Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Chamska bezczelność, bolszewickie wybory

jazgdyni, 05.11.2020

Za komuny to było bardzo proste, co zresztą niedawno pokazały nam wybory na Białorusi.
Wybory, święto demokracji, wygrywał zawsze człowiek, czy ugrupowanie, wskazani przez KC – Komitet Centralny, a konkretniej BP – Biuro Polityczne, z pięknym wynikiem oscylującym zazwyczaj w obszarze 80 – 99% i wszyscy byli zadowoleni, nikt nie protestował.
Ludzie wiedzieli, cały naród wiedział, że w państwie totalitarnym, a komuna nie dopuszczała innego modelu sprawowania władzy, wybory to pic na wodę, ściema, taki idiotyczny rytuał uwiarygodniający prawo do rządzenia.
W komunistycznych wyborach głos obywateli nie miał nigdy żadnego znaczenia.
Polityka to sprawa brudna. Wiedzą to już małe dzieci. Często niewiele różni się od gangsterskich mafii. Jeżeli ktoś jeszcze ma wątpliwości, to niech patrzy dobrze na właśnie toczący się proces Sławomira Nowaka.
Lecz polityka komunistów to dopiero mafia. Gdy obala się kolejnego komunistycznego notabla, to natychmiast trzeba zablokować jego bankowe konto w Szwajcarii, albo na Kajmanach. I to konta na grube miliony ukradzionych narodowi dolarów.
Warto jeszcze dodać małą dygresję wskazującą klasyczną komunistyczną albo bolszewicką bezczelność.
W Rosji, zgodnie z tamtejszą demokratyczną (a jakże!) konstytucją prezydentem można być tylko przez dwie kadencje. Zazwyczaj 10 lat. Ale ruski satrapa Putin lubi być prezydentem, więc gdy 10 lat jego władzy zbliża się do końca, robi rzecz najprostszą – zmienia konstytucję tak, że już prezydentem może być dożywotnio. Zawsze go przecież wybiorą z wynikiem 99,8%.
Po to właśnie jest komuna, by premiować chamską bezczelność, bezprawie i sobiepaństwo.
*****
Mija właśnie 6 miesięcy, gdy 8 maja, zgodnie z Konstytucją RP i decyzją marszałka Sejmu, miały się odbyć wybory prezydenta kraju. Sytuacja wówczas była ciężka i nietypowa, bo świat właśnie ogarnęła zaraza nieznanego wirusa i praktycznie nikt nie wiedział, jak groźne jest to i jak prawidłowo reagować.
Władza kraju mimo wszystko starała się te wybory przeprowadzić praworządnie i lege artis. Jednocześnie, zdając sobie sprawę ze zdrowotnych niebezpieczeństw dla społeczeństwa, szukała rozwiązań, które nie narażałyby obywateli na utratę zdrowia w procesie głosowania. Całkiem słusznie wybrała metodę głosowania korespondencyjnego po przeanalizowaniu możliwości organizacyjnych i technicznych. I nawet rozpoczęła przygotowania do takich wyborów.
Teraz proszę sobie przypomnieć, jaką wówczas hucpę rozpętali komuniści i jaki wrzask temu towarzyszył.
Piszę komuniści, a w rzeczywistości była to cała, tak zwana totalna opozycja plus narodowcy (którzy zasadniczo powinni być w "opozycji do opozycji" totalniaków, ale dziwnie zawsze się z nią zgadzają). Jednakże prym w tym proteście wiodły: Platforma Obywatelska i lewica (nazwę zmieniają tak często, że nie wiem dzisiaj, która nazwa jest odpowiednia). Oba te ugrupowania, jak bardzo chcieliby się zamaskować, jakie twarze by pokazywali, to i tak wiadomo, że to pełnokrwiści komuniści, jedni spod znaku Lenina, drudzy Marksa i Spinellego.
Osobiście ten cały światowy ruch lewacki, który właśnie usiłuje opanować naszą planetę i stworzyć nam globalny kołchoz, albo kibuc, nazywam neo-komunizmem, albo krypto-bolszewizmem. Historia pokaże, jak w przyszłości naukowcy nazwą tę pseudo ideologię.
Tak, czy inaczej, ci nasi polscy lewacy – neo-komuniści, zmusili wówczas władzę państwa, przy ogromnym wrzasku i manipulacjach, do przeniesienia daty wyborów i zmiany procedury głosowania.
Lecz Bóg sprawiedliwy czuwał i nic im to nie dało, a zmieniony w trakcie konwencji wyborczej (sic!) kandydat i tak przegrał.
A my, skromni obywatele mieliśmy piękny pokaz, jak po 30 latach niby obalenia komunizmu w Polsce, jest on ciągle żywy i z chamską bezczelnością, oszukując, manipulując i łamiąc prawo, usiłuje dopiąć swego.
*****
W tej chwili obserwujemy podobne, komunistyczne manewry wyborcze w USA, gdzie kandydat demokratów, nieciekawy człowiek, Joe Biden, usiłuje krętactwem, oszustwem i właśnie bezczelnością, wygrać wybory prezydenckie.
Obserwowałem sporo wystąpień, w tym dwie debaty prezydenckie z udziałem Joe Bidena, albo Sennego Józia, jak go nazywają w Ameryce i bardzo nie podobał mi się jego wyraz twarzy i pewna wyższość i pogarda, jaką demonstrował. Wyglądał tak, jakby myślał: - Po co te całe gadanie, uśmiechy i machanie łapką, jak i tak wybory już mam wygrane.
Tu znowu mała dygresja.
Kiedyś, w latach 50-tych i 60-tych, Amerykanie dobrze zdawali sobie sprawę czym jest komunizm. Wiedzieli, że to ideologia barbarzyńska, anty-demokratyczna i destrukcyjna dla każdego narodu. Pod nosem mieli Castro i Che Guevarę, a za wielką wodą ruskich i Chińczyków, więc dobrze widzieli, co to jest. Walczyli więc, jak tylko mogli, by komunizmu nie dopuścić do siebie.
Niestety, komunizm to choroba chroniczna. Nawet nie na dziesięciolecia, ale na wieki. I co ważne, jak się chwilowo osłabiony komunizm dopadnie, to trzeba go zniszczyć do cna, wypalić żywym ogniem. Jak się tego nie zrobi, mając nadzieję, ze sam zdechnie, to wtedy mamy to, co dzisiaj widzimy w Polsce.
Nie udało się Amerykanom położyć tamy komunizmowi i dzisiaj sytuacja jest taka, że, w amerykańskim systemie dwu-partyjnym, partia demokratyczna jest bardzo mocno komunizmem skażona, żeby nie powiedzieć, że jest to właściwie partia komunistyczna. Więc jako taka, wiadomo, że będzie korzystać ze wszystkich gangsterskich i barbarzyńskich metod, jak oszustwo, kłamstwo, potwarz, prowokacja, czy korupcja, opracowanych na Kremlu, czy w Pekinie.
Nie zamierzam tutaj idealizować przeciwników – partii republikańskiej sugerując, że w niej nie zdarzały się przypadki korupcji, czy szantażu, lub innych nieuczciwości, oczywiście były tam też zawsze, napisałem przecież powyżej, że polityka jest brudna, jednakże republikanie w USA nie uczynili z tej komunistycznej, przestępczej taktyki działania głównego modus operandi bycia w polityce.
*****
W amerykańskich wyborach prezydenckich 2020, już w marcu wszystkie przygotowania i plany wzięły w łeb.
Atak COVID19 na Stany Zjednoczone był tak niespodziewany i tak wielki, że nie zdołano wypracować mądrych i bezpiecznych procedur wyborczych. Prezydent Trump, jego sztab i doradcy nieco zaspali na początku, łudząc się nadzieją, że epidemia nie rozszaleje się również na terytorium Ameryki. Nie wiem, kto tak głupio doradzał tam, bo gdyby chociaż błyskawicznie zastosowali metody z zaprzyjaźnionej przecież Polski, mając na dodatek znacznie potężniejsze środki i moce, to prawdopodobnie amerykańska epidemia nie osiągnęłaby takich rozmiarów i nie byłoby takich strat.
Wówczas reelekcja Donalda Trumpa w listopadzie (podobnie jak reelekcja Andrzeja Dudy w maju) była by spacerkiem słoneczną promenadą. Ale niestety tak się nie stało. Sytuacja była zbyt dynamiczna i nieprzewidywalna.
A krypto-bolszewicka, anty- Trumpowa koalicja w Stanach, obejmująca nie tylko partię demokratyczną, ale również wiodące i opiniotwórcze media, jak telewizja CNN, czy gazetę New York Times (NYT) i większość pozostałych koncernów medialnych, także hollywoodzkich (i nie tylko) celebrytów, gdzie taki Robert De Niro, skądinąd świetny aktor, lecz jak widać, niezbyt mądry i sfanatyzowany, mówił o swoim prezydencie: - "Donald Trump jest idiotą. Ma krew na rękach..."; a także republikanie i Trump mieli przeciwko sobie wiele federalnych i stanowych instytucji, czego najbardziej drastycznym wyrazem jest niechęć FBI do prezydenta i oczywiście, że w takim układzie stany takie, jak Pennsylvania, gdzie władzę sprawuje gubernator z partii demokratycznej (Tom Wolf), a cały stanowy aparat administracyjny, prezydenci miast, również należą do demokratów, można było się spodziewać wzorcowych komunistycznych przekrętów i kombinacji przy wyborach.
Epidemia w Stanach i związane z tym niepokoje społeczne dawały demokratom fantastyczne sposobności do nielegalnych manipulacji, w oparciu o zasadę – "W mętnej wodzie i rak ryba". Największy obszar do oszustw wyborczych, w szczególności w zaprzyjaźnionych stanach, z demokratyczną władzą, stworzył bardzo niedoskonały, opracowany ad hoc, system głosowania korespondencyjnego. Typowi Amerykanie są narodem bardzo mobilnym i to na wielkim obszarze. Statystyki podają, że typowa amerykańska rodzina zmienia miejsce zamieszkania sześć razy w życiu. Więc należy się spodziewać, że pod konkretnym adresem mieszkało wielu różnych ludzi. I na dodatek w USA nie ma obowiązku meldunku.
Błędem podstawowym systemu korespondencyjnego był taki drobiazg, że pakiety wyborcze były dostarczane na konkretny adres, a tam odbierał je aktualny lokator, przy okazji biorąc 10 innych pakietów, bo tyle rodzin akurat przed nim tam mieszkało. A dostawca kart wyborczych – listonosz, czy kurier, nawet nie żadał podpisu odbioru i nie zabierał martwych kart poprzednich lokatorów.
A jeżeli teraz ten lokator, co dostał pakiet kart, był śliskim demokratą, albo żądnym zysku chytrusem, bo byli tacy, co te zbędne pakiety odkupowali, to możliwość tworzenia fałszywych głosów wyborczych była ogromna i niemożliwa do łatwego wyśledzenia.
Wyobraźmy sobie, że Janusz Kamiński w ciągu ostatnich 4 lat zatrzymał się i pomieszkał w Nowym Jorku, potem sobie pobył w Chicago, następnie wybrał się do ukochanego San Francisco, by na końcu wylądować na słońcu w Miami Beach. Oczywiście jest on pełnoprawnym obywatelem USA. Co się teraz dzieje?
Na wszystkie cztery adresy, miejsca pobytu Kamińskiego w ostatnich latach, przychodzą cztery identyczne karty do głosowania. Przyzwoity i myślący następny lokator pod tym każdym adresem, albo drze taką kartę na kawałki i spala w kominku, albo odsyła Komisji Wyborczej z wypisanym flamastrem na karcie napisem – Mr. Kamiński już tu nie mieszka.
Nie sądzę, żeby nawet 10% korespondencyjnych kart wyborczych zostało tak potraktowanych. Większość bezmyślnie w worku plastykowym została wyrzucona na śmietnik, albo oddana/odsprzedana rozpuszczonym przez mafie chłopaczkom, którzy od drzwi, do drzwi odwiedzali domy i zbierali niepotrzebne karty, dostarczając je swoim bossom, a ci komitetom wyborczym demokratów. Lub też wygrzebywali karty na śmietnikach.
Ja nie zmyślam tego scenariusza i ja nie fantazjuję. Wiele takich konkretnych faktów jest stwierdzonych i siły prawne właśnie starają się coś z tym zrobić.
Donald Trump i jego sztab wyborczy obudzili się i pojęli ogrom możliwych manipulacji gdzieś we wrześniu, gdy już nie można było zatrzymać biurokratyczno – pocztowej machiny. Ze zgrozą zrozumieli, że już nie będą to zwykłe wybory i będą potrzebne sądowe rozstrzygnięcia. I będzie potworny bałagan.
A najprawdopodobniej – demokraci i Joe Biden są zdolni i gotowi do sfałszowania wyborów, gdy sytuacja będzie tego wymagała.
Teraz – 5 listopada 2020, godzina 06:00, ważą się jeszcze wyniki wyborów w czterech stanach. l chociaż Biden zadeklarował, że już w dwóch z nich – Michigan i Wisconsin wygrał, to Trump podważył te rezultaty i zgłosił do ponownego przeliczenia. I tak zapewne będzie cały dzień.
Ja też jestem pewien, że demokratyczne lewactwo w tej chwili fałszuje wyniki na potęgę.
W Philadelphii. Która jest główną bazą lewactwa, a gdzie już wczoraj Trump oświadczył, że tam, w Pensylvanii wygrywa, bo ma już 600 tysięcy głosów przewagi, tamtejszy, oczywiście lewacki komitet wyborczy odpowiedział: - Hola, hola! My sprawdziliśmy tylko około 70% kart wyborczych, więc ciągle może być inaczej. Po czym republikańskich obserwatorów procesu liczenia głosów odsunięto na 15 metrów od stołów...
BBC z godziny 04:00 naszego czasu, (https://www.bbc.com/news…) podaje, że na chwilę obecną wybory tak wyglądają – Biden 243 vs Trump 214 (z wynikami z 43 z 50 stanów). Przypominam – kandydat musi zdobyć 270 głosów elektorskich.
Co teraz będzie? Zobaczymy. Wszystko to brzydko pachnie i o ostatecznym rezultacie możemy dowiedzieć się, albo za parę godzin, albo za parę tygodni.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15982
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

05.11.2020 08:59

A Stalin już mówił, nie ważne kto jak głosuje, ważne kto liczy głosy ☺
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:16

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na A Stalin już mówił nie ważne

Stalin to nie był głupek. Głupek by tyle lat na tym stanowisku w ówczesnej Rosji nie przeżył. To był bandyta i "demon zła", z jakimi walczył agent 007.
Domyślny avatar

Trotelreiner

05.11.2020 09:01

Mieli dobrych nauczycieli...
Przykład?
Incipiam...PRL bis aplikowała do UE...ale Kwaśniewski,Miller,Czempiński,Dukaczewski...et consortes dobrze wiedzieli,że "MY NIE CHCOM Z JEDNEGO KOŁCHOZU ISC DO DRUGIEGO KOŁCHOZU".
Referendum..no w mordę...musi być...co zrobić...ZROBIĆ TE GŁOSOWANIE NA DWA DNI...to wolno....ludziki pójdą...jak im sie otworzy niebo w telewizji i reklamy LIDLA.
No i referendum idzie.....frekwencja mizerna...ale jeszcze niedziela!!
Ale i w niedzielę po południu...nie ma nawet 40% panika!!! No co jest?? Czołgi wyprowadzić???
Ale od czego słowa Wandy Wasilewskiej...i nagle wieczorem stał sie cód [nie poprawiać] JEST WYMAGANA WIĘKSZOŚĆ!! POLACY  PATRIOCI!!! POSZLI!!!
PS.Nigdzie już nie ma dokumentów z tego referendum...ani z wyborów ...prezydenckich...ani żadnych...DOKUMENTY JEDNAK PŁONĄ!
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:19

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Mieli dobrych nauczycieli...

@Trot
Serio?! Kompletnie o tym nie wiedziałem.
To dosyć zawikłana intryga.
Czołem
AŁTORYDET

AŁTORYDET

05.11.2020 09:12

Racja, racja, racja. Ale jedno mnie gryzie: dlaczego Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, nie mają jednolitej ordynacji wyborczej? Dlaczego każdy stan głosuje jak chce? Różne metody liczenia, oddawania głosów, terminy, kryteria ważności, reasumpcji głosowania? Gdy Reagan wygrywał we wszystkich stanach (z wyjątkiem jednego), to głosy mogły być zliczane przez przedszkolaków, ale gdy o wyborze decydują ledwie tysiące? Utrzymywanie takiego bałaganu, to błaganie o katastrofę! Mają co chcieli.
Jabe

Jabe

05.11.2020 10:15

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Racja, racja, racja. Ale

Przeciwnie, to pozwala uniknąć ogólnokrajowej katastrofy, gdy coś pójdzie nie tak, rozbijając problem na poszczególne stany. Dodatkowo pan chyba nie jest świadom, że tam wyboru prezydenta dokonuje Kolegium Elektorskie, nie obywatele, którzy jedynie uczestniczą w stanowych referendach.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:24

Dodane przez AŁTORYDET w odpowiedzi na Racja, racja, racja. Ale

Po prostu długo nie potrzebowali dobrego systemu wyborów federalnych, choć już rok 2000,  młody Bush kontra - Al Gore (bodajże) na Florydzie powinien ich czegoś nauczyć (po wielokrotnym liczeniu Bush wygrał przewagą 500 głosów).
Stany wewnątrz niech sobie głosują w swoich sprawach, jak chcą, ale w sprawach państwa jednolicie.
Domyślny avatar

cyborg59

07.11.2020 10:53

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Po prostu długo nie

Tego chcą demokratki !
Na kilka miesięcy przed wyborami ogłosiły, że jeśli wygrają, to te wybory będą ostatnimi "elektorskimi". Wybory mają być powszechne - bez konieczności rejestracji. Jak masz jakiś amerykański dokument ze zdjęciem - głosujesz i podpisujesz, że robisz to tylko raz. Pozwoli to głosować "imigrantom tolerowanym" nie mającym obywatelstwa. Już teraz twierdzą, że nielegalny imigrant, gdy jego stopa stanie na amerykańskiej ziemi - nabiera amerykańskich praw obywatelskich !
Nie muszę tłumaczyć, że nawet bez większych fałszerstw zapewnia to panowanie socjalistów.
AŁTORYDET

AŁTORYDET

05.11.2020 09:21

Ciekawsze były "wybory" z 1997 roku. PSL do chwili ostatecznego policzenia głosów z Warszawy, nie przekraczał progu wyborczego (tu z reguły dostawał lanie, dość powiedzieć, że nawet wszystkowiedzący i wiecznie niedoceniany Rysiek Bugaj, startując z warszawskiej listy PSL, do Sejmu nie wszedł). A tu siurpryza, po podliczeniu wszystkich głosów, PSL przekracza próg! Komisarz wyborczy, śp. sędzia Bareja, z znika na kilka dni, ale cudownie odnaleziony, po odpowiednie zachęcie, podpisuje protokół i partia Moskwy ocalona.
Domyślny avatar

cyborg59

05.11.2020 09:36

W tych, amerykańskich wyborach, głosowano na Trumpa lub duet (!) Biden-Harris, mając świadomość, że będzie to duet HARRIS-Biden.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:25

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na W tych, amerykańskich

Oczywiście, że rządzić będzie, jeszcze gorsza od Trockiego, komunistka Harris. Bin Laden jest tylko jako dekoracja (paprotka) do Gabinetu Owalnego.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 09:46

Ten Wisconsin okazuje się, to bardzo interesujący stan. Niesłychanie dzisiaj demokratyczny.
Właśnie doniesiono, że oni tam zamknęli komisję wyborczą, a dokładniej cały budynek na klucz i nie wpuszczają do środka nikogo. Nikogo! Co oni tam robią? Panicznie boją się republikańskiego oka? Głupich pytań i uwag nie znoszą?
Aha, Cztery lata temu pani Clinton też zażądała ponownego liczenia głosów w Wisconsin... Czy li co - to nie komuchy? Może kosmici?
Pers

Pers

05.11.2020 09:55

Ał toże,
Straszne rzeczy pan pisze. Do tej pory byłem przekonany, że komunizm to Rosja.Wiadomo, Putin czekista. Ale USA???
Nie wierze!
Czesław2

Czesław2

05.11.2020 10:11

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Ał toże,

W demoludach był  ( jest gdzieniegdzie ) komunizm, jak to nazywam, egzystencjalny, czyli w sklepach w porywach był ocet. Na tzw zachodzie mamy komunizm kulturowy, w sklepach jest wszystko, ocet jest w głowach.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:27

Dodane przez Pers w odpowiedzi na Ał toże,

Jak Boga kocham, że tam też jest.
I co teraz?
Czesław2

Czesław2

05.11.2020 10:05

Napisał Pan, że sztab Trumpa nie zdawał sobie sprawy z niebezpieczeństw korespondencyjnego głosowania. Panie Januszu, to są przecież zawodowcy. To niemożliwe. Jedyne wytłumaczenie jest takie, że chcieli sami coś na tym ugrać. Brak możliwości weryfikacji wydanych kart do głosowania istnieje nawet u nas ( przy istniejącym obowiązku meldunkowym), gdzie to NIE JEST druk ścisłego zarachowania.  Powiem Panu coś. Jesteśmy powtórnie ( po okrągłym stole ) dymani WSZĘDZIE.W Polsce też. NIEMOŻNOŚĆ PIS-u do zrobienia czegokolwiek sensownie jest co najmniej podejrzana. Policjanci biorą 50% lewych zwolnień, PIS nic. Komuna w szkolnictwie, PIS nic, Lekarze pracują na cztery fronty, PIS nic, unia ustawia bezprawnie nam prawo, PIS coś tam szepce, prostytutki chcą rządzić krajem, Morawiecki na kolanach. Media powinny ne wychodzić z sądów za łgarstwa, PIS dementuje po miesiącu. Płakać się chce.To jest katastrofa
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 10:32

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Napisał Pan, że sztab Trumpa

Panie Czesławie!
Pospolity i jakże częsty błąd - uważa Pan, że ludzie w polityce, szczególnie wodzowie i ich otoczenie, pracownicy i doradcy, to kwiat intelektualny narodu? Najsprytniejsi ze sprytnych? Think tanki pracujące pełną parą? Gdyby tak było, to na całym świecie byłby powszechny ład i porządek.
To bardzo nieładne i nieeleganckie, ale światowe statystyki IQ dobitnie pokazują, że mądrych ludzi jest tylko 30%.
Czesław2

Czesław2

05.11.2020 10:38

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Czesławie!

Ma Pan rację, zakładając jednak dobrą wolę. Ja już nie zakładam.
sake3

sake2020

05.11.2020 17:21

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Czesławie!

@jazgdyni......Jak ocenić chocby pod kątem wyborów zachowanie Sikorskiego? Furorę w sieci wywołało w sieci umieszczenie na amerykańskiej fladze osmiu gwiazdek układajacych się w napis tak ostatnio modny.Czy taki śmieć nie powinien być oskarżany o profanację?Tak wygląda oxfordzkie wykształcenie z dyplomem kupionym na bazarku?
tricolour

tricolour

05.11.2020 19:35

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @jazgdyni......Jak ocenić

@Sake
Skoro zdrowy facet z dyplomem, na ministerialnym stołku w rządzie PiS jest śmieciem, czyli odpadem do wyrzucenia na śmietnik, to do czego w życiu dojdzie pokraka?
Nie miałem racji?
sake3

sake2020

06.11.2020 09:20

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Sake

@Tricolour......Jako śmiecia mam na myśli Sikorskiego który kulturą i intelektem nie siega nawet ,,pokrakom'' do pięt.I proszę przypomnieć sobie który z genialnych ,,pokrak'' jak Pan nazywa inwalidów odniósł tak wielkie sukcesy w fizyce.
tricolour

tricolour

06.11.2020 12:25

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @Tricolour......Jako śmiecia

@Sake
Skłodowska?
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 23:12

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @jazgdyni......Jak ocenić

@sake3
Sikorski to buc i prymityw. Nie chcę go tutaj omawiać.
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

08.11.2020 23:35

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @sake3

@Sake&Jazgdyni
A wasz gburu w rękę Sikorskiego pocałował gdy był w jego rządzie ministrem - pamiętacie?
hr.Levak-Levatzky

hr.Levak-Levatzky

06.11.2020 22:13

Dodane przez sake3 w odpowiedzi na @jazgdyni......Jak ocenić

Sake
zasługuje za uparte,nie poparte wszakże żadnymi dowodami  szkalowanie wszystkich nie podzielających jej chorych poglądów,zwłaszcza nie tylko robienie z nich ciężko chorych psychicznie i umysłowo,ale także pokaranych przez los  pokraczną,wręcz makabryczną fizjonomią (czyżby odbicie własnej?) - za co niewątpliwie w skali Angeli należy się jej podwójna Angela+++.
sake3

sake2020

05.11.2020 17:15

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Napisał Pan, że sztab Trumpa

@Czesław2.....Pan jak większość blogerów i komentatorów na tym portalu upatruje wszelkie zło w PiS-e.A gdyby tak Panu przyszło rządzić w takich warunkach jak od początku ma PiS?Wiem że W atmosferze nieustannej wojny,nacisków UE i jej nieprawnego wtrącania się we wszystko w Polsce.Jeśli Polacy nie mają duszy Polaka i odrobiny przyzwoitości niech dalej jatrzą w prasie,mediach,w internecie.Ja już przestałam wierzyć,że ten rząd się utrzyma .Będziecie mieli swój nowy ,wspaniały rzad złożony z róznych Lempartów ,Bonich,Trzaskowskich,Dukaczewskich, Rabiejów i Wielgusów.No ale skoro tak szykuje się wybór Polaków?Tyle że ten nowy cudowny,prawdziwie europejski rząd nie zrobi nic dla ludzi ani starych ani młodych,no może wprowadzi eutanazję dla nieprawomyślnych i starych.Ma Pan przed sobą olsniewające perspektywy,proszę jeszcze więcej ponarzekać na PIS i zacząć szcaerzyć zeby w uśmiechu do tych tak o tę nowa Polskę walczących.Może dostrzegą w Panu prawdziwego Europejczyka.
Jabe

Jabe

05.11.2020 10:10

Władza chciała lege artis przeprowadzić wybory, ale – jak to tej władzy się nader często zadarza – zrobiła coś przeciwnego. Wydała miliony na nieistniejące wybory i jeszcze chce przepchnąć ustawę o bezkarności dla siebie.
„Całkiem słusznie” wybrała metodę korespondencyjną – podobnie jak inni całkiem słuszni „demokraci” zza oceanu – zapewne usiłując krętactwem, oszustwem i bezczelnością wygrać wybory prezydenckie.
narodowcy (którzy zasadniczo powinni być w „opozycji do opozycji” totalniaków, ale dziwnie zawsze się z nią zgadzają) – Doprawdy zawsze?! Narodowcy są w opozycji również do rządzących „totalniaków”, no i mają więcej sposobności by się z nimi akurat nie zgadzać, Panie Obsrywaczu Kochany!
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 11:43

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Władza chciała lege artis

@Jabe człowieku myślący lecz sformatowany.
Tylko zła wola i złośliwość, bo chyba nie głupota, może wkładać w usta i w palce na klawiaturze słowa "Wydała miliony na nieistniejące wybory i jeszcze chce przepchnąć ustawę o bezkarności dla siebie."
Jest sytuacja kryzysowa. Co więcej - powód kryzysu jest kompletnie nieokreślony, choć zidentyfikowany. To wirus. Lecz czy to kolejna ptasia grypa, czy coś jak Ebola - nie mamy pojęcia. Polska władza wszelkimi sposobami stara się utrzymać normalność, choćby pozory normalności, aby nie dopuścić do rozpadu funkcji państwa i tragedii, jak w Hiszpanii, czy we Włoszech.
Gdyby pan przeszedł trening i kurs zarządzania kryzysowego (choćby klasyczny RESQ w Norwegii. Ja byłem na tym i wyższym kursie [ resq.no ] to nigdy by pan takich głupot nie opowiadał. Zarzut, że rząd wyprzedzająco przygotowywał wybory, by się odbyły w ustawowym terminie, płacąc drukarniom, poczcie i komu tam jeszcze jest po prostu durny i złośliwy. Gdy w sytuacji absolutnie kryzysowej, z wielkim trudem dobrnęliśmy do redy Skagen w Danii i mogłem zamówić podzespół wart góra 200 USD, to dyrekcja bez wahania zorganizowała prawie natychmiastową dostawę z USA, co kosztowało ponad 40 000 USD. Paczpan - tacy rozrzutni. Ciekawe, że nie znalazł się głupek (choć główna księgowa i audytor byli blisko) by zakup zakwestionować. Były powodu na błyskawiczne działanie? Były.
To samo z tą bezkarnością za błędy. To już totalny idiotyzm. Jak nas niemiecki oszust naciął na zakup 200 ton paliwa MDO do generatorów, które było zanieczyszczone włuknami polimerów i po pół godzinie, jak już filtry się zatkały i generatory stawały powodując blackout, to mieliśmy winić starszego mechanika, że dał się oszukać, bo powinien kupić, jak zwykle, tylko 50% droższe paliwo nie u "solidnego" Niemca tylko w Statoilu. A tu w sytuacji powszechnego braku respiratorów na CAŁYM ŚWIECIE, zgłasza się gość, niestety bez napisu na czole OSZUST i oferuje szybką dostawę. To my mówimy - nie kupimy, bo pana nie znamy i poczekamy sobie jeszcze. Na dodatek, ten człowiek był tylko pośrednikiem i też został oszukany, przez jakiegoś azjatyckiego cwaniaka. No to co? Skazać Szumowskiego na 10 lat ciężkich robót? Za naiwność? Za łatwowierność?
Lecz znam waszą wredność i złą wolę i wg, was Szumowski to dopiero szubrawiec i gorzej niż Nowak, razem z pośrednikiem kombinował jak ukraść miliony na respiratory. Lub po prostu sądzicie każdego po sobie komunistyczną miarą. I nigdy nie uwierzycie, że w Polsce mogą być jacyś uczciwi ludzie.
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

05.11.2020 12:00

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Jabe człowieku myślący lecz

"zgłasza się gość, niestety bez napisu na czole OSZUST i oferuje szybką dostawę."
Tak się składa, że miał napisane. Sprawdzenie jego porto folio, powinno zająć właściwym służbom dosłownie minuty.
Tylko po co miałyby psuć interes braciszkowi ministra.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 14:52

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "zgłasza się gość, niestety

No jasne.
Panie Zdzichu, nie wie pan, jak działają polskie służby? Tak im pan ufa i ma podziw do ich operatywności? Pamięta pan jak Janik i BOR sprawdzili Smoleńsk?
wielkopolskizdzichu

wielkopolskizdzichu

05.11.2020 15:11

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na No jasne.

Ale od 2015 roku służby są pod kontrolą PiS. Wynika z tego że nadal kontrakty zawierane przez instytucje państwowe są pozbawione ochrony ze strony wywiadu gospodarczego.
Przecież sprawdza się nie tylko legalność dotychczasowych operacji kontrahenta, a Izdebski miał nie jeden przekręt na dorobku, ale faktyczne możliwości finansowe i kontakty. Tłumaczenia Szumowskiego że w obliczu pandemii kupiłby sprzęt nawet od diabła dziecinnymi są.
Co tu dużo pisać, miał termin zwrotu transzy do 02.10, a nic nie zwrócił.  Popełnił błąd, gdyby otworzył w międzyczasie jakieś modlitewne radio byłby nie do ruszenia.
Roz Sądek

Roz Sądek

05.11.2020 15:22

Dodane przez wielkopolskizdzichu w odpowiedzi na "zgłasza się gość, niestety

Zdaje sobie Pan sprawę - nie przypuszczam, by miał Pan kolorowe papiery, że sugerując udział polskich służb w oszustwie, popełnia Pan przestępstwo.
tricolour

tricolour

05.11.2020 12:05

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Jabe człowieku myślący lecz

@Jazgdyni
A "waszą" wredność, to znaczy czyją?
Boś wierzgał, gdy czarna bandera przedwczoraj napisała "wy" do ciebie, a teraz lekką ręką robisz to samo.
Rozumiesz już, na czym polega twój problem? Na krętactwie i lawirowaniu. I obłudzie.
Jabe

Jabe

05.11.2020 12:10

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Jabe człowieku myślący lecz

Nie było podstawy prawnej. Zresztą ponoć nie było też sytuacji wyjątkowej.
Czemu, szczególnie w takiej (rzekomo) trudnej sytuacji, naiwnego gamonia na ministra wzięli? Moim zdaniem prościej sprawę wytłumaczyć korupcją. Po to ta maseczkowa histeria, żeby uchodziły działania, na które normalnie nikt by się nie odważył.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 15:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Nie było podstawy prawnej.

Panie Jabe, panie Jabe
Co za argumenty jeszcze pan wyciągnie? Widać, że wiódł pan spokojne życie, żadne katastrofy pana nie spotykały, a na dodatek, co jest przeklętym naszym lewacko - prusko - sądowym błędem, że prawo stawiamy wyżej niż sprawiedliwość. Dlatego u nas do więzienia idzie ten, który postrzelił bandytę, a nie bandyta, który nie wiadomo jakie miał zamiary.
A sytuacja wyjątkowa była. Co z tego, że stan epidemii nie jest w konstytucji? To znaczy, że to nie może być stan wyjątkowy? A jakby meteoryt walnął i wcisnął w glebę Warszawę aż po Pruszków, to też nie mógłby być stan wyjątkowy, bo konstytucja tego nie przewiduje.
Lubię zdrowy rozsądek i działanie adekwatne do sytuacji. I przede wszystkim skuteczność. Z tym w pise nie najlepiej, bo ja bym mimo wszystko zrobił te wybory w maju.
tricolour

tricolour

05.11.2020 15:12

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Jabe, panie Jabe

Hehehe..
 
Taka była wyjątkowa sytuacja, że rur niet.
wiadomosci.wp.pl
W sumie po co komu głowa? Do myślenia?
Domyślny avatar

cyborg59

06.11.2020 02:24

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Hehehe..

Pytam : po co linkujesz agencję reklamową ??
tricolour

tricolour

06.11.2020 07:51

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Pytam : po co linkujesz

@Cyb
Mam linkować agencję towarzyską?
Jabe

Jabe

05.11.2020 15:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Panie Jabe, panie Jabe

Gdyby stan był wyjątkowy, to by ogłoszono stan wyjątkowy. No ale rządzący nad prawem stawiają sprawiedliwość, a raczej własne wyobrażenie o niej, czyli w gruncie rzeczy „róbta co chceta”, i tak też postępują. Osobliwe to lege artis.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 12:15

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Gdyby stan był wyjątkowy, to

@Jabe 
Nie kombinuj. Tego oczywiście nie respektujesz:
ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA 1
z dnia 20 marca 2020 r.
w sprawie ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii
Na podstawie art. 46 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2019 r. poz. 1239 i 1495 oraz z 2020 r. poz. 284, 322 i 374) zarządza się,
[...]
Rozdział  1
Przepisy ogólne
§  1. [Ogłoszenie stanu epidemii]W okresie od dnia 20 marca 2020 r. do odwołania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej ogłasza się stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.
Jabe

Jabe

07.11.2020 13:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Jabe 

Nie było sytuacji wyjątkowej pozwalającej odwołać wybory.
u2

u2

05.11.2020 11:35

Ja nie zmyślam tego scenariusza i ja nie fantazjuję. Wiele takich konkretnych faktów jest stwierdzonych i siły prawne właśnie starają się coś z tym zrobić.
Jeśli są konkrety, to trzeba sie udać do Sądu Najwyższego, który podobniejak w Polsce rozpatruje takie sprawy.
Warto jednak zwrócić uiwagę, że w Polsce Sąd bada, czy fałszerstwo miało wpływ na wynik wyborów. Więc jeśli nie udowodni się masowej skali procederu to protest wyborczy na nic. W roku 2014 w wyborach samorządowych było wiele kwiatków, np. dodanie 132 tysięcy głosów w województwie śląskim dla PSL, no i wygrane PSL w wielkich miastach, w których nigdy nie miało wiekszego elektoratu.
Obawiam się jednak, że to na nic. Joe 'Sleepy' Biden wie co jest grane. Za nim stoją wielkie korporacje, które teraz kwitną w czasach pandemii. Im nie na rękę zwalczenie pandemii, tylko jej podtrzymanie. To samo jest z wojnami. Trump zakończył dwie wojny. Dla potęgi militarnej jaką jest USA to również nie jest na rękę. W jej interesie jest prowadzenie jak największej ilości wojen. To nic że gospodarka USA podczas rządów Trumpa kwitnie. Zawsze może być gorzej. A im gorzej, tym dla niektórych lepiej. :-)
Czesław2

Czesław2

05.11.2020 13:46

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ja nie zmyślam tego

Krótko mówiąc, w/g sądu fałszować MOŻNA. Byle po trochu. W jakim świecie my żyjemy? Najlepsze jest to , że 99,99% prawników MILCZY.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 15:19

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Krótko mówiąc, w/g sądu

@Czesław2
Czy ja bym milczał, gdyby mi, jako prawnikowi płacili 800 USD za godzinę mej pracy, którą wykażę, mimo, że wtedy siedziałem w toalecie, nastepnie się kąpałem, ale przeglądałem swoje notatki w sprawie...
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 15:15

Dodane przez u2 w odpowiedzi na Ja nie zmyślam tego

@u2
Po pierwsze - proszę o nieporównywanie reguł prawnych w USA i w Polsce. W Stanach SN jest też tak jakby naszym Trybunałem Konstytucyjnym i sędzią ich SN jest się dożywotnio.
A reguły dotyczące protestów wyborczych są ściśle opisane i skrupulatnie, również w zakresie logiki i zdrowego rozsądku rozpatrywane.
Teraz to nieszczęsne Wisconsin bez problemu jest skierowane do sądu i zapewne będzie powtórne liczenie, bo różnica między Bidenem a Trumpem jest poniżej 1%. Wtedy protest jest niemalże bezdyskusyjnie przyjmowany.
Dobra - za Bidenem stoją... To ja się pytam, jakie wielkie korporacje stoją za Bidenem,  poza mediami, faktycznie silnymi potęgami typu Google, czy Facebook, przemysłem filmowym i rozrywkowym?
A Trump? Proszę - przemysł zbrojeniowy, przemysł farmaceutyczny, przemysł wydobywczy ( w tym głównie ropa i gaz, co Biden chce likwidować), przemysł stalowy, przemysł samochodowy i jeszcze dziesiątki innych.
u2

u2

05.11.2020 23:27

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @u2

"Po pierwsze - proszę o nieporównywanie reguł prawnych w USA i w Polsce."
Oczywiście, w USA jest prawo precedensowe, w Polsce jest prawo oparte na kodeksach, wywodzących się z prawa rzymskiego. Ja wolę prawo precedensowe, bo wszystkiego nie da się skodyfikować.
Joe "Sleepy" Biden chce wszystko likwidować. Stoją za nim, jak Pan słusznie zauważył potentaci medialni typu G, FB, czy T oraz H. Ale to są właśnie potentaci od mieszania wyborcom w głowach. W Polsce pomimo medialnego nacisku wygrał Andrzej Duda. Jak się skończy w USA to pożyjemy, zobaczymy. Ja kibicuję dla Trumpa, przyjaciela Polski. Na pewno wybór Joe "Sleepy" Bidena nie byłby dobry dla Polski, bo to osoba bez charakteru, podatna ma wpływy. Kilka razy wypowiadał się niepochlebnie na temat Polski. Przedstawia Polskę jako reżim i państwo nietolerancyjne. To dyskwalifikuje Joe "Sleepy" Bidena w moich oczach. Niech nie śmie pokazywać się na polskiej żiemi.
Domyślny avatar

Trotelreiner

05.11.2020 15:42

Miałem sie pokusić o resume...całej dyskusji...ale przypomniałem sobie po przeczytaniu komentarzy przedstawicieli Teorii Monoda...i mi przeszło.
W takim razie tylko do Ciebie: A'propos Trumpa i Bidena.
" NIE LICZY SIE TO,CO KANDYDAT SOBĄ PREZENTUJE,LECZ TO,JAK GO WIDZĄ INNI"...socjotechnika,telewizja,media? A guzik!
To zapisał na pergaminie Kwintus Tulius w 64 roku pne....TAK! PRZED NASZĄ ERĄ!
Ale od tego czasu...manipulacja ludzikami...poczyniła duże postępy.
Druga sprawa...piszesz,że "tenkraj" jeszcze nie pokazuje rozpadu funkcji...jeszcze zipie...że ma wodzów...że walczy....
"Otóż Pan się myli Panie Starski,,,w tej zapałce juz w ogóle nie ma siarki" ...taka luźna przeróbka...
Nie ma Kaczyńskiego,Nie ma Morawieckiego,nie ma Dudy...jest Gowin i Gliński...którzy już szukają pociągu...do którego sie przesiądą...
UE już straszy,że "zagłodzi Polskę"...występy niemieckich szmaciarzy...to głos UE...te baboły z Bundestagu i KE...to jest przekaznik Merkel...muszą Polską wdeptac
w błoto,bo próbowała oddychać sama...bez respiratora szwabskiego.
Jedynym wyjściem...jest wyjście z UE...ale kto to zaproponuje ciemnemu ludowi w PRL II...Wziąć Wegrów pod pachę... i ciao !
Łatwo mi pisać...nie radzić,bo nikt nie przyjmuje rad...ale czarno to widzę...prawie 30 000 chorych i wciąż przybywa...MZ już szczury opuszczają...
"NIGDY NIE MA TAK ŹLE,ŻEBY NIE MOGŁO BYĆ GORZEJ"...II Prawo Murphiego...już jest...i to nie jest koniec!
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 16:50

Dodane przez Trotelreiner w odpowiedzi na Miałem sie pokusić o resume..

@Trot
"Nie ma Kaczyńskiego,Nie ma Morawieckiego,nie ma Dudy...jest Gowin i Gliński..." Jasne...
"UE już straszy,że "zagłodzi Polskę"." "Jedynym wyjściem...jest wyjście z UE..."   A tu się ładnie wstrzeliłeś. To Ci zdradzę, bo wiewiórki już głośno o tym ćwierkają, więc jaka to tajemnica. Od pewnego czasu i to dosyć dawno, powstał nieformalny zespół specjalistów, który intensywnie pracuje nad P-ex. Bilanse wskazują, że coraz mniej się nam to opłaca, a już wkrótce będziemy całkiem do tyłu. Jednak najważniejsza jest koordynacja i splot wielu zdarzeń. jak choćby wynik tych opisanych u wyborów.
23 prawo twego ulubieńca - Jest niemożliwe skonstruować cokolwiek, co będzie idiotoodporne, ponieważ idioci są niesłychanie pomysłowi. [ It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious. ]
Nara
tricolour

tricolour

05.11.2020 17:34

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Trot

Jeżeli formalny zespół nie potrafi kupić respiratora z odpowiednią rurą, nie potrafi z miliona wyprodukować choć jednego samochodu elektrycznego czy też ze stu tysięcy mieszkań wybudowac drugiego tysiąca w sześc lat, to o zespół nieformalny można być spokojnym. A zresztą - w pewnym wieku -  do strategicznych decyzji zaliczyć można wyłącznie zakup niedużej kwatery, a sprawy większe, wielkości Europy, zwyczajnie zostawić.
sake3

sake2020

05.11.2020 21:04

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Jeżeli formalny zespół nie

No ,jak już wy dorwiecie się do rządów to nie tylko samochodów elektrycznych i respiratorów z odpowiednią rurą,ani domów  nie będzie bo już nie będzie niczego .A to dobrze prosperuje rozkradniecie w trymiga.Tylko to przeciez potraficie no oczywiscie oprócz darcia mord.
sake3

sake2020

05.11.2020 21:05

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na Jeżeli formalny zespół nie

No ,jak już wy dorwiecie się do rządów to nie tylko samochodów elektrycznych i respiratorów z odpowiednią rurą,ani domów  nie będzie bo już nie będzie niczego .A to dobrze prosperuje rozkradniecie w trymiga.Tylko to przeciez potraficie no oczywiscie oprócz darcia mord.
tricolour

tricolour

05.11.2020 17:45

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Trot

A, i jeszcze jedno o formalnych zespołach specjalistów, cytuję:"Prokuratura w sprawie Giertycha zapomniała wysłać zażalenia, zatem postanowienie mówiące, że nie uprawdopodobniono, iż doszło do przestępstwa uprawomocniło się. Jak mawiał Grek Zorba; jaka piękna katastrofa"
Przepraszam, że pytam Starszych Kolegów: potraficie w ogóle coś zrobić? Zrobić. Znacie słowo "zrobić"?
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 18:05

Gdzieś pół godziny temu sędzia zmusił komisję wyborczą w Filadelfii, by republikańscy obserwatorzy zbliżyli się do stołów z 15 metrów do 2 metrów. Tak już demokraci nie będą mogli kombinować.
Domyślny avatar

cyborg59

06.11.2020 03:51

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Gdzieś pół godziny temu

Nie bądź pewny!
We wanted to give you an update. They are still not in compliance. Our votes are being suppressed, we cannot count the votes properly,” Bondi said. “What’s happening is, they have moved the barriers up to six feet but they took away the ballot machines that were in the front row and moved them to the back of the building,” she explained.
Chcieliśmy przekazać Ci aktualizację. Nadal nie są w zgodzie (z wyrokiem sądu). Nasze głosy są tłumione, nie możemy właściwie policzyć głosów ”- powiedziała Bondi*.
„Chodzi o to, że przesunęli bariery na odległość sześciu stóp, ale zabrali automaty do głosowania, które znajdowały się w pierwszym rzędzie, i przenieśli je na tył budynku” - wyjaśniła.
* Bondi - prawniczka z zespołu Trumpa, była prokurator generalna Florydy.
Czyli mogą sobie popatrzeć na otwieranie kopert !
Jan1797

Jan1797

05.11.2020 20:13

A my, skromni obywatele mieliśmy piękny pokaz, jak po 30 latach niby obalenia
komunizmu w Polsce, jest on ciągle żywy i z chamską bezczelnością, oszukując
manipulując i łamiąc prawo, usiłuje dopiąć swego.

Jakie można tu mieć poglądy, można myśleć wyłącznie o sobie, gdy są takie cechy
wspólne?  197-letni wyborca za oceanem i 140-letni inwestor deweloper w Warszawie.
Od 6'proszę młodzieży; ninateka.pl.
jazgdyni

jazgdyni

05.11.2020 23:19

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na A my, skromni obywatele

Sorry
Zbyt skomplikowane rozumowanie dla mnie.
{ozdrawiam
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 04:07

Dodane przez Jan1797 w odpowiedzi na A my, skromni obywatele

Okazuje się także, że głosy oddali również ci, co zmarli na COVID19.
Jedynym ucziwym rozwiązaniem byłoby powtórzenie całych wyborów, po wprowadzeniu nowych zasad i ostrej kontroli od początku do końca.
tricolour

tricolour

07.11.2020 10:01

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Okazuje się także, że głosy

Dał głos, wysłał kartę i umarł. Ułożenie trzech rzeczy w prawidłowej kolejności to już zaawansowane stadium Alzheimera.
Domyślny avatar

cyborg59

06.11.2020 04:37

Jak Ci się to podoba ?
A oto procenty, zarejestrowanych wyborców, którzy zagłosowali :
Newada 125%, Pennsylvania 109%, Minesota 107%, North Carolina 106%, Wisconsin 105%, Michigan 105%, Arizona 101%, Georgia 96%.
Piczki Putina to pikuś (piczek to mały pik na wykresie).
Czesław2

Czesław2

06.11.2020 09:36

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Jak Ci się to podoba ?

Poczta nadal odnajduje zapodziane głosy i ciągle spływają nowe. Do skutku.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 04:03

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Poczta nadal odnajduje

@Czesław2
Czy Ty Czesławie jesteś w Stanach? Jeśli tak, to poleć mi dobre źródło aktualnych newsów w sprawie wyborów. Internet, czyli prawdopodobnie Opera zablokowała mi dostęp do aktualności na Fox News.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 04:00

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Jak Ci się to podoba ?

Jak mi się podoba?
Demokraci jadą na bezczela. Oszukują, bez specjalnej troski, by oszustwa ukryć, bo mają w rękach sznurki do pociągania za działania decydentów. To miliarderska elita wschodniego wybrzeża, praktycznie decydujący element deep state, którzy czują się absolutnie bezkarni i nie tylko ponad normalnymi obywatelami, ale ponad prawem, ponad demokratyczną władzą i mogą robić, co zechcą. I kto co im zrobi? Nieco to przypomina działania tej Lempart & Co.
Zdaje się, że źle oszacowałem siły wsparcia Trumpa w stosunku do potęgi krypto-komuny amerykańskiej - jej wpływów i finansów. Boją się Trumpa, bo on często mówi - sprawdzam. Więc trzeba go usunąć. Popatrz co się dzieje - ogólnokrajowy kanał telewizyjny przerywa przemówienie Trumpa w połowie, twierdząc iż on mówi głupoty i nie ma sensu tego nadawać. Oczywiście te "głupoty" są niewygodne dla popierających Bidena.
Chciałbym zobaczyć wiarygodną listę tych nieoficjalnych wspierających szefów wielkich korporacji, generałów, czyli tych, co faktycznie są potężni. To pewnie pilnie strzeżona tajemnica, podobnie jak się nie dowiemy, kto karmi tę Lempart & Co.
Domyślny avatar

cyborg59

07.11.2020 10:21

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Jak mi się podoba?

To nie Opera !
Operator dostarczający internet dopisał Ci do windowsowej zapory adres Foxa.
Jeśli masz dobrego antywirusa, zaporę możesz wyłączyć. Będą protesty systemu.
Najpierw więc wejdź przez pośrednika : 
news.grabien.com
mrctv.org/
hotair.com
Niedobitki prawicowych portali wyślę pocztą. Zostało kilkanaście z czterdziestu poleconych. Tuż przed wyborami kolejne trzy zostały zamrożone.
Pozdrawiam !
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 12:09

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na To nie Opera !

@Cyb
Ja mam zaporę i antywirus w kablem upc.
Tu jest dobre info i z dobrą wiadomością: thegatewaypundit.com
Domyślny avatar

cyborg59

07.11.2020 14:23

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Cyb

Oto prawicowy pakiet
worldnewspolitics.com
thewashingtonstandard.com
rightwingnews.com
rushlimbaugh.com
renegadetribune.com/
independentsentinel.com
glennbeck.com
conservativedailypost.com
rushlimbaugh.com/
whatfinger.com
memeorandum.com
Zaczynam od :
bizpacreview.com
newsbusters.org
theblaze.com
canadafreepress.com/
dcwhispers.com/
newspunch.com
trendingpolitics.com
weaselzippers.us
thepatriotjournal.com
americanthinker.com
legalinsurrection.com
---
foxnews.com może Ci zjadło "s" ? musi być [https] !
Miłego surfowania ! ;-)))
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 15:40

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Oto prawicowy pakiethttp:/

Jestem teraz tutaj i polecam:
thegatewaypundit.com
Ale wielkie dzięki za te linki. Lubię weryfikować.
Tak, czy inaczej coś się dzieje, choć nasza durnowata TVP opiera się na CNN i NYT.
Czesław2

Czesław2

07.11.2020 07:17

Jestem w polszy.
independenttrader.pl
Warto tam czasem zajrzeć.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 12:06

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Jestem w polszy.https:/

Niezłe... ale dużo naszego, narodowego pitolenia.
Tu są dobre wiadomości: thegatewaypundit.com
Czesław2

Czesław2

07.11.2020 13:43

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Niezłe... ale dużo naszego,

Kurczę, mój angielski jest cienki, na studiach, jako elektronik, uczyli mnie francuskiego..... Potem douczyłem się, ale daję rady tylko z technicznym, automatyka, elektronika itp. Taki potoczny słabo. A teraz? Nie chce mi się już wkuwać na starość, na statkach nie pływam też:)
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 15:37

Dodane przez Czesław2 w odpowiedzi na Kurczę, mój angielski jest

@Czesław2
Współczuję. Elektronika bez angielskiego, to dodatkowe kłopoty. Mnie wkurzały nietypowe niemieckie oznaczenia, szczególnie w schematach. Zawsze muszą robić coś inaczej niż inni. Trzeba było bardzo uważać. Na szczęście pod koniec mojej działalności niemieckich urządzeń było już bardzo mało.
Ps. Artykuł mówi o rozdzieleniu policzonych głosów na te przed 20:00 LT, czyli zamknięciem wyborów, gdzie w Pensylwanii Trump prowdził o ponad 600 tyś. głosów, oraz na te po dwudziestej, kiedy Bidenowi zaczęło nagle lawinowo rosnąć.
Czesław2

Czesław2

07.11.2020 16:41

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na @Czesław2

20 lat się brałem za ten angielski, niestety, chyba brak wystarczającej motywacji, i lenistwo. Potem spasowałem. Dzięki.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 18:04

Świeże nowinki z mojej skrzynki.
Zjednoczone Media Ameryki ogłosiły, że Joe Bidet pokonał znienawidzonego przez "mądrych w USA" Trumpa, wygrywając o długość swojego .... w Pensylwanii.
Czarno to widzę. Trump do stycznia ciągle jest prezydentem i nadal ma dużo forsy. A jego zwolennicy...
A tu już na poważnie: Putin jest ciężko chory, Mówią w Moskwie, że na początku 2021 ustąpi, a jego miejsce zajmie Siergiej Szojgu, minister obrony, lat 65. Co ciekawe, to nie rusek; z pochodzenia jest Tuwińcem.
jazgdyni

jazgdyni

07.11.2020 18:41

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Świeże nowinki z mojej

Trump odpowiedział tej lewej ferajnie:
trendingpolitics.com
tricolour

tricolour

07.11.2020 19:11

Dodane przez jazgdyni w odpowiedzi na Trump odpowiedział tej lewej

W każdym razie honor jest pojęciem obcym, prawda?
Tak ładnie można było przegrać, a można było i szmatławo - wybor należy do każdego. To tak jak z wiarą w Boga: codziennie się budzisz i podejmujesz decyzję czy wierzysz w Boga, czy też widzisz świat kategoriami młodych "pind" w kolejkach i "chu..." w netowych dyskusjach.
W każdym razie cierpliwość przynosi róże, nieprawdaż?
Prawdaż.
Domyślny avatar

cyborg59

08.11.2020 01:24

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na W każdym razie honor jest

Oszust i szuler zawsze liczą na to, że oszukany zachowa się "honorowo", legitymizując grę jako uczciwą. Uczciwy człowiek znajduje się w potrzasku. Może odpuścić lub podjąć walkę z oszustem "w imię zasad". To nawet fajnie wygląda na filmie. Godzina i trzydzieści minut - i sprawiedliwość wygrywa. W rzeczywistości sprawy przekrętów ciągną się latami.
Opisywana tutaj była prokurator Florydy doprowadziła do skazania kobiety -  która w pięciu hrabstwach, na pięć praw jazdy, głosowała na Hilarię - po czterech latach. Ni z gruchy ni z pietruchy, babę zaczęli bronić za frico świetni prawnicy. Pani prokurator doprowadziła do tego, że kobitka (aktywistka) zostanie deportowana dopiero po odsiedzeniu minimum  dziesięciu lat w pierdlu. 
Jest kilka scenariuszy wygodnych dla demokratów : odejście Bidena w sposób naturalny, impeachment, choroba. W tych trzech przypadkach funkcję obejmuje Kamala Harris - i o to chodzi !!
tricolour

tricolour

08.11.2020 11:56

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Oszust i szuler zawsze liczą

@Cyb
Pamietasz? " Graliśmy honorowo, ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem, wygrał lepszy".
Sztafeta.
Domyślny avatar

cyborg59

08.11.2020 17:53

Dodane przez tricolour w odpowiedzi na @Cyb

Czyli wybory mają być tylko teatrzykiem dla motłochu ?! Tak wieszczy Trotel.
W kwestii formalnej : brakuje mi przykładów na przewałki Republikanów. Oj ! Jednak mam. Pewna nawiedzona aktorka relacjonowała "porwanie przez siepaczy Trumpa" furgonu poczty federalnej. Ścigała po autostradzie lawetę wiozącą furgon, filmując i komentując na żywo. Nie wiem ja, nie wie nikt, ale aktorka była pewna, że furgon jest pełen pakietów z głosami na Bidena. 
Ile lewych, podpisanych przez dziadka in blanco pakietów musiało być na rynku skoro cena oscylowała w okół 5 - 8 $ lub jedną torebeczkę do użytku osobistego.
Powiesz : trza było brać ! Hurtem ! Republikanie to honorowe dupki i frajerzy.
Ja widzę brak symetrii. [ No, ale ja pop...ny jestem i na truskawki cukier sypię]
jazgdyni

jazgdyni

09.11.2020 03:22

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Czyli wybory mają być tylko

@Cyb
Też sypię cukier na truskawki. I dodaję jeszcze gęstą śmietanę.
Walka jest bardzo niesymetryczna, bo poczciwy naród nie potrafi, ot tak, po prostu robić szwindle. Choćby Trot twierdził, że wszyscy ludzie to świnie, to powiem, że się myli, bo ciągle są tacy, co mają kaganiec moralno - etyczny. I ciężko to przełamać w walce z barbarią. Dlatego tyle razy padały cywilizacje.
Trot nie rozumie, że społeczeństwo nasze (choć właściwie tylko nasza większość), bogobojnie wychowana przez dom i kościół, musi walczyć nie tylko z lewackim, albo zepsutym i rozhisteryzowanym przeciwnikiem, lecz przede wszystkim z samym sobą. By przełamać ten kościec moralny, że trzeba ten drugi policzek nadstawić, że walczy się modlitwą i różańcem. Wobec zła? Gdzie dobra nie ma? Trzeba dokładnie zastanowić się nad Apokalipsą św. Jana, aby nauczyć się walczyć ze złem. I ważne - trzeba się nauczyć. Kiedyś Watykan sankcjonował Krucjaty Krzyżowe. Teraz się ciągle cofa.
Widać, że Trotelreiner nigdy nie był w wojsku, bo by wiedział, że żołnierza najpierw trzeba wyszkolić. Często brutalnie. Właśnie by przełamać te umysłowe, moralne blokady.
tricolour

tricolour

09.11.2020 10:31

Dodane przez cyborg59 w odpowiedzi na Czyli wybory mają być tylko

@Cyb
Czy wybory to tylko teatrzyk, to - moim zdaniem - nie.
Ale pamiętajmy, że na wlasnym podworku też mamy kwiatki w stylu "100% głosów na kandydata, a ja głosowałem na innego i mam nawet zdjecie arkusza". I co? Nic, bo sąd stwierdza, że to nie miało wpływu na wynik całościowy. Tak przecież było...
A w US mają taki system wyborczy, jaki mają. Do wykorzystania. Z jakiegoś powodu jest dobry i go nie zmieniają. Mam też podejrzenie graniczące z pewnością, że gdyby wygrał realnie Trump, to system byłby wręcz wspaniały...
No i rację ma Jazgdyni, że klasyczny podział na dobro i zło się zmienia, nawet jeśli nie jesteśmy w stanie sobie wyobrazić na co.
jazgdyni

jazgdyni

08.11.2020 12:01

Komuchy Bidena, nazywający siebie lyberałami, właśnie dostały kopa w d. i to ze strony, z której nigdy się nie spodziewali. Czarni rewolucjoniści z BLM ostudzili amerykańskich lemingów.
"F**k all of you f**king journalists! And all of you white liberals who have been celebrating and getting drunk off your asses about Biden winning this election, you are all a bunch of f**king fools!
Pie****ć was, wy pie*****ni dziennikarze! I was wszystkich białych liberałów, którzy celebrują i zachlewają się jak świnie, bo Biden wygrał. Jesteście bandą pi***lonych idiotów.
trendingpolitics.com
.
jazgdyni
Nazwa bloga:
Żadnej bieżączki i propagandy
Zawód:
inżynier elektronik, oficer ETO (statki offshore), obecnie zasłużenie odpoczywa
Miasto:
Gdynia

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 157
Liczba wyświetleń: 8,961,630
Liczba komentarzy: 32,585

Ostatnie wpisy blogera

  • Czyżby wreszcie? Budowa IV RP start!
  • Boski nekar – eliksir życia
  • Wreszcie to się stało

Moje ostatnie komentarze

  •  Ciekawe.
  • @paparazziPapaFakt, niestety swoje lata mam. Mimo tego, jak się przekonał o tym jeden naćpany gangus, całkiem niedawno, gdy złapałem go w precyzyjnym miejscu, że aż uklęknął i błagał o łaskę. I mam…
  •       @Ula UjejskaCześć Ulu. Jakże miło cię ponownie widać. Mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko w porządku?Widzisz, moi przodkowie to kresy. Czyli Rzeczpospolita ON.…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • PROWOKATOR
  • Czego my nie wiemy, choć powinniśmy wiedzieć.
  • Mafia powstała w Trójmieście. Tak, jak obecny rząd.

Ostatnio komentowane

  • EsaurGappa, Właśnie widziałem nagranie z Belfastu gdzie morderca z Sudanu na oczach Irlandczyków mordował ich rodaka,z tego filmiku wynika że miejscowi byli bezbronni,a najstarszy z nich jakiś gość 60 + jako…
  • Tomaszek, Punkt widzenia z miejsca siedzenia .
  • jazgdyni,  Ciekawe.

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności