Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Matka Kurka agentem wpływu PO?

JacBiel, 07.06.2015
Po ataku blogera Matki Kurki na Kukiza i jego ruch, pojawiają się krytycznie stawiane znaki zapytania, czy jest to działalność spontaniczno-bezmyślna, czy może inna.
 
Główne zarzuty, to takie, że Kukiza „zainfekują” obcy, ale jednak znajomi, czyli przebierańcy, co Kukiz akceptuje, czyli też jest przebierańcem obiecującym odnowę, a w praktyce dążącym do kolejnej zmiany na karuzeli stanowisk.
Zapomina się przy tym, że każdy już gdzieś tam działał, a poza tym, skoro boimy się, ze Kukiza oszukają, to należy go wzmacniać poprzez np. bliską współpracę, aby ochronić jego ruch przed infiltracją sił zła.
A tak mamy tylko krytykanctwo internetowego naprawiacza świata, który z domu wychodzi tylko po colę i chrupki, po czym dalej naprawia świat przy klawiaturze komputera.
/BLOG SMOKA EUSTACHEGO NA TEN TEMAT/
 
Kolejną sprawą jest przemilczanie aspektu niezamierzonego, czy też zamierzonego uderzenia w PiS. Jeśli tylko pojawiają się głosy krytykujące niedomagania programu PiS, natychmiast czujni aktywiści kontrują: „a musisz teraz o tym pisać? przed wyborami? masz rację, ale zostawmy to tymczasem, gdyz jest to jednak niekorzystny wpływ…”
W przypadku ataku na Kukiza zadowoleni milczą, gdyż tępiona jest konkurencja na rynku politycznym, ale żeby dostrzec bardziej dalekosiężne skutki tego tępienia, czyli 35% w wyborach i brak koalicjanta, jakoś wyobraźni już nie wystarcza.
/FELIETON PIOTRA SKWIECIŃSKIEGO NA TEN TEMAT/
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 15076
Ula Ujejska

Ula Ujejska

07.06.2015 12:47

Powiem Panu tak, Kukiza osobiście będą zwalczać wszyscy od lewa do prawa, z różnych pobudek. Jedną z nich jest taka motywacja:"Lider może być tylko jeden" - i mam nadzieję, że umie Pan czytać między wierszami? Kukiz to wie i dlatego deklaruje, że po JOWach będzie grał a nie politykował. Co nie znaczy, że już na zawsze odejdzie z polityki ...itd. A my, ja i Pan, co na to? My dalej robimy swoje ku chwale Ojczyzny! Pozdrawiam.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 13:21

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Powiem Panu tak, Kukiza

Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

07.06.2015 12:51

@Autor --- Podoba mi się ta notka. Pozdrawiam. Krzysztof Pasierbiewicz
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 13:21

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Autor --- Podoba mi się ta

Dziękuję i również pozdrawiam.
Domyślny avatar

cassiodorus

07.06.2015 13:14

''Jeśli tylko pojawiają się głosy krytykujące niedomagania programu PiS,'' ''W przypadku ataku na Kukiza zadowoleni milczą'' Ciekawa historia, Braun chyba takie tanie zagrywki nazywa goebelsowską propaganda, oczywiście tylko wśród pisowskich zdrajców, a korwiniści-pisowskimi szmatławcami, jakoś tak Bo gdyby napisać to samo, ale nie tak samo ''Jeśli tylko pojawiają się głosy krytykujące PiS,''[wyrzucamy ''niedomagania programu''] i jednocześnie ''W przypadku ataku na niedomagania programu Kukiza zadowoleni milczą''[dodajemy ''niedomagania programu''] to może byłoby się bliżej prawdy i jakiegokolwiek żywego, realnego porozumienia?? Możliwe, ale tak nie będzie, zostaje nam ciemny lud smoleński i wrażliwy na ludzką krzywdę, zbawca Kukiz. Ubaw po pachy Szukajcie sobie frajerów do bicia gdzie indziej chłopcy
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 15:37

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''Jeśli tylko pojawiają się

Jednak jest różnica pomiędzy atakiem merytorycznym, a personalnym, co usiłuje Pan rozwodnic w swojej wypowiedzi. Pierwszy należy do kategorii dyskusja, a drugi do jakiejś innej :-)
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

07.06.2015 13:19

Ciekawe czy suflerka JOWita Kacik będzie na listach JOWitów Kukiza obok suflera @JacBiela ;-)
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 15:21

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Ciekawe czy suflerka JOWita

Dziękuję za ten komentarz, dowodzący że ciśnienie zbliża się do niebezpiecznego maximum :-) Poznać to można po całkowicie już absurdalnych "wrzutkach". Suflowanie, to krótkie, urywkowe podpowiedzi, w której to formie raczej Ty się specjalizujesz :-)) Ja korzystam z form dużo dłuższych, a więc nie sufluję. Pozdrawiam
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

07.06.2015 16:03

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Dziękuję za ten komentarz,

To tylko oznacza, że Ty s(z)uflujesz na POtęgę ;-)
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 16:20

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na To tylko oznacza, że Ty

Nie kłóć się. To oznacza tylko tyle, że nie masz się do czego "przyczepić" i usiłujesz napisać coś na siłę ;-)
Deidara

Deidara

07.06.2015 13:21

Kukizowi akurat ataki tak z lewa jak i z prawa pomagają, bo budują jego wiarygodność. Kiedy plują w niego publicyści związani z PiS czy PO, to jego wyborcy odbierają to jako ataki establishmentu na ich ruch.
Domyślny avatar

TKJ

07.06.2015 14:01

Dodane przez Deidara w odpowiedzi na Kukizowi akurat ataki tak z

Dokładnie tak. Tylko, że będzie trudno po wyborach zawrzeć koalicje z kimkolwiek. Chociaż w sumie po co? Przecież PiS "weźmie większość konstytucyjną". A jeśli tylko parlamentarną to będzie to wina Kukiza!
Deidara

Deidara

07.06.2015 15:23

Dodane przez TKJ w odpowiedzi na Dokładnie tak. Tylko, że

Takie Matki Kurki akurat doskonale popychają Kukiza w stronę Platformy.
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 14:55

Brawo panie JacBiel! Na te same kwestie zwróciłem uwagę u blogera Goryla. Matka Kurka, (jak wywnioskowałem) guru środowiska blogerskiego, atakuje Kukiza w takim sposób, że jego samego (Kurkę) równie dobrze można oskarżyć o wspieranie PO i systemu. Fanatycy popierający PiS są natomiast ślepi na to, że Duda wygrał dzięki "wind of change", którego Kukiz jest ważną postacią. Inaczej mielibyśmy Komora do 2020. Mało tego, ten klimat na zmiany plus charyzma Dudy nie mają wiele wspólnego z poparciem dla partii pod nazwą PiS, więc wybory na jesieni to jest jedna wielka niewiadoma.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 15:17

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Brawo panie JacBiel! Na te

Zwłaszcza, że wierchuszka PiS, raczej ciepło wypowiada się o Kukizie, nie zatrzaskując furtki przyszłej współpracy, jeśli Kukizowi uda zbudować się liczące stronnictwo w sejmie.
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 15:56

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Zwłaszcza, że wierchuszka

Osobiście nie jestem zachwycony samym Kukizem, ale to nie o to chodzi. Bardziej podobał mi się Duda, ale Kukiz odwalił wspaniałą robotę dla klimatu politycznego w tym kraju. Idąc jeszcze dalej - nie tylko on, ale i wszyscy kandydaci antysystemowi. Oni zapracowali na Kukiza, a Kukiz na Dudę. Wspaniała współpraca, można powiedzieć. Fanatycy PiS-u boją się rozbicia systemu, bo oni chyba wolą ten zabetonowany układ dwupartyjny PO-PiS. Tylko że w tym układzie zawsze będzie rządziło PO, bo w odpowiednim momencie przed wyborami zawsze postraszy się PiS-em. I tak w nieskończoność.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 16:25

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Osobiście nie jestem

Zgadzam się. Kukiz z jego antyklerykalnymi wyskokami i schetynowymi koneksjami, to żaden miód, ale idzie za nim 5? 10? 20? %, powiedzmy niezbyt gorliwych katolików i ateuszy, i po raz pierwszy od dawna pojawia się szansa, aby ten elektorat zagłosował "za", a nie "przeciw".
Domyślny avatar

cassiodorus

07.06.2015 15:53

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Brawo panie JacBiel! Na te

''Fanatycy popierający PiS '' phi też mi i knajackie obelgi.. Fanatycy popierajacy PiS są nie tylko fanatykami, ale wg waszych ideologicznych koleżków - świrniętymi wyznawcami religii smoleńskiej, psychopatycznymi jakobinami, walczącymi z byle kim i byle o co na gole pięści, byle tylko walczyć, kundelkami leżacymi z wywalonym jęzorem na dywanie u prezesa, można jechac tak calym ciągiem, przytaczając cytat za cytatem Może i tak jest, tylko chyba i z waszymi glowami cos jest nie tęgo skoro szukacie jakichś dziwacznych koalicji z fanatykami i totalnymi idiotami ''Inaczej mielibyśmy Komora do 2020'' My to może i mielibyśmy, dla was Komor czy Duda to jedno i to samo zero, o ile wiem Komor byl przez Kukiza popierany, Duda nigdy.. Czyli wiemy, że Kukizowi zawdzięczamy Komora do 2015. My to wiemy, nie wy. Wy nie jesteście fanatykami
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 16:12

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''Fanatycy popierający PiS

Panie, pan się przywiązałeś do partii i utożsamiasz pan dobro partii z dobrem Polski. Takich ludzi nazywam partyjnymi fanatykami, niezależnie czy oddali swój rozum i wolną wolę PiS-owi, czy PO, czy jakiejkolwiek innej partii.
Domyślny avatar

cassiodorus

08.06.2015 00:03

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Panie, pan się przywiązałeś

''Panie, pan się przywiązałeś do partii i utożsamiasz pan dobro partii z dobrem Polski.'' Głustwa pan pleciesz, ale PiS jest partią, której wizja Polski jest najbliższa naszej tożsamości.. Nie wizja żadnych tam monarcho-liberałów, kukizowców czy palikotowców, a właśnie pisowców, tego ciemnego ludu smoleńskiego, któremu dowody osobiste nie tak dawno ulubieńcy Kukiza zabierali.. Gdzie Kukiz wtedy był, jak ośmieszano pańskich, modlących się rodaków??? Jak wykluczano ich nie tylko z życia gospodarczego, ale i obywatelskiego??? W tvnie sobie porechotywał z Wojewódzkim, czy kim tam jeszcze, straszny obrońca wdów i sierot.. ''Takich ludzi nazywam partyjnymi fanatykami, niezależnie czy oddali swój rozum i wolną wolę PiS-owi, czy PO'' Stara korwinistyczno-braunowska szkoła. Jak ktoś nie śpiewa razem z wami, ten świnia, debil, oszołom, fanatyk, goebels, i atfu...socjalista I sługus prezesa oczywiście, tyko powtarzam, jak ktoś z fanatykiem szuka porozumienia, ten sam ma w głowie niezły kipisz. Z głupcem się nie szuka, bo się nie znajdzie Rozumiem, że Kukizowi jednak zawdzięczamy Komora do 2015 i 8-letnie rządy ubekistanu?
Domyślny avatar

HenrykHenry

07.06.2015 16:32

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''Fanatycy popierający PiS

Brawo "cassiodorus" !!!. Ale g....m nie pprzetłumaczysz , nie zrozumieją bo nie chcą się przyznać do swojej indolencji . Już raz nam zafundował 8 lat rządów bandytów , złodzieji , zdrajców. Nic nie zrozumieli dziś to samo sufluja tylko inaczej opakowane. Jeszcze nic nie jest "wygrane" nic klarowne a oni jak wściekli , kłaniac się im ,dziękować , już wszystko by układali i decydowali , już wszystko zdobyli i tak jak piszesz nie daj Bóg coś powiedzieć o tych grupach bo od razu straszenie i obelgi. Na jesieni zostanie im tylko kopać i gryźć. Oburzeni - oglupieni !!! i dalej cymbały nic nie rozumieja. Im nie o Polskę chodzi , oni chcą swój uklad budowac. "Pajac" jest im jedynie potrzebny jako pacynka.
Es

Es

07.06.2015 16:31

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Brawo panie JacBiel! Na te

I nie ważne kogo ten "wind of change" wyniesie do władzy?
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 17:02

Dodane przez Es w odpowiedzi na I nie ważne kogo ten "wind of

Wydaje mi się, że dobrze by było, gdyby PiS "zmasakrował" całą resztę i jak burza zdobył tyle procent głosów, ile zdobywa w Chicago albo w gminach wokół miasta, gdzie mieszkam. Ale to jest tylko political fiction. Wind of change niesie nadzieję. Jak ktoś jest starym cynikiem to pewnie nic to dla niego nie znaczy. Ja już mam jednak dość tego zabetonowanego obecnego układu. Po raz I od dawna pojawiła się iskierka nadziei. Pierwszy zwycięzca już jest - Andrzej Duda. Świętujmy, nie marudźmy.
Es

Es

07.06.2015 18:06

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Wydaje mi się, że dobrze by

Zamiast o cyniżmie mówiłbym o wyciąganiu wniosków z historii,nie tak w końcu odległej i może nie o podejrzliwości ,ale ostrożności,aby,jak jedni mówią: nie nadziać się okiem na gwóżdż a inni: nie obudzić się z ręką w wiadomym naczyniu.Iskierka nadziei owszem,ale na świętowanie zaczekajmy do jesieni.
Domyślny avatar

licho

07.06.2015 18:30

Dodane przez Es w odpowiedzi na I nie ważne kogo ten "wind of

Wlasnie. Ostatnio to byl Palikot.
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 19:53

Dodane przez licho w odpowiedzi na Wlasnie. Ostatnio to byl

Czyli Licho, nie ma dla ciebie różnicy między Sukinkotem a Kukizem? Dla mnie tamten pierwszy to taka kupa wydalona przez PO. PO pozbyło się ekskrementów. Może przez to nie wypiękniało, ale jakiś tam balast nieczystości z nich zszedł. Ale pewnie dla niektórych każdy, kto jawnie nie popiera PiS to wróg. Ludzie, ogarnijcie się.
Es

Es

07.06.2015 21:50

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Czyli Licho, nie ma dla

A czy wymagasz od PIS-u i jego zwolenników aby ponowili próbę wpasowania się w przyciasne portki po PO-PISie?Bez szemrania?I to tak przed najważniejszym przyjęciem? Nie wykrzykuj do ludzi żeby się ogarnęli skoro tego ogarnięcia sam wymagasz.
Domyślny avatar

Domasuł

07.06.2015 22:32

Dodane przez Es w odpowiedzi na A czy wymagasz od PIS-u i

Wszystkich którzy wchodzą w portki fanatyków będę namawiał do ogarnięcia się. Tylko bez tego fanatyzmu, którym tu się niektórzy nawet jawnie chełpią, zbuduje się "między bugiem-odrom-nysom" prawdziwą demokrację. Do tego czasu będą wyłącznie popłuczyny po PRL-u. Optymistyczne jest to, że - być może (oby) - ten fanatyzm pozostaje głównie wśród starszych osób. Czyli wspomniany przez pana/panią POPiS wychował sobie wierne zagony na bazie mentalności postpeerelowskiej, pełnej antagonizmów. Ale i wśród tych starszych słyszę - dosłownie - na ulicach opinie, że trza dać w końcu szansę młodym. I tego się będę trzymał, bo jak nie to już zostaje tylko emigracja tam gdzie jest normalnie (nie tylko, i nie przede wszystkim, ekonomicznie).
Es

Es

07.06.2015 14:58

Jako student (a może już absolwent)politologii powinien Pan sobie chyba zdawać sprawę,z wagi słów i bardziej rozważnie nimi operować.Znam treść(chyba całą) publikacji MK i widzę,że na przedstawione dowody reaguje Pan pomówieniami,czyli jak to kiedyś ktoś powiedział "ja panu o dialektyce,a pan ,że mi z gęby śmierdzi". Publiczne rzucanie oskarżeń o wszelaką agenturalność stało się już w Polsce nagminne,co nie zmienia faktu,że bez poparcia ich czytelnymi dowodami jest zwyczajnym znieważaniem ludzi.Nawet ubieranie ich w formę pytającą tolerowaną prawnie jest jednak tą samą zniewagą.Jak może się bronić oskarżony?Może tą samą drogą udowadniać,że nie jest wielbłądem?Czy na taką reakcje Pan czeka?Ale może również publicznie "nieodpowiedzialnego"autora zwyczajnie wytrzaskać po pysku.Ja bym tak zrobił i sądzę,że to stanie się niedługo polską specjalnością.Ja przynajmniej wolałbym zostać ukarany za ewidentne przestępstwo,niż być linczowany na podstawie pomówień.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 15:15

Dodane przez Es w odpowiedzi na Jako student (a może już

Wszystko się zgadza. Skoro jednak ujmuje Pan problem dialektycznie, to należy pamiętać, iż to właśnie niezrównany mistrz dialektyki tow. Lenin zdefiniował w ten sposób, jako agentów wpływu, nieświadomych prawdziwego znaczenia swoich wypowiedzi zachodnich entelegentów. Zrobił to dosadniej mówiąc o nich "pożyteczni idioci". Jak Pan więc widzi, nie tylko nie przekraczam dialektycznych standardów, ale dodatkowo jestem oględny w określeniach.
Es

Es

07.06.2015 16:20

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Wszystko się zgadza. Skoro

Nie o dialektykę bynajmniej tutaj chodzi. Planując,lub będąc zmuszonym do planowania PO-PISu dziesięć lat temu Kaczyńscy i spółka mieli zastrzeżenia co do zamiarów przyszłych partnerów i w swych obawach się nie pomylili.Dlaczego?Wiedzieli kto tworzy to środowisko i czego można się po nim spodziewać.Wepchnięci w kulawą od początku alternatywną koalicję również nie mieli złudzeń.Czy tym razem PIS ma pójść "na żywioł" i czuwać jak Pan napisał aby ewentualnemu koalicjantowi krzywdy nikt nie robił? Oczywiście ideałem było by wzięcie całości,ale jeśli nie to chyba lepiej trzymać rękę na pulsie i jeśli takie publikacje się ukazują to lepiej dla wiarygodności samego Kukiza.Jak Pan wyobraża sobie weryfikację "zawsze bezpartyjnych,oburzonych,itd,itd"?Jak oceni Pan intencje i prawdziwych mocodawców,bo chyba nie wygląda to tak,że Paweł Kukiz nagle wyciągnął megafon z piwnicy i na rynku w Katowicach zaczął wrzeszczeć,że on protestuje przeciwko wszystkim i wszystkiemu i dlatego musi zostać prezydentem?To nie jest również tak,że ktoś wywołuje zamieszanie,a jak ma dojść do głównej rozgrywki to deklaruje,że da dyla.No chyba,że za kolejne dwadzieścia pięć lat jakiś inny "geniusz" ma ogłosić jeszcze jeden "złoty wiek" jakim szczęśliwy lud powinien bez narzekania się cieszyć.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 17:27

Dodane przez Es w odpowiedzi na Nie o dialektykę bynajmniej

Znów wszystko się zgadza. Ale co nieco się pozmieniało. po 8 latach rządów, z grubsza wiadomo kto jest kim, a największe parcie do ruchu Kukiza jest ze strony działaczy dotychczas grających w 2. lidze - czyli w tzw terenie. I na to się nic nie poradzi. Do każdego nowego ruchu lecą jak muchy do lepa wszyscy, którym marzy się nowe lepsze, bo sejmowe życie. A wśród tej szarańczy są też ludzie uczciwi. Jakie będą efekty zapowiadanej selekcji nie wiadomo. Wiadomo tylko tyle, że wyborcy Kukiza nie chcą bezpośrednio glosować na PiS. Jak zglanuje się Kukiza, to urodzi się coś nowego, ale te same muchy będą nowy lep obsiadały. Rady dobrej na to nie ma, ale dobrze byłoby, gdyby zwolennicy PiS również weszli do tego ruchu - i dla kontroli i dla przeciwwagi.
Guildenstern

Guildenstern

07.06.2015 16:56

Dodane przez Es w odpowiedzi na Jako student (a może już

Palec Pijaka albo Czy p.eudopolitolog .ra w gacie ze .trachu przed żonką? Jako dawny student WNS-u poczyniłem takie oto spostrzeżenie. Otóż młodzi ludzie wybierają takie nieprzydatne na rynku pracy kierunki jak politologia czy socjologia bo chcą (uogólniając) zmieniać świat. Zgredy, ojcowie dorosłych córek, ''przedsiębiorcy'' idą na te relatywnie łatwe studia dla mgr-a przed nazwiskiem. Bonusem jest możliwość względnie bezkarnego przysiadania się do laseczek w wieku własnych córek pod pretekstem pożyczenia notatek ('bo to wiesz maleńka... biznesu muszę pilnować i nie mogłem być na metodologii'). A potem można się odwdzięczyć zapraszając do restauracji, a nuż rybka połknie haczyk razem z przynętą. Pytanie, czy żeńska większość w domu autora ma tego świadomość. Zarzuci mi ktoś może, że jestem mało oględny, że używam argumentów 'ad personam'. Cóż, wobec autora, który komentatorce do poprzedniej notki rzucił w twarz 'kurewstwem' (kurtyzana to wszak synonim), który w Dzień Matki podjął się pacyfikacji Ironicznego Anglosasa, który wobec człowieka będącego celem najzajadlejszych ataków pozwala sobie na uwagę o 'trzęsących się portkach', zrezygnować chyba należy ze strzałów ostrzegawczych i pomrukiwania o manierach. Abstrahuję od tego czy agentem wpływu jest MK czy PK. Pierwszego podziwiam za pracowitość, styl i umiejętność docierania do faktów i łączenia ich w spójną całość. Drugiego za zdolność zmobilizowania setek tysięcy młodych ludzi (choć podziw ten nie idzie w parze z zaufaniem). Gotów natomiast jestem się założyć o to kim nie jest autor niniejszego bloga. On agentem wpływu nie jest. Jemu roi się, że jest takim zakamuflowanym shinobi, który jako np.na to pomocnik kowala czeka aż kuźnie odwiedzi jego cel: niepokorny daimjo. Strzał zza węgła, cios w plecy i dworskie koterie mogą znów spać spokojnie. Otóż nie udało się. Ktoś inny wcześniej przybył podkuć konia a nasz shinobi akurat boi się tych zwierząt. Powiedziano SPRAWDZAM. 'pszenica, koło miele, młyn... Gnido dworska. P.S.: Ma to swoje dobre strony...Że się można poznać (to za Pasikowskim, sorry).
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 17:44

Dodane przez Guildenstern w odpowiedzi na Palec Pijaka albo Czy

Dziwny bełkocik Pan wyprodukował. Na porównanie do języka używanego przez kurtyzany jednak nie zasługuje, może do pijanego bełkociku prędzej :-) Złota zasada mówi: piłeś - nie pisz, nie piłeś - wypij, skoro nie umiesz pisać. Co do prób obsmarowanie mnie: Ironiczny przyznał mi pośrednio rację i się nie gniewa, języka z zamtuza coraz mniej w komentarzach (moja metoda działa), każdy sądzi wg. siebie - to w temacie zachowywania się na uczelni - nie było się czym chwalić panie Guildenstern :-/ Komiksowego filmu o Shinobim nie znam, ale dziękuję za polecenie - dziś sobie obejrzę. Pozdrawiam
Domyślny avatar

andzia

07.06.2015 18:59

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Dziwny bełkocik Pan

Wygląda na to,że stosuje Pan w swoich odpowiedziach na komentarze,metodę pasierbiewicza.Jeśli jest pozytywny - serdeczności,jeśli nie,to atakuje Pan,może rzeczywiście nie w słowach z zamtuza,ale już około zamtuzowych,tak.Zamiast merytorycznie odpowiedzieć na zarzuty,insynuuje Pan własne fantazje na temat ... Inną sprawą jest,iż faktycznie atakuje Pan zza węgła.To nie tylko ironiczny anglosas,ale też w niewybredny sposób napadł Pan (swego czasu) na blogerkę Danusię. Mam wrażenie,że komentarz Guildensterna przerósł Pana intelektualnie,stąd taka odpowiedź.
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 19:36

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Wygląda na to,że stosuje Pan

Nie rozróżnia Pani czym jest "ad meritum", a czym "ad personam". Nazwiska pisze się w j. polskim wielkimi literami, pani Andziu, to tak na marginesie "strzelania zza węgła" pozdrawiam :-)
Domyślny avatar

andzia

07.06.2015 21:37

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Nie rozróżnia Pani czym jest

Pana odpowiedź potwierdza tylko moją tezę.Gwoli jasności:pasierbiewicz -w moich oczach- nie zasługuje nie tylko na szacunek,ale nawet na zachowanie pozorów dobrego wychowania.
Guildenstern

Guildenstern

08.06.2015 08:25

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Dziwny bełkocik Pan

Autor Dla Pana to jest bełkocik gdyż nie masz Pan odniesienia do kultury co raczej dyskredytuje jako humanistę. Nie twierdzę, że każdy musi czytać Gombrowicza ale jak dawno temu był Pan młody to 'Ślub' leciał w Teatrze Telewizji (1992 r.) Pan jesteś właśnie jak ten Pijak i jego Palec, którym tykasz lepszych od siebie, a nuż coś się przyklei. 'Ślub' Gombrowicza, 'Wesele' Wyspiańskiego wypada znać, zwłaszcza jak się chce samego siebie przedstawiać jako osobę co najmniej oczytaną. Shinobi to tradycyjne określenie dla ninja (znów się nie umiało skorzystać z google), filmu nie polecam. Co do zgredów dosiadających się do studentek, to osobiście kończyłem studia jako dwudziestoparolatek. I przysiadałem się prawem młodości ;) Wreszcie na koniec wisienka na torcie. Twierdzisz Pan, że IRONICZNY się zgodził z Panem ;D To już jest szczyt. To coś Pan zaprezentował pod jego wpisem to już jest dulszczyzna w czystej postaci i bufonada na dokładkę. Podlane czystym prostactwem. naszeblogi.pl Po tym wpisie chciałem już Pana dodać do ignorowanych, tak jak nie czytuję od czasu ataku na Agnieszkę Radwańską pewnego profesora akademickiego (parsknięcie śmiechem). Czemu zmieniłem zdanie? Otóż jest pan tak pociesznie żałosnym zapatrzonym w siebie pozerem (zgred pozujący na studenciaka, biznesmen płaczący jak go ZUS gnębi) do tego z jakimś defektem na kształt Zespołu Aspergera (wiem, modne ostatnio). Po prostu okaz z Pana. Zasługiwałby Pan na litość gdyby odpuścił sobie obrzucanie innych gnojem. Ale musiałby Pan nie mieć tego defektu i tego parcia na szkło.
JacBiel

JacBiel

08.06.2015 14:18

Dodane przez Guildenstern w odpowiedzi na Autor Dla Pana to jest

Dziękuję za diagnozę :-) Co prawda błędna, ale bardzo zabawna. No i tekst dużo trzeźwiejszy z rana [żart]. Shinobiego nie dałem rady zmęczyć. Japońskie filmy utrzymane w manierze komiksu są jednak zbyt infantylne jak na moją wytrzymałość. Ostrzeżenie przyszło za późno. Gombrowicza nie lubię, Wyspiańskiego bardziej, Mrożka też nieszczególnie, Różewicza mało czytałem to na razie się wstrzymam, itd. Pańskie "psychoanalizy" zaś i "oceny" społeczno-środowiskowe, to jakiś żart, ale również nie w moim guście. Zbyt toporny. Miał pan szansę wyjść z twarzą tym kolejnym komentarzem, ale widzę że nie wykorzystał Pan tej okazji. O Ironicznym będę z Panem rozmawiał tylko po przedłożeniu substytucji. Widzę, że ogólnie lubi Pan ploteczki, ale to nie moja dziedzina. pozdrawiam
mada

mada

07.06.2015 17:01

Jeden podarł Biblię, drugi krzyknął - jowy! Inny nie chce pasów bezpieczeństwa. Taka jest między nimi różnica i taka głębia ich myśli. Nikt go nie chce atakować, tylko ostrzega .
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 17:30

Dodane przez mada w odpowiedzi na Jeden podarł Biblię, drugi

Jednak w JOW jest pewna głębia :-), a przynajmniej "coś". Kukiz sam mówił o tym, że program celowo jest jednopunktowy, aby stał się on mianownikiem dla najróżniejszych światopoglądów, co na razie się sprawdziło, a czy sam to wymyślił, czy skorzystał z czyjejś podpowiedzi, to już inna sprawa, choć chyba drugorzędna.
angela

angela

07.06.2015 22:00

PiS...PiS... musi, nie zrobol, zle powiedział, itd..itp...komentatorzy absolutnie nie mogą zabraniać krytycznych PiSowi komentarzy. Ale.. krytyczne komentarze pisać można, tylko krytykować tych krytycznych komentarzy nie wolno, bo wtedy PiS przegra wybory.Dalej... krytykować P.Kukiza PiSowcy nie powinni,bo wtedy PiS utraci koalicjanta i bez P.Kukiza,ani rusz. Rozumiem ze autor tego bloga pisze to wszystko w trosce o dobro Polski i Polakow, wierzy ze PiS jak wygra,cofnie dewastacje Polski. Ale.. co robi autor, CZY NAPISAL CHOC JEDEN KOMENTARZ POD wpisem GORYLISKO/MATKA KURKA,W OBRONIE P.Kukiza,ktory/o ile prawdziwy/, całkowicie niszczy PKukiza JAKO ANTYSYSTEMOWCA,i niszczy,jako koalicjanta PiSu. nie było zadnego komentarza,chociaz pisze,i jest swiadomy... ile % będzie mial PiS bez Kukiza.????
JacBiel

JacBiel

07.06.2015 22:30

Dodane przez angela w odpowiedzi na PiS...PiS... musi, nie

Samodzielna notka jest dużo mocniejsza odpowiedzią od komentarza pod inna notką blogową. A co do meritum, ma Pani całkowitą rację. Krytyka jest jak najbardziej wskazana i nawet konieczna. I dotyczy to również Kukiza. Jednak Jak Pani zauważyła, troska o Polskę wymaga nie tylko odpowiednich treści, ale i formy. Jedną z tych form jest nastawienie autora: czy krytykuje, bo się obawia, czy krytykuje bo lubi rozpieprzać i robić spektakle sądowe na całą Polskę. Przy czym proces z Owsiakiem był tym pierwszym, i uważam, że potrzebnym, skoro Owsik nie raczył odpowiadać w trybie nie sądowym, ale na nim wypłynął MK. Może teraz postanowił "zatańczyć" z kolejnym celebrytą? Troski o Polskę w tym pisaniu trudno się dopatrzyć. Proszę też zwrócić uwagę na to, że nie jestem odosobniony w takich opiniach - przytoczyłem dwie inne wypowiedzi, które były inspiracją do tej notki, a jest ich zdecydowanie więcej, co łatwo sprawdzić ;-) Ja również przed napisaniem tej notki zapytałem/poprosiłem MK na tt, aby odniósł się do tekstu Skwiecińskiego, ale jak wiemy, celebryci nie odpowiadają, tylko świecą swym wewnętrznym blaskiem w internetach. pozdrawiam.
angela

angela

08.06.2015 06:46

Powiedzial Jezus, mowcie tak tak; nie nie. A wszystko co nadto jest, od zlego pochodzi. Natomiast madrzy ludzie, mowia jasno i prosto. Mowa pana p.JBiel, ze tak powiem delikarnie, jest mocno skomplikowana.
JacBiel

JacBiel

08.06.2015 07:53

Dodane przez angela w odpowiedzi na Powiedzial Jezus, mowcie tak

Po co to wysokie "C"? Wystarczyło napisać: "nie rozumiem tej notki oraz odnośników - temat mnie przerasta".

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 237
Liczba wyświetleń: 1,501,611
Liczba komentarzy: 2,638

Ostatnie wpisy blogera

  • Pułapka się zatrzasnęła - wyszło na to że PiS to katotaliban
  • Trzy rzeczy, które mogłyby obalić rząd PiS
  • ​Rozmowa z chłopem o polityce

Moje ostatnie komentarze

  • "Może to tylko mrzonka, ale rzeczywista realizacja tego postulatu [kwota wolna od podatku w wys. 8000 zł/rok] oznaczałaby ogólnonarodowy wybuch entuzjazmu i uruchomienie energii." Z pewnością, bo…
  • z listu do Admina: naszeblogi.pl... Witam. Trolisko nadal kłusuje po NB. Uprzejmie proszę o zablokowanie tego osobnika. "Obrazek użytkownika Lektor Lektor 2016-10-09 [13:05] " że katolicy zamiast…
  • Na NB pojawiło się ostatnio kilka paszkwilanckich tekstów przeciwko ks. Międlarowi i nawet próbowałem coś w komentarzach wyjaśniać i bronić Księdza, Pan jednak zrobił do dużo lepiej, poświęcając cały…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nowy podateczek cichuteńko wprowadzany
  • Świetna konferencja Kaczyńskiego
  • olaboga - Michalkiewicz wyzywa pisowców od frajerów

Ostatnio komentowane

  • angela, Uderz w stol......broni swoj swojego, dywersanci rządowi 《KP i JC 》. Może ktoś w końcu zareaguje na tych szkodników.
  • Krzysztof Pasierbiewicz, @lektor "Pytanie do Admina: Jak dłogo jeszcze my czytelnicy będziemy narażani na tego typu paszkwile pełne nieprawdy, pogardy i nienawiści ?!..." -------------- Słowem chce Pan zrobić z Admina…
  • , Panie Bic-cyc czy jak tam panu, już kiedyś pisałem panu, że jesteś pan piźnięty !!! Jednak pana obecne wypociny o pełnej nienawiści do PIS I Kościoła przerastają wszelkie standardy normalności: „…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności