Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Czy przeprosicie Prezydenta? Pytam pisowskich "ultrasów"

Krzysztof Pasierbiewicz, 29.01.2018


Czy pamiętacie Państwo, zwracam się do „ortodoksyjnych pisowców”, co wygadywaliście o prezydencie Dudzie, po tym, jak zawetował dwie ustawy sądowe? Nie będę przytaczał tych wszystkich pomówień i oszczerstw, bo się wstydzę, ale wciąż mam w uszach epitety „zdrajca narodu”, „agent”, „sługus”, „tchórz bojący się własnego cienia”, „filosemita” i tak dalej.

Na prezydencie Dudzie suchej nitki nie zostawili także wtenczas komentujący na moim blogu pisowscy „ultrasi”.

Przed godziną obejrzałem w telewizji wystąpienie Prezydenta RP wygłoszone na spotkaniu z mieszkańcami Żor, gdzie Andrzej Duda w nad wyraz ostry i zdecydowany sposób odniósł się do sporu z Izraelem i prowokacyjnych wypowiedzi polityków izraelskich oskarżających Polskę i Polaków o udział w holokauście.

Prezydent powiedział między innymi, cytuję:
„Nie było żadnego udziału Polski i Polaków w Holokauście, tylko systemowa i zorganizowana walka z nim. Nigdy nie zgodzę się na zakłamywanie prawdy historycznej.
- Dziś bardzo mocno jako prezydent RP pragnę powiedzieć jeszcze jedno. Nigdy nie zgodzę się, byśmy my jako naród, czy Polska jako państwo, byli oczerniani poprzez zakłamywanie prawdy historycznej i poprzez fałszywe oskarżenia. W ostatnich dniach pod adresem naszego kraju i naszego narodu padło ich stanowczo zbyt wiele, żeby można było przejść nad tym obojętnie.
– Nie było żadnych polskich obozów zagłady, czy polskich obozów koncentracyjnych. Były takie, zbudowane na terenie nieistniejącego wtedy państwa polskiego, założone przez Niemców, przez hitlerowców, którzy na Polskę napadli, rozdarli ją i zniszczyli, razem z Rosją sowiecką. To oni zbudowali obozy zagłady.  
Podkreślił, że "nie było żadnego udziału Polski, nie było żadnego udziału Polaków jako narodu w Holokauście". – Był, owszem, zorganizowany i systemowy udział w walce z Holokaustem – oświadczył Andrzej Duda. Przypomniał m.in. o "Żegocie" i działalności Jana Karskiego oraz rotmistrza Witolda Pileckiego. – Nie było żadnego, systemowego wsparcia ze strony polskiej dla Holokaustu. Była tylko walka z nim…”, koniec cytatu.

Ciekaw jestem tedy, czy po tym wystąpieniu głowy państwa, choć jeden z komentujących na moim blogu pisowskich „ultrasów” zdobędzie się na to, by dodać komentarz do niniejszej notki i zwrócić honor prezydentowi Dudzie?

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Żeby wszystko było jasne powiem, że nie jestem ślepo zapatrzony w Prezydenta i też go czasem krytykowałem. Ale była to krytyka konstruktywna, daleka od nienawiści i obraźliwych sformułowań.

Post Post Scriptum
Notka już wisi drugi dzień. Ilość wejść ciągle rośnie. I jak dotąd komentarze dodała wyłącznie ta sama od lat grupka pisowskich ultrasów, których łączy wynaturzona nienawiść do wszystkich inaczej niż oni myślących. Źle to wróży dobrej zmianie. I dlatego uważam, że Jarosław Kaczyński powinien rozważyć możliwość rezygnacji z tego sortu wyborców, którzy przynoszą niepowetowane szkody wizerunkowe partii rządzącej. Dlaczego? Bo w tym przypadku po prostu nie opłaca się skórka za wyprawkę.

Czytaj także: Krzysztof Pasierbiewicz „Przeprosicie chociaż? – pytanie do oszołomionych” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/837582,przeprosicie-chociaz-pytanie-do-oszolomionych



 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 14774
Anna Borycka

Anna Borycka

29.01.2018 23:04

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Pani Anna

Miszczu  KP
Ja nie nazywam się Pasierbiewicz tylko Borycka!
Z pozdrowieniami https://youtu.be/MnpdhGu…
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 09:09

Dodane przez Anna Borycka w odpowiedzi na Miszczu  KP

@Anna Borycka
No proszę! Wystarczyło leciutko w stół puknąć, a już się nożyczki odezwały!
Miłego dnia! Pani Aniu!
spike

spike

29.01.2018 23:27

Echo
Ja prawdę powiedziawszy, nie przypominam sobie, abym choć raz "opluł" Prezydenta, ale Pan to nie raz Go obsmarował, jak i Jego małżonkę, przykładów nie podam, bo znają je wszyscy,
za co ci ultrasi Pana zrównali z ziemią.
Słowa i deklaracje polityków jeszcze niczego nie dowodzą, do momentu, jak "staną się ciałem", czyli uchwałą sejmową, podpisaną przez Prezydenta.
Jest Pan "infantylny ultras".
PS
By się wydawało, że po ostatnich notkach, coś się zmieniło w Pańskiej narracji, a tu zong, "Krzysiu przed, jak po, jest głupi"
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 09:13

Dodane przez spike w odpowiedzi na Echo

@spike
"za co ci ultrasi Pana zrównali z ziemią..."
------------------
Sęk w tym, że Państwo się sami z ziemią zrównali. I to publicznie. Mówił mi o tym wczoraj bardzo prominentny pisowiec dziękując mi za to, co moim blogiem robię dla Polski.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

30.01.2018 00:22

(...) nie było żadnego udziału Polaków jako narodu w Holokauście.
To właśnie ten passus w pokrzykiwaniu Dudy (on zresztą zawsze pokrzykuje, a nie przemawia), który odnosił się do  spornej ustawy o IPN tak rozsierdził Żydów w Izraelu i - co gorsza - na świecie. Twierdzą oni bowiem (co można było przewidzieć), że zamazuje się, wręcz zakłamuje prawdę o Holokauście  nie wspominając o szmalcownikach, jako członkach narodu polskiego (bo przecież to nie byli np. Chińczycy), którzy w jakimś stopniu uczestniczyli swoim zbrodniczym procederem w Zagładzie. A jeśli PiS chciał przy okazji  tej ustawy uderzyć w autora książki o Jedwabnem prof.Grossa, to zrobił to jak zwykle po dyletancku, amatorsku i nieskutecznie. A przecież jest tyle innych opisowych,a zarazem precyzyjnych  i prawniczo jasnych rozwiązań, które nie zmieniałyby sensu tej stawy.Widocznie PiS nie lubi zwracać się w żadnej sprawie do ekspertów, stąd produkcja tylu prawniczych gniotów.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 09:18

Dodane przez Starszy Młotkowy w odpowiedzi na (...) nie było żadnego

@Starszy Młotkowy
"Widocznie PiS nie lubi zwracać się w żadnej sprawie do ekspertów, stąd produkcja tylu prawniczych gniotów..."
-------------------
W notce pt. "Dziesięć grzechów partii Jarosława Kaczyńskiego" - vide: https://www.salon24.pl/u… pisałem między innymi, cytuję:
"Po piąte – nie wstydź się korzystać z pomocy fachowców
Często się słyszy, że znowu pan prezes bądź któryś z posłów Prawa i Sprawiedliwości dał się sprowokować pijarowcom Platformy. Ktoś powie, że przecież ci ludzie są tak zaszczuci przez media prorządowe, iż nie ma się co dziwić, iż czasem popełniają błędy.
 
Otóż jest się czemu dziwić i wciąż nie mogę zrozumieć dlaczego PIS nie chce skorzystać z pomocy fachowców, którzy by ich odpowiednio przeszkolili jak unikać wpadek. Bo obecna polityka to bezpardonowa walka, w której liczy się każde potknięcie. I naiwne są chełpliwe wypowiedzi prominentów PIS, że sobie ze wszystkim poradzą sami i nie potrzebują konsultantów bądź doradców.
 
Skoro Adam Małysz, Justyna Kowalczyk i Agnieszka Radwańska nie wstydzą się korzystać z porad psychologów, to niby dlaczego z takich samych usług nie mieliby skorzystać zadziorny Jarosław Kaczyński, działający na ludzi jak płachta na byka Adam Hofman, pyskata Krystyna Pawłowicz, monotematyczny Mariusz Błaszczak, czy senna Beata Szydło??? Tak. Tak. Nie ma się czego wstydzić, ludzie są tylko ludźmi. Nie każdy polityk potrafi sobie sam poradzić z kutymi na cztery kopyta dziennikarzami i nie każdy z nich wie, jak unikać wpadek. Dlatego trzeba wygrzebać fundusze i zatrudnić zawodowców. A zaręczam, że taka inwestycja się zwróci z nawiązką...", koniec cytatu.
Niestety nie posłuchali.
Ptr

Ptr

30.01.2018 00:54

Dla mnie to nie teatrzyk, nie wymieniamy wrażeń o grze aktorów. Ma tu chodzić o Dudę czy o Polskę ? 
Poza tym czy pan chcesz obniżyć wymowę przemówienia tymi dyskusjami. Bo tu nie ma nic do dyskutowania. Powiedział co powinien. I to ma być słyszane w kraju i na świecie, a nie  recenzowane. My na razie nie mamy kampanii prezydenckiej.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 09:19

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Dla mnie to nie teatrzyk, nie

@Ptr
Przykro mi, ale nie nadążam.
Ptr

Ptr

30.01.2018 11:07

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Ptr

WIem ,że to dla pana trudne do zrozumienia, ale sądzę , że interes Polski w tym momencie jest dużo istotniejszy niż to, jak zaprezentował się PAD, czy przemówienie mu się udało, czy było patriotyczne. A jake miało być ? PAD  wykonał plan minimum , a pan tu już oczekuje hołdu ? Nie rozśmieszył pan czytelników, nie udaje się to panu. Nawet błazenada musi być choć nieco logiczna.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 13:24

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na WIem ,że to dla pana trudne

@Ptr
"WIem ,że to dla pana trudne do zrozumienia..."
-------------------
Takiej właśnie odpowiedzi się spodziewałem.
Ptr

Ptr

30.01.2018 15:46

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Ptr

Ucieczka od meritum, gdy się nie ma merytorycznych argumentów. To jest bardzo prl-owskie. Język "elit" ostatnich kilkudzisięciu lat ?  Te wyuczone na pamięć odzywki i zaczepki w bardzo złym stylu. Czy pan nie ma tego samego problemu , który ma dzisiaj opozycja totalna, bo na to wygląda ,że tak własnie jest.
Es

Es

30.01.2018 01:20

Nie zaglądałem do Pana już ze sto lat,ale skoro taki temat .. .Według zasady  najlepiej poznać po owocach.Więc na początku pytanie:a z czego Prezydent jest znany jak do tej pory oprócz awantury o ustawy sądowe,podejrzane towarzycho w BBN-ie,i wywalenie Macierewicza?Mogę pośpieszyć z podpowiedzią. Właśnie z takiego nniby patriotycznego pustosłowia i pokrzykiwania jak dzisiaj i towarzyszących tym pokrzykiwaniom groteskowo gróźnych min ,co wszyscy potencjalni zainteresowani i domniemani adresaci mają w głębokim poważaniu.Już niewiele mu brakuje do Olka-ten też ,jak Oleksy powiedział,mógł pieprzyć godzinami o niczym i nigdy nic konkretnego z tego nie wynikałoA gdzie aktywność na arenie międzynarodowej,jego osobista i jego ludzi w obronie i trosce o Polskę i Polaków,gdzie jakiekolwiek inicjatywy chroniące naszą godność?Od czego jest? Od gadania pierdół w ONZ-cie, które innteresują każdego na świecie tak jak zaszłoroczny śnieg?
A na dokładkę-żeby nie było,że ja też już jestem ultrasem. Wszyscy ci sejmowo rządowi razem z prezydentem popaprańcy -bo inaczej nie mogę napisać-dumni są ,że wysmażyli nam nową ustawę o IPN .która daje potężną pałę każdemu chętnemu -a takich nie brakuje jak widać-którą będzie mógł nas okłądać bezkarnie po łbach "polskimi obozami",zbrodniami" i "antysemityzmem" powołując się na "działąlność artystyczną".To po jaką cholerę nam ta ustawa była.Czyje interesy miała chronić?Już czynownicy z holyłudu się pewnie szykują,żeby pośpieszyć z "uznaniem" dla nas w swoich "prawdziwych" wersjach historii,przy wtórze różnych estradowych przygłupów i innych "artystów".I zobaczymy,czy wkurzający mnie coraz bardziej Maliniak pokaże że zaczął myśleć.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.01.2018 09:22

Dodane przez Es w odpowiedzi na Nie zaglądałem do Pana już ze

@Es
Proszę ten komentarz napisać ponownie w eleganckiej formie, a ewentualnie podejmę z Panem dyskusję.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

30.01.2018 11:56

Dodane przez Es w odpowiedzi na Nie zaglądałem do Pana już ze

Kukły czyli marionetki nie myślą, mózgi zastępują im  treserzy pociągający za linki. Ale takiego-ście sobie wybrali, no to go macie...
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

30.01.2018 11:57

Dodane przez Es w odpowiedzi na Nie zaglądałem do Pana już ze

Kukły czyli marionetki nie myślą, mózgi zastępują im  treserzy pociągający za linki. Ale takiego-ście sobie wybrali, no to go macie...
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

30.01.2018 06:02

Górnicy i hutnicy,harcerze i harcerki,dziatwa szkolna,emeryci i renciści wszystko za nim jak za Edwarda I a duda złapał wiatr i dmie gromko w dudy bo to potrafi.
Tłumy przed scena słuchały go z zapartym tchem a te tłumy to już od dawna to BBN z solorzem , jego szogunem[dalej bez praw wszelakich] i kilku podnajętych .
Domyślny avatar

xena2012

30.01.2018 08:12

Dlaczego ultrasi i dlaczego mamy przepraszac?  Przemówienie zgrabne,ładnie powiedziane podkreślajace to co już wiemy bo jakież inne miał wyglosić w obliczu takiej niesłychanej agresji i bezczelności strony izraelskiej?  Właściwa praca zacznie się w ciszy gabinetów,nawet już się zaczęła.Doradcy prezydenta już prostują ,,haniebną ustawę'': profesor Zybertowicz w wywiadzie podkreślił że zawsze da się w niej sporne punkty zmienić zmienić i wypracowac kompronis,prof.Andrzej Nowak uważa ,że w ostatecznym kształcie ustawa ma mieć charakter informacyjny a nie prawny czyli pełnić  rolę wyłacznie edukacyjną.Góra urodziła mysz. ale nawet ta mysz jest dla nas groźna.Teraz każdy będzie bezkarnie jeździł po Polsce jak po łysej kobyle ,a my będziemy mogli jedynie ,,informować i edukować'' i będzie wymierzona w nas za rzekomy antysemityzm .Dlaczego Pan nie postuluje,by prezydenta Polski przeprosiła bezczelna pani ambasador,politycy izraelscy i media izraelskie za wymierzony mu policzek? Tylko naród ma przepraszać?
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

30.01.2018 09:27

Tego wam żadna telewizja nie pokaże!
To nie było wszystko co powiedział w Żorach złotousty oby żył wiecznie.Bowiem gdy po dziesięciu minutach mówienia na bezdechu kończył zdanie ,ortodoksyjny pisior podrobiony na solorza teatralnym głosem spod sceny podpowiedział ,Miłościwie na panujący ,miało być w Żorach o hodowli ślimaków winniczków z których od zawsze słyną Żory i okolice .
Godzinę nawijał jak znakomite są tamtejsze winniczki ,jak worami je wozi znajomkom z Francji a ci zachwycają się kruchością i smakiem skorupek ,jak z powodu swojej nadzwyczajnej zdolności wygrywają tam wyścigi ślimaków.Kilka godzin lekarze palcyma i na miejscu wpychali patrzałki kibicom i sztabowi co im powypadały ze zdumienia.
Sie wi to sie mówi!
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

30.01.2018 10:40

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Tego wam żadna telewizja nie

W mieście mówią,ze to nie był koniec bowiem jak się żegnał to losowo wybranemu radnemu przekazał swoje podziękowania na ręce jego zony za znakomite dania z winniczków jakie przygotowała,radny aż kucnął ze zdumienia a patrzałki ponownie wypadły z czerepu bowiem jest z LGBT i nikt nie wiedział wcześniej ,że ma 'żonę",patrzałki z powrotem palcyma mu wepchnięto ale w pozycji kucznej trwa nada,mało tego usuniętym został z rady parafialnej za "żonę".Nie ma to jak wizyty gospodarcze,to jak kuchnia pełna niespodzianek.
Es

Es

30.01.2018 11:21

Konfrontacja nie była moim zamiarem, ale Pan unika dyskusji o problemie zarzucając mi mało elegancką formę wpisu. Proszę  się  odnieść oistocie problemu absurdalnego zapisu o braku penalizacji tzw artystycznej wypowiedzi połączonego z absolutnym brakiem aktywności rządu prezydenta i innych świętych  na arenie międzynarodowej.Juz teraz jadą na nas jak na kobyle a co będzie gdy dostaną.taką obietnicę bezkarności?
Ptr

Ptr

30.01.2018 17:04

Dodane przez Es w odpowiedzi na Konfrontacja nie była moim

Zgadzam się ,że w tym dzisiejszym  świecie działalność artystyczna , naukowa , publicystyczna , rozrywkowa , a nawet charytatywna może być inspirowana politycznie. Jeżeli pozwoli się na bezkarność przekłamań w filmach , to zostaniemy zarzuceni kłamliwą produkcją. Przykłady tych wszystkich filmów np. niemieckich, ale przecież też tych finansowanych z naszych podatków. Filmów , których my nie oglądamy, ale świat ogląda.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

31.01.2018 00:40

Dodane przez Ptr w odpowiedzi na Zgadzam się ,że w tym

@Ptr
I dlatego polscy prokuratorzy powinni ścigać nie tylko twórców hollywoodzkich, ale wszystkich innych na całym świecie, jeśli tylko pojawi się jakiś film o ostatniej wojnie,w którym pokazany zostanie polski szmalcownik!
Ptr

Ptr

31.01.2018 17:32

Dodane przez Starszy Młotkowy w odpowiedzi na @Ptr

Zbyt dużo złego o nas powiedziano, podczas gdy my nie mogliśmy się bronić. Ciągle byliśmy w jakiś sposób zdławieni w pełnej możliwości wypowiedzi artystycznej i politycznej.
W filmach już jest mnóstwo polskich czarnych charakterów, a nie mogło być bohaterów. Obraz okupacji począwszy od kampanii wrześniowej, po lata powojenne został skutecznie wypaczony. Nawet w części społeczeństwa polskiego wyrobiło się wypaczone przekonanie o jakiejś zasadniczej winie narodu polskiego. To już ostatni dzwonek , by to odkłamać. zniszczyć to  szatańskie dzieło oparte na kłamstwie.
Więc ,gdyby na świecie zgodzono się , że doszło do pewnych przekłamań w wizerunku całego polskiego narodu, byłbym za tym, aby dla równowagi , w ramach swoistej prohibicji, unikać tego rodzaju wątków. Niekoniecznie musi się to odbywać drogą prawną.
Taki był i jest los Polski - jedno z największych wyzwań dla ducha. Przeciwstawiliśmy się złu w 1939. jako pierwsi, wystawieni prze aliantów ( bo sami byli słabi ) , później niemiecka i sowiecka okupacja na zmianę , dekapitacja narodu, wydanie na pastwę w celu wyniszczenia wszelkim sposobami. Później powojenne wyniszczanie komunizmem, zaliczenie w poczet faszystów. Później wiele lat prl  niby własnej tożsamości, tożsamości kreowanej.To tak jakby dano narodowi inne imię i nazwisko i nową datę urodzenia. 
A na koniec za to wszystko mamy zapłacić i cieprieć i przeprosić. Bo świat uwierzył ,że sami byliśmy temu winni.
Domyślny avatar

*

30.01.2018 16:56

"Ciekaw jestem tedy, czy po tym wystąpieniu głowy państwa, choć jeden z komentujących na moim blogu pisowskich „ultrasów” zdobędzie się na to, by dodać komentarz do niniejszej notki i zwrócić honor prezydentowi Dudzie?"
Panie, przecież zawetowanie ustaw sądowniczych a dzisiejsze wystapienie to dwie calkowicie rozne sprawy. On jeszcze nie naprawil szkod wyrzadzonych tymi wetami. Mysle, ze nikt sposrod "ultrasow" nie bedzie mu robil wyrzutow za to co powiedzial dzisiaj. A za tamto honoru zwrocic sie nie da. Ta plama juz pozostanie. I jeszcze doszla druga - wykonczenie Macierewicza, pod dyktando WSIokow. Tej plamy tez zmyc sie nie da jakims przemowieniem. Bedzie z tym musial zyc. Choc niekoniecznie tylko jako prezydent. Potem takze.
Domyślny avatar

Starszy Młotkowy

01.02.2018 02:09

Dodane przez rzhqjj w odpowiedzi na "Ciekaw jestem tedy, czy po

Racja: zrobić Dudzie impeachment za Macierewicza, mało jeszcze  nasza armia rozbrojona jest, a i na Kremlu żałoba.Nazywanie pokrzykiwań i strojenie min przemówieniami Dudy, to chyba lekka przesada - co,nie?

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,493
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności