Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Nie ma wroga na prawicy

kokos26, 20.03.2013
Dynamicznie rozwijający się i coraz bardziej widoczny w polskiej debacie publicznej Ruch Narodowy to niewątpliwie wielka wartość dodana po prawej stronie sceny politycznej i szczerze mówiąc bardzo źle odbieram wyraźne pomruki niezadowolenia dobiegające ze strony PiS oraz środowiska Gazety Polskiej, kierowane właśnie w tamtym kierunku.
Szczególnie martwi mnie to, kiedy widzę, że do Ruchu Narodowego garnie się głównie dość radykalnie nastawiona i bardzo wartościowa oraz patriotyczna młodzież.

Uderzanie w taki potencjał to brak politycznej wyobraźni, głupota, albo, w co nie chce mi się wierzyć, walka o monopol na prawicy.
Jeżeli rzeczywiście głównym naszym celem ma być odwojowanie Polski i obalenie ciągle obowiązującego geszeftu zawartego przy okrągłym stole to wszystkich powinno obowiązywać bezwzględnie hasło, „Nie ma wroga na prawicy”, a naszym celem jest Wolna Polska wyrwana w końcu z łap tej kolaboracyjnej sitwy składającej się z komuchów i wytypowanych przez Kiszczaka „koncesjonowanych opozycjonistów”.
Niepokojące jest również to, że coraz bardziej widoczna i akcentowana jest odmienna droga, tak Piotra Dudy i „Solidarności”, jak i Ruchu Narodowego kończąc na PiS-ie z Gazetą Polską.

Jeżeli Panowie nie pójdziecie razem jedną drogą do zwycięstwa to Polacy rozliczą was z tego prędzej czy później.
Armia, która się kłoci i dzieli jeszcze przed decydująca bitwą to wybaczcie panowie, ale g…no nie armia.
Dla Ruchu Narodowego też mam przestrogę.

Przyjmijcie jako pewnik, że już od dawna trwają kombinacje operacyjne by zainstalować wam przywództwo jakiegoś odmłodzonego Bolesława Tejkowskiego, a  my będziemy bacznie się temu przyglądać i w razie ognia przestrzegać.
Co zaś się tyczy Warszawskiej Gazety i prób przyspawania jej do któregoś z ugrupowań prawicowych to radzimy jej lekturę rozpoczynać zawsze od motta zamieszczonego na tytułowej stronie i brzmiącego:
„Nie interesują nas partie lub te czy owe programy. My chcemy Polski suwerennej, Polski chrześcijańskiej, Polski – polskiej”

Artykuł opublikowany w ogólnopolskim tygodniku Warszawska Gazeta
Polecam moją nową książkę, "Polacy, już czas" ozdobioną rysunkami Arkadiusza "Gaspara" Gacparskiego, jak i poprzednią, „Jak zabijano Polskę”.
Sprzedaż: www.polskaksiegarnianaro…, United Express, Warszawa, ul. Marii Konopnickiej 6 lok 227, Tel. 502 202 900 


 
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 13099
Domyślny avatar

dogard

20.03.2013 13:10

jest ono wlasnoscia Zolnierzy Niezlomnych--TO ICH WLASNOSC HISTORYCZNA.w OBECNYCH CZASACH SZERMOWANIE TYM ZAWOLANIEM jest wyraznym naduzyciem, przeciez teraz chodzi o wybory partyjne.Wiec nie pisz czleku glupot.Mam rowniez uwage do gazety,ktora czytam od poczatku.Ostatnio wyraznie ustawia sie na rozrabiactwo polityczne prawicy, konkretnie chce kosztem PiS LANSOWAC SWOICH niby znakomitych liderow.Tak wiec panie kokos, wez swoich kompanow i potrzasnij nimi.Jedyna ,prawdziwa alternatywa dla nierzadow tuSSkoli jest PiS.WSPLONA LISTA WYBORCZA DO SEJMU I STARCZY.
kokos26

kokos26

20.03.2013 15:01

Dodane przez dogard w odpowiedzi na TO MOTTO nie jest wlasnoscia zadnej G.WARSZAWSKIEJ

Widocznie nieuważnie Pan czytasz, bo o tym, że PiS jest kluczem do zwycięstwa piszę do znudzenia od 8 lat. O jakim rozrabiactwie Warszawskiej Gazety Pan piszesz? O tym , że daje głos Grzegorzowi Braunowi, Bronisławowi Wildsteinowi na równi z członkami PiS?
Kto tu uprawia rozbijactwo? Czy czasami nie Pan. Może pan poda nazwiska tych "swoich" znakomitych liderów? Umieram z ciekawości..
Domyślny avatar

dogard

20.03.2013 15:59

Dodane przez kokos26 w odpowiedzi na dogard

nie kto inny tylko kumple panscy sacza od dosc dawna opcje narodowcow,zbawicieli prawicy--chyba sam nie czytasz dokladnie swojej gazety.Ja to robie od samego poczatku, niuansiki widoczne doskonale.Dobrze,ze sam jasno wykladasz proste sprawy --tylko PiS JEST SILA ZDOLNA DO OBALENIA POSTKOMUNY tuSSkolskiej..
marco.kon

Marian Konarski

20.03.2013 16:39

Dodane przez dogard w odpowiedzi na @kokos--to wasi liderzy, nie moi

Ale bez narodowców jest to NIE REALNE. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z tego jak duży jest negatywny elektorat PiS wśród młodzieży. Za sprawą światopoglądu wyznawanego i głoszonego przez przedstawicieli PiS. Musisz sobie zdawać sprawę jak młodzież ma wyprane mózgi, ale na szczęście oni już przytomnieją ale nie są w stanie przyjąć światopoglądu klerykalnego. Ponadto sprawa smoleńska. Moim zdaniem przedstawiciele PiS w swoich publicznych wystąpieniach powinni jak najmniej, a najlepiej wcale nie poruszać tego tematu. Aż do pełnego zwycięstwa, czyli ponad 50 % w wyborach w koalicji z narodowcami. To jest sztuka wygrywania. Nie ma innej opcji.
BHKaczorowski

BHKaczorowski

21.03.2013 00:58

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Też bym chciał, nawet bardzo, aby PiS zwyciężał w wyborach.

Panie Boze bron nas od przyjaciol , od wrogow sami sie obronimy !!!
kokos26

kokos26

20.03.2013 17:19

Dodane przez dogard w odpowiedzi na @kokos--to wasi liderzy, nie moi

Myślę, że to są uprzedzenia. Warszawska Gazeta daje głos wszystkim patriotycznym środowiskom i równie często cytuje Nasz Dziennik, Radio Maryja, Gazetę Polską, Sieci, ojca Rydzyka, a stałą rubrykę ma ksiądz Małkowski, nr 1 na esbeckiej liście księży do likwidacji. Pan proponuje zrobienie z Warszawskiej organu partyjnego nie widząc chyba, że publikują tam też parlamentarzyści PiS. Nikt nie neguje, że PiS jest w tej chwili jedyną liczącą się opozycją parlamentarną i wokół Jarosława Kaczyńskiego powinny skupić się wszystkie patriotyczne ruchy. Do odzyskania Polski jest potrzebne wielkie patriotyczne pospolite ruszenie, bo wygrana dwoma lub trzema punktami procentowymi nic nam nie daje. Tylko razem możemy pogonić to szemrane okrągłostołowe towarzystwo. Dla mnie jest to oczywiste, ale widzę, że nie dla wszystkich.
marco.kon

Marian Konarski

20.03.2013 14:03

Już od jakiegoś czasu zastanawiam się nad postawą części działaczy PiS. To odcinanie się od Ruchu Narodowego, to przemilczanie coraz gorętszej sprawy restytucji mienia pożydowskiego (chodzi o 65 mld. $), podtrzymywanie kursu proeuropejskiego jest dla mnie niepokojące. PiS powinien z otwartym sercem i ramionami popierać Ruch Narodowy jako koalicjanta wyborczego. Jak dotychczas to nie widać wyraźnego lidera Ruchu. Ten Ruch to na razie stan umysłu coraz większej części Polaków, zwłaszcza młodych. Tych Polaków którzy nie chcą emigrować. Polskim Narodem są ci którzy chcą zachowania polskiej państwowości, suwerenności politycznej i gospodarczej, rozwoju polskiej nauki i kultury, polskiego przemysłu w rękach Polaków. i to niezależnie od wyznawanego światopoglądu. Obecne podziały na lewicę i prawicę są anachronizmem. Co do PiS miałem i mam sporo zastrzeżeń natury światopoglądowej ale muszę przyznać że pisowcom jest najbliżej do narodowców. Jeżeli PiS nie wykorzysta tej szansy to już do końca świata będzie tylko dietetyczną opozycją z gwałtownie malejącym elektoratem.
kokos26

kokos26

20.03.2013 15:02

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na Nie ma wroga na prawicy. To prawda.

Dokładnie tak
Domyślny avatar

fritz

20.03.2013 14:15

Cytat: Armia, która się kłoci i dzieli jeszcze przed decydująca bitwą to wybaczcie panowie, ale g…no nie armia. *** Dokladnie tak. G... a nie armia, tylko banda warcholow. Bardzo sluszne ostrzezenie pod adressem "starej" prawicy i jej mediow. JK powinien moc rozmawiac z Ruchem Narodowym zwlaszcza ze nie mial najmniejszych problemow z wyborem stalinowskiego extremisty domagajacego sie smierci biskupow krakowskich w 1954 na 1. premiera, Mazowieckiego jako "umiarkowanego, polskiego" polityka. JK nie mial rowniez problemow z poparciej ubeckiego donosiciela bolka na prezydenta Polski zamiast np. Gwiazdy. Ostrzezenia jest konieczne pod adresem Ruchu Narodowego. Celem PiS jest Polska suwerenna i niepodlegla. To jest rowniez cel Ruchu Narodowego. Wspolnym wrogiem jest cala reszta w sejmie. Dlatego wrzucenia PiS do jednego worka z np. antypolskiem herr Tuskiem i PO reprezentujacymi niemiecka adminstracje na Polske jest przestepstwem. Roznicie sie np. w sprawie przynaleznosci do Uni. Bardzo dobrze, ze sie roznicie. Ale najpierw osiagnijcie zdecydowana wiekszosci w sejmie, a wtedy bedziecie sie wspolnie o to mogli martwic. Musicie jeszcze b. duzo rzeczy przemyslec, dwie prozaiczne ale b. wazna przyklady: 1.fiansowania partii. Antypolskie srodowiska, antypolska agentura rowniez na prawicy chce zniesc finansowanie partii. Oznaczaloby to sparalizowanie dzialalnosci politycznej partii opozyjnych. Zlodzieje, antypolska mafia maj zawsze wystarczajaco duzo srodkow przebicia sie, przeciez maja praktycznie monopol na TVNy a prasa w 85% nalezy do antypolskich niemieckich wlascieli wydajacych gadzinowki dezinformujace i oszukujace spoleczenstwo. 2. JOWy: Ta sama agentura propaguje JOWy umozliwiajace wrecz niewyobrazalne oszustwa przy liczeniu glosow. Nie dajcie sie nabrac !!!
kokos26

kokos26

20.03.2013 15:05

Dodane przez fritz w odpowiedzi na Bardzo dobry tekst.

"Roznicie sie np. w sprawie przynaleznosci do Uni.
Bardzo dobrze, ze sie roznicie.
Ale najpierw osiagnijcie zdecydowana wiekszosci w sejmie, a wtedy bedziecie sie wspolnie o to mogli martwic"
O to chodzi. Najpierw trzeba odzyskać Polskę, a dopiero później "pięknie się różnić"
Domyślny avatar

Basia

20.03.2013 14:19

Na świecie jest tylko dobro i zło. Wszyscy walczący z lewactwem i jego pochodnymi są Nam znani. Nie dajmy się podzielić!
kokos26

kokos26

20.03.2013 15:06

Dodane przez Basia w odpowiedzi na Zgadzam się z autorem całkowicie!

Podpisuję się pod tym i pozdrawiam
Domyślny avatar

gregoz68

20.03.2013 15:56

Drogi Autorze. Według mojej skromnej oceny nie ma w tym kraju realnego podziału na lewicę i prawicę. Jedyny realny podział jaki dostrzegam to podział na obóz patriotyczny i ten drugi. Nawet nie chce mi się go nazywać. Ten pierwszy nękany jest tym, co zawsze. Dokopać najbliższemu... czyli przykładowo: Łysiak gazpolowi (a pośrednio własnemu synowi i ew. nieboszczykom) a przewodniczący wspierany przez niezależnych estradowców... wszystkim... czyli realnie w przełożeniu na kartki wyborcze - PiSowcom. Ci drudzy też są podzieleni. Dziś słyszałem bodajże Iwińskiego z sld, który przekonywał w sejmie, że musimy zacieśniać przyjaźń polsko-sowiecką. Umacniać więzi kulturalne, pamiętać o trudnych decyzjach grudniowych, otwierać się na biznesmenów z Kaliningradu:) i stanowczo potępić Węgry. Ja wybieram się do Warszawy dziesiątego kwietnia i mam nadzieję, że zobaczę tam Pana [w co raczej nie powątpiewam], pana Dudę, Kukiza na estradzie z Pietrzakiem, może pana Bugaja, rozmodlonego Ziemkiewicza przy Katedrze i tak dalej...... głębokie szeregi kibiców/kiboli z całej Polski [tak naprawdę zapewne wystarczyliby sami legioniści] Podział na prawicę i lewicę zakończył Wrzesień żagwiący. Dosyć dawno to było. Pozdrawiam serdecznie!
Domyślny avatar

xena2012

20.03.2013 17:34

w telewizji gra starą zdartą płytą o okropnym PiS-ie i jeszcze gorszym Kaczyńskim?To jak ma wyglądać łączenie się prawicy jeśli już na wstępie eliminują PiS jako sojusznika.Wystarczy wspomnieć wypowiedzi pana Kukiza u Lisa,czy pana Dudy w TVN24-czym różnią się od dotychczasowych wypowiedzi polityków ?W koło Macieju jak w katarynce Kaczyński,PiS,Kaczyński ,PiS.Wiele mówią o odpolitycznieniu choć odnoszę wrażenie ,że już ktoś ich zagospodarował i nie jest to ten straszny Kaczyński,którego lekceważą w mediach tylko inne siły polityczne przebiegłe i bezwzględne.Po to Giertych robi teraz za narodowca.
marco.kon

Marian Konarski

20.03.2013 18:07

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na no to dlaczego,skoro RN jest taki super

Kukiz, Duda czy Giertych, a zwłaszcza on nie mają szansy na zagospodarowanie Ruchu Narodowego. Zerknij na to co pisałem poniżej.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.03.2013 17:43

"źle odbieram wyraźne pomruki niezadowolenia dobiegające ze strony PiS oraz środowiska Gazety Polskiej, kierowane właśnie w tamtym kierunku."
Jeśli mowa o pomrukach, to trzymajmy się może logiki i kolei rzeczy. Czy to nie Ruch Narodowy oraz Solidarność/Kukiz kierowały swoje pretensje do PiS? To PiS kierował pomruki w kierunku nieistniejącego jeszcze wtedy RN i Kukiz/Duda czy też było odwrotnie? Trzymajmy się pewnej logiki - tu da się zauważyć kolejność zjawisk w czasie. Zarówno RN jak i Kukiz/Duda próbują budować swoją pozycję w OPOZYCJI do PiS. Szczytem hipokryzji jest zarzucanie PiSowi złych intencji i rozbijanie jedności prawicy.
Co do Dudy i Kukiza...Kukiz zupełnie nie rozumie gdzie leży problem naszego kraju. Zmiana formy wyboru na JOWy to kosmetyka. Jedyną próbę zmiany stanu rzeczy w tym kraju podjął PiS w latach 2005-2007 i wiele wskazuje na to, że Lech Kaczyński zapłacił za to życiem(na marginesie - ta kwestia, Smoleńsk, niemal wcale nie interesuje RN i Dudy. Jeśli nie ma sprzeciwu względem zdrady narodowej i jest przejście nad nią do porządku dziennego, to jak z nimi budować "wolną Polskę"?). To co robi Duda i Kukiz to hucpa w najlepszym wypadku. W najgorszym - świadome/nieświadome kanalizowanie złych nastrojów społecznych..."kontrolowany przełom".
Co do RN - piszę to jako osoba utożsamiająca się z większością poglądów i pomysłów Romana Dmowskiego....Dopóki ruch narodowy w Polsce nie oczyści się z wpływów NDokomuny i romantycznej rusofili, nic nie da się z nimi zrobić dla Polski dobrego. Bunt przeciwko "zgniliźnie zachodniej Europy" nie wystarczy. Ruch narodowy nie ma dziś żadnej recepty dla Polski i odgrzewa się jedynie stare koncepcje sprzed 100 lat, zupełnie nieprzystające do dzisiejszych realiów. Grupa dzieciaków która może tylko zmarnować potencjał narodu.
marco.kon

Marian Konarski

20.03.2013 18:13

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Drogi autorze

Nie lekceważ tej grupy dzieciaków. To oni będą walczyć o swoją przyszłość. Tych dzieciaków trzeba koniecznie zagospodarować. To powinien zrobić PiS. Nie kto inny. Ale trzeba do tego mieć serce. A część PiS go nie ma. Nie chcę się powtarzać ale proszę zerknij na moje wypowiedzi poniżej.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.03.2013 23:55

Dodane przez marco.kon w odpowiedzi na A330

Wszystkiemu winien PiS? A może nie jest tak łatwo, jak się wydaje spoza sejmu? Młodzieży nie musi zagospodarować PiS - wystarczy, aby uczciwi narodowcy sami się oczyścili. Aby przestali wierzyć w romantyczną miłość do "braci słowian". Aby patrzyli na tradycję Żołnierzy Wyklętych/NSZ, a nie PAXu/Grunwaldu/LPR.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

20.03.2013 18:51

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Drogi autorze

skuteczności socjotechniki antypisowej, ale Duda doskonale wie co robi. To człowiek UBekistanu, nowy Bolek. Wystarczy prześledzić jego działania. Ciekawe byłyby kulisy jego wyboru na przewodniczącego. Choćby takie jakie znamy z ksiązki Pawła Zyzaka w przypadku wyboru Wałęsy w 1981 roku.  W tym najbardziej krytycznym dla Polski momencie, gdy kłamstwo smoleńskie o pijanym generale, infantylnym prezydencie i niepotrafiącymi latać pilotami osiągnęło apogeum. Po przejęciu "S" przez Dudę przy Polsce pozostało już tylko osamotnione Prawo i Sprawiedliwość, wykrwawione i rozbijane dodatkowo od wewnątrz. Duda wybrany dzięki kolejnemu odsmażeniu wyświechtanego frazesu o "odpolitycznienia związku" w ramach owego "odpolitycznienia" promował Tuska i Komorowskiego na obchodach 31 rocznicy powstania "S", nie zaprosił zaś wielkich bohaterów tego narodowego zrywu, w tym najwybitniejszych działaczy "S" jawnej i podziemnej, z Jarosławem Kaczyńskim, Antonim Macierewiczem, Jerzym Paubickim i wieloma innymi oponentami rządzącego z krótkimi przerwami układu ubeckiego. A działo się to tuż przed wyborami do Sejmu w 2011 roku, utrwalającymi zmiany zapoczątkowane w 2007 roku i przypieczętowane smoleńską zbrodnią.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.03.2013 23:57

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Kukiz-naturszczyk reaguje na bodźce, służy jako czujnik

O tym, że Duda może być "motorówką przywieziony" słyszałem również. O tym, iż władza będzie próbowała wyprowadzić ludzi na ulicę w kontrolowany sposób, zanim wybuchną sami, mówiono od dawna. Duda to podejrzany typ o dużych wpływach i ambicjach.
Domyślny avatar

nusatez

20.03.2013 19:02

Wystarczy poczytać sobie artykuły i komentarze na portalu narodowcy.net,żeby przekonać się jak to naprawdę wygląda.PiS i jego wyborców traktuje się tam jak wroga i przeciwnika,tak,że trudno spodziewać się współpracy.Sam przeżyłem szok gdy zacząłem czytać na tym portalu,bo pomimo,że głosuję na PiS,ale do narodowców odczuwałem sympatię(wdzięczność za pielęgnowanie tradycji Żołnierzy Niezłomnych,za patriotyzm).Tymczasem okazało się,że jestem częścią "okrągłostołowego układu " i trzeba mnie zwalczać.Nie wspomnę już o obrzydliwych komentarzach o Lechu Kaczyńskim.Chcę też przypomnieć,że portal niezależna.pl umieszczał rozmowy z panami Tumanowiczem,Winnickim i Bosakiem,reklamował Marsz Niepodległości i wykazuje duże zainteresowanie środowiskami kibiców,z których wielu pewnie jest związanych z narodowcami.Krytyczny artykuł napisany w GP przez pana Lisiewicza był ostrzeżeniem,które uwzględniając sytuację Polski nie jest wcale takie bezzasadne.To nie PiS, ale narodowcy rozpoczęli ten konflikt,wynika on właściwie z ich widzenia rzeczywistości.Podczas debaty w Hybrydach przedstawiciel PiSu opowiedział się za współpracą z RN ,natomiast pan Winnicki był przeciwny takiej współpracy.Moim zdaniem RN jest dopiero w powijakach,jeszcze w ogóle się nie sprawdził ,nawet nie wiadomo jaki jest jego program i sposoby dążenia do jego realizacji.Lepiej,żeby tworzyli swoje struktury i rozpoczęli pracę od podstaw ,bo krytykowanie PiSu nie jest żadnym programem i na tym niczego nie zbudują,a wręcz zaszkodzą Polsce.Zgadzam się całkowicie z pana opinią,że na prawicy konieczne jest współdziałanie,bo przeciwnika mamy bardzo silnego i sytuacja jest niezwykle trudna.@A330- dziękuję,celnie pan to ujął!
Domyślny avatar

Srebrna rosa

20.03.2013 20:34

"Przyjmijcie jako pewnik, że już od dawna trwają kombinacje operacyjne by zainstalować wam przywództwo jakiegoś odmłodzonego Bolesława Tejkowskiego " Innymi słowy, dzisiejszej SOWY.
Domyślny avatar

Emilian Iwanicki

20.03.2013 21:25

Hmm...Nawet jak sie pieknie nie poroznimy i wspolnie odzyskamy Nasza Polske to mocno obawiam sie co bedzie POTEM? Czy znow zafundujemy sobie "kociol" wiecznych sporow? I nawet nie zauwazymy jak stare sie skradac bedzie.Czy wreszcie zrozumiemy ze nawet 30 lat spokoju nie daje POKOJU?
Domyślny avatar

Srebrna rosa

20.03.2013 22:15

Dodane przez emilian58 w odpowiedzi na Czy prorok potrzebny?

Po efektach tej współpracy przed wyborami poznamy czy Obóz Patriotyczny pozostanie silny po zwycięskich wyborach.
Domyślny avatar

marekagryppa

20.03.2013 22:04

Zwykły zjadacz chleba może nie dostrzegać różnicy między PiS a PO, i wmachiwać siekierą na dwa kaczory co się dziobią. Od absolwenta politologii jakim jest Kukiz wymagam jednak czegoś innego.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
kokos26
Nazwa bloga:
„Drzewo wolności trzeba podlewać krwią patriotów i tyranów”
Zawód:
Publicysta Warszawskiej Gazety

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 241
Liczba wyświetleń: 5,602,408
Liczba komentarzy: 6,862

Ostatnie wpisy blogera

  • IMMUNITETY BZDETY KABARETY
  • TELEFONY, TELEFONY...
  • Pałka antysemityzmu traci moc

Moje ostatnie komentarze

  • "- któryś z blogerów porównał Rzeplińskiego ze słynnym warchołem i zdrajcą I Rzeczpospolitej, ze Stanisławem Stadnickim, Diabłem zwanym..." Jam ci to, nie chwaląc się, uczynił :) Pozdrawiam i…
  • Tekst ukazał się w "Warszawskiej Gazecie" w piątek 15 kwietnia. Gazeta do druku poszła w środę 13 kwietnia, a do redakcji tekst wysłałem 10 kwietnia.
  • Pani Zofio, Głowa do góry :) Ja też dałem się nabrać

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • "Sensacja" u Pospieszalskiego
  • Finansowy krach TVN, TVN24 i całego ITI?
  • ​Już czas na demonstrację siły!

Ostatnio komentowane

  • Es, Przypominać wszystkim publicystom , komentatorom , politykom poprzedniej ekipy rzadzacej i ludziom na nich glosujacym, to należy, ze banda tuska nie " dorwała sie do wladzy" jak piszesz, ale ta…
  • Grzegorz GPS Świderski, "w zamyśle ustawodawcy immunitet parlamentarny miał zapewniać swobodne działania posłom i senatorom oraz gwarantować im ochronę przed prześladowaniami politycznymi."Ogólnie można tak to nazwać, ale…
  • NASZ_HENRY, ..,,,.,., Trzeba "żebyśmy cały czas pamiętali jaka banda dorwała się w Polsce do władzy" 😡

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności