Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Teoria spiskowa 10 - Polexit ( program 1000 + )
Wysłane przez rolnik z mazur w 26-06-2016 [12:27]
Dowód dostateczny
Brexit stał się faktem.
Chyba Brytyjczycy nie są głupsi od nas.
Więc dlaczego nie Polexit ?
Obawiam się, że lewacy zaczną kombinować z powtórzeniem wyborów w Wlk. Brytanii.
Już kombinują i zbierają podpisy by powtórzyć wybory.
Mniejsza z tym.
Polacy w W. Brytanii zaczynają pakować torby.
Niech pakują. Koniec z upokarzającą tułaczką po obcych krajach i dorabianiem Angolów - leni i złodziei
By powracającym ułatwić decyzję o powrocie proponuję- „ program 1000 + dla powracających ( na osobę )” i wprowadzenie angielskiego jako drugiego języka urzędowego, by zmniejszyć szok kulturowy.
( proszę sobie wyobrazić ten rozrost biurokracji )
Mimo wszystko - to się z pewnością zwróci a potem się zobaczy który język się zostawi.
Młode pokolenie i tak mówi lepiej po angielsku niż po polsku.
I jeszcze jedno najważniejsze.
Odblokować ( nadal zablokowany ) narodowy potencjał gospodarczy.
Jak to zrobić ?
Przywrócić moc ustawy o działalności gospodarczej tzw. ustawy Wilczka w brzmieniu z 23.12 1988 roku
Art. 1 „Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej jest wolne i dozwolone każdemu na równych prawach, z zachowaniem warunków określonych przepisami prawa.”
Art. 4 „Podmioty gospodarcze mogą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej dokonywać czynności i działań, które nie są przez prawo zabronione.”
Krótka – raptem 55 artykułów ustawa ( małe jest piękne )
I najważniejsze - uchylić wszystkie jej nowelizacje i regulacje sprzeczne z nią.
Nie można ?
„ Wszystko można – byle z wolna i z ostrożna „ - jak mówił doc. J. Kossecki.
Ale skoro z rozbrajającą szczerością pan Mateusz Morawiecki twierdzi na spotkaniach, że wprowadzenie ponowne ustawy Wilczka „ ...nie jest to możliwe ze względu na unijne regulacje prawne, które w 70 % pochodzą z Brukseli „.
To tym gorzej dla p. M. Morawieckiego.
Jestem pewien, że tych regulacji jest więcej ale p. Morawiecki by udowodnić sens swego istnienia i trwania na pozycji chyba zastępcy p. Szydło musi tak mówić.
Jeśli nic nie może zrobić to tym bardziej Polexit.
Jeśli musi tak mówić to ...- nie ma innej możliwości Polexit – c.n.d.( co należało dowieść )
Komentarze
26-06-2016 [12:54] - Czesław2 | Link: Nie wiem, czy młode pokolenie
Nie wiem, czy młode pokolenie dobrze mówi po angielsku. Wiem, że nie mówi po polsku.
26-06-2016 [16:48] - rolnik z mazur | Link: Obawiam się,że i angielski z
Obawiam się,że i angielski z gier komputerowych. Pozdrawiam ro z m.
26-06-2016 [13:15] - Ptr | Link: Jak najbardziej popieram
Jak najbardziej popieram pomysł odblokowania oddolnych inicjatyw gospodarczych, aby każdy obywatel mógł założyc i prowadzić firmę. Stałe obciążenia finansowe , kredyt , ZUSy i inne, nie mogą zagrażać płynnosci finansowej nawet przy małych obrotach. Spośród setek małych i słabych wyłonią się nieliczne genialne małe firmy, które stworzą nowe polskie marki, urosną i zawalczą na zagranicznych rynkach. A więc wsparcie dla nowych firm w pierwszym roku , później standard, a później obniżenie obciążeń po kilku latach , gdy działalność jest nadal na poważnie prowadzona.
Naród "sklepikarzy i fabrykantów" , ale nie wymyślono czegoś lepszego mieszczącego się jeszcze w ramach dekalogu. w każdym razie to dużo lepsze niż czekanie na emeryturę, czy jakaś wegetacja.
EU nie może nam pętać w tym rąk.
Moim zdaniem powoli zaczyna się już właściwa bitwa o Anglię. Spektakularne walki nad Londynem będziemy oglądać w TV w postaci czerwonych i zielonych strzałek skierowanych w gorę i w dół, oraz buńczucznych przemówień, fasadowo utrzymanych w pozornie przyjacielskim tonie.
26-06-2016 [16:46] - rolnik z mazur | Link: W tym właśnie kryterium ( nie
W tym właśnie kryterium ( nie w innych duperelach ) powinniśmy oceniać rządzących. Pozdrawiam ro z m.
26-06-2016 [13:20] - gorylisko | Link: nie skąd te wiadomości o
nie skąd te wiadomości o pakowaniu toreb... ja bynajmniej tak nie robię... sporo moich znajomych takze nie... wiec o co ten cały rwetes ?
ślusarz panu potrzebny czy hydraulik ?
26-06-2016 [16:45] - rolnik z mazur | Link: Jasnowidz ! Hydraulik - bo
Jasnowidz ! Hydraulik - bo schrzanił robotę i gdzieś teraz w Anglii fuszerki odstawia. Jak znam życie to będzie drugie głosowanie ( coś tam Niemcy Angolom dadzą ) i będziecie głosować do skutku jak Irlandczycy.Pozdrawiam ro z m.
26-06-2016 [13:52] - gorylisko | Link: gdzie jest mój odzew... bo ja
gdzie jest mój odzew... bo ja się nie pakuję i paru moich znajomych także nie... więc o co ten rwetes ?
26-06-2016 [17:04] - andzia | Link: Gorylisko, a gdzie się
Gorylisko, a gdzie się zapodział Twój wpis ??? Nie ma Cię też w spisie blogerów. Wygląda na to, że razem z UK wypadłeś z (ch)ujni :(
26-06-2016 [17:38] - admin | Link: Może w jakimś blogerskim
Może w jakimś blogerskim gabinecie osobliwości docenią słownictwo i polemikę (kontrfaktyczną zresztą) z adminem przez stronę główną portalu ale nie na NaszychBlogach. Miarka się przebrała. Andzi radzę też uważać
26-06-2016 [17:47] - andzia | Link: Adminie, przeżyłam komunę i
Adminie, przeżyłam komunę i postkomunę, więc będzie Pan łaskaw mnie nie straszyć !!!
26-06-2016 [17:57] - admin | Link: Ja też przeżyłem komunę a na
Ja też przeżyłem komunę a na przesłuchanie na SB trafiłem już w podstawówce, więc trzech wykrzykników na pewno się nie przestraszę
26-06-2016 [17:32] - Goral Supreme | Link: ..." no more Polish
..." no more Polish vermin."...
Jak ustosunkowac sie do tych dowodow przyjazni i tolerancji :http://news.sky.com/story/1717...
26-06-2016 [20:00] - cassiodorus | Link: Panie Rolnik, co tak
Panie Rolnik, co tak liberalowie od Korwina uparli sie na komunistycznego kapitaliste Wilczka, a nie na kodeks handlowy z 35 r na podstawie ktorego komunisci napisali slynna ustawe?
Takie slowa jak Pilsudski, sanacja, czy 2RP nie przechodza wciaz korwinistom przez gardlo czy jak?
Nam tu w Polsce nie sa potrzebne komunistyczne uchwaly, nie wazne czy o wolnym rynku, czy o uwlaszczeniu aparatczykow, potrzebny jest nam polski, uczciwy rzad i madre, patriotyczne spoleczenstwo, ustawy, wolny rynek itp to rzecz zupelnie trzeciorzedna, nie ma sie co podniecac, bo jak pan Rolnik z korwinistami nie wyciagna Polakow chocby i konmi z zachodnich domow towarowych, to na co nam tu ustawa Wilczka? Ze ktos tam zarobi? No pewnie tak, tylko z perspektywy narodu do niczego to nie jest potrzebne, z perspektywy zbawienia tym bardziej
W wiekach srednich nawetbskladowac towaru nie mozna bylo gdzie sie chce, a iluz marzy o powrocie do sredniowiecznej organizacji spolecznej, jako o wiele sprawiedliwszej
UE jest w naszych warunkach geograficznych bezwzglednie konieczna, znakomicie rozumieli to nasi ojcowie, ktorzy unie wymyslili, a ktorzy sa co prawda odsadzani przez korwinistow i braunistow od czci i wiary, ale i jedni i drudzy z torow cywilizwcji lacinskiej wypadli rowniez
Pzdr dla wszystkich polskich rolnikow
26-06-2016 [22:00] - rolnik z mazur | Link: " ...potrzebny jest nam
" ...potrzebny jest nam polski, uczciwy rzad i madre, patriotyczne spoleczenstwo, ustawy, wolny rynek itp to rzecz zupelnie trzeciorzedna " - bla, bla , bla ...
Mój ojciec ( o jakich ojców chodzi ? ) unii nie wymyślał i jestem pewny, że ma ona z cywilizacją łacińską tyle wspólnego co ja z babilońskimi zwyczajami albańskich rolników. Pozdrawiam ro z m.
27-06-2016 [01:10] - cassiodorus | Link: To nie bla bla, tylko prosze
To nie bla bla, tylko prosze sobie komunistyczne ustawki zabrac do domu, nie macic korwinizmem ludziom w glowach, Polska korwinistyczna nigdy nie byla i nigdy nie bedzie, tak jak i w spoleczenstwie nigdy nie byla komunistyczna
A skad rolnik jest ze nie wie o jakich ojcow chodzi?
To ze rolnik jest czegos pewien, swiadczy tylko on tym ze rolnik jest pewien, rzeczywistosci ta pewnosc nie tworzy, wrecz przeciwnie
Cytuje za Konecznym, najwybitniejszym na swiecie teoretykiem zajmujacym sie cywilizacjami,
''Gwiazda polska swiecila jasnym, a lagodnym blaskiem i przewagi swej nie uzywala nigdy do zamienienia drugich w niewolnikow, nie chciala Polska nikomu panowac, nikogo ponizac. Nie prowadzila nigdy, ani razu zadnej wojny zaborczej. Polski narod wynalazl inna forme laczenia sie ludow, dobrowolny zwiazek, czyli UNIe. UNIA jest to polaczenie narodow na zasadzie rowni z rownymi, wolni z wolnymi.Na czele tej idei stala Dynastia Jagiellonska, stad tez ta idee, prawdziwie chrzescijanska zowia idea jagiellonska''
29-03-2017 [00:23] - twardek | Link: * Art 4. - w takim
* Art 4. - w takim brzmieniu, generator przekrętów
* @ - cassiodorus [01:10] "... (Polska) ...Nie prowadzila nigdy, ani razu zadnej wojny zaborczej..." - to juz raczej nieaktualne. Polska straciła cnotę biorąc udział w zbójeckiej napaści na Irak