Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Jak wyborcę PiSu do kąta zagoniono...

Ksawery Meta-Kowalski, 04.10.2016
Czyli rzecz o tym, jak daliśmy sobie narzucić narrację i zasady gry przeciwnika i dlaczego powinniśmy się obudzić, zanim będzie za późno.

Z niepokojem obserwuję co ostatnio dzieje się na „prawej” stronie sceny politycznej. Nie mam jednak na myśli samego PiSu – ta partia mimo pewnych niedociągnięć i potknięć ma kogoś, kto ją kontroluje i będzie prostował. Chodzi mi o nas – szeroko pojęty obóz „wyborców dobrej zmiany”.
 
Nie wiem czy to wina naszych charakterów, czy też może przeciwnik tak nami manipuluje, ale  pojawiły się tendencje, które pojawić się nie powinny. Ich dalsza akceptacja grozi nam poważnymi konsekwencjami. Pozwólcie więc drodzy koledzy i koleżanki, że dziś moje słowa krytyki dotyczyć będą nas samych. Robię to w dobrej wierze i jestem pewien, że gdy odnajdziecie w mym artykule choć część tego co na pewno sami obserwujecie, zrozumiemy, że potrzebna nam pewna zmiana. Dokładniej rzecz ujmując – potrzebny nam zimny prysznic i mocne przyspieszenie! Oddaliśmy bowiem nieco pola przeciwnikowi i zaczęliśmy grać na jego zasadach, do jego melodii.
 
Dwa światy. Asymetria wartości, asymetria metod
 
Podstawowy nasz błąd – zakładamy, że przeciwnik będzie grał Fair jak my.  Głównym problemem „naszego środowiska”(ludzi którzy głosowali na PiS chcąc dobrej zmiany) wydaje się być założenie, że zarówno my jak i nasi przeciwnicy(nazwijmy ich zwolennikami PO/N/3RP) gramy według tych samych zasad. Skutkuje to zachowaniem przedstawicieli naszej strony które działają na korzyść obozu 3RP, a które mówiąc dosadnie są zwykłą naiwnością.

Idealnym przykładem takiego nieporozumienia jest nasz stosunek do naszych partii. Ci którzy głosowali na PiS wymagają od PIS najwyższych standardów. Gry na zasadach w pełni demokratycznych itd. Jest to zrozumiałe, ponieważ wszyscy pamiętamy jak rządziła PO i nie chcemy tego u siebie. Jest tu jednak ukryty pewien problem. Nasi przeciwnicy (zwolennicy PO/N/3RP) nie mają takich oczekiwań względem swojego obozu politycznego. W konsekwencji więc dochodzi do śmiesznej sytuacji, kiedy to przyłączamy się do krytyki PiSu, wtedy gdy krytykuje ją opozycja. Natomiast wtedy gdy my krytykujemy opozycję, jej zwolennicy się do tej krytyki nie przyłączają i bronią swojego obozu.
 
Mamy więc do czynienia z asymetrią, zupełnie obcą jakimkolwiek teoriom konfliktów. My uczciwie oceniamy „swoich” – podczas gdy przeciwnik po drugiej stronie barykady wali nieuczciwie w PiS jak w worek, wykorzystując manipulacje i kłamstwa. Na dodatek nasz przeciwnik broni swojego obozu jak przysłowiowa lwica. Niestety wynik takich starć w długim horyzoncie czasowym może być tylko jeden – nasza klęska. Jest tak ponieważ do najważniejszej części wyborców (mityczny środek, niezdecydowani) dociera negatywnym, silny przekaz antyPiSowski, i umiarkowany(bo ograniczony jedynie do naszych ataków) przekaz antyOpozycyjny.

Jeśli mielibyśmy przedstawić tę sytuację w formie dwóch obozów ostrzeliwujących się to sytuacja wygląda następująco – nasz przeciwnik strzela do nas. A my strzelamy do przeciwnika i co jakiś czas również w siebie samych. Czy to może się udać? Nie sądzę.
 
"Ale my jesteśmy inni!"
 
Ilekroć zwracam na to uwagę pojawia się właśnie ten argument – „ale my jesteśmy inni”, „my nie jesteśmy tacy jak oni”.
Oczywiście że NIE! Jesteśmy INNI. Lepsi.

Oni chcą nas ZNISZCZYĆ. Oni chcą wygumkować historię Polski. Im Polska nie jest do niczego potrzebna. My natomiast chcemy Polski. Chcemy jej silnej, bogatej i suwerennej. Chcemy przywrócić je wielkość i sprawiedliwość. Tak więc różnimy się-bardzo.


 
 
Nie wynika z tego jednak, że skoro oni do nas strzelają, to my do nich strzelać nie powinniśmy ponieważ jesteśmy „inni”. To fałszywa logika oparta na fałszywych przesłankach. Prowadzić ona może jedynie do klęski. Wyobraźmy sobie taką bowiem sytuację:

Jest rok 1939 – źli, podli Niemcy strzelają do Polaków na Westerplatte.  Polacy mówią : „ale my nie jesteśmy nazistami, jak oni. Jesteśmy inni i nie będziemy strzelali jak oni”. Po czym odkładają broń i się poddają. A tamci strzelają i zabijają każdego z nich.

Nonsens? A jednak wielu z nas dokładnie tak działa. Jakby naszym celem nie była Polska – tylko jakieś iluzoryczne poczucie wyższości wynikające ze stosowania innych metod. Zwycięstwo moralne… Oni w nas strzelają – a my rzucamy w nich różami.  To nie może się udać. Czy walczymy dla EGOISTYCZNYCH celów jakimi są nasze czyste sumienia? Czy może walczymy o Polskę i dla jej przyszłości jesteśmy gotowi robić rzeczy które czasami nawet nam się nie podobają? Marszałek Piłsudski wydał kiedyś jednemu z podwładnych polecenie, którego tenże wykonać za bardzo nie chciał, ze względu na charakter pracy.  Marszałek odpowiedział mu: „A gówno dla ojczyzny wozić, to nie łaska?” Każdy chciałby mieć czyste ręce. Gdy walczymy o życie – a tak teraz jest- musimy być gotowi na poświęcenie.
 
"PiS zatrudnia swoich"
 
Kolejny zarzut jaki słyszę…i to z ust ludzi którzy na PIS głosowali. Chcieli przecież, aby to PiS zmieniał kraj –w domyśle chyba zgodnie ze swoim programem i swoimi ludźmi. Tak?
Ja zatem zapytam – jeśli PiS nie ma zatrudniać „swoich” to kogo ma zatrudniać do cholery? Są tylko dwie możliwości:

a) Ludzi PO/N/WSI
b) Ludzi z „ulicy”

Rozumiem, że opcję „a” odrzucamy wszyscy. Opcja „b” wbrew pozorom też nie jest dobra. O ile na podrzędnych stanowiskach można to zrobić, to na kluczowych już nie! Nie można zatrudnić człowieka o którym nic nie wiemy – a już szczególnie w zbrojeniówce.

Czy głosowaliśmy na PiS aby „nam” dawał pracę? Ja nie chcę aby na miejsce „Misiewiczów” PiS zatrudnił mnie. Pracuję w sektorze prywatnym i nie dla swoich korzyści głosowałem na PiS. Więc komu przeszkadzają ludzie PiS w kraju rządzonym przez PiS?

Proszę zauważyć, że o ile PO zatrudniała „swoich” aby każdy mógł się nakraść, PiS robi to raczej z innych pobudek – aby właśnie nikt nie kradł i było komu pilnować. A że niektórzy są młodzi? To kogo ma PiS zatrudniać – starych SBeków? A że bez doświadczenia czy wyższego wykształcenia – to kogo ma zatrudniać? Ludzi pokroju Leszka Balcerowicza? Człowiek bardzo wykształcony w  końcu…

Winą PiS ma być „zatrudnianie swoich”. Tydzień po zaplanowanej akcji „Misiewicze” wyszła na światło dzienne informacja, że żona ministra Grada (jej firma) dostała kontrakt z ministerstwa na 24 miliony zł! Policzcie ile to pensji dla „Misiewiczów” i przez ile lat… a to tylko jedna z takich umów – było ich zapewne więcej. Dalej pozwolicie sobie wmawiać że „PiS robi dokładnie to co PO robiło”? Daliśmy sobie narzucić narrację przeciwnika – zagonili nas w kąt. Wyjdźmy z niego.


 
 
"To nie jest wojna!"
 
Często słyszę też taki argument. Niektórym nie podoba się moja retoryka wojenna. Tutaj moja odpowiedź jest krótka. Możliwe, że tak niektórzy uważają, iż nie jest to wojna. Ponownie odsyłam do pierwszego punktu artykułu. To co TY uważasz nie ma znaczenia. Nasz przeciwnik jest na wojnie i ją prowadzi. Zatem nie od tego co ty myślisz zależeć będzie twój los ale od tego, czy nasz przeciwnika zniszczy Cię czy nie. Ty możesz uważać że to nie jest wojna, ale dopóki on uważa że jest – nie będzie dla Ciebie żadnej litości.  Z faktu, iż ty nie dasz przeciwnikowi „w zęby” absolutnie nie wynika, że tak samo postąpi twój przeciwnik. To naiwne myślenie i im szybciej się jego pozbędziemy, tym lepiej.


 
O co  więc gramy? Apel


 
Chciałbym aby każdy z nas uświadomił sobie o jaką stawkę gramy. Gramy o Polskę. Albo ją zbudujemy do końca – albo oddamy ponownie. Czy nam się podoba PiS czy nie, to innej siły która o Polskę może walczyć nie ma. Jeśli my swoją krytyką i brakiem wsparcia osłabimy PiS na tyle, że przegra  wybory, to tym razem przeciwnik zaleje nas betonem. Zrobi wszystko, aby wygrana patriotów nie powtórzyła się. I nie powtórzy się przez co najmniej 20 lat.

Nie wierzcie podszeptom wroga, że „jak nie PIS to inna partia będzie”. Bzdury. Kaczyński budował pozycję swojego środowiska 20 lat! Partia to nie tylko program. To struktury, to ludzie. Tego nie da się zbudować w kilka lat. Partie takie jak Kukiz to gwiazdy jednego sezonu- bez struktur. Ruchy narodowe to zawsze będzie jedynie margines – ważny, aczkolwiek margines.

Dlatego apeluję. Więcej asertywności! Nie mówię o zaognianiu konfliktu i „rozlewie krwi” do którego może dążyć przeciwnik-mówię o asertywności. Robimy swoje i nie oglądamy się na nic. Nie pozwólmy sobie wmówić, że nasze poglądy są gorsze od poglądów opozycji. Stójmy twardo za naszymi wyborami i za PIS. Walczmy twardo o nasze cele. Nie pozwalajmy sobie narzucać narracji. Nie pozwalajmy się zakrzyczeć. To nasza Polska. To nasze 5 minut – albo je wykorzystamy albo wrócimy do kanałów cieszyć się „wyższością moralną”. Nie bójmy się być bezwzględnymi dla przeciwnika – robimy to nie dla przyjemności ale dla przyszłości Polski. Bądźmy niezłomni i niewzruszeni. Tylko siłą pokonać można siłę. Tylko na naszych zasadach. Nie wstydźcie się tego, czego pragniecie. Nie cofajmy się- zmieńmy Polskę, bo PiS bez nas sam jej nie zmieni pod tak silnym naciskiem wroga wewnętrznego i zewnętrznego.

Na koniec przypominam mój już dość stary wpis. Dotyczył prezydenta Andrzeja Dudy – ale jakże prawdziwy i proroczy również w stosunku do rządu PiS.


Ksawery Meta-Kowalski

PS. Screeny z prawdziwymi intencjami naszego wspólnego przeciwnika pożyczyłem z konta kolegi @KOW_z_KOD ;)
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 21968
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 22:31

Dodane przez A330 w odpowiedzi na "Proponuje pan relatywizm

Panie kolego...mowi pan o "realizmie"..Zapytajmy Inke czy Popieluszke co o tym sadza? A przciez wystarczylo by podpisali co trzeba...tak jak znakomita wiekszosc to zrobila... Ktora Polska zwyciezyla ? Kolaborantow czy Bohaterow ? Boze,Chrzescijanskie zasady czy te w ktorych "cel uswieca srodki" tak jak pan proponuje? Inka,Popieluszko byli Realistami..ale nie z pana Bajki.. Przewalek "nie bylo" ??? No moze nie tak wiele na gorze..ale ponizej to jeden wielki syf i przekret..i ludzie to widza ! Ja to widze i DOSWIADCZAM.. Nikt zdrow myslacy nie dal sie "nabic w butelke"..Widzielismy od poczatku co sie dzieje.. Tak ,byslismy bezsilni..jak w 1939 roku..nie mielismy sil i doswiadczen aby temu stawic czola,bylismy leniwi,rozpasani jak cyganski bat..i SKORUMPOWANI ,kazdy chcial sie dobrze zalapac..morda na klodke aby nie popsuc sobie szans..takie to byly hasla dnia i takie same dzisiaj obowiazuja.. Ci co chcieli wyciagnac wnoski z tej lekcji to wyciagneli..Dlatego drzemy mordy aby znowu nie popasc w ten sam samo satysfakcjunujacy stupor jak w przszlosci..Mamy Prezydenta,Premiera,Sejm i Senat..i co ? ano nic .Jurek Miernik oficjalnym wiezniwem politycznym....Jak by bylo tak dobrze to nie bylo by potrzeby na takie panskie rozwazania jak te tutaj..A jednak gdzies tam kolacze sie niepokoj "co sie stanie jak przegramy za 3 lata"..nieprawdaz ? Albo teraz wbijemy osinowy kolek temu Sowieckiemu Trupowi albo On nas zezre za 3 lata.. Rekawiczki z rak i za morde bandytow,Kryminalistow i to cale Bolszewicko-zydowskie scierwo..PIS gra z ninmi w "kosi kosi lapki" a pan namawia do gry ICH metodami a ja mowie..Macie ,Legalne Srodki aby z tym skonczyc! Wiec konczcie ! LEGALNIE zgodnie z Prawem in zasadami Sprawiedliwosci.. PO nie rzadzilo przez 8 lat poniewaz nie posiadalo naszych pryncypiow.PO rzadzilo bo na to IM pozwolilismy..
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 20:12

Co jest wiec tym "kątem Pisowskiego wyborcy" ? rzeczowa,konstruktywna Krytyka czy "geba zamknieta na klodke" aby wygrac ?..Rozumiem ,ze pan preferuje to drugie... OK od jutra nic nie powiem na PIS mimo ,ze obserwuje Zlodziejstwo,Korupcje i Oszustwa lokalnych PIS-owskich Bonzow...ok,ok wiem co powiecie,ze : Policja,Prokuratura itp,itp..probowalem od Lokalnego szczebla po Warszawe i co ? ano nic!..pewnie spotykalem po drodze wyznawcow panskich teori majacej prowadzic do Zwyciestwa dlatego chyba z Nimi nie "wygralem" a mialo to prowadzic wedlug panskiej teori do Zwyciestwa..Nie kupuje tej panskiej argumentacji.. Goralskim zwyczajem przygotowalem drewniana palice ,zaczaje sie w nocy za rogiem i sam wymierze sobie Sprawiedliwosc i poczuje sie Wygranym..i nie pisne przy tym ani jednego slowa.. Drewniana,sekata ,bukowa goralska palica od Zawsze zwycieska..Jej ufam..
Domyślny avatar

Vrs von Bierlin

04.10.2016 20:12

TKM to podstawowa zdrowa zasada demokracji. Nie ma demokracji, gdy nie może zachodzić wymiana ekipy na wielu szczeblach. Jedni odchodzą drudzy przychodzą i rozliczają odchodzących. Ten kij jest potrzebny na gnuśną stronę natury człowieka.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

04.10.2016 20:50

Dodane przez Vrs von Bierlin w odpowiedzi na TKM to podstawowa zdrowa

Można i tak na to patrzeć. Choć próbuję udowodnić, że to nie jest zwykłe TKM. Nie można przyrównywać nominacji Misiewicza który miał dla AMacierewicza nadzorować sprawy z nominacjami PO których jedynym celem było skubanie kasy. Nie możemy relatywizować tak partii. Albo zakładamy że PiS czymś się różni albo jest taki sam jak PO. Ja jestem przekonany że się różni. Tym samym różnią obie partie cele i intencje o których napisałem już wyżej. Inaczej można dojść do idiotycznych wniosków - podam przykład. Pod zaborami rządziła na wschodzie Rosja. Namiestnik, carska policja. Po 1918(dla uproszczenia) przychodzi Piłsudski i "obsadza SWOIMI wszystkie stanowiska". Formalnie jest to "TKM", na płaszczyźnie funkcyjnej. Ale chyba jakościowo to jednak zupełnie inna historia? Nikt przy zdrowych zmysłach nie postawi wniosku, że Piłsudczycy byli jak carski okupant. Podobnie jest z PO i PiS - nie można tego porównywać. To własnie "przeciwnik" chce nam wmówić, że "PO = PiS". Stara metoda mająca na celu podkopać nasze morale i zniechęcić to wspierania PiS. Pamiętam, jak kiedyś agentura rzucała hasła "wszyscy tacy sami" czy "banda czworga"...Stare metody rozbijania środowiska.
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 21:16

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Można i tak na to patrzeć.

Czyli co ? "cel uswieca i usprawiedliwia srodki".. Niezle ..A co z Chrzescijansko-katolickimi zasadami wielu z nas wynikajacymi z (2 Koryntian 5.17),z czego wynika ,ze nie ma wytłumaczenia dla nieprawego postępowania ludzi, bez względu na motywację danego postępowania czy płynących korzyści z takiego rozwiązania...dasz nam rozgszenie jak tym z 1939 z haslem na pasach "Got mit Uns"..? Rozwiazanie ktore tutaj proponujesz nie tylko kloci sie z z kompleksową nauką Kościoła o grzechu ale i ze zdrowym rozsądkiem..
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 20:54

Dodane przez Vrs von Bierlin w odpowiedzi na TKM to podstawowa zdrowa

Wiec wedlug ciebie "demokracja" to zawody gdzie nagroda dla zwyciezcy jest "nazarcie sie z koryta" ? Co ze scenariuszem gdzie nie ma "demokracji" a jest "koryto" ? Niezle wam wymieszali w tych Sowieckich lebkach..Panstwo,Narod,Racja Stanu jako "koryto"... TKM Jako "zdrowa zasada'..kuzwa pod mur i do jamy po fakcie.. Cytat z klasyka : .." jak sie im przypomni ,ze Byt ksztaltuje swiadomosc to zaraz Im brak pokory z lepkow wietrzeje"..Sowieckie i nihilistyczne,kolorowe swinie sprowadzajace Zycie do zarcia i kopulacj w ramach "zdrowych ,demokratycznych zasad znanych jako TKM"..Inka,Popieluszko sie w grobie przewracaja..
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 21:29

Dodane przez Vrs von Bierlin w odpowiedzi na TKM to podstawowa zdrowa

A na czyich kosciach jest zbudowane i w czyjej krwi sa zrodla tego "koryta" kolega Leming Prawicowy nie byl laskaw zapytac swojego "intelektualnego Jestestwa" ?? Czy miesci sie w Lepku kolegi Leminga Prawicowego poglad ,ze nie wszystko jest "korytem" i sa inne "zdrowe zasady" niz TKM ? jak np. "Bog,Honor,Ojczyzna"..?
Domyślny avatar

Vrs von Bierlin

04.10.2016 22:57

Dodane przez Goral Supreme w odpowiedzi na A na czyich kosciach jest

Widzę, że muszę wyjaśnić coś co jest po prostu, trochę humorystycznym, skrótem myślowym. Nie będę jednak analizował poszczególnych słów, bo to nie ma sensu. Chodzi mi w skrócie "TKM" o całkowitą wymianę ekip, o walkę, w której nie bierze się jeńców, coś co jest zupełnie przeciwne zbrataniu się z dotychczasowym układem. TKM często jest przywoływane jako negatywne zjawisko przez ekipy przeżywające bolesną operację odrzynania ryja od koryta. TKM powinno mieć miejsce w 1989 roku, bez analizowania przydatności zdemoralizowanej byłej bezpieki dla przyszłego Państwa. Przeciwieństwem TKM są tzw. rządy fachowców wiecznie żywych i nigdy nie zmieniających się. TKM oznacza, że "fachowcy" też muszą odejść, bo już dosyć naszkodzili w minionym okresie. TKM to dyscyplinowanie rządzących. Gdy praca dawnej ekipy nie jest zagrożona od ministra do sprzątaczki, nie ma powodu się starać... Transformacje bez TKM to cecha III RP. Ciągle strasznie i Śmiesznie a przy żłobie wciąż ci sami szkodliwi fachowcy.
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 23:58

Dodane przez Vrs von Bierlin w odpowiedzi na Widzę, że muszę wyjaśnić coś

Yeaaah...Nic mi pan nie musi wyjasniac..Powiedzial pan co wiedzial..Szczerze nie watpie.I nic w tym nie bylo 'humorystycznego" Ja panu odpowiem "humorystycznie"..."pieprzenie kotka za pomoca mlotka".. Ma pan Sowiecka mentalnosc we lbie samemu o tym nie wiedzac..Jak mozna nizej upasc ?
Domyślny avatar

Goral Supreme

04.10.2016 21:56

Czytam i zaczynam widziec jak wychodzi prawdziwe "szydlo z worka" w Obozie Patriotycznym i Kto jest Kto... Juz sie zwachali z post-komunistycznym Diablem...teraz tylko szukaja usprawiedliwien i neo-fitow do wspolnego chocholego tanca..Pluc i strzelac te sprzedajne,zaplute k...y..z Sowiecka mentalnoscia..
Domyślny avatar

Dorota M

04.10.2016 22:30

Całkowicie zgadzam się z autorem. Jednak proszę zobaczyć, co wypisują i mówią niektórzy tzw, nasi publicyści i dziennikarze. Oni nadają ton debacie i dla mnie, robią krecią robotę nie tylko dla PIS-u, ale także dla nas i dla Polski. Wielu ludzi im zaufało i niestety, nadal ufa. Nie brakuje ich takze wśród blogerów na niezaleznej. Krytyka rządzących w pismach takich, jak "Do Rzeczy" i "w Sieci", niby pisowskich, jest zwykle niezasłużona i bardzo często opiera się na doniesieniach medialnych, bez należytej troski o prawdę, a także o kontekst zdarzenia i jego hierarchię ważności. W tej nierównej walce, z mistrzami pijaru, jakim są politycy PO, nauczeni oszukiwania wyborców, przez wiele lat ich rządów, prawicowi publicyści powinni ważyć swoje publiczne wypowiedzi. Są dwie mozliwości. Albo chcą obalenia PIS-u, albo są niespełna rozumu. Niesposób też nie powiedzieć, że politykom PIS, przydałyby się korepetycje u specjalistów wizerunku. Gdyby PO i PSL, zrobiły w czasie swoich rządów, chociaż 20% tego co dotychczas zrobił PIS dla Polaków, Wiedzieliby o tym wszyscy w każdym zakątku Polski i UE i pochwałom nie byłoby końca. Natomiast od "naszych" rządzący słyszą jedynie krytykę, lub ciągłe żądanie: WIĘCEJ. .
Jabe

Jabe

04.10.2016 23:57

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Całkowicie zgadzam się z

Więcej czego?
Domyślny avatar

Goral Supreme

05.10.2016 00:29

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na Całkowicie zgadzam się z

..." Nie brakuje ich takze wśród blogerów na niezaleznej. Krytyka rządzących w pismach takich, jak "Do Rzeczy" i "w Sieci", niby pisowskich, jest zwykle niezasłużona".. Yeah..Zrobcie nam i zamknijcie w obozach Poprawnego Mylenia..Juz tu byl taki jeden..Wypieprzal wszystkich ktorych poglady na temat Banderastanu mu nie odpowiadaly..Co nie przeszkodzilo nam przepchac uchwale o Wolynskim Ludobojstwie w Sejmie i Senacie..I kto tu byl oszolomem ?..Takie sa wasze racje..Spolegliwosc wobec rzadzacych typologia waszego myslenia.. Pozostaje postawic pytanie: z jakiego zrodla uzurpujecie sobie prawo do jedynie prawdziwej oceny rzeczywistosci ? Wszak to MY obdarzylismy PIS mandatem zaufania..i to MY zadamy stanowczych dzialan..po to go wybralismy..Nikt z PIS-u laski nam nie robi. ..." Albo chcą obalenia PIS-u, albo są niespełna rozumu"..Tylko ci to moglo przyjsc do glowy? Albo jestesmy nieusatysfakcjonowani i widzimy nieskutecznosc dzialania PIS-u w walce z Sowieckim Panstwem ? Zabierz sie lepiej do robienia pierogow a nie do cenzorowania co jest a co nie wlasciwe w walce o Polskie Panstwo.. Daruj sobie rowniez polemike ze mna ..i/m out .

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
Ksawery Meta-Kowalski
Nazwa bloga:
Z lotu ptaka
Zawód:
wolny strzelec
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 86
Liczba wyświetleń: 856,883
Liczba komentarzy: 928

Ostatnie wpisy blogera

  • Historia pewnego #FAKEnews'a
  • POLIN jest już blisko. Podlasie sprzedane
  • Czy Rosja próbuje seksem osłabiać zachód?

Moje ostatnie komentarze

  • Jestem dumny z tego tweeta. Jaki miałem cel wyjaśniłem - żeby pokazać jak łatwo dajemy się nabierać na informacje podawane w internecie. Ja napisałem że to była prowokacja - a setki prowokacji o…
  • Kto miałby być zagrożony korektą kursu bitcoina?  No chyba Pan żartuje. A kto napędza wzrosty? Przecież nie minerzy :> Wyraźnie napisałem - są to miliony zwykłych "Kowalskich". W USA słychać…
  • A może czas, aby wybryki oszołomów z "niekontrolowanego" marszu nie szły na konto całego narodu jak to ma miejsce teraz? Organizatorzy sami przyznają że to była prowokacja więc strzelasz do własnej…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Grzegorz Braun, Chris Cieszewski - w co grają?
  • Grzegorz Braun jak Goebbels
  • Web Brigades - tajemnice Rosyjskiej działalności w sieci

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Na takie wpisy i komentarze jest jedno pytanie: czy mamy jakiś materialny dowód, np. wrak Tu-154M do zbadania?  Na tym kończą się jakiekolwiek radykalne stwierdzenia np. co do Brauna, czy…
  • Guildenstern, Co do nastrojów anty-Ż to wydaje mi się, że autor dotknął ciekawego tematu ale potraktował go raczej niechlujnie. Większość osób pamięta zapewne utopionego "chłopca w czerwonej koszulce". Osobiście…
  • Pani Anna, Doprawdy, dorosły człowiek, a bawi się jak małe dziecko. 

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności