Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Jacek Sasin, ostatnia nadzieja głupich.

Ewaryst Fedorowicz, 05.10.2014

Nie, nie pomyliłem się – nie żadnych „białych”, a „głupich”.
Ja (parafrazując barda warszawskiego Czerniakowa, Stanisława Grzesiuka) „za stary wróbel jestem, żebym na takie g... jak rasizm dał się posadzić”.

Prawie 3 tygodnie temu, w tekście „PiS oddaje prezydentury walkowerem” wyraziłem swoją dezaprobatę (eufemizm) wobec olania przez PiS wyborów prezydenckich między innymi w Warszawie, poprzez wystawienie w ostatniej chwili charyzmatycznego inaczej Jacka Sasina.

„Hofman (…) że Sasin o drugą turę powalczy, a w drugiej turze wszystko jest możliwe, gaworzył.
Słuchać takich bzdur szkoda, bo HGW ma prezydenturę w kieszeni, a PiS niech na mszę daje, żeby w drugiej turze się burmistrz mojego Ursynowa Piotr Guział nie znalazł, bo wtedy to już będzie obciach prawdziwy.
Tak swoją drogą:

dlaczego PiS tak Warszawy nie lubi, że po operetkowym (taka prawda – operetkowym) Czesławie Bieleckim, wystawia teraz tego Sasina?”

Wydawałoby się, że w sprawie pozamiatanej, jak klepisko w remizie po zabawie, już nic ekscytującego wydarzyć się nie może, a tu nieoceniona elig, która wzięła udział w spotkaniu z Jackiem Sasinem zrelacjonowała je w kluczowej (dla mnie ) kwestii tak:

„Jeśli chodzi o nadmiar urzędników, to Jacek Sasin oświadczył, że nie planuje ich zwolnień tylko postara się ich "zagospodarować" tak, by wykonywali pożyteczną dla miasta pracę.”

Ej, dlaczego się nie śmiejecie? Poczucie humoru się Wam zacięło?
A, co mi tam! Nie śmiejecie się – to Wasz problem, ale jak inaczej, niż śmiechem można skwitować taki przykład odlotu, odjechania, odrealnienia człowieka, który najwyraźniej żyje w innym świecie niż tzw. zwykli Polacy?

Ale ponieważ jestem (wbrew rozpowszechnianym na tym blogowisku przez takich jednych insynuacjom) człowiekiem empatycznym, skomentuję to w sposób następujący:

Jacek Sasin mówi rzeczy niemądre i do tego mija się z prawdą (nie napisałem dosłownie, co o nim myślę, bo dosłowność w III RP jest sądownie karana), co zaraz wykażę:

- dlaczego niemądre?

Rozpatrując tę szczerą deklarację Jacka Sasina z nieco szerszej perspektywy (wiem, wymagający jestem), to takie horrendalne rozminięcie się z oczekiwaniami/nastrojami/emocjami Publiczności kompromituje każdego polityka (tu z kolei jestem zupełnie niewymagający), a kandydata na prezydenta stolicy 36 (nie 38, a 36) milionowego, europejskiego państwa kompromituje w szczególności.

A tak prosto z mostu:
no jak to dlaczego - toż nawet gimnazjalista wie, że 100% warszawskich urzędników to stalowy elektorat PO i deklaracja wywalenia ich na zbitą twarz to dla Jacka Sasina żadna strata, a wręcz potencjalny zysk.
Wszak przez dwie kadencje HGW wyczyściła podległe jej biurka ze wszystkiego co niepeowskie, a ten...Sasin utrzymanie status quo obiecuje.

- dlaczego zaś Jacek Sasin mija się z prawdą?

Och, to banalnie proste:
bo nie dość, że żadnego urzędnika nie zwolni, to jeszcze dołoży swoich, pisowskich, żeby krzywdy aparat i aparatu krewni i znajomi nie mieli.

Czyli liczba warszawskich urzędników w przypadku (o bliskim zeru prawdopodobieństwie, ale jednak) objęcia stołecznego stołka przez Jacka Sasina WZROŚNIE.

Coś optymistycznego na koniec?
Ależ oczywiście:

na spotkanie z Jackiem Sasinem w siedzibie Stowarzyszenia KoLiber /Warszawa, ul. Zgoda 4/6/.
przyszło ok 20 (dwudziestu) osób.

Czyli, że tych głupich aż tak wielu, jak by się niektórym defetystom wydawało – nie ma.


PS. Gdyby ktoś z Prawdziwych Pisowców zechciał swoim zwyczajem mi tu potrollować, empatycznie uprzedzam, że Pan Darski pod wpisem elig skomentował tak:

„1. PiS nie miał kandydata, odbyła się łapanka, Sasin uciekał najwolniej
2. PiS wie, że przegra, więc po co ma inwestować w kandydata z Marsa skazanego na klęskę.”


To już lepiej sobie to trollowanie odpuście :-)
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 10414
Deidara

Deidara

05.10.2014 20:48

Co potwierdzać się wydaje dość powszechną opinię, że PiS boi się wygranych wyborów i woli być na pozycji krytykującej innych opozycji. Zwłaszcza, że takie sytuacja jak ta mają miejsce także w innych polskich miastach, gdzie PiS walkowerem oddaje prezydentury. Przez tyle lat nie mogli wylansować kilku-kilkunastu znanych twarzy na te stanowiska? Serio? Nie wiem, na co liczą. Może to jest jakaś taktyka? Ale jedyna, jaka mi tu przychodzi na myśl - to samobójcza.
gal

ant.an

05.10.2014 21:57

Odpowiedni, aż grubo nad to, dla paniusi.
smieciu

smieciu

05.10.2014 22:06

A podczas gdy PiS ma swój odlot to progi wyborcze oraz brak JOWów sprawiają że powstanie alternatywy jest niemożliwe. Nie da się tego przeskoczyć bez mediów oraz kasy. A ponieważ jedno i drugie jest w wiadomych rękach to...
nawet jakby się pojawił drugi Lepper i wysypał zboże, dzięki czemu dostałby się do mediów to przecież (tzw.) przestępcy też od niedawna głosu nie mają...
Nie ma to jak wspieranie demokracji w której robi się wszystko by było jej jak najmniej :) A potem te zdziwienie i narzekanie "Dlaczego ludzie są tacy głupi i głosują na PO?" No ale na kogo właściwie mają zgłosować skoro w Polsce nie głosuje się na tych co się chce tylko na tych na których można?
Lektor

Lektor

06.10.2014 19:21

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na A podczas gdy PiS ma swój

LUDZIE ! myślcie - to nie boli !
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 20:43

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na LUDZIE ! myślcie - to nie

to kalka z "eski" - samemu Pan nic nie dasz rady wymyślić ? :-)
Lektor

Lektor

06.10.2014 23:19

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na to kalka z "eski" - samemu

Prze3praszam, ale pan jesteś nie tylko upierdliwy, ale również chory !
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

07.10.2014 20:58

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Prze3praszam, ale pan jesteś

No nie.... proszę trzymać choć minimalny poziom - wszak "pisowstwo zobowiązuje!", czyż nie  ? :-)

Ale wzajemnie  zdrowia życzę :-D

Lektor

Lektor

05.10.2014 22:58

Panie Fedorowicz, rozumię pana gorycz, że PiS nie wystawił takiego kandydata jak Jan Paweł II , który wygrałby wybory bezapelacyjnie już w pierwszej turze. Niemniej krytykując Sasina nie pofatygował się pan na podanie swojego kandydata. Ot polska mentalność - krytykować, ale od sievie nic nie dać ! Uważam, że Sasin jest dobrym kandydatem, a jego zagrywka o zagospodarowaniu zbędnych urzędników to strzał w 10. Nie zamierzam tłumaczyć panu dlaczego. Przypomnę panu natomiast jak niedawno temu było referendum w Warszawie. Wtedy mieszkańcy tego miasta mieli odpowiedzieć tylko na jedno pytanie: za HGW albo przeciw. I co ? I tak samo zrobią teraz. Oni będą mieli takiego prezydenta na jakiego zasługują. To śmierdzące lenie, którym nie chciało się wtedy iść do głosowania. I nie płacz pan teraz, że Susin nie wygra. Bo jak on nie wygra to i 20 innych nie wygra, dlatego, że warszawiacy są tacy jak o nich myślę.
Domyślny avatar

Kaciszek

06.10.2014 00:08

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Fedorowicz, rozumię

Zgadzam się z większością Twojej wypowiedzi. Ale myli się co do warszawiaków - bo to nie są żadni warszawiacy. Warszawiaków w Warszawie jest ok 10-15%, po prostu wojna i Powstanie przetrzebiły prawdziwych bohaterskich i patriotycznych mieszkańców miasta. Większość współczesnych "warszawiaków" to napływowe wykształciuchy pozbawione tożsamości i kultury. To te wykształciuchy głosują na HGW.
Lektor

Lektor

06.10.2014 19:14

Dodane przez Kaciszek w odpowiedzi na Zgadzam się z większością

Masz całkowitą rację !!! Dlatego ja nie piszę o tych prawdziwych, wspaniałych warszawiakach (którz za swój obowiązek dla ojczyzny mają pójście do urn wyborczych. Ja piszę właśnie o tej, w gruncie rzeczy napływowej większości warszawiaków.
Domyślny avatar

arabas

06.10.2014 12:14

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Fedorowicz, rozumię

W całej rozciągłości popieram Pana opinię, w czym jeszcze bardziej mnie utwierdza odpowiedż Pana Fedorowicza na Pana wpis.Jak to mówią "ten typ tak ma"
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 19:06

Dodane przez arabas w odpowiedzi na W całej rozciągłości popieram

W rozciągłości tylko? Że tak to ujmę "jednowymiarowo"? Eeee...
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 08:50

Panie Lektor (pozostanę w konwencji zaproponowanej przez Pana, choć nie lubię jej używać, bo nie jest ona szczególnie elegancka):
- po pierwsze, dziękuję za Pana aktywność pod moim tekstem, bo już się wczoraj martwiłem, że nikt mi tu nie potrolluje,
- po drugie, prawie się z Panem zgadzam w kwestii strzału Sasina: Pan twierdzisz, że to strzał w dziesiątkę – ja, że to strzał w stopę :-),
- po trzecie, nie tylko Sasin nie wygra, ale i inni, pisowcy kandydaci na prezydentów wielkich miast nie wygrają, bo pisowski aparat (tu mi Pan posłużysz za ściągawkę) „To śmierdzące lenie, którym nie chciało się przez cztery lata tyłków ruszyć i wykreować silnych kandydatów”,
- po czwarte, PiS nie musi mieć kandydata, który wygra z HGW w pierwszej rundzie, ale „największa partia opozycyjna” MUSI mieć kandydata, który w stolicy 36 milionowego itd. kraju WYGRA. A ta partia ma kandydata, który gwarantuje jedno: że PRZEGRA,
- po piąte, Pan Fedorowicz nie ma obowiązku niczego PiSowi doradzać, bo (szkoda, że Pan tego nie rozumiesz) to PiS jest dla takich Panów Fedorowiczów, Kowalskich, Nowaków, Lewandowskich, a nie odwrotnie (taki case „tabakiery i nosa” - jak Pan wyguglujesz, przeczytasz, to może zrozumiesz),
- po szóste i ostatnie: jak Pan warszawiaków nie lubisz – to sobie Pan stolicę zmień :-)
No, to miłego dnia!

EF

Lektor

Lektor

06.10.2014 18:28

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Panie Lektor (pozostanę w

Panie Fedorowicz, Przyjmuję podziękowania za moją aktywność – to miło z pańskiej strony. Moim zamiarem nie była krytyka pańskiego artykułu, ale pokazanie prawdy, której pan jako miłujący stolycę nie widzi. Pan się z mojego wpisu niczego nie nauczył, a w każdym następnym zdaniu odszczekuje się pan bardzej agresywnie – dosłownie tak jak to robią lemingi po krytyce Tuska i PO. To zdumiewające ! Jeszcze raz powtarzam, że Sasin jest dobrym kandydatem. Być może dla pana lepszym byłby ktoś, kto krzyknąłby WON, albo WON WSZYSCY ! A Sasin stwierdził, że ich odpowiednio zagospodaruje – Brawo ! Jeśli uważasz pan, że to strzał w stopę – to pan nie masz pojęcia o strzelaniu. Panie – jeśli Sasin i inni nie wygrają, to znaczy, że lemingi w Polsce chcą PO, Kopacz, Arłukowicza itd i zieloną szajkę z PSL aby nimi (i nami) rządzili. Czyżby pan nie rozumiał co znaczy demokracja ? Jeśli nie to krótko: Demokracja to nie rządy rozumu, ale większości. Jeśli większość ma kaprys, by zachować się bezrozumnie, to wybierze rząd bez rozumu. Panie, jeśli pan nie masz obowiązku doradzać, to nie masz pan obowiązku również krytykować. To dla pana jako piszącego powinno być jasne ! Jak się panu nie podoba ta partia to załóż pan własną partię. Ogon skuliłeś pan pod siebie i kręcisz się dokoła tylko krytykując. Widzi pan, dla mnie śmierdzącymi leniami są ci którym nie chce się iść do głosowania, a wśród nich są warszawiacy !!! Jeśli pan nie rozumie tego ile ludzie się narobili zbierając podpisy i organizując referendum, za fryko, dla warszawiaków, żeby mieli lepiej – a tym śmierdzącym leniom nie chciało się iść głosować to nie odszczekuj się pan, że jak mi się nie podoba to mam sobie stolycę zmienić !!! To nie ładnie. Czekam z utęsknieniem na pana następny artykuł
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 19:04

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Panie Fedorowicz, Przyjmuję

No, chyba mamy kłopot z Pańskimi, pisowskimi manierami, Panie Lektor:

jak Pan chcesz, to popisuj się Pan swoim kynologicznym (jest takie słowo, naprawdę) żargonem - "odszczekuje się", "ogon skuliłeś pan pod siebie".

Ale OK, Sasin nie jest dobrym kandydatem, Sasin " jest kandydatem z łapanki, który najwolniej uciekał" - co, może napiszesz Pan tutaj, że Pan Darski nie ma racji? (to się w języku ludzi kulturalnych dowód z Autorytetu nazywa)  :-)  I jego kynologicznie potraktujesz ? No, śmiało, pofolguj Pan sobie :-)

A co do meritum: nie masz Pan powodu się napinać: poczekamy do połowy listopada. Sasin nie przegra - on ŁOMOT dostanie i będziesz Pan mógł pseudonim zmienić, bo pod starym wstyd będzie nawet trollować :-)

Miłego wieczoru!

NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

06.10.2014 12:34

Operetkowe teksty charyzmatycznego inaczej Ewarysta można skwitować tylko śmiechem. Ej, dlaczego się nie śmiejesz? Poczucie humoru Cię opuściło ;-)
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 14:57

@All O, jest pierwszy sondaż (sfałszowany, oczywiście): i w nim Jacek Sasin z 17% nie wchodzi do drugiej tury.
Na szczęście PiS ma swoje, wewnętrzne sondaże, z których wynika, że 17% to ma HGW, a Sasin ją w pierwszej turze miażdży. :-)
Ale jak jeszcze obieca, że nie rozliczy żadnych szwindli (taka druga kreska bis) to ją zmiażdży jeszcze bardziej :-)
http://wiadomosci.wp.pl/…
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

06.10.2014 15:53

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @All O, jest pierwszy sondaż

Bez żartów! Sonda telefoniczna czyli manipulacja przedwyborcza. Nawet Twojego Guziała - 4% - wykolegowali ;-)
Lektor

Lektor

06.10.2014 19:39

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na @All O, jest pierwszy sondaż

Dlaczego Sasin ma tylko 17% poparcie, przytaczam bardzo mądry wpis Kaciszka: Kaciszek 2014-10-06 [00:08] Zgadzam się z większością Twojej wypowiedzi. Ale myli się co do warszawiaków - bo to nie są żadni warszawiacy. Warszawiaków w Warszawie jest ok 10-15%, po prostu wojna i Powstanie przetrzebiły prawdziwych bohaterskich i patriotycznych mieszkańców miasta. Większość współczesnych "warszawiaków" to napływowe wykształciuchy pozbawione tożsamości i kultury. To te wykształciuchy głosują na HGW. I choćby PiS wystawił na kandydata G. Bush'a to będzie na niego głosować 10-15% (jak pisze Kaciszek), a reszta, tych niby napływowych na PO i SLD !!! No nie warszawiacy - nie da się z g.... zrobić bata - jasne !
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

06.10.2014 20:29

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Dlaczego Sasin ma tylko 17%

Czyli nie ma między nami sporu, Panie Lektor, a nawet Pan idziesz dalej: : Sasin wg pana dostanie nie 17%, a 10-15% :-D

A jak jeszcze na którymś spotkaniu, idąc za Pańskim i Kaciszka przykładem chlapnie, że, cytuję "Większość współczesnych "warszawiaków" to napływowe wykształciuchy pozbawione tożsamości i kultury", to może dostać mniej :-D

Ale widzę już narrację pisowskich aparatczyków po Sasinowym  łomocie: "każdy wynik powyżej 15% to sukces, bo..."Większość współczesnych "warszawiaków" to napływowe wykształciuchy pozbawione tożsamości i kultury" :-D

Brawo! :-D

Lektor

Lektor

06.10.2014 23:17

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Czyli nie ma między nami

Widzi pan, pan się dalej odszczekujesz i piszesz o jakimś sporze ??! Pan dalej nie rozumie o czym piszę – niech pan trochę odpocznie. To moja opinia na temat który pan porusza w swoim agresywnym artykule a nie spór. Otóż, nie czepiaj się pan bo nie jest ważnym czy 10, czy 15, czy 18% !!! Jeśli Sasin przegra wybory to nie będzie to winą PiS-u, czy Sasina, lecz tylko i wyłącznie winą śmierdzących leni, mieszkańców Warszawy (właśnie takich jak określił to Kaciszek), czy panu się moje stwierdzenie podoba czy nie ! Taka jest prawda. I tu nie pomoże żaden inny kandydat !!! Pan nie fatyguje się (przypuszczam, że z tchórzostwa) podać pańskiego kandydata, ale uważa pan, że gdyby PiS wystawił jakiegoś kasanowę, supermena lub G. Bush'a to ci wygraliby wybory w Warszawie - BZDURA !!!
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

07.10.2014 19:45

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na Widzi pan, pan się dalej

No dobrze, Panie Lektor:

skoro Pan wszędzie słyszysz odszczekiwanie, to nie wiem, czy zrozumiesz  Pan, że  po polsku się pisze "rozumiem", a nie "rozumię". Podstawówka się kłania. :-D

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 542
Liczba wyświetleń: 2,875,694
Liczba komentarzy: 4,694

Ostatnie wpisy blogera

  • Jak się Gazeta Polska na Orbana obraziła.
  • Jak Kaczyński Orbana obraził.
  • Zamienię całą polską klasę polityczną na jednego Orbana!

Moje ostatnie komentarze

  • no, wreszcie - ktoś bez ściemy o tej enerdówce, co to się ją cioci STASI na chadeczkę przerobić udało :-)
  • Genialne!
  • @Autor Genialny pomysł!

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Jak Hofman z Porębą PiSowi najważniejszą kampanię przerżnęli
  • PIS chce, żebym spłacił lemingom kredyty hipoteczne.
  • „Jarku wypierdalaj”, czyli Chamas na Facebook’u.

Ostatnio komentowane

  • , Chciałem przejrzeć pańską twórczość, szanowny Ewaryście, ale nie mam dostępu do pańskiej strony. Ładnie to tak?
  • , autokorekta: *   jest: (0,8 x 570) + (0,15 x 570) = 541 500 osób. Kredytobiorców jest bodaj 700 000 osób, co oznacza, że z elektoratu PiS mogłoby wywodzić się 541500/570000 *100…
  • , Ad 1. Kredyty hipoteczne to nie bandyckie „chwilówki” i były i są dostępne wyłącznie dla ludzi przynajmniej średniozamożnych  bo wymagany jest tzw. wkład własny, który wynosi kilkadziesiąt…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności