Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Żałosna histeria opozycji totalnej
Wysłane przez eska w 21-07-2017 [16:40]
Czemu histeria, to wszyscy wiemy, w sejmie znowu oglądaliśmy scenki jak z dawnego targu, gdzie baby w kramach wrzeszczą w niebogłosy i łapią się za kudły i kaftany. Na ulicy z kolei mamy modły do boga lewaków, palenie świateł itp., wszystko to razem budzi politowanie, łącznie z Rulewskim, który w swoim kombatanckim ekshibicjonizmie przekracza już wszelkie granice dobrego smaku.
Ale czemu żałosna? Cóż, musicie mi tu, mili PT Czytelnicy, uwierzyć na słowo.
W swoim dość długim już życiu brałam udział w wielogodzinnych posiedzeniach różnych gremiów Solidarności, gdzie na własnych błędach uczyliśmy się sami działania mechanizmów demokracji. Brałam udział w wielogodzinnych posiedzeniach rady miejskiej pierwszej kadencji po 89 roku, gdzie też uczyliśmy się demokracji, i to w biegu. Zasiadałam latami w radzie wydziału, a nawet w senacie uczelni, przewodniczyłam wielu gremiom, wszystkie sztuczki procedowania mam opanowane na blachę. Dlatego stwierdzam z całą stanowczością, że mądra opozycja, o ile nie napotyka na totalne lekceważenie procedur i dobrych obyczajów (jak to było za PO), może mieć realny wpływ na sytuację, o ile to dobrze rozgrywa. Nawet jeżeli przegrywa doraźne głosowania, to może wymusić pewne działania poprzez opinie publiczną (słupki, referenda). Sęk w tym, że trzeba to umieć/chcieć robić – i tu rodzi się pytanie > nie wiedzą czy nie chcą?
Moim zdaniem przynajmniej spora część, zwłaszcza starych posłów, na pewno doskonale wie - dlaczego więc przyjęto metodę totalnej destrukcji? Już wyjaśniam – zrobiono tak, bowiem opozycyjni spece od pijaru zakładają, że polskie społeczeństwo to banda przestraszonych idiotów, że podkręcanie nastrojów wywoła w końcu pomieszanie pojęć i że te nieszczęsne słupki nareszcie się ruszą, a to z kolei przestraszy PiS i spowoduje zahamowanie reform.
Czyli Bogu dziękujmy, bo ichni spece od pijaru to podstarzali ślepcy, wierzący w opinie Lisa o odbiorcach przekazu medialnego. Nie zauważyli, boroczki, że naród się co nieco zmienił i oczekuje poważnego traktowania - właśnie taki stosunek do wyborców dał wygraną Dudzie i Szydło. Dziś obywatele całkiem sprawnie odzyskują własną godność, sprzyja temu dodatkowo program społeczny PiS.
Opozycja jest w swym niezrozumieniu własnego społeczeństwa coraz bardziej żałosna, a jej dziecinada na poziomie piaskownicy skutecznie blokuje możliwość poważnej rozmowy i wyłapywania błędów, które przecież PiS także popełnia, bo nie ma ludzi nieomylnych.
Dlatego nie dajmy się ponosić emocjom, raczej zamiast tego spokojnie i merytorycznie dyskutujmy o przedłożeniach władzy, bowiem jesteśmy jedynym głosem rozsądku i ewentualnej, racjonalnej krytyki, my – zwykli obywatele. Przestańmy zwracać uwagę na tych wariatów, bo szkoda czasu i zdrowia, ani opozycja ani różne typy z UE nic nam nie zrobią. Wiem, że to niełatwe, bo tzw. nasze media też nic, tylko histerią się zajmują, a znalezienie w nich rzetelnych informacji graniczy z cudem – ale mamy wszak internet, możemy sami uruchamiać poważne dyskusje, do czego wszystkich serdecznie zachęcam. Nie dajmy się zwariować nawalankom na twitterze, eskalacji wyzwisk na ulicy itp. - bo to zwykłe szczeniactwo. Skoro większość opozycyjnej sceny politycznej to pajace do wynajęcia, to ktoś musi być normalny, bo władza pozostawiona samej sobie też się może pogubić w tym cyrku.
Komentarze
21-07-2017 [17:20] - xena2012 | Link: Normalna opozycja ma w
Normalna opozycja ma w sejmie wszelkie możliwości udziału przy uchwalaniu ustaw czy reform w postaci debaty sejmowej.Glosowanie nastepuje bowiem po wyczerpaniu wystąpień odnosnie zastrzeżeń,wniosków,czy poprawek.Jeśli opozycja jest konstruktywna współpracuje a przynajmniej powinna współpracować na sali sejmowej nad wypracowaniem konsensusu.Tu tego zabrakło i to nie tylko przy reformie sądownictwa.Każdy występ opozycji to pokaz arogancji,lekceważenia i niekompetencji,wołanie o przerwę albo odwołanie ministra.A gdzie są ich własne wnioski czy projekty? Potrafili zorganizować gabinet cieni a nie mają nawet programu i posiłkują się ulicą i niezorientowanymi urzedasami brukselskimi.Ta opozycja nie jest żałosna,opozycji po prostu nie ma.
21-07-2017 [17:49] - Mikołaj Kwibuzda | Link: Zachowanie spokoju to jedno,
Zachowanie spokoju to jedno, a przesadna pewność siebie to drugie.
Wczorajsze manifestacje były jednak całkiem udane na wielkość, i powtarza się z wielu relacji, że poza ubewatelami i durniami od tupania w barierki było także sporo młodych ludzi, przestraszonych i wkurzonych na politykierów ze wszech stron. To jednak nowa jakość - jeśli ich nie przyciągniemy, zrobią to macherzy tworząc kolejną Partię Supernową i Arcynowoczesną i wyprowadzając ich z naszego Hameln na zatracenie. Dojrzał to dzisiaj pan Szefernaker z inną "młodzieżą" z PiS i próbuje do nich dotrzeć.
Dlatego najważniejszy wniosek to ten, że "jesteśmy jedynym głosem rozsądku i ewentualnej, racjonalnej krytyki, my – zwykli obywatele". I to my musimy się o nich zatroszczyć. Właśnie dlatego od pewnego czasu na spotkaniach rodzinnych Polaków nie rozmawia się o polityce.
22-07-2017 [00:59] - Serioża | Link: "Właśnie dlatego od pewnego
"Właśnie dlatego od pewnego czasu na spotkaniach rodzinnych Polaków nie rozmawia się o polityce."
I tu, z moich obserwacji z mojego rodzinnego podwórka, widzę problem.
Ponoć jedną z pozytywnych cech Polaków jest ścieranie poglądów przy stołach przy każdej okazji. Ostatnio jestem uciszany gdy pozwalam sobie podjąć jakąś politykierską dyskusję. Może to mój twardy, betonowy łeb, albo powstała w narodzie niechęć do politykowania. Efektem jest jednak uleganie temu o co tyle lat walczyła komuna. Czyli żeby wybić ludziom z głowy politykowanie. I to mnie prawdę mówiąc bardzo smuci i niepokoi. Bo to może oznaczać osiągnięcie celu przez lewactwo.
Mimo wszystko jestem dobrej myśli bo dostrzegam też u błądzących, moim zdaniem, młodych ludzi chęć dociekania prawdy. I zdarza się, że jestem wyciągany na rozmowy poza stołem rodzinnym gdy nie paraliżuje się rodzinnej atmosfery.
Jestem już na tyle posunięty w latach, że traktuje mnie się jako składnicę wiedzy z najnowszej historii, którą samemu przeżywałem a nawet. powiem nieskromnie, tworzyłem.
21-07-2017 [17:55] - Mikołaj Kwibuzda | Link: A, przyszło mi jeszcze do
A, przyszło mi jeszcze do głowy - ciekawa jest dzisiejsza odezwa Prezydium Konferencji Rektorów (czy jak to się tam zwie), które przyłącza się do wywierania presji na Pana Prezydenta, by wetował. Coś wygląda na to, że naszym potiomkinowskim akademikom zaczęły cierpnąć sempiterny - czyżby mieli być następni w kolejce? Dałby Bóg, bo tego już nie idzie strzymać.
21-07-2017 [18:03] - eska | Link: Konferencja Rektorów to ciało
Konferencja Rektorów to ciało, które ..... tu różne, nieładne słowa, a znam sytuację z tej racji, że koleżanka w tym zasiadała przez lata. To oni swego czasy wypracowali sytuację/przepisy, dzięki którym profesor /rekordzista miał 17 etatów. To oni są winni totalnemu obniżeniu poziomu uczelni państwowych i wyrównania do szkółek z Koziej Wólki, ale za to płatnych. Uff, bo zaczynam się rozkręcać...:))
21-07-2017 [21:23] - Imć Waszeć | Link: To jest po prostu kolejny
To jest po prostu kolejny przykład żelaznej zasady apolityczności w państwie polszewickim. Moja rada jest taka, żeby każdy, kto zasłania się apolitycznością i szczeka na Polskę dostawał zakaz stołkowy, tak jak kibice na stadionie dostają zakaz stadionowy. Targowica chce równości wobec prawa? No to proszę :]
21-07-2017 [18:09] - mmisiek | Link: Niestety histeria ma to do
Niestety histeria ma to do siebie, że potrafi być zaraźliwa - oni na to właśnie grają.
A ponieważ pozostawiono im do dyspozycji wszystkie narzędzia wpływu to wychodzi im to coraz lepiej, liczebność ostatnich demonstracji najlepszym dowodem.
Jeśli nic się z tym nie zrobi i PiS dalej będzie hołdował kultowi "tolerancji i pluralizmu" to huśtanie będzie coraz większe aż do końcowej przewrotki.
21-07-2017 [19:09] - michnikuremek | Link: Powtórzę któryś z kolei raz:
Powtórzę któryś z kolei raz: PO/Nowoczesna/PSL TO NIE JEST OPOZYCJA!!!!
To obca AGENTURA!!!!!
I należy zacząć ich wreszcie tak traktować - jako AGENTURĘ, a nie opozycję!!!
21-07-2017 [19:37] - zbieracz śmieci | Link: Swiete słowa ,świete słowa
Swiete słowa ,świete słowa ale Twoje zdolności być może zostaną wykorzystane przy tworzeniu nowej parti ikontestujacej wszystko i wszystkich coś jak kukizowcy ale on juz był przy władzy i jemu odbierzemy wyborców a także można liczyć na głosy idiotów którzy zawsze sie łapią na takie coś .Jestes obrotowa i masz kwalifikacje ,dostaniesz się do sejmu i wolna droga ,ja ci nie powiem po co nowa partia , tak z 20 posłów wystarczy, a jak wyborcy się wreszcie dowiedzą kogo wybrali i gdy my już w sejmie to pies im mordę lizał .
21-07-2017 [22:44] - eska | Link: A dziękuję, ja już byłam
A dziękuję, ja już byłam "władzą", najgorszemu wrogowi nie życzę.
21-07-2017 [20:30] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Szanowna Pani inżynier..
Szanowna Pani inżynier...Ewuniu!!
Dla Ciebie 2x2 =4 i nie ma dyskusji,ale dla humanisty...i na dodatek socjologa...nie!
Nie będę opisywał z detalami,jak sie wywołuje panikę i histerię w zbiorach ludzkich...jest to w ramach inżynierii społecznej.
Po drugie an masse każde społeczeństwo, inaczej zbiór jednostek w badanej grupie...to idoci,a im wiekszy zbiór...tym większy kretynizm i podatność na manipulację.
W III RP są wybitni fachowcy od robienia kisielu w głowach ludzi...są kształceni na wielu uczelniach i nie tylko w kraju...
Skoro wmówiono ludzikom,że Jaruzelski uratował "ojczyznę",a Wałesa obalił komunę...to już każda bzdura wejdzie w puste łby...
Lis,który stwierdził,że Polacy nie są głupi,tylko jeszcze bardziej glupi...zacytował klasyka...tylko klasyk nie powiedział tego o Polakach...tylko w ogóle o ludziach :-))
PS."Mowa o Jakubie Bierzyńskim, który jest prezesem słynnego domu mediowego OMD. Z pomocą idzie mu Jakub Benke, prezes zarządu Jet Story, wcześniej prezes Starcom MediaVest Group. Słynni macherzy w branży PR i marketingu chcą..."---całość u Karnowskich na portalu wPolityce.pl
21-07-2017 [23:14] - eska | Link: Wiesz, co mam napisane w
Wiesz, co mam napisane w nakazie internowania? > stanowi zagrożenie, bo potrafi kontrolować tłum!
To tak przy okazji... :))
22-07-2017 [10:18] - Jabe | Link: To Pani organizowała ostatnie
To Pani organizowała ostatnie kontrmanifestacje?
23-07-2017 [21:51] - eska | Link: Ja nie organizuje
Nie organizuję kontrmanifestacji przeciwko durniom. Szkoda czasu.
23-07-2017 [22:04] - Jabe | Link: Racja. Przecież słupki nie
Racja. Przecież słupki nie spadają. Po co się martwić na zapas.
21-07-2017 [20:48] - Ryszard Surmacz | Link: Bardzo ładny tekst. Nic dodać
Bardzo ładny tekst. Nic dodać, nic ująć.
21-07-2017 [21:16] - Dorota M | Link: Rzeczywiście manifestacja
Rzeczywiście manifestacja wczorajsza była większa niż poprzednie. Rzeczywiście przyszło sporo młodych ludzi. Mniemamm, że to wyborcy prezydenta Dudy. Przyszli dlatego, że go poważają i zauwazyli jego niepokój odnośnie ustaw sądowych, mylnie uważając, że on ma co do nich wątpliwości natury merytorycznej. Nie zajmuja sie polityką na codzień, pracują i zajmują się życiem rodzinnym. oni nie popieraja KOD-u, ani PO. I tutaj jest podstawowy BŁĄD PREZYDENTA . Dając ULTIMATUM Jarosławowi Kaczyńskiemu, bo ustawa jest sejmowa, podważył zaufanie tych przekonanych dotad młodych ludzi, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Teraz trudno będzie rzadowi i JK przekonać tych ludzi, że Prezydent jest po stronie tych zmian, nawet jezeli podpisze wszytskie ustawy. Niepokój tych ludzi, będzie owocował brakiem zaufania do dobrej zmiany, a w rezultacie do poparcia PIS w wyborach parlamentarnych. Oni nie znaja sie na polityce, nie śledzą prac w sejmie. Nie wiem dlaczego PAD wykonał ten ruch. Moze naciski makreli, moze jego środowiska, niezbyt lubiącego JK, może wreszcie niedojrzałość polityczna tego przecież młodego polityka. To był w moim przekonaniu brzemienny w skutki faul, pomijając przyszłą obstrukcję w wyborze sedziów i z całym szcunkiem dla pani ESKI, nie było to dogadane, ani z JK, ani z BSz.
21-07-2017 [22:24] - szara_komórka | Link: 1. Uważam, że ruch PAD był
1. Uważam, że ruch PAD był głupi.
2. Jeżeli już się nań zdecydował, to przed jego wykonaniem powinien się skonsultować z Beatą Szydło. To ona w końcu wygrała dla niego wybory.
3. Jeżeli już nie konsultował to mógł go wykonać w innej formie. Jego wystąpienie było "szczeniackie". Widocznie powinien zmienić doradców. (Przedsmak takiego działania mieliśmy juz przy okazji rozgrywki z A.Macierewiczem.
Trudno jakoś to przeżyjemy.
21-07-2017 [22:42] - eska | Link: Wykonał ten ruch, bo zła
Wykonał ten ruch, bo zła ustawa w dobrej wierze prędzej czy później odbija się czkawką. A ustawa Ziobry w pierwotnym brzemieniu to znowu byłyby takie afery jak z TK, czyli miesiące awantur, obniżanie ratingów, wezwania do PE itp. Nie mamy czasu na takie zabawy.
22-07-2017 [13:38] - szara_komórka | Link: "Nie mamy czasu na takie
"Nie mamy czasu na takie zabawy."
No to lepiej nic nie zmieniać.
Jak Pani sobie wyobraża zgromadzenie 3/5 przy totalnej i wspierającym ją Kukizie15.
Przy 3/5 działania Kukiza15 będą sprowadzały się do takich samych działań jak LPR i Samoobrona w poprzedniej kadencji PISu.
i Bolka - jestem za a nawet przeciw.
Duda poczuł się "mocno" i gra na osłabienie Jarosława Kaczyńskiego. Rozwali wszystko co do tej pory udało się zrobić - w imię indywidualnych dążeń do drugiej kadencji.
23-07-2017 [21:53] - eska | Link: ble, ble, ble - czyli
ble, ble, ble - czyli komentarz jak z ruskiej stacji.
24-07-2017 [11:30] - szara_komórka | Link: "Prezydent podczas
"Prezydent podczas konferencji prasowej podał, że zdecydował o zawetowaniu ustawy o Sądzie Najwyższym i KRS."
Ble,ble ?
Ciekawe czy stać Cię na odszczekanie "ruskiej stacji".
21-07-2017 [22:45] - xena2012 | Link: Opozycja sięgneła po młodych
Opozycja sięgneła po młodych a raczej młodzi dali się skusić.Nie jest to takie trudne,bo młodzi przeważnie nie są zainteresowani polityką,nie obchodzi ich specjalnie kto i jak rządzi.Mówimy o tych ,,wykształconych z wielkich miast ''a jednoczesnie widzimy ich zachowanie daleko odbiegające od jakijkolwiek kultury.Widać to było na filmiku z panem Jakubiakiem jaki poziom reprezentują,jakim jezykiem się posługują.A jednak opozycja choc tak skompromitowana i bez większych słupków w sondażach potrafiła ich przyciągnąć,bo nie sądzę że młodzi poszli oglądać wygłupy Szczepkowskiej czy słuchać chrypiacego głosu Stalińskiej fałszujacej niemiłosiernie.
21-07-2017 [23:17] - eska | Link: Mam swoje przemyślenia na ten
Mam swoje przemyślenia na ten temat, ale nie napiszę, bo i tak mi nikt nie uwierzy.
Powiem tylko jedno, po raz kolejny - pijar i informacja ze strony PiS leży totalnie, więc są skutki.
22-07-2017 [08:31] - michnikuremek | Link: Manifestacja była większa niż
Manifestacja była większa niż poprzednie dlatego, że był piękny, ciepły, lipcowy wieczór. Duża część "manifestantów" poszła tam na zasadzie: "Chodź, zobaczymy co się tam dzieje". Brał chłopak dziewczynę za rękę i szli "manifestować". Stąd ten frekwencyjny sukces. Gdyby padał deszcz i wiał zimny wiatr, ludzie siedzieliby w domach. A na ulicach wydziczało się mniej więcej to samo bydło co w grudniu ubiegłego roku.
21-07-2017 [23:20] - gosc 76 | Link: Zastanawiam się w jaki sposób
Zastanawiam się w jaki sposób PIS chce uzbierać te 3/5. Czy trwają jakieś zakulisowe rozmowy w tej sprawie hm ? Nie liczę na posłow z Kukiz15 napewno się ktos wyłamie. PIS powinien już dawno szukać cichych sprzymierzenców z niedobitków po Kukiz15 żeby miec bezpieczny bufor w razie jakiegoś manewru kilku niepewnych posłów z PIS.
22-07-2017 [08:26] - michnikuremek | Link: Część posłów Kukiz'15 czas
Część posłów Kukiz'15 czas głosowania spędzi w ubikacji. Wspomnisz moje słowa.
22-07-2017 [10:20] - Jabe | Link: Czemu nie mieliby zwyczajnie
Czemu nie mieliby zwyczajnie głosować przeciw?
22-07-2017 [10:48] - Marek1taki | Link: A czemu nie za?
A czemu nie za?
23-07-2017 [22:05] - Jabe | Link: A czemu w ubikacji?
A czemu w ubikacji?
23-07-2017 [23:31] - Marek1taki | Link: :-) Z sentymentu do
:-) Z sentymentu do Morawieckiego seniora.
22-07-2017 [10:51] - Marek1taki | Link: Słowa "nie łam głowy jak to
Słowa "nie łam głowy jak to ty uzbierasz" nabrały nowego znaczenia. A może jednak chodzi o "całość"?
22-07-2017 [05:38] - gracz ogame | Link: Powinna to być reforma
Powinna to być reforma przeprowadzana mądrze i powinna być to reforma przeprowadzana spokojnie - powiedział prezydent Andrzej Duda.
Czemu to się dzieje podczas wakacji, po nocach, bez konsultacji, aby jak najszybciej? Nawet biuro legislacyjne nie miało wystarczająco dużo czasu, by odnieść się do wszystkich zapisów ustawy.
23-07-2017 [22:09] - xena2012 | Link: Po nocach? Bez kosultacji? A
Po nocach? Bez kosultacji? A jak to zrobić jeżeli opozycja blokuje mównicę,biega po sali z komórkami,wydziera się,odgraża przez cały czas przeznaczony na debatę zamiast merytorycznie się ustosunkować i podać swoje argumenty? Sejm jest miejscem pracy parlamentarzysty.CzyPan/Pani tez tak się zachowuje w swojej pracy zamiast wykonywać obowiązki?
24-07-2017 [05:18] - gracz ogame | Link: Opozycja znów blokowała
Opozycja znów blokowała mównicę? Nie zauważyłem :)
23-07-2017 [22:19] - Jabe | Link: Chodzą słuchy, że Senat
Chodzą słuchy, że Senat przegłosował nie tę wersję ustawy co Sejm. Legislatura istnieje tylko teoretycznie.
23-07-2017 [23:36] - Marek1taki | Link: Zawsze byłem przekonany, że
Zawsze byłem przekonany, że mechanizm "lub czasopisma" jest podstawą legislacji III RP. Tym razem wykorzystany w innym celu. Nie tylko w sądach rządzą sekretarki.
24-07-2017 [02:02] - Jabe | Link: Dlatego napisałem, że
Dlatego napisałem, że legislatura istnieje teoretycznie. Zresztą to tylko złośliwe ploty, rozprowadzane przez wiadomo kogo.
24-07-2017 [10:33] - szara_komórka | Link: "Prezydent podczas
"Prezydent podczas konferencji prasowej podał, że zdecydował o zawetowaniu ustawy o Sądzie Najwyższym i KRS."
Ble,ble ?
Ciekawe czy stać Cię na odszczekanie swojego komentarza.
24-07-2017 [10:36] - szara_komórka | Link: Bolek - jestem za a nawet
Bolek - jestem za a nawet przeciw.
Duda poczuł się "mocno" i gra na osłabienie Jarosława Kaczyńskiego. Rozwali wszystko co do tej pory udało się zrobić - w imię indywidualnych dążeń do drugiej kadencji.
"Prezydent podczas konferencji prasowej podał, że zdecydował o zawetowaniu ustawy o Sądzie Najwyższym i KRS."