Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Powyborcze kukizowanie debaty i elektoratu

Ula Ujejska, 28.05.2015
Nie dziwiło mnie to kukizowanie przed pierwszą i drugą turą prezydenckich wyborów, bo każdy z kandydatów chciał się odpowiednio "uśmiechnąć" do zbuntowanego młodego elektoratu by pozyskać ich głosy, ale teraz ma to już inny wymiar. Dzisiaj wygląda to mniej więcej tak: Dla obozu patriotycznego jest to szansa na pozyskanie nowego elektoratu, a dla sitwy szansa na przepoczwarzenie pod płaszczykiem buntu, innymi słowy; przyklejenie się do nowego lidera na scenie politycznej oraz... sprytne podsunięcie opozycji kolejnych "lepperów i girtychów" jako koniecznych koalicjantów z widomym historycznym skutkiem. Swoją pierwszą prognozę w tym temacie opisałam już TUTAJ. Powyborcza scena polityczna po stronie rządzącej sitwy wyraźnie się chwieje. Wyraźnie już widać, że Platforma podzieliła się co najmniej na trzy frakcje: zbuntowanych, komoruską i niemiecką. Ja bym postawiła nawet tezę, że chwieje się już od słynnych taśm z "Sowy". To dlatego Komorowski przegrał wybory, bo widoczna od tamtego czasu frakcyjna walka wewnątrz sitwy, uniemożliwiła współpracę w fałszerstwie wyborczym.  W tym kontekście pojawiło się w sieci sporo różnych komentarzy, spekulacji, propozycji a także wrzutek zagrożonej i spanikowanej sitwy. Zgadzam się, że największym zagrożeniem dla obozu patriotycznego i dla Polski, jest komoruska frakcja ze Schetyną na czele, jednak na dziś, jest ona moim zdaniem zbyt słaba by zdominować polską scenę polityczną. Mamy więc szansę na podwójne zwycięstwo i dobicie gada niszczącego Polskę. Ster w państwie przejmie więc obóz patriotyczny, ale cały problem w tym, by nie dał on sobie wcisnąć jako sojuszników przysłowiowych "lepperów i giertychów", bo będziemy mieli powtórkę z historii z łże mediami i prowokatorami w roli głównej. Zbuntowany elektorat, to elektorat Andrzeja Dudy. Ten elektorat powinien wiedzieć, że Prezydent bez odpowiedniego zaplecza w sejmie niewiele będzie mógł zrobić. Zastanówcie się więc która opcja polityczna poprze w sejmie Prezydenta całą swoją siłą - i na nią zagłosujcie !

Wróćmy do Schetyny i Kukiza ...

Wielu komentatorów uważa że jeśli szybko nie dogadamy się z Kukizem, to Schetyna zgarnie te 20% zbuntowanego elektoratu. Ciekawe, a niby jak to zrobi? Jakim cudem ten zbuntowany przeciw sitwie więc i przeciw Schetynie elektorat, nagle zmieni zdanie i zacznie go popierać? No gdzie tu sens i logika? Wśród zbuntowanych jest co prawda część która zagłosowała na Komorowskiego w ramach kontrolowanego przez Schetynę "buntu", więc najwyżej to ona wróci do macierzy :) Idźmy dalej, Kukiz zacznie budować coś nowego, jakąś partyjkę itd. - a to powodzenia mu życzę. Zobaczymy wtedy kto mu da kasę i kto wejdzie do struktur tej partyjki - i czy wtedy ten zbuntowany elektorat przy nim zostanie, bo łatwo, szybko i przyjemnie już raz, niejaki palikmiot, wyprowadził młodych na manowce przy pomocy wiadomego "kapitału". Dzisiaj jakoś nie widzę tych miliardów i nazwisk po stronie Kukiza. Oczywiście chętnych do sfinansowania i firmowania Kukiz znalazłby wielu, choćby Schetynę i doświadczone w budowaniu partyjek wsiowe zaplecze Komorowskiego, ale czy wtedy Kukiz będzie mógł mówić o niszczeniu systemu?  Czy będzie wtedy wiarygodnym partnerem dla obozu patriotycznego?  Ocenicie to sami już wkrótce :)
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 50265
Mind Service

Mind Service

28.05.2015 23:51

Odpowiedziałaś mi tak wymijająco na Niepoprawnych.pl, że postanowiłem powtórzyć tutaj swój komentarz. Liczę, że teraz zrozumiesz go lepiej i ustosunkujesz się do moich wniosków: Dzisiaj "partia", albo "ruch" Kukiza ma ok. 20%. Prawie tyle samo co PO. Narazie PiS prowadzi (ok. 29%), ale przestrzegam przed popadnięciem w samozachwyt. Tzw. "obóz patriotyczny" to wg mnie góra 60 percent sympatyków PiS i jest utożsamiany z tzw. betonem. To nie dzięki temu betonowi wygrał Andrzej Duda, ale głównie dzięki Beacie Szydło, która potrafiła zbudować szeroki front poparcia włączając w to "młodych zbuntowanych" i elektorat socjalny, czyli najbiednieszych, którym żyje się źle i są nastawieni roszczeniowo. - Nie wolno tego kapitału roztrwonić. Po drugie - należy zrobić wszystko by PO nie podniosła się z kolan. Atakowanie Kukiza i jego elektoratu przez PiS może się źle skończyć. Podoba mnie się tu Jarosław Gowin, który opowiada się za szerokim współdziałaniem z Kukizem, w tym wejściem z nim w ewentualną koalicję parlamentarną i rządową.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 00:12

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Odpowiedziałaś mi tak

Witaj Bracie na NB Pewnie że nie wolno tego kapitału roztrwonić. No kto jak kto, ale Ty chyba czytałeś o nowym pomyśle który się zrodził na Niepoprawnych, żeby organizować w sieci i w realu tzw. "Grupy Nacisku" z Centrum pod patronatem Prezydenta? To tak z naszej strony, ale ze strony partyjnej musi być pełna mobilizacja dla wsparcia różnych inicjatyw Prezydenta - to chyba oczywiste :) Nikt w PiS nie atakuje Kukiza, ale chyba mamy prawo precyzować oczekiwania, pytać o program i ostrzegać czego tolerować nie będziemy? Tak zwyczajnie, Kukiz musi wiedzieć, że są granice kompromisu.
Domyślny avatar

cassiodorus

29.05.2015 00:52

Dodane przez Mind Service w odpowiedzi na Odpowiedziałaś mi tak

''Po drugie - należy zrobić wszystko by PO nie podniosła się z kolan. ' Znaczy to jest apel do PiSu, bo Kukiz to oczywiście robił i robi wszystko by PO wyleciała na śmietnik historii? A tak poza tym to moge wiedzieć na kogo głosował Kukiz w wyborach prezydenckich?? Jak zawsze na delegata WSI czy może cos się zmieniło?? Pytam bo w więzieniach i na Wilanowie bez zmian, ciekawe jak u Kukiza
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 01:22

Dodane przez cassiodorus w odpowiedzi na ''Po drugie - należy zrobić

Kukiz jedyne co zrobił przed drugą turą, to powiedział że na Komorowskiego głosował nie będzie. Mimo to, ok. 40% jego elektoratu zagłosowało na Komorowskiego. Pozostałe 60%, to elektorat Dudy, być może częściowo także PiS. Ja obstawiam, że w większości jest to elektorat narodowo - korwinowski - i PiS tu nic nie zyska. Obstawiam, że ostatecznie Kukiz zostanie wymanewrowany przez różne siły ... nazwę to delikatnie. Ale kto wie co się może jeszcze zdarzyć, bo jest jeszcze ktoś, kto może mieć tu głos decydujący ... TO PREZYDENT ANDRZEJ DUDA.
Jabe

Jabe

29.05.2015 01:35

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Kukiz jedyne co zrobił przed

Ojej. 60% elektoratu Kukiza to elektorat Dudy i Pani obstawia, że jest on w większości narodowo-korwinowski?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 02:02

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ojej. 60% elektoratu Kukiza

Tak przypuszczam, po przedwyborczych deklaracjach i zachętach np. Brauna i jego zwolenników. Bardzo też możliwe że JKM i Braun utracili ten swój elektorat na zawsze - wszystko zależy teraz od Dudy i Kukiza. Będzie ciekawa rozgrywka. Jednak faworytem w tej rozgrywce jest moim zdaniem Prezydent Duda.
Jabe

Jabe

29.05.2015 02:44

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Tak przypuszczam, po

Elektorat narodowo-korwinowski (cokolwiek to znaczy) miał swoich kandydatów. Nie ma powodu sądzić, że przeszedł on nagle do Kukiza, a teraz do Dudy. Ci co mają poglądy, nie zmienili ich tylko dlatego, że zagłosowali na Dudę. Taka jest logika drugiej tury, że się głosuje na mniejsze zło. Duda nie ma im nic do zaoferowania. Ci co nie mają poglądów, a zagłosowali, w większości zapewne poparli Kukiza, a następnie Dudę. Nie wiadomo, co dalej zrobią. Wielu zapewne nic więcej. To są ludzie, którzy widzą w telewizji swary polityków, głównie z PO i PiS. Byli przeciw, a teraz będą nagle za? Powiadam, prezydent Komorowski zraził ich. Andrzej Duda zaś miał dobrą kampanię.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 12:32

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Elektorat

Głosowanie na mniejsze zło? Gdzie tu sens i logika? Przypuszczam, że tak właśnie tłumaczą sobie Korwin i Braun własną klęskę. Bo niech Pan policzy, gdyby ta "większość" zagłosowała na nich w pierwszej turze, to wynik Kukiza byłby najwyżej na poziomie 5% a Brauna i Korwina na poziomie ok. 10%. No dlaczego tak się nie stało? Bo najprawdopodobniej Braun i Korwin utracili swój elektorat na rzecz Kukiza i Dudy :) Natomiast druga tura, to już wyraźne puszczanie oka przez Brauna i Korwina: My wam młodzi podpowiadamy żeby głosować na mniejsze zło. Zwyczajnie, wyczuli okazję że można się podczepić pod skrzydła Kukiza. Śmiem twierdzić, że nawet gdyby podpowiedzi były typu: Olewamy wybory bo PiS i PO to zło... młodzież i tak by zagłosowała za Dudą :)
Jabe

Jabe

29.05.2015 14:22

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Głosowanie na mniejsze zło?

Co jest bezsensownego i nielogicznego w głosowaniu na mniejsze zło? Ot tak sobie może migrować tylko elektorat sprzeciwu, bo ten elektorat jest niczyj. Nie ma powodu sądzić, że ci ludzie zagłosują na PiS. To jest partia budżetowa, której etatowi politycy uczestniczą w niezrozumiałych pyskówkach w telewizji. PO, PiS, co za różnica? Oczywiście, to że wcześniej głosowali na Dudę ułatwia sprawę, ale to nie to samo, co głosowanie na partię.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 17:18

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Co jest bezsensownego i

Pan pewnie czytał wszystkie moje notki, więc odsyłam do tej o Korwinie gdzie pokazałam jak obłudnie liderzy korwinowscy traktują to "mniejsze i większe zło". O, tutaj w tym porozumieniu z sitwą: https://pbs.twimg.com/me… albo tutaj: https://pbs.twimg.com/me… Teraz nadarza się kolejna okazja aby ewentualnie mogli się podczepić do koryta? PiS im tego nie ułatwi... a młodzież miejmy nadzieje, że wreszcie zrozumiała o co idzie gra.
Jabe

Jabe

29.05.2015 19:28

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Pan pewnie czytał wszystkie

Gdyby była Pani łaskawa napisać jasno, o co Pani chodzi.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 20:23

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Gdyby była Pani łaskawa

Proszę Pana, wydaje mi się że jasno udowodniłam czym się kierował i kieruje tzw. elektorat narodowo - korwinowski ze swoimi liderami - widać to nawet tutaj w tej dyskusji. Krótko mówiąc: "samo zło" jest wtedy, kiedy nie są z tym "złem" przy korycie vide fotki, lub wtedy, kiedy to "zło" jasno określa z kim przy stole nie usiądzie z różnych względów. Przyklejanie się do Kukiza ma ten właśnie cel: umożliwić przegranym liderom wejście tylnymi drzwiami na polityczne salony. Proszę pamiętać, że nie mam tu na myśli tych którzy pokazali sitwie czerwoną kartkę, oni pokazali także czerwoną kartkę Braunowi i JKM :) Dlatego piszę, że jest to już elektorat Prezydenta Dudy, ale nie PiS. Młodzież się budzi i dorastając, zaczyna rozumieć o co idzie gra w tej walce - i kto nimi gra dla koryta vide Giertych, Palikot czy JKM, a kto chce razem z nimi zmienić Polskę. Mam nadzieję, że dzisiaj zagłosują pragmatycznie, a w międzyczasie zbudują od podstaw coś pozytywnego dla Polski na scenie politycznej... i wtedy, niech biorą wszystko w swoje ręce.
Jabe

Jabe

29.05.2015 21:36

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Proszę Pana, wydaje mi się że

Pokolei: „Fotki” nic nie mówią o elektoracie. Zostało wykazane, że większa część elektoratu „antysystemowego” to elektorat Dudy na drugą turę, przynajmniej gdy jego kontrkandydatem jest leń i gamoń. Kwestii siadania przy stole nie zrozumiałem. Nie słyszałem, żeby pan Braun kleił się do Kukiza, a ten odmawia współpracy z Korwinem. Nie ma tematu „klejenia się”. Nie sądzę, że ktośtam pokazał czerwoną kartkę Braunowi, bądź JKM. Bo niby za co? Ewentualnie za zachowanie podczas debaty. Nawiasem mówiąc, gdyby JKM dla koryta był w polityce, zniechęciłby się przez 21 lat postu. Przy okazji proszę się zastanowić, czy Panią ktoś nie gra. Dla Pani poza pisowcami są sami idioci, których można sobie odbierać, bałamucić i przekazywać. Ja podczas bytności na NB przekonałem się, że jest tu sporo antylemingów, którzy są lustrzanym odbiciem tych od Gazowni. Wierzą bezrefleksyjnie. Ci inni dopiero szukają sobie miejsca, co ich zmusza do myślenia.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.05.2015 09:35

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Pokolei: „Fotki” nic nie

Czy fotki nic nie mówią o elektoracie? Rozumiem że to bardzo niewygodne info dla takich jak Pan. Proszę Pana, to jest ostatni bardzo konkretny przykład, zwłaszcza ten z Lublina. Tam elektorat Korwina najpierw krzyczy: "PiS i PO to samo zło", a za chwilę jego liderzy podpisują wyborcze porozumienie z tym złem z PO :)))) To przekazywanie i bałamucenie plus kanalizowanie buntu, to była domena właśnie Korwina i Brauna - do momentu wyborów prezydenckich kiedy pojawili się Kukiz i Duda. reszty chyba już nie muszę ponownie tłumaczyć? Pisałam o tym wcześniej. Czy ktoś mną gra, czy ja mam ludzi za idiotów? Dorabia Pan sobie fałszywą historię do swojej tezy. Proszę poczytać moje ostatnie notki. To ja od dłuższego czasu zachęcam młody elektorat do buntu, to ja w kilku notkach krytykuję także polityków PiS itd. a w jednej, w krytycznym momencie, nawet Andrzejowi Dudzie stawiam niewygodne pytania :) Czy ja jestem pisowski beton? NIE! A kto tak twierdzi to się tylko ośmiesza. Proszę poczytać moje notki o tym jak się wygrywa z sitwą.
Jabe

Jabe

30.05.2015 10:56

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Czy fotki nic nie mówią o

Ja nie wiem, czy Panią ktoś gra. Skoro uważa Pani, że ludźmi można „grać”, to proszę się sobie spokojnie przyjrzeć. Bo to może dotknęło też Panią. Za idiotów ma Pani ludzi niewątpliwie, skoro uważa Pani, że narodowcy, korwinowcy, braunowcy itd. nagle stali się dudowcami. Palikociarze też? Elektorat (cały?) gdzieś tam coś krzyczał i podpisano jakieś lokalne porozumienie. To niewygodne dla „takich jak ja”. Tzn. jakich? Niewygodne? „Przekazywanie”, bałamucenie, kanalizowanie było domeną kogośtam, powiada Pani. Uzasadniła Pani to jakoś? Jaka jest ta moja fałszywa teza? Co to ma do kwestii, czy rzekomo „narodowo-korwinowskie” 60% elektoratu Kukiza „jest Dudy”?
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.05.2015 12:41

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Ja nie wiem, czy Panią ktoś

Znów Pan "udaje greka"? - nawet wiem dlaczego, ale powstrzymam się od komentarza, niech ocenią to czytelnicy :) Co do oceny elektoratu i jego liderów, napisałam już wszystko. Chyba nie chce mnie Pan przekonać, że to był przekaz przekraczający Pańską zdolność pojmowania / zrozumienia tekstu pisanego?
Jabe

Jabe

30.05.2015 12:58

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Znów Pan "udaje greka"? -

Nie będę się z Panią dziobał.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

30.05.2015 13:15

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na Nie będę się z Panią dziobał.

Ja tyż nie mam takiego zamiaru :) I dziękuję za udział w dyskusji. Pozdrawiam
JacBiel

JacBiel

29.05.2015 00:10

@Ula Ujejska 2/2 PiS popierane jest przez nie-pisowców (również przeze mnie) nie z powodu siermiężnej doktryny gospodarczej, czy miłości do skostniałej kadry. Popieramy PiS w miarę, w jakiej jest on ideowy (a nie partykularnie pragmatyczny), i daje szanse jako nośnik idei ogólnonarodowych. W ostatnich wyborach była to idea niezależnego, nie-marionetkowego prezydenta będącego odskocznią do zniszczenia sitwy-zarazy. W wyborach do sejmu będziemy konsekwentni i poprzemy kandydatów najlepiej gwarantujących tę tak rozumianą antysystemową kontynuację. Głównymi zaś bastionami do zdobycia są: ordynacja wyborcza, ustrój sądów i ogólnie wymiaru sprawiedliwości. I tylko o tyle PiS będzie miał poparcie, o ile da gwarancję zmian. Jeśli pragmatycznie będzie bronił ordynacji anty-obywatelskiej, bo wyliczy że da ona więcej mandatów, straci na 100% poparcie osób, dla których ten element systemu jest priorytetowy. Podsumowując: zawsze pozostanę idealistą dążącym do Polski wolnej i obywatelskiej, i zawsze będę współczuł osobom tak uwikłanym w toksyczne, choć pragmatyczne, partyjne zależności, że aż zapominających o tych jedynych wartych wysiłku i czasu ideałach.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 00:46

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na @Ula Ujejska 2/2 PiS

Chcę zobaczyć u kukizowców te ideały w politycznej praktyce i tych ludzi bez skazy, ideowo bezkompromisowych zgodnie z tym co Pan pisze - bo pisać można o wszystkim, papier wszystko przyjmie.
JacBiel

JacBiel

29.05.2015 01:00

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Chcę zobaczyć u kukizowców te

Kukizowcy to surówka i zbieranina. Oni sami jeszcze nie wiedzą dokąd iśc, tyle tylko że rozpiera ich energia, założyli buty i wyszli z domu. I o to chodzi, żeby poszli w tym samym kierunku, co my, mówiąc lapidarnie i odwołując się nieco do relacji szkolno - pedagogicznych. Pewne jest tylko to, że wygrażając im piąchą, albo środkowym palcem, napewno ich ani nie wychowamy, ani nie pozyskamy.
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 01:39

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na Kukizowcy to surówka i

Proszę Pana, mamy przełomowy moment w najnowszej historii Polski. Sitwa się pożarła i jest w odwrocie, ale to długo nie potrwa, więc każdy z obozu patriotycznego sam musi zdecydować czego tak naprawdę chce: dobić sitwę czy rozbić obóz patriotyczny na kolejną małą partyjkę. Moim zdaniem, jest proste rozwiązanie: obóz patriotyczny powinien wystartować z list PiS ... no i tu zaczynają się schody. Bo do tanga trzeba dwojga, zgodnych ciał i czystych serc ...
JacBiel

JacBiel

29.05.2015 01:57

Dodane przez Ula Ujejska w odpowiedzi na Proszę Pana, mamy przełomowy

ha,ha,ha.... Ale mnie teraz Pani ubawiła ))) Nie ma takiego młota, który skruszyłby partyjny beton chociaż o tyle, żeby znalazło się jedno wolne miejsce na PiS-listach :-))
Ula Ujejska

Ula Ujejska

29.05.2015 02:06

Dodane przez JacBiel w odpowiedzi na ha,ha,ha.... Ale mnie teraz

Nie docenia Pan Prezydenta Dudy :) Jeszcze nieraz Pan się zdziwi.
JacBiel

JacBiel

29.05.2015 00:11

@Ula Ujejska 2/1 Dziękuję za odpowiedź :-) Zawsze opłaca się nieco zaostrzyć dyskusję. Wreszcie zaczęła się Pani szczerze wypowiadać. Oczywiście szczerość ta nie jest czymś zbyt miłym, gdyż okazała się mieszaniną krótkowzroczności, bufonady i niewdzięczności. Nie słyszałem, żeby wyraziła Pani wdzięczności nie-pisowym wyborcom dzięki którym Duda wygrał, ale jak już wygrał, życzenia dla nich są jednoznaczne: "won od stołu, poniał?" [moje autorskie tłumaczenie]. Pragmatycy, jak Pani wie to niezbyt mili ludzie, gdyż realizują swoje cele i idee pragmatycznie, czyli po trupach, a im więcej trupów, tym wyższej jakości pragmatyzm. Z systemów politycznych, najbardziej pragmatyczne są totalitaryzmy, to tak gwoli przypomnienia. Wyjaśnia to dlaczego zwyczajni ludzie nie lubią zbyt pragmatycznych partii. Nie ma tam dla nich miejsca. Wszystkie zajęte są przez pragmatycznych funkcjonariuszy. Teraz idealiści, żeby uniknęła Pani w przyszłości takich pomyłek, jak ostatnio. Czym jest idea np. wolności? która niosła kolejne pokolenia Polaków do kolejnych, i kolejnych zrywów niepodległościowych? przyzna Pani, że nie było to zbyt pragmatyczne, zwłaszcza dla samych powstańców? Niemniej ta właśnie idea okazała się ideą ogólnonarodową, a nie partyjną.

Stronicowanie

  • Pierwsza strona
  • Poprzednia strona
  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Ula Ujejska
Nazwa bloga:
TENDENCYJNY PORADNIK WYBORCZY
Zawód:
Wykształcona z dużego miasta.
Miasto:
Bardzo wielkie miasto nad Pilicą

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 746
Liczba wyświetleń: 11,229,694
Liczba komentarzy: 14,750

Ostatnie wpisy blogera

  • Ku przestrodze
  • Gonić szarańcze!
  • Mam tego dość

Moje ostatnie komentarze

  • Jabe A co, obdarli cię już z futra?
  • Danuta Ja spodziewam się najgorszegp. POtwór zanim zdechnie zrobi wszystko by utrzymać się przy korycie. Gada trzeba szybko dobić.
  • Sake3 Mogą mu skoczyć ... po paczkę fajek do sklepu.

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nasze Credo
  • Nasza odpowiedź
  • ORMO czuwa !

Ostatnio komentowane

  • Es, @nieustannie zaskakiwana rzeczywistością @sakeKto wespół w zespół z obecnymi przy sterach, przez dziesięć lat swoich rządów wytrwale umacniał to "społeczeństwo", że nie ma dla niego życia poza…
  • Ijontichy, sake2020"Proszę więc  nie sądzić,że społeczeństwo będzie reagować na bezrobocie ,drożyznę,rosnącą cenzurę skoro wroga podaje się na tacy."Poza jednym---zgoda. Żadne społeczeństwo!!!! Czego…
  • NASZ_HENRY, ,.,.,., .,. ., Co ma wisieć nie utonie czyli co komu pisane, to go nie minie 😎

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności