Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Rozgrzewka przed wojną

CzarnaLimuzyna, 09.09.2014
Pod jednym zasadniczym względem elektorat prawicowy (nie tylko PiS) można zaliczyć do ogromnej większości. Większość ta, stopiona w całość z lewicą i środkiem, skupia poddanych tego świata, czyli osoby, które myślą i czynią tak, jak sugerują ulubione-zależne lub niezależne media, nakazuje złe prawo lub świecki obyczaj. Mam na myśli większość, która dała się podzielić i uszeregować systemowi w kontrolowany mechanizm.

Istotę sprawy najlepiej ujął Nicolás Gómez Dávila: Reakcjonista nie znajduje się na prawo od lewicy, ale naprzeciwko niej.

Ze wschodu na zachód, czyli chocholi taniec polityków

Cóż to za prawica, która mówiąc „nie” wrogiej flance ze wschodu, mówi „tak” wrogowi z zachodu, co to za prawica, która mówiąc „nie” wrogiej flance z zachodu, jest skłonna powiedzieć „tak” wrogowi ze wschodu?

O ile putinowska Rosja dużej części Polaków jawi się od pewnego czasu jako wróg, o tyle Niemcy już nie, a przecież nietrudno zauważyć, że zachodni sąsiad wraz unijnymi komunistami realizuje swoje cele, wykorzystując tzw. Unię posteuropejską jako nowoczesny wehikuł wojenny, spełniający rolę konia trojańskiego i maszyny oblężniczej, kruszącej już nie mury, lecz fundamenty naszej cywilizacji.

Dlatego dywagacje o unijnych stanowiskach rozdzielanych wśród targowicy i posłów PiS-u mają podobną wartość, jak wiązana z Rosją nadzieja, nobilitująca ją do pozycji lidera Słowiańszczyzny w walce z toksyną zachodniego komunizmu (kulturowego marksizmu).

Rozgrzewka przed wojną

Wychodząc naprzeciw apelom walki o Kijów, proponuję w ramach rozgrzewki przed wojną z Rosją zacząć od polskiego podwórka.
Gdy nadejdzie 11 listopada – nie uciekać jak rok temu do innych miast przed „prowokacjami”, tylko solidarnie i odważnie przemaszerować przez Warszawę. Sitwa, która okupuje Polskę, ma przecież o wiele słabszą siłę ognia niż Putin.
Oczami wyobraźni widzę tych szarżujących dzisiaj na Moskwę polityków, jak w pełnym pędzie uciekają 11 listopada z Warszawy na partyjny wiec pod hasłem „odbudowy i zmiany demokracji”.

A może się mylę? W każdym razie będziecie mieć panowie okazję w dniu święta Niepodległości wykazać się nie tylko odwagą, lecz przede wszystkim zdolnością do zrozumienia konieczności zjednoczenia ponad podziałami. Jeżeli będzie zachowana formuła marszu, wszyscy mniej lub bardziej płomienni patrioci pójdą, mam nadzieję, za swoimi liderami w marszu 11.11.2014. Życzę sobie, aby awangarda polityków z PiS, RN, KNP szła ramię w ramię, zdyscyplinowana i podporządkowana organizatorom marszu.

Jeżeli do tego nie dojdzie, uznam że wymienione środowiska nie są tym samym zdolne do dbania o dobro wspólne, a na tym właśnie polega polityka.

Nie kupuję partyjnego kunktatorstwa typu: „Walka musi się rozegrać w miejscu wskazanym przez nas i na naszych warunkach”. Tradycja warszawskich marszów Niepodległości sięga lat 80. Jeżeli przeciwnik rozdziela nas, Polaków, w tym wyjątkowym dniu, to on właśnie dyktuje warunki.

„Niemała mądrość mądrze mówić, lecz największa – mądrze czynić”. Czas również skończyć zabiegać o iluzoryczną większość wśród mediopatów, ci bowiem od 25 lat nie wybierają Polski, lecz głosują w wyborach na współczesnych folksdojczów.

Za dwa miesiące czas próby – 11 listopada.

.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 9115
marco.kon

Marian Konarski

09.09.2014 08:05

Nic nie wyjdzie z prób połączenia choćby na czas Marszu Niepodległości. Ruch Narodowy czując zagrożenie ze strony Rosji, czuje takie samo ze strony Niemiec i nigdy nie zgodzi się na grubą kreskę. Magdalenka musi być rozliczona.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 09:03

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Nic nie wyjdzie z prób

"Nic nie wyjdzie z prób połączenia choćby na czas Marszu Niepodległości"  To jest bardzo złe podejście wykluczające a priori możliwość zawiązania polskiej konfederacji działającej wspólnie tylko w najważniejszych sprawach, podczas wyjątkowych chwil w historii.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

09.09.2014 08:46

Czarna limuzyna pojedzie w szpicy ;-)
Magdalena Figurska

Magdalena Figurska

09.09.2014 08:47

Pisze Pan: "Oczami wyobraźni widzę tych szarżujących dzisiaj na Moskwę polityków, jak w pełnym pędzie uciekają 11 listopada z Warszawy na partyjny wiec pod hasłem „odbudowy i zmiany demokracji”.
Jak zakończyła się sprawa z podpaleniem budki pod ambasadą rosyjską, a jak mogłaby się skończyć, gdyby PiS wziął udział w ubiegłorocznym marszu? Widać brak Panu kompletnie wyobraźni. Nie życzyłaby Polsce, by, jak Pan pisze  "awangarda polityków z PiS, RN, KNP szła ramię w ramię, zdyscyplinowana i podporządkowana organizatorom marszu". RN musi dojrzeć do awangardy, a KNP sama się ujawniła jako poplecznicy Putina.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 09:51

Dodane przez Magdalena Figurska w odpowiedzi na Pisze Pan: "Oczami wyobraźni

"Jak zakończyła się sprawa z podpaleniem budki pod ambasadą rosyjską, a jak mogłaby się skończyć, gdyby PiS wziął udział w ubiegłorocznym marszu? ".
No właśnie... PiS boi się jak ognia medialnego bełkotu, kłamliwej propagandy, opinii publicznej - użytecznych idiotów. Czy nie czas najwyższy przestać się tym przejmować i stworzyć silną i skuteczną antynarrację? Zmienić język publicznego dyskursu?
"RN musi dojrzeć do awangardy"
A cóż to znaczy dla Pani? Pytam poważnie.
A co pani sądzi o ich akcji "Naucz się strzelać na złość Putinowi! I biurokratom z Brukseli "  Akcja przybrała konkretną formę na strzelnicach m.in. na strzelnicy Lublewie, podczas szkolenia zorganizowanego przez Młodzież Wszechpolską.
A PiS dojrzał do Awangardy? Jak to się przejawia? Poprzez postulowaną "odbudowę i zmianę demokracji"? Co ma wspólnego mrzonka o reformie systemu III RP z awangardą? Zmiana czy likwidacja?
" KNP sama się ujawniła jako poplecznicy Putina."
Idiotyczne wypowiedzi JKM są faktem, ale czy inni członkowie KNP zasługują na miano popleczników? Może jakieś fakty?
Czy nie nadszedł czas na wspólną walkę o Polskę? Nie w ramach jedności programowej, lecz w zakresie realizacji wspólnych celów- są takowe?
Magdalena Figurska

Magdalena Figurska

09.09.2014 12:27

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na "Jak zakończyła się sprawa z

Niestety, nie ma takowych. Ruch Narodowy stawia na równi Jaruzelskiego i śp. Lecha Kaczyńskiego jako zdrajców magdalenkowych. Pójdzie Pan z nimi? Bo ja nie.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 14:51

Dodane przez Magdalena Figurska w odpowiedzi na Niestety, nie ma takowych.

"stawia na równi Jaruzelskiego i śp. Lecha Kaczyńskiego jako zdrajców magdalenkowych". (.....)
Nie jest sprawiedliwym stawianie na równi ruskiego agenta i zbrodniarza na równi z Lechem Kaczyńskim.
Można dokonywać krytycznej oceny śp. Lecha Kaczyńskiego, najlepiej w formie bilansu ponieważ Lech Kaczyński
oprócz  kardynalnych błędów i zaniechań ma na swoim koncie wiele znaczących, pozytywnych, niebagatelnych działań.
Pójdzie Pan z nimi?
Byłem na niezliczonej ilości demonstracji PiSowskich i "narodowych"; na marszach Niepodległości, rocznicach smoleńskich, innych.
Wspólnym celem jest Niepodległa - wolna wewnętrznie i zewnętrznie Polska.
Domyślny avatar

Dorota M

09.09.2014 09:47

Przed samymi wyborami samorządowymi Marsz Niepodległości to bardzo wrażliwe zdarzenie i będzie zapewne rozpracowane dla lemingów z odpowiednią fabułą przeciwko szczególnie PIS. Dlatego trzeba dużej mądrości Kaczyńskiego, żeby żadna prowokacja się nie udała. To co proponuje Czarna Limuzyna zostałoby wykorzystane przez rządzących w sposób jak zwykle najbardziej kłamliwy i perfidny, bez możliwości jakiegokolwiek odkręcenia, ze względu także na brak czasu. W innej sytuacji miałoby pewien sens.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 10:01

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Przed samymi wyborami

"...będzie zapewne rozpracowane dla lemingów z odpowiednią fabułą przeciwko szczególnie PIS."
Zgadzam się. Tak będzie i nie tylko przeciwko PiS.
"To co proponuje Czarna Limuzyna zostałoby wykorzystane przez rządzących w sposób jak zwykle najbardziej kłamliwy i perfidny, bez możliwości jakiegokolwiek odkręcenia, ze względu także na brak czasu. W innej sytuacji miałoby pewien sens".
Bez możliwości odkręcenia - tak bardzo zależy wam na idiotach- mediopatach, którzy jednego dnia popierają PiS a następnego znowu PO?
Ja proponuję połączenie sił. PiS przegrywa  w mediach i nie tylko tam, bo często jest sam. To nie partia PiS powinna wygrywać tylko Polska.
Proponuję, aby Polacy nauczyli się mówić wspólnym silnym głosem!
Magdalena Figurska

Magdalena Figurska

09.09.2014 10:07

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Przed samymi wyborami

Popieram. Widać trwają usilne zabiegi skompromitowania PiS przed wyborami.
Domyślny avatar

siermięga

09.09.2014 10:59

Nie mam pojęcia co Pana naszło aby stawiać podobne nawet już nie hipotezy ale wręcz diagnozy.Komunizm z zachodu nam zagraża bo tam powstał i tam istnieje nadal z wschodu to już nie komunizm ale to co było od zawsze podstawa tamtejszej polityki to bandycki imperializm ,szyldy zawsze można zmienić .Nawoływanie do wspólnego marszu z narodowcami czy nową prawicą to nawet po pijaku trudno sobie wyobrazić po zajściach z przeszłości bo niezależnie od tego kto wywoła burdy to zawsze winowajcą będzie PIS.Raczył Pan także zapomnieć o całym tym chachłackim lewactwie zawsze gotowym do zadymy.Czytałem pańskie teksty i często się zgadzałem ale ten to traktuje jako jawną prowokację skierowaną przeciwko PIS,nie wyobrażam sobie Pana jako jednego z tych co to "wszystkie ręce na pokład" ale w swoim życiu nie takie już rzeczy sobie nie wyobrażałem a jednak stały się faktem.Nikt nie zmuszał narodowców do takich wyborów jakie dokonali podobnie korwina i jego zaplecze ,wyboru dokonali świadomie z wszystkimi konsekwencjami jakie takie wybory za sobą niosą a dla mnie to ma jedno określenie ,zdrada!
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 14:36

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Nie mam pojęcia co Pana

@siermięga
po zajściach z przeszłości - ??? po tzw. zamieszkach ?
od tego kto wywoła burdy to zawsze winowajcą będzie PIS. W czyich oczach? Czy idioci, których nazwałem mediopatami zasługują na to, aby zabiegać o ich poparcie? Właśnie to o ich głosy zabiega PiS. Jaką wartość ma chwilowe poparcie wśród głupców?
Od 2005 roku niezliczoną ilość razy broniłem PiS-u przed nikczemnymi oskarżeniami, ale ostatnio także krytykuję za konformizm, kunktatorstwo.
Wróg nas podzielił zgodnie z zasadą dziel i rządź. Szantażuje nas (jak widzę skutecznie) medialnym błotem przygotowanym na każdego.
"Nikt nie zmuszał narodowców do takich wyborów jakie dokonali". Jakich wyborów?
Domyślny avatar

siermięga

09.09.2014 16:07

Dodane przez CzarnaLimuzyna w odpowiedzi na @siermięga po zajściach z

Jakich wyborów ano takich jak zauroczenie panslawizmem ,produktem Ochrany ,Dmowskim ,i kończąc na Bolesławie Piaseckim.Który zawsze się ścigał z komuchami do włażenia w tyłek kremlowi!No jakże bym mogłem zapomnieć o czasach nam najbliższych czyli rodzinie gietychów ,mówisz narodowiec widzisz romka giertycha!
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 16:28

Dodane przez siermięga w odpowiedzi na Jakich wyborów ano takich jak

Napisałem o tym.
O błędach RN i błędach PiSu. O zauroczenie panslawizmem i konformizmie unijnym.
To pan widzi Giertycha, bo inni już nie. Podobnie gdy ktoś mówi PiS, to ludzie rozsądni nie widzą już
lewaków tworzących ongiś trzon pisowskich liderów: Zalewskiego, Kluzik- Rostkowskiej, Kamińskiego, Marcinkiewicza, Sikorskiego.
W RN nie ma Giertycha, natomiast w PiSie jest prof. Gliński (członek porządnej - demokratycznej i leberalnej komuny- UW) Jesteście nim zauroczeni tak jak byliście zauroczeni wymienionymi uprzednio. Oczywiście mam nadzieję, że prof Gliński nie tyle się zmienił co się jeszcze zmieni. Inaczej będzie co najwyżej powtórka z 1989 roku.
jazgdyni

jazgdyni

09.09.2014 12:35

@czarna limuzyna
Drogi Kolego
mam spore wątpliwości, czy taki wspólny, zjednoczony i choćby jak najbardziej wypasiony marsz dał spodziewany rezultat. Prorządowe massmedia po prosu go oleją, zafałszują albo, jak TVN zmajstrują prowokację.
Chcemy razem tego samego. Lecz trzeba się zastanowić nad nowymi strategiami i taktykami, a nie tylko nad ważnym marszem raz do roku.
Tak i dziesięć lat możemy maszerować.
.....................
Referenda są jak marsze. Czy któreś z obywatelskich referendum przeszło? Ile milonów głosów po prostu wyrzucono do kosza?
Pozdrawiam
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 14:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @czarna limuzyna Drogi

@jazgdyni
"Prorządowe massmedia po prosu go oleją, zafałszują albo, jak TVN zmajstrują prowokację".

Tak jak napisałem, jesteśmy uzależnieni od mediów, bardzo boimy się mediów. Na Węgrzech wspólne demonstracje nie zaszkodziły ani Orbanowi ani Jobbikowi. Panicznie boimy się wroga, boimy się jakiejkolwiek konfrontacji nie tylko siłowej, co w kontekście szykowania się do wojny wygląda żałośnie.
Wspólny marsz byłby przełamaniem fatalnej praktyki robienia wszystkiego oddzielnie. Pamiętasz niedawną wspólną demonstrację w Krakowie młodzieży bez politycznych liderów?
Tak i dziesięć lat możemy maszerować No, właśnie minęło 25 lat na oddzielnym uprawianiu polityki bez strategii i taktyki.
Pozdrawiam
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

09.09.2014 13:28

"Życzę sobie, aby awangarda polityków z PiS, RN, KNP szła ramię w ramię, zdyscyplinowana i podporządkowana organizatorom marszu." POdporządkowana, Pan raczy żartowć ;-)
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 14:10

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na "Życzę sobie, aby awangarda

@Nasz_Henry
Jak nie ma pokory w człowieku, to i nie ma podporządkowania nawet na chwilę tylko
Domyślny avatar

andzia

09.09.2014 16:17

Coś w tym,co Pan napisał,jest. Na pewno musimy przestać zachowywać się jak owa "panienka z dobrego domu",której to nie wypada,bo co ludzie pomyślą,co powiedzą,jak zobaczą ... Jeśli będziemy patrzeć powierzchownie,jak wyglądamy,jakie wrażenie robimy,to niczego nie zdobędziemy.
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

09.09.2014 16:29

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Coś w tym,co Pan

@andzia
Tak właśnie myślę.
Domyślny avatar

siermięga

10.09.2014 07:16

KNP to jest kwiat który zakwitł w ciągu jednej nocy i następnego dnia go już nie było ,ten kwiat się rozwinął w siedzibie PKW.To te 8 % głosów którymi PIS prowadził cały czas przelano na KNP,tak to była noc cudów!Co do narodowców wielu ma inna opinie o giertychu niż ja i niech sobie maja a ja pozostanę przy swojej ,ja nie łażę przy boku kandelabra na pochodach a on to czyni z lubością.Pan twierdzi ,ze nie ma giertycha już wśród narodowców a ja odwrotnie . Wiele może wyjaśnić sprawa kasy która mieli na swoją działalność tak KNP jak RN ,skąd pochodzi i ile tego było przez wiele ostatnich lat ,białko na stół drogi Panie !
CzarnaLimuzyna

CzarnaLimuzyna

10.09.2014 12:46

Z ubolewaniem konstatuję, że komentatorzy ustosunkowali się tylko do jednego wątku. Ku mojemu zdumieniu okazało się, że siła fałsz_ystowskich mediów, strach przed medialnym błotem paraliżuje zwolenników PiS.  Sondażowe słupki i wynik wyborczy w wyborach samorządowych przesłania inne bardzo ważne kwestie.
Pytanie:
Kto w historii miał większą siłę sprawczą - mityczna demokratyczna większość, czy elita działania? Czy dziś jest inaczej?
CzarnaLimuzyna
Nazwa bloga:
Antidotum
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 93
Liczba wyświetleń: 793,701
Liczba komentarzy: 757

Ostatnie wpisy blogera

  • Czerska jeszcze się broni!!!
  • Różnica pomiędzy prawicą radykalną a umiarkowaną
  • Polacy ofiarami politycznej marży

Moje ostatnie komentarze

  • Zgadzam się z autorem, lecz chciałbym dorzucić: demokracja to na ogół rządy zdegenerowanej mniejszości, która uzyskała władzę przy znaczącym udziale zmanipulowanej i ogłupionej większości. Zmienić…
  • Uprzejmie zauważam, że zdycha zaledwie jej postkomunistyczna cześć, i to nie cała, bo w składzie PO są stare komuchy i resortowe syny i wnuki ( http://naszeblogi.pl/495…) Polacy dopóki nie otrząsną…
  • Dla mnie sympatie "ulicy" nie są żadną wyrocznią. Tak więc wypowiem się w swoim imieniu. Według mnie politycy lekkich obyczajów, zdrajcy stanu nie mają prawa pojawiać się na patriotycznych…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Za co został wyrzucony z „Naszych blogów” Ewaryst Fedorowicz
  • Film o nieudanej prowokacji podczas marszu
  • Plan depopulacji Polski – faza kolejna

Ostatnio komentowane

  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Geremek powtarzał tylko to co wymyślono w tzw. Klubie Rzmskim w połowie lat 70-tych uw a jeszcze wcześniej przez demografów niemieckich. Co do tych niezweryfikowanych .... to juz lepiej jak nam…
  • xena2012, Spełnia się wyśnione marzenie prof. Geremka który uważał,że w Polsce wystarczy 15 mln obywateli a dobrobyt zapewniony.Swoją wizję snuł w czasie kiedy poddanym terapii szokowej Polakom nic nie było…
  • rolnik z mazur Waldek Bargłowski, Świetne opracowanie. Kopiować i rozsyłać gdzie się da a szczególnie do  posłów. Demografia to dopiero problem ! Reszta blednie. Sam chciałem coś podobnego napisać ale na szczęście jest już blog…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności