Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Z [...] *** ŻADNEJ WSPÓLNOTY. I ŻADNEGO WYBACZANIA.

Andrzej Wolak, 13.04.2016
*** - wszystkie wykropkowania w tytule i w tekście są efektem ocenzurowania wpisu przez Admina (wyjaśnienie pod tekstem);
1. Michał Boni
2. Jerzy Buzek
3. Andrzej Grzyb
4. Krzysztof Hetman
5. Danuta Jazłowiecka
6. Jarosław Kalinowski
7. Agnieszka Kozłowska-Rajewicz
8. Barbara Kudrycka  
9. Janusz Lewandowski  
10. Elżbieta Łukacijewska  
11. Jan Olbrycht
12. Dariusz Rosati
13. Czesław Siekierski  
14. Adam Szejnfeld  
15. Róża Thun
16. Bogdan Zdrojewski
17. Jarosław Wałęsa
18. Tadeusz Zwiefka
19. Bogusław Liberadzki
20. Janusz Zemke
21. Danuta Hubner
22. Julia Pitera
23. Krystyna Łybacka
24. Bogdan Wenta
25. Adam Gierek  
26. Marek Plura
27. Lidia Geringer de Oedenberg ...
...żadnej płaszczyzny porozumienia, żadnych wspólnych celów, żadnej rozmowy, żadnego kompromisu, żadnego uzgadniania kandydatur, żadnego markowania wspólnoty wiary, żadnego pozorowania wspólnej narodowości, żadnej znajomości, żadnego podawania ręki etc. etc.
Im wystarczy ich "wspólnota" - wspólnota [...] sprzedawczyków. Beznarodowych, bezwyznaniowych i bezpaństwowych. A patrioci mają wobec NICH tylko jedno zadanie: TĘPIĆ. W każdy możliwy sposób.
Ale lista tego kurewstwa to lista mocno niepełna. I wcale nie mam tu na myśli tylko tych wszystkich konfidentów na usługach wrogów Polski i Polaków, których znamy z imienia i nazwiska. To oczywiste.
Ja tu myślę też  o tym całym beznarodowym, zaprzanym motłochu, który tym [...] sprzedawczykom udzielił pełnomocnictwa do zdrady. Który im tego pełnomocnictwa do zdrady udzielił już po smoleńskim mordzie, w którym oni w większym, czy mniejszym stopniu partycypowali. Czynnie lub biernie. I dlatego pisząc - "żadnego wybaczania" - mam na myśli także te [...] "doły".
I niech mi tu nikt nie ględzi, że jakaś część z tych "dołów" została zmanipulowana, bo to już po Smoleńsku rok szósty. Do dziś "zmanipulowany" pozostaje ten, kto tego chce, bo mu w tym jego zaprzanym smrodku z tym dobrze.
Więc żadnego wybaczania [...] większego, czy mniejszego płazu.
I to jest aluzja oczywista do idiotycznej propozycji wybaczania i wspólnoty z kurewstwem wyżej ponumerowanym, z kurewstwem, które z łatwością ponumerujemy dalej, że się tak wyrażę - ogólnopolsko, oraz z [...], które prawie każdy z nas może sobie ponumerować na swój własny użytek dnia codziennego.
Żadnej wspólnoty i żadnego wybaczania, bo to tylko rozsierdza do bezwstydnego [...] bez granic, i bez żadnego już umiaru i wstydu.
http://niezalezna.pl/789…
Adn.:
Definicja ze Słownika Języka Polskiego: "kurewstwo" -
"1. niemoralne prowadzenie się, niegodziwe postępowanie;
2. rozpusta, nierząd".
To właśnie "to słowo" użyte w odniesieniu do jawnych zaprzańców tak poruszyło Admina; w którym znaczeniu miałoby być wobec nich obelżywe, Admin nie wyjaśnił...
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12706
admin

Admin Naszeblogi.pl

13.04.2016 20:26

Pierwszy i ostatni raz usuwam wyrazy powszechnie uznawane za obelżywe. Następnym razem usunę wpis, później bloga.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

13.04.2016 23:53

Dodane przez admin w odpowiedzi na Pierwszy i ostatni raz usuwam

Jeśli tak się stanie... no cóż, jakoś to przeżyję.
Art

Art

14.04.2016 01:43

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Jeśli tak się stanie... no

Admina dali z PO czy z KODu?Zbyt wrażliwy jak na obecne czasy.Wszystkim według zasług.
admin

Admin Naszeblogi.pl

14.04.2016 07:28

Dodane przez Art w odpowiedzi na Admina dali z PO czy z

Nie róbmy z NaszychBlogów burdelu. Używanie takich słów niczemu nie sluży poza wylewaniem własnej frustracji, złości, nienawiści. Zubaża przy tym przekaz. Lepiej się wysilić na argumenty, treść a nie same wyzwiska. Rozumiem jeden ozdobnik a nie stek wyzwisk zastępujący praktycznie treść.
Domyślny avatar

stachu

14.04.2016 10:34

Dodane przez admin w odpowiedzi na Nie róbmy z NaszychBlogów

Uważam że użycie tego słowa wyżej wymienionego było jak najbardziej adekwatne do opisanej sytuacji,użycie jego tylko raz nie może przecież uczynić z ,,Naszych blogów,, ,,burdelu,, jak to admin określił.
Domyślny avatar

HenrykInny

14.04.2016 22:39

Dodane przez admin w odpowiedzi na Nie róbmy z NaszychBlogów

Admin ma racje i wydaje mi sie ze tak doswiadczony , dobry bloger powinien to rozumiec. Chyba ze mu zalezy na "polozeniu" NaszychBlogow. Pisalem to juz wczesniej ... czy umiecie pisac samodzielnie , bez "dozoru"?!. Czy znow chcecie tu pisac pod dyktando i w wyniku szantazu tak jak to bylo niedawno ?!!!. Kloaczny jezyk w pewnych sytuacjach jest nawet wskazany , ja znam taka sytuacje ... jak moj pies pchly nie zlapie to warczy j.. twoja ... itd. Ale nie warczy non stop jak te pchly lapie !!!. Admin ma racje , nie przeszkadza nam. Piszemy co chcemy. Jezeli nie bedziecie szanowac tego miejsca , jemu zostanie zwrocona uwaga , na pewno. Nikt sobie nie pozwoli na "manie" kloacznego portalu. Odejdzie , bo sobie nie radzi , taki bedzie pretekst a wy za "morde" ... O to chodzi ?!. AndrzejW twoja odpowiedz Adminowi jest tak durna ze nawet komentarza nie wymaga ... myslalem ze jestes bystrzejszy !!!.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

15.04.2016 09:37

Dodane przez HenrykInny w odpowiedzi na Admin ma racje i wydaje mi

Durna, bo się Tobie nie spodobała? Piszę, co myślę; nie ma obowiązku czytania. A, jak ktoś będzie mnie chciał "ugrzeczniać" to pisać tu nie muszę. Proste? Odpowiedziałem krótko; nie rozwlekam, jak niekiedy Ty, jałowych dywagacji z Adminem. I skończ z tym lizydupstwem, bo ono jest od jakiegoś czasu jakieś dziwne.
Domyślny avatar

HenrykInny

15.04.2016 20:38

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Durna, bo się Tobie nie

Widz ze sie pomylilem co do Ciebie ... cwaniakuj dalej .....
Andrzej W.

Andrzej Wolak

15.04.2016 21:32

Dodane przez HenrykInny w odpowiedzi na Widz ze sie pomylilem co do

Ja też. Magister elegancji się q..a znalazł...
JacBiel

JacBiel

13.04.2016 22:20

Pewnie jakiś nowy admin-ministrant. Ciekawe, czy Konopielkę też by ocenzurował hahahahaha, albo co innego. A wracając do meritum, to wierzę jeszcze, ze jest to chwyt polityczny, całe to bajdurzenie o pojednaniu i scalaniu. Z kim się bratać? z kimś kto otwarcie pluje na naszą wiarę, tradycję i kulturę? na wszystko co dla Polaka święte i drogie?
Andrzej W.

Andrzej Wolak

13.04.2016 23:07

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Pewnie jakiś nowy

To jest niczym pieprzenie o przyjaznym islamie. Poza tym, że to głupie, to i szkodliwe, bo sugerujące, że mamy dwie strony politycznego sporu. Podczas gdy podział jest od dawna ustalony: MY i OBCY. Rocznica Chrztu Polski dla NAS, a dla nich uchwalenie antypolskiej rezolucji. Pokazują, gdzie mają CHRZEST, a tym samym pokazują (zresztą nieustannie), gdzie mają wybaczenie i pojednanie. Może po dniu dzisiejszym już nie będzie takich dyrdymałów ? Pozdrawiam.
Domyślny avatar

Ewa G

13.04.2016 22:22

@ Admin A zna Pan inne słowo, powszechnie nie uznane za obelżywe, określające takie zachowania?
Andrzej W.

Andrzej Wolak

13.04.2016 23:49

Dodane przez Ewa G w odpowiedzi na @ Admin A zna Pan inne słowo,

"Jeśli któryś polski europoseł ma satysfakcję z tego, że ta rezolucja została podjęta, ja NIE MOGĘ MIEĆ SZACUNKU DO TAKIEJ OSOBY"- Premier Beata Szydło; podkreślenie moje. Admin zastosował się do "litery", ale nie wyczuł "ducha". Dziękuję Pani za wsparcie.
Domyślny avatar

andzia

15.04.2016 10:15

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na "Jeśli któryś polski

Ja też uważam, że tytuł był jak najbardziej adekwatny !!!
Andrzej W.

Andrzej Wolak

15.04.2016 22:54

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Ja też uważam, że tytuł był

Kłaniam się nisko. I pozdrawiam Panią. A.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 00:32

"Żadnej wspólnoty i żadnego wybaczania", "TĘPIĆ. W każdy możliwy sposób.", ". "I dlatego pisząc - "żadnego wybaczania" - mam na myśli także te [...] "doły"." Konkretnie na czym ma polegać tępienie, brak wybaczenie etc. w stosunku do, na przykład uczestników manif kodowskich? Z pracy ich Pan Patriota zamierza wyrzucać, pozbawiać mienia, do więzień wsadzać. Może niczym centurion Pinocheta z helikopterów do morza ich wrzucać i dzieci im odbierać. Konkretnie, co Pan ma na myśli? Jak Pan wchodzi do samolotu to robi Pan wcześniejszy wywiad, co pilot samolotu myśli na temat przyczyn katastrofy smoleńskiej, uzależnia Pan od tego wykorzystanie biletu? Czy pijąc herbatę zastanawia się Pan, nad wyborem politycznym człowieka odpowiedzialnego za jej chemiczną i biologiczną przydatność do spożycia?
gorylisko

gorylisko

14.04.2016 01:13

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na "Żadnej wspólnoty i żadnego

panie zdzisiu...zapomniał pan o przypalaniu żelazem, karmieniu tranem z kaszka manna, łaskotaniu w pięty, straszeniu pająkiem... poza tym widzę, ze robi pan co może...
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 07:01

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na panie zdzisiu...zapomniał pan

znam okrutniejsze tortury, np słuchanie piosnek Pietrzaka Jana, albo czytanie Red. Sakiewicza.
Jabe

Jabe

14.04.2016 07:48

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na "Żadnej wspólnoty i żadnego

W Południowej Ameryce się nie cackają – taka specyfika – ale ociupina Pinocheta by i nam nie zaszkodziła. On przynajmniej obronił swój kraj przed komuną i zostawił po sobie nowoczesne państwo ze sprawną gospodarką. Nasz generał porównania nie wytrzymuje.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 08:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na W Południowej Ameryce się nie

ciekawe kto by się cieszył z ociupinki Pinocheta, związki zawodowe czy, ci których były kiedyś place i domy. Godne polecenia były też pomysły Suharto, też generał, też wybitny prawicowiec, wzór dla Prawdziwych Polaków.
Jabe

Jabe

14.04.2016 08:55

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na ciekawe kto by się cieszył z

Za Pinochetem przemawia to, czemu zapobiegł i co po sobie zostawił, a nie etykietki.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 09:45

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Za Pinochetem przemawia to,

W ramach czynienia dobrze ogółowi to Pan wolałby wsadzać komuś w d... pałkę czy poświęciłby się Pan dla ogółu i własne d... nadstawił. Czegóż się dla Ojczyzny nie robi. Przy okazji robienia dobrze gospodarce, przy zastosowaniu rozwiązań Generała. Myśli Pan że taka kopalnia oddana pod zarząd amerykański lepiej by funkcjonowała niż pod zarządem rady nadzorczej z jakimś zasłużonym pisowcem na czele?
Jabe

Jabe

14.04.2016 10:03

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na W ramach czynienia dobrze

Chwilowo nie posiadam żadnej kopalni, więc nie mam problemu, komu w zarząd ją powierzyć. Pańskich analnych fantazji komentował nie będę.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

14.04.2016 08:34

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na "Żadnej wspólnoty i żadnego

"Konkretnie na czym ma polegać tępienie, brak wybaczenie etc. w stosunku do, na przykład uczestników manif kodowskich? Z pracy ich Pan Patriota zamierza wyrzucać, pozbawiać mienia, do więzień wsadzać." Ze stanowisk publicznych - z całą pewnością, dokładnie tak samo, jak propagujących homoseksualizm; co do mienia - już w pewnym zakresie (wciąż jednak niezadowalającym) - vide: UB i SB, to już zaczyna się dziać; więzienia - jak stwierdzono, przywódca - figurant nie spłaca swych długów, w tym więc przypadku przynajmniej roboty publiczne. Trafił Pan w sedno.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 09:38

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na "Konkretnie na czym ma

Czyli w Polsce marzeń Prawdziwych Patriotów uczestnik manifestacji antypisowskiej będzie kwalifikowany odgórnie, jako ubek i na podstawie domniemania o byciu ubekiem można go wsadzić do pierdla. Czy tak? Bo tu nie chodzi o garstkę celebrytów tylko o dość sporą grupę ludzi, która ma prawo publicznie wyrażać swą dezaprobatę wobec poczynań władzy, jak i głosować na partię która zgodnie z prawem działa. Pan chce tych ludzi gremialnie pozbawić praw obywatelskich i majątku, bez sądu. To już było przerabiane . Jak Pan widzi, pisząc o SB i UB pisze Pan dokładnie o podobnych sobie. Gadasz Pan o Wolnej Polsce a cuchnie od Pana Krwawą Luną.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

14.04.2016 10:11

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na Czyli w Polsce marzeń

I znowu Pan trafił. Musi Pan jeszcze tylko zwracać uwagę na właściwe nazewnictwo; nie mamy do czynienia z manifami antypisowskimi, tylko antypolskimi; przeciwko prawu obywatelskiemu Polaków do wyboru władzy, jaka się Polakom podoba. Oczywiście, że należy zdelegalizować takie przestępcze organizacje, jak choćby "platforma obywatelska", założona w celu zdrady i dokonywania przestępstw rozlicznego rodzaju, finansowana i popierana przez wrogie nam państwa. I nic tu nie ma do rzeczy to, że jakaś grupa łajdaków pomniejszego płazu życzy sobie na zdrajców i przestępców głosować. Oni się sami pozbawili obywatelstwa. Czy bez sądów ? Ta Pańska propozycja wydaje się zbyt daleko idąca, ale rozumiem, że chodzi Panu raczej o całkowity brak zaufania do sądownictwa w obecnym kształcie. Tak, z pewnością ma Pan rację - sądy też muszą doczekać się opcji zerowej.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

15.04.2016 03:07

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na I znowu Pan trafił. Musi Pan

1. "Oni się sami pozbawili obywatelstwa." Na jakiej podstawie chce mnie Pan pozbawić obywatelstwa, a tym samym praw? Na podstawie swego "widzimisię". Dlatego że uważam, że wszelkie przewidziane prawem środki są dozwolone, do jak najszybszego odsunięcia PiS od władzy? Partii, która realizuje dokładnie to samo co PO czyli przejęcie stanowisk i beneficjów przy okazji konfliktując Polskę na arenie międzynarodowej? Konstytucja daje mi to prawo,podobnie jak dawało prawo zwolennikom Pis - u głosowania przeciw PO i publicznego demonstrowania sprzeciwu. 2. Poza prawami obywatelskim, które chce mnie pan pozbawić, pozbawi mnie Pan też obowiązku płacenia podatków? Warsztat pracy który sam stworzyłem też mi Pan odbierze? Na jakiej podstawie prawnej? Ponownie własnego "widzimisię". Jak już wspomniałem wcześniej bolszewią od Pana jedzie, posługuje się Pan tymi samymi kryteriami i narzędziami, co ogłupiała czerń rosyjska pod czerwonymi sztandarami.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

15.04.2016 10:08

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na 1. "Oni się sami pozbawili

Ależ z Pana radykał, Panie Zdzisławie. Na pewno nie można poprzeć Pańskiego pomysłu odbierania prywatnych warsztatów pracy. Oczywiście, jeśli są uczciwie prowadzone np. wobec pracowników, nieprawdaż ? Już to przecież uzgodniliśmy, że wszelkiej maści zdrajców należy usunąć z zajmowanych stanowisk publicznych, gdyż ma Pan całkowitą rację, że zostały one zawłaszczone przez mafię PO. Właściwie to należałoby powiedzieć - przez 25-lecie mafii okrągłostołowej. Więc wszędzie tam, gdzie służba publiczna, tam opcja zerowa. Dla przykładu przypomnijmy, że np. taka lustracja w Niemczech polegała także na tym, że konfident nie mógł wykonywać zawodu nauczyciela. Z kolei, po wojnie, w takiej Norwegii nie tylko wykonano trochę wyroków śmierci, ale także rodziny kolaborantów nie mogły zajmować stanowisk publicznych. Tak, ma Pan rację w swym sarkazmie, zdrajcy zawłaszczyli nawet prawo do tego stopnia, że bez mrugnięcia okiem potrafią pseudoprawnych sloganów używać do motywowania spisku przeciwko Polsce. Oni nawet wkroczenie obcych wojsk przeinaczyliby, że to wynik "międzynarodowego konfliktowania Polski przez PIS". "Konfliktując Polskę na arenie międzynarodowej" - znowu czytelny Pański sarkazm. Ma Pan rację, tego rodzaju manipulacyjne slogany wtłaczano Polakom, i nadal usiłuje się wtłaczać w celu uczynienia z nas służalczych niewolników na kolanach. Ale dajmy temu spokój, coraz mniej z nas, także przecież i Pan, daje się już na to nabierać. Pozdrawiam Pana serdecznie.
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

15.04.2016 23:14

Dodane przez Andrzej W. w odpowiedzi na Ależ z Pana radykał, Panie

Nie lepiej było napisać tekst otwierający wątek, od razu z pozycji cieplej kluchy, bez słówek na "k", bez gróźb i niczym nie popartych oskarżeń? Bez tej opowieści, co Pan by brzydkiego chciałby robić wszystkim tym, którzy nie klaszczą w rytm, któremu się Pan oddał. Teraz opowieść o analizowaniu czy wyborca PO zdobył majątek w sposób prawy jest ucieczką przed śmiesznością bulgociku pisklaka, który dwa dni temu udawał indora. Konflikt w polityce jaka zafundował rząd PiS polega na tym ze znakomita większość partii i ruchów społecznych w Europie wygłaszających pod adresem rządu pisowskiego i jego decyzji pochwalne teksty, nie deklaruje tych samych celów w sferze polityki europejskiej które są waszymi celami. Europa Narodów to Europa Rosji.
Andrzej W.

Andrzej Wolak

16.04.2016 09:13

Dodane przez Wielkopolski zdzichu w odpowiedzi na Nie lepiej było napisać tekst

Panie Zdzisławie ależ to Pan cały czas mi tu podsuwa, co należy zrobić brzydkiego tym wszystkim, których ja zaledwie sprowadziłem do wspólnego mianownika na "k". Zważywszy, że byli tacy, którzy czmychali z Polski, gdy zaczęły się rządy prawa (jak dotąd niestety krótkotrwałe), Pańska propozycja, aby przyjrzeć się wielu, jak Pan to znamiennie ujął "majątkom", nie jest pozbawiona racjonalności. Pewnego smaczku może tu dodać fakt, że jedni czmychali, a inni wspierali całym sercem swoich przedstawicieli z pewnych miejsc nieco odosobnionych. Tak, z pewnością ma Pan rację; być może niektórzy deklarując sympatię dla PIS realizują jednak swoje - inne cele, ale z pewnością ma Pan też rację, że problem Polaków ze służalczą ekipą PO - PSL polegał jednak na pewnej odwrotności; mianowicie na deklarowaniu interesu Polski przy jego całkowitym nierealizowaniu, natomiast realizowaniu celów, które inni wyznaczyli. Tak z pewnością ma Pan rację, w takiej sytuacji wszyscy "nasi" byli poklepywani. Ma Pan też rację w tym, że Polska z silnym poczuciem chrześcijańskiej tożsamości narodowej to duży kłopot dla Rosji i Niemiec. Pozdrawiam Pana. P.S. Co się stało, Panie Zdzisławie, z pierwszą, nieco inną wersją tego ostatniego Pańskiego komentarza?
Janko Walski

Zbigniew Gajek vel Janko Walski

14.04.2016 01:12

PZPR/SLD zniknęło ale Szmaciaki dyfundowały, najwięcej do PO. Na tej liście połowa to znani towarzysze (jawni kolaboranci), a reszta - cichodajki (TW rejestrowane i nie). Taki skład reprezentacji partii posolidarnościowej na początku lat 90-tych nawet w UW byłby nie do przyjęcia (wówczas styropianowe k.y udawały jeszcze cnotę)
ExWroclawianin

ExWroclawianin

14.04.2016 08:42

.....zdzisiu...... Tobie juz tylko pozostalo leczenie nog, bo glowe masz juz zajeta nienawiscia do Polski ktorej niestety nie da sie juz wyleczyc. Szkoda ze nie zyjesz w czasach ksiecia Jeremiego Wisniowieckiego, bo mniej wiecej po 10-12 godzinach juz bys sie wiecej nie meczyl. Kiedys sprawy byly zalatwiane szybko............szatan sie za bardzo rozbisurmanil i warto by bylo go jak najszybciej za gardziel chwycic!
Domyślny avatar

Wielkopolski zdzichu

14.04.2016 09:57

Dodane przez ExWroclawianin w odpowiedzi na .....zdzisiu...... Tobie juz

"do Polski ktorej niestety nie da sie juz wyleczyc." Jeśli tęskniący, do czasów, kiedy to na ziemiach polskich rzezano się z powodu, obcych knowań myśli o sobie: "cnotliwym jestem" to wyleczyć Polskę, faktycznie ciężko będzie.
Domyślny avatar

stachu

14.04.2016 10:27

Wspólnota i przebaczanie ubekom, esbekom,ormo,zomo i zaprzańcom z peło i PSL ??Już pisałem chciałbym to zobaczyć.Niektórych historia niczego nie nauczył.Kardynał Bolesław Kominek też prosił Niemców o przebaczenie i jak się to skończyło widzimy gołym okiem.
Domyślny avatar

Dorota M

14.04.2016 11:08

Tylko z jednym w tym świetnym artykule się nie zgadzam. Nie można sie odciąć od zmanipulowanych i bombardowanych socjotechniką ludzi. Trzeba ich uparcie i, jeżeli sie nie da inaczej, także z wykorzystaniem pewnych technik manipulacyjnych, przekonać że są w błędzie. Rząd stara się to robić pokazując swoje osiągnięcia i bardzo dobrze mu to idzie. Wszak poparcie wzrasta. Natomiast rolą publicystów i zwyczajnych pomysłowych ludzi, jest dopełnić to działanie, jeżeli trzeba, to nawet prowadząc akcje na krawędzi prawa. Jak ? Tego nie wiem, ale pozostawiając Rządzących samym sobie, bez wyraźnego wsparcia aktywnością społeczną, nie tylko publicystyczną, przegramy.

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 79
Liczba wyświetleń: 680,023
Liczba komentarzy: 867

Ostatnie wpisy blogera

  • ARCYBISKUP DZIĘKUJE PREZYDENTOWI.
  • WETO PANA PREZYDENTA.
  • Czy to początek zwycięstwa ?

Moje ostatnie komentarze

  • Jak wyciąć marksistowskie insynuacje leninowskiego kocmołucha z GieWu to zostanie pusta strona...
  • To prawda, lecz już z Panem Adminem pewne rzeczy sobie wyjaśniliśmy.
  • Czekam na Admina

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • CZY TEŻ MACIE KŁOPOT Z NADZWYCZAJNYMI SZAFARZAMI KOMUNII ŚW?
  • "RUCHY CHARYZMATYCZNE" W KK - LUCYFERYCZNY PLAN ZNISZCZENIA.
  • To jest Wasza Matka ta Ojczyzna ! List do Episkopatu Polski.

Ostatnio komentowane

  • malgozata, U nas nie ma zadnych "nadzwyczajnych" szafarzy. Zreszta, to jest kpina z Eucharystii by jacys zwykli ludzie dotykali grzesznymi rekoma Cialo Chrystusa. Nie mieszkam w Polsce , ani na zachodzie.…
  • malgozata, prorocykatolik.pl
  • Izejus, trafiłem na ten stek bzdur i zastanawiam się czy to jest objaw jakiejś choroby (wtedy można usprawiedliwić), czy jednak przejaw celowego wyrafinowanego działania. Bóg działa poprzez Neokatechumenat i…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności