Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

O trzech takich, co chcą ukraść Polskę

Krzysztof Pasierbiewicz, 13.04.2013

Platforma się stacza po równi pochyłej, więc wczoraj wystąpiło w telewizji trzech tenorów nowej generacji, którzy w kontrze do żałosnego końca "ery zielonej wyspy", pod dumnie brzmiącym hasłem „Europa plus” ogłosili program na „zasobną, nowoczesną, proeuropejską i odpowiedzialną Polskę” .
 
Więc pozwólcie, że przypomnę, iż jeden z tych nowofalowych salonowców postępowych zasłynął z przedrzeźniania polskiego Papieża na ziemi kaliskiej, drugi przeszedł do historii, gdy narąbany jak stodoła z trudem łapał równowagę nad grobami pomordowanych Polaków w Charkowie, a trzeci zapisał się w pamięci rodaków, jak wymachując gumowym penisem uwłaczał publicznie powadze polskiej racji stanu wykrzykując w telewizji, że polski prezydent jest chamem.

Zgodzicie się chyba ze mną, że iście imponujący wysyp prawdziwków.
 
Jak widać nad Polską zawisła groźba renesansu subkultury disco polo i wynaturzonego lewactwa.
 
Więc pora ogłosić alarm dla Rzeczpospolitej!

Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
 
Post Scriptum
Mimo wszystko nie tracę nadziei, że tym razem Polacy okażą się mądrzy przed szkodą.
 
Patrz również:
„Salon III RP”
http://salonowcy.salon24.pl/376878,salon-iii-rp
 
 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12480
Domyślny avatar

Daf

14.04.2013 17:34

Dodane przez Leszek Witkowski w odpowiedzi na Przecietny polski wyborca.

Poniewaz Pan mnie tez w swoim komentarzu wymienia,wiec postaram sie tez odpowiedziec. Pana Profesora bardzo przepraszam "za wchodzenie w parade". Polska jest krajem wolnym (Niemcy - nie !), a jak z tej wolnosci nalezy korzystac, to jest to sprawa samych Polakow. Ja uwazam, ze o wyborach przesadza w Polsce niska frekwencja wyborcza (ca.45 %). Jezeli znaczna czesc obywateli nie idzie na wybory, to znaczy, ze partie polit. nie maja im nic do zaoferowania. Partia, ktora permanentnie przegrywa wybory (PiS) powinna sie zreformowac - miec wlasciwe propozycje dla wyborcow. W czasie ostatnich wyborow Polacy chcieli bezinteresownie pomagac (obserwowac) PiS-owi w roznych okregach wyborczych (glownie na zach. i poln. Polski ) - zostali przez pisowskich partyjniakow przegonieni ! Jest jeszcze jedna metoda, stosowana w krajach demokratycznych,calkowicie legalna: jezeli komus nie odpowiada PROGRAM zadnej partii, to idzie na wybory (jest rejestrowany) i glosuje NIEWAZNIE, tzn. wrzuca przekreslone karteczki do urny. Polska jest wolna od 23 lat, slamazarne i nieswiadome spoleczenstwo funduje sobie caly czas Dynastie Bolkow - dlaczego ? W Austrii jest osiem partii polit., kraj dobrze i oszczednie zarzadzany, wiec tez i wydatki na partie skrupulatnie kontrolowane - dlaczego w Polsce nie moze powstac nowa partia, z interesujacym dla spoleczenstwa programem ? Ruskie serwery, EU, Niemcy, Masoni, Grupa Bilderberga, Zydzi - wszyscy sa winni, wszyscy robia Polakom krzywde !!!???
Domyślny avatar

dogard

14.04.2013 18:21

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Pan Leszek Witkowski 16:21

u nas nowe partie jak mutanty, POwstaja bez przerwy,a i tak mamy ciagle tylko JEDNA, ktora powstala i jest jedyna znaczaca sila opozycyjna, bez udzialu sluzb specjalnych,krajowych czy kacapskich.Oczywiscie doklepywani sa do niej rozni zadaniowcy,ale to juz nie ma znaczenia.Sami sie wyautowali i b.dobrze.Inne partyjki to wydmuszki postkomusze, POwstale z woli agentury.POlszewia doskonalym przykladem.Leperra zgladzono aby mial swoj elektorat ten zaprzaniec penisowy.Nie znasz sytuacji ,wiec pozostan w krainie drugiego po stalinie zbrodniarza --hitler mu bylo.Wymienieni przez ciebie ,z pewnoscia nie sa zadnymi laskawcami--zwykli geszefciarze czy mocodawcy kanali antypolskich.
Leszek Witkowski

Leszek Witkowski

14.04.2013 19:24

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Pan Leszek Witkowski 16:21

Przepraszam, ale nie bardzo potrafie pojac logiki tego stwierdzenia. Wydaje mi sie, ze rzeczywistosc jest krancowo, czy tez odwrotnie inna. Niemcy (zachodnie) od 1945 roku prowadza wlasna polityke, zgodna z interesem narodu. Polska od 1944 roku zostala poddana okupacji sowieckiej. Trwala ona do tak zwanej Transformacji Ustrojowej w 1989 roku, ktora praktycznie pozostawila wladze w rekach komunistow. Przydentem zostal moskiewski janczar W. Jaruzelski, premierem Mazowiecki - slynny "Gruba Kreska". Dzieki tym wyborom i konsekwencjom decyzji wowczas podejmowanymi przez rzadzacych, wplywy moskiewskie w Polsce utrzymaly sie do dnia dzisiejszego. Wobec tych faktow nie moge wiec twierdzic, ze Polska jest krajem wolnym. Podlega naciskom UE, Rosji i Niemiec. Nalezy to dostrzegac. Pani stwierdzenie "Ja uwazam, ze o wyborach przesadza w Polsce niska frekwencja wyborcza (ca.45 %)" , stoi w wyraznej sprzecznosci w prawie bezposrednio po nim udzielanej poradzie: "jezeli komus nie odpowiada PROGRAM zadnej partii, to idzie na wybory (jest rejestrowany) i glosuje NIEWAZNIE, tzn. wrzuca przekreslone karteczki do urny." Aczkolwiek zgadzam sie z Pania jezeli chodzi wyciaganie wnioskow z przegranych wyborow i reformowania partii w zwiazku z bledami, ktore przesadzily o klesce, nie moge sie zgodzic z bojkotem czy oddawaniem niewaznych glosow w trakcie wyborow. Wlasnie to, jak Pani slusznie zauwazyle, stanowi jeden z kilku elementow przegranej. Dlaczego spoleczenstwo funduje sobie coraz to nowych agentow ? Moim zdaniem, wielka role gra. tu miedzy innymi, mozliwosc falszowania wynikow wyborow juz na najwyzszym poziomie - czyli podczs sumarycznego obliczania glosow. Tak uwazam i to podkreslam. "Ruskie serwery, EU, Niemcy, Masoni, Grupa Bilderberga, Zydzi ", - osobiscie nie lekcewaze tych poteznych sil i nie uwazam za rozsadne ich pomijanie, a nawet nie dostrzeganie. Serdecznie Pania pozdrawiam
Domyślny avatar

Kazmirz

14.04.2013 20:05

Dodane przez Leszek Witkowski w odpowiedzi na Polska jest krajem wolnym (Niemcy - nie !),

Polska nie jest wolnym krajem (tzw. Okragly Stol byl wielka przegrana Polakow - mimo ,ze wmawia nam sie inaczej) , demokracja jest czysto fasadowa (czy mozna w ogole mowic o niej przy 45% frekwencji hehe). A zagrozenie falszowania wyborow istnieje nawet w rozwinietych demokracjach (prosze przypomniec sobie chociazby reczne, powtorne liczenie glosow na Florydzie podczas wyborow Bush vs Gore) i lekcewazenie tego jest zwykla glupota. Wydaje mi sie , ze wszelkie proby naprawy kraju bez pociagniecia za soba milczacej masy Polakow spala sie na panewce. Naszym wrogom na reke jest niska frekwencja wyborcza (rozbicie Polakow) - latwiej wtedy o zwyciestwo (czysta matematyka) i o maly czy wiekszy przekret wyborczy.
Domyślny avatar

Daf

14.04.2013 20:41

Dodane przez Leszek Witkowski w odpowiedzi na Polska jest krajem wolnym (Niemcy - nie !),

Niemcy po 1945 r sa ciagle we wspolzaleznosci od USA i Anglii. Przeciez nawet nie maja konstytucji. Wlasnym wielkim wysilkiem dzwigneli kraj z ruin, znam wiele interesujacych historii, znam Niemcy b. dobrze - plan Marshalla to byly nisko oprocentowane kredyty, sa splacone a pieniadze leza w banku ! Od Niemcow powinni sie Polacy uczyc ! Naciski: Polska musi przeciez przestrzegac prawa EU. Niemcy to najwieksza potega gospodarcza w Europie, i najwiekszy platnik netto w EU - dlatego maja najwiecej do powiedzenia. Wybory: Bojkot nie, ale glosowanie NIEWAZNE- tak, jezeli komus sie wszystkie partie nie podobaja - ma takie prawo, wtedy jest wieksza frekwencja wyborcza. U nas jest teraz osiem partii i kazdy cos dla siebie znajdzie - frekwencja ca. 70 %. Partie polit. maja obowiazek SLUZYC spoleczenstwu, sa z podatkow ciezko pracujacych Polakow oplacane i ich ciagle wyzalanie sie (wTV TRWAM), lub przemowienia ("Prosze Panstwa, zwyciezymy"!) mozna sobie o kant d..y rozbic ! Bardzo przepraszam ! Polsce potrzebny jest madry i uczciwy rzad. Polska nie bedzie nigdy wolnym krajem, bez swiadomego spoleczenstwa, bez wzajemnego szanowania sie obywateli,bez prawdziwie pojetej solidarnosci i patriotyzmu. Prosze mi wierzyc, Polsce i Polakom nie zagrazaja ani Niemcy, ani EU, ani ci inni. Jaki by mieli w tym interes ? Polsce zagraza balagan i w tym balaganie robia zlote interesy np. rozni tzw. "inwestorzy", o ktorych czesto nikt w ich kraju pochodzenia nie slyszal. Radze stworzyc nowa partie z dobrym programem - to przeciez nie jest przestepstwo ? Jezeli tego nie bedzie, to wygra znow PO ! Pozdrawiam Pana serdecznie
Leszek Witkowski

Leszek Witkowski

14.04.2013 22:21

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Pan Leszek Witkowski 19:24

Zgadzam sie z Pania w ogolnym zarysie. Jednak trudno mi sie zgodzic z tym, ze Polacy powinni sie uczyc od Niemcow. W tym czasie, kiedy Niemcy, dzieki madrej polityce, uzaleznili sie od USA, uzyskujac olbrzymie kredyty zwiazane z planem Marshalla i mogli zbudowac najwieksza potege gospodarcza w Europie, Polska rzadzona przez rezydentow Stalina, zostala zmuszona do odrzucenia tego planu, mimo wstepnej jej akceptacji przez polski rzad. Dlatego w tym czasie, kiedy Niemcy zywiolowo odbudowywali swoja gospodarke u nas dalej trwala walka zbrojna z sowieckim najezdzca. Zasadniczo do 1956 roku, ale przeciez ostatni partyzant zostal zastrzelony w walce w roku 1963 ! Trudno uwierzyc, prawda ? Nie mielismy szans pojsc droga Niemiec, a tym bardziej sie uczyc od nich. Polska nie musiala by przestrzegac praw UE, gdyby prezydent Kaczynski nie podpisal Traktatu w Lizbonie. UE jest sztucznym tworem na skraju upadku i zasadniczo prawie wszyscy, ktorzy tam nie wstapili, wyniesli jakies z tego korzysci - chocazby mozliwosc decydowania samemu o wlasnych interesach, a nie wykonywania obcych decyzji, czesto sprzecznych z interesem panstwowym. Nie musze chyba wymieniac panstw doprowadzonych przez UE do regresji, a nawet upadku - poczynajac od Anglii i nie wymieniajac Polski. Wybory. Zarowno bojkot jak i oddawanie niewaznych glosow nie sluza zwyciestwu. Nie trzeba tego wyjasniac. Naturalnie, ze Partie powinny sluzyc spoleczenstwu, ale jest to mozliwe tylko w wypadku posiadania przez politykow minimalnej choc dozy honoru i etyki. Jak Pani widzi, w Polsce - dzieki negatywnemu doborowi (glupi, lecz posluszny) w ktorym biora olbrzymi udzial sprzedajne media, kreujace falszywych bohaterow, mamy to co mamy. "Polsce potrzebny jest madry i uczciwy rzad. Polska nie bedzie nigdy wolnym krajem, bez swiadomego spoleczenstwa, bez wzajemnego szanowania sie obywateli,bez prawdziwie pojetej solidarnosci i patriotyzmu" Swiete slowa ! To jest nam potrzebne jak woda do zycia. Jednak nie zgodze sie ze stwierdzeniem, ze Polsce "nie zagrazaja ani Niemcy, ani EU, ani ci inni." Znajomosc histori wskazuje mi na cos zupelnie przeciwnego. Szczegolnie przyjazn pomiedzy Rosja i Niemcami stanowi szczgolne zagrozenie dla nas. Powody od wiekoe sa takie same. Co do nowej Partii. Moglbym z czystym sumieniem poradzic Pani zainteresowanie sie Ruchem Narodowym i wspieranie tego ruchu. Uwazam, iz w nim tkwi, moze nikla, lecz jednak - nadzieja. Serdecznie Pania pozdrawiam.
Domyślny avatar

Daf

15.04.2013 06:21

Dodane przez Leszek Witkowski w odpowiedzi na Zgadzam sie z Pania w ogolnym zarysie

Bardzo sie ciesze, ze Pan w kulturalny sposob ze mna "rozmawia" ! Plan Marshalla: Podstawa rozwoju niemieckiej gospodarki byla ich pracowitosc i konsekwencja w realizacji celow, oraz rzetelne wspoldzialanie ich madrych rzadow. Chetnie ten temat rozwine. Plan Marshalla odgrywal w tym tez wazna role, ale nie najwazniejsza.. Kazdy kraj, nawet najmniejszy (Szwajcaria, Austria) ma silna armie i dobra wspolprace z sasiadami. To jest tez gwarancja bezpieczenstwa. Jaka armie ma Polska ? Tak zlej wspolpracy z sasiadami nie ma zaden innych kraj w Europie - te "opowiesci o III Rzeszy " i bluzgi tu na portalu nie przyczyniaja sie do tego. Niemcy maja wspolprace gospodarcza z Rosja, tzn. kupuja od nich surowce i sprzedaja im wyroby przemyslowe. Bywalam w Moskwie na targach przemyslowych i widzialam, co ruscy od nich kupuja i jak ta wspolpraca wyglada. Alez oczywiscie, ciesze sie ze Ruch Narodowy sie rozwija. Prosze jednak zauwazyc, ze "polskim zwyczajem" juz zaczynaja sie intrygi (np. niewlasciwa ideologia (!) - co jest oczywista bzdura). PS: Bardzo bym chciala, zeby Polska byla normalnym krajem, takim, jak Austria, Niemcy, Szwajcaria. Zyje juz od wielu lat za granica, nigdy do Polski nie wroce, nie mam tez zadnego interesu w dzieleniu sie z moimi Rodakami doswiadczeniami, jakie tu zdobylam. Jest mi tylko troche przykro, ze mnie polski plebs (desant z czworakow) tu tak atakuje. Jest mi tez przykro, jak widze jak sie tu wielu Polakow zachowuje. KATHARSIS - jest Polakom potrzebne ! Pozdrawiam Pana serdecznie
Domyślny avatar

Kazmirz

14.04.2013 22:42

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Pan Leszek Witkowski 19:24

Z takimi bzdurami to nawet trudno merytorycznie dyskutowac . Mieszkalem w Niemczech jakis czas ,ale to jest akurat malo istotne .Porownywanie Niemiec z lat piecdziesiatych do Polski obecnej to paranoja. A jezeli UE w obecnym ksztalcie nie jest zagrozeniem dla wolnosci mniejszych panstw ... to ja chyba zyje na innej planecie. Droga pani, jesli mowi pani o wspolzaleznosci Niemiec od USA I UK to chociaz przez kurtuazje nalezaloby wspomniec jeszcze Francje, a moze nawet i Rosje hehe .Nie zrobila pani tego , bo ta cala bajka o zaleznosci leglaby w gruzach =)) Niemcy poki co potrzebuja parasola ochronnego Ameryki. Inaczej mieliby male klopoty z Rosja, przed ktora czuja do dzis olbrzymi strach i na pewno byliby mniej.... demokratyczni. Sa jednak calkowicie suwerenni . Wolnosc obecnie to przede wszystkim suwerennosc gospodarcza i Niemcy buduja ja sobie nie ogladajac sie na nikogo , nawet na UE .Do czego jest im potrzebna socjalistyczna UE ,mozemy sobie latwo dospiewac ,ale wydaje mi sie ,ze to pania przerosnie, a ja nie mam zamiaru wyjasniac. Pani i tak pewnie wie swoje .W jakims sensie odpowiedziala sobie pani na zastrzezenia p. Leszka ,ale widocznie jeszcze tego nie zauwazyla.Balagan w Polsce jest ogromny (komus b. zalezy ,zeby tak bylo) , ale nasza "rybka" niestety psuje sie od glowy. Tak bylo i dalej tak jest - z historia sie nie dyskutuje (chociaz moze teraz i to jest mozliwe hehe). Pozdrawiam i b. prosze bez urazy. Patrzac zza Oceanu na to co wyprawia sie w tzw. UE i Polsce naprawde rece moga do ziemi opasc.
Domyślny avatar

Daf

15.04.2013 14:09

Dodane przez Kazmirz w odpowiedzi na No tutaj to pani troche przeholowala hehe

Troche wiecej wiedzy historycznej i kultury osobistej. Od 1945 r Niemcy nie sa suwerennym panstwem: http//www.youtube.com/watch?v=…
Domyślny avatar

Kazmirz

15.04.2013 16:36

Dodane przez Daf w odpowiedzi na @ Kazimierz 22:42

No comment =))

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,555,491
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: https://raskolnikow2.fil… Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: https://www.salon24.pl/u…
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: https://www.salon24.pl/u…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności