Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Oddamy Wam Polskę!

Grzegorz GPS Świderski, 18.02.2023
Kon­fe­de­ra­cja roz­po­czę­ła kam­pa­nię wy­bor­czą. Ich głów­nym ha­słem w tej kam­pa­nii to: „Od­da­my Wam Pol­skę”. Pol­ska to kraj, któ­ry je­st oku­po­wa­ny przez pań­stwo. So­cjal­de­mo­kra­tycz­ne pań­stwo ode­bra­ło Po­la­kom swo­bo­dę go­spo­dar­czą, wol­no­ść oso­bi­stą i wła­sno­ść pry­wat­ną. Kon­fe­de­ra­cja dą­ży do zdo­by­cia wła­dzy, po to, by to Po­la­kom od­dać.



  Pol­ska nie na­le­ży obec­nie do Po­la­ków. Pol­ska na­le­ży do biu­ro­kra­tów, urzęd­ni­ków, za­mor­dy­stów, oku­pan­tów. Prze­kręt ko­wi­do­wy nam to naj­wy­raź­niej uzmy­sło­wił. Wła­dza zmu­si­ła nas do sie­dze­nia w do­ma­ch, za­ka­za­li cho­dze­nia po uli­ca­ch, za­mknę­li la­sy, ogra­ni­czy­li biz­nes, do­pro­wa­dza­jąc wie­lu do ban­kruc­twa. Na­wet od­dy­cha­nie Wam utrud­ni­li, na­ka­zu­jąc cho­dzić w ma­secz­ka­ch, choć to bar­dzo nie­zdro­we! Mo­gli to zro­bić, bo oni, urzęd­ni­cy, po­li­ty­cy rzą­dzą­cy, Pol­skę po­sia­da­ją — więk­szo­ść ma­jąt­ku je­st wła­sno­ścią pań­stwa, lub je­st przez nie ści­śle kon­tro­lo­wa­na, a służ­ba zdro­wia i edu­ka­cja je­st wpro­st w ich brud­ny­ch urzęd­ni­czy­ch ła­pa­ch. Po­wo­li na żą­da­nie mię­dzy­na­ro­do­wy­ch ge­szef­cia­rzy za­mie­nia­ją so­cja­li­zm w sanitaryzm.

  Ja o tym wszyst­kim pi­szę od lat. Pań­stwo nas nisz­czy. Kult pań­stwa, ta nie­mo­ral­na sta­to­la­tria, nas utrzy­mu­je w bie­dzie. Te­go oku­pan­ta nie da się znisz­czyć si­łą, prze­mo­cą, ja­kąś re­wo­lu­cją, bo zwy­cięz­ca zdo­bę­dzie jesz­cze więk­szą wła­dzę do znie­wa­la­nia. Dla­te­go trze­ba re­wo­lu­cję prze­pro­wa­dzić tak, by zdo­być wła­dzę de­mo­kra­tycz­nie, tak by Po­la­cy za­gło­so­wa­li za tym, by od­zy­skać Pol­skę, a po­tem wła­dza się sa­mo­ogra­ni­czy, od­da zdo­by­ty ma­ją­tek, prze­sta­nie nas znie­wa­lać. Pry­wa­ty­za­cji nie zro­bi się na si­łę, Po­la­cy mu­szą naj­pierw chcieć być wol­ny­mi wła­ści­cie­la­mi.

  Nie­ste­ty so­cjal­de­mo­kra­ci z PiS, PO, SLD, PSL i in­ny­ch par­tii, dzie­dzi­cząc socjalistyczne pań­stwo po oku­pan­ta­ch ze­wnętrz­ny­ch, tak bar­dzo nas zin­dok­try­no­wa­li, że nie wy­obra­ża­my so­bie ży­cia bez pa­na, któ­ry się na­mi opie­ku­je. Więc mu­si­cie naj­pierw zro­zu­mieć, że na wol­no­ści je­st le­piej, że wła­sno­ść pry­wat­na je­st lep­sza, że tyl­ko wol­ny ry­nek po­zwa­la na bo­ga­ce­nie się, a wte­dy wy­bierz­cie na swo­ich pa­nów ty­ch, któ­rzy z nie­wo­li was uwol­nią.

  W nad­cho­dzą­cy­ch wy­bo­ra­ch trze­ba ko­niecz­nie za­gło­so­wać na Kon­fe­de­ra­cję. Głos od­da­ny na każ­de in­ne ugru­po­wa­nie bę­dzie gło­sem za utrzy­ma­niem pań­stwa w obec­nym sta­nie, a za­tem utrzy­ma­niem nie­wo­li, za ugrun­to­wa­niem to­ta­li­ta­ry­zmu, za­mor­dy­zmu i cen­zu­ry, za utrwa­le­niem nie­mo­ral­ne­go so­cja­li­zmu.

  Ży­je­my te­raz w okre­sie mię­dzy­prze­krę­to­wym, tak jak Po­la­cy, któ­rzy od­zy­ska­li nie­pod­le­gło­ść w po­przed­nim wie­ku, ży­li w okre­sie mię­dzy­wo­jen­nym – mię­dzy Pierw­szą a Dru­gą Woj­ną Świa­to­wą. My ma­my już Pierw­szy Prze­kręt Świa­to­wy za so­bą, ale po­nie­waż świet­nie się udał, skutecznie nas ograbili, to bę­dzie ko­lej­ny. Je­śli nic w Pol­sce nie zmie­ni­my, je­śli zo­sta­wi­my u wła­dzy so­cjal­de­mo­kra­tów z PiS, je­śli wła­dza się zmie­ni na so­cjal­de­mo­kra­tów z PO, SLD, PSL czy in­nej Le­wi­cy, to na­stęp­ny, Dru­gi Prze­kręt Świa­to­wy, nas jesz­cze bar­dziej do­bi­je, jesz­cze bar­dziej wy­trze­bi, okrad­nie na jesz­cze więk­szą ka­sę.

  Pań­stwo to na­rzę­dzie do ro­bie­nia prze­krę­tów fi­nan­so­wy­ch. Wszyst­kie me­cha­ni­zmy, któ­re dzia­ła­ją w pań­stwie, słu­żą te­mu, by nas wy­zy­ski­wać, okra­dać, zbie­rać ha­ra­cze, oszu­ki­wać i znie­wa­lać. Te me­cha­ni­zmy trze­ba znisz­czyć, zli­kwi­do­wać i od­dać Pol­skę Po­la­kom. Tyl­ko Kon­fe­de­ra­cja do te­go dą­ży.

Grzegorz GPS Świderski
t.me/KanalBlogeraGPS


Ta­gi: gps65, Polska, Konfederacja, konwencja wyborcza

PS. Tu całość konwencji Konfederacji "Nowe Otwarcie" rozpoczynającej kampanię wyborczą:
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 2840
AŁTORYDET

AŁTORYDET

18.02.2023 16:37

Jak możecie oddać Coś, czego nie macie? To śmierdzi komunizmem! Oni też chętnie obiecywali coś. co do nich nie należało.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.02.2023 16:41

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Jak możecie oddać Coś, czego

Konfederacja dąży do tego, by zdobyć władzę w socjalistycznym państwie po to, by tę władzę oddać ludziom, by już nie rządziła socjalistyczna władza, ale by każdy rządził swoją własnością, którą teraz władza odbiera. Obecna władza socjaldemokratów z PiS, a poprzednio z PO, PSL czy SLD nie chce oddawać ludziom własności, którą konfiskuje, ale demokratyczny ustrój przewiduje możliwość zastąpienia jej. Więc Konfederacja demokratycznie zastąpi obecną władzę i odda ludziom ich własność.
sake3

sake2020

18.02.2023 17:23

Jak zwykle dużo wielkich słów i lejącego się patosu.Rozumiem ,że wygracie te wybory z procentami pozwalającymi na samodzielne ,,oddawanie nam Polski''.Co jeśli jednak nie do końca zwycięska Konfederacja będzie musiała wejść w koalicję? Może bowiem okazać się tylko przystawką rezygnującą ze swoich ambitnych planów.Nienawiść do PiS-u tak dotąd pokazowo lansowana przez Konfederację by przypodobac się opozycji okaże się niewystarczająca. Inwektywy o reżimie pisowskim,czy brudnych łapskach trzymających wszystkie dziedziny życia  nie znajdą być może uznania a jadu okaże się zbyt wiele..Zaś ideały i nośne hasełka o oddaniu Polski nie spodobają się starym wyjadaczom z PO. Przecież Polska jest dla nich nie dla Polaków.I trzeba się będzie jakoś do tego korytka dopchać zapominając o tych Polakach.I chyba szyblo zapomnicie.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

18.02.2023 19:08

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Jak zwykle dużo wielkich słów

"I trzeba się będzie jakoś do tego korytka dopchać"
Chodzi o to korytko, za pomocą którego teraz PiS wyzyskuje Polaków? PiS się do korytka już dopchał i z niego żre już 8 lat. I to miałby być powód głosowania na PiS, a nie na Konfederację? Bo jedni już kradną, a drugim się insynuuje, że też będą? Lepsi ci, którzy już nas okradli na dużą kasę, niż ci, którzy mogą zająć ich miejsce i głoszą, że zlikwidują te stanowiska pozwalające okradać, tak?
sake3

sake2020

18.02.2023 19:51

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na "I trzeba się będzie jakoś do

No tak ,reklamując siebie trzeba uderzyć w innych,nawet jeśli są to argumenty wydumane.PiS tak znowu tyle nie żre a zrobił dużo pomimo błędów i trudnej sytuacji.Czy aby wy jesteście tacy święci i kryształowi? Odpowiedź można znaleźć w wypowiedziach pana Dziambora który od was odszedł.Tyle,że was z Dziamborem poróżniła rzecz całkiem prozaiczna-miejsca na listach wyborczych a nie różnice w spojrzeniu na Polskę.Celem waszym jest zdetronizowanie PiS ale niechęci do partii Hołowni czy PO nie widać.Czyli dopuszczacie myśl o koalicji z PO.Nie przeszkadza wam korupcja w PO, niekończące się afery PO,doktryna  Neumana,samowola Grodzkiego a jako jedyne źródło patologii widzicie tylko PiS?.To jest uczciwe?.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.02.2023 18:36

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na No tak ,reklamując siebie

Tak, w rozłamie Dziambora chodziło o całkiem prozaiczną kwestię, o miejsca na listach wyborczych. A różnice między PiS i Konfederacją są ogromne. PiS to socjaldemokraci, wyznają i wdrażają w Polsce destrukcyjną ideologię, a Konfederacja dąży do obalenia tego ustroju gospodarczego, który realizują. PiS zniewala i okrada ludzi, a Konfederacja chcę zdobyć władzę, by oddać ludziom ich własność i władztwo nad nią, którą PiS odebrał. PO jest dokładnie taka sama jak PiS, to też socjaldemokraci i też tym Polskę niszczyli i okradali, gdy rządzili. To, co robi PiS i PO nie jest uczciwe, bo oni stosują terror, by ludzi grabić.
sake3

sake2020

21.02.2023 18:55

Dodane przez Grzegorz GPS Ś… w odpowiedzi na Tak, w rozłamie Dziambora

Zdaje się,że rozłamów w KOnfederacji będzie więcej,bo wynikło teraz wyrzucenie. z partii pana Bąkiewicza.Nie znam szczegółów,to nie moja sprawa ale czystki mają zapewne umocować przywództwo Bosaka i Mentzena. Oczywiście wiem,że Konfederacja różni się od PiS choćby programowo, ale uważam za krzywdzące insynuacje pod adresem PiS. Konfederacja dość ściśle pracowała z PO ,nawet niejaki Nitras tą ,,współpracą '' się chwalił .Zadziwiające,że mozna współpracować z takim indywiduum jak Nitras.Ja już bodajże na poprzednim blogu postawiłam pytanie czy wierzycie w taką wygraną by samodzielnie rządzić? Przypuszczam,że nawet jeśli zdobędziecie sporo to i tak trzeba będzie wchodzić w koalicję z PO.Jak pan to widzi? Nie będzie przeszkadzała arogancja,złodziejstwo PO i jej przystawek?
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

21.02.2023 19:45

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na Zdaje się,że rozłamów w

To są wierutne kłamstwa. Konfederacja nigdy nie współpracowała w PO ani z żadnym Nitrasem.
Tlenożerca

Tlenożerca

18.02.2023 17:38

Walka o wolność wymaga stosowania coraz silniejszych środków psychotropowych 🤣🤣🤣
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

22.02.2023 12:27

Dodane przez Tlenożerca w odpowiedzi na Walka o wolność wymaga

A kto takie stosuje?
Ijontichy

Ijontichy

18.02.2023 19:13

Ogłoszenia i reklamy wyborcze są płatne!!! Ile płacicie Naszym Blogom za reklamę i za BANER W MEDIACH???
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

18.02.2023 19:33

Dodane przez Ijontichy w odpowiedzi na Ogłoszenia i reklamy wyborcze

Komentarze pod moimi notkami są płatne — kosztuje to 10 zł za słowo. Więc proszę o przelew 170 zł na konto: 89 1140 2004 0000 3602 8209 1248.
juur

juur

18.02.2023 19:45

„Od­da­my Wam Pol­skę” to ładne nawiązanie do klasyki:
Zagłoba: - Ofiaruj, wasza dostojność, królowi szwedzkiemu w zamian Niderlandy. Pan starosta nie namyślał się długo (...) i palnął na całą salę po łacinie: - A ja ofiaruję jego szwedzkiej jasności Niderlandy!"
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

22.02.2023 19:41

Dodane przez juur w odpowiedzi na „Od­da­my Wam Pol­skę” to

Konfederacja dąży do tego, by zdobyć władzę i dopiero wtedy odda ją Polakom. Teraz oczywiście tego zrobić nie może, bo władzę zawłaszczył PiS, który Polaków hoduje jak bydło.
Domyślny avatar

Valdi

18.02.2023 19:55

Tak, tak ... Świerszcze, wymieranie, zakaz samochodów itd itp Najpierw trzeba postraszyć (niekoniecznie my to musimy zrobić - wystarczą kierujące się tym samym interesem grupy). Potem na mównicę wchodzi MENTZEN i oznajmia nam że nas uratuje ...
Tacy jak on już byli .... Mnie osobiście najbardziej przypomina Mussoliniego. Grubasek o silnie zarysowanej szczęce.
Oczywiście jest różnica - Mussolini choć plótł bzdury był niezależnym politykiem, Mentzen jest kukłą sił życzących jak najgorzej Polsce.
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

23.02.2023 13:04

Dodane przez Valdi w odpowiedzi na Tak, tak ... Świerszcze,

To jest niemerytoryczny atak ad personam będący elementem czarnego pijaru politycznego. Takie komentarze pisze załoga należąca do formacji farmy trolli zakładanych przez przeciwników politycznych. "Valdi" to ksywka jednego z wielu botów należących do takiej farmy. Warto to zapamiętać. Tu opisałem pozostałych, którzy na tym portalu działają: https://naszeblogi.pl/64…
sake3

sake2020

26.02.2023 10:33

@Grzegorz Świderski.........Program partii Dobra Nadzieja w swym programie ma krytyczny stosunek do poczynań Rosjan i liebertiańskie podejście w kwestiach społecznych i gospodarczych. Partia Wolnościowcy Dziambora już po rozłamie i odejściu z KOnfederacji głosi-jesteśmy de facto liebertianami. pozostajemy skrajnymi wręcz wolnorynkowcami z podejściem liebertiańskim, mamy krytyczny i inny niż Konfederacja stosunek do Rosji Dlaczego mając identyczne poglądy z Wolnościowcami i powielając je partia Dobra Nadzieja pozostała w łonie Konfederacji.?
Grzegorz GPS Świderski

Grzegorz GPS Świderski

28.02.2023 15:33

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Grzegorz Świderski........

Wszystkie partie wchodzące w skład konfederacji nie tylko mają krytyczny stosunek do poczynań Rosjan na Ukrainie, ale też uważają Putina za zbrodniarza wojennego i uważają, że trzeba go za to postawić przed międzynarodowym trybunałem. Wszystkie partie Konfederacji są konserwatywno-liberalne, nawet Ruch Narodowy. Wszystkie te partie popierają austriacką szkołę w ekonomii, która wyjaśnia zalety wolnego rynku. Wszystkie opowiadają się za minarchizmem. Libertatrianie to tylko frakcja w partii Nowa Nadzieja. Partia "Wolnościowcy" jest też partią minarchistyczną, a zatem popiera państwo minimalne, ale wyszła z Konfederacji z powodów sporów personalnych, z powodu wygórowanych ambicji trzech jej założycieli. Poza Konfederacją jest też partia "Libertarianie", partia "Możemy" i jeszcze kilka innych małych partii mających poglądy libertariańskie. Wszystkie te partie mają po kilku, kilkunastu członków i nie mają nawet szans zarejestrować list w wyborach do parlamentu. A Konfederacja ma już 9% w sondażach. Dlatego wszyscy wolnościowcy powinni głosować na wolnościowych kandydatów wystawianych przez partię Nowa Nadzieja, bo tylko oni mają szanse dostać się do Sejmu. Będzie takich wielu do wyboru.
Grzegorz GPS Świderski
Nazwa bloga:
Pupilla Libertatis
Zawód:
Informatyk
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 253
Liczba wyświetleń: 652,897
Liczba komentarzy: 4,561

Ostatnie wpisy blogera

  • Algorytmy psują młodych. Moderatorzy blogów psują starych
  • Kończy się epoka głupich algorytmów!
  • Szanta z prądem pod mieczem

Moje ostatnie komentarze

  • Ty zakładasz, że pieniądz jest systemem rozliczeniowym, który wymaga domykania obiegu. Ja twierdzę coś bardziej podstawowego: pieniądz jest towarem. Jego wartość i podaż muszą wynikać z wolnych…
  • Twoje ujęcie opiera się na założeniu, że istnieje coś takiego jak matematyczny, apolityczny bilans obiegu pieniądza, który można zaprojektować jak termostat: neutralny, automatyczny, niewywołujący…
  • To ciekawa sugestia. Rzeczywiście może być tak, że za Mentzenam stoi Bosak.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Przekop nie dla żeglarzy!
  • Wojna dla opornych. W punktach
  • Komentarze na naszych blogach

Ostatnio komentowane

  • sake2020, Ależ pana wątroba boli, że Karol Nawrocki był kandydatem obywatelskim. Sylimarin dwa razy dziennie i przejdzie i z wagi pan zleci.
  • Jabe, Och, obywatelskim, czyli mianowanym przez prezesa jednym z pisowców, to by nie był.
  • sake2020, Bosak wycofał się z wyborów prezydenckich,bo wiedział,że za Trzaskowskim stoją wszystkie partie z Koalicji,zagranica,media,armia celebrytów i ludzi kultury.Nie chciał ryzykowaćJako kandydat nie…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności