Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Szyfry Kaczora
Wysłane przez JacBiel w 02-01-2015 [15:30]
PiS schodzi do podziemia. Przynajmniej jeśli chodzi o sferę języka. Okazuje się, że w rzeczywistości IIIRP nie można już wyrażać swoich poglądów wprost, gdyż grozi to publicznym linczem prorządowych mediów zamienionych w broń społecznego masowego rażenia.
Sytuacja ta wytworzyła konieczność zejścia do językowej konspiracji, i w związku z tym w oficjalnym języku PiS, póki co, białe nie będzie dłużej białym, a czarne czarnym. Żeby było trudniej, białe nie będzie też czarnym, ani czarne białym.
Byłby to zbyt prosty do złamania kod. Jak z tego widać słowa straciły znaczenie, gdyż zamiennie mogą znaczyć cokolwiek. Trochę to ryzykowna taktyka, ale jeśli bronią jest język i media, byc może jedyna, przy zastosowaniu której hieny para-dziennikarskie nie będą miały się do czego przyczepiać.
W tej sytuacji konieczne jest porozumienie bez słów - inna sprawa, czy taka forma działalności politycznej zda egzamin. Niemniej wiadomo, że PiS jest partią rewolucyjną, ale głośno tego nie wolno mówić, bo strach przed czarnym PR-em…
To że jest to partia rewolucyjna wiemy jeszcze sprzed konspiracji, gdy głośno mówiło się o IVRP. Ale nie brak i dzisiaj czytelnych sygnałów - np. solenna obietnica powrotu do wieku emerytalnego sprzed "reformy" PO, to nic innego jak przyspieszenie bankructwa ZUS-u, a więc plan jak najbardziej rewolucyjny, bo burzący obecny chory system emerytalny.
Oczywiście oficjalnie mówi się, że PiS jest za utrzymaniem ZUS-u, ale to się nie liczy, bo służy tylko do nie przestraszania starszych ludzi, którzy przestraszeni mogliby zagłosować błędnie. Podobnie jest z narodowcami i korwinowcami. Głośno odcinamy się od protestów w PKW, ale to też się nie liczy, bo wiadomo że popieramy i zmienimy ordynację.
A w kwestii strategicznych sojuszy również PiS myśli o aliansie z KNP, co się wyślizgnęło niechcący między wierszami po obu stronach, ale oficjalnie oczywiście nie, bo jak? Popierać stutysięczne marsze z pochodniami z protestująco-faszyzującą młodzieżą? W życiu. Ale to się nie liczy, bo wiadomo że jak KNP i RN nie wejdą do sejmu, to dupa zbita. Możemy sobie wygrywać wybory, ale nawet z 200. posłami porządzić się nie porządzi.
Oficjalne wypowiedzi deszyfrować należy wiec następująco: nieważne co się mówi w mediach, bo to ściema. Najważniejsze, to tym chytrym sposobem przechwycić władzę, a później zrobimy to co zrobimy, i obojętne czy będzie to białe czy czarne, zawsze będzie słuszne i dobre, tak nam dopomóż Bóg.
PS. Mam pytanie do Szanownych Czytelników: czy ta notka, to zjadliwa i podstępna krytyka pełna jadu, czy cienka bo cienka, ale jedyna interpretacja pozytywna działań strategów PiS?
bo sam nie wiem...
Komentarze
02-01-2015 [15:58] - Goral Supreme | Link: A kto to wie ? Mnie sie
A kto to wie ?
Mnie sie wydaje,ze pogubili sie juz w tym swoim "double talking"..
Jeszcze nie tak dawno mozna bylo w Centrali uslyszec "jasna wykladnie"...
Dzisiaj..to juz zalezy na kogo sie trafi danego dnia.
Centrala chce "szerokiego i otwartego dialogu" ze spoleczenstwem.
"DOLY" okopaly sie we wlasnym ,lokalnym "sosie" i czekaja na upragnione,powyborcze koryto..
To tez zalezy od Regionu...U nas w gorach "masakra"..Zblatowanie z SLD,PSL i Bog wie jeszcze z kim..
02-01-2015 [16:35] - Ula Ujejska | Link: A do czego się tu odnieść ?
A do czego się tu odnieść ? Pan raczy zawsze pomijać rzeczy najistotniejsze a uwypukla pierdółki jako te najważniejsze.
PiS nie wygra już żadnych ogólnopolskich wyborów, pomijając już takiego oszołoma jak ja, który na swoim terenie jednak na kanty nie pozwoli ... O ! i to jest esencja !
Zamiast brać się we własnym gronie za cokolwiek, dywaguje się o "szyfrach".... Bo resztę ma za Was zrobić Prezes? No to jak pisałam wyżej: PiS już nic nie wygra i zadba o to nie tylko Wasza ociężałość, ale i ci ze wschodu i z zachodu.
"Ewarystom" wszelkiej maści rzucą na ochłap parę mandatów w UE i sejmie, PiS najwyżej 200 - i dalej będzie to co jest. Sterują już nie tylko wyborami i propagandą, rządzą także opozycja :(
Pozostały małe wyspy, no ale cóż, lada chwila zagryziemy się na nich.
Jak atakują "Ewarysty" tu opisano: Jak tu q..a żyć panie Tadman?
Wystarczyło tylko, abym odmówiła dywagacji na antysemickie tematy, aby cała sfora "Ewarystów" rzuciła mi się do gardła.
Zacytuję jednego "Ewarysta" który mi pisze tak:
Archiwum X - 28 Grudnia, 2014 - 01:47 post #1457132 w wątku : "Prawda jak oliwa.." na NP.
(...) Jesteś rasistka i faszystka! Bo To Wy ŻYDZI wymyśliliście HOLOCAUST I SAMI SIEBIE MORDOWALIŚCIE! A Potem wine zrzucacie na Polaków! Oskarżenie żydów o ludobójstwo i mordy Polaków to nie ANTYSEMITYZM! Co Ty myślisz ze bezkarnie możesz opluwać Polaków? Rasistka i faszystka z Gazety Wyborczej albo z PO albo z UB...
Moja riposta tutaj: Patridiotyzm vs Patriotyzm
02-01-2015 [16:22] - NASZ_HENRY | Link: Tak PiSaniem jak
Tak PiSaniem jak POstawą,
JacBiel za waszą sprawą ;-)
02-01-2015 [16:47] - JacBiel | Link: @Ula Ujejska Pani Ulu,
@Ula Ujejska
Pani Ulu, rozumiem, że uważa Pani iż PiS samodzielnie zdobędzie minimum 50% mandatów w sejmie, zdobył tyle w Tomaszowie Mazowieckim.
Ale czemu Pani nie robi analogii do okręgów, gdzie PiS takich wyników nie miał?
Pośrednio sugeruje Pani, że to wina tych, co źle mówią (nie chwalą PiS-u bezkrytycznie).
Cóż, bardzo szanuję wirzących ludzi, a Pani wiarę w bezwzgledne i solowe zwycięstwo PiS w szczególności, ale proszę mi powiedziec, czy jest Pani gotowa wziąc odpowiedzialnośc, jesli tak się nie stanie?
A może kluczem do sukcesu jest własnie pisanie i szukanie, a nie tylko cukrowanie i schlebianie?
Dla ułatwienia zilustruję to prostą nierównością, i jeśli ja Pani zrozumie, to zrozumie Pani też, że kostruktywne pisanie zwieksza szanse bardziej, niż milczenie.
PiS + (KNP + RN) > PiS - (KNP + RN)
to wzór pozwalajacy oszacowac głosy, mandaty, oraz szanse na przejęcie władzy.
Nie zyczę, żeby PiSo-owi zabrakło 5%, ale nie musi stawiac wszystkiego na jedną kartę. Jesli tak zrobi i przegra, to porażka bedzie jego wyłączną winą.
PS. gdzieś zniknął Pani komentarz, ale że sie napisałem i nasapałem, to wklejam tutaj
pozdrawiam
02-01-2015 [18:26] - Ula Ujejska | Link: @JacBiel Proszę nie zgadywać
@JacBiel
Proszę nie zgadywać co miałam na myśli, wydawało mi się że wyraziłam się jasno :(
Napisałam wyraźnie: PiS nie wygra już żadnych ogólnopolskich wyborów, pomijając sukcesy lokalne takich oszołomów jak ja. Podałam przyczynę: stosunek do PiS pozostałej "opozycji" i między wierszami, fałszerstwa sitwy. Uzasadniłam w tym i w innym Pana wątku, dlaczego pozostała "opozycja" tak się zachowuje: Pieniądz i władza nie śmierdzi...itd. Poprzestałam na tym, bo Pan Darski już to dobitnie opisał. Pisałam także wielokrotnie, że obecna "jedność prawicy" pod przywództwem PiS, ma zemną ciężkie życie, bo ja nigdy jeńców nie biorę. Czy ja jestem przeciwko krytyce PiS ? - a to proszę przeczytać mój blog, zwłaszcza notkę pt. "Czy nie macie już dość tego nieudacznictwa II".
Czy to takie trudne?
Jeśli PiS wejdzie w koalicję z KNP i RN pod dzisiejszym ich przywództwem i z dzisiejszą ideologią wodzów KNP - RN .... to mnie i mojej paczki w tym już nie będzie - są granice kompromisu - i o tym także pisał Pan Darski, wiec myślałam, że to jasne. Ja już dzisiaj mam problem, bo nie chcę ściskać dłoni wszelkim "przechrztom" i pisowskim zdrajcom ... bo jestem właśnie taka zasadnicza, wredna i upierdliwa Kaczka :)
03-01-2015 [00:19] - JacBiel | Link: Myślę, ze nie musi się Pani
Myślę, ze nie musi się Pani martwic na zapas, gdyż do koalicji przedwyborczej nie dojdzie (raczej).
Co innego, gdy już wszyscy spotkają się w sejmie.
Wniosek z tego jest taki, że nie powinniśmy sobie podstawiac nogi.
02-01-2015 [18:19] - marsie | Link: Odpowiedź - To jest cienka
Odpowiedź - To jest cienka krytyka pełna jadu!
02-01-2015 [18:31] - JacBiel | Link: Dziękuję i
Dziękuję i wzajemnie.
Pozdrawiam :-)
02-01-2015 [21:58] - Patriota4RP | Link: Witam, lepiej dla Pana i nas
Witam,
lepiej dla Pana i nas wszystkich,żeby Prawo i Sprawiedliwość rządziło samodzielnie!
Teza o szyfrowaniu jest blędna.
Premier Kaczyński jasno i wyraźnie powiedział o sfałszowaniu wyborów.
Nawet Prokuratura przyznala rację i nie wszczęła śledztwa :-)
Pozdro
03-01-2015 [00:24] - JacBiel | Link: Najlepiej, gdyby PiS zdobył
Najlepiej, gdyby PiS zdobył większośc kwalifikowaną, ale to tylko życzenia-marzenia.
A tak pół żartem, pół serio, to nie ma Pan racji:
"Teza o szyfrowaniu jest błędna.
Premier Kaczyński jasno i wyraźnie powiedział o sfałszowaniu wyborów.
Nawet Prokuratura przyznala rację i nie wszczęła śledztwa :-)"
gdyż prokuratura przyznała rację, iż była to wypowiedź zaszyfrowana i dlatego nie musiała podejmowac działania :-)
02-01-2015 [22:25] - plastuś | Link: Bardzo podobnie odbieram te
Bardzo podobnie odbieram te wypowiedzi. Podzielam diagnozę autora. Kaczyński nie mówi wprost a my i tak rozumiemy co mówi. Żandarmom "gównego" ścieku znacznie trudniej jest atakować, bo musieliby te wypowiedzi interpretować a to już nie ma takiej siły rażenia. Dla mnie Kaczyński to taki mniejszy Piłsudski. Mniejszy nie dlatego, że intelektualnie słabszy lecz dlatego, że sytuacja jest dzisiaj nieporównywalnie lżejsza i przez to mniej wymagająca. Piłsudski też używał różnych sztuczek i białe równie dobrze mogło zamienić się w czerwone i udawać czarne lub zlać się z czerwonym, zielonym i niebieskim w jakąś burą maź byle tylko prowadziło to do wolnej Polski. Dzisiaj nie ma ważniejszej rzeczy od odsunięcia od władzy tej zdemoralizowanej mafii na czele z pustą, polityczną celebrytką z naciągniętą twarzą.
03-01-2015 [00:26] - JacBiel | Link: "Dzisiaj nie ma ważniejszej
"Dzisiaj nie ma ważniejszej rzeczy od odsunięcia od władzy tej zdemoralizowanej mafii"
Zgadzam się z Panem całkowicie - powinno byc to głównym priorytetem całego środowiska niepodległościowego.
03-01-2015 [11:53] - Jabe | Link: Pan się może bawić w
Pan się może bawić w roszyfrowywanie. Ogół ludzi niechętnych obecnej ekipie raczej się w to nie bawi. Współczesny PiS w taktycznych drobiazgach może stawiać się władzy, ale na dłuższą metę zęby stracił. Nie ugryzie. Tak to przynajmniej z daleka wygląda. Taki jest efekt „szyfrowania”. Został wytresowany.
I jeszcze jedno. W komentarzach pod tym i innymi wpisami pojawiają się sugestie, że nie ma innej rzeczywistej opozycji niż PiS. Otóż po drugiej stronie PiS jest uważany za żyjącą z dotacji pseudoopozycję blokującą powstanie prawdziwej alternatywy („opozycja koncesjonowana”). Kto na tym podziale korzysta?
Jakie właściwie są podstawy do zarzucania korwinowcom i narodowcom złej woli?
04-01-2015 [10:30] - JacBiel | Link: "na dłuższą metę zęby
"na dłuższą metę zęby stracił. Nie ugryzie. Tak to przynajmniej z daleka wygląda. Taki jest efekt „szyfrowania”. Został wytresowany."
Oczywiście - PiS ustąpił pola, dostosował się do wymogów wroga, czyli został wytresowany.
"Pan się może bawić w roszyfrowywanie"
Jeśli już tak Pan to formułuje, to raczej należałoby zauważyc, że to PiS "bawi" się w szyfrowanie.
"Jakie właściwie są podstawy do zarzucania korwinowcom i narodowcom złej woli?"
Raczej głupoty, ale w polityce skutki przynosi to podobne.
09-01-2015 [15:35] - zyciewkrate | Link: Jest to :,, interpretacja
Jest to :,, interpretacja pozytywna działań strategów PiS" , ale choćby nie wiem jak się stratedzy wysilali to i tak Jarek wyjedzie z głupim tekstem a Antoni klepnie coś o brzozie i zamachu i skończy się porażką albo zwycięstwem bez mozliwości koalicyjnej .