Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Ogłaszam, że nie jestem już blogerem prawicowym!

Krzysztof Pasierbiewicz, 29.05.2017
Zacznę od tego, że nigdy nie byłem pisowcem, co mi często błędnie przypisywano, gdyż dotąd do żadnej partii nie należałem i nadal nie chcę należeć. Jestem, więc blogerem niezależnym. Zaś starzy bywalcy mojej internetowej witryny wiedzą, że zacząłem blogować po tragedii smoleńskiej w kontrze do łobuzerskich rządów Platformy Obywatelskiej, a więc siłą rzeczy sprzyjałem PIS-owi, choć nie ukrywam, że czasem krytykowałem konstruktywnie partię Jarosława Kaczyńskiego, gdyż niezależnie od sympatii politycznych staram się być blogerem rzetelnym i uczciwym, co bezpośrednio po wyborach 2015 zapowiedziałem w notce pt. „Nowej władzy będę się przyglądał baczniej niż Platformie” – vide: salonowcy.salon24.pl. Niestety za tę konstruktywną, powtarzam konstruktywną krytykę byłem od czci i wiary odżegnywany przez pisowskich ortodoksów.
"Ortodoksyjni pisowcy" (zastrzegam sobie prawo autorstwa tego określenia), to w mojej opinii przynoszący ogromne szkody wizerunkowe partii Jarosława Kaczyńskiego toksyczni, zacietrzewieni i nieprzyjaźni ludziom osobnicy, których charakteryzuje wściekła i fanatycznie nienawistna agresja w stosunku do każdego, kto ośmieli się choćby jednym słowem Prawo i Sprawiedliwość skrytykować.
Szeregowi "ortodoksyjni pisowcy" to zwykle zaawansowani wiekowo uczestnicy celebrowanych w całym kraju miesięcznic smoleńskich oraz waleczni bojownicy spod znaku Ojca Dyrektora i nie boję się tego powiedzieć ludzie niebezpiecznie nawiedzeni bałwochwalczym i całkowicie bezkrytycznym uwielbieniem partii Jarosława Kaczyńskiego.
Zaś prominentni "ortodoksyjni pisowcy" to piastujący od zawsze, na zasadzie zasiedzenia, ważne stanowiska w partii Jarosława Kaczyńskiego "jajogłowi hamulcowi" (do tego terminu też sobie zastrzegam prawo autorskie), którzy przez całe lata nie robiąc nic, bądź prawie, piastują swe stanowiska głównie dzięki temu, że są bezgranicznie wiernymi i zaufanymi szablami Jarosława Kaczyńskiego, których umiejętności są, jeśli nie żadne, to prawie. Najgorsze jest jednak to, że ci ludzie, także po roku 2015 piastują kluczowe stanowiska w państwie, że tylko wspomnę posady: Marszałka Sejmu, przewodniczącego Klubu Parlamentarnego partii rządzącej i ministra do spraw równego traktowania. A jeszcze gorsze jest to, że ci ludzie nie tolerują w partii kreatywnych aspirantów do politycznej kariery, a nie daj Boże zdolniejszych i młodszych niż oni, o czym wielokrotnie pisałem.
Wszelkie moje próby przekonania odwiedzających moje blogi „ortodoksyjnych pisowskich komentatorów” (do tego terminu również sobie prawo autorskie zastrzegam), że krytykując konstruktywnie PiS de facto tej partii dobrze życzę i sprzyjam przypominały rozmowę ze ślepym o kolorach, czemu zwykle towarzyszyły rzucane w moją stronę obraźliwe epitety, insynuacje, a nierzadko wulgaryzmy rynsztokowe (szczególnie na Naszych Blogach Niezależnej.pl), co uciążliwie kaleczyło moją estetyczną wrażliwość. Wytykano mi z nienawistną furią, że krytykując PiS jestem stojącym na barykadzie okrakiem zdrajcą narodowym, który wbija nóż w plecy Jarosława Kaczyńskiego, a niektórzy szaleńcy nawet mi zarzucali, że jestem tajnym agentem Platformy i nie mam prawa się „blogerem prawicowym” mianować.
Do tej pory faktycznie przedstawiałem się, jako „bloger prawicowy”, ale miarka się przebrała i dla komfortu psychicznego Gości moich blogów oraz celem zagwarantowania wysokiej kultury dialogu na moich witrynach internetowych zmieniam od dnia dzisiejszego swój blogerski status „prawicowego blogera” i od tej chwili będę się uważał za niezawisłego „blogera oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla państwa, w którym żyję”, do czego zresztą już od dawna się przymierzałem, bo moim zdaniem nie do końca jednoznaczne słowa „prawica” i „prawicowy” już się zdewaluowały w społecznym odbiorze zwłaszcza, że zarówno Prawo i Sprawiedliwość, jak Platforma Obywatelska uważają się nadal za partie „prawicowe”.
Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)
Post Scriptum
Komentarze dodane do tej notki, w znakomitej większości przypadków autorstwa „ortodoksyjnych pisowców” są, że tak powiem modelowym świadectwem mentalności rzeczonych. Bo Państwo, zwracam się wyłącznie do „ortodoksyjnych pisowców” chcielibyście, żebym myślał i pisał tak, jakbyście sobie Państwo życzyli, a gdy tego nie robię i pozwalam sobie na samodzielne myślenie dostajecie ataków niepohamowanie agresywnej furii oskarżając mnie o zdradę i wymyślając mi od najgorszych. A to już jest swoisty terroryzm poprawności politycznej, ale tym razie w wydaniu prawicowym. Tak. Tak. Nie pomyliłem się. To jest przypadek „prawicowej poprawności politycznej” działający na tej samej zasadzie, co „lewacka poprawność polityczna”, o której chyba ze sto notek napisałem.
Pisząc blog uważam się za niezależnego dziennikarza społecznościowego oddanego prawdzie i sprawom ważnym dla państwa, w którym żyję, który nigdy się nie ugnie przed terrorem poprawności politycznej ani lewackiej, ani prawicowej, ani żadnej innej. Takie zasady wyniosłem z domu i będę im wierny do samego końca. I to było zasadniczą przyczyną, dlaczego zmieniłem swój status blogerski.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 24579
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.05.2017 20:56

Za kogo się uważasz czy chcesz uważać i niezależnie od starań jakie czynisz grubymi nićmi szyjąc swój obrazek uczycielu to pozostaniesz na zawsze tym kim jesteś
naprawdę a nie jest moja opinia taka jaka byś oczekiwał.
Niezależny bloger nam się tu objawił -jaja większe niż berety sobie robisz ...!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.05.2017 21:24

Dodane przez zbieracz śmieci w odpowiedzi na Za kogo się uważasz czy

@zbieracz śmieci
No, to mamy pierwszy komentarz potwierdzający słuszność tego, co w notce napisałem. Teraz czekam na następne. Proszę się pośpieszyć, bo będę numerował, więc jest jeszcze szansa na pudło.
Domyślny avatar

Ziomal Ojczyźniany

29.05.2017 21:05

No, wreszcie,trza było tak zrobić już dawno, zamiast zbierać cięgi od nawiedzonych, zaczadzonych wyznawców PiS. Ale po co było wcześniej  w tak  niewyszukany, często prostacki  sposób pluć na opozycję  zarówno parlamentarną jaki poza parlamentarną? Czy naprawdę chodziło o cenzurę,żeby przepuszczała nieprawomyślne teksty...? I czy nie za często i bezmyślnie nadużywa się terminu "lewak, lewactwo" ? Tzw. liberał może być lewakiem? Można także nawymyślać adwersarzom od nazistów, faszystów czy anarchistów, tylko czy to ma jakikolwiek sens i ma zastępować merytoryczne argumenty?
A teraz za tak celne, konkretne twierdzenia  zostanie Pan wdeptany w ziemię, chyba że wcześnie wypisze się z tego  "prawackiego" blogu...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.05.2017 21:41

Dodane przez Ziomal Ojczyźniany w odpowiedzi na No, wreszcie,trza było tak

@Ziomal Ojczyźniany
"I czy nie za często i bezmyślnie nadużywa się terminu "lewak, lewactwo" ?..."
-----------------------
Myślę, że zbyt rzadko.
Domyślny avatar

Ziomal Ojczyźniany

29.05.2017 21:56

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Ziomal Ojczyźniany

?????????????????????
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.05.2017 21:55

Dodane przez Ziomal Ojczyźniany w odpowiedzi na No, wreszcie,trza było tak

Wania ,czy ty nie możesz na okres letni zzuć wreszcie walonki razem z onucami i wzorem taki i dziadka zamienić je na łapcie z lipowego łyka.Hyc na lipę boso a zejdziesz obuty,,takie to proste nieprawdaż...!?
Domyślny avatar

PIOTR Z GDAŃSKA

29.05.2017 21:07

Za mistrzem Waligórskim (waligorski.art.pl):
"...więc rycerz gotyckie okno otworzył szerokim gestem,
Wychylił się i zahuczał: - W porządku! Świnia jestem!!!
Zaczym nałożył bambosze i legł na niedźwiedziej skórce
Przy polędwicy z pawicy, denaturacie, bandurce i dwórce.
Zaś okrzyk z wieży poleciał po górach i po dolinach,
I każdy, kto go usłyszał, powiadał: - Też mi nowina!"
Pozdrowienia :-)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.05.2017 21:45

Dodane przez PIOTR Z GDAŃSKA w odpowiedzi na Za mistrzem Waligórskim (http

@Piotr z Gdańska
No, to ma Pan drugie miejsce, czyli srebrny medal, za potwierdzenie słuszności tego, co w notce napisałem.
Pozdrowienia odwzajemniam
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.05.2017 21:45

Dodane przez PIOTR Z GDAŃSKA w odpowiedzi na Za mistrzem Waligórskim (http

Cymesik !Pozdrówka
Domyślny avatar

HenrykHenry

29.05.2017 21:32

...))- " wulgaryzmy rynsztokowe (szczególnie na Naszych Blogach Niezależnej.pl), co uciążliwie kaleczyło moją estetyczną wrażliwość" 
Ja prdl az sie za glowe zlapalem ... cudnego mamy tego "misia"
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.05.2017 21:47

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na ...))- " wulgaryzmy

@HenrykHenry
Już się bałem, że się Pan nie załapie na pudło, a jednak ma Pan brązowy medal.
Teraz oczekuję, kto zajmie miejsca punktowane.
Domyślny avatar

HenrykHenry

29.05.2017 21:53

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @HenrykHenry

Zycze panu zdrowia ... dlugiego , by jak najdluzej nas tu pan bawil. Zabawe zapewnia pan "przednia"
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

29.05.2017 22:10

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Zycze panu zdrowia ...

@HenrykHenry
"by jak najdłużej nas tu pan bawił. Zabawę zapewnia pan "przednią"..."
---------------------------------
A są tańce na rurze? Bo nie ukrywam, że też mam ochotę się ubawić. Niecierpliwie czekam na odpowiedź.
Domyślny avatar

HenrykHenry

29.05.2017 22:34

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @HenrykHenry

Odpowiem i nawet polece ale jak pan dojdzie do siebie. No trzeba sie prezentowac.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:07

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Odpowiem i nawet polece ale

@HenrykHenry
"Odpowiem i nawet polecę ale jak pan dojdzie do siebie..."
------------------------
Ależ ja jestem w pełnej formie i jestem gotów Wisłę w pław przepłynąć, żeby zobaczyć panią Angelę na rurze.
Domyślny avatar

HenrykHenry

30.05.2017 12:33

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @HenrykHenry

W pewnym stanie wszystko wydaje sie latwizna. Do Wisly juz pan zdaje sie wchodzil ...
Domyślny avatar

zbieracz śmieci

29.05.2017 21:57

Medale rozdajesz a ja niegodny ,są lepsi!
Domyślny avatar

Goral Supreme

29.05.2017 22:04

Cosik mnie sie zdaje ,ze facet sie wypalil..
Miejmy nadzieje ,ze jego popioly rozwieje wiatr...Bowiem po krotkiej przerwie moze zaistniec na NB  pod nowym nickiem jako Feniks...brrrrr
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:11

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na Cosik mnie sie zdaje ,ze

@Goral Supreme
"Miejmy nadzieje ,ze jego popioly rozwieje wiatr...Bowiem po krotkiej przerwie moze zaistniec na NB  pod nowym nickiem jako Feniks...brrrrr..."
--------------------------
Zimno Panu? Walnij Pan setę i poczuje się, jak kaloryfer w najtęższe mrozy.
michnikuremek

michnikuremek

29.05.2017 22:12

Co mi się podoba w rządach PISu?
1. Macierewicz - rozpędził klikę czerwonych generałów i pułkowników. Biorąc pod uwagę poziom rozwścieczenia PONowoczesnej bolszewi - Macierewicz to robi NAPRAWDĘ. Teraz oczekuję, że Ziobro zrobi to samo z "kastą nadzwyczajnych ludzi".
2. Sprzeciw PISu wobec osiedlania w Polsce tzw. "uchodźców" czyli azjatycko-afrykańskiej dziczy, która właśnie wykańcza kraje zachodnie.
3. Polityka historyczna - podoba mi się odznaczanie ostatnich AKowców, WINowców i NSZ-towców czy też wyprawianie uroczystych pogrzebów bohaterom zamordowanych przez komunistów (Inka, Zagończyk). Mam nadzieję, że doczekamy uroczystych pochówków rotmistrza Pileckiego i generała Nila.
Co mi się nie podoba w rządach PISu?
GOSPODARKA!!!
Kompletna klapa!!! W tej dziedzinie PIS jest typową partią sojalistyczną, która wzoruje się na przedwojennej sanacji. Kaczyński , podobnie jak Piłsudski uważa, że państwo ma wszystkim zarządzać, a sprawy załatwi wymiana urzędników... Kombinacje Morawieckiego z podatkami (które oczywiście poszły w górę), lewackie bredzenie o innowacyjności - to wszystko zamiast radykalnych obniżek podatków (patrz Rumunia!) i likwidacji tego cholernego ZUSu. Morawiecki nie rozumie, że 90% produktu krajowego nie wypracowują producenci rakiet międzyplanetarnych, tylko rzemieślnicy, masarze, piekarze, sklepikarze, producenci makaronu, hodowcy kur itp. Morawiecki tego nie wie, bo skończył amerykańskie, lewackie uniwersytety i nigdy nie pracował (on "zasiadał" w bankach za milionowe uposażenia - swoją drogą ciekawe jakie to "sprężyny" pchały go na te milionowe stanowiska.....).
Jeżeli PIS wyłoży się - to będzie właśnie wina ich podejścia do gospodarki....
Zwalczam pogląd głoszony zwłaszcza z prawej strony pt: "PIS - PO - to samo zło". Głoszą go ludzie, którzy - albo są pełni złej woli chcąc mieć premiera Schetynę i wicepremiera Petru, albo są kompletnymi durniami i nie powinni zajmować się polityką. Dopóki po prawej stronie nie ma partii, która może wygrać wybory i przejąć władzę jesteśmy skazani na PIS.Należy ich krytykować, naciskać, ale nawoływanie do obalenia tego rządu to nieodpowiedzialność, albo zła wola....
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:15

Dodane przez michnikuremek w odpowiedzi na Co mi się podoba w rządach

@michnikuremek
No wreszcie jeden merytoryczny komentarz. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

Domasuł

29.05.2017 22:15

Panie Krzysku, chciałbym stanac po Pana stronie, ale nie ulatwia Pan zadania (może tylko lemingom).
Ten Pana tekst chyba niczego nie zalatwia. Pozornie Pan odcina się swoim adwersarzom, co byłoby dla mnie jak najbardziej do zrozumienia, a znow tak naprawdę uderza Pan w PiS. I jakos ciężko w tym zauwazyc cos konstruktywnego. Ciezka sprawa z Panem, choc z drugiej strony wiem, dlaczego Pan to robi (być może nawet nieumyślnie).
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:19

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Panie Krzysku, chciałbym

@Domasuł
"Ten Pana tekst chyba niczego nie zalatwia..."
------------------
Dobrze, że wtrącił Pan słowo "chyba":
A wie Pan, co ten tekst załatwia? Nie? No to Panu powiem. Załatwia mi spokój sumienia!
Serdeczności!
paparazzi

paparazzi

29.05.2017 22:46

I tak Krzysiu nie dorównałeś do poziomu Passenta. Ten to polityczna glista ze ho ho a nie powiem starałeś się dobrze. Szkoda lubię cie czytać te labirynty intelektualne na NB, to otwiera mi zawór bezpieczeństwa. " Kibic" /wiesz o kim pisze/ tez mjal talent ale jak zakończył! A wy Krzysiu tylko drobne się ostały, tzn rozmieniłeś na drobne. Bezpartyjny fachowiec "microfilm jacet"
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:20

Dodane przez paparazzi w odpowiedzi na I tak Krzysiu nie dorównałeś

@Paparazzi
"I tak Krzysiu nie dorównałeś do poziomu Passenta..."
-----------------
Dalibóg nie przypominam sobie, żebym z Panem na ty przechodził.
Lektor

Lektor

29.05.2017 23:44

NARESZCIE  !!!   Chociaż po prawdzie nigdy nim pan nie był !
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 00:25

Dodane przez Lektor w odpowiedzi na NARESZCIE  !!!   Chociaż po

@Lektor
"NARESZCIE  !!!   Chociaż po prawdzie nigdy nim pan nie był !..."
------------------------
Może Pan ma rację. Bo choć bardzo chcę im pomóc utrzymać władzę, to mentalnie i estetycznie do nich za cholerę nie pasuję.
Imć Waszeć

Dark Regis

30.05.2017 00:39

Czy ten facet na zdjęciu to przypadkiem nie jest Joe Kucan? Słynna twarz gier z serii Command&Conquer, gdzie gra przywódcę NOD Kane'a. W każdym razie facet ma pomysły, że ho ho ;) youtube.com To tez jest niezły mem: media.moddb.com
spike

spike

30.05.2017 01:19

Ale się ubawiłem, jak mówią po pachy :))))))
"Dla sympatycznego Pana Krzysia "pucio-pucio"!
Nie wiem na jakiej podstawie Pan siebie zakwalifikował jako prawicowego blogera, tak mogło się wydawać na początku, potem jak zaczęły wychodzić Pańskie poglądy, a już szczególnie to:
"BÓG HONOR i OJCZYZNA. Wszakże bez zbędnego patosu i z należytym temu pięknemu hasłu umiarem.",
to wszystko było wiadome, jak obecna deklaracja, która jest zdjęciem maski.
Panu bliżej do poglądów lewacko-liberalnych, w których nie ma miejsca na najważniejsze wartości dla Polaka, prawicowca, katolika.
Pańskie oświadczenie jak widać, zjednało właśnie te środowisko, które obwinia za nieszczęścia swojej rodziny, ładne "kwiatki", ale to i dobrze.
Ma Pan rację, już nikt nie  będzie Panu wytykać fałszu, że jest prawicowym blogerem, ale niech Pan nie liczy, że będzie miał spokój, lewak to największy wróg, nie zasługuje na litość, więc proszę się liczyć z "ostrą jazdą".
Tylko patrzeć, jak zaczną się sypać oferty z Nowoczesnej, KODu, szczególnie z PO, oni lubią takich "zdekonspirowanych" prawicowców, pełno ich w tej organizacji od Sikorskiego zaczynając, tylko czy wytrzyma Pan na NB, na Sorosowym S24 będzie miał sporo sympatyków od Gucia zaczynając, po Amstera, czy innego Lchlipa :)))))
Powodzenia i pozdrawiam.

Domyślny avatar

*

30.05.2017 02:45

Tu gdzie przyszlo mi mieszkac tacy ludzie okreslani sa jako "I love myself".
Zdrowia zycze, bo na ....
Domyślny avatar

Valdi

30.05.2017 07:07

Panie Krzysztofie ! Nazwa własna "Ortodoksyjni pisowcy" została już wcześniej zastrzeżona przeze mnie na spółkę z gen. Kiszczakiem. Ponieważ jak wiemy gen. Kiszczak odszedł na "wieczną wartę" wszelkie prawa należą do mnie .... Nie będę robił problemu z obecnego użycia przez Pana tej nazwy jednak następnym razem proszę o kontakt w sprawie warunków użycia tej frazy.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 11:34

Dodane przez Valdi w odpowiedzi na Panie Krzysztofie !

@valdi
"Nazwa własna "Ortodoksyjni pisowcy" została już wcześniej zastrzeżona przeze mnie na spółkę z gen. Kiszczakiem. Ponieważ jak wiemy gen. Kiszczak odszedł na "wieczną wartę" wszelkie prawa należą do mnie ..."
-------------------------
A gdzie mogę znaleźć konkretne dowody tego zastrzeżenia? Będę wdzięczny za odpowiedź.
Imć Waszeć

Dark Regis

30.05.2017 13:52

Dodane przez Valdi w odpowiedzi na Panie Krzysztofie !

Czy to było w 2010 roku? ~Martin K (2010-12-12 15:34) Teraz jest już cakiem jasne, po co i kto stworzył PJN. Być może było tak: po wyborach prezydenckich, które o mało co wygrałby Jarosław, nasi właścieciele Polski zorientowali się, że coś im się spod kontroli wymyka. Nie skutkuje już retoryka antypisowska, bo Smoleńsk był swoistym antypisowskim apogeum . Trzeba było zrobić coś, co nie pozwoliłoby PiSowi odzyskać sympatii i ewentualnie władzy. Trzeba było rozwalić PiS od środka, czyli znaleźć kilkoro znanych ale mało rozgarniętych pisowców, którzy aż przebierali nogami do władzy. A potem tylko tak ich poprowadzić, aby stało się to, co znamy z ostatnich tygodni. I udało się to znakomicie. Starzy albo ortodoksyjni pisowcy nie zawinili tu, bo przecież każdy człowiek ma swoją cenę. Widocznie pani Kluzik i reszta szybko się wycenili i sprzedali. Ale cóż- takie czasy- przede wszystkim pragmatyzm, a ideały do lamusa. Waaadzaaa się liczy. wiadomosci.dziennik.pl flying-rafal 7 lat temu Hofman pałał nienawiścią do Janusza Palikota juz dawno, az się zapowietrzał mówiąc o nim, nastepny chory psychicznie - psychopata. Zakładajac że reinkarnacja istnieje, to ta grupa ortodoksyjnych pisowców jest chyba reinkarnacją faszystowskich ugrupowań z poprzedniego wieku, gdyz jak powyżej Markowski powiedział nienawiśc przewyższa lata 80-90. wiadomosci.gazeta.pl
Domyślny avatar

Tarantoga

30.05.2017 09:22

Nigdy nim Echo 24 nie był!!! 
Był narcyzem,mitomanem,dewiantem z zaburzeniami osobowości...
No i był ortodoksyjnym wyznawcą KOD-u,PO,SLD i targowicy.
Kumpel Urbana,Passenta i funkcjonariuszy z TVN 24..oczywiście .mentalnie.
Dedykuję tę pieśń...ECHO TVN 24
youtu.be
Jabe

Jabe

30.05.2017 09:59

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na Nigdy nim Echo 24 nie był!!! 

No i był ortodoksyjnym wyznawcą KOD-u,PO,SLD i targowicy. – Potrafi Pan to wykazać?
gorylisko

gorylisko

30.05.2017 11:12

to straaaaszneeeeee...prawactwo się z tego nie podniesie, prawactwo poniosło z tego tytułu niepowetowana stratę... ponieważ zbyt szanuję pamięć śp. Marii Kaczyńskiej... to zapytam tak, a co sadzi o tym dziadunio bartoszewski albo ooo... zbigniew brzeziński ? pan tak ładnie tłumaczył myśli umarłych... może w/w będa mieli coś waznego do powiedzenia w pana sprawie ;-) fotka niezła ale dlaczego pan nie dał swojej ?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 11:36

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na to straaaaszneeeeee..

@gorylisko
"fotka niezła ale dlaczego pan nie dał swojej ?..."
--------------------
Bo nie miałem Pańskiej. Jak mi Pan wyśle swoją fotkę to ilustrację notki zmienię.
gorylisko

gorylisko

30.05.2017 15:46

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @gorylisko

ale to pan tu  wypróżniasz się... yntelektualnie rzecz jasna... moze być, ze pan yntelelktualnie wypróżniasz się na mnie... ale 3maj sie pan faktów kto tu kogo... mnie pan śmieszy...
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:36

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na ale to pan tu  wypróżniasz

@gorylisko
"moze być, ze pan yntelelktualnie wypróżniasz się na mnie...:
----------------
czytam i zadaję sobie pytanie, gdzei się takie chamy rodzą?
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 12:21

,,od tej chwili będę się uważał za nizawisłego blogera oddanego prawdzie i sprawom waznym dla państwa w którym żyję''........No cóż ,najwyższy czas oddac się sprawom waznym dla państwa a nie  krytyką wyglądu ,sposobu ubierania się,wyrazu twarzy ,mimiki  z niewiadomych powodów nazywaną konstruktywną. Każdy dzień przynosi problemy gospodarcze,społeczne,polityczne i sa one coraz większe,coraz trudniejsze. To takie właśnie problemy są dziś priorytetem i wymagają blogerskiego spojrzenia i pióra w internecie,być podstawą wniosków i dyskusji. Myślę,że sprosta Pan nowej roli dyskutując z komentatorami a nie obrazając ich złośliwymi łatkami.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 15:59

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,od tej chwili będę się

Czy można porównać komentarz Pani xena2012 z "komentatorami", których Pan Krzysztof ma obrażać ? 
Ja także, cokolwiek odważyłem się napisać, otrzymywałem nie łatki, tylko osobiste obelgi!  Czytając blogi Pana Krzysztofa poznałem tych "komentatorów" - nigdy merytorycznie do treści, tylko ubliżanie i ośmieszanie osoby.  Nie zgadzam się również z tezą Pani xeny, że nie jest ważną sprawa wyglądu, ubioru, wyrazu czy postawy, dla znacznej części naszego społeczeństwa ma to znaczenie ogromne.  To dzięki PR właśnie PO mimo tylu przekrętów i fałszu mogła rujnować moralnie i ekonomicznie Polskę.   Ponadto nie łudźmy się, we władzach PIS działa agentura, tak jak to było w Solidarności. 
 Z uszanowaniem dla Pani xena2012  i pozdrowienia Panu Krzysztofowi (mimo tylu przykrości, proszę pozostać z nami w prawie, prawdzie i sprawiedliwości}.
Domyślny avatar

Domasuł

30.05.2017 16:55

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Czy można porównać komentarz

Pan zdaje się nie rozumie polityki. W polityce chodzi o skuteczne przekonanie wyborców do swoich racji. Jeśli uda się zdobyc społeczne zaufanie to żaden wizerunek nie będzie miał znaczenia. To jest bilans zyskow i strat. Wizerunek może mieć wyłącznie znaczenie, jako jeden z bardzo wielu czynnikow, jeśli nie jest się pewnym innych swoich atutow. Wtedy może przewazyc na korzyść zyskow. Absolutnie jednak nie jest wartoscia sama w sobie.
Nie widzi Pan, ze pan Krzysiek wybral swój konik - czyli wygląd, ubior, nienaganne maniery, savoir-vivre, Francja-elegancja. Emmanuel Macron (może przesadzilem z tym ostatnim) - po to tylko żeby walic w PiS jak w bęben? Nie wiem czy robi to swiadomie. Przypuszczam, ze może być inny powod. 
Tak czy owak, pan Krzysiek powinien doskonale wiedzieć, ze narazi się na (sluszna) kontre ze strony komentatorow. Zupelnie inna sprawa to jak niewybredne bywaja te ataki.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 17:43

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pan zdaje się nie rozumie

Pokornie przyznaję, że wielu rzeczy w polityce nie rozumiem, ale niektóre tak, - czy np. propaganda nie ma znaczenia, szczególnie w mediach ?  Czy Rosja nie odnosi olbrzymich sukcesów własnie dzięki perfekcyjnej propagandzie fałszu i obłudy i to na całym globie ? A my nie potrafimy propagować swoich niewątpliwych sukcesów obecnych i historycznych, a jeśli się to robi to nieudolnie.  Nawet arcydzieło malarskie traci bez odpowiedniej oprawy.
 Ponadto trzeba zrozumieć, że do części naszego społeczeństwa można dotrzeć piwem, watą cukrową czy golizną ładnej dziewczyny jako przynętą dla przekazu prawdy i rzeczywistych wartości.  A jak jest w handlu ? Czy łatwo sprzedać najlepszy nawet towar bez odpowiedniego, atrakcyjnego opakowania?  Wiem, to są frazesy, ale maja odniesienie do polityki, a w naszej rzeczywistości mają często  większe znaczenie niż samo działanie dla dobra Polski.   Pozdrawiam Pana.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:46

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Pan zdaje się nie rozumie

@Domasuł
"Nie wiem czy robi to swiadomie. Przypuszczam, ze może być inny powod..."
-------------------------
Oczywiście, że świadomie, a tym innym powodem jest to, by PIS nie oddał władzy Platformie w następnej kadencji. Myślę, że wyrażiłem się uprzejmie i jasno.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:42

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Czy można porównać komentarz

@wilnium
"Ja także, cokolwiek odważyłem się napisać, otrzymywałem nie łatki, tylko osobiste obelgi!..."
------------------------
Czy byłby Pan uprzejmy przytoczyć konkretny przykład.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 19:50

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilnium

Panie Krzysztofie, nie jestem w stanie szukać w historii tego blogu i podawać cytaty, proszę przypomnieć opinie o mnie niejakiej Andzi czy Woleńskiego a ostatnio sam Pan stanął w obronie przed wpisem HH - (KLON), chociaż ja wolę być klonem mądrego człowieka niż tolerować nienawistne wypowiedzi takich HH.   Staję w obronie przyzwoitości w ogóle, Pana szanuję szczególnie, no to z czego mam się tłumaczyć ?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 20:58

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Panie Krzysztofie, nie jestem

@wilniuk
"Panie Krzysztofie, nie jestem w stanie szukać w historii tego blogu i podawać cytaty..."
----------------------
Ale insynuować był pan w stanie. Brzydko się Pan bawi.
Pozdrawiam.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 21:41

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilniuk

I znów nieporozumienie, przecież do cholery ja pisałem o atakach na mnie przez Pana komentatorów a nie prze z Pana, dlaczego Pan mnie tak traktuje ?
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 23:02

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na I znów nieporozumienie,

To na Pana tez pan Pasierbiewicz się obraził? A to mi nowina!
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 22:23

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @wilniuk

Trochę poszukałem, oto cytaty : 1.1..2016. - andzia -  " 1. .  wilniuk, wyluzuj, bo apopleksja cię dopadnie, albo cuś innego i kto wtedy będzie lizał pasierbiewiczowi rany ??? 2. jak już musisz to czytaj ZE ZROZUMIENIEM..  " (Pisownia oryginalna).  Potem jeszcze : "...myślałam, że masz IQ poniżej tytułowego buca ..."   Następnie 30.01.16. - andzia- : "wilniuk, wazeliniarzu pasierbiewicza naucz się  czytać... ze zrozumieniem, Tfuj!!!"  Tego było wiecej, od innych "komentatorów " też . Dlaczego muszę się tłumaczyć, że mi ubliżano, gdy stawałem w Pana obronie ?  Tego, to już zupełnie nie rozumiem.  Ostatnio HenrykHenry nazwał mnie Pana klonem, z jego strony to było szyderstwo, i po co mi to wszystko ?  Teraz jeszcze Panu muszę się tłumaczyć, za co ???
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 09:13

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Trochę poszukałem, oto cytaty

@wilniuk
"Ostatnio HenrykHenry nazwał mnie Pana klonem..."
----------------------
I to jest właśnie jeden z tysięcy przykładów, jakie określają mentalność "ortodoksyjnego pisowca" czego pan HenrykHenry jest przykładem modelowym. Proszę pamiętać, że z ortodoksyjnym pisowcem racjonalna rozmowa jest niemożliwa.
Pozdrawiam Pana serdecznie
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 19:33

Dodane przez wilniuk w odpowiedzi na Czy można porównać komentarz

skoro zostałam  wywołana  do tablicy chciałabym  spytać jakim komentarzem czy obelgami i kiedy uraziłam Pana czy Pana Pasierbiewicza .Jeśli liczac na dyskusję podnosiłam fakt nieustannej krytyki i niestety ośmieszania wyglądu,ubioru,zachowania osób z PiS-u  a które uważam za sprawy drugorzędne to można było mnie o tym przekonac w dyskusji,a nie wzgardliwie nazywać panią od Rydzyka i wiekową uczestniczką miesiecznic.To nie PR pomógł PO spokojnie rujnować Polske tylko ogrom arogancji i kłamstw, na które społeczeństwo było po prostu nieprzygotowane i którym trudno się było przeciwstawić. To nie PR pomoże PiS-owi atakowanym ze wszystkich stron tylko mądre i skuteczne rządzenie.
Domyślny avatar

wilniuk

30.05.2017 20:11

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na skoro zostałam  wywołana  do

Oj, Pani xeno, wielkie nieporozumienie, Pani wpis jest przykładem merytorycznej dyskusji, ja pisałem o obelgach, których doznałem od tych, których Pani nazywa  "komentatorami ", i tylko tyle, o reszcie możemy spokojnie i ze wzajemnym szacunkiem dyskutować.  Z uszanowaniem - wilniuk.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 18:40

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ,,od tej chwili będę się

@Xena2012
"Każdy dzień przynosi problemy gospodarcze,społeczne,polityczne i sa one coraz większe,coraz trudniejsze..."
-------------------------
No to z innej beczki.
Dziś od rana blogerskim zwyczajem oglądałem wiadomości przemiennie na TVP info, TVP 1, TVN24 oraz Radio Trójka.
Wszystkie wiadomości w TVN24 i Radio Trójka zaczynały się od dzisiejszych uroczystości pogrzebowych Zbigniewa Wodeckiego. Natomiast w TVP Info i TVP1 nie podano na ten temat ani słowa. Tak jakby Wodecki nie istniał.
Nie najlepiej to chyba świadczy o mediach rządowych.
A jak się skończyła msza w Kościele Mariackim poszedłem na kawę, gdzie spotkałem grupę pisowskich "ortodoksów". Jak spytałem, czemu nie pożegnali Wodeckiego to postukali się w głowę i prychnęli nienawistnie. A przecież Wodecki śpiewał dla wszystkich, zaś sztuka powinna być wolną od politycznych uprzedzeń.
Ciekaw jestem Pani zdania na ten temat.
Pozdrawiam, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 19:39

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Xena2012

a skąd Pan wie ,że to byli pisowscy ortodoksi? Pan chyba poluje na tych ortodoksów niczym na czarownice.Proszę poczekać do godziny Wiadomości w TVP INFO i być może relacja z uroczystości pogrzebowych zostanie nadana a nie kierowac pytania do mnie,ja nie jestem pracownikiem telewizji.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 21:01

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na a skąd Pan wie ,że to byli

@xena2012
"a skąd Pan wie ,że to byli pisowscy ortodoksi?..."
--------------------
Bo ich znam ponad 50 lat.
"ja nie jestem pracownikiem telewizji..."
------------------
Wymiguje się Pani od odpowiedzi na moje dla Pani niewygodne pytanie.
Domyślny avatar

xena2012

30.05.2017 22:40

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @xena2012

ani ja się nie wymiguję ani pytanie nie było z rzędu niewygodnych.Po prostu nie wiem ,nawet nie oglądałam telewizji..z braku czasu ,przeciez poradził mi Pan przekopanie ogródka zapewne z myslą ,że intelektualnie nie dorastam do komentowania.Niemniej jak widzę z wpisów na NB na blogu Jazgdyni  TVP! i TVP Info  wiadomość z pogrzebu podały.Pan za to zaspokoił moją ciekawość ,bo nie wiedziałam że PiS i to w ortodoksyjnym wydaniu istnieje już 50 lat.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 09:08

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na ani ja się nie wymiguję ani

@Xena
"Niemniej jak widzę z wpisów na NB na blogu Jazgdyni  TVP! i TVP Info  wiadomość z pogrzebu podały..."
----------------------------
Nieuważnie Pani czyta moje komentarze. Ja pisałem o rozpoczynających dzień wiadomościach porannych.
Pozdrawiam Panią
spike

spike

30.05.2017 20:16

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Xena2012

"Natomiast w TVP Info i TVP1 nie podano na ten temat ani słowa. Tak jakby Wodecki nie istniał."
to jest ciekawe, jakby na to powiedział Dorn.. ?
ja w TVP1 oglądałem relację z pogrzebu, chyba że mój TV sam się przełączył na inny kanał.
Przypomnę jeszcze, że Pan Wodecki został pośmiertnie odznaczony, więc jak to wygląda w końcu z tą prawdą?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

30.05.2017 21:02

Dodane przez spike w odpowiedzi na "Natomiast w TVP Info i TVP1

@spike
Panu już dziękujemy!
Domyślny avatar

Domasuł

30.05.2017 21:35

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Xena2012

Kurde, Pan to ma szczęście do tych pisowskich ortodoksów. Gdzie Pan nie pojdzie to Pan ich spotyka. A może tylko w Krakowie oni tak grasują calymi hordami? Bo jakos ja na co dzień ich nie spotykam, oprócz internetu.
Co do TVP - która Pan laskawie nazywa TV rzadowa (a prywatnie przypuszczam ze TVPiS) - to jakos ja jednak widziałem informacje o pogrzebie Wodeckiego.
Pana problem, panie Krzysku, jest taki ze Pan za dużo TVN24 oglada, i mowie to najzupełniej poważnie. Znam takich fanow tej stacji i mogę z czystym sumieniem powiedzieć, ze oglądanie tej stacji w nadmiarze nie wpływa dobrze na ludzi.
Dlatego wlasnie uważam, ze Pana antypisowskie skrzywienie jest jednak niezamierzone i nieświadome.
spike

spike

30.05.2017 22:21

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Kurde, Pan to ma szczęście do

"Dlatego wlasnie uważam, ze Pana antypisowskie skrzywienie jest jednak niezamierzone i nieświadome."
niezamierzone? , nieświadome ?!
megalomania Pan Krzysia sięga gwiazd :) proszę sobie poczytać:
S24 :))))))
"Zaś o popularność mojego blogu się nie martwię - vide:"
pl.wikipedia.org
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 09:04

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Kurde, Pan to ma szczęście do

@Domasuł
"Kurde, Pan to ma szczęście do tych pisowskich ortodoksów. Gdzie Pan nie pojdzie to Pan ich spotyka. A może tylko w Krakowie oni tak grasują calymi hordami?..."
-------------------
Może mi Pan wierzyć, lub nie. Ale w Krakowie są kawiarnie, gdzie spotykają się albo "ortodoksyjni pisowcy", albo "ortodoksyjni platformersi", albo mieszanka ortodoksów ubecko eseldowskich. I jest prawo niepisane, że pisowcom nie wypada wejść do tych kawiarni, gdzie spotykają się platformersi i vice versa. Ja nie żartuję. Polska choruje! I tylko napisów w rodzaju "Nur fur Deutsche" brakuje.
Pozdrawiam Pana
spike

spike

31.05.2017 12:14

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Domasuł

"Nur fur Deutsche" brakuje."
tak jak na Pańskim blogu NB czy S24: także nieformalnie obowiązuje
"Nur für Pasierbiewitz"
:)))))))
Domyślny avatar

bolesław

30.05.2017 22:08

Szanowny Panie Krzysztofie.
Pisze Pan: "Natomiast w TVP Info i TVP1 nie podano na ten temat ani słowa. Tak jakby Wodecki nie istniał."
Tu z Panem się nie zgodzę. Ja oglądałem w czasie pogrzebu TVPinfo. Podczas Mszy św. ta telewizja miała kilka wejść na żywo. Początek uroczystości, kazanie, odczytanie listu Pana prezydenta Andrzeja Dudy oraz pożegnanie na cmentarzu.
A twierdzenie Pana, że na ten temat nie podano ani słowa jest albo złośliwością lub celem zamierzonym. Po prostu jest kłamstwem. Panie Krzysztofie przykro mi to pisać, ale taka jest prawda.
Przez kilka lat z Pana opiniami często się zgadzałem. Nawet w komentarzach wielu twierdziło, że podpisując "bolesław" pisze je Pan sam.
Pozdrawiam, bolesław.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 08:54

Dodane przez bolesław w odpowiedzi na Szanowny Panie Krzysztofie.

Wielce Szanowny Panie Bolesławie!
Po pierwsze ogromnie się cieszę, że Pan się znowu pojawił na moim blogu.
A co do sprawy nieuważnie Pan przeczytał mój komentarz, w którym pisałem, że od 6 rano oglądałem... a więc chodziło mi o poranne doniesienia, powtarzam poranne!!!.
"Przez kilka lat z Pana opiniami często się zgadzałem. Nawet w komentarzach wielu twierdziło, że podpisując "bolesław" pisze je Pan sam..."
---------------------------
Wiem, że się Pan na mnie obraził za konstruktywną krytykę nowej władzy Prawa i Sprawiedliwości. Ale zobaczy Pan, że przyjdzie czas, kiedy mi Pan za tę krytykę będzie dziękował. 
Pozdrawiam Pana, jak zawsze serdecznie,
Krzysztof Pasierbiewicz
spike

spike

31.05.2017 09:32

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Wielce Szanowny Panie

"A co do sprawy nieuważnie Pan przeczytał mój komentarz, w którym pisałem, że od 6 rano oglądałem....."
a tak wygląda Pański komentarz:
"Dziś od rana blogerskim zwyczajem ........ble, ble, ble,ble, ble, ble.,ble, ble, ble.
Natomiast w TVP Info i TVP1 nie podano na ten temat ani słowa. Tak jakby Wodecki nie istniał."
od 6 rano miano transmitować relacje z pogrzebu ??
Pańskie oglądanie wiadomości jest specyficzne, bo jednak wszyscy wiedzieli, kiedy się pogrzeb odbędzie i była relacja w tych reżimowych mediach.
Kwintylian by Panu napisał :"Mendacem memorem esse oportet"
Domyślny avatar

bolesław

31.05.2017 12:49

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na Wielce Szanowny Panie

"Wiem, że się Pan na mnie obraził..."
A skąd Pan wie, co najwyżej może Pan przypuszczać, że się obraziłem. Chyba, że Pan wszystko wie. Wtedy to już inna sprawa.
Informuję Pana, że się nie obraziłem !!! Nie komentuję dlatego, że czytając Pan "pyskówki" z blogerami i komentatorami ( oczywiście w/g mnie) są na takim poziomie, że mnie to nie interesuje. Pozdrawiam, bolesław.
Florentyna

Florentyna

31.05.2017 01:19

Panie Krzysieńku kochany, Panie Krzysztofku! Łzy ukradkiem ocieram czytając to Pańskie wyznanie szczere, a głębokie: toż Pan Krzysio za zdrajcę teraz będzie robił - jakże to tak? Już nawet pani Xena zamilkła zdrózgotana będąc  tym przełomowym w życiu NB wydarzeniem. I nawet błendów moich nie bendzie teraz kto miał poprawiać - eh, życie...
Domyślny avatar

xena2012

31.05.2017 06:52

Dodane przez Florentyna w odpowiedzi na Panie Krzysieńku kochany,

Nie zamilkła,nie zamilkła ,trzeba tylko ruszyć kursorem w górę.I zaraz zabieram się do poprawiania błędów,bo pisze się zdruzgotana,błędzie i będzie.Ale rozumiem,że ocierając szczere łzy bólu takie wpadki moga się zdarzyć.
Florentyna

Florentyna

31.05.2017 20:00

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Nie zamilkła,nie zamilkła

Jagżesz ja sie ciesze, że Pani Poprawiaczka Błenduw  Moich nadal tu bendzie grasowała i mię pożądnej ortografji nauczała!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 08:56

Dodane przez Florentyna w odpowiedzi na Panie Krzysieńku kochany,

@florentyna
Każdy kumaty wie, kto pisze.
paparazzi

paparazzi

01.06.2017 01:18

Dodane przez Florentyna w odpowiedzi na Panie Krzysieńku kochany,

Florentynka , wy Wasilewska?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

31.05.2017 12:46

@ALL
UWAGA! Dodałem jeszcze do notki stosowne post scriptum.
Pozdrawiam,
Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

xena2012

31.05.2017 16:58

Jak widać w Post scripum przybylo jeszcze jedno ,,autorskie'' po ortodoksyjnych pisowcach określenie (złota myśl')' ortodoksyjni pisowscy komentatorzy''. I po raz kolejny nie zgodze się,że komentatorzy oczekiwali od Pana pisania pod publiczkę czyli tego co chcą,bo niby po co? Ja czytałam Pańskie blogi niemal od początku.Co mnie w nich pociagało? Właśnie inność,nowiny i charakterystyki krakowskiego środowiska którego nie znam, dowcip i lekkość pisania, ciekawy wybór tematów.Moje zdanie podzielała ciotka,która spojrzawszy na ekran powiedziała ,,przeciez to Krzysiek ,ja z nim byłam na roku , kapitalny gość'' .Stopniowo jednak zmieniał sie styl pisania, wkradła się jednostronność ,całkowicie wykluczona została dyskusja,a kto się nie zgodził z autorem zostawał właśnie nazywany ortodoksyjnym pisowcem ,oszolomem czy knajacka drużyną.Trudno się więc dziwić,że komentatorzy również nie ustępowali złosliwością. Odnoszę  wrażenie,że tą jednostronną krytyką chce Pan zblizyć się do ,,salonów'' .
Domyślny avatar

bolesław

31.05.2017 17:54

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jak widać w Post scripum

Xena2012: 16:58.
Droga Pani podpisuję się pod Pani opinią i serdecznie pozdrawiam.
spike

spike

31.05.2017 19:34

Dodane przez xena2012 w odpowiedzi na Jak widać w Post scripum

"Stopniowo jednak zmieniał sie styl pisania, wkradła się jednostronność........."
zgadzam się, też o tym wielokrotnie pisałem, można powiedzieć, że ogólnie nie "czepiałem" się samej krytyki , ale głownie czasu jej czasu, gdy trwa ostra nagonka na rząd i Prezydenta,  jak i samej istoty, jak choćby te ostanie notki o bluzkach, spódnicach czy innych butach, więc się dowiedziałem wielokrotnie żem nie kumaty, ortodoks i inne epitety :)))
 Pomyśleć, że stosunkowo niedawno Pan Krzysiu serdecznie mnie pozdrawiał, nawet umawialiśmy się na okazyjną kawę :)) wystarczyło się nie zgodzić z Panem Krzysiem i po "przyjaźni" i to z wieloma blogerami, blogerkami.
Pzdr.
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,630,690
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: raskolnikow2.files.wordpress.com Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: salon24.pl
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: salon24.pl

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności