Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Kaczyński, Mikke i Kukiz muszą się ułożyć!

Krzysztof Pasierbiewicz, 14.04.2015
Moim zdaniem wybory parlamentarne 2015 wygra ta partia, która przeciągnie na swoją stronę ludzi młodych i bardzo młodych.
W lipcu ubiegłego roku w notce pt. „Dąsy na bok! Kaczyński i Mikke muszą się ułożyć” pisałem między innymi, cytuję:
„Dlatego uważam, że w Polsce nadszedł już stan wyższej konieczności, a celem ratowania państwa przed totalną katastrofą należy niezwłocznie ponad ideologicznymi podziałami utworzyć szeroką koalicję „partii kontr-lewicowych” celem jak najrychlejszego odsunięcia lewackiego rządu Donalda Tuska od władzy i ukarania winnych kryzysu państwa w sposób przewidziany konstytucją. Celowo nie użyłem terminu „partii prawicowych”, bo postkomunistom udało się pojęcie „opozycji prawicowej” skutecznie ośmieszyć i zdewaluować.
I czy się to komu podoba, czy nie, na czele tej szerokiej koalicji musi stanąć szef największej obecnie partii opozycyjnej jaką jest Prawo i Sprawiedliwość. 
Zaś Jarosław Kaczyński powinien do tej koalicji przyjąć na określonych uczciwie warunkach wszystkie „partie kontr-lewackie” z partią Korwina Mikke włącznie. Myślę, że zamiast koalicji wystarczyłby doraźny pakt o nieagresjiw imię walki z zabójczą dla polskich interesów działalnością przestępczego rządu Donalda Tuska.
Dlaczego??? Proszę obejrzeć film z krakowskiej demonstracji pod hasłem "Idzie młode pokolenie! Niesie Polsce odrodzenie!" zlinkowany pod notką.
Bo "Nowa Prawica" cieszy się obecnie sympatią sporej części młodego pokolenia Polaków. A prawda jest taka, że bez głosów ludzi młodych i bardzo młodych Prawo i Sprawiedliwość nie wygra wyborów zwłaszcza, że starsze pokolenie zapowiada, iż do wyborów nie pójdzie, a młodzi Polacy wręcz odwrotnie…”, koniec cytatu.
Zaś w marcu tego roku w notce pt. „Sekret notowań Kuliza” pisałem między innymi, cytuję:
„Po ostatnim sondażu prezydenckim obrosłą mchem sławy generację polityków  PIS-u i Platformy najwyraźniej przestraszyły rosnące notowania Pawła Kukiza i całe to towarzystwo rzuciło się na „wtykającego nos do polityki artystę”, - i jak jeden mąż zbluzgało pana Pawła nie zostawiając na nim przysłowiowej suchej nitki.
A nasi polityczni nestorzy zareagowali tak dlatego, iż moim zdaniem z jednej strony zaniepokoili się o własne tyłki, z drugiej zaś ich ciasne myślenie wynikające ze strych nawyków nie pozwala im zrozumieć przyczyny skoku Kukiza w sondażu prezydenckim.
Może się mylę, lecz zaryzykuję tezę, że znam przyczynę wzrostu notowań Kukiza. Otóż moim zdaniem ten niepokorny "intruz" spodobał się w głównej mierze Polakom młodym, którym za przeproszeniem wiszą spory polityczne między PIS-em a Platformą. A zwisają im dlatego, że ich nie interesuje ten odwieczny konflikt, powiem więcej, oni tę anachroniczną i nieżyciową paplaninę w wykonaniu zalatujących zleżałą naftaliną leśnych dziadków po prostu odrzucają, tak, jak organizm obce ciało.
Polityczni oldboje rzucili się na Kukiza, że jest niewyrobiony politycznie, że nie potrafi zdania porządnie zbudować, że jest narwany i chaotyczny.
Lecz prawda jest taka, że Kukiz w sposób "rewolucyjny", albo lepiej "ewolucyjny" radykalnie zmienił kody komunikowania się z ludmi, czym trafił w gusta młodego pokolenia, które porozumiewa się w języku dla zgredów niezrozumiałym. Bo młodzi chcą, żeby było krótko, zwięźle, na temat, dosadnie, a przekaz był zgodny z formami komunikacji jakie oni preferują. A Kukiz wyraża swoje myśli w takim właśnie opakowaniu. Bez trucia, marudzenia, doradzania, pouczania i moralizowania. Ma być szybko – migawkowo, z podaniem życiowych przykładów, a jak trzeba to ostro i siarczyście.
Podobną ekstrawagancją przed paroma miesiącami porwał młodych ludzi Korwin Mikke i nie byli to bynajmniej bezrozumni gówniarze, bo w wyborach do Parlamentu Europejskiego na Korwina głosowała en mass młodzież uniwersytecka. Na szczęście zawiedli się na Korwinie i teraz przerzucają swe sympatie na Kukiza. I przestrzegałbym przed bezkrytycznym atakowaniem pana Pawła, bo młodzi ludzie są przekorni i takie praktyki mogą być boleśnie przeciw-skuteczne…”, koniec cytatu.
Najnowsze sondaż prezydencki pokazuje, że w wyborach prezydenckich o trzecie miejsce będą walczyć Paweł Kukiz z Korwinem Mikke, co zapewne się przełoży na wynik wyborów parlamentarnych, a czy się to komuś podoba, czy nie, właśnie ci dwaj panowie mają za sobą sympatię młodego pokolenia Polaków.
Strasznie mi się dostało za te dwie notki od starszych sympatyków PIS-u jak Platformy.
Ale czytelnicy mojego blogu wiedzą, że jestem uparty i łatwo się nie zrażam, więc ponownie poddaję pod rozwagę myśl, że być może należałoby już teraz rozważyć możliwość, by w jesiennych wyborów parlamentarnych, w imię stanu wyższej konieczności ratowania Polski przed dalszymi rządami Platformy, na zasadzie doraźnego "paktu o nieagresji" Jarosław Kaczyński, Korwin Mikke i Paweł Kukiz zacisnęli zęby, wzięli się pod ręce i szeroką ławą ruszyli do walki o Polskę.
Głośno myślę, bo uważam, że sam PIS może być za słaby by odebrać władzę zorganizowanej grupie od kręcenia lodów PO - PSL.
Bo warto zawrzeć pakt, ja nie mówię o koalicji, choćby z samym Diabłem byle Polskę wyrwać spod rządów Platformy!
Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)
UWAGA!!!
Tak się składa, że wczoraj napisałem notkę, a dzisiaj prezydent Bronisław Komorowski podsumowując kończącą się kadencję powiedział, cytuję: "Udało się z rodziną, uda się także z młodymi!...", koniec cytatu. Wnioski są chyba oczywiste
Czytaj:
Dąsy na bok, Kaczyński i Mikke muszą się ułożyć
http://salonowcy.salon24…
oraz
Sekret notowań Kukiza
http://salonowcy.salon24…
Post Scriptum
Ponieważ nie wszyscy czytają komentarze, w  ramach uzupełnienia przekazu notki zacytuję teraz komentarz internauty piszącego pod nickiem @dondeva - oto ten komentarz:
 
„Uwierzcie mi Panie i Panowie, że Polska, którą Wy wszyscy macie we krwi, Wasza generacja (od trzydziestu lat do stu) - to nie jest już ta sama Polska, czy też, tak samo widziana Polska, jaką ona jest w wyobrażeniach ludzi młodych. Oni żyją teraz i dziś, i dla nich zamierzchłą przeszłością są czasy ich szkoły podstawowej „wtedy, gdy byli mali a było to bardzo, bardzo dawno temu.” Nawet przez myśl im nie przejdzie by oceniać swa przyszłość przez pryzmat rządów Bieruta, Gomułki czy Gierka i nie interesuje już ich tak ważny w historii polskiej moment, jak czas rządów Pana Premiera Jana Olszewskiego i późniejsza „nocna zmiana”.
Moje ukłony dla Pana, Panie Premierze.
Trzydzieści lat temu albo byli zbyt mali by cokolwiek zrozumieć, albo ich jeszcze w ogóle nie było. Chyba dwa lata temu, pokazałem młodemu człowiekowi z mojej rodziny zdjęcia z jednej, z demonstracji PIS-u i poprosiłem go o komentarz. Powiedział: „- to musza być Polacy, bo widzę polskie flagi. Czy to jest jakaś demonstracja polskich emerytów? – zapytał”.
 
Ta ostatnia uwaga podziałała na mnie tak, jakby ktoś uderzył mnie przysłowiową „pałą w łeb.” Dlaczego myślisz, że są to demonstrujący emeryci?- pytam dalej. „ - Bo na wszystkich zdjęciach widać jedynie ludzi starych. Może dwie-trzy osoby z obecnych są młode.” – odpowiada mi młody człowiek. Były to zdjęcia z pochodu, robione gdzieś na warszawskim Nowym Świecie. Młodzi ludzie przychodząc na jakąkolwiek uroczystość organizowaną przez PiS, mogą tam spotkać w dużej większości ludzi przynajmniej dwukrotnie od siebie starszych. Oni to widzą, propaganda PO to widzi i ja to tez wreszcie zobaczyłem.
Uważam, ze autor tego blogu to właśnie ma na myśli.
 
Jest łatwiej, dla wspólnego celu przymknąć jedno oko na partyjne różnice (bo cóż innego zrobili, Nasz Wódz z panem Dmowskim?), niż wtłoczyć w głowy nowemu pokoleniu przekonania polityczne dziadków, wraz z detalami i całą ich strategią. Nawet jeżeli tego wysłuchają to odwrócą sie i po konfrontacji z rówieśnikami skrzywią się i powiedzą: - niby racja ale to było kiedyś. Żadne pokolenie nie przyjmie w całości i bezkrytycznie doświadczeń „ludzi starych”. Jest zawsze łatwiejsze dla nich przyjąć prawdy Arystotelesa aniżeli prawdy własnego ojca czy dziadka.
 
Bez tych wszystkich młodych ludzi, będziemy wkrótce oglądali grzyby jedynie w atlasach botanicznych, po bliskiej już sprzedaży lasów a będzie to jedynie początek. Hamulce wszystkie puszczą gdy cała władza będzie, tym razem na zawsze, w jednym reku. Uważam, że zbyt niewielu Polaków zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji.
Pan Kaczyński rozprawiając sie z „niesforną trojką” jedynie zrobił dobre wrażenie, ale nie rzucił „młodych” na kolana. I tym optymistycznym akcentem kończę, przepraszając za zbyt długą tyradę…”, koniec cytatu.
Post Post Scriptum
Z góry zapowiadam, że nie będę odpowiadał na komentarze internautów (internauty?) piszących (piszącego?) pod nickami: cdn; tolens; felek, tarantoga, andzia; terenia; NASZ-HENRY; markop; danuta; angela … et consortes.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 18270
Domyślny avatar

Tarantoga

14.04.2015 20:35

" Jarosław Kaczyński, Korwin Mikke i Paweł Kukiz wzięli się pod ręce i szeroką ławą ruszyli do walki o Polskę."---koniec cytatu. Ludzka głupota i Kosmos są nieskończone,co do Kosmosu...nie mam pewności---A.Einstein Co notka,co zdanie,to kompromitacja...dwóch putinistów łączyć z Kaczyńskim!! Panie Boże! Ty widzisz i nie grzmisz?
Andrzej-emeryt

Andrzej-emeryt

14.04.2015 21:32

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na " Jarosław Kaczyński, Korwin

KRZUCHU nie pierwszy raz chlapnął.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 22:00

Dodane przez Andrzej-emeryt w odpowiedzi na KRZUCHU nie pierwszy raz

@Andrzej-emeryt Andrzeju, Skoro się znamy (?), bo zwracasz się do mnie po imieniu to proszę, przedstaw się imieniem i nazwiskiem, a wtedy z pewnością Ci odpowiem.
Domyślny avatar

Zunrin

14.04.2015 21:03

O tak, JKM wyzywający PiS od komuchów pod rękę z Kaczyńskim. JKM ciągle mówiący o samodzielnych rządach w koalicji - chyba tylko po to, żeby w odpowiednim momencie wywinąć jakiś numer odstraszając wyborców.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 22:00

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na O tak, JKM wyzywający PiS od

"O tak, JKM wyzywający PiS od komuchów pod rękę z Kaczyńskim..." --------------- A pamięta Pan, co o Kaczyńskim jeszcze nie dawno mówili Gowin, Ziobro i Kurski? W polityce nie ma rzeczy niemożliwych proszę pana. Pozdrawiam serdecznie. PS. Ja nie pisałem o koalicji lecz o doraźnym pakcie o nieagresji celem odebrania władzy Platformie. A PIS nie jest w stanie tego sam zrobić.
mada

mada

14.04.2015 21:46

Dodane przez Zunrin w odpowiedzi na O tak, JKM wyzywający PiS od

Korwin jest nieobliczalny. Bałbym się mieć go jako wspólnika. Jest niezdolny do lojalności.
smieciu

smieciu

14.04.2015 21:52

Rany tylko nie ten świr Mikke. Już chyba wolałbym żeby się układali z Ogórkową... Mikke to drugi Niesioł tudzież Palikot. Specjalista od bredzenia pretendującego do jakichś ideii. Ale wystarczy dokładniej posłuchać. Jego idea jest prosta. Nie polega na obaleniu Układu ale na jego oficjalnym zatwierdzeniu. Stworzenia nowej arystokracji. Takiego nowego Okrągłego Stołu, który wreszcie wprowadzi upragniony kapitalizm zarządzany przez ludzi, którzy dzisiaj wolą pozostać w ukryciu. Kapitalizm bezwględny i żarłoczny, idealny dla tych co mają kasę. Nie ważne jak ją zdobyli bo takich pytań nie zadaje się w pomyślunku Mikke. Zdobyli tzn. że są skuteczni. Sprawni. Inteligentni. Ci ludzie właśnie powinni rządzić Polską Mikkego. Ci sami co teraz.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 22:56

Dodane przez smieciu w odpowiedzi na Rany tylko nie ten świr

@ śmieciu --- wszystko prawda. Ale jednak pociągnął za sobą ludzi młodych i dlatego, w imię odsunięcia PO od władzy, trzeba się z nim doraźnie i strategicznie ułożyć. Potem naprawi się błędy.
Domyślny avatar

bolesław

14.04.2015 21:58

Szanowny Panie Krzysztofie. ".... w imię stanu wyższej konieczności ratowania Polski przed dalszymi rządami Platformy, na zasadzie doraźnego "paktu o nieagresji" Jarosław Kaczyński, Korwin Mikke i Paweł Kukiz wzięli się pod ręce i szeroką ławą ruszyli do walki o Polskę." I Tego się trzymajmy. A zarzuty, że politycy czasem różne rzeczy opowiadają o konkurentach można sobie darować. Polityka taka była, jest i będzie. Serdecznie pozdrawiam, bolesław
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 23:20

Dodane przez bolesław w odpowiedzi na Szanowny Panie

Szanowny Panie Bolesławie, Sęk w tym... Ech! Szkoda sobie języka strzępić, bo zrozumieją tylko ci, którzy chcą zrozumieć. Serdeczności! krzysztof
Domyślny avatar

Beskidzki Góral

14.04.2015 22:26

Odjazd zupełny. Kraków - miasto specyficzne, studiowałem, działałem biznesowo, robiłem MBA, mam rodzinę. Jaki procent naszego społeczeństwa bywa/ło pod Baranami? Chodzi po rynku w Krakowie i bywa w Parku Jordana? Stara elita krakowska działa wyłącznie we własnym kontekście. W Krakowie załatwisz coś na uczelni, w urzędzie i biznesie, jak nie znasz kogoś z piaskownicy w dawnym Stołecznym Starym Mieście? Życzę powodzenia. A po paru latach nie porozumiesz się z rodziną bo nie masz kontekstu, bo w to wsiąka. Kompletny zaścianek i bełkoty zestarzałego lovelasa. Kto wybierał na prezydenta miasta Majchrowskiego w siedzibie katolickiego środowiska prawicowego? Czy Kraków się rozwija wystarczająco szybko na tle innych miast - Katowice, Wrocław, Poznań ? Ale są perełki Duda, Witakowski. I nie jestem żadnym trolem.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 23:25

Dodane przez Beskidzki Góral w odpowiedzi na Odjazd zupełny. Kraków -

"A po paru latach nie porozumiesz się z rodziną..." --------------- A wie Pan dlaczego? Bo Pan i Pańska rodzina to w Stołecznym Królewskim Mieście Krakowie element napływowy. Sorry, ale sam się Pan do strzału wystawił.
Domyślny avatar

Beskidzki Góral

14.04.2015 23:41

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "A po paru latach nie

Szwagier dr. nauk medycznych urodzony w Krakowie... Siostra mgr.fizyki
Domyślny avatar

Beskidzki Góral

14.04.2015 23:47

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "A po paru latach nie

To jest dokładne potwierdzenie mojej tezy. Kraków jest hermetyczny i zaściankowy. Dokładnie :) Bujajmy się w piaskownicach Parku Jordana. Córka wyjedzie do Norwegii na magisterium.
Domyślny avatar

Beskidzki Góral

14.04.2015 23:59

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "A po paru latach nie

Ja się do odstrzału wystawiłem? Komentarzem? Pływaj sobie wiosłowo lub inaczej gościu po Wiśle i nie zabieraj głosu w sprawach publicznych.... Jestem wolnym człowiekiem i umiem rozróżnić żulię mentalną do intelektualnej.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 05:08

Dodane przez Beskidzki Góral w odpowiedzi na Ja się do odstrzału

@Beskidzki Góral --- Ja sobie zażartowałem, a Pan się od razu złości. Pozdrawiam Pana serdecznie.
Domyślny avatar

HenrykHenry

15.04.2015 01:34

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "A po paru latach nie

A Pan to niby urodzony w Krakowie ? Buuu ha ha
Domyślny avatar

HenrykHenry

15.04.2015 01:42

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na "A po paru latach nie

A Pan to niby urodzony w Krakowie ? Buuu ha ha
Domyślny avatar

samarytanin1

14.04.2015 22:33

Przepraszam bardzo. O co się "właściwie rozchodzi"? Dajcie temu Pasierbiczowi spokój. To Jego przemyślenia i ma prawo je przelać na bloga. A reszta też ma prawo "co autor miał na myśli". Ale to są dwie bajki. Książka i recenzja. W każdym razie teraz nie wiem co mysleć o Krakowie
kat

Cat

14.04.2015 23:06

Ja Pana nie rozumiem..... Pan POpiera Rosję? Kukiz i Qrwin to ludzie Moskwy.... i Jarek ma z nimi rozmawiać? Panie Krzysztofie Pan odlatuję? Miotła , Polska miotła ... to raczej to gówno POstsowieckie zamiata a nie ODLATYWA.....pozdrówka
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

14.04.2015 23:59

Dodane przez kat w odpowiedzi na Ja Pana nie rozumiem..... Pan

@kat --- "Ja Pana nie rozumiem..." --- I w tym sęk. Może się Panu uda później. Lecz obawiam się, że wtedy już będzie na wszystko za późno. --- Pogadamy po wyborach.
kat

Cat

15.04.2015 23:01

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @kat --- "Ja Pana nie

Moim skromnym zdaniem , jedynie magistra .....POrdolisz pan głupoty.... pozdrawiam serdecznie
Domyślny avatar

Szamanka

15.04.2015 08:19

Dodane przez kat w odpowiedzi na Ja Pana nie rozumiem..... Pan

Kacie! Tego zrozumieć nie sposób. Przejść obok, zatykając nos. Jedzie walonkami.
kat

Cat

15.04.2015 23:02

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na Kacie! Tego zrozumieć nie

Szamanka chyba masz racje .... doktor odleciał i lata w przestworzach głuPOty.....pozdrówka
wal-hal

wally

15.04.2015 04:05

boje sie,ze peowska swolocz takiego ma cykora,ze nie dopuszcza do wladzy ,ani Kaczysnkiego,ani zadych innych(zostaje im PSL i SLD).PIS musi zaczac myslec,i mimo,ze jestem calym sercem za J.Kaczynskim,to czuje,ze jak beda sami,nic nie zdzialaja,a mafia rudzielca dalej bedzie tumanic polactwo.
Domyślny avatar

dondeva

15.04.2015 05:02

Dodane przez wal-hal w odpowiedzi na boje sie,ze peowska swolocz

Oni sa po prostu pewni siebie. Jak mozna przegrac majac wszystkie sznurki w reku? Oni robia wszystko, by utrzymac sie przy wladzy i opozycja musi zrobic wszystko aby jednak te wladze im odebrac. Tak bylo zawsze. Tylko czy opozycja robi naprawde wszystko by te wybory wygrac? Raczej przycichla. To jest dosc dziwna gra, gdy oczekuje sie rozdania wiedzac, ze dealer rozdaje z rekawa. W ten sposob jest sie zawsze o krok z tylu, az do samej linii mety. Moze ta cisza opozycji oznacza, ze jednak sie cos wydarzy? Az do ostanich wyborow PiS byl zawsze czyms zaskakiwany. Pora by ruszyli konceptem. Pozdrawiam Pana
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 09:28

Dodane przez wal-hal w odpowiedzi na boje sie,ze peowska swolocz

@wal-hal --- "boje sie,ze peowska swolocz takiego ma cykora,ze nie dopuszcza do wladzy ,ani Kaczysnkiego,ani zadych innych(zostaje im PSL i SLD).PIS musi zaczac myslec,i mimo,ze jestem calym sercem za J.Kaczynskim,to czuje,ze jak beda sami,nic nie zdzialaja,a mafia rudzielca dalej bedzie tumanic polactwo..." --- I dlatego napisałem tę kontrowersyjną notkę, za co z pewnością znów mi się oberwie od naszych. Ale po to są blogerzy, którym wolno powiedzieć więcej niż politykom - vide: youtube.com Pozdrawiam Pana.
Domyślny avatar

dondeva

15.04.2015 04:24

cd. Jest latwiej, dla wspolnego celu przymknac jedno oko na partyjne roznice (bo coz innego zrobili, Nasz Wodz z panem Dmowskim?), niz wtloczyc w glowy nowemu pokoleniu przekonania polityczne dziadkow, wraz z detalami i cala ich strategia. Nawet jezeli tego wysluchaja to odwroca sie i po konfrontacji z rowiesnikami skrzywia sie i powiedza: - niby racja ale to bylo kiedys. Zadne pokolenie nie przyjmie w calosci i bezkrytycznie doswiadczen „ludzi starych”. Jest zawsze latwiejsze dla nich przyjac prawdy Arystotelesa anizeli prawdy wlasnego ojca czy dziadka. Bez tych wszystkich mlodych ludzi, bedziemy wkrotce ogladali grzyby jedynie w atlasach botanicznych, po bliskiej juz sprzedazy lasow a bedzie to jedynie poczatek. Hamulce wszystkie puszcza gdy cala wladza bedzie, tym razem na zawsze, w jednym reku. Uwazam, ze zbyt niewielu Polakow zdaje sobie sprawe z powagi stuacji. Pan Kaczynski rozprawiajac sie z „niesforna trojka” jedynie zrobil dobre wrazenie ale nie rzucil „mlodych” na kolana. I tym optymistycznym akcentem koncze, przepraszajac za zbyt dluga tyrade.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 09:48

Dodane przez dondeva w odpowiedzi na cd. Jest latwiej, dla

@dondava --- " Żadne pokolenie nie przyjmie w całości i bezkrytycznie doświadczeń „ludzi starych”. Jest zawsze łatwiejsze dla nich przyjąć prawdy Arystotelesa aniżeli prawdy własnego ojca czy dziadka. Bez tych wszystkich młodych ludzi, będziemy wkrótce oglądali grzyby jedynie w atlasach botanicznych, po bliskiej już sprzedaży lasów a będzie to jedynie początek..." Czyta Pan w moich myślach. "Uważam, że zbyt niewielu Polaków zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji..." Ja też tak uważam i dlatego nadstawiając głowę na hektolitry pomyj, które "nasi" wylewają mi na głowę piszę moje kontrowersyjne notki z nadzieją, że jak Pan pisze: "Polacy zdadzą sobie sprawę z powagi sytuacji". Pozdrawiam Pana serdecznie i dziękuję za bardzo ważne komentarze. Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

dondeva

15.04.2015 07:14

Uwierzcie mi Panie i Panowie, ze Polska, ktora Wy wszyscy macie we krwi, Wasza generacja (od trzydziestu lat do stu) - to nie jest juz ta sama Polska, czy tez, tak samo widziana Polska, jaka ona jest w wyobrazeniach ludzi mlodych. Oni zyja teraz i dzis, i dla nich zamierzchla przeszloscia sa czasy ich szkoly postawowej „wtedy, gdy byli mali a bylo to bardzo, bardzo dawno temu.” Nawet przez mysl im nie przejdzie by oceniac swa przyszlosc przez pryzmat rzadow Bieruta, Gomulki czy Gierka i nie interesuje juz ich tak wazny w historii polskiej moment, jak czas rzadow Pana Premiera Jana Olszewskiego i pozniejsza „nocna zmiana”. Moje uklony dla Pana, Panie Premierze. Trzydziesci lat temu albo byli zbyt mali by cokolwiek zrozumiec, albo ich jeszcze w ogole nie bylo. Chyba dwa lata temu, pokazalem mlodemu czlowiekowi z mojej rodziny zdjecia z jednej, z demonstracji PiSu i poprosilem go o komentarz. Powiedzial: „- to musza byc Polacy, bo widze polskie flagi. Czy to jest jakas demonstracja polskich emerytow? – zapytal. „ Ta ostatnia uwaga podzialala na mnie tak, jakby ktos uderzyl mnie przyslowiowa „pala w leb.” Dlaczego myslisz, ze sa to demonstrujacy emeryci?- pytam dalej. „ - Bo na wszystkich zdjeciach widac jedynie ludzi starych. Moze dwie-trzy osoby z obecnych sa mlode.” – odpowiada mi mlody czlowiek. Byly to zdjecia z pochodu, robione gdzies na warszawskim Nowym Swiecie. Mlodzi ludzie przychodzac na jakakolwiek uroczystosc organizowana przez PiS, moga tam spotkac w duzej wiekszosci ludzi przynajmniej dwukrotnie od siebie starszych. Oni to widza, propaganda PO to widzi i ja to tez wreszcie zobaczylem. Uwazam, ze autor tego blogu to wlasnie ma na mysli. cdn.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 09:35

Dodane przez dondeva w odpowiedzi na Uwierzcie mi Panie i Panowie,

@dondeva --- "Uważam, że autor tego blogu to właśnie ma na myśli..." --- Dokładnie to proszę Pana. I to jest coś, czego od dawna nie udaje mi się wytłumaczyć "naszym", którzy reprezentują starsze pokolenie. Oni chcąc niewątpliwie dobrze nie rozumieją jednak, że młodzi Polacy to już zupełnie inaczej myślący Polacy niż oni. Pozdrawiam Pana
NASZ_HENRY

NASZ_HENRY

15.04.2015 09:55

A przykładu z kolegi doktora Kościelnego to Pan nie chce wziąć i zawiesić blogowanie na NB, na czas wyborów ;-)
gorylisko

gorylisko

15.04.2015 10:02

kończ waść...wstydu oszczędz... a tak zwyczajnie to może trzeba wyprawić weselisko, lisowi, gąsce i szczurowi...
gracz ogame

gracz ogame

15.04.2015 11:45

Korwin-Mikke o Kaczyńskim: bardzo lubię i cenię Jarosława tvp.info :)
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 17:14

Dodane przez gracz ogame w odpowiedzi na Korwin-Mikke o Kaczyńskim:

@gracz ogame --- Warto przytoczyć fragment z tego wywiadu, cytuję: Deklaracje Jarosława Kaczyńskiego musiały wywrzeć pozytywne wrażenie na prezesie KNP, ponieważ w rozmowie z „Wiadomościami” TVP1 powiedział m.in.: – Znamy się z Jarkiem długie lata. Jest świetnym taktykiem. Bardzo lubię i cenię Jarosława Kaczyńskiego. Na pytanie czy wtedy, gdy Jarosław Kaczyński nazwał go „nieporozumieniem politycznym” też go cenił i lubił, Korwin-Mikke odpowiedział: – Tak, bo mówił to z powodów taktycznych...", koniec cytatu. Pozdrawiam Pana.
angela

angela

15.04.2015 12:35

Pan KP nie odejdzie, znow wypłynął, zaczerpnął powietrza i nadaje No coz, sluzba nie druzba.
Zofia

Zofia

15.04.2015 13:00

Panie Krzysztofie,prezes Kaczyński ma trudną sytuację z "ułożeniem"się z Kukizem i nie daj boże z Korwinem. Już raz popełnił taki wielki błąd wchodząc w koalicję z Lepperem i Giertychem. Polacy ufali tak wiele razy i ZAWSZE byli zdradzani.Do władzy pchają się ludzie, którzy chcą coś ugrać dla siebie lub swoich środowisk. Nie interesują ich sprawy Polaków (jako grupy etnicznej) ani dobro Polski (jako obszaru na którym żyjemy i który nas żywi). Jestem z tych "dobrze dojrzałych" ludzi i powiem tak - "Wychowaliśmy młode bezideowe pokolenie biorców". Zastanawiam się , dlaczego tym młodym ludziom nie przeszkadza wysprzedawanie polskiej ziemi,polskich lasów,które powinny służyć im i ich pokoleniu. No, dlaczego? Zaprotestowali tylko,gdy rząd miał zakusy na internet.Bronili swoich cywilizacyjnych zabawek i pseudo wolności. Pozdrawiam .
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 15:28

Dodane przez Zofia w odpowiedzi na Panie Krzysztofie,prezes

@Zofia --- Szanowna Pani Zofio, pisze Pani: "Panie Krzysztofie,prezes Kaczyński ma trudną sytuację z "ułożeniem"się z Kukizem i nie daj boże z Korwinem..." --- W odpowiedzi powiem, że nawet bardzo trudną. Ale trzeba zaryzykować, bo jak teraz wybory parlamentarne wygra Platforma to jest koniec Polski naszych marzeń. Na całe dekady, jeśli nie na zawsze. --- Dalej Pani pyta: "Zastanawiam się , dlaczego tym młodym ludziom nie przeszkadza wysprzedawanie polskiej ziemi,polskich lasów, które powinny służyć im i ich pokoleniu. No, dlaczego? --- Dlatego, że nas wychowywał dom, a mimo komuny szkoła uczyła patriotyzmu, miłości do ojczyzny i wrażliwości, gdyż uczyli nas nauczyciele "przedwojenni". Teraz rodzice gonią za pieniędzmi, a szkoła poza realizacją programu nie uczy niczego. Nie wychowuje. Naukę historii praktycznie zlikwidowano. Młodzi przystosowali się do tych warunków, bo nie mieli innego wyjścia. I my, starsze pokolenie musimy się z tym pogodzić, że dzisiejsza Polska, to już nie ta Polska, co kiedyś - patrz post scriptum. Ale ci młodzi mają Polskę w genach i tego się trzymam. Pozdrawiam Panią
Domyślny avatar

BazyliMD

15.04.2015 17:16

Szanowny Panie Krzysztofie! Algorytm nadchodzących wyborów jest następujący: Jeżeli dojdzie do drugiej tury, to ewentualne pojednanie z Korwinem i Kukizem nie ma znaczenia. Jeżeli natomiast Bronek wygra w pierwszej turze, to znaczy, że większych durniów niż Polacy w Europie nie ma. W tym przypadku jakakolwiek przedwyborcza koalicja PiSu też nie ma znaczenia. Durniów nie należy uszczęśliwiać na siłę.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 17:51

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Szanowny Panie

@BazyliMD "Durniów nie należy uszczęśliwiać na siłę..." ------------ I tego należy się trzymać.
Domyślny avatar

agnieszka

15.04.2015 18:11

Dodane przez BazyliMD w odpowiedzi na Szanowny Panie

tlumacz ....Panie BazyliMD, metoda lagodnej perswazji... moze cos dotrze. ja bym jednak byla za propozycja @ maxa jamnickiego (14.20).Pozdrawiam.
Domyślny avatar

andzia

15.04.2015 17:26

Niezależna.pl KORWIN-MIKKE : "Polska nie ma sprzecznych interesów z Rosją, w interesie Polski jest niepodległa, ale słaba Ukraina, a Polska robi dobrze Ameryce. Putin byłby dobrym prezydentem Polski, a do protestujących górników kazałbym strzelać" - stwierdził w najnowszym wywiadzie dla Wirtualnej Polski Janusz Korwin-Mikke. Pasierbiewicz,dla ciebie czas na urlop zdrowotny !!!
Domyślny avatar

markop

15.04.2015 19:14

Panie blogerze! jednemu z komentatorów odpowiedział pan: " @ śmieciu --- wszystko prawda. Ale jednak pociągnął za sobą ludzi młodych i dlatego, w imię odsunięcia PO od władzy, trzeba się z nim doraźnie i strategicznie ułożyć. Potem naprawi się błędy." Czyli proponuje pan ohydny fałsz i obłudę!! Doraźnie i strategicznie, a potem się naprawi błędy? czyje błędy?!! Z kolei do @ Zofii pisze pan : "Dlatego, że nas wychowywał dom, a mimo komuny szkoła uczyła patriotyzmu, miłości do ojczyzny i wrażliwości, gdyż uczyli nas nauczyciele "przedwojenni". Teraz rodzice gonią za pieniędzmi, a szkoła poza realizacją programu nie uczy niczego. Nie wychowuje. Naukę historii praktycznie zlikwidowano. Młodzi przystosowali się do tych warunków, bo nie mieli innego wyjścia. " Jest to kolejna bzdura. W sposób, jaki pan pisze wychowywane są dzieci, które jeszcze nie głosują. Głosują NASZE dzieci !! Dorośli, młodzi ludzie. A młodość proszę pana (nauczyciela) pełna jest ideałów, wiary w możliwość "przenoszenia gór", i naprawiania otaczającego ją świata. Młodzi szukają autorytetów. Ale natychmiast wyczuwają fałsz, obłudę i zakłamanie. Jeśli rodzic nie był prawdziwym autorytetem, "młody - gniewny" nie pójdzie za jego radami( należał do PZPR i robił karierę, a nadawał na warunki życia w "komunie" i latał do kościoła, a na co dzień wyznawał 6 - 8 przykazań - kradł, oszukiwał, zdradzał, zabijał nienarodzone). Szuka na własny rachunek... Niestety często się parzy wkładając rękę w płomień świecy... Ale pokolenie JPII natychmiast "poszło" za naszym świętym Papieżem, bo choć stawiał młodym bardzo trudne wymagania - był uczciwy, sprawiedliwy i prawdomówny! Realizował na co dzień to, w co wierzył! Natomiast Matka Boża w klapie Wałęsy niewiele znaczy dla jego dzieci se.pl Pan usiłuje "wrobić" PIS w taką obłudę? I to ma służyć tej partii???!!! To ma służyć młodym???!!! Żarty
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 22:05

Dodane przez markop w odpowiedzi na Panie blogerze! jednemu z

@markop --- dziękuję Panu za komentarz, lecz jednak pozostanę przy własnym zdaniu, szanując Pańskie oczywiście. Pozdrawiam.
Domyślny avatar

Domasuł

15.04.2015 20:06

Również uważam, że nie byłoby nic ważniejszego od odsunięcia tych co w tej chwili rządzą, tylko że tacy koalicjanci jak Mikke czy Kukiz to bardzo niepewni koalicjanci. I myli się pan niestety, jeśli pan myśli, że wina leży po stronie Kaczyńskiego i PiS. Wręcz przeciwnie: to Mikke z Kukizem budują swoją pozycję poprzez ataki na PiS. Po tym co mówią można odnieść wrażenie, że już bliżej im do PO niż PiS. Więc gdzie tu ma być to porozumienie? Przecież oni nie robią nic co by mogło świadczyć, że będą dobrymi koalicjantami. Więc taka koalicja może przynieść więcej złego niż dobrego. W ogóle nie podoba mi się krytyka PiS na zasadzie, że mógłby robić więcej. Zarzut że nie może pokonać układu jest bezsensowny. Niech się pan w końcu zdecyduje, czy popiera pan PiS czy nie. Niech się pan nie obraża na PiS, tylko po prostu powie, że popiera pan kogoś innego. Albo nikogo, bo nikt pana nie zadowala. To jest naprawdę bardzo proste. Czy byśmy tego chcieli czy nie, PiS nie jest oddolnym ruchem społecznym, którego strategię ustalamy my wszyscy wspólnie. Jest normalną partią, taką jak wszystkie inne. Dlatego wkurzają mnie ataki wszystkich tych Ziemkiewiczów, którzy wymyślili sobie, że PiS ma być taki, jak oni by chcieli, a jeśli nie to będą PiS-owi dowalać. Że niby tak po przyjacielsku. Mądre jest powiedzenie, że łatwiej poradzić sobie z wrogiem niż (fałszywym) przyjacielem. Takich fałszywych przyjaciół PiS-u widzę mnóstwo. Jest to postawa nieuczciwa. Chcemy dać szansę PiS-owi czy nie? Jeśli tak to przestańmy mu dowalać, zagłosujmy, a jak wygra to będziemy PiS rozliczać z rządzenia. Rozliczanie z niewygrywania wyborów jest dla mnie jakieś ułomne.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 22:02

Dodane przez Domasuł w odpowiedzi na Również uważam, że nie byłoby

@Domasut --- "Również uważam, że nie byłoby nic ważniejszego od odsunięcia tych co w tej chwili rządzą, tylko że tacy koalicjanci jak Mikke czy Kukiz to bardzo niepewni koalicjanci..." --- Przecież napisałem wyraźnie, że nie o koalicję rządową tu chodzi, lecz o DORAŹNY pakt o nieagresji. Pozdrawiam.
Jabe

Jabe

15.04.2015 20:36

No dobrze. Jak już ten triumwirat odbije Polskę, jaka będzie polityka powstałego rządu? Dotowanie kopalń, PKP, Lotu? A może licytacja tych naszych skarbów narodowych? Rząd będzie się nadal nami opiekował, czy obniży podatki i zniesie koncesje? Polityka zagraniczna nie powinna być wielkim problemem, ale tylko teoretycznie, biorąc pod uwagę, jak wielkie emocje się z nią wiążą. Nie dogadają się.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

15.04.2015 22:00

Dodane przez Jabe w odpowiedzi na No dobrze. Jak już ten

@Jabe ---- "No dobrze. Jak już ten triumwirat odbije Polskę, jaka będzie polityka powstałego rządu?..." --- Najpierw trzeba Polskę odbić, a jaki będzie ten nowy rząd? Na dziś nie potrafię Panu powiedzieć.
terenia

terenia

15.04.2015 20:56

Do czytających notkę pana Pasierbiewicza "Rozczulił" mnie pan Pasierbiewicz tak się biedaczysko stara a tu co:na Salonie 24 umieszcza ten oto wpis,w którym żali się na brak komentarzy stałych komentatorów,z kolei komentatorzy z NB "starsi ortodoksyjni pisowcy".....proszę poczytać,bardzo trafne są komentarze Leśnodorskiego salonowcy.salon24.pl
Domyślny avatar

Szamanka

15.04.2015 22:10

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Do czytających notkę pana

Na S24 dostaje też swoje. Należy mu się. Żałosna kreatura - zbawić chce Polskę chory człowiek - chorymi pomysłami. Coraz więcej ludzi poznało się na nim. Szczytem ignorancji tego "autora" są wiecznie kopiowane komentarze. I pisanie na metry, jak producent rolek papieru.
Domyślny avatar

HenrykHenry

15.04.2015 23:46

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na Na S24 dostaje też swoje.

Chyba pomału juz czas napisać coś więcej o Pasierbiewiczu. Przy następnej okazji - jego książka , oficyna wyd. Arcana , prof. Nowak i coś , a takze nie tylko, co było tematem gdzieś tu sąsiedniego wpisu "skąd przyjdzie uderzenie". Gry , czy to operacyjne , czy medialne , służby , zawsze prowadzą wielotorowo. Pasierbiewicz to jest tylko taki maleńki trybik jednego z nurtów jednej gry. Wymieszać czy zamieszać by jak najwięcej "naszych" uczestniczyło w nowym rozdaniu. Zamieszać tak by już nikt nie zastanawiał się - on ci nasz czy zdrajca ?. Ale to następnym razem. Masz rację Szamanka mamy tu nierówne szanse. My piszemy i staramy się przedstawić Pewne fakty. Nigdy nie mamy pewności ze to się pojawi. On wprowadza poprawki do swego tekstu po zapoznaniu się z naszymi wpisami , manipuluje tekstem by zdyskredytowac treść komentarza.
Domyślny avatar

Szamanka

16.04.2015 00:20

Dodane przez HenrykHenry w odpowiedzi na Chyba pomału juz czas napisać

Megaloman, nie zauważył, kiedy zaczął się sypać. Mogę się tylko dziwić Panu Darskiemu, że publikuje nonsensy i stare teksty kogoś, kto dawno "zdobi" Kraków od jego najgorszej strony. Ciekawe, czy AKO Kraków przyznaje się do Pasierbiewicza, bo z kwiatkami lata ostatnio sam. Ale tylko, jeśli może trafić na Dudę lub jego rodziców. A focie musi potem usuwać.... Ciekawe, co go tak gna?
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

16.04.2015 01:30

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na Megaloman, nie zauważył,

@Szamanka --- Jeszcze raz apeluję! Proszę się wytłumaczyć przed Gośćmi Naszych Blogów ze słów, cytuję za Panią" "Panie Krzysztofie! Wzniosle i poruszajace komentarze, oddajace sens tego, co winni jestesmy Polsce, co czujemy, co boli, co budzi gniew. A ci, do ktorych chcemy trafic, uprawiaja salonowe wojenki, przepychanki, dokonuje "nowego", czyli ustawiaja krzesla przy stole od czola, by jak najblizej wladzy.... I nie tylko nasi adwersarze, takze mniemani sprzymierzency. Nikt nie czuje sie nieswojo, ze popelniono bledy w kampanii wyborczej, ze dzis do watpliwych analiz stanu PIS zabieraja sie watpliwi "znawcy", ze czynia szkody we wlasnym gniezdzie. Kto udziela porad panu Jaroslawowi Kaczynskiemu, ktore owocuja tym, ze przeprasza on za zbratanie sie z kibicami? Tak slusznej decyzji zwrotu w kierunku mlodych, przejecia roli ich trybuna, nie wolno zalowac! Pis zaczyna byc skostnialy, otwarcie sie na mlodych jest szansa dla nasze partii! Pomijam skandalizowanie Cymanskiego, nie potrafie tez odczytac intencji pana Ziobry, mam nadzieje, ze to tylko jego lapsusy mi to utrudniaja. Dlaczego nie rozlicza sie Lipinskiego i kto podjal dscyzje o wylaczeniu tematu katastrofy smolenskiej ze spotkan przed i teraz, po wyborach? Nie chce byc sama z moimi wytpliwosciami. Bo skoro stawiam pytania, to znaczy, ze nie znam odpowiedzi. Ilu z nas, tak bardzo pragnacych Polski odrodzonej i dumnej, chce zatrzymac jej dalsze pograzanie? Bo czymze innym jest kraj bez rzadu, reprezentowany przez niedouczonego prezydenta, a zarzadzany przez ignorantow. Pozdrawiam Pana serdecznie , a moje watpliwosci nie maja nic wspolnego z pniedzialkową chandrą! SZAMANKA24.10.2011 12:17 --- Czekamy na Pani odpowiedź. Konkretną! Bez dymnej zasłony! Krzysztof Pasierbiewicz
Domyślny avatar

Szamanka

16.04.2015 07:56

Dodane przez Krzysztof Pasi… w odpowiedzi na @Szamanka --- Jeszcze raz

A jednak, niereformowalny! Pasierbiewicz! Pan żyje tak bez myślenia? Ciekawy przypadek.
Domyślny avatar

Szamanka

15.04.2015 22:38

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Do czytających notkę pana

Ponieważ na S24 Pasierbiewicz powołał się na mnie, otrzymał taki komentarz: "I co, Pasierbiewicz, składniku skundlonego narodu? Boś pan też "naród", prawda? Polski nie naprawią chore mrzonki kłamcy. Ani nawet okazjonalne apele poetów, marne literacko. Już nawet na salonie pojawiają się krytycy. To teraz czas poskarżyć się na NB. To dowód ortodoksji intelektualnej. Czas skończyć te majaki. A jeśli ten komentarz zostanie usunięty, pojawi się jako notka. Bo nie jest prawdą, że wszyscy się mylą, tylko prorok Pasierbiewicz ma rację. Podobnie, jak Komorowski. A Szamanka wstawi ten sam komentarz na NB. Tam usunąć się nie da!" Usunie na salonie, powtórzę jako notkę.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

16.04.2015 00:42

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na Ponieważ na S24 Pasierbiewicz

@Szamanka --- To zasłona dymna proszę Pani. Nadal apeluję do Pani by się wytłumaczyła z tego, co na Temat PIS-u wypisywała, jeszcze raz cytuję za panią: "Panie Krzysztofie, a ci, do ktorych chcemy trafic, uprawiaja salonowe wojenki, przepychanki, dokonuje "nowego", czyli ustawiaja krzesla przy stole od czola, by jak najblizej wladzy.... I nie tylko nasi adwersarze, takze mniemani sprzymierzency. Nikt nie czuje sie nieswojo, ze popelniono bledy w kampanii wyborczej, ze dzis do watpliwych analiz stanu PIS zabieraja sie watpliwi "znawcy", ze czynia szkody we wlasnym gniezdzie. Kto udziela porad panu Jaroslawowi Kaczynskiemu, ktore owocuja tym, ze przeprasza on za zbratanie sie z kibicami? Tak slusznej decyzji zwrotu w kierunku mlodych, przejecia roli ich trybuna, nie wolno zalowac! Pis zaczyna byc skostnialy, otwarcie sie na mlodych jest szansa dla nasze partii! Pomijam skandalizowanie Cymanskiego, nie potrafie tez odczytac intencji pana Ziobry, mam nadzieje, ze to tylko jego lapsusy mi to utrudniaja. Dlaczego nie rozlicza sie Lipinskiego i kto podjal dscyzje o wylaczeniu tematu katastrofy smolenskiej ze spotkan przed i teraz, po wyborach? Nie chce byc sama z moimi wytpliwosciami. Bo skoro stawiam pytania, to znaczy, ze nie znam odpowiedzi...", koniec cytatu. Proszę się z tego wytłumaczyć, bo w przeciwnym razie staje się Pani blogerką niewiarygodną. Czekamy! PS. W razie czego przytoczę ze dwa tuziny tego typu komentarzy, które zamieściła Pani na moich blogach.
Domyślny avatar

Szamanka

15.04.2015 23:08

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Do czytających notkę pana

co, Pasierbiewicz, składniku skundlonego narodu? Boś pan też "naród", prawda? Polski nie naprawią chore mrzonki kłamcy. Ani nawet okazjonalne apele poetów, marne literacko. Już nawet na salonie pojawiają się krytycy. To teraz czas poskarżyć się na NB. To dowód ortodoksji intelektualnej. Czas skończyć te majaki. A jeśli ten komentarz zostanie usunięty, pojawi się jako notka. Bo nie jest prawdą, że wszyscy się mylą, tylko prorok Pasierbiewicz ma rację. Podobnie, jak Komorowski. A Szamanka wstawi ten sam komentarz na NB. Tam usunąć się nie da!
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

16.04.2015 00:30

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na co, Pasierbiewicz, składniku

@Szamanka --- Ten komentarz Pani zamieściła także na Salonie24. W odpowiedzi poprosiłem Panią, żeby się wytłumaczyła nie tyle przede mną, co przed komentatorami Naszych Blogów z tego, co niegdyś do mnie pisała, cytuję za Panią: Panie Krzysztofie! Wzniosle i poruszajace komentarze, oddajace sens tego, co winni jestesmy Polsce, co czujemy, co boli, co budzi gniew. A ci, do ktorych chcemy trafic, uprawiaja salonowe wojenki, przepychanki, dokonuje "nowego", czyli ustawiaja krzesla przy stole od czola, by jak najblizej wladzy.... I nie tylko nasi adwersarze, takze mniemani sprzymierzency. Nikt nie czuje sie nieswojo, ze popelniono bledy w kampanii wyborczej, ze dzis do watpliwych analiz stanu PIS zabieraja sie watpliwi "znawcy", ze czynia szkody we wlasnym gniezdzie. Kto udziela porad panu Jaroslawowi Kaczynskiemu, ktore owocuja tym, ze przeprasza on za zbratanie sie z kibicami? Tak slusznej decyzji zwrotu w kierunku mlodych, przejecia roli ich trybuna, nie wolno zalowac! Pis zaczyna byc skostnialy, otwarcie sie na mlodych jest szansa dla nasze partii! Pomijam skandalizowanie Cymanskiego, nie potrafie tez odczytac intencji pana Ziobry, mam nadzieje, ze to tylko jego lapsusy mi to utrudniaja. Dlaczego nie rozlicza sie Lipinskiego i kto podjal dscyzje o wylaczeniu tematu katastrofy smolenskiej ze spotkan przed i teraz, po wyborach? Nie chce byc sama z moimi wytpliwosciami. Bo skoro stawiam pytania, to znaczy, ze nie znam odpowiedzi. Ilu z nas, tak bardzo pragnacych Polski odrodzonej i dumnej, chce zatrzymac jej dalsze pograzanie? Bo czymze innym jest kraj bez rzadu, reprezentowany przez niedouczonego prezydenta, a zarzadzany przez ignorantow. Pozdrawiam Pana serdecznie , a moje watpliwosci nie maja nic wspolnego z pniedzialkową chandrą! SZAMANKA24.10.2011 12:17 Czekamy na Pani odpowiedź.
Krzysztof Pasierbiewicz

Krzysztof Pasierbiewicz

16.04.2015 08:39

Dodane przez Szamanka w odpowiedzi na co, Pasierbiewicz, składniku

@Szamanka --- Pisze Pani: A Szamanka wstawi ten sam komentarz na NB. Tam usunąć się nie da!..." --- Faktycznie. Internet nie zapomina. Więc Pani przypomnę, co do mnie o PIS-ie pisała, cytuję: Panie Krzysztofie! Niemal paradoksalna sytuacja - Polska w trudnej sytuacji, PIS potrzebuje wyborcow, zalezy nam na kazdym dzielącym nasze poglady, ale dokonac ma sie to bez udzialu zainteresowanych! Sam Jaroslaw Kaczynski nie jest w stanie ogarnac okolo 4 300 000 wyborcow. Potrzeba mu charyzmatycznych i oddanych ludzi, umiejacych wyrzec sie osobistych ambicji. A tym milionom - słów otuchy i poparcia, ze ida slusza droga! Dlatego musi Pan pisac, czas pokaże, że nie ci wygrywaja, ktorzy nad michą pełną siedzą, ale ci, którzy dusze i intelekt zaspokoją najpierw. Ja wierze, że pan prezes Kaczynski ma świadomość, ze łańcuszek elektorat-urzednicy partyjni-wladze PIS, ma wiele bardzo luźnych ogniw i te należy naprawić lub wymienić. A tymczasem - cieszę się, że Pan nie złamał pióra! Pozdrawiam serdecznie i czekam na każdy kolejny tekst! PS. 30 procent glosowalo na PIS. Ale nie do tych trzeba trafić. Ważni teraz sa ci, którzy nie potrafią lub nie chcą się opowiedzieć. Dla nich też Pan pisze! SZAMANKA17.10.2011 19:17 ...", koniec cytatu z S24. --- I kto tu się kompromituje Pani Stefanio? --- takich kwiatków można znaleźć setki --- wystarczy wklepać do wyszukiwarki hasło "Szamanka Pasierbiewicz" --- więc radzę zamilknąć, bo Internet jest bezlitosny!
Domyślny avatar

Tarantoga

16.04.2015 09:43

Dodane przez terenia w odpowiedzi na Do czytających notkę pana

terenia 15.o4.2015 20.56 Witam! Wczorajszy mój komentarz dotyczący tego wpisu UWAGA i dalej na czerwono,który został rozwinięty w notkę na Salonie 24... jakoś nie dostał Imprimatur na NB... Moge tylko powtórzyć diagnozę,która napisałem poprzednio: ######################################################### SPECYFICZNE ZABURZENIA OSOBOWOŚCI osobowość paranoiczna (paranoidalna, fanatyczna, pieniacza) Ten typ osobowości cechuje się nadmierną podejrzliwością, brakiem tolerancji na krytykę, zawziętością, skłonnością do interpretowania neutralnych lub przyjaznych zachowań otoczenia jako wrogich, obraźliwych, pogardliwych i małą tolerancją na niepowodzenia. Opaczna interpretacja danych i odnoszenie rozmaitych wydarzeń do siebie, łączy się z zaburzeniem oceny rzeczywistości i podejrzeniami istnienia spisków. Często spostrzega się nadmierne poczucie własnej wartości, objawiające się przecenianiem własnych możliwości, postawą wyższościową i nieustępliwość w obronie własnych praw, bezwzględność w realizowaniu swoich celów, prowokowanie do walki. Osoby takie są zazwyczaj skryte, egocentryczne- mają tendencję do oceniania wszystkiego z punktu widzenia własnej osoby, zazdrosne, nietolerancyjne, fanatyczne, skłonne do pieniactwa, sensytywne- przeczulone, przewrażliwione. Mogą przejawiać wrogie, gwałtowne reakcje. Qoud erat demonstrandum
Jabe

Jabe

16.04.2015 11:37

Dodane przez Tarantoga w odpowiedzi na terenia 15.o4.2015

Ciekaw jestem jakie zaburzenie osobowości przejawia się tendencją do drażnienia paranoików. „Osobowość jątrząca”?
Domyślny avatar

Tarantoga

16.04.2015 16:11

Panie K.P.wklejam panu link...jest tam elektorat JKM. youtu.be I z kim pan chce łączyć Jarosława Kaczyńskiego?
Krzysztof Pasierbiewicz
Nazwa bloga:
Echo24
Zawód:
Emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta niezależny, autor, tenisista, narciarz, człowiek wolny
Miasto:
Kraków

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 1, 593
Liczba wyświetleń: 12,630,940
Liczba komentarzy: 30,114

Ostatnie wpisy blogera

  • Niedorżnięta wataha
  • List otwarty do prof. Pawła Śpiewaka
  • A jednak miałem nosa pisząc, że mi nie po drodze z PiS-em

Moje ostatnie komentarze

  • Pamięta Pan jeszcze? - vide: raskolnikow2.files.wordpress.com Serdeczności!
  • @Autor & @ALL   ---   W wolnej chwili zapraszam do lektury - vide: salon24.pl
  • Jacy akademicy, takie uniwersytety - czytaj: salon24.pl

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Nieznane oblicze Witolda Gadowskiego
  • Kraków olał post-komuszą subkulturę TVN-u
  • Pytanie prawicowego blogera do posłanki Scheuring-Wielgus

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Niestety owo PROSTACTWO (skupione wokół Tuska) wróciło do władzy. Że to niewyobrażalne "prostactwo" nie trzeba nikogo przekonywać - kto inny mógłby przyswoić i używać 8* w przestrzeni publicznej do…
  • Beskidzki Góral, Tego platfusa przejrzałem na wylot. Hedonista, wlazłby do doopy, każdemu za kilka kliknięć i marzy o zerżnięciu na boku głupiej dziewoi.
  • keram, Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma !!! Z uporem maniaka  część z nas nie potrafi się zadowolić tym czym dysponujemy , tym co mamy, lecz natychmiast przechodzi do natarcia. …

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2026, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności