednemu Ewarystowi zablokował dostęp do sieci? Zawracanie czterech liter.
gracz ogame

gracz ogame

03.03.2015 17:34

Dodane przez nurni11 w odpowiedzi na Nic na to nie poradzę że użył

Ja już wykorzystałem wszystkie argumenty. Napiszę jeszcze tyle, że nie było takiego drugiego blogera, który by tak przeżywał, analizował porażek swojej partii. Ta decyzja to strata dla samych Państwa, dla tego miejsca.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.03.2015 09:04

@Ewaryst PObłądził ;-)
Domyślny avatar

Tarantoga

03.03.2015 09:11

Jestem na tym portalu od niedawna,ale od razu zauważyłem Ewarysta. I po trzeciej jego notce,która przeczytałem,napisałem mu w komentarzu: "Pana zgubi pańska inteligencja" Takie wróżby...niestety sie sprawdzają...bo polskiego kotła w piekle nikt nie pilnuje...nie trzeba. Zabolało...Ewaryst walił z grubej rury,ale miał rację,nie zawsze,ale w większości przypadków. Zabolało...to zamiast leczyć,zastosowano amputację...kto następny? Miłego dnia dla wszystkich :-)
Domyślny avatar

krystal

03.03.2015 09:33

Optymista pisze tu o EF: "Napisałem 'nudny', gdyż po prostu nie pisze ten pan zbyt porywająco". Na marginesie tego pytania zapytam: A kto pisze "porywająco"? Poza paroma plotkarzami i konfabulantami (o, my lubim plotkarstwo!). Nieważne w sumie czy Ewaryst był nudny, nadęty itd. Wyrzucenie go z blogów (jak i przyjęcie na blogi) odbywa sie na jakiej zasadzie? Trudno dociec. Kiedys Janko Walski zastanawiał się tutaj dlaczego mamy w Polsce tyle lemingów, bo przecież "przyczyna jest głebsza niż pieniądze". Ano m.in. dlatego, ze prawica jest ciężka jak beton (i mściwa)i nie mówię tu o prawicowym betonie, który z natury rzeczy jest ciężki, ale o tych grupach, które uważają się za "openminded". Ten "openminded" jest taki: Jak wolnośc wyznania, to tylko katolicyzm, jak wolność słowa, to tak, o ile po naszej mysli, jak humor, to tylko przez duże H i "Wysoki" (tak, tak, na prawicy funkcjonuje takie pojęcie:),jak czystośc, to czystośc seksualna itd. A tymczasem chodzi nie o podziały na lewicę i prawicę ( lewicy i prawicy już dawno nie ma), ale na PODZIAŁ na PRZYZWOITYCH I KARIEROWICZOWSKO-ZŁODZIEJSKĄ RECYDYWĘ.
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

03.03.2015 09:45

Wyrzucili p. Fedorowicza? Prawdę mówiąc, nie spodziewałem się czegoś takiego, bo tylko dzięki umiejętnej kontrze do "dominującej narracji" warto było tu zaglądać i czytać także argumenty pro-pisowskie. To smutne świadectwo, że w obliczu szansy na wyjście na świat, PiS zamyka się w sekcie i zaciska kurczowo oczy. To nie o PiS tylko chodzi. Szkoda Polski, naprawdę. Apeluję mimo wszystko do rozsądku.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

03.03.2015 10:24

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Wyrzucili p. Fedorowicza?

"dzięki umiejętnej kontrze do "dominującej narracji" warto było tu zaglądać" To ciekawie jak wielu tu zaglada tylko po to aby poczytac jak ktos "umiejetnie" obsmarowywuje Kaczynskiego , Dude czy Glinskiego. " Apeluję mimo wszystko do rozsądku." Dziwne tylko ze nikt nie apelowal jak przed kazdymi wyborami "Stirlitze" nawoluja do bojkotu wyborow A moze "machniom" ? Jak oni nam odblokuja embargo na jablka , to Darski odblokuje im @warysta?
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

03.03.2015 11:54

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na "dzięki umiejętnej kontrze do

Tak, tak. Dla wyznawcy, gdy ktoś krytykuje, to znaczy "obsmarowuje", albo jeszcze lepiej, "opluwa". W ogóle nie umiecie dyskutować, Pan i ten powyżej, a stopień własnego rozindyczenia mylicie z poczuciem racji, całkiem jak mój drób. P. Fedorowicz często nie miał racji, pisał dość brutalnie, miał też moim zdaniem błędne idiosynkrazje (np. na p. Glińskiego), ale działał tu jako publicysta. Rolą publicysty nie jest "być miłym", ani nawet "mieć racji". Rolą publicysty jest szukać dziury w całym, po to, by pobudzać do myślenia, by świadomość czytelnika była krytyczna. Zaglądać tu tylko po to, by się dowiedzieć że PO to banda sterowana przez gang a PiS to chór aniołów w drodze do zbawienia świata, to strata czasu - bo pierwsze widzę i bez tego, a drugie to niebezpieczna ułuda.
Zolmar

Zolmar

03.03.2015 11:37

Dodane przez Mikołaj Kwibuzda w odpowiedzi na Wyrzucili p. Fedorowicza?

"PiS zamyka się w sekcie i zaciska kurczowo oczy." Właśnie za taki język powinieneś iść w ślady Ewarysta. Ewaryst, ty i tobie Podobni nie potrafią rozmawiać bez ataków personalnych, inwektyw, szufladkowania, poniżania. Nie macie nigdy merytorycznych argumentów do przekonania do swojej racji. Reagujecie nerwowo i agresywnie na poglądy i opinie odmienne od waszych aby na koniec bezczelnie apelować: "Apeluję mimo wszystko do rozsądku."
Mikołaj Kwibuzda

Mikołaj Kwibuzda

03.03.2015 12:12

Dodane przez Zolmar w odpowiedzi na "PiS zamyka się w sekcie i

Ależ proszę bardzo. Po cóż tu pisać, gdy takie frazy, jak "zamyka się w sekcie i zaciska kurczowo oczy" są okrzyknięte "atakami personalnymi, inwektywami, szufladkowaniem, poniżaniem". Na tym poziomie rozgdakania w ogóle nie daje się dyskutować. Z tym tylko, drogi Panie, że ja tu jestem bez znaczenia i to, czy tu piszę, czy nie piszę, nikogo nie obchodzi, bo i mnie niespecjalnie. P. Fedorowicz co innego, bo on się do swego pisania przykłada i myli. Bez wymiany myśli PiS może i wygra wybory, ale po wyborach nie będzie się nadawał do rządzenia. I tyle.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 12:24

Dodane przez Zolmar w odpowiedzi na "PiS zamyka się w sekcie i

@Zolmar
"Nie macie nigdy merytorycznych argumentów do przekonania do swojej racji"
A jaką rację ja reprezentuję? Jakie kwestie zasygnalizowałem poza wątkiem EF?
gracz ogame

gracz ogame

03.03.2015 13:50

Dodane przez Zolmar w odpowiedzi na "PiS zamyka się w sekcie i

"[...] ataków personalnych, inwektyw, szufladkowania, poniżania" Wszystko to brał Pan Ewaryst na siebie, aż przestał odpowiadać na komentarze.
Domyślny avatar

Arczypalt Burczypas

03.03.2015 09:56

Mam wrażenie że gratisowo zadufany Pan Ewaryst chętnie usiadł by nad brzegiem rzeki patrząc jak wreszcie spływają trupy "banderowców" robiąc "zyg-zyg marcheweczka, dobrze wam tak!". Oby tylko nie obudził Go z tej sielanki knut kozaka: "nu dawaj, swołocz, kaniec atdycha, w sybir jeszczio dalieko" E.F: No ale jak to? mieliśmy się dogadać!
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 10:12

Dodane przez Arczypalt Burczypas w odpowiedzi na Mam wrażenie że gratisowo

@Arczypalt Burczypas
Ja także miewam wrażenia.
Jedno z nich mówi mi, że nie byłby to polski nurt rzeczny, a trupy mieszane: banderowców i sowietów.
"No ale jak to? mieliśmy się dogadać!"
Dreszcz obrzydzenia mną wstrząsnął. Straszna ta wizja i trochę insynuacja.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 09:57

@krystal
Podział na prawicę jest istotny dopóki istnieje lewica
W gruncie rzeczy jest to sprawa smaku, "w którym są włókna duszy i chrząstki sumienia".
Chodzi o wybór pomiędzy dobrem a złem oraz prawdą i kłamstwem
Niestety ludzie często wybierają pomiędzy szyldami.
Domyślny avatar

Tarantoga

03.03.2015 10:22

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @krystal Podział na prawicę

CzarnaLimuzyna 2015-03-03 [09:57] Moge prosić o zdefiniowanie pojęć "lewica",prawica" i "partia polityczna"...na terenie III RP? Już na przełomie XV i XVI wieku pewien polityk,filozof i pisarz napisał w Listach do Soderiniego: "Nie ma partii politycznych! Sa tylko etykietki przedwyborcze,a potem liczy sie władza i pieniądz" "Nieważne sa obietnice przedwyborcze,lud w nie nie wierzy (chyba głupcy),a polityk po osiągnięciu sukcesu, szybko o nich zapomina" PS.Ewarysta szkoda...stanowił tu głos inny,nie bawił się w klakiera i nie wstepował do "kółka pochlebców". Portal monotematyczny,w którym wszyscy sa za i linczują tego,kto ma inne zdanie...jest skazany na klęskę. Imprimatur?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 12:20

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na CzarnaLimuzyna 2015-03-03

@Tarantoga
Przecież pan to wie , a określanie ram potocznego rozumienia tych pojęć na terenie III RP byłoby powtarzaniem szkodliwych zabobonów.
Prawica to uznanie zasad cywilizacji łacińskiej- prymatu etyki nad prawem, a prawa nad polityką
aktualna lewica to odwrócenie: dominacja ideologii nad polityką, a polityki nad prawem przy braku etyki.
Prawica optuje za wolnością i nienaruszalnością własności, a tym samym nie okrada obywatela. Nie neguje także solidarności społecznej. Szanuje prywatną własności i uznaje dobro wspólne.
Ja ostatnio jestem w fazie pryncypialnego ujmowanie pewnych kwestii i dlatego równiez z braku czasu podaje link
Domyślny avatar

Tarantoga

03.03.2015 13:31

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @Tarantoga Przecież pan to

@czarna limuzyna 12.20 Kliknąłem w link...i tego sie spodziewałem :-) Kiedyś dawna Trójka dawała audycję "Fachowcy"...Kofta i majster...zawsze się kończyło tak:"Nie teoretyzuj docent" Obie definicje,to też teoria...nigdzie na świecie nie ma "czystej" lewicy,ani prawicy...a zjeździłem kawałek świata:-) Zadałem prowokacyjne pytanie,ale ja sie odnoszę do Ewarysta i jego zgilotynowaniu :-) Szkoda,bo wnosił powiew innego rozumienia,spostrzegania i swoje przemyslenia.Mozna się było zgadzać,nie zgadzać... ale dobrze sie go czytało...NB staje się lustrzanym odbiciem "niepoprawnych.pl"...tam też obowiązuje II Prawo S.Lema NAJWAŻNIEJSZE TO NIE MYSLEĆ...i tego sie boję...trzymac linię i tępic inaczej myślących,potem tępić myslących i rządzić tłumem bezmyslnych baranów. Pzdr.
Domyślny avatar

andzia

03.03.2015 14:35

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na CzarnaLimuzyna 2015-03-03

Tarantoga,napisałeś wcześniej,że Ewarysta zgubiła inteligencja.I z tym się zgadzam.Tyle,że zamiast tę inteligencję merytorycznie wykorzystać,choćby po przeciwnej stronie,rozpoczął,w chwili,kiedy zdawało mu się,że ma już za dużo oponentów,swoistą zabawę.Najpierw wykręcił się dziecinnie od odpowiedzi na komentarze,a potem prowokował swoim pisaniem Admina,blogerów i komentatorów i -aż widzę- jaką miał zabawę czytając komentarze pod swoimi wpisami.W swojej zarozumiałości,a dawał często jej przykład,nie pomyślał,że najzwyczajniej ... wyleci. Domyślam się,że i teraz nieźle się bawi czytając "za" i "przeciw" własnej osobie.
Lektor

Lektor

03.03.2015 15:05

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Tarantoga,napisałeś

Ty andzia, a co na to Jean i felek ?
Domyślny avatar

andzia

03.03.2015 15:59

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Ty andzia, a co na to Jean i

Ty,lektor,zapytaj sam.Brak ci odwagi ??? W jakiś chory sposób fascynuje cię moja osoba.Spóźniona miłość czy coś ... hi,hi ...
Francik

Francik

03.03.2015 10:15

Jakoś nie chce mi się płakać po blogerze Ewaryście. To co pisał od co najmniej kilku miesięcy było przewidywalne do granic mozliwości. Po tytule było wiadomo, że to tekst szanownego Ewarysta i nie czytając można było bez ryzyka pomyłki zakładać się jaka jest treść notki. Więc jeśli bloger nie ma nic nowego i ciekawego do przekazania to brak jego notek nie jest wielka stratą. W bardzo zamierzchłych czasach z zainteresowaniem czytałem Ewarysta - jego odmienne spojrzenie skłaniało do refleksji. Gdy jednak zwróciłem mu delikatnie uwagę, że fakty maja się nieco inaczej niz on je przedstawia to zostałwm zbluzgany od zagorzałych pisowców. To nie inteligencja zgubiła Ewarysta - jak twierdzi bloger tarantoga - lecz zarozumialstwo, przekonanie, że tylko on ma rację a ci którzy mają czelność z nim polemizować to pisowskie głupki. W zasadzie to nie miało znaczenia, że przestał odpowiadać na komentarze, bo nawet jak jeszcze odpowiadał to nie była dyskusja i polemika, lecz "stawianie do pionu" (często w niewybredny sposób) tych którzy mieli odmienne zdanie. Bo przecież rację może mieć tylko Ewaryst. Zgubiła go pycha.
JacBiel

JacBiel

03.03.2015 10:42

Wolnośc słowa nie jest pojęciem absolutnym.
Ewaryst nie wyleciał za poglądy, "arcyciekawy sposób widzenia świata, błyskotliwy język" (cyt. z innych komentarzy), cynizm, czy zółc, swojego pisania.
Pisał tak od dawna, i tu się nic nie zmieniało, więc nie to było przyczyną zmiany, czyli bana.
Wyleciał za ostatni wpis, ze wskazaniem jedynie, że nadwyrężał cierpliwośc wcześniej.
Pozwala to uniknąc czytania wszystkich wpisów, sugerując aby skoncentrowac się na ostatnim, aby znaleźc przyczynę.
Regulamin banowania mówi: zabrania się ruskiej propagandy (chyba coś w tym sensie).
Ruska propaganda (jak każda) może miec formę i treśc.
Jeśli chodzi o treści, to tutaj jest z pewnością źródło nadwyrężania cierpliwosci, ale w granicach tolerancji, jednak.
Przyczyną była forma ,będąca kalką goebbelsowsko-sowieckiej propagandy, polegajacej na obrzucaniu gównem, popartym wiedzą, ze napewno coś się przyklei.
Ban słuszny, solennie wypracowany przez Ewarysta, któremu skończyły się pomysły, ale który chciał za wszelką cenę utrzymac kierunek swojej propagandy. Cene te zapłacił, kierunek utrzymany, myślę, że jest usatysfakcjonowany, wiec nie rozumiem po cóż było pisac tę elegię?
Domyślny avatar

BazyliMD

03.03.2015 23:14

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Wolnośc słowa nie jest

Pomylił Pan epoki. Żyjemy w czasach, gdy internet otwiera się z ciekawości, nie z musu. Osobiście nie mam czasu na nudę, na wałkowanie w nieskończoność i to na dodatek zgodnie z " obowiązującymi zasadami" wciąż tych samych tematów. Nieporozumienie dotyczy również podmiotu, którego wolność dotyczy: to przede wszystkim czytelnik ma wolność wyboru. Zalew źródeł, oryginalnych tekstów, błyskotliwych myśli stwarza konkurencję, z którą trudno wygrać. Banowanie/ usuwanie blogera niebanalnego jest dowodem nierozumienia powyższych mechanizmów. Podziwiam Pańską umiejętność interpretacji regulaminu na blogach obowiązującego. Dura lex sed lex. Tak to chyba brzmi. Tak więc sąd nad Ewarystem. Czymś to śmierdzi.
JacBiel

JacBiel

04.03.2015 10:21

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Pomylił Pan epoki. Żyjemy w

Ubawił mnie Pan. Nie często widuję osoby znudzone przyzwoitością, w dodatku ostentacyjnie przyznające się do tego.
Merytorycznie jest Pan za to bardzo rozchwiany. Nie rozróżnia Pan, czym jest wolnośc wypowiedzi na blogu od wolności czytelnika, czy od wolności admina. Czyni to z Pańskiej wypowiedzi płaską agitkę niewartą głębszego namysłu, gdyż nie posiadającą głębszego sensu.
Na koniec podpowiem, że nieumiejętnośc formułowania jasnych i precyzyjnych sądów śmierdzi ignorancją,
Pozdrawiam
Freiherr

Freiherr

03.03.2015 11:09

Pan Fedorowicz nie miał na "Naszych Blogach" monopolu na krytyczne wypowiedzi dotyczące PiSu. Jego wypowiedzi nie były tylko krytyczne. One były jaskrawo antypisowskie, czasami aż do bólu. Wiele jego sądów, ocen, uwag było wręcz niesprawiedliwych (bywało że szedł był ostro po bandzie), a wnioski stronnicze. Miewał też często celne uwagi. Nieraz odnosiłem wrażenie, że znalazł się na niezalezna.pl przez pomyłkę a sam p.Fedorowicz choruje na tę sama chorobę co Niesiołowski - odrzucenie przez PiS. Nie jestem zorientowany w personaliach ale czy p.Ewaryst Fedorowicz ma coś wspólnego z posłem PO, Andrzejem Fedorowiczem, jednym z najgorliwszych piso- i kaczożerców? Jeżeli tak, to dużo by to tłumaczyło. Nie jestem zwolennikiem usuwania krytyków z portalu. Zawsze dobrze wiedzieć o czym myśli wróg. Niewielu z bywających tutaj będzie miało ochotę szukać p.Fedorowicza gdzie indziej. Ale skoro się stało(w końcu administrator ma jakieś przywileje)to krzyż na drogę.
jazgdyni

jazgdyni

03.03.2015 11:18

Witam
W momencie ewidentnie toczącej się wojny propagandowej, aby nie dawać putlerom niepotrzebnej przewagi, trzeba bardzo mocno ważyć słowa i bardzo mocno kontrować. Przynajmniej ja tak staram się działać, za co przylepiono mi łatki banderowca, rusofoba i żydofila. A ja taką niezależność opinii w tym momencie poczytuję sobie za zaszczyt.
Nawet drogi pan Darski nie odważył się publicznie stanąć w obronie filmu Ida, chociaż zdrowego rozsądku mu nie brakuje.
Zauważam, że mimo wszystko jest sporo właśnie krypto- prawicowców, którzy w rzeczywistości pracują dla opcji ruskiej, bądź niemieckiej.
Czy warto się z nimi cackać? Uważam, że nie. Chcą swobody swych pogladów, to niech piszą na NEonie24. To niemal oficjalny juz organ Putina.
Wydaje mi się, że zawsze powinno tak być:
- podpadasz po raz pierwszy pod Zasadę Główną: Стукачам, чекистам и членам российской агентуры вход воспрещен , surowe ostrzeżenie;
- powtarzasz naruszenie - bezdyskusyjnie won!
Niech wszyscy pamiętają, że na wojnie zawsze za defetyzm była kula w łeb.
Ps, Tego autora mi nieco szkoda, choć nie był z mojej parafii krwawego rewolucjonisty.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 11:48

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Witam W momencie ewidentnie

@jazgdyni
Witam
A mamy wojnę?
Moim zdaniem rzeczywiście mamy ją i to od wielu lat, przede wszystkim tu - w Polsce.
Zawsze mnie bulwersowało wybiórcze podejście do tematu. Są oczywiście priorytety i hierachia ich ważności, ale nie można cenzurować faktów, a tym samym niektórych aspektów.
Sytuacja Polski jest bardzo trudna. Powiniśmy wykorzystać ten czas na odsunięcie od władzy wszystkich obcych stronnictw: nie tylko ruskiego i pruskiego z zachowaniem sojuszu NATO oczywiście, ale wybić się na niepodległość - uzyskać własne rozpoznanie operacyjne i strategiczne oraz ODBUDOWAĆ ARMIĘ !!! To są priorytety. Dziecinne nadzieje związane z USA i NATO należy zweryfikować w oparciu o uzyskanie rzetelnych gwarancji, a tego nie będzie, jeżeli nie odbudujemy się duchowo, gospodarczo i militarnie.
A tymczasem nie wychodzić jak idioci z papierowym mieczykiem przed szereg, nie dać się podpuszczać.
jazgdyni

jazgdyni

03.03.2015 12:16

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @jazgdyni Witam A mamy

Dobrze wiesz, że mamy wojnę - sam dzielnie walczysz.
No i oczywiście zgoda - TO MY najpierw mamy być silni. Lecz to bedzie mozliwe wtedy, gdy się wyrzuci tych sprzedajnych.
Gdzie są dane z afery HBSC? Podobno jeden człowiek z GieWu je otrzymał. Czyżby sprawa JUŻ ucichła?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 11:28

@JacBiel
"Przyczyną była forma, będąca kalką goebbelsowsko-sowieckiej propagandy, polegającej na obrzucaniu gównem, popartym wiedzą, ze na pewno coś się przyklei.(...) Ban słuszny, solennie wypracowany przez Ewarysta, któremu skończyły się pomysły, ale który chciał za wszelką cenę utrzymać kierunek swojej propagandy".
Widzę, że szanowny komentator nie włożył zbyt dużego wysiłku, aby się ustosunkować do sprawy, w tym do wątków poza orbitą EF -w ogóle
Abstrahując od sprawy EF. Rozumiem, że pisanie prawdy o Ukrainie nie jest mile widziane ponieważ może się wpisać w ruską propagandę i zaszkodzić Ukraińcom i pomóc Rosji.
Przekonał się o tym niedawno pewien znany wolontariusz, który od wielu miesięcy przebywa na froncie i oddał serce Ukraińcom pomagając im w różny sposób. Otóż miał czelność ujawnić, że w batalionie ochotniczym Ajdar jest pododdział z naszywkami Waffen SS zbrodniarza wojennego Oskara Dirlewangera. Po publikacji informacji został zaatakowany w formie inwektywy "ruski pies".
Rozumiem, że absolutnie nie można pisać o takich rzeczach, bo to "ruska propaganda".
Ja nie piszę np. o sowieckich symbolach u separatystów i o ich sympatii do Stalina, bo uważam, że tu na tym portalu nie muszę nikogo uświadamiać, ale jak widzę niektórzy mają syndrom Michnika i wybiórczo cenzurują cześć faktów.
A poza tym jak widzę żaden z innych, poza ukraińskich aspektów nie został nawet napoczęty.
JacBiel

JacBiel

03.03.2015 12:13

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @JacBiel "Przyczyną była

Sądziłem, że omawiamy konkretny przypadek, konkretnego bana, dlatego nie odnosiłem się szerzej, i uważam, że takie poszerzanie zakresu tematów od 1 do nieskończonosci, uniemożliwia w praktyce dojście do czegokolwiek - z braku miejsca, i z braku czasu oraz z natłoku spraw wrzuconych do jednego garnka.
Ustalmy więc jedno na początek (potem poustala Pan sobie kolejne kwestie): czy forma propagandy powinna byc trzymana w jakichś ryzach czy tez nie?
pomijając kwestie treści, czyli merytoryczne, póki co. Czyli czy może posługiwac się:
1. insynuacją
2. oszczerstwem
3. celowo błędnymi konstrukcjami rozumowania (sofizmaty)
4. katalog mógłby byc dłuższy, ale po co?
Ruska propaganda korzysta z tych narzędzi czarnego PR, i narzędzia te są niedozwolone w cywilizowanych blogosferach.
I nie ma potrzeby rozwałkowywac stu innych tematów, żeby definitywnie wyrobic sobie zdanie w kwestii, która zdaje się byc tytułową, w Pańskim wpisie.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.03.2015 22:41

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @JacBiel "Przyczyną była

"miał czelność ujawnić, że w batalionie ochotniczym Ajdar jest pododdział z naszywkami Waffen SS zbrodniarza wojennego Oskara Dirlewangera. Po publikacji informacji został zaatakowany w formie inwektywy "ruski pies"."
Pies szczeka z zupełnie innych powodów niż te którymi kieruje się ten który go wypuszcza.  Ukraińskie psy wypuszczono i poszczuto w taki sposób, że przyklejają sobie naszywki SS.  Po co? Po to by polskie psy mogły ujadać gotowe rzucić im się do gardła. Jedne i drugie tego samego trenera mają.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.03.2015 12:05

krystal 2015-03-03 [09:33]
PODZIAŁ na PRZYZWOITYCH I KARIEROWICZOWSKO-ZŁODZIEJSKĄ RECYDYWĘ mieści się w podziale na graczy i ludzi zasad. Każdy człowiek należy albo do jednej albo do drugiej grupy.  Oczywiście ten globalny podział nie polega na tym, że w pierwszej grupie mamy ludzi bez zasad a w drugiej osoby nieprowadzące gier o swoje cele. Podział definiuje to co dla danej osoby jest ważniejsze. Jeśli jesteśmy skłonni do złamania najważniej ze swoich zasad dla osiągnięcia określonego celu choćby bardzo ważnego to należymy do graczy, a jeśli ta najważniejsza z naszych zasad zatrzyma naszą grę jeśli ją narusza  to należymy do ludzi zasad.  Tak rozumiany podział pozwala rozumieć to co w Polsce się dzieje. 
Szczerze mówiąc gdy wychodziliśmy z PRLu najbardziej przygnębiała mnie liczebność populacji graczy. Oni stanowili większość i sądziłem, że minium 10 lat potrzeba by odwrócić proporcję. Jak widać byłem optymistą. Sądziłem, że to co wykształciło się z S i potężnego ruchu podziemnego szybko obrośnie zdrową tkanką Narodu. Zaczynem tej przemiany miała być Gazeta Wyborcza, którą reprezentowała, byliśmy przekonani, wszystko co najlepsze i najszlachetniejsze mimo PRLu przetrwało.
Obrazek na którym widać jak koniakiem raczy się w knajpie Michnik z Urbanem to symbol wtłoczenia naszych nadzei z powrotem w beznadzieję gry na kolejne 25 lat. Teraz znów znaleźliśmy się w punkcie wyjścia.
Znaczna część ataku na premiera Kaczyńskiego, ministra Macierewicza, na Prawo i Sprawiedliwość ma swoje źródło w popadnięciu w spiralę gry. EF, IA i wielu innych zapamiętuje się w walce o określony cel gubiąc nieświadomie swoje własne zasady. Każdemu może coś takiego przytrafić się, gdy przeświadczony jest głęboko o swojej racji i wadze spraw o które toczy bój, ale  EF osiągnął stan nakręcającego się krytyką interlokutorów bąka, którego nie da się zatrzymać.
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 14:26

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na krystal 2015-03-03

@Janko Walski Z Pana komentarza wynika, że jeszcze nie zerwał Pan z naiwną postawą dawania wiary utopijnym ideom rzekomych wyzwolicieli ludzkości, która to postawa skłoniła Pana do zaufania sterowanemu agenturalnie "sukcesowi Solidarności". Jak wówczas uwierzył Pan w nieskazitelnych solidarnościowych reformatorów o ustach wypełnionych wykładniami "honorowych zasad", tak dziś ufa Pan nowym Michnikom, ulega Pan nowym fundamentalizmom, nowym rewolucjom i nowym nieskazitelnym prorokom. Ulega Pan historyjkom o "ludziach zasad", nie biorąc pod uwagę prawideł skażonej grzechem natury człowieka. Jak wielu, wielu Polaków nie wyrwał się Pan jeszcze z mentalnego sowieckiego zniewolnenia. Polacy zatrzaśnięci w kleszczach zniewolonego umysłu wystawieni są na żer fałszywych proroków - Michników wszelkiej maści. Zamiast ufać Bogu, ufają ludzkim uzurpatorom, którzy prawdziwego Boga odrzucają, a asortyment Barabaszów ogłaszają nieskazitelnymi bojownikami o fałszywą wolność.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.03.2015 22:42

Dodane przez maniera oficera w odpowiedzi na @Janko Walski Z Pana

Oprócz tego, że w pańskim komentarzu nie ma żadnego argumentu to operuje pan łatwymi uproszczeniami, które nie uwzględniają procesów, którym uklegają zarówno jednostki jak i zbiorowości. Takie uproszczenia zawsze prowadzą na manowce, zawsze, i niczego nie wyjaśniają. Istnieje literacki pierwowzór takiej postawy? Jakiej? Doprecyzujmy, spojrzenia na świat według którego zły zawsze był zły a dobry zawsze był dobry.  Jest to świat narracji Wielkiego Brata. Główny bohater Winston właśnie pracował nad tym żeby zły zawsze był zły a dobry zawsze był dobry. 
Poza tym stosuje pan sztuczkę erystyczną polegającą na przekierowaniu niewygodnego dla pana mocodawców tematu którego dotyczył mój wpis na moją osobę. Proszę powiedzieć swoim przełożonym, żeby przysłali tu kogoś lepszego bo ja na takie chwyty nie łapię się.  Zresztą podobnie jak większość uzytkowników tego portalu.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 12:29

Wrzesień 2014:  Ze wschodu na zachód, czyli chocholi taniec polityków
"Cóż to za prawica, która mówiąc „nie” wrogiej flance ze wschodu, mówi „tak” wrogowi z zachodu, co to za prawica, która mówiąc „nie” wrogiej flance z zachodu, jest skłonna powiedzieć „tak” wrogowi ze wschodu?
O ile putinowska Rosja dużej części Polaków jawi się od pewnego czasu jako wróg, o tyle Niemcy już nie, a przecież nietrudno zauważyć, że zachodni sąsiad wraz unijnymi komunistami realizuje swoje cele, wykorzystując tzw. Unię posteuropejską jako nowoczesny wehikuł wojenny, spełniający rolę konia trojańskiego i maszyny oblężniczej, kruszącej już nie mury, lecz fundamenty naszej cywilizacji.
Dlatego dywagacje o unijnych stanowiskach rozdzielanych wśród targowicy i posłów PiS-u mają podobną wartość, jak wiązana z Rosją nadzieja, nobilitująca ją do pozycji lidera Słowiańszczyzny w walce z toksyną zachodniego komunizmu (kulturowego marksizmu).
Rozgrzewka przed wojną
Wychodząc naprzeciw apelom walki o Kijów, proponuję w ramach rozgrzewki przed wojną z Rosją zacząć od polskiego podwórka.
Gdy nadejdzie 11 listopada – nie uciekać jak rok temu do innych miast przed „prowokacjami”, tylko solidarnie i odważnie przemaszerować przez Warszawę. Sitwa, która okupuje Polskę, ma przecież o wiele słabszą siłę ognia niż Putin.
Oczami wyobraźni widzę tych szarżujących dzisiaj na Moskwę polityków, jak w pełnym pędzie uciekają 11 listopada z Warszawy na partyjny wiec pod hasłem „odbudowy i zmiany demokracji”.
Deidara

Deidara

03.03.2015 12:33

Bo ludzie wolą, jak jest miło, wszyscy się lubią i gdy się nawzajem poklepują po ramieniu. Nikt nie mąci, nikt nie burzy wspólnej zgody i nie próbuje być krytyczny. A jak się taki wychyli - to lepiej go wywalić. Ot, taką tu mamy filozofię.
Domyślny avatar

nurni11

03.03.2015 12:53

Istnieją dziesiątki portali i forów (jeden bardziej patriotyczny od drugiego) gdzie można zostawiać swoje kleksy. Dodatkowo Ewaryst ma ten handicap iż może wystartować tamże jako ofiara brutalnej, antypolskiej cenzury. Wzory są od dawna, ks Zaleski tak się naoburzał na cenzurę Sakiewicza że rychło potem wykonał kompromitacje jaką było udzielanie się dla putinowskiego Głosu Rosji. Droga dla agentury - czy pożytecznych idiotów - jest od dawna otwarta. Kij i tłumok na ową drogę. Nie jest też tak że wyznacznikiem wolności słowa jest obecność agentury czy osób pospolicie głupich. Mam nadzieje że motto Naszych Blogów zostanie utrzymane. Odnoszę za to wrażenie że owe motto jest tak naprawdę problemem. Można by mędzić, smędzić, kroić włos na czworo, mieszać karty - ale tak by w finale kareta była w rękach Putina. A tu (chyba wyłącznie tu) nie wolno.
smieciu

smieciu

03.03.2015 13:45

To ja też wtrącę swoją opinię bo przytrafiła mi się dokładnie ta sama przygoda, która spotkała Ewarysta no i wyleciałem. Ale szczęśliwie udało mi się przekonać Pana Darskiego by się nade mną zlitował...
Czyli Ukraina.
To po prostu bardzo śliska sprawa i naprawdę łatwo się pomylić. Teraz jak na to patrzę to uważam że faktycznie posunąłem się za daleko (za szybko i za daleko idące i zbyt upraszczające wnioski wyciągnąłem) w sprawie tego fatalnego MH17 aczkolwiek wiele z tamtejszych argumentów, które podałem było słusznych.
Po prostu gra jaką prowadzi UE, NATO i Rosja na terenie Ukrainy jest bardzo niejednoznaczna i prowokująca ze wszystkich stron. Bardzo łatwo ulec jakimś pozorom, które bierze się na serio podczas gdy wszystkie strony tego konfliktu prowadzą równie agresywną wojnę w mediach co na froncie.
Rosja jest agresorem. To prawda. Ale mimo wszystko to tylko uproszczenie. Reszta graczy nie jest niewinnymi dziećmi.
Dlatego chciałbym by Ewaryst wrócił. Nie przeczytałem jego tekstu więc nie mogę się odnieść. Jestem jednak praktycznie 100% przekonany że Ukraińska rozgrywka wykracza poza standardowe myślenie o Rosji. No może o niej to nie, ale na pewno wykracza poza standardowe myślenie o Unii, NATO i USA i dlatego dosłownie każdy z nas może się mylić. Stąd też teksty o Ukrainie są potrzebne. By było dużo spojrzeń na tą sprawę i jak najwięcej informacji.
Domyślny avatar

StachMaWielkieOczy

03.03.2015 14:06

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To ja też wtrącę swoją opinię

" Nie przeczytałem jego tekstu więc nie mogę się odnieść" ---- Czytales jeden? To tak jak bys przeczytal juz wszystkie.. Faceta zgubila Fobia i samouwielbienie ( choc to pewnie mlodsza siostra fobii ) Niby blyskotliwy tytul ale reszta zawsze przewidywalna do bolu , .. jak kazda fobia. " uważam że faktycznie posunąłem się za daleko [...] aczkolwiek wiele z tamtejszych argumentów, które podałem było słusznych" Czyli jednak bat Darskiego nadal uwiera? ; ))))
smieciu

smieciu

03.03.2015 15:10

Dodane przez StachMaWielkieOczy w odpowiedzi na " Nie przeczytałem jego

Czytałem dość systematycznie Ewarysta. Ktoś napisał że był nudny i że się powtarza. Owszem ale to tylko dlatego bo to co się dzieje w PiSie i z Pisem ciągle się powtarza. Dobrze że był Ewaryst i to wałkował. Obecnie ciekawi mnie tylko to czy jeśli znów, poraz kolejny historia się powtórzy to czy nie będzie to oznaczać że Ewaryst miał rację?
Skoro ciągle jest to samo to na czym opieramy wiarę że PiS może coś zmienić? Wydaje mi się że PiS obecnie stał się czymś w rodzaju kultu niż realną siłą, za którą stoi logika i doświadczenie. PiS funkcjonuje tylko dlatego ponieważ wszystkie inne siły opozycyjne są oskarżane o agenturalizm bądź faktycznie są takowe. Tylko że te zarzuty przytaczane konkurencji PiS można śmiało zastosować wobec PiSu.
Ale nie zamierzam tego wałkować, ani wdawać się w dysputy na temat PiSu bo jak się wydaje nadchodzą naprawdę poważne zdarzenia, wobec których PiS jest już spóźniony i niezdolny do reakcji.
Natomiast co do bata Pana Darskiego...
Wcale tego tak nie odbieram. Trochę na różnych forach się udzielałem. Bany nie są dla mnie czymś nowym ani jakąś obrazą. Nie są też zwykle rzeczą ostateczną ;) Admin musi mieć silną rękę bo inaczej wszystko się rozłazi. Kluczowe są jasne reguły, ich stosowanie wobec wszystkich.
No i z tym MH17 po prostu wyrwałem się za szybko. Dużo było sensownego co napisałem ale też dużo śliskiej roboty zostało wykonane w sprawie MH17. Powinienem być bardziej czujny, nie rozpędzać się bez kontroli.
Taki banik w sumie nie jest zły. Każe ci się bardziej skupiać na tym co piszesz, unikać nadmiernej improwizacji :)
Domyślny avatar

maniera oficera

03.03.2015 16:27

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Czytałem dość systematycznie

@smieciu Mądrze Pan rozumuje i rozważnie. Proszę jednak nie traktować Pana Darskiego/Targalskiego jako wyroczni, bo nią nie jest. Plejada fałszów, uprzedzeń i awersji, którą posługuje się Pan Darski jest świadectwem, że nawet wybitny intelekt może popaść w błędy poznawcze, jeśli nie jest poddany systematycznie wewnętrznej i zewnętrznej korekcji - swoistej terapii prawdą. Skąd czerpać prawdę, gdzie jej szukać - to temat na odzielną opowieść. Co do samolotu rejsowego. Jest to przykład klasycznego klinczu, gdy żadna ze stron nie może sobie pozwolić (obecnie) na podanie prawdy o tym masowym mordzie. Toteż zapadła cisza, z jej rozlicznymi stróżami.
jazgdyni

jazgdyni

03.03.2015 14:16

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na To ja też wtrącę swoją opinię

Witaj
Mądrze napisane (może nauczone przykrym doświadczeniem ;-)  ).
Myślę, że tutaj nie chodzi o takie precyzyjne różnicowanie i analizowanie.
Tu chodzi o czystą, wybitnie niechrześcijańską nienawiść. Pewni ludzie, mo fałszu i obłudy nie potrafią jej stłumić tak, by stała się niewidoczna.
Jak kiedyś napisałem, Na Podkarpaciu babcie często straszyły maluchów, że przyjdzie rezun, Ukrainiec i ich zje. Nie spotkaliście się z tym?
Taka dziecięca wdrukowana trauma jest trudna do zwalczenia.
A jeszcze, jak się później ją świadomie kultywuje?  Trzy typowe strach dzieciństwa to Cygan, Żyd i Ukrainiec.
Może jakiś psycholog by coś powiedział?
Pozdrawiam
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

03.03.2015 17:31

Szanowni Komentatorzy wybaczą, ale muszę udzielić specjalnej odpowiedzi panu Maxowi Jamnickiemu w uznaniu dla jego aktywności.
Panie Maxie. EF był agentem, CzarnaLimuzyna jest agentem. Oni już zostali rozpoznani, ale pan jeszcze nie, dlatego postanowiłem wyjsc na przeciw i spełnić rozbudzone oczekiwania  i ogłosić, że pan również jest. Agentem?
Osobą, która przyczynia się do wyjałowienia dyskusji z istotnych wątków. W ten sposób część zwolenników PiS pozostanie osobami, reagującymi na zasadzie odruchu Michnika-Palikota. Tak reagują lemingi.
Jeżeli już rozmawiamy o agenturze, to ma ona za zadanie, nie dopuścić do tego, aby Polacy się zjednoczyli. Ma za zadanie skłócać, izolować PiS od reszty, a innych podpuszczać do tego, aby deprecjonowali PiS i wrzucali do jednego worka z partiami systemowymi
Taki  wyizolowany i niezmieniony PiS rzeczywiscie pozostanie partią systemową niezdolną do bycia liderem. Niezdolny do stania się elitą działania.
jazgdyni

jazgdyni

03.03.2015 18:19

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na Szanowni Komentatorzy

Bardzo mądre i rozsądne słowa. Brawo!
Domyślny avatar

RobertJerzy

03.03.2015 22:32

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na Szanowni Komentatorzy

"...W moim odczuciu media pisowskie to często bufor , a nawet getto wolnego słowa stworzone przez system." "...Jeżeli już rozmawiamy o agenturze, to ma ona za zadanie, nie dopuścić do tego, aby Polacy się zjednoczyli. Ma za zadanie skłócać, izolować PiS od reszty, a innych podpuszczać do tego, aby deprecjonowali PiS i wrzucali do jednego worka z partiami systemowymi". Oba cytaty pochodzą z dzisiejszych Pańskich wpisów. Proszę o komentarz.
Domyślny avatar

Valdi

03.03.2015 18:36

Bardzo dziwiłem się, że Darski tak długo znosi Ewarysta. Kiedyś nawet napisałem w tej sprawie do niego. Niech Ewaryst bryka sobie gdzieś indziej. Chętni na pewno go znajdą.
Józef Darski

Józef Darski

03.03.2015 20:27

Ewaryst nie wyleciał za krytykę PiS, sam krytykuję PiS. Przyznawałem też wie razy Ewarystowi rację, ale nie będę tolerował propagandy proruskiej, insynuacji i kłamstw. Ewaryst nie wróci. Nie mam zrozumienia dla ludzi trawionych nienawiścią do wszystkiego bez względu na powody fobii.
elig

elig

03.03.2015 21:59

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Ewaryst nie wyleciał za

Czytelnicy też nie wrócą.  Przynajmniej niektórzy - ci co nie mają zrozumienie dla zbyt nerwowych adminów.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

03.03.2015 22:47

Dodane przez elig w odpowiedzi na   Czytelnicy też nie wrócą.

elig 2015-03-03 [21:59]: "Czytelnicy też nie wrócą."
Jacy? Operacyjni którzy czerpali pomysły z wynurzeń naturszczyka, by włączyć je do swojego arsenału?
wandaherbert

wandaherbert

03.03.2015 23:48

Dodane przez elig w odpowiedzi na   Czytelnicy też nie wrócą.

niech Pani nie przesadza,czytalem jego wszystkie teksty ,ale to nie znaczylo ,że go lubiłem i podzielalem jego opinie-byłem poprostu ciekawy ,jak daleko posunie się w tej swojej nienawiści do PiS i J.Kaczynskiego.Na pewno nie będzie mi go brakowało
Domyślny avatar

Tarantoga

04.03.2015 16:28

Dodane przez elig w odpowiedzi na   Czytelnicy też nie wrócą.

Elig 03.03....(21.59) :-) Pzdr.
Domyślny avatar

blada_kaska

03.03.2015 23:54

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Ewaryst nie wyleciał za

Ewarystów ci u nas dostatek. Mimo, że Darskiego prawie zawsze krytykuję. To tutaj się zgadzam: 2. Ewarystów i defetystów wywalić na zbity pysk! 1. Przypilnować WYBORÓW!!!! - PRIMO! Kto był w pzpr to prostak, zdrajca Narodu Polskiego i łotr z pod ciemnej gwiazdy i nic mu nie pomoże!
gracz ogame

gracz ogame

04.03.2015 05:53

Dodane przez walD w odpowiedzi na Ewarystów ci u nas

Defetyzm - niewiara w powodzenie sprawy, w zwycięstwo, przewidywanie porażki z góry, przed decydującą rozgrywką "Sfałszują nie 10 tylko 20 proc. głosów i tyle. Będzie jak ustalił CBOS. Pytanie podstawowe - co zrobimy po ogłoszeniu sfałszowanych wyników I tury. Inne pytania są zbędne." Józef Darski 2015-03-02 [12:02] Pytanie najważniejsze to jest takie, co zrobicie jak Wy te wybory wygracie, tymi kilkoma procentami? A Duda będzie miał drugą turę, będzie miał debatę - i to będzie Jego szansa.
gracz ogame

gracz ogame

04.03.2015 21:11

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Defetyzm - niewiara w

"te wybory" - oczywiście miałem na myśli wybory parlamentarne
Marcin Tomala

Marcin Tomala

03.03.2015 21:53

Dyskusja żywa i pełna emocji, więc dorzucę swoje trzy grosze. Emigracja i brak jakichkolwiek konotacji finansowych czy osobistych z krajową polityką sprawia, że polskie wydarzenia opisuję tak, ja je postrzegam - uczciwie względem samego siebie i niezależnie od politycznych sympatii. Nieraz przyznawałem się do błędu, krytykuję zarówno opozycję jak i rządzących - zachowując proporcje - to nie Prawo i Sprawiedliwość rządzi przez ostatnie 8 lat i to nie ta partia odpowiada za obecną, tragiczną sytuację społeczną, polityczną, demograficzną i gospodarczą. Jak się coś w tej materii zmieni i moje raczej wątłe (ale zawsze) nadzieje z przejęciem władzy przez Kaczyńskiego i spółkę się ziszczą, proporcje ulegną zmianie. Zresztą, zdarza się, że pod jedną (tą samą) notką wyzywają mnie od moherów i lemingów jednocześnie, o zdrajcach ojczyzny nie zapominając rzecz jasna.
Na NB publikowałem nie tylko teksty krytyczne wobec rządzących, ale także wyrażałem swe wątpliwości na temat Ukrainy, polityki kadrowej PiS-u, światopoglądowego zacietrzewienia itd. Nie byłem nigdy cenzurowany, a z administracją portalu problemów nie miałem. Kultura czytelników i komentujących jest, zwłaszcza w świetle dzisiejszego internetu, na naprawdę wysokim poziomie.
Muszę przyznać, że faktycznie Ewaryst zaczął śpiewać ostatnio na jedną nutę, ale tak drastyczna reakcja mimo wszystko mnie dziwi. Na NB pozwala się na wiele, na często soczysty, wulgarny nawet język, ostre i brutalne komentarze - czy te normy Ewaryst przekraczał?
Może to wszystko kwestia wyczucia i wrażliwości po prostu?
Domyślny avatar

BazyliMD

03.03.2015 22:52

"Usuwanie " blogera z portalu noszącego dumną nazwę "Niezależna" z powodu jego takich, czy innych opinii na temat Rosji tudzież Ukrainy jest absurdem z jednego, banalnie prostego powodu: Pokażcie mi takiego, co w kwestiach dotyczących Ukrainy, w kwestiach dotyczących Rosji ma rację i zna odpowiedzi na "'wszystkie pytania". Konia z rzędem takiemu... ... a tu Ewarysta wywalają. Nie trzeba być filozofem, żeby rozumieć niedorzeczność tej sytuacji. Jedno jedyne proste pytanie do Pana Darskiego: Czy Pan Darski wie, do jakich krajów eksportowane są polskie płody rolne i jaką ich część eksportuje się do Rosji? Ktoś powie: To nie ma nic do rzeczy. Rzeczywiście, tak można sądzić. W tym rzecz.
Domyślny avatar

Tarantoga

04.03.2015 09:13

Resume dyskusji...? "Jeśli wolność słowa w ogóle coś oznacza, to oznacza prawo do mówienia ludziom tego, czego nie chcą słyszeć." If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear. (ang.) Źródło: The Freedom of the Press, „The Times Literary Supplement”, 15 września 1972 To tylko cytat z Orwella... Imprimatur?
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

04.03.2015 10:43

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Resume dyskusji...?

Resume?
Przypomniały mi się słowa piosenki śpiewanej przez Gintrowskiego
Jeszcze dzień, jeszcze dwa wszystko się odmieni
Wszystko się ułoży jak w kartach
A na razie choć czekamy jutra jak zbawienia
A na razie w tygodniowym rachunku sumienia
Rozgrzeszamy się z poniedziałku
I choć starych bogów zastąpili nowi
To i tak kark po staremu się zgina
Od poniedziałku co trwa do soboty
I jak zawsze zbyt wcześnie rano się zaczyna tą samą modlitwą
Że może już jutro wszystko się odmieni, ułoży jak w kartach
Więc będziemy szukać jutra jak zbawienia
Od samego rana aż do końca świata
youtube.com
CzarnaLimuzyna
Nazwa bloga:
Antidotum
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 93
Liczba wyświetleń: 797,188
Liczba komentarzy: 757

Ostatnie wpisy blogera

  • Czerska jeszcze się broni!!!
  • Różnica pomiędzy prawicą radykalną a umiarkowaną
  • Polacy ofiarami politycznej marży

Moje ostatnie komentarze

  • Zgadzam się z autorem, lecz chciałbym dorzucić: demokracja to na ogół rządy zdegenerowanej mniejszości, która uzyskała władzę przy znaczącym udziale zmanipulowanej i ogłupionej większości. Zmienić…
  • Uprzejmie zauważam, że zdycha zaledwie jej postkomunistyczna cześć, i to nie cała, bo w składzie PO są stare komuchy i resortowe syny i wnuki ( naszeblogi.pl) Polacy dopóki nie otrząsną się z…
  • Dla mnie sympatie "ulicy" nie są żadną wyrocznią. Tak więc wypowiem się w swoim imieniu. Według mnie politycy lekkich obyczajów, zdrajcy stanu nie mają prawa pojawiać się na patriotycznych…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Za co został wyrzucony z „Naszych blogów” Ewaryst Fedorowicz
  • Film o nieudanej prowokacji podczas marszu
  • Plan depopulacji Polski – faza kolejna

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Geremek powtarzał tylko to co wymyślono w tzw. Klubie Rzmskim w połowie lat 70-tych uw a jeszcze wcześniej przez demografów niemieckich. Co do tych niezweryfikowanych .... to juz lepiej jak nam…
  • xena2012, Spełnia się wyśnione marzenie prof. Geremka który uważał,że w Polsce wystarczy 15 mln obywateli a dobrobyt zapewniony.Swoją wizję snuł w czasie kiedy poddanym terapii szokowej Polakom nic nie było…
  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Świetne opracowanie. Kopiować i rozsyłać gdzie się da a szczególnie do  posłów. Demografia to dopiero problem ! Reszta blednie. Sam chciałem coś podobnego napisać ale na szczęście jest już blog…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności