Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

TVN24 i TV Republika - telewizje nienawistnie obłąkane

Krzysztof Pasierbiewicz, 18.12.2013
Usiłując się dowiedzieć, co się rzeczywiście dzieje w Polsce oglądam przemiennie TVN24 i TV Republika.

TVN24 
Patologicznie nienawidząca i nieszanująca wszystkiego, co prawicowe szczekaczka. Bajerancki wystrój studia i luzacki sposób bycia dziennikarzy. Wszyscy obowiązkowo estetyczni i uśmiechnięci. Dominujący nastrój to poczucie sukcesu. Tuba propagandowa partii rządzącej. Tendencyjnie dobierane i pokrętnie interpretowane wiadomości. Bezustanna i monotematyczna nagonka na opozycję prawicową i Jarosława Kaczyńskiego. Programy publicystyczne to ustawki, w czasie których wrogo i nienawistnie nastawiony do opozycji prawicowej dziennikarz rozmawia z gośćmi  zapraszanymi zawsze w proporcji 2 : 1 nie niekorzyść gościa reprezentującego opozycję, który zostaje w bardziej lub mniej elegancki sposób zakrzyczany. Dziennikarze prowadzący nie dopuszczają do głosu zaproszonego prawicowca, przerywają mu w pół słowa, a w przypadkach drastycznych wręcz go krytykują za niepoprawne politycznie poglądy. Autorytety moralne i eksperci dobierani są z klucza pro-rządowego. Większość dyskusji kończy się mniej lub bardziej prostacką kłótnią. I żadnej recepty na Polskę.

TV Republika
Chorobliwie nienawidzący i nieszanujący wszystkiego, co pro-rządowe megafon. Siermiężny wystrój studia i cierpiętniczy sposób bycia dziennikarzy. Wszyscy obowiązkowo przaśni i smutni. Dominujący nastrój to płaczliwe lub szydercze gorzkie żale. Tuba propagandowa głównej partii opozycyjnej. Tendencyjnie dobierane wiadomości. Bezustanna, monotematyczna i zazwyczaj nudna krytyka ekipy rządzącej i Donalda Tuska. Programy publicystyczne to ustawki, w czasie których wrogo i nienawistnie nastawiony do ekipy rządzącej dziennikarz rozmawia z gośćmi  zapraszanymi zawsze w proporcji 2 : 1 nie niekorzyść gościa reprezentującego stronę pro-rządową, który zostaje w bardziej lub mniej elegancki sposób zakrzyczany. Dziennikarze prowadzący nie dopuszczają do głosu zaproszonego reprezentanta ekipy rządzącej, przerywają mu w pół słowa, a w przypadkach drastycznych wręcz go krytykują za niepoprawne politycznie poglądy. Autorytety moralne i eksperci dobierani są z klucza pro-prawicowego. Większość dyskusji kończy się mniej lub bardziej prostacką kłótnią lub zawodzeniem i darciem szat w rejtanowskim stylu. I żadnej recepty na Polskę.

Ten sam temat w obu wymienionych stacjach jest z reguły przedstawiany i interpretowany w skrajnie różny sposób. 

A oglądając wymienione wyżej telewizje odnoszę czasem wrażenie, że nad Wisłą są dwie nienawidzące i nieszanujące się wzajemnie Polski, a politycy doprowadzili ludzi do choroby umysłowej zamieniwszy nasz kraj w jeden wielki dom wariatów. I coraz częściej myślę, że Polska weszła już w stan paranoidalnej schizofrenii zrodzonej z maniakalnej nienawiści i pogardy wszystkich do wszystkich.

Zbliża się Boże Narodzenie. Czas, w którym ludzie stają się dla siebie życzliwsi niż zwykle. Więc myślę, że nadarza się okazja by się zastanowić, jak uleczyć mentalnie ciężko chorą Polskę - nim będzie za późno.  

Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)

Patrz również:
DZIESIĘĆ GRZECHÓW PARTII JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO
http://salonowcy.salon24…
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 24036
wandaherbert

wandaherbert

19.12.2013 14:38

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Zbudował Pan...

.Mam 70l ogladam dziennie Republikę.Prowadzący według mnie są nieżli.Bardzo lubie pana Gocka -jego humorystyczny sposob krytyki. Pan Rachoń ,jednak się uśmiecha ,pani Gójska -Hejke jest urocza, fachowiec erste Klasse ,pani Lichocka także urocza,uśmiechnieta i fachowe prowadzenie ,pani Anita Gargas bardzo kobieca ,wedlug mnie fachowiec wysokiej klasy'Niestety muszę przyznać rację,jeżeli chodzi o zmiane fomuly za duzo nudnych dyskusji-dr.Targalski to raczej młodziezy nie przyciaga ,Wildstein Senior także.Bardzo lubie i cenię Dawida Wildsteina i Samuela Pereiry.Ciekawy jest kalendarz historyczny. W sumie nie mają się czego wstydzić tworcy Republiki ,jest trochę biednie z wystrojem ,ale to zrozumiale .Ci z reżimowych i prywatnych telewizji wcale nie są lepsi
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 15:55

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na TV-Republika

"Prowadzący według mnie są nieźli.Bardzo lubię pana Gocka -jego humorystyczny sposób krytyki. Pan Rachoń ,jednak się uśmiecha ,pani Gójska -Hejke jest urocza, fachowiec erste Klasse ,pani Lichocka także urocza, uśmiechnięta i fachowe prowadzenie ,pani Anita Gargas bardzo kobieca ,wedlug mnie fachowiec wysokiej klasy'..."
------------------------
To jest Pańska opinia. Ale proszę o to samo zapytać dziesięciu losowo wybranych młodych ludzi, a przekona się Pan, że istnieją również odmienne od Pańskiej opinie.
Pozdrawiam serdecznie,
kp
wandaherbert

wandaherbert

19.12.2013 21:10

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na TV-Republika...

jest moja ,ale pokrywa sie z dużą liczbą oglądajacych Republikę Były dane dot.ogladalności i to potwierdziły .Tak więc losowo wybrane opinie mlodych mogą się róznic od tych co ogladają ,a wśród nich przypuszczam sa także mlodzi Opinie sondazowe nie zawsze zgadzają się z rzeczywistoscią
Domyślny avatar

antykrytyka

19.12.2013 07:15

Po pierwsze, proszę udać się do okulisty i zakupić sobie lepsze okulary. A po drugie, jak się słucha "tej UBekistańskiej strony", która rzekomo w Republice jest męczona stronniczością prowadzących, to zadziwia mnie u nich jedno: niebywała zdolność do łgania w żywe oczy, powtarzania kłamstw przeczytanych w słusznych gazetkach i udawania zdziwienia, że to, co opowiadają przed kamerami, może być nieprawdą.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 11:12

Dodane przez antykrytyka w odpowiedzi na Rachoń nieusmiechnięty?

W dniu 13 listopada br. na organizowanym przez Gazetę Polską "Balu niepodległości" w Krakowie, pan Rafał Ziemkiewicz był drugim po panu Sakiewiczu gościem honorowym tego balu - patrz galeria zdjęć:
http://fakty.interia.pl/…
 
Panowie siedzieli przy jednym stole i świetnie się bawili.
 
A pewna komentatorka na S24 pisała: Kilka miesięcy temu, na częstotliwościach satelitarnych, kupionych, czy otrzymanych gratis, /różne wersje krążyły/., od właściciela Polsatu i 12 innych miejsc na multipleksach, Solorza, środowisko Gazety Polskiej, powołało TV REPUBLIKA.
O ile dobrze sobie przypominam, to obaj Dziennikarze są akcjonariuszami tego przedsięwzięcia. Oprócz nich, jeszcze Wildstein Senior i chyba Gmyz, oraz jeszcze inni.
Nie przywiązywałam do tego wagi i dlatego obecnie dokładnie nie pamiętam, kto.
Prezesem Zarządu jest były bliski współpracownik Solorza.
Spółka TV Niezależna to właściciele TV REPUBLIKA, stacji informacyjno - publicystycznej.
Założyli ją prawicowi publicyści:
Tomasz Sakiewicz
Bronisław Wildstein
Rafał Ziemkiewicz
Tomasz Terlikowski
Ewa Stankiewicz
Cezary Gmyz
Anita Gargas
Katarzyna Heike.
Prezes Niezależnej - menadżer Piotr Berełkowski.
Czy teraz Pani rozumie, iż przyglądam się TV Republika szczególnie uważnie?
 
Serdecznie pozdrawiam,
kp
Domyślny avatar

antykrytyka

19.12.2013 14:51

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Rachoń...

w jednej ze swoich wypowiedzi, moim zdaniem trafnie, ocenił rolę "Do Rzeczy" i TV Republika. Pierwsze medium uznał za to, które będzie, w razie zmian na polskiej scenie politycznej, służyło do realizacji planów UBekistanu, drugie, dopóki jej prezesem będzie Wildstein, nie odda się planowanej "nowej miłości". Co do "pluralizmu" w Republice, to powiem, że twierdzenia o koniecznym dostępie do niej "szeroko pojętej prawicy", byłoby realizacją marzenia Ubekistanu. Tylko tyle i aż tyle. Mi JKM opluwający PiS (stałe posługiwanie się stwierdzeniami o socjalistach co dla tych koncesjonowanych leberałów jest to oskarżeniem najcięższego kalibru) do spółki z narodowcami a'la Winnicki (dowodzącymi, że PiS to zdrada i umowa okrągłostołowa-bez odniesienia się do elementarnej prawdy o tym kto i jakie znaczenie miał w "porozumieniu" z komunistami i dlaczego chciał "przyspieszenia' i odrzucenia owego "porozumienia" ), nie są do szczęścia potrzebni, by korzystać z informacji i programów realizowanych przez tę telewizję.
Domyślny avatar

jasimalgosia

19.12.2013 15:19

Republika ma byc prawdziwa i przez to ciekawa. Gadzety to dla majacych klopoty z mysleniem i TVN glod zaspokoi. Mieszkajac za granica przed laty zrezygnowalismy z pakietu polskiej TV, bo gadzety... jak wyzej. I wreszcie jest na powaznie i " nie dla idiotow". Ze smutno? To tak troche Niesiolowskim traci: co, tyle szczawiu na nasypie, a wam smutno albo kwasno?? Niemcy kolejny rok publikuja raport o szerzacym sie ubostwie, a politycy bez przerwy przynajmniej udaja, ze mysla nad tym jakby tym ludziom dogodzic - za to w koncu biora szmal. A kto powiedzial, ze Republika to bedzie "gabinet smiechu" i propagande sukcesu bedzie sial? Gdzie ludzie maja o aferach, przekretach i nieudacznictwie uslyszec? U gadzeciarkich Lisow, Durczokow czy Olejnik? Jak czlowiek z nadkwasota ma na tym szczawiu przezyc?!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 15:49

Dodane przez jasimalgosia w odpowiedzi na nic Pan nie zrozumial z przeslania

"Republika ma być prawdziwa i przez to ciekawa. Gadzety to dla mających kłopoty z myśleniem i TVN głód zaspokoi..."
---------------------------
Pełna zgoda. Tylko ostatnie lata bezspornie dowodzą, że w wyborach decyduję właśnie ci, którzy mają kłopot z myśleniem, bo się dają nabierać na gadżety.
A jeśli te wybory przegramy, to już koniec Polski naszych marzeń. Na zawsze.
Proszę się nad tym z łaski swojej w wolnej chwili na spokojnie zastanowić.
Pozdrawiam,
hp
Domyślny avatar

Saxet

19.12.2013 16:28

Jako nie-pisowiec rzadko tu komentuję, bo jak cokolwiek napiszę od razu krzyczą, że agent, komunista, leming itp. I znowu podpadnę publiczności, bo widzę w komentarzach, że większość krytykuje, a ja się chyba po raz pierwszy w stu procentach z Pana tekstem zgadzam... Tylko nie wiem czy dla Pana to dobrze jak ktoś mający tu taką opinię się zgadza z tym co Pan napisał. Pozdrawiam
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 17:49

Dodane przez Saxet w odpowiedzi na Popieram

"Tylko nie wiem czy dla Pana to dobrze jak ktoś mający tu taką opinię się zgadza z tym co Pan napisał..."
--------------------------
Byle byłoby dobrze dla Polski. Ataki różnych Goryli, BH Kaczorowskich et consortes znoszę od dawna, więc i tym razem zniosę.
Pozdrawiam,
kp
Domyślny avatar

BoguslawHenryk

19.12.2013 21:23

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Popieram...

jest takie powiedzenie ... "pluj s...i w ryj a ona i tak powie ze cieply deszcz pada" . Nic dodac nic ujac.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

19.12.2013 21:01

Co nazywa pan formą?
"Chorobliwie nienawidzący i nieszanujący wszystkiego, co pro-rządowe megafon. "
"Tuba propagandowa głównej partii opozycyjnej."
"Tendencyjnie dobierane wiadomości. "
"Bezustanna, monotematyczna i zazwyczaj nudna krytyka ekipy rządzącej i Donalda Tuska."
"Programy publicystyczne to ustawki, w czasie których wrogo i nienawistnie nastawiony do ekipy rządzącej dziennikarz rozmawia z gośćmi  zapraszanymi zawsze w proporcji 2 : 1 nie niekorzyść gościa reprezentującego stronę pro-rządową, który zostaje w bardziej lub mniej elegancki sposób zakrzyczany."
"Dziennikarze prowadzący nie dopuszczają do głosu zaproszonego reprezentanta ekipy rządzącej, przerywają mu w pół słowa, a w przypadkach drastycznych wręcz go krytykują za niepoprawne politycznie poglądy."
"Autorytety moralne i eksperci dobierani są z klucza pro-prawicowego."
"Większość dyskusji kończy się mniej lub bardziej prostacką kłótnią lub zawodzeniem i darciem szat w rejtanowskim stylu."
"I żadnej recepty na Polskę."
Kłamie pan po raz drugi! Raz gdy wygłaszał pan te brednie bez pokrycia, bo pasowały panu do kompozycji, z której jest pan zapewne niezmiernie zadowolony. Drugi raz gdy nazywa pan to formą. Trudno o ostrzejsze jechanie po medium. Zaatakował pan frontalnie jedyną odtrutkę w morzu dezinformacji, systematycznego kłamstwa i jedyną przeciwwagę dla przemysłu pogardy dla Polski i Polaków.
Owszem, formę też pan zaatakował:
"Siermiężny wystrój studia"
"cierpiętniczy sposób bycia dziennikarzy. Wszyscy obowiązkowo przaśni i smutni. "
"Dominujący nastrój to płaczliwe lub szydercze gorzkie żale."
Są to również ewidentne kłamstwa. Ktoś z komentujących o tym pisał więc nie będę się rozwodził.
Pan stworzył sobie obraz tego medium tak by był symetryczny dla mediów reżimowych. Jeśli nie zgadza się z faktami, to tym gorzej dla faktów.  Wszystko dla podbudowy swojego ego. Takie jest pana podejście. Dlatego nazwałem to ohydą.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 21:35

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na "moja notka dotyczy wyłącznie formy" KP 9.12.2013 16:14

Szanowny Panie,
Przykro mi, ale właśnie takie wypowiedzi, jak ta, którą właśnie Pan wyraził w swoim komentarzu przyprawiły i przyprawiają PIS-owi gębę partii niereformowalnych oszołomów.
Z Panem się nie da dyskutować. Jest Pan "ortodoksyjnym" pisowcem, a tacy właśnie sprawili, że partia Jarosława Kaczyńskiego przegrała kilkukrotnie z rzędu. I jak Panu podobnych będzie więcej, to przegra również i tym razem.
W wolnej chwili polecam lekturę mojej notki pt. "Take it easy! - list do ortodoksyjnych pisowców" - patrz:
http://salonowcy.salon24…
Pozdrawiam,
kp
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

19.12.2013 21:39

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "moja notka...

w odpowiedzi na takąż. Brak argumentów trzeba czymś przykryć, prawda?
Żegnam.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

19.12.2013 22:33

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Nie zniżę się do wycieczki osobistej

Czy Pan jest świadom tego, że zarzucił mi kłamstwo w poprzednim komentarzu. Więc Pan nie musi się do niczego zniżać, bo już się dostatecznie zniżył.
Pozdrawiam,
kp
PS. Polecam Panu lekturę notki Pani Elig pt. "Odgórne elity" - patrz:
http://naszeblogi.pl/430…
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

20.12.2013 00:54

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Nie zniżę...

jest prawdą to nie powinien pan mieć trudności z uzasadnieniem, bo nawrzucać to każdy wsiowy głupek potrafi.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

20.12.2013 09:30

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Jeśli cokolwiek co pan tu powypisywał na temat TV Republika

Oto jeden z przykładów. Proszę sobie obejrzeć powtarzany w kółko w TVR wywiad z panem Markowskim dotyczący protestu w krakowskim Teatrze Starym.
Choć protest był po stokroć słuszny, gdyż pan Klata dopuszcza się rzeczy haniebnych, to protest ten był przeprowadzony w sposób zawstydzający ze względu na jego formę - patrz moja notka pt. Opanowany Kaczyński i narwani aspiranci ( http://salonowcy.salon24… ).
Tymczasem w tym, co tu dużo gadać nudnym wywiadzie robi się z pana Markowskiego walecznego dysydenta, że nie powiem narodowego bohatera. A przecież na filmach z protestu, które można zobaczyć na you tube można zobaczyć jak było naprawdę (protestujący wdali się w pyskówkę z panem klatą, a kiedy zdecydowali się opuścić salę, młoda widownia biła brawo panu klacie i jego aktorom, a nie ekipie protestującej). A więc sama idea wywiadu jak najbardziej słuszna, natomiast forma jego przeprowadzenia drażniąca, szczególnie dla ludzi młodych, których ten wywiad raczej odstręczy niż przyciągnie (ciemne studio, atmosfera grozy, zwolnione tempo, irytujące tło, dziennikarz prowadzący mówiący tonem śmiesznie konspiracyjnym, rejtanowskie tony wypowiedzi udzielającego wywiad, fatalne zbliżenia, podpowiadanie przez prowadzącego udzielającemu wywiadu, co ma powiedzieć, niezdarne naprowadzanie itd itp).
Dlatego właśnie napisałem notkę o TVR.
Idea tej telewizji jak najbardziej słuszna, wykonanie jednak pozostawia wiele do życzenia, a momentami jest po prostu sztubackie.
Takich przykładów mogę podać znacznie więcej.
Pozdrawiam,
kp
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

20.12.2013 14:14

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Jeśli cokolwiek...

nieudanej próby zerwania spektaklu". Tak pan napisał w podlinkowanym tekście. Wie pan, ja jestem daleko, mógłby pan coś więcej powiedzieć na temat "organizatorów i wykonawców", bo ja miałem wrażenie, że jest to spontaniczna reakcja części widzów. Sam uczestniczyłem w spektaklach Teatru Współczesnego i z trudem wytrzymywałem przerabianie utworów znanych twórców na publicystykę GW, a szczególnie Witkacego, którego przerobiono bez zmrużenia oka na antywitkacego. W grobie musi przewracać się biedak. Nie zdobyłem się jednak na odwagę by wyjść i cierpiałem do końca.
Oczywiście opinie o wydarzeniu mogą być różne, a pan ma przywilej oceniania , że np "w nudnym wywiadzie robi się z pana Markowskiego walecznego dysydenta" i że forma drażni pana. Ja rozumiem że związek pomiędzy treścią a formą może pan uważać za nieistotny i że o robieniu ze sztuki, z kultury gnoju najlepiej opowiedziałby wesoły Romek z filmu Barei. Proszę tylko powiedzieć jak taka opinia przenosi się na ciężką artylerię, której pan tu użył. Nawet jeśli takich przykładów może pan podać znacznie więcej. Czyżby uważał pan, że tematy bulwersujące powinny zniknąć z mediów wraz z osobami które nimi przejmują się?
Przykład, który pan przytoczył dotyczy formy. Swoje fałszywe działo załadował pan także cięższym kalibrem, który wymieniłem na w pierwszej kolejności. Może jakiś przykład z tej półki?
goral

goral

20.12.2013 11:26

Rozumiem ,ze szanowny drrrr.posiada talent opiniowania najtrudniejszych tematow. W zwiazku z tym prosze skromnie o opinie w tym temacie: "Idze! Idze! Bajoku!!! Temat ten nawiazuje do wczesniejszych mych konsternacji jak "Moze wiec szlachetny laskawca ustosunkuje sie do innego tematu ,bezposrednio zwiazanego z tym tutaj prezentowanym.Dla przypomnienia ,mowi sie tutaj o "odgornych elitach" do ktorych sznowny pan (expert od etosu akademickiego i kodeksu etycznego Badziewicza) niewatpliwie rosci sobie pretensje. Prosze laskawie zaprezentowac wlasna opinie na temat "niewatpliwych elit" akademickich,ktore czy to w osobie szanownego drrrr. czy "profesorstwa akademickiego" trapi problem lustracji .A brak takowej przeszkadza zazywac w pelni owocow zasluzonej i naleznej slawy niejako "z urzedu". Mowi sie tutaj rowniez o autentycznosci i jakosci "Elit". Co prawda nie wskazuje sie kryteriow ,ktorym mialyby sprostac.Ogolnie wiec mozna przyjac ,ze jednym z glownych warunkow owych, ma byc "stara i dobra" etycznosc i moralnosc I tutaj inni i ja widze problem,w ktorego rozwiazaniu pan moze pomoc rozwiazac :)) lub wskazac cenna "akademicka" sugestie. Problemem tym jest do dzis nierozwiazane ,stosowanie przemocy seksualnej wobec studentow ,czy to na "uczelniach" czy Uniwersytetach w latach 1950-1995. O wystepowaniu tego zjawiska spotkalem sie przy okazji dyskusji na temat przemocy seksualnej wsrod kleru z roznych tradycji religijnych. W prywatnych rozmowach wskazywano na uprawianie tych gwaltow w mysl zasady "jak sie DA...to sie zaliczy".. Ofiarami byly glownie mlode studentki a i rowniez mlodzi studenci. Mialem nieszczesna okazja rozmawiac z ofiarami tychze praktyk. Mam wiec pytanie do drrrr. K Pasierbiewicza. Czy w ramch szeroko pojetego dobra spolecznego i akademickiego, temat ten powinien zostac naglosniony na skale ogolnopolska ? (tak jak w przypadku "ksiezy pedofilow" ) Czy powinna zostac powolana Komisja parlamentarna aby problem przestudiowac i dac zadoscuczynienie ofiarom ? Czy drrrr-y i profesorowie biracy udzial w tych gwaltach powinni zostac pociagnieci do odpowiedzialnosci ? Moze szanowny pan drrr. Pasierbiewicz zechce uzyczyc tutaj wlasnej opini na ten temat ?
Domyślny avatar

Figurant

20.12.2013 20:28

Dobrze że jest TV Republika a to że jest podejrzenie dotyczące powiązań Solorza z tą TV to i tak będziemy ją oceniać po programach i kto jest zapraszany.Publiczność w tym młodzież lubi towar ładnie opakowany .Skutek oglądają programy TV bez treści i programy radiowy w stylu RFM .Nie łudźmy się że młodzież angażuje się politycznie jak też większość obywateli i gdy główne media chwalą miłościwie panujących którzy opanowali stanowiska od Sołtysa do Prezydenta to pozostałe niszowe media się nie przebiją.TV Trwam od momentu powstania była atakowana prze GW Michnika podobno zwolennika demokracji i tak będzie z każdą niezależną telewizją ,radiem jak też gazetą które będą zwalczane przez panujących.Czytałem kiedyś GW bo miałem wstręt do dawnych prasowych wydawnictw Komitetów Wojewódzkich PZPR które przefarbowały się ale gdy GW zrobiła się Trybuna BIS to już jej treści nie trawiłem. Tygodnik "Wprost" gdy Redaktorem Naczelnym był Stanisław Janecki czytałem gdy zmieniono redaktora już nie ,tak samo z Neesweekiem gdy naczelnym był Wróblewski,Rzeczpospolitą do czasu wyrzucenia Czarka Gmyza bo odważył się napisać o trotylu - jak on śmiał.O tym jakie są media można ocenić po ich treści.Polacy w tej chwili są zniewoleni w zakładach pracy ,przez lokalnych kacyków i nikt się nie chce wychylać bo nie tylko narazi siebie a także rodzinę . Twierdzenie że TV Republika jest taka sama jak TVN bo robi to samo ale po prawej scenie politycznej jest krzywdzące Panie Profesorze.Dla mnie powinna być bardziej agresywna od TVN ale ja tam widzę np. słynnego Profesora Kika przedstawiciela lewicy i innych przedstawicieli a także z PO których też nie trawię.Poglądów co do PIS prezentowanych przez Ziemkiewicza i Warzechę także nie podzielam a także przedstawicieli rosyjskiej prasy że Prof.Nowak zmuszony był opuścić studio w programie Bronisława Wildsteina.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,500
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności