Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kaczyński trzęsie porami o swoją posadę

JacBiel, 03.06.2015
Kaczyński nie chce JOW bo nie wszedł by do sejmu (41.30 sek). vod.gazetapolska.pl
Takie szczere wyznanie usłyszeliśmy z ust prezesa PiS w czasie ostatniego zjazdu klubów Gazety Polskiej w Piotrkowie Tryb.
 
Jak widać Prezes nie argumentował politologicznie, jaka ordynacja byłaby dla Polski korzystniejsza, tylko skoncentrował się na perspektywach własnej kariery. Okazuje się, że najważniejsze w doborze modelu ordynacji jest to, żeby królik i przyjaciele królika zapewnili sobie ciepłe posadki.
 
W końcu łaskawie zgodził się na system mieszany, „bo skoro tak wiele osób wyraża zainteresowanie, no to niech tam mają” [interpretacja autorska].
Wskazał na system niemiecki, gdzie 50% zdobywa się w systemie JOW, a 50% z proporcjonalnych list partyjnych.
 
Także drodzy parafianie, sprawa wydaje się być przesądzoną, i jak wszyscy wierni ale ciemni wyznawcy bez zdolności wyrobienia sobie własnego zdania, teraz będziecie musieli chwalić JOW-y przynajmniej w 50%.
 
Z drugiej strony barykady Kukiz też okazuje się być zręcznym i elastycznym politykiem, wskazując na model węgierski, jako satysfakcjonujący. Na Węgrzech mandatów z JOW jest 54%, a z list partyjnych 46%. Z godnością również przyjmie tekę wicepremiera, z czego zwierzył się dzisiaj.
 
Reszta argumentacji Prezesa też nie grzeszy logiką. Stwierdza on, że kluczowych problemów jest kilkanaście, a nie tylko kwestia modelu ordynacji wyborczej, po czym konkluduje, że skoro tak, to nie ma sensu zajmować się tym jednym problemem…
A powinien chyba powiedzieć, że nie ma sensu zajmować się TYLKO tym, ale w ogóle sens jest, gdyż jednak to jeden z problemów kluczowych.
 
Cóż, zawsze takie kwiatki się pojawiają, gdy ideologia partyjna przesłania perspektywę dobra wspólnego, jak widać dotyczy to również prezesów.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 12520
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

03.06.2015 18:59

No coz..., Jaro moze byc jak Mojzesz... wiesc Polakow do Ziemi Obiecanej ale samemu do niej nie wejsc! Z reszta naraze sie sie tu wielu, ale powiem, ze usuniecie sie Kaczynskiego do 'back-groundu' bylo tez jedna z przyczyn wygrania Dudy. Moim zdaniem Twarzami PiSu powinni byc Brudzinski i Szydlo. Prezes powinien isc na emeryture, innaczej bedzie tylko balastem
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 20:40

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na No coz..., Jaro moze byc jak

myślę, że jest za młody. jeszcze 10 lat spokojnie może pracowac, a zejście z pierwszego planu, to po prostu zręczna taktyka - skoro działa, to tak należy trzymac.
Domyślny avatar

Krystyna R-M

04.06.2015 07:12

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na myślę, że jest za młody.

Zamęt siejesz? Po co? Pojebałoś, czy ktoś nakazał ciutke zmienić linię??? A gdyby nie było Kaczyńskiego (Kaczyńskich) to kto by był??? Kto by tyle ciosów przetrwał??? TY??? Za cienkiś w uszach i nie na durni trafiasz... Panie MODERATOR - dość tego stukaczowego chamstwa!
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 11:41

Dodane przez Krystyna R-M w odpowiedzi na Zamęt siejesz? Po co?

Ależ Pani Krysiu podwójnego nazwiska! Pani posługuje się słownictwem pasującym raczej kurtyzanie, niż poważnemu dyskutantowi. Nie przynosi to chluby, ani mężowi, ani Ojcom :-( Teraz merytorycznie: Kaczyński przetrwał wiele ciosów, jest więc najsilniejszy; to czemu się tak Pani obawia krytyki podrzędnego niszowego blogera? to też przetrwa, bez obaw, zwłaszcza że nie jest to atak personalny a programowy.
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

03.06.2015 19:18

Autor POtrafi pisać a czytać nie POtrafi. Ciekawostka przyrodnicza ;-)
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

03.06.2015 19:40

Dodane przez NASZ_HENRY w odpowiedzi na Autor POtrafi pisać a czytać

KAZDY dobry zawodnik, np bokser wie kiedy skonczyc kariere...zanim stanie sie posmiewiskiem samego siebie z lepszych lat. Lennox Lewis czy Evander Hollyfield umieli to zrobic... Pan Kaczynski od 2007 przegrywal WSZYSTKIE walki...czas teraz na innego CHAMPIONA. Mam nadzieje ze po 24 V 2015 dotarlo to do niego...
Domyślny avatar

Domasuł

03.06.2015 19:32

No i cóż z tego? Prezes wyraża swoją opinię i ją argumentuje, zupełnie sensownie. Nie trzeba się z tym zgadzać i nie trzeba prezesa popierać, no chyba że ktoś w swojej głowie zapisał się do tej partii i będzie walczył dla niej do krwi ostatniej (szczególnie starsze panie). Mnie tam JOW-y do końca nie przekonują. Ale ścierają się różne wizje i pomysły, i ten jeden już fakt jest bardzo dobrą wiadomością dla Polski. Coś drgnęło. Chyba.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 20:38

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na No i cóż z tego? Prezes

Ja również uważam, że optymalna będzie jakaś forma mieszana. Wiemy z pewnością to, że obecny system wypromował w przeciągu 25 lat 22,5 lata rządów złodziejsko-postkomunistycznych. Jeśli to nie daje niektórym do myślenia, to już nie wiem co może dac.
Domyślny avatar

U1

03.06.2015 19:44

Obiektywizm czy frajerstwo ?
Domyślny avatar

cichy

03.06.2015 19:44

a ja to widze tak..rzeczone JOW-y powstaly długo długo przed pamiętnym "sniadaniem mistrzów"..przed wyborami do doprowadzenia do właściwych wynikow miał wystarczyc "młody 50letni buntownik"..jaki on młody;a jaki buntownik..to już inna sprawa..ktoś kto ma prywatny nr tel do jego "wrocławskiej ekscelencji"..niczego.NICZEGO!!!dobrego dla kraju zrobić nie zamierza..20% głosów nie wystarczylo do wykreowania nocnych wynikow jak to wlasnie jego ekscelencja powiedział..teraz "systemowcy" dolozyli "krawaciarzy"..widza;czuja ze jedynym dla nich ratunkiem jest ZA WSZELKĄ CENE..nie dopuscic do wygrania listopadowych wyborów..BAA!!!..będziemy uprawiac emocjonalny onanizm..nad jakoscia demokracji..po to..by ani nowo wybrany prezydent Elekt..lub nowo wybrany sejm i senat nie mógł podjąć ŻADNEJ...podkreślam...ŻADNEJ działalności ustawodawczo-legislacyjnej..etc..etc..(wszystko inne co się z tym wiaze..może to pomysl tuska z tymi JOW-ami na żywca;na krzywy ryj;na rympał..by doprowadzić do podobnego paraliżu jak w Belgii ostatnio)... p.s. a JOW-y sa nam tak potrzebne jak...borsukowi smartfon... p.s. 2.... dziwi mnie ten atak na JK...(co prawda to prawda..ALE...ten filmik z JK i plastikowymi kubkami do browara już dziś mogl odebrać z 500.000 głosów w wyborach parlamentarnych..co za pacan to nagrywał..????x3...)
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 20:59

Dodane przez cichy w odpowiedzi na a ja to widze tak..rzeczone

nie ma mowy o jakimś ataku. Kaczyński to mój ulubiony polityk, ale w kwestii JOW musi sie trochę lepiej przygotowac do dyskusji, i przestac lekceważyc ten problem. I tyle.
emilek

emilek

03.06.2015 21:39

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na nie ma mowy o jakimś ataku.

Ulubiony polityk? Do czego? do bicia? Takie teksty to pisz sobie czlowieku po wygranych wyborach do parlamentu. Jak ACAN piszesz to teraz to jestes pan idiota ,kret lub dywersant.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 22:05

Dodane przez emilek w odpowiedzi na Ulubiony polityk? Do czego?

Człowieku, pobudka. Właśnie jesteśmy po wyborach :-) Politycy w systemie jaki mamy, czyli bez możliwości kontroli i odwoływania tych złych, tylko przed wyborami raczą łaskawie słuchac społeczeństwa, wiec człowieku, to jedyny sensowny czas na jakakolwiek dyskusje. Po wyborach, to możesz se pisac człowieku na Berdyczów.
emilek

emilek

03.06.2015 23:23

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Człowieku, pobudka. Właśnie

Lubialem kiedys czytac Ewarysta ,wiedzac jednak,ze nie lubi PISu. Lubialem takze czytac Pasierbiewicza .Do momentu gdy napisal o in vitro niejako dyskredytujac Pana Andrzeja Dude. Zadalem sobie wtedy pytanie co jest grane? Patriotyczne piszacy blogier piszac taka notke niejako podcina skrzydla naszemu kandydatowi. Tak jak w Panskim przypadku zachodzi pytanie. Idiota to jest czy agent drugiej strony? Piszac taka notke wspomagasz Pan druga strone. Czy robisz pan to tak sobie z glupoty czy za pieniadze? Jezeli Pan nie rozumiesz o czym mowa to sprubojmy ujac to inaczej. Prosze sobie wyobrazic, ze czlonkowie Panskiej rodziny stoja pod sciana I maja byc roztrzelani. Pan ma podac magazynek z amunicja zolnierzowi,ktory ma wykonac wyrok. Lapiesz pan o co mi chodzi????. Nie podawaj pan amunicji wrogowi do wykorzystania przeciwko sobie I innym jesli rzeczywiscier uwazasz sie Pan za patriote. Goraco pozdrawiam. p.s. Jesli pan nie zrozumiesz o co mi chodzi . To byloby lepiej gdybys zawiesil swoje piasnie do czasu wyborow.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 23:53

Dodane przez emilek w odpowiedzi na Lubialem kiedys czytac

Nie wpadajmy w tony przesadne, czy to pompatyczne, czy histeryczne. PiS i jego kulawy często program to nie jest Najświętszy Sakrament, i misterium wiary z krórym się nie dyskutuje. Jak nie powyrzucają z programu bubli, przegrają wybory, i tyle. Nie mam zamiaru chwalic ich za to, że wymusili ode mnie ponad 100 000 zł i bezczelnie przysłali kartkę, że przysługuje mi 5,30 emerytury. itd. a sami siedzą na budżetowych stołkach, oderwani od rzeczywistości i uczą mnie jak mam życ. Nie tędy droga, szanowny Panie.
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 10:21

Dodane przez emilek w odpowiedzi na Lubialem kiedys czytac

Proszę się tak nie unosic, i przestac modlic do Kaczyńskiego. To jeszcze nie Bóg. Program PiS zawiera wiele słabych punktów, i teraz jest jedyny czas na korektę, a skoro Pan tego nie rozumie, to nie - trudno. Nie może mnie Pan kneblowac patriotyzmem, żeby przemilczał niepatriotyczne odchyły w programie.
emilek

emilek

04.06.2015 19:27

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Proszę się tak nie unosic, i

Nie chodzi o kneblowanie tylko zdrowy rozsadek!!! Nie naleze do zadnej partii. Ale to nie oznacza,ze mam sie nie przejmowac dobrem mojego kraju. PIS tak jak kazda inna partia ma rowniez swoje wady. Jest niestety jedyna wieksza partia , ktora moze cos dobrego dla dobra Polski I Polakow zrobic. Druga strona barykady ma wielka przewage nad ludzmi ,ktorzy chca zmian. Maja rownierz swoja gwardie ,ktora dla nich ciezko pracuje. I nie trzeba im w tym pomagac bedac " mysle" osoba z naszej strony barykady. Bo to jest wbrew naszym interesm. I to z tego powodu napisalem, ze aby to robic to trzeba byc idiota ,kretem lub agentem. Zaden zdrowo myslacy czlowiek nie bedzie pompowal wody na ich mlynskie kolo ,ani ladowal kolek w szprychy naszego roweru Mam szczera nadzieje, ze nie jest Pan jednym z tych trzech. A poza tym to czasem lepiej jest ugryzc sie w jezyk jak walic taka niedzwiedzia przysluge.
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 21:12

Dodane przez emilek w odpowiedzi na Nie chodzi o kneblowanie

Wiem o co Panu chodzi, ale całkowicie nie zgadzam się z zaleceniami. Poprawienie programu (mówiąc ogólnie) musi PiS wzmocnic, a nie osłabic, jak Pan dowodzi. W imię więc dobra partii i zwycięstwa sprawy powinienem jeszcze więcej i upierdliwiej zabierac głos, skoro może to pomóc w korygowaniu błędów programu. pozdrawiam
Domyślny avatar

Domasuł

04.06.2015 23:58

Dodane przez emilek w odpowiedzi na Nie chodzi o kneblowanie

A według mnie przywiązywanie się do jakiejkolwiek partii jest bezsensowne i właśnie się kłóci się z pojęciem patriotyzmu, który jest bezpartyjny. Partie są na naszych usługach, naszych i ojczyzny, nie odwrotnie. Tragedia się w tym kraju zrobiła, że ludzie się zabarykadowali po stronie partyjnych obozów i wszyscy bredzą na temat patriotyzmu. Tylko że patriotyzm pomylił im się z partyjniactwem. A szczególnie starsi ludzie są pod tym względem niereformowalni (jak i pod każdym innym pewnie).
Domyślny avatar

cichy

03.06.2015 21:56

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na nie ma mowy o jakimś ataku.

tak wiec wzorem JK powiem panu..."NOO..DAJ PAN SPOKÓJ"....polecam dzisiejszy felieton Matki Kurki...gwarantuje ze "zwolennikom JOW-ów"...przy czytaniu o tym kim jest w/w bohater i po co komu te jow-y..co wrażliwszym gacie same spadną...krol jest nagi... a-haaaa...a pozwole sobie powtórzyć ze ten filmik z JK i plastikowym kubeczkiem odbierze w najbliższych wyborach co najmniej pół miliona krzyzykow...brawo dla tego pana co nagral i rozpowszechnił....(sarkazm miał być)
Domyślny avatar

Krystyna R-M

04.06.2015 07:06

Dodane przez cichy w odpowiedzi na tak wiec wzorem JK powiem

Tutaj jest link do MATKI KURKI... zgadzam się z nim PRAWIE w 100%. To PRAWIE dotyczy opinii MK o PETRU, którego uważam za NIE MNIEJSZEGO SZKODNIKA... kontrowersje.net PODAJ DALEJ ten tekst...
Domyślny avatar

Arczypalt Burczypas

04.06.2015 10:47

Dodane przez cichy w odpowiedzi na a ja to widze tak..rzeczone

To co prawda drobiazg ale pozwolę sobie nie zgodzić się z uwagą o kubkach.Wydaje mi się że nie ma Pan racji - na filmie ok. 23:30 widać jak Kaczyński podnosi w/w "kubek" - to raczej jest szklanka. Proszę zwrócić uwagę na proporcje: Pan Kaczyński przy wielu zaletach nie należy raczej do ludzi okazałych wzrostem a szklankę prawie zakrywa ręką - musiałby mieć dłonie jak bochny żeby zakryć ręką kubek do piwa o którym Pan wspomina. Podkreślam: to drobiazg ale pomyślałem że sprawdzę. Nie sądzę też że ten filmik przez widoczne "jednak nie kubki" :)) może odebrać głosy. Pozdrawiam.
Domyślny avatar

cichy

04.06.2015 12:31

Dodane przez Arczypalt Burczypas w odpowiedzi na To co prawda drobiazg ale

nie o to dokładnie chodziło..ta posiadówka miała charakter "nieformalny"..wiec skoro mialbyc nieformalny...nie było potrzeby tego uwieczniać..ja wiele bym dał..baaaa!!!wielu polakow na swiecie dalo by swoje akty notarialne i zawartości kasetek z bizuteria prababci...BYLE BY TYLKO USIASC Z JK PRZY ZIMNYM BROWARKU...nic nie mam do tego typu spotkan..ale co ważne...warto to zauwazyc...zle to medialnie (wg mnie trochę wyszlo)..a prezes jest jaki jest..to chodzący "skarb narodowy"..w całym swoim całokształcie..pozdrawiam
Domyślny avatar

Arczypalt Burczypas

04.06.2015 23:34

Dodane przez cichy w odpowiedzi na nie o to dokładnie

Szanowny Panie. Ja oczywiście jestem idiotą i zgadzam się z Panem że: "nie o to dokładnie chodziło.." oraz że: "ta posiadówka miała charakter "nieformalny".." i naturalnie: "nie było potrzeby tego uwieczniać.." - jednakowoż choćby dla mnie i dla tego powodu że Pan Kaczyński, raczej, na ogół, nawet na nieformalnych wystąpieniach, ma coś ciekawego do powiedzenia, więc jest to, mimo Pańskich zastrzeżeń, wystarczający powód do uwieczniania takiego spotkania a nie poznawanie go (tego spotkania) z drugiej ręki, oznacza że wypadałoby skupiać się na merytorycznej stronie wystąpienia. Pozdrawiam.
marsie

marsie

03.06.2015 20:03

Ja tylko skromnie zapytam - po cholerę nam wrogowie, TVN-y, GW czy inne takie?
Domyślny avatar

Ewa G

03.06.2015 20:57

Jak czytam takie teksty, to sobie myślę, że miał głęboką rację ten, co rzekł ongiś: ustrzeż mnie Panie od przyjaciół, bo przed wrogami sam się obronię. Jeszcze nie wygraliśmy i daleko do tego, a już wyłażą tacy różni i tylko patrzą, jakby tu dowalić Kaczyńskiemu. Nie wstyd to? Naprawdę nie rozumie Pan, że bez tego niezwykłego człowieka dawno nie byłoby żadnej poważnej opozycji. Naprawdę?
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 21:36

Dodane przez Ewa G w odpowiedzi na Jak czytam takie teksty, to

Nie został jeszcze kanonizowany, wiec zdrowa krytyka jest, jak zawsze potrzebna. Nie cały kaczyzm jest wart pochwały. PiS broni ZUS-u jak niepodległości, przykłada rękę do okradania mnie. Jednocześnie wszyscy wiedzą, że ZUS to piramida finansowa. Jak Pani widzi, wiele jeszcze dyskusji przed nami. To wszystko trzeba poprawic, a PiS w kwestiach gospodarczych często się myli. W sprawie JOW również.
HenrykH.

HenrykH.

04.06.2015 14:36

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Nie został jeszcze

Witam.Dzisiaj Swięto więc spokojnie Panu odpiszę.Pierwsze dwa zdania -to chamstwo godne niesiołowskiego.Trzecie to totalne kłamstwo ,lub brak rozeznania programu PiS i prezydenta Dudy-proszę doPytać p.Waszczykowskiego zapewne wytłumaczy.Proszę nie kłamać,to nikomu dumy nie przynosi.
JacBiel

JacBiel

05.06.2015 00:31

Dodane przez HenrykH. w odpowiedzi na Witam.Dzisiaj Swięto więc

Ja, chociaż dzisiaj nie jest święto, również spokojnie odpiszę. Przy okazji, czemu odpisuje Pan spokojnie tylko w dni świąteczne? nie uważa Pan że to chore? Czytałem program PiS - 167 stron, a Pan? to proszę się nie wymądrzac. Czekamy na kolejną edycję zapowiadaną na lipiec. Wielkich rewolucji się nie spodziewam. Dobranoc.
Domyślny avatar

Dorota M

03.06.2015 21:11

To własnie bardzo ważne co powiedział Kaczyński, że ktoś tak ważny dla Polski, jak on, przy ordynacji okręgów jednomandatowych, może się nie dostać do Sejmu, bo zależy to skąd kandyduje. Niewiele osób z tego sobie zdaje sprawę. Warszawa jest ostoją PO ze wszystkimi tego konsekwencjami dla takiej ordynacji wyborczej. Zapewne dla niektórych, a w tym zapewne dla autora tego artykułu, dobrze byłoby, żeby Polską zaczęła rządzić jeszcze bardziej anarchistyczna szajka, niż PO. Byłoby przynajmniej wesoło, dla tych co mają to gdzieś, co będzie z ich ojczyzną. Najwyżej wyjadą. Nienawiść do Kaczyńskiego przemycana jest nawet na niezależnej.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 21:53

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na To własnie bardzo ważne co

Rozumiem, ze pani zasadniczo w ogóle jest przeciwna wyborom, w których mogą decydowac nieodpowiedzialni wyborcy? Kaczyński dożywotnio na premiera i sprawa załatwiona. Nie tędy droga proszę Pani.
Domyślny avatar

Dorota M

03.06.2015 22:44

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Rozumiem, ze pani zasadniczo

@JacBiel W tak nieistniejącej demokracji jaka jest w Polsce, wybory są ustawioną ruletką, w której wygranie uczciwych staje się ewenementem. JOW-y tego tym bardziej nie załatwią. Należałoby wymyślić całkiem nowy system wyborczy. Marzy mi się wygrana PIS w wielkości konstytucyjnej, co pozwoliłoby na zmianę Konstytucji, rozgromienie istniejących układów postkomuny i naprawę praworządności. Czy widzi pan jakąś inną siłę polityczną, która mogłaby tego dokonać poza PIS-em? komu w ogóle zależy na Polsce, poza Kaczyńskim i jego formacją polityczną? Proszę wymienić.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 23:10

Dodane przez Dorota M w odpowiedzi na @JacBiel W tak nieistniejącej

Nie, nie widzę. Ale nie wyklucza to prób zmodyfikowania programu PiS.
gal

ant.an

03.06.2015 21:15

Ot, sierota...
Domyślny avatar

nusatez

03.06.2015 21:41

Tytuł pana tekstu jest po prostu parszywy.J.Kaczyński i jego brat chyba wystarczająco udowodnili,że nie chodzi im o karierę.Nie każdemu muszą odpowiadać JOWy lansowane przez świeżo narodzonego "antysystemowca",który jeszcze nie tak dawno popierał gorliwie PO.Zdania na temat JOWów są różne,a skutek ich wprowadzenia widzimy np. w senacie - czyli zabetonowna większość PO.Polecam ciekawy tekst o JOWach blog-n-roll.pl Twierdzenie,że to obecny system wyborczy wypromował "lata rządów złodziejsko-postkomunistycznych" jest właściwie śmieszne w swojej naiwności.
Domyślny avatar

HenrykHenry

03.06.2015 21:44

Dodane przez nusatez w odpowiedzi na Tytuł pana tekstu jest po

Bo to bloger pisal "parszywy" !!!
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 21:57

Dodane przez nusatez w odpowiedzi na Tytuł pana tekstu jest po

No proszę jaka naiwnosc. To odwrómy to zdanie: obecny system wyborczy nie miał żadnego wpływu na skład elit politycznych. Teraz mniej naiwnie? no to powodzenia w podobnych nienaiwnych rozumowaniach życzę. JOW musi miec mały okręg wyborczy, o czym każdy wie. Wprowadzenie JOW do senatu to kolejne celowe i złośliwe psucie prawa w Polsce. Dziekuję za linka, jesli nie czytałem, to już nadrabiam zaległości.
Domyślny avatar

nusatez

03.06.2015 22:46

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na No proszę jaka naiwnosc. To

Oczywiście,że obecny system wyborczy miał wpływ na skład elit politycznych,ale JOWy nie dają żadnej gwarancji,że ich wpływ byłby inny(mógłby być nawet gorszy),ponieważ w tym co działo się w Polsce po 1989 roku decydującą rolę odgrywały inne czynniki np. media,służby,pieniądze itp,ale to i dłuższa historia i trochę bardziej skomplikowana niż pana diagnoza.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 23:16

Dodane przez nusatez w odpowiedzi na Oczywiście,że obecny system

Powtarza Pan argumenty Prezesa. Jest kilkanascie czynników, ordynacja wyborcza to tylko jeden z nich, nie najważniejszy, więc nie zajmujmy się tym. To nielogiczne. Życie się tak potoczyło, że obecnie to ten temat jest na tapecie i trzeba się nim zając, a nie robic chorobliwie wyglądające uniki, które tylko niepotrzebnie tuczą Kukiza, a potem wszyscy zaczynają piszczec, "drugi Owsiak, chorągiewka" itd. SŁUCHAC LUDZI trzeba się nauczyc. Tym bardziej skoro to taki drugorzędny temat to skąd ten upór?
Domyślny avatar

andzia

03.06.2015 21:57

Jak Pan śmie tak pisać o Panu Kaczyńskim !!! O Człowieku,który całe życie poświęcił Polsce i NIGDY nie splamił się żadną podłością !!! Pisze Pan o wielkim Patriocie tak,jakby był podrzędnym idiotą zaplątanym w politykę. Żenujący wpis,dyskwalifikujący Pana jako blogera na prawicowym blogu całkowicie.
JacBiel

JacBiel

03.06.2015 22:10

Dodane przez andzia w odpowiedzi na Jak Pan śmie tak pisać o Panu

A kto mówi o podłości? po prostu palnął głupotę, co każdemu się czasami zdarza. Ja z tego nie robię wielkiego "halo" więc o co tyle hałasu? Niech się poprawi w kwestii JOW, ZUS i kilku innych i po sprawie. Nie bedzie potrzeba Kukizów, żeby PiS dostał 50%. MUSZĄ zacząc słuchac się ludzi, ci nasi liderzy, a jak nie to zostaną pokarceni. Krzyki nie zmniejszą 20% zateizowanej, młodej grupy wyborców, ani nie zamienią ich w ministrantów.
Domyślny avatar

TvM

03.06.2015 23:51

Wierny ale ciemny parafianin Kościoła Wszechmocnego JOWa nie zrozumiał wywodu Kaczyńskiego. Tak jak Kaczyński mówił w zalinkowanym wywiadzie autor powinien jeszcze parę książek przeczytać, bo doktor Kaczyński mówi o faktach, a student JacBiel o mitach. Podła insynuacja w tytule jest oczywista dla każdego kto ze zrozumieniem wysłuchał tego co mówi Kaczyński, ale parafianin JacBiel logiką nie grzeszy. Dziwi mnie, że byle studencina śmiesznego kierunku dostarczającego pracowników zagranicznych zmywaków ma jakieś poczucie wyższości nad Jarosławem Kaczyńskim i każdym kto śmie wątpić w wszechmoc JOWów. Takie poczucie wyższości rodzić się może tylko w ciasnych umysłach myślących, jak to określił Kaczyński, monokauzalnie, u duchowych spadkobierców marksistów.
Domyślny avatar

arabas

04.06.2015 07:41

Sugestia zawarta w tym parszywym tytule,że p.Kaczyński walczy o posady jest tyleż drańska co śmieszna,że nawet największe polskie gadzinówki nigdy jej nie podnosiły.Dla mnie dyskwalifikacja tego autora na tym blogu.
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 10:17

Dodane przez arabas w odpowiedzi na Sugestia zawarta w tym

Jak każdy pragmatyk walczy, to oczywiste. Ale skoro lepiej życ w zakłamaniu, to proszę bardzo, miłych snów.
Francik

Francik

04.06.2015 09:33

Ja bym autorowi radził dokładnie przesłuchać nagranie i zastosować się do rady prezesa Kaczyńskiego: Kto tego nie wie, powinien przeczytać parę książek i trochę się zastanowić i dopiero potem w tych sprawach dyskutować. Pan po prostu w ogóle nie rozumie o czym Kaczyński mówi. Nawiasem mówiąc pan chyba w ogóle mało co rozumie jeśli chodzi o życie społeczno-polityczne. Albo ta politologia na WSHE jest na tak marnym poziomie, że nawet gimbaza niczego się tam nie nauczy, albo pan jest po prostu niewyuczalny. "Kaczyński trzęsie porami o swoją posadę" - po prostu bardziej żałosnego tytułu i tekstu trudno byłoby wysmażyć po rzetelnym wysłuchaniu wywodów Kaczyńskiego. Chyba nawet specjaliści z Czerskiej mieliby problem. Ale JacBiel potrafi.
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 10:15

Dodane przez Francik w odpowiedzi na Ja bym autorowi radził

Dziękuję za uznanie. Jednym z moich wykładowców jest dr Waszczykowski, także świątobliwy czytelniku, wycierasz sobie gębę pierwszym garniturem PiS :-))
gorylisko

gorylisko

04.06.2015 09:39

Człowieku...czy czasem zastanawia się pan nad tym co pan mówi ?? Miałem lepsze mniemanie o panu... wie pan, można komuś powiedzieć kilka słów prawdy...ale można także komuś napluć prawdą w twarz... np. urban w swoim nie tak robi...niestety...
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 10:12

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na Człowieku...czy czasem

W 1946, Churchill przegrał wybory. Był nie tylko brytyjskim męzem opatrznościowym, ale i zwycięzcą II ŚW. Mim o to nie przyszło mu do głowy, żeby manipulowac systemem wyborczym, żeby zwiększyc swoje szanse w wyborach. Poddał się weryfikacji, jak demokratyczny obyczaj każe, a królowi wręczajacemu mu odznaczenie za zasługi, odpowiedział, iż czuje się niezręcznie przyjmując medal w chwili kiedy dostał od narodu kopa w tyłek. Nie ma świętych krów w polityce, nie ma równych i równiejszych, bo to prowadzi do orwelizmu.
gorylisko

gorylisko

04.06.2015 21:51

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na W 1946, Churchill przegrał

hmmmmm...no taaak... tzn. co trzeba poddać się pod demokratyczny osąd w prl-u bis czy czeciej erpee... czyli tak...to o co biega, żyjemy w normalnym kraju i trzeba podporządkowywać się demokratycznym osądom to w ogóle o co biegało w wyborach samorządowych...demokratyczny osąd... w ogóle demokracja niech żyje...
JacBiel

JacBiel

04.06.2015 23:03

Dodane przez gorylisko w odpowiedzi na hmmmmm...no taaak... tzn. co

1. Kontekst był zupełnie inny. Nie o to chodzi. Kaczyński po prostu odrobinę niezręcznie się wyraził, to wszystko. panie Gorylisko, chodzi tylko o zastrzyk pobudzający myślenie. Mamy kontekst Kukiza i JOW. Ja myślę jak go zwerbować, żeby było nas więcej, a tępe betonowe pisiory, jak by go tu rozjechać, poniżyć, usunąć (kradnie głosy bezczel jeden), czyli kombinują co zrobić, żeby było nas mniej. I kto ma rację? 2. Poważna dyskusja o JOW, o uwarunkowaniach, o innych elementach systemu politycznego nierozerwalnie oddziaływujących na siebie jest potrzebna, ale niemożliwa w atmosferze "JOW-y som do dupy, bo Prezes tak powiedzieli, a un jest najmunrzejszom Alfom i Omegom, a kto mołwi inaczej, ten jest chujem". 3. Jesteśmy więc na zupełnie innym etapie, niż Pan myślał. pozdrawiam

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 237
Liczba wyświetleń: 1,502,629
Liczba komentarzy: 2,638

Ostatnie wpisy blogera

  • Pułapka się zatrzasnęła - wyszło na to że PiS to katotaliban
  • Trzy rzeczy, które mogłyby obalić rząd PiS
  • ​Rozmowa z chłopem o polityce

Moje ostatnie komentarze

  • "Może to tylko mrzonka, ale rzeczywista realizacja tego postulatu [kwota wolna od podatku w wys. 8000 zł/rok] oznaczałaby ogólnonarodowy wybuch entuzjazmu i uruchomienie energii." Z pewnością, bo…
  • z listu do Admina: naszeblogi.pl... Witam. Trolisko nadal kłusuje po NB. Uprzejmie proszę o zablokowanie tego osobnika. "Obrazek użytkownika Lektor Lektor 2016-10-09 [13:05] " że katolicy zamiast…
  • Na NB pojawiło się ostatnio kilka paszkwilanckich tekstów przeciwko ks. Międlarowi i nawet próbowałem coś w komentarzach wyjaśniać i bronić Księdza, Pan jednak zrobił do dużo lepiej, poświęcając cały…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nowy podateczek cichuteńko wprowadzany
  • Świetna konferencja Kaczyńskiego
  • olaboga - Michalkiewicz wyzywa pisowców od frajerów

Ostatnio komentowane

  • angela, Uderz w stol......broni swoj swojego, dywersanci rządowi 《KP i JC 》. Może ktoś w końcu zareaguje na tych szkodników.
  • Krzysztof Pasierbiewicz, @lektor "Pytanie do Admina: Jak dłogo jeszcze my czytelnicy będziemy narażani na tego typu paszkwile pełne nieprawdy, pogardy i nienawiści ?!..." -------------- Słowem chce Pan zrobić z Admina…
  • , Panie Bic-cyc czy jak tam panu, już kiedyś pisałem panu, że jesteś pan piźnięty !!! Jednak pana obecne wypociny o pełnej nienawiści do PIS I Kościoła przerastają wszelkie standardy normalności: „…

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności