Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Miała być rewolucja, a będzie jak zwykle..

eska, 18.07.2017
PiS już zmiękcza pierwotny projekt zmiany SN, czyli zaczyna się cofać – bez sensu. Ustępuje przed zarzutem „zawłaszczania” władzy przez ministra. Za chwilę ustąpi dalej, bo opozycja wymyśliła, że nowy SN sfałszuje wybory. 
Oczywiście dobrze wiadomo, że każdy sądzi podług siebie, dlatego totalniacy przypisują PiS plany, które sami realizowali przez lata, czyli zależność sądów od władzy i fałszowanie wyborów. Jak widać, wg opozycji to normalka i należy tylko dopilnować, żeby „nasi” utrzymali się na stołkach. Żałosne to z sumie, a cofanie się PiS świadczy o tym, co napisałam wczoraj – nie ma porządnego planu zmiany obecnego bagna, bo nie można zmienić konstytucji > wniosek: 
Duda miał rację, próbując skupić się na zmianach w konstytucji, aprobowanych przez społeczeństwo w referendum. To nadal byłaby tylko opinia, ale mocna, bo wyrażona przez naród.
Sędziowie w sejmie to paranoja, od tego mają posłów, żeby wygłaszali ich opinie. Sytuacja, kiedy I Prezes SN coś tam wygaduje z mównicy sejmu, jest najlepszym dowodem na to, że ta pani ma w nosie apolityczność, jej głównym zadaniem jest obrona przywilejów swojej kasty.
Podsumowując > jesteśmy w sytuacji, kiedy kasta prawnicza wymówiła służbę państwu. Zmiana ustroju sądów powinna była pozwolić na to, żeby wypieprzyć z zawodu prowodyrów buntu. KRS, nawet wybrany od nowa, w życiu tego nie zrobi, sami się przekonacie - dłużej klasztora niż przeora, każdy to wie.
Smuteczek....
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21941
karlin

Impertynator

18.07.2017 13:02

Po oddaniu gospodarki banksterii, o czym się za jakiś czas, boleśnie, przekonamy na własnej skórze, zaczyna się grzebanie pomysłów na rzeczywiste zmiany także w innych sferach?
A mnie już, prawdę mówiąc, śmiertelnie nuży zastanawianie się czy Jondruś Kornhauser jest bardziej "nasz Jondruś", czy "ich Kornhauser", oraz debatowanie nad tym, jakie jeszcze, ciężkozbrojne i zabójcze nałogi personalne ma Jarosław.
"Dobranoc Ojczyzno, już czas na sen", jak śpiewali ongiś, plecący jenteligenckie wianki na grobie, do którego schowała Polskę komuna, tzw. Starsi Panowie?
eska

eska

18.07.2017 13:31

Dodane przez karlin w odpowiedzi na Po oddaniu gospodarki

Bez przesady, Jondruś jest góral i jest nasz, tylko ma więcej wyobraźni i unika niepotrzebnego machania szabelką.
karlin

Impertynator

18.07.2017 13:41

Dodane przez eska w odpowiedzi na Bez przesady, Jondruś jest

Jesteś pewna, że to nie jego "prawnicza rąsia" tkwi i gmera w szczegółach ustaw prawniczych?
Ale najgorsze, że to się zaczyna układać w jeden, nabierający tempa (PO)ciąg. Hołd lenny wobec "białej kasty" (Radziwiłł z jego planami odpłatności za szpitale), samobójcze i wspierane przez Szydło plany opodatkowania paliwa przez jednego z najbardziej koszmarnych - i nie do usunięcia, mimo afer z jego i CBA udziałem - ministrów w jej rządzie (Adamczyk). A wcześniej ponowny (po raz pierwszy wybrało go PO w 2009 r.) wybór Jagiełły na szefa PKO BP, który to bank jest nadal najgorszy dla klientów, jeśli chodzi o oprocentowanie wkładów, kredytów i opłaty.
Domyślny avatar

Goral Supreme

18.07.2017 20:56

Dodane przez karlin w odpowiedzi na Jesteś pewna, że to nie jego

cd...Ustawa pisana pod Korporacje Aptekarskie  Ustawa o telefonicznej Iwigilacji,.."Podatek" Drogowy...Kornhauser rowniez "uwalil" ustawe o kredytach Frankowych..Niezle pogrywaja ...
Domyślny avatar

szara_komórka

18.07.2017 22:21

Dodane przez eska w odpowiedzi na Bez przesady, Jondruś jest

Właśnie zamachał. Jak małe dziecko. Po co ma się PIS wysilać i jakieś nieistotne poprawki dodawać jak Jondruś potrafi jednym zamachnięciem uwalić całą ustawę. Zamachnął się i ciupaska wypadła mu z dłoni. Taki to nasz Jondruś mundry.
Domyślny avatar

xena2012

18.07.2017 13:13

Oglądając dzisiejszy sejm ,,położyłam lagę'' przestając wierzyć w jakiekolwiek zmiany. Sam projekt reformy nie był ani rewolucyjny,ani  radykalny ani nawet kontrowersyjny.To nie było nawet zadne uderzenie w kastę tylko nieśmiałe pogrożenie palcem.I tak tez zostało odebrane.Widząc na mównicy panią Gersdorf toczącą wokół srogim okiem wściekłego byka pomyślałam,ze kopytami krzesze iskry pod mównicą a u pasa ma zawieszony pistolet.  teraz kolejnymi goścmi i mówcami w sejmie pewnie będą i inne kasty np.celebrytów na razie zadowalajace się wrzaskami na ulicy..Zreszta co to za sejm.Robienie zdjęć ,łażenie po sali a w chwili przerwy przerwy Sczerba pewno by grzebał w cudzych torebkach i pod pulpitami.Żle się stało że PiS naraz usiłować procedować aż dwie ustawy,żle że ustąpił.
eska

eska

18.07.2017 13:32

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Oglądając dzisiejszy sejm ,

"Sam projekt reformy nie był ani rewolucyjny,ani  radykalny ani nawet kontrowersyjny"
Dokładnie, pisałam o tym wczoraj. Cofanie się przed bandą to oznaka słabości, a nie żadne tam demokracja.
Jabe

Jabe

18.07.2017 14:08

W tej ustawie, jak słyszę, są rozsądne zapisy, choćby losowanie sędziów do spraw. Jednak o takich sprawach się nie rozmawia, bo obu stronom opłaca się doprowadzanie zwolenników do wrzenia.
totalniacy przypisują PiS plany, które sami realizowali przez lata, czyli zależność sądów od władzy i fałszowanie wyborów. – Z tego co pamiętam, sądy były zależne od władzy w takim samym stopniu jak teraz. Co do fałszowania wyborów, niedługo dwa lata miną od kiedy do władzy doszli ludzie, którym, wydawałoby się, powinno zależeć, i nic – temat wyparował. Wygląda więc na to, że to jendak tylko element pisowskiej mitologii.
Prezydent rzucił temat zmiany konstytucji, ale, o ile pamiętam, jedyną konkretną rzeczą, którą zaproponował była data. Bez sensu.
Domyślny avatar

xena2012

18.07.2017 15:04

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na W tej ustawie, jak słyszę, są

Miałam okazję przeczytac wywiad z prof.Grabowską.Pozytywnie wypowiada się o reformie sądownictwa wskazując na rozsądne zapisy we wszystkich punktach.Zresztą nie tylko ona,wielu prawników ma to samo zdanie.Jak to więc się dzieje że opozycja nie zwraca żadnej uwagi na tę reformę,nie chce debatowac nad projektem,woli protestować nawet na ulicy.Podejrzewam,że większość posłów opozycji nawet się nie zapoznała z trescią. I najważniejsze -na tyle skarg na prace sędziów,tyle spraw o korupcję w Sądzie Apelacyjnym w Krakowie ,przeciaganie procesów w nieskończoność pani Gersdorf bezczelnie zachowuje się w sejmie.
Jabe

Jabe

18.07.2017 16:05

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Miałam okazję przeczytac

Proszę się lepiej zastanowić, jak to się dzieje, że większość blogerów i dziennikarzy po Pani stronie zamiast zajmować się reformami, zajmuje się opozycją. Przyznam się, że o tej pani prof to ja nie słyszałem.
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 20:49

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Proszę się lepiej zastanowić,

Nie ma żadnej opozycji. Nie jesteśmy suwerenni, bo marksistowska (z natury antypolska) agentura okupuje stołki. Pozory legalizmu są ich wymówką. Prawo działa tak jak im wygodnie. Tego się nie da z nimi reformować. Łeb trzeba odciąć.
Dzisiejszy dzień jest czarnym dniem w historii Polski.
Domyślny avatar

Goral Supreme

18.07.2017 20:59

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Nie ma żadnej opozycji. Nie

"Dzisiejszy dzien jest czarnym dniem w historii Polski"..
Pierwszy raz sie z toba zgadzam...
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 22:14

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na "Dzisiejszy dzien jest

A ja nie po raz pierwszy.
Jabe

Jabe

18.07.2017 22:31

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Nie ma żadnej opozycji. Nie

Odetnie się łeb i co potem? Doraźność.
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 23:04

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Odetnie się łeb i co potem?

Tak: doraźność na czas reformy i drogi do niepodległości. Alternatywą jest reformowanie prawa, niestosowanego niezależnie od jego brzmienia, bo obowiązującym jest prawo marksistowskiej agentury.
Jabe

Jabe

18.07.2017 23:30

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Tak: doraźność, reforma i

Naturalnie ta droga będzie ciągnęła się w nieskończoność, bo nie ma to jak doraźność. Uważam, że daleko można się posunąć, jeśli cel jest tego wart (tak, to zalatuje, ale jednak). Tylko że tym szczytnym celem nie powinny być wyślizgane frazesy.
ExWroclawianin

ExWroclawianin

19.07.2017 04:58

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Proszę się lepiej zastanowić,

0/100
"Przyznam się, że o tej pani prof to ja nie słyszałem."....i po co robisz z siebie kretyna????
Jabe

Jabe

19.07.2017 13:19

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na 0/100

To jest ktoś ważny?
Domyślny avatar

szara_komórka

18.07.2017 15:13

Widzę, że eska też w "gorącej wodzie kąpana". Radzę dać sobie na wstrzymanie. Pisze Pani tak jakby nie rozumiała zasad strategii i taktyki.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

18.07.2017 17:35

Dodane przez szara_komórka w odpowiedzi na Widzę, że eska też w "gorącej

Rozumie ,rozumie i wie doskonale ,że los złogów w SN jest przesądzonyi to tak jak chce opozycja przez KRS.Każdej damie zdarzy sie zepsuć powietrze w salonie ale Eska to robi specjalnie,złgośliwie nie bacząc na konsekwecje jakie takie psucie powietrza przekłada sie na los jej dzieci i wnuków w przyszłości.
To taki złośliwy gnom w spóodnicy co nasika nawet do swojego mleka.
Domyślny avatar

szara_komórka

18.07.2017 22:24

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Rozumie ,rozumie i wie

Jondruś nasikał już za nią. Ręce opadają. Tak chce być "na siłę" Prezydentem wszystkich Polaków, że uwalił całą ustawę. Taki mundry.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

18.07.2017 17:58

No i po Twoim zmartwieniu ,dał głos prezydent i to taki az mi kopara opadła ,gdybym nie słyszał to bym nie uwierzyl .Dał marszałkowi swój projekt ustawy o wyborze członków do KRS a według niego to każdy kandydat ma uzyskać 3/5 głosów czyli nigdy i tak gersdorf dotrwa na stanowisku jeszcze 15 lat.
Jeszcze nie wiem czy już mi ktoś napluł w twarz ale takie mam wrażenie.Dziś się chyba nie obudzil prezydent z letargu czy rżnie głupa  udajac ,że nic nie wie co PIS zamierza.Nie chce wyciagać zbyt daleko idacych wniosków ale wyskoczenie z czymś takim i to dziś gdy miało byc głosowanie o KRS i losach SN.Co najmniej dziwne i zastanawiające i nie ukrywał ,że to jest ultimatum,albo po mojemu albo nie będzie mojego podpisu.
Domyślny avatar

Goral Supreme

18.07.2017 21:03

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na No i po Twoim zmartwieniu

Pieprzysz koles.3/5 GLOSOW (dokladnie 378) to PIS potrzebuje aby przepchnac sprawy w SN..
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

18.07.2017 22:00

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Pieprzysz koles.3/5 GLOSOW

Gościu projekcie jest 3/5 głosów za ,PIS z koalicjantami ,kukizowcami ,planktonem sejmowym nie ma 3/5 brakuje jednego głosu matole..Zostaje zsl a wtedy kukizowcy z zsl zrobia co będą chcieli jak PIS pójdzie na taki układ.Nie tylko żażądaja swoich sędziów w KRS ale i polityków.Pieprzysz gościu od rzeczy bo nie SN idzie ale o KRS.
Jabe

Jabe

18.07.2017 22:45

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Gościu projekcie jest 3/5

234 + 32 + 3 + 3 + 5 = 277
Domyślny avatar

Skrzetuski

18.07.2017 22:07

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Pieprzysz koles.3/5 GLOSOW

naucz sie liczyć pajacu, 3/5 tj 0,6x460=276
OLI

OLI

18.07.2017 18:10

Przebocom, pewnie się nie znam na polityce. Albo nasz prezydent jest politycznym geniuszem, w skali której nie ogarniam moją wyobraźnią, albo wybija się na niepodległość metodami, które wyglądają tak samo jak on. Ślicznie i naiwnie.
karlin

Impertynator

18.07.2017 18:11

Ktoś ma jakieś wątpliwości? Po tej deklaracji Kornhausera?
To jest koniec zabawy w "dobrą zmianę".
Domyślny avatar

mmisiek

18.07.2017 20:22

Dodane przez karlin w odpowiedzi na Ktoś ma jakieś wątpliwości?

Teoretycznie to jeszcze można z tego wybrnąć - np. 3/5 w pierwszych trzech głosowaniach, a w razie bezskuteczności decyduje już zwykła większość.
Ale to wszystko tylko pod warunkiem, że czynnik "Kornhauser" nie odgrywa tu decydującej roli i rzeczywistym celem Prezydenta nie jest zablokowanie zmian.
Domyślny avatar

szara_komórka

18.07.2017 22:31

Dodane przez karlin w odpowiedzi na Ktoś ma jakieś wątpliwości?

Naszczał do swojego mleka. /? A czy to jego mleko? 8 lat czekał Kaczyński, żeby zrobić to co próbował w latach 2005-2007, a ten mu nasikał do mleka.
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 20:41

Miała być kontrrewolucja a Prezydent wyszedł z pozornie kompromisową propozycją byle nie ruszyć komuny. Chciałbym mieć nadzieję, że Prezydent zrobił to bezwiednie, ale stawia to go tam gdzie stanął Wałęsa 4 VI 1992r. Mamy kontynuację pluralizmu poprzez wspieranie lewej nogi. Lewa noga ma się dobrze . Ją trzeba pierdolnąć polanem.
Słusznie pisze dzisiaj Tarantoga, że są sprawy, w których warto się ugiąć by zwyciężyć i są sprawy pryncypialne, w których nie można się cofnąć. Taką pryncypialną sprawą jest odzyskanie niepodległości. Nie zrobimy tego z kontynuacją struktur IIIRP, które opanowane są przez marksistów postsowieckich przeflancowanych na marksizm tzw. Zachodu, czyli marksizm kulturowy. To nie jest sprawą dyskusyjną, a Prezydent otworzył drogę do dyskutowania z antypolską agenturą czy powinna zostać odwołana.
Domyślny avatar

Goral Supreme

18.07.2017 20:47

A nie mowilem !!
Nastepny co jest ZA a nawet PRZECIW..
Glos Suwerena dalej nie jest slyszany i brany pod uwage. A w tym przypadku 70 % ludzi DOMAGA sie daleko idacych zmian w Wymiarze "sprawiedliwosci"
3/5 glosow przeklada sie na 378 glosow w Sejmie..PIS ma 234...No i po Reformie..Zdrada pachnie w powietrzu..
Dudzie blizewj do Kornhauserow niz do wlasnych wyborcow..Policzek od kogos komu sie zaufalo boli szczegolnie.Wnioski na przyszlosc zostaly wyciagniete.
Jak sadzisz ,Kaczynski sie ugnie ?
Dostala sie w moje rece twoja ksiazka o Cystersach.Swietny i interesujacy szkic Historyczny.Serdecznie Gratuluje !
OLI

OLI

18.07.2017 21:27

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na A nie mowilem !!

Kornhauserowie to raz, otoczenie polityczne prezydenta, które dobrał sobie sam - to dwa. Szczerski, Soloch, Łapiński - oni wszyscy podkręcają jego ambicje, mając na myśli własne. Te wszystkie dygi w stronę różnych Bugajów.
Te odznaczenia dla emerytów z szeregów UW, których nawet nie chcieli odbierać, ale za wszelką cenę chciał im coś dać... 
Po wizycie Trumpa ambicje mogły poszybować jeszcze wyżej.
Słyszeliśmy też o systemie prezydenckim, o konieczności wzmocnienia jego roli...
Mieliśmy nagonkę na Macierewicza, w którą aktywnie włączone było zaplecze polityczne prezydenta. Było włączone, ale wyglądało to tak w porywach, jakby to ono za tą zadymą stało.
Dla ludu gesty, miny i przyklęki, a polityka swoją drogą...
Gorzej- bo nie ma pewności, czy prezydent posiada choć połowę tego politycznego zmysłu, jaki ma Kaczyński.
Dowód: gra na Chiny i na Stany Zjednoczone. Jeśli to jest objaw geniuszu, to gdzieś te kroki powinny się zatrzymać. Może to jeszcze nie jest ten moment.
Imć Waszeć

Dark Regis

18.07.2017 22:07

Dodane przez OLI w odpowiedzi na Kornhauserowie to raz,

Czyli Marcinkiewicz 2?
OLI

OLI

18.07.2017 22:20

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Czyli Marcinkiewicz 2?

Coś w tym rodzaju, tylko w innej kategorii wagowej. Jak surfer poczekał na falę ( udane kroki w polityce zagranicznej) i usiłuje popłynąć na tej fali.
Według mnie szkody wypływające z tej sytuacji są trudne do przewidzenia. "Totalna" odczytała sytuację jako wygraną bitwę i złapała wiatr w żagle.
Daleko tak nie zajedziemy. Chyba, że dzisiejszy, czy też wczorajszy telefon od Merkel miał głębsze znaczenie, niż to ujawniono.
Domyślny avatar

Skrzetuski

18.07.2017 22:08

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na A nie mowilem !!

naucz się liczyć kolego, ułamki szkoła podstawowa
Domyślny avatar

Dorota M

18.07.2017 21:29

Prezydent zbiera głosy do wyborów, co moze świadczyć o braku pewności czy PIS wygra wybory parlamentarne. Ta przepaść będzie się pogłębiała w miarę upływu czasu. Myślę, że nie zrobił dobrze dla nas zwykłych obywateli.
Imć Waszeć

Dark Regis

18.07.2017 21:30

Hahahaha już kiedyś pisałem, że w PIS i w okolicach jest zbyt dużo prawników z wykształcenia (czytaj z kasty), żeby jakiekolwiek realne zmiany w tej materii były w Polsce możliwe. Idealnym rozwiązaniem dla prawników PIS jest pozostawienie wszystkiego w sądownictwie bez żadnych zmian, a jedynie podmiana magnaterii polszewickiej na pisowską, żeby rządziła do końca świata i jeden dzień dłużej. O to właśnie trwa obecny spór, co słychać w wypowiedziach i na banerach ("Sądy są NASZE"). Tymczasem blatowanie z czerwonymi układami w terenie trwa. Ciekawe kto teraz sfałszuje wybory, żeby wyglądało naturalnie, żeby było tak jak było oraz w terenie rządzili zawsze "nasi" (Tak czy owak zawsze Nowak!)? Komedia ;)
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 22:12

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na Hahahaha już kiedyś pisałem,

Podobno z Kukizem jest 60%. Nie zmienia to faktu wkładania kija w szprychy gdy następuje skręt w stronę suwerenności. Kukizowcy mogli głosować również przy 50% większości. Prowadzenie gierek w sprawach kardynalnych jest karygodne. Przy skręcaniu w lewo nie było wahań wajchy, była cała naprzód.
"Tymczasem blatowanie z czerwonymi układami w terenie trwa." Współpraca lokalnych działaczy PiS z komuchami zawsze była, to zwykłą prywata i brak charakteru. Znam to. Może uwikłanie nie raz też.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

18.07.2017 22:31

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Podobno z Kukizem jest 60%.

Gdzie było to blatowanie ,kiedy i nazwiska bo inaczej uznam ,że trollujesz co ci sie już zdarzało.
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 23:11

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Gdzie było to blatowanie

Uznawaj co chcesz, albo pytaj Imć Waszeci - ja potwierdzam jego słowa wg swojego doświadczenia.
Co do trolowania sam podaj przykład i co przez to rozumiesz.
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

19.07.2017 09:16

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Uznawaj co chcesz, albo pytaj

Waszeć moze byc dla ciebie wzorcem a dla mnie jest głuptaskiem z Siematycz delikanie i tak określnie  a co oznacza trollowanie to wykładnie znajdziesz w wiki i ja się z wykładnią zgadzam..
.Ty piszesz ,gdzies ,ktos i ja mam w to uwierzyc...!? Jak ja pisze o Układzie Wrocławskimponad podziałami ale w ich wspólnym interesie który jest to wymieniam nazwiska w tym i ludzi co są w PIS .
Jabe

Jabe

18.07.2017 23:06

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Podobno z Kukizem jest 60%.

Kukizowcy mogli głosować przy 50% większości, tylko po co?
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 23:23

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Kukizowcy mogli głosować przy

Żeby Polska była Polską, a nie dla politycznego zysku. W sprawach kardynalnych się nie handluje. Tu sprawa personalna jest kardynalną, ponieważ skutkuje nadużywaniem prawa przez układ antypaństwowy.
Kukizowcy mogli się układać z Prezydentem w sprawach ustaw o innej wadze dla przełamania dominacji PiSu, który unika kompromisu tam, gdzie Polska mogłaby zyskać na poszerzeniu koalicji.
Jabe

Jabe

19.07.2017 13:27

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Żeby Polska była Polską, a

Jak już kiedyś pisałem, nie akceptuję przenoszenia ośrodka samowoli w inne miejsce. To nie żeby Polska była Polską, tylko więcej władzy dla władzy. A więcej władzy dla władzy nie jest propaństwowe, chyba że w społeczeństwach stepowych.
Imć Waszeć

Dark Regis

18.07.2017 23:13

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na Podobno z Kukizem jest 60%.

U mnie taki był starostą, mój ojciec znał jego ojca. Ale PZPR to przy sitwach lokalnych małe pikuś. Spaja je zarówno rodzina jak układy biznesowe i mniej formalne typu "mój wuj załatwił twojej ciotce miejsce w klinice we Warsiawie, a teraz ja kcem...". Tu chodzi głównie o klany plus resort, w tym WKU (za tym idzie wszystko - ubezpieczenia, bank, policja, sąd, szkoła, szpital, nawet dom kultury). Już od kilkunastu lat rządzi "rozjemca" czyli PSL. Też znam gościa. Słowo harcerza, że oni są tu od kilkunastu lat dogadani i obstawieni - PIS nie PIS jeden pies.
Marek1taki

Anonymous

18.07.2017 23:34

Dodane przez Imć Waszeć w odpowiedzi na U mnie taki był starostą, mój

Tak. Działa wspólnota rozdawnicza. Uzależnienie od przepływu dotacji - znane mi ze służby zdrowia - jednoczy ponad podziałami.
Np. środki własne 10%, dotacja miasta 20%, środki unijne 70%. Środki własne z NFZ, czyli ZUS, dotacja miasta z podatków, środki unijne z podatków via Bruksela. Zysk dostawcy prywatny. Decyzje z urzędu. Urząd z takiej czy innej nominacji. Powszechne.
MOCART

MANowakowski

19.07.2017 13:38

Jak wiadomo władza jest tylko jedna w Polsce, a tylko jej przedstawiciele są wymieniani w zależności od potrzeb w tzw wyborach, których wyniki są odpowiednio preparowane. Rewolucji żadnej nie będzie bo system jest sprawny i działa od ponad 70 lat. Faktem jest, że państwowego koryta nie da się powiększać bez końca i ekonomicznych strat.
eska
Nazwa bloga:
Ludzie, myślcie, to nie boli...

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 611
Liczba wyświetleń: 3,883,304
Liczba komentarzy: 6,544

Ostatnie wpisy blogera

  • Trzej tenorzy, czyli przywracanie porządku
  • Nowa ordynacja wyborcza do gmin
  • Divide et impera, czyli sporu ciąg dalszy

Moje ostatnie komentarze

  • Widzi KPZK na stronie MR? To niech posłucha > youtu.be Bo ja już od pięciu lat o tym wrzeszczę. Egzorcyzmy to by się przydały, ale nie mnie.
  • Specjalnie się zalogowałam po dwu miesiącach przerwy! Pan Targalski teraz coś nareszcie zobaczył? A tego, że Morawiecki realizuje KPZK Bieńkowskiej/Boniego - Polska 2030, to pan Targalski nie widział…
  • Zamordowanie bł. ks.Jerzego - 1984, sfingowany proces - 1985, powszechna amnestia - 1986, likwidacja NSZZ "S" i powstanie nowej KKW Solidarność - 1987, propozycja Kiszczaka co do Okrągłego Stołu -…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Kod kulturowy, czyli problemy
  • Krzywa Gaussa czyli mały traktat o złu nienawiści.
  • Ludzie małej wiary, czyli notka bardzo nieprzyjemna

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Gdzieś się doczytałam, że prokurenci jakiejś firmy deweloperskiej budującej w Ursusie są Holendrami. Kiedy poszukałam głębiej okazało się, że wszyscy mają paszporty izraelskie. 
  • OLI, Już parę razy zabierałam się za skomentowanie Schadenfreude w wykonaniu @eski, ale rezygnowałam, oceniając, że nie warto się wysilać na nabijanie jej "wejść" i "komentów". Jednakowoż tym razem nie…
  • , ZP....co to jest ?

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności