APEL: Mamy władzę - czemu jeszcze nie rządzimy?

Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem napisania artykułu, tak bardzo ważnego dla nas wszystkich, a dotyczącego WŁADZY, jaką posiadamy. Tak! Posiadamy realną władzę - ale jakoś ciężko nas zmotywować do tego, abyśmy ją wykorzystali. Łatwiej jest czekać na "innych" - na Kaczyńskiego albo innego Piłsudskiego na koniu, który nas "zbawi". A czemu nie zrobić tego samemu? Czemu nie pomóc Kaczyńskiemu i innym? Mamy realną władzę! Uprzedziła mnie Marzena Nykiel w swym artykule "Ile Urbana w Lisie, czyli kto jest naczelnym "Newsweeka"? Kolejna antykatolicka okładka nie pozostawia złudzeń. Czas na realny bojkot"

Cyt:

"Bezbożna prasa nigdy by nie doszła do takiego rozwoju, gdyby miliony katolików nie popierało wrogich Kościołowi i tzw. bezbarwnych pism i dzienników, czy to abonowaniem czy też współpracą"
- mówił na początku minionego wieku ludowy pisarz Wetzl.

Wystarczy prześledzić dyskusje, które toczyły się na przełomie XIX/XX wieku, by się przekonać, że wszystko, cokolwiek wymyślają dziś media głównego nurtu, dawno przerobili ich poprzednicy. Zmieniła się jedynie technologia. Intelektualna zgnilizna i cuchnąca pleśń ducha wciąż żywią się tymi samymi, lewackimi bakteriami.

"Cóż powiedzieć o narodzie, który płaci za własne poniżenie? Nie znajduję na to nazwy! A ta hańba ciąży na katolikach, obrażanych ciągle przez tysiące dzienników. Te pisma, które katolików bezwstydnie wyszydzają, drukuje się dla nas, katolików! Nie posyła się ich jednakże anonimowo w rodzaju paszkwilów, ale my sami je zamawiamy i za nie płacimy. Czyż można być więcej ślepym wobec tak groźnego niebezpieczeństwa?! A ta ślepota nasza staje się wprost zbrodnią, skoro się nie tylko przeciw temu niebezpieczeństwu nie bronimy, ale trzymając i czytając złe pisma, za obrazę i wyszydzanie wiary płacimy!"
- grzmiał o. Maksymilian Jan Maria Kolbe podczas V zjazdu katolików w Austrii.

Pani Marzena proponuje bojkot reklamodawców Newsweeka:

Co możemy zrobić? Rozpocznijmy bojkot reklamodawców "Newsweeka". Przestańmy kupować towary marek, które finansują poniżanie Polaków.
Pole do popisu jest ogromne, bo chętnych na wspieranie lewacko-liberalnych pism przybywa. W ubiegłym roku "Newsweek Polska" odnotował aż 100 proc. wzrost wpływów z reklam. Z danych Kantar Media wynika, że w sierpniu 2012 Newsweek skasował reklamodawców na ponad 4,5 miliona złotych, czyli aż dwa razy więcej, niż w sierpniu 2011, kiedy wpływy z reklam wyniosły 2 116 300 zł.
Widać więc wyraźnie, że linia prowadzona przez nowego naczelnego bardzo reklamodawcom odpowiada.

Czas na bojkot. Uderzenie w reklamodawców, poprzez ograniczenie zakupu ich towarów, to pierwszy krok. Kto zatem finansuje antykatolicką jatkę Tomasza Lisa? Lista firm wspierających dużymi reklamami najnowszy numer w kolejności alfabetycznej:

Alma - sieć delikatesów, należąca do Jerzego Mazgaja - jednego z najbogatszych Polaków,  blogera portalu Tomasz Lisa naTemat.pl.
Avon - międzynarodowy koncern kosmetyczny.
Krakowski Kredens - delikatesy, których właścicielem jest Alma Market.
Biedronka - dyskont spożywczy należący do portugalskiej Grupy Jeronimo.
BNP Paribas - bank z kapitałem francuskim.
Centrum Konferencyjno-Wypoczynkowe Campoverde
Empik - należący do prywatnej spółki inwestycyjnej Grupy Eastbridge z siedzibą w Luxemburgu.
Fly Emirates - linie lotnicze ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Ford
Hotel Haffner - własność Andrzeja Hassa z Trójmiasta, plasującego się w drugiej pięćdziesiątce najbogatszych Polaków, szarej eminencja pomorskiej lewicy, podejrzewanego o przywłaszczenie i przestępstwa karnoskarbowe.
Hugo Boss - niemiecka firma zaliczana do topowych marek. W ramach ciekawostek - w czasie II wojny światowej zatrudniała więźniów, szyjących mundury dla Niemców SS, SA, Wehrmachtu i Hitlerjugend. Projektantami czarnych mundurów SS byli prof. dr Karl Diebitsch i Walter Heck.
Lactima - producent serów z Morąga.
Lidl - dyskont niemiecki, którego właściciel Dieter Schwarz plasuje się w czołówce niemieckich miliarderów.
Max Factor - jedną z wielu marek firmy Procter & Gamble Co.
mBank - bank należący do BRE Banku, którego głównym udziałowcem jest niemiecki Commerzbank AG.
MILD - firma oferująca papierosy elektroniczne, wyłączny przedstawiciel korporacji Shenzhen Smoore Technology Limited.
Natureza.pl - sklep internetowy z naturalnymi kosmetykami produkowanymi przez niemiecką firmę Logocos Naturkosmetik.
Nescafe - marka należąca do szwajcarskiego giganta żywnościowego, koncernu Nestle.
Opel
Pracownia Czasu - dystrybutor zegarków szwajcarskiej marki Ulysse Nardin
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania - uczelnia założona przez prof. Jana Misiaka.

Bez rozpoczęcia konkretnych działań, nic się nie zmieni. Lewackich mediów, chcących wywołać obyczajową rewolucję będzie przybywać. Międzynarodowe koncerny będą wypierać z rynku rodzimą produkcję i niszczyć polski handel. Zanim dojdzie do nieodwracalnych zmian, zreformujmy swoją filozofię wydawania pieniędzy. Zacznijmy wspierać to, co naprawdę polskie.

Kilka słów ode mnie. Drodzy czytelnicy

- czy wiecie ilu nas jest? Wedle różnych szacunków od 25 do 30%...a może być jeszcze więcej, Mówię o liczebności szerokorozumianego "obozu patriotycznego"
- czy wiecie, co oznacza dla firmy spadek obrotów o 30%?

Być może nadszedł czas, abyśmy wzięli się w garść i zaczęli pomagać Kaczyńskiemu, PiSowi i pozostałym środowiskom, chcącym coś zmienić w tym kraju? Czemu czekać na ruch odgórny - zróbmy coś sami. Pokażmy, że nie jesteśmy w tym kraju gośćmi, ale GOSPODARZAMI. Mamy realną władzę - władzę WYDAWANIA PIENIĘDZY. Wydawajmy je tak, aby dawały korzyść NAM! Nie wspierajmy reżimu. Co możemy zrobić?

- BOJKOT o którym wspomina Pani Marzena Nykiel. Wybierzmy JEDNĄ firmę z listy...taką, która najczęściej reklamuje się w Newsweeku. Zbojkotujmy ją. Nie kupujmy jej usług/produktów przez 6 miesięcy.  Zobaczycie jak zachowają się pozostałe firmy, jeśli w formie PRZYKŁADU, pokażemy co myślimy o jednej z nich. Bojkotowanie wszystkich może być trudne - ale przykładowy bojkot jednej z firm da przykład pozostałym. Pokaże im, że z nami TRZEBA SIĘ LICZYĆ!

- PROMOCJA. Stwórzmy "Katalog patriotyczny"!. Jeśli "oni" próbują nas wykluczyć poza nawias, to weźmy ze sobą nasze pieniądze. Wydawajmy je tylko u tych producentów, którzy znajdują się na naszej "liście patriotycznej". Czemu karmić "wroga"? Swoje pieniądze i tak gdzieś musimy wydać - wydajmy je tak, aby zostały w naszym środowisku. Damy sobie radę SAMI - bez ich łaski! Tylko trzeba stworzyć odpowiedni "katalog patriotyczny" - bazę firm z obozu patriotycznego.

Proste? To jest poważna sprawa - mamy 30% siły nabywczej kraju! Oczywiście nie w każdym segmencie - wiadomo, że przysłowiowy "leming" ma więcej na wydatki niż przeciętny "moher"(to o nas, niech sobie mówią...). Ale oni wydają pieniądze na różne artykuły - tam gdzie możemy, wykorzystajmy swój potencjał!

KROK 1 - propagujmy te pomysły. Wklejajmy link do artykuł p. Nykiel tam gdzie się da! Wklejajmy link do niniejszego artykułu również. To nic nie kosztuje!

Zorganizujmy się. Pokażmy, że jesteśmy GOSPODARZAMI w tym kraju i to my DECYDUJEMY! Pomóżmy Polsce!

Ksawery Meta-Kowalski
 

Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika dogard

25-02-2013 [16:56] - dogard | Link:

od rezimowych mendiow, wszystkich doslownie.Nie kupowac,nie ogladac, nie klikac u nich--natychmiast spada im reklama i sprzedaz czy ogladalnosc.Nastepny krok to atak przez zaniechanie kupna wybranych firm, czy towarow. Zreszta kazde poczynanie pszynoszace im uszczerbek finansowy jest dobry.Faktycznie to tylko moze ich zniechecic do wspierania tuSSkoli.

Obrazek użytkownika Majk

26-02-2013 [00:16] - Majk | Link:

Jeśli ja bym miał robić bojkot to zrobiłbym podobnie do mojego poprzednika dogarda, następnie sprawdziłbym całe grupy kapitałowe (i osoby), które wydają pismo, żeby wiedzieć jakie mają biznesy. Te również bym bojkotował. A dopiero potem do reklamodawców.

Tak btw: niedawno było bojkot produktów agros-nova. skończył się chyba, bo nic nie słychać.