Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Wszyscy dali się nabrać na siniaki Tymoszenko

elig, 09.05.2012
Ta notka składa się z czterech komentarzy umieszczonych pierwotnie na blogu Janko Walskiego  /TUTAJ/:
  1)  Fragmenty życiorysu Julii Tymoszenko
wg. " Wikipedii"
"Ukończyła w 1984 studia ekonomiczne na uniwersytecie w Dniepropetrowsku[4]. Była działaczką Komsomołu. Po studiach pracowała jako ekonomista w przemyśle zbrojeniowym (Dnieprzańskim Zakładzie Budowy Maszyn im. Lenina). W 1988 razem z mężem, Ołeksandrem Tymoszenko, rozpoczęła prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Po uzyskaniu przez Ukrainę niepodległości ich firma negocjowała m.in. kontrakty rządowe. W latach 1996–1997 kierowała Zjednoczonymi Systemami Energetycznymi Ukrainy. (...)W wyborach prezydenckich w 1999 poparła Leonida Kuczmę, przystępując do proprezydenckiej większości. W grudniu 1999 objęła urząd wicepremiera Ukrainy w rządzie Wiktora Juszczenki. Od 2000 kierowała także rządowym komitetem paliwowo-energetycznym.(...) 24 stycznia 2005 została powołana na funkcję p.o. premiera Ukrainy. 4 lutego 2005 po zatwierdzeniu przez Radę Najwyższą objęła oficjalnie funkcję premiera. Została zdymisjonowana 8 września tego samego roku na skutek konfliktu z otoczeniem prezydenta. (...)W maju 2008 ponownie doszło do jej konfliktu z prezydentem, którego oskarżyła o blokowanie działań rządu przeciwko inflacji. Deputowani jej partii zablokowali trybunę w parlamencie, nie dopuszczając do wygłoszenia orędzia[7]. (...) W sierpniu tego samego roku ponownie doszło do konfliktu z otoczeniem prezydenta, które oskarżyło ją o zdradę interesów państwowych i działanie na rzecz Rosji."  /TUTAJ/ można przeczytać, ze; "W połowie lat 90. wchodzi do grupy oligarchów, jest menedżerem w Zjednoczonych Systemach Energetycznych (JESU), spółce handlującej gazem z Rosją. Rozpoczyna współpracę z Pawło Łazarenką, premierem Ukrainy w latach 1996-97, obecnie odsiadującym w Stanach Zjednoczonych wyrok za pranie brudnych pieniędzy. To wtedy Julia dorabia się milionów i zyskuje przydomek "gazowej księżniczki""
  Co z tego wszystkiego wynika?  Tymoszenko była komunistką, która po uzyskaniu przez Ukrainę niepodległości przekształciła się w typowego oligarchę.  Taka ewolucja nie była możliwa bez poparcia tajnych służb.  Jej aresztowanie wygląda raczej na epizod w walce gangów i mafii niż na prześladowanie szlachetnej opozycjonistki.  Po pomarańczowej rewolucji Tymoszenko walczyła stale z Juszczenką i była przez otoczenie tego ostatniego podejrzewana o konszachty z Rosją.
  Teraz sprawa Euro 2012 i tego całego "bojkotu". Jeśli impreza ta się uda, doprowadzi do zbliżenia Polski i Ukrainy, niezależnie od tego, co myślimy o Janukowyczu.  Sądzę więc, iż jest ona sabotowana przez rosyjską agenturę.  Ten nagły szum wokół Tymoszenko może być właśnie takim sabotażem.  Rzeczy nie zawsze  są takie, jakimi się na pierwszy rzut oka wydają.
Submitted by elig on 08/05/2012 - 00:57.
  2)  Dzisiejsza wiadomość:  "Szczyt w Jałcie odwołany"  /TUTAJ/.  KGB - ista Putin nie mógłby sobie wymarzyć lepszej wiadomości na rozpoczęcie swojego urzędowania.  Parę siniaków Tymoszenko /agentki?/ i taki tryumf.  "Obrońcy pięknej Julii" /do których obecnie zaliczają się: Palikot i Kolenda-Zalewska/ mają swój sukces.
Submitted by elig on 08/05/2012 - 13:00.
  3)  Nie, proszę Pana.  Polityka Niemiec i Rosji ma jeden ważny cel - nie dopuścić do utworzenia bloku państw Europy Środkowo-Wschodniej.  Zaczęło się to jeszcze na początku lat 90-tych, gdy Niemcy storpedowały plan Pentagonale /Polska. Czechy, Słowacja, Węgry, Jugosławia/ popierając separatystyczne dążenia Słowenii oraz Chorwacji, co skutkowało wojnami bałkańskimi.  Teraz musiały one dojść do wniosku, że szczyt w Jałcie może sprzyjać takim porozumieniom, wiec go storpedowały, wykorzystując jako pretekst sprawę Tymoszenko.
Submitted by elig on 08/05/2012 - 14:07.
  4)  He! he!  Następnego dnia po odwołaniu szczytu w Jałcie Tymoszenko "zakończyła głodówkę" i łaskawie dała się przewieźć do szpitala.  Ma się nią jakoby opiekować niemiecki lekarz.  Aleście się dali nabrać !!!  Przecież ta cała heca z "pobiciem" była dlatego, że "piękna Julia" nie chciała iść do tego szpitala.  Naprawdę nie warto angażować się w jej obronę.
Submitted by elig on 09/05/2012 - 10:00.
  Cóż można do tego dodać?  Chyba wspomnieć o dzisiejszym artykule Piotra Zaremby w portalu Wpolityce.pl  /TUTAJ/ pod wymownym tytułem: "Zaremba do zwolenników "przyciągania" Ukrainy: wierzycie w wejście do Unii kraju, w którym zamyka się byłych premierów?".  Widać, iz dziennikarz wierzy w to, ze politycy powinni stać ponad prawem.  Przy okazji wskazał jeden z powodów tej "obrony Tymoszenko".  Jest nim chęć zapewnienia politycznej elicie Europy nietykalności,
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21210
Domyślny avatar

Dorota M

09.05.2012 12:11

Najpierw trzeba mieć wiedzę a potem pisać felietony.
elig

elig

09.05.2012 12:28

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Co za bzdury

Proszę się podzielić ze mną swoją wiedzą.
Domyślny avatar

HENRY

09.05.2012 12:25

Jednak nie masz racji! Na Ukrainie toczy się rzeczywista globalna gra i nie o Tymoszenkę ani popijawę w Jałcie. Czy zmienisz zdanie dopiero jak Tymoszenkę odwiedzi seryjny samobójca ;-)
elig

elig

09.05.2012 13:10

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na MAŁO PRZEKONUJĄCE

Gra rzeczywiście się toczy.  Piszę o niej w mojej notce.  Co do "seryjnego samobójcy" - jest oczywiste, że jeśli Tymoszenko w latach 80-tych pracowała w zbrojeniówce, a potem została "gazową księżniczką" to musiała byc związana albo z GRU, albo z KGB.  Z uwagi na zbrojeniówkę to pierwsze jest bardziej prawdopodobne.  Ostatnio wielu ludziom z GRU przytrafiały się "wypadki", wiec i Tymoszenko może to spotkać.  Nawet jeśli tak się stanie, nie będziemy wiedzieli, czy była to zemsta Janukowycza lub kogoś innego, czy też mafijne porachunki, a może rywalizacja wywiadów.
Domyślny avatar

HENRY

09.05.2012 13:44

Dodane przez elig w odpowiedzi na @HENRY

to nie będzie rozstrzygający dowód. Czy przekonujący dla Ciebie będzie dopiero dowód taki, że Putin zostanie prezydentem Ukrainy tak jak carowie bywali królami Polski ;-)
Domyślny avatar

staruszek

09.05.2012 13:54

Dodane przez elig w odpowiedzi na @HENRY

Bo globalna się zakończyła z podpisaniem przez Rosję i Ukrainę umów wojskowych i o dzierżawie Krymu. Reszta to juz tylko gra pozorow i ewentualnie nie gra, ale rozgrywki między frakcjami wewnetrznej Ukraińskiej polityki. Taka sama gra jak miedzy naszą koncesjonowana opozycja i złym rządem. Rzeczy niezbędne w tzw. demokracji, ustalonej przy okrągłym stole.
Domyślny avatar

Helmut2044

09.05.2012 12:29

Komorowski też powołuje się na Wikipedię
elig

elig

09.05.2012 13:12

Dodane przez Helmut2044 w odpowiedzi na Wikipedia

Czyżby Pan uwazał, ze z tego powodu nie mamy prawa z niej korzystać?
Domyślny avatar

Helmut2044

09.05.2012 13:52

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Helmut2044

korzystać może każdy, ale czy jest ona wiarygodna?
Paczula

Paczula

09.05.2012 12:40

"Cóż można do tego dodać?  Chyba wspomnieć o dzisiejszym artykule Piotra Zaremby w portalu Wpolityce.pl  /TUTAJ/"
"TUTAJ" nie ma artykułu Piotra Zaremby, jest jego omówienie.
"Widać, iz dziennikarz wierzy w to, ze politycy powinni stać ponad prawem.  Przy okazji wskazał jeden z powodów tej "obrony Tymoszenko".  Jest nim chęć zapewnienia politycznej elicie Europy nietykalności".
Bzdura
elig

elig

09.05.2012 13:13

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Elig

Słowo 'bzdura" NIE jest argumentem.
Paczula

Paczula

09.05.2012 13:39

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Paczula

Jest stwierdzeniem faktu.
Napisałaś:
"Widać, iz dziennikarz wierzy w to, ze politycy powinni stać ponad prawem.  Przy okazji wskazał jeden z powodów tej "obrony Tymoszenko".  Jest nim chęć zapewnienia politycznej elicie Europy nietykalności"."
Piotr Zaremba tak nie uważa, a w każdym razie z jego teksu to nijak nie wynika.
elig

elig

10.05.2012 00:45

Dodane przez Paczula w odpowiedzi na Jest stwierdzeniem

Wynika już z samego tytułu  :)))
Domyślny avatar

HENRY

09.05.2012 12:44

I Ty mnie zbanowałaś ;-)
elig

elig

09.05.2012 13:14

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na @elig

????  Pana komentarz jest poniżej i odpowiedziałam na niego.
Domyślny avatar

HENRY

09.05.2012 13:45

Dodane przez elig w odpowiedzi na @HENRY

już myślałem, że jestem u @Coryllusa ;-)
Domyślny avatar

Supertramp

09.05.2012 13:04

Do niektórych nie dociera, że tu nie chodzi o Tymoszenko.
elig

elig

09.05.2012 20:17

Dodane przez Supertramp w odpowiedzi na hm

Oczywiście, ze chodzi o władzę nad Europa Środkową.  Pisze o tym w mojej notce.  Proszę czytać uważnie.
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 13:24

Też uważam że Jarosław Kaczyński a zwłaszcza Zbigniew Ziobro powinni gnić w lochu za zabójstwo Barbary Blidy.
elig

elig

09.05.2012 20:20

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Bezkarność polityków jest karygodna!

To nie tak.  Blida popełniła samobójstwo.  Nie ma co do tego wątpliwości.  Również prawda jest, że Tymoszenko podpisała umową gazową bardzo niekorzystna dla Ukrainy, a wcześniej przeszkadzała Juszczence, jak tylko mogła.  Taka jest prawda.
Domyślny avatar

ObserVer

09.05.2012 20:35

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Bezkarność polityków jest karygodna!

A ty POwinieneś gnić w ciemnym lochu za głuPOtę ... w twoim przypadku cięższą niż morderstwa seryjnego POfilnego samobójcy ...
Domyślny avatar

emma

09.05.2012 20:58

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Bezkarność polityków jest karygodna!

a od Kaczynskiego wara.
Domyślny avatar

Mercedes Bęc

09.05.2012 23:14

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Bezkarność polityków jest karygodna!

oraz za zburzenie wież WTC. Nie mam 100% pewności ale śmierć bohaterskiego NKWDysty gen. Świerczewskiego (Waltera) też mogła być spowodowana przez PISowców. Z socjalistycznym POzdrowieniem towarzyszu!!
Domyślny avatar

ASPAL

09.05.2012 14:29

Pani Tymoszenko winna wszak wiedzieć,że KGB czy GRU to nie harcerstwo,wypisać się z tego nie można,chyba że jest to równoznaczne z opuszczeniem tego łez padołu.A cała ta zadyma wokół Euro w piłce kopanej i Jałty(nomen,omen)jest na rękę Putinowi.Czy polskie umizgi do Ukrainy za prezydentury Kwaśniewskiego(i wcześniej),czy obecne karcące pohukiwania Komorowskiego(a raczej pomrukiwania),to jest robota spec służb Rosji.Ma nie być spokoju w Środkowej Europie i basta.Twardy,jednoznaczny i zdecydowany front tychże państw wobec mocarstwowych dążeń rosyjskich był by dla Putina co najmniej niewygodny.
elig

elig

09.05.2012 20:21

Dodane przez ASPAL w odpowiedzi na Pani Tymoszenko winna wszak

Zgadzam się.
Domyślny avatar

obserw.

09.05.2012 15:01

Kilka spraw: szczyt w Jałcie nie będzie służył żadnemu zbliżeniu państw Mittel-Europy, bo prezydent polski realizuje linię Rosyjską. To samo jest ze Słowacją post-komunistów. Tymoszenko, jako była komsomołka i komunistka... Osobisty wróg Putina, Chodorkowski, to zarówno były komsomolec jak i partyjniak, potem mega biznesmen, osadzony od paru lat w tiurmie. Żeby zostać biznesmenem i zarabiać na gazie należało najpierw być aparatczykiem, innych nie wpuszczali. Odkrywanie życiorysu Tymoszenko nie jest żadną rewelacją. A te kilka siniaków, na jakie daliśmy się nabrać? ... jak pani Elig pisze. Kilka siniaków to może jeszcze nic. Ale kilka lat w więzieniu, za malwersacje jakich dopuszczają się przecież obie strony walki politycznej, to jest kilka lat spędzonych w mamrze, czego Pani Elig nie życzę. Są to niedopuszczalne w Europie prześladowania polityczne, których soft wersję mamy w RP. Moim zdaniem z tą analizą jedzie Pani po wertepach - i to nie pierwszy raz. pozdr.
elig

elig

09.05.2012 20:25

Dodane przez obserw. w odpowiedzi na Jazda po manowcach

To prawda, że nie jest dobrze, jeśli za to samo Kowalski idzie do mamra, a Malinowski nie.  To nie znaczy jednak, że powinniśmy wypuścić Kowalskiego.  Trzeba zamknąć Malinowskiego.
Domyślny avatar

gość

11.05.2012 12:00

Dodane przez obserw. w odpowiedzi na Jazda po manowcach

masz rację
Domyślny avatar

bogus1200

09.05.2012 15:59

Jak można podawać informacje z Wikipedii?, to już jest kompromitacja
elig

elig

09.05.2012 20:26

Dodane przez bogus1200 w odpowiedzi na -

Można i wszyscy to robią.  Być może nie wszyscy się do tego przyznają.
Domyślny avatar

Secesh

10.05.2012 23:28

Dodane przez bogus1200 w odpowiedzi na -

uzyskane z innych źródeł.
Domyślny avatar

proletariusz

09.05.2012 15:59

dziś jest rocznica wyzwolenia Europy przez bohaterskich żołnierzy Armii Czerwonej, gdyby nie ich bohaterstwo i poświęcenie do dziś bylibyśmy niemieckim landem!
elig

elig

09.05.2012 20:27

Dodane przez proletariusz w odpowiedzi na może szanowna Pani napisze coś o rocznicy 9 maja?

Moja notka nie była na ten temat.
Domyślny avatar

ObserVer

09.05.2012 20:31

Dodane przez proletariusz w odpowiedzi na może szanowna Pani napisze coś o rocznicy 9 maja?

proletariusz, czy kompletny POstkomuszy idiota ... spadaj na onet komuszku i poucz się historii z innych książek niż do tej POry ...
Domyślny avatar

Darek

09.05.2012 21:04

Dodane przez proletariusz w odpowiedzi na może szanowna Pani napisze coś o rocznicy 9 maja?

takim niemieckim jak Holandia czy Belgia? Mowisz bohaterstwo? Bohaterstwo jest wtedy kiedy ma sie jakies wyjcie. A jakie oni mieli wyjscie gonieni przez bandy NKWD na rozkaz Stalina? Dla nas byloby lepiej gdyby wygonili Niemcow z terenu Rosji i poszli do domu. Amerykanie zajeliby Niemcy, a my bysmy sobie dali rade. Bez pomocy naszych "wyzwolicieli" ktorzy po "wyzwoleniu" nie chcieli sobie pojsc, tylko zajeli sie mordowaniem polskich patriotow.
Domyślny avatar

emma

09.05.2012 18:57

jak u Corrylusa.
elig

elig

09.05.2012 20:28

Dodane przez emma w odpowiedzi na zaczyna sie jazda bez trzymanki

Gorzej było, a chwalili  :)))
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 20:46

Dodane przez emma w odpowiedzi na zaczyna sie jazda bez trzymanki

A czego chcesz się trzymać?
Domyślny avatar

emma

09.05.2012 20:54

Dodane przez Gość w odpowiedzi na A czego chcesz się trzymać?

logiki.co niektorym jej brakuje.
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 21:37

Dodane przez emma w odpowiedzi na juz ja wiem czego mam sie trzymac

Lepiej trzymaj się kierownicy bo wówczas będziesz miał pewność, że pojedziesz po właściwym torze.
Domyślny avatar

emma

09.05.2012 21:45

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Lepiej trzymaj się kierownicy

skoro bez trzymania ma byc.
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 21:58

Dodane przez emma w odpowiedzi na kierownica jest mi zbyteczna

Wić obyś na tej drodze nie napotkał żadnej przeszkody i koleiny. No cóż, jeśli już tak się stanie to życzę szybkiego powrotu do zdrowia i nie tylko psychicznego. Taka przygoda może być dla człowieka wyjątkowo traumatyczna.
Domyślny avatar

emma

10.05.2012 12:32

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Wić obyś na tej drodze nie

ja zawsze daje sobie rade.
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 20:59

Ten życiorys jak wiele innych tzw. walczących o demokrację mówi sam za siebie. Jedno jest pewne! Nieudane mistrzostwa i przeniesienie ich do Polski to dezintegracja dla obu narodów. Bo jak wówczas zareagują mieszkańcy Ukrainy na taki werdykt? Po prostu zaczną nas nienawidzić, choć z taką decyzją zwykli Polacy nie mają zupełnie nic wspólnego. I to będzie nasza klęska, również klęska dla Europy, która ponoć tak bardzo szuka porozumień i integracji z innymi. Problem ma niestety podwójne dno, a jak nie wiadomo o co chodzi to niestety zawsze chodzi o .........!
elig

elig

10.05.2012 01:25

Dodane przez Gość w odpowiedzi na Ten życiorys jak wiele innych

Zgadzam się całkowicie.
Domyślny avatar

Gość

09.05.2012 21:24

1/ kim jest Janukowycz???? 2/ kim jest Juszczenko i Tymoszenko dla interesów Polski. 3/ Z kim Polska może stworzyć sojusz : z Janukowyczem czy z Obozem Juszczenko-Tymoszenko? 4/ Czy Jałta pod kierunkiem Janukowycza ma jakiś sens? 5/ Czy bojkot Ukrainy z powodu nieprzestrzegania praw człowieka z punktu widzenia naszych interesów jest ok czy nie jest? Nie pisz bzdur elig - ty naprawdęnie masz pojęcia o polityce- kilka ruchów naprzód trzeba myśleć elig.
elig

elig

10.05.2012 01:24

Dodane przez Gość w odpowiedzi na elig - znowu pieprzysz , wybacz

Wszyscy oni są ukraińskimi oligarchami związanymi z różnymi post sowieckimi służbami.  Juszczenko i Tymoszenko wychwalali morderców z UPA, Janukowycz tego nie robi.  Jeśli sojusz z Janukowyczem służyłby interesom Polski - należy go zawrzeć.  Spotkanie w Jałcie ma sens, bo może posłużyć zacieśnieniu więzów miedzy państwami Europy Środkowej.  Należy tylko starać się, by nie zostało zdominowane przez Rosję lub Niemcy.  W tej chwili bojkot Ukrainy naszym interesom nie służy.
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

09.05.2012 21:35

Może zamiast powtarzać, spróbuje Pani odpowiedzieć na te kontrargumenty, które już padły. Sporo ich było - mówię nie tylko o swoich wpisach. Inaczej kręcimy się w kółko.
Pozdrawiam,
JW
elig

elig

10.05.2012 01:29

Dodane przez Janko Walski w odpowiedzi na Wszystko to już Pani raz powiedziała.

Oczywiście, przecież w pierwszym zdaniu napisałam, że zebrałam do kupy cztery komentarze z Pana blogu.  One były właśnie polemiką z pańskimi poglądami.  Czy czytał Pan artykuł Macierewicza z najnowszej "Gazety Polskiej"?   Pisze on mniej więcej to co Pan i nadal jest to dla mnie zupełnie nieprzekonywujące.  Pisze o klęsce planów Związku Europejskiego w zupełnym oderwaniu od postawy USA, które MUSIAŁY to torpedować.  Twierdził, że Euro2012 miało się stać znakiem powrotu do polityki jałtańskiej z 1945 r.  Zupełnie bez uzasadnienia.  Pisze dosłownie "Z pewnością nam, gdybyśmy doprowadzili do bojkotu ukraińskiej części Euro i np rozgrywki zostały przeniesione do Niemiec czy też do Polski, ta decyzja pozwoliłaby odzyskać inicjatywę w polityce wschodniej i utrzymać rolę lidera prozachodniej polityki w tym regionie.".  To przerażające !!!  Czyim liderem mielibyśmy być?  Upokorzonej Ukrainy, czy innych państw, które właśnie przekonały się, co jest warta współpraca z nami?  Sukces Euro 2012 potrzebny jest przede wszystkim narodowi polskiemu  oraz ukraińskiemu, by się przekonały, że mimo fatalnych historycznych doświadczeń są w stanie pokojowo współpracować i świętować razem.  Taki był zamysł Lecha Kaczyńskiego.  Nic dziwnego, że zarówno Niemcy, jak i Rosja chcą ten projekt skompromitować.
  Zaczynam podejrzewać, że Jarosław Kaczyński, jak mu się to czasem zdarza, chlapnął bez zastanowienia o tym przenoszeniu finału do Warszawy, a teraz jego usłużny dwór próbuje dorabiać do tego głębokodupne uzasadnienia.  To niepokojące.
Domyślny avatar

Studentka:

10.05.2012 13:51

Dodane przez elig w odpowiedzi na @Janko Walski

Pani się zdarza i to coraz częściej. O jakim sukcesie Euro Pani mówi? On dawno pozostał tylko w marzeniach sprzed kilku lat. Jarosław Kaczyński, jako jedyny potrafił się przestawić, zaadoptować do zaistniałej sytuacji. Bojkot polityczny nie ma nic do rzeczy z "sukcesem" Euro, które się odbędzie ale bez udziału Vipów, i tyle.
elig

elig

10.05.2012 21:19

Dodane przez Studentka: w odpowiedzi na Studentka: Chlapać bez zastanowienia to raczej

To, czy będzie sukces, czy klapa - okaże się po imprezie.  Moim zdaniem Kaczyński niepotrzebnie się w to wmieszał.
Ewaryst Fedorowicz

Ewaryst Fedorowicz

09.05.2012 21:43

Abp Michalik też jest przeciwny temu nieszczęsnemu pomysłowi bojkotowania Euro na Ukrainie. Pożyteczny idiota, czy może od razu z grubej rury: agent ?

wiadomosci.onet.pl

A jeszcze cyrk z pokojowym Noblem dla tej miliardowej aferzystki:

wiadomosci.wp.pl

pozdrawiam!

EF

elig

elig

10.05.2012 01:27

Dodane przez Ewaryst Fedorowicz w odpowiedzi na Droga Elig, ma Pani oczywiście rację :-)

Cieszę się, iż jesteśmy tego samego zdania.
Domyślny avatar

A.S.

09.05.2012 21:46

Ja również uważam,że miejsce Tymoszenko jest w więzieniu i mam nadzieję,że za podobne winy znajdzie się tam m.in. Waldemar Pawlak jak i Gromosław Czempiński,o Tusku nie wspominając.Naiwność wielu wypowiadających się jest wręcz przerażająca - pijane dzieci we mgle!Tymoszenko sprzedałaby was wszystkich za nowe stringi.
Domyślny avatar

kris przybysz

09.05.2012 22:47

Juszczenko i Tymoszenko to promotorzy i miłośnicy ludobojców z UPA. A Julia to jak słusznie zauważa elig przedstawicielka antynarodowej (ukraińskiej) mafii złodziei zwanych oligarchami. Siedzi jej mistrz Lazarenka niech posiedzi i ona. Skąd u blogerów tyle miłości i litości do polityków którzy w bezwzględny sposób okradli i okradają miliony biednych Ukraińców oraz Polaków żyjących na Ukrainie. Jak chociażby te dwie samotne ubogie Polki mieszkające w biednym, drewnianym domu, tuż obok Okopów Świetej Trójcy gdzie kiedyś była granica II Rzeczypospolitej.
Domyślny avatar

HENRY

10.05.2012 08:57

Te Pani rozważania mają sens jedynie przy założeniu, że Janukowicz jest bardziej europejski niż Tymoszenko czego ja osobiście nie widzę ;-)
elig

elig

10.05.2012 10:06

Dodane przez HENRY w odpowiedzi na O ILE

Moim zdaniem, oni są po jednych pieniądzach.  Wydaje mi się, że to tamtejsi biznesmeni i nawet wielu oligarchów prze w kierunku Unii, bo chce tam robić interesy.
elig
Nazwa bloga:
elig-emerytka

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 3, 035
Liczba wyświetleń: 14,064,767
Liczba komentarzy: 23,391

Ostatnie wpisy blogera

  • Rosyjskie szantaże
  • "Gra Imperiów" nr 16. W pogoni za wydarzeniami
  • Sieroty po COVIDZIE

Moje ostatnie komentarze

  • Może to dzięki mojej notce???
  • Dosłownie przed chwilą YouTube przywrócił szopkę.  Przez kilka godzin była jednak zablokowana.
  • Czy można go tu wrzucić?

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Upadek Solidarnej Polski
  • Dlaczego obalono rząd Jana Olszewskiego?
  • Czemu Żydzi nienawidzą Polaków? Spotkanie z dr Ewą Kurek

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Może sami nimi jesteśmy😓
  • Jabe, I z pandemią, i z gospodarką po pan­demii RZĄD  po­radził sobie doskonale. Pandemia kosztowała życie tysięcy osób, które akurat na tę chorobę nie cho­rowały. Gos­podarka sypie się. Rząd domaga…
  • sake2020, A Pan w tym ,,chłamie'' jaki ma głosik? Nie wygląda Pan na zdrowomyslącego tylko prowadzonego za raczkę przez opozycję.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności