Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Żale Mariusza Kamińskiego.
Wysłane przez Ewaryst Fedorowicz w 14-11-2014 [16:56]
Każdy przyzna, że dla polityka nie ma większej frajdy, jak udzielić wywiadu dziennikarzowi wybitnemu.
Taka też przyjemność stała się dziś udziałem Mariusza Kamińskiego, który udzielił wywiadu wieloletniemu (w stanie wojennym też – a jakże) dziennikarzowi komunistycznej Trybuny Ludu, jej korespondentowi w Moskwie i w końcu naczelnemu postkomunistycznej Trybuny, Wiesławowi Dębskiemu.
No co – z takim życiorysem niewybitnemu?! Wybrzydzacie...
Ja tam swoje lata mam i nie takich szpagaciarzy, jak Mariusz Kamiński widziałem, toteż nawet mi powieka nie drgnęła.
Należy się tylko Czytelnikom wyjaśnienie, że wspomniany przeze mnie Mariusz Kamiński, to nie ten kumpel Hofmana, co to z nim razem w Madrycie alibi Prezesowi Kaczyńskiemu na okoliczność przegranych w najbliższą niedzielę wyborów samorządowych dostarczył, ale ten szef warszawskiego PiS, co to przez 4 lata nie potrafił wykreować kandydata „największej partii opozycyjnej”, który byłby w stanie wygrać z HGW, a choćby jej zagrozić.
Bo jak rozumiem, nikt tu nie będzie kwestionował, że to Mariusz Kamiński jest odpowiedzialny za wystawienie w prezydenckich wyborach tego kandydata-atrapy, obywatela miasta Ząbki Sasina Jacka, który od kogoś tak żadnego jak HGW bęcki w niedzielę dostanie ?
No i ten Mariusz Kamiński poskarżył się (wybitnemu) komunistycznemu dziennikarzowi Dębskiemu, że „Polakom skradziono święto 11 listopada”.
Myślałem, że chodzi o tak bliskich red. Dębskiemu komunistów, z generałem Jaruzelskim włącznie, ale okazało się, że nie:
o narodowców mu idzie.
Przykro mi bardzo, ale Pan Mariusz Kamiński ma problem z kojarzeniem elementarnych faktów (a szefem CBA był...), bo nikt tego święta Polakom nie ukradł, a po prostu PiS to święto narodowcom w jakimś przypływie stuporu dobrowolnie i po frajersku oddał.
To jest niepojęte, że największa partia opozycyjna, gotowa do przejęcia władzy (w to akurat nie wątpię) – daje sobie wyjąć jakiejś niszowej grupce (dosłownie za Mariuszem Kamińskim: „mała grupa agresywna politycznie - mówię o ruchu narodowym”) taki specjał, jak gromadzący tysiące Polaków Marsz Niepodległości i teraz kombinuje jak koń pod górę z jakimś ersatzem pikniku historycznego w Krakowie.
To jest świadectwo intelektualnej i strategicznej żenady!
Ale w wywiadzie Mariusza Kamińskiego znalazł się fragment zwyczajnie obrzydliwy:
Pan Kamiński powiedział (wybitnemu) komunistycznemu dziennikarzowi Dębskiemu, że „niechęć do policji jest niechęcią do państwa polskiego i idei państwa polskiego”.
Tak może mówić tylko ktoś oderwany od dzisiejszej rzeczywistości, ktoś zamknięty w cieplarni pod nazwą Parlament, ze wszystkimi tego smrodliwego ciepełka beneficjami:
policja to panie pośle była przed wojną, a teraz, nieprzerwanie od 1944 jest MILICJA.
I jak ta milicja traktowała 11 listopada młodych Polaków - pokazał Jan Pospieszalski:
https://www.youtube.com/watch?v=X354ooM54nU&feature=share
Coś optymistycznego na koniec? Ależ proszę:
ta polska młodzież, która jest w Warszawie co roku bita, gazowana i poniżana przez milicję jest dla PiSu stracona.
I może sobie PiS swoje pikniki w Krakowie urządzać, ale tej młodzieży nigdy nie odzyska. A że Hofman posunięty, to młodzieży innej w PiSie nie ma.
------------------
Komentarze
14-11-2014 [17:07] - NASZ_HENRY | Link: POleciałeś @Ewaryście! U mnie
POleciałeś @Ewaryście!
U mnie w gminie na listach PiSu Młodzież Wszechpolska
"Czołem wielkiej Polsce" ;-)
14-11-2014 [17:44] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: Dębski...czy ten,który jest
Dębski...czy ten,który jest teraz szefem portalu Wirtualna Polska?
Nota bene,adekwatna nazwa dla tego portalu...gdańskiego :-)
14-11-2014 [18:24] - gal | Link: Radzę przypilować żeby po
Radzę przypilować żeby po północy to zdjęli.
14-11-2014 [19:49] - Ewaryst Fedorowicz | Link: za komuny był taki dowcip o
za komuny był taki dowcip o Trybunie Robotniczej - organie KW PZPR na Śląsku: "mosz kłopoty - napisz do nos"
"gal", choć nie Ślązak, a z miasta Ząbki (jak ten kandydat-atrapa Sasin Jacek) jakby się tej Trybuny Robotniczej naczytał! i:-)
14-11-2014 [18:45] - Lektor | Link: O M. Kamińskim ma pan rację.
O M. Kamińskim ma pan rację. Jak ktoś nie potrafi udzielać wywiadów to nie powinien się do tego rwać – słusznie. Popieram w pełni pana stwierdzenie, że od końca II W Św. Mamy milicję a nie policję ! Zresztą podobnie jak słynne określenia Jana Pietrzaka: „ono”, czyli rząd i partia rządząca oraz „wszyscy wiedzą kto, a nie wiadomo kto”.
Natomiast mam inne zdanie co do marszu niepodległościawego:
Tak, skradziono Polakom święto 11 listopada !!! To co wyprawia prezydent w Polsce i rząd w Polsce – to nic innego tylko kradzież tego święta Polakom !!! SLD jest nawet za całkowitym zakazem organizowania tego marszu.
Słyszę już któryś raz z kolei pytanie, dlaczego Kaczyński nie idzie w marszu z młodymi narodowcami ?
Odpowiem w ten sposób. Ci którzy się tego domagają powinni osoboście wziąść udział w marszu i po otrzymaniu kulą gumową w głowę, a potem jeszcze kilka razy pałą po plecach (widzieliśmy to dokładnie w różnych relacjach m.in. w programie Pośpieszalskiego w czwartek) pojęliby od razu o co chodzi. Ponadto takie hasła wykrzykiwane na wiecu jak np. Wilno i Lwów jest nasz – to hasła rewizjonistyczne. W końcu to co słyszałem z ust liderów RN po marszu – nie napawa optymizmem.
Natomiast Młodzieś Wszechpolska jako największa organizacja Ruchu Narodowego nie jest stracona dla PiS-u (Patrz komentarz NASZ HENRY) poniżej.
Pisze pan również:
„ta polska młodzież, która jest w Warszawie co roku bita, gazowana i poniżana przez milicję jest dla PiSu stracona.”
Odpowiedzmy tutaj sobie na pytanie, czy ta młodzież byłaby tak samo bita przez milicję (lub policję), gdyby rządy w Polsce sprawował PiS ? Nie, nie wierzę w to ! Ci mlodzi ludzie i nie tylko młodzi świętowaliby wspaniale 11 listopada.
Jeśli zaś ci młodzi ludzie chcą być bici w kolejnych latach no to niech słuchają liderów RN i głosują np. na PO. Powiedzmy tym i innym młodym ludziom otwarcie, że innej alternatywy dzisiaj w Polsce nie ma ! Albo PiS albo PO !!! I jeśli tego młodzi ludzie nie pojmą, to będą straceni dla PiS-u i dalej bici.
Pozdrawiam
14-11-2014 [19:38] - maniera oficera | Link: @Lektor Napisał Pan: "Jeśli
@Lektor
Napisał Pan: "Jeśli zaś ci młodzi ludzie chcą być bici w kolejnych latach no to niech słuchają liderów RN i głosują np. na PO. Powiedzmy tym i innym młodym ludziom otwarcie (...)"
Rzecz w tym, że sam Jarosław Kaczyński musiałby to im jak najbardziej otwarcie, poważnie i przekonująco powiedzieć. Każdy z nas może, owszem, na własnym polu przekonywać innych do roztropnego głosowania, stawiania wymagań politykom i bezwzględnego ich rozliczania, lecz aby odpowiednio zagospodarować tak wielkie zgromadzenie młodych ludzi (którzy przyszli z różnych powodów, z różnymi oczekiwaniami) potrzeba obecności przywódcy z prawdziwego zdarzenia. Jarosława Kaczyńskiego tam nie było, warto pytać dlaczego.
14-11-2014 [19:56] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Pisze Pan: "Słyszę już któryś
Pisze Pan: "Słyszę już któryś raz z kolei pytanie, dlaczego Kaczyński nie idzie w marszu z młodymi narodowcami ?"
Pan mnie nie rozumie - to Kaczyński i PiS winni PROWADZIĆ tak wielki event, jak Marsz Niepodległości, bo to powinno być wydarzenie organizowane przez PiS - "największą partię opozycyjną itd itp". Ale dali się ograć narodowcom jak dzieci - i to niezbyt rozgarnięte.
A PiS NIE MA młodzieży - na spotkaniach widziałem prawie tylko ludzi w moim wieku: 50+
A propos - najwyraźniej ktoś inny, znacznie lepiej posługujący się polszczyzną i nie sypiący inwektywami pod tym nickiem występuje - czym zasłużyłem sobie na taką zmianę obsady?
17-11-2014 [13:42] - Lektor | Link: „A propos - najwyraźniej ktoś
„A propos - najwyraźniej ktoś inny, znacznie lepiej posługujący się polszczyzną i nie sypiący inwektywami pod tym nickiem występuje - czym zasłużyłem sobie na taką zmianę obsady?”
To zależy od charakteru i treści pańskiej notki. W tym przypadku zgodziłem się z panem co do wywiadu M. Kamińskiego i stwierdzeniem, że dzisiejsza policja to prawie, lub to samo co była PRL-owska milicja. Natomiast napisałem, że mam inne zdanie co do RN.
O tym dlaczego Kaczyćski nie idzie na czele tego marszu częściowo odpowiedział panu Janko. A ja odsyłam pana do literatury: http://www.gazetapolska.pl/302... i http://naszeblogi.pl/50710-ruc...
Ponieważ pełne wytłumaczenie zajęłoby wiele miejsca, odpowiem panu krótkim pouczającym dowcipem. Fidel Castro po wygranej rewolucji na Kubie znacjonalizował przemysł, rolnictwo a z kościołów zrobił magazyny na cukier, który po wprowadzonym embergu przez USA eksportował do ZSSR. Po jakimś czasie na niebie zaczęla mu się objawiać wielka dupa. Długo nie potrafił rozwiązać tej zagadki, aż do momentu audiencji u papierza w Watykanie. Wtedy to zapytaŁ papierza o wyjaśnienie tego zjawiska. Papierz odpowiedział natychmiast: Widzi pan panie Castro to proste, jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.
I przestań pan płakać o tych młodych ludzi. Oni sami zrozumieją, i to już wkrótce, że są manipulowani przez liderów RN, i że jedyną alternatywą dla nich jest PiS !
O Sasinie: Jeśli rok temu mieliście (pan jako warszawiak i wszyscy warszawiacy) taką niepowtarzalną okazję do odsunięcia HGW od władzy w referendum, i zachowaliście się wten a nie inny sposób – to nie żądaj pan teraz cudów od PiS-u !!!
I na koniec: Nie rób pan zdziwka na nasze krytyczne komentarze do tego o czym pan piszesz. To też dyskusja, a jej charakter jest adekwatny do charakteru pańskich notek. Pan stosujesz permamentnie tzw metodę prostego robotnika Wałęsy, która brzmi „Jestem za a nawet przeciw”. Otóż, pan jesteś tak za PiS-em, że aż przeciw PiS-owi. To pana jątrzenie i napastliwość, a także uszypliwy, zacietrzewiony język udzielają się czytającym, którzy w ten sam sposób komentuja pańskie notki. A brak zrozumienia czyni w panu reakcę, że każdy kto ma inne zdanie od pana to wróg, troll, nie podoba się nie czytać, nie twoja sprawa itd. To nie ładnie !
Pozdrawienia
18-11-2014 [08:23] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Pan 3 razy napisał "papierz"
Pan 3 razy napisał "papierz" - tak, przez "rz"! - aż sobie screena na pamiątkę zrobiłem :-)
No, pogratulować PiSowi zwolennika :-)
14-11-2014 [18:52] - Janko Walski | Link: Czytając tę notkę byłem
Czytając tę notkę byłem przekonany, że wywiad Kamiński udzielił Trybunie. W rzeczywistości był to portal wp.pl. Zauważmy, że w "zaprzyjaźnionych mediach" praktycznie WSZYSCY są funkcjonariuszami Informacji - jak nie resortowi to ich bachory. Czy z tego powodu należałoby unikać przedstawienia swojej opinii stukrotnie większej liczbie odbiorców niż zagląda na niezalezna.pl? Jeśli tak to powinno dotyczyć to wszystkich, którzy trafiają do zaprzyjaźnionych mediów włącznie z liderami ugrupowań kontestujących Prawo i Sprawiedliwość ze skrajnych pozycji narodowych. Nie słyszałem, żeby protestował pan w tym ostatnim przypadku.
Stwierdzenie "Mariusz Kamiński poskarżył się (wybitnemu) komunistycznemu dziennikarzowi Dębskiemu, że „Polakom skradziono święto 11 listopada”" Z pańskiego tekstu wynika, że ci na których Kamiński się skarży, ci co skradli to organizatorzy Marszu Niepodległości w Warszawie. Tymczasem w rzeczywistości chodziło o grupkę, która ten marsz zaatakowała i nie Kamiński się skarżył tylko Dębski tak sformułował pytanie. Przytoczę je:
Dębski: czy zgodzi się pan, że ci rozrabiacze ukradli święto i obozowi prezydenckiemu i obozowi pisowskiemu.
Kamiński: ukradli święto wszystkim Polakom
Organizatorom zarzuca Kamiński zawłaszczenie święta. Jak można 11 listopad czcić tylko Dmowskiego i pomijać Piłsudskiego słusznie zauważa. A ja nie wiem jak to zawłaszczenie może komuś się podobać. Powinien tak jak przy pierwszym marszu powstać komitet honorowy marszu reprezentatywny dla różnych opcji politycznych wspólnie ustalający program. O tym mówił Kamiński.
14-11-2014 [18:55] - Janko Walski | Link: c.d. „niechęć do policji
c.d.
„niechęć do policji jest niechęcią do państwa polskiego i idei państwa polskiego” znów czytelnik wyciągnie fałszywe wnioski z pana tekstu. Tu Kamiński mówił nie o uczestnikach i organizatorach marszu tylko wciąż o grupie zadymiarzy, dla której Marsz Niepodległości był tylko okazją do naparzania się z policją. Nie mam zaufania do policji, prawdopodobnie władze posłużyły się kolejny raz tajnymi prowokatorami by zdyskredytować niezależne obchody i wystraszyć potencjalnych uczestników w następnych latach, ale też nie wiem kim są ci którzy zaatakowali czoło Marszu we wtorek. Czy tylko lewicowe bojówki jak bodaj w 2012 roku?
Pisze pan w miejscu, do którego ludzie mają zaufanie. Większość odbiorców przyjmie bez sprawdzania to na czym buduje pan oskarżenia wobec Kamińskiego. Zawsze z dużym dystansem staram się podchodzić do błędów ludzi działających w dobrej wierze, ale ordynarne manipulacje są dla mnie nie do zaakceptowania.
14-11-2014 [19:43] - Zofia | Link: Mam swoje lata.Od lat
Mam swoje lata.Od lat obserwuję polską scenę polityczną i wiem na kogo mam zagłosować. I chociaż wylewa się dzień w dzień kubły pomyj na głowę pisowcom i zwolennikom PiS-u to wiem , że zagłosuję na nich. I teraz wszystkich zaskoczę i również na Ruch Narodowy. Już dawno odrzuciłam SLD, PSL,PO no i oczywiście takie twory jak Ruch Palikota czy pomniejsze partyjki PJN i inne podnóżki peowców.
Mamy w czym wybierać i trzeba to zrobić dla dobra kraju, bo rodzinny kraj jest jeden a na imię Mu Polska.
16-11-2014 [21:25] - Boguslaw | Link: No i jak tam w "dziobie" ...
No i jak tam w "dziobie" ... oj kwaśno , kwaśno . Tyle roboty - teraz "wlasnymi rękami potargac"... jak to będzie panie Ewaryscie . Cos wymyślicie jak to "dyzurni".
16-11-2014 [22:24] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @Janko Walski 3.
@Janko Walski
3. Stwierdzenie, Kamińskiego że „niechęć do policji jest niechęcią do państwa polskiego i idei państwa polskiego” to jest jakiś – proszę wybaczyć właściwą mi precyzję opisu - obłęd:
Po tym, jak Jan Pospieszalski pokazał zachowanie milicji to jest gorzej niż KOMPROMITACJA:
https://www.youtube.com/watch?v=X354ooM54nU&feature=share
4. Na koniec: ja zostałem przez narodowców zaproszony na marsz i odmówiłem: bo mój stosunek do endecji określa zdrada Traktatu Ryskiego, która wydała bolszewikom na rzeź 5 milionów kresowych Polaków, w tym całą moją rodzinę ze strony Ojca.
Ale to wspólne flekowanie z komunistycznym funkiem tych narodowych Polaków (bo to Polacy są), w tym i kibiców przez wiceprezesa PiS, jest obrzydliwe.
16-11-2014 [22:25] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @Janko Walski 1. Nie
@Janko Walski
1. Nie odpowiadam za Pańskie błędne przekonanie:
napisałem wyraźnie kim był w stanie wojennym Wiesław Dębski (bo świetnie pamiętam, a jak Pan mi nie wierzy – to niech Pan sam sobie sprawdzi) i załączyłem link z wywiadem> każdy jako tako rozgarnięty może się w tym połapać.
Dębski to nie jest jakiś tam komuch, to korespondent Trybuny Ludu w Moskwie i potem jeszcze naczelny Trybuny – w mojej rodzinie dużo mniej opapranym nie podaje się ręki, o jakichkolwiek konwersacjach nie wspominając – jak Panu taki interlokutor wiceprezesa PiSu nie przeszkadza, to Pański problem.
2. niech Pan – cytując klasyka „nie rżnie głupa”: Kamiński ręka w rękę z Dębskim jechał po narodowcach:
35 sekunda Dębski podaje piłkę:
„czy zgodzi się Pan, ci rozrabiacze ukradli święto i obozowi prezydenckiemu i pisowskiemu”
1 minuta 22 sek. Kamiński przyjmuje i identyfikuje odpowiedzialnych:
„od 2-3 lat mamy tak naprawdę do czynienia ze zdominowaniem przez jedną dosyć agresywną grupę polityczną związaną z ruchem narodowym”
2 minuta 22 sek Kamiński powtarza wykuty na pamięć przekaz dnia:
„od 2-3 lat mamy do czynienia z zupełnie inna sytuacją: mała grupa agresywna politycznie - mówię o ruchu narodowym (..) usiłują ten przekaz ideowy zdominować.”
2 minuta 59 sek Dębski podaje:
jest druga oferta, trzeba iść z Panem Prezydentem, który oddaje hołd nazwijmy wszystkim twórcom Polski Niepodległej.
3 minuta 07 sek A Kamiński mu pije z dzióbka – bełkotliwie dosyć:
Prawda, można w różny sposób, w różny sposób, w różnych miejscach, należy, i to jest niezwykle sympatyczne
tak mówi komuchowi wiceprezes PiS ! To BYŁO SAMEMU MARSZ ZDOMINOWAĆ – ale pisowskie mądrale do roboty dwie lewe rączki mają.
I jeszcze od kibiców się odciął – elegancik taki.
16-11-2014 [22:31] - goral | Link: No i jak wam teraz w waszym
No i jak wam teraz w waszym czerwonym podniebieniu gra po przegranych dla was wyborach samorzadowych ,zadaniowy Fedorotenko ?
Tak sie tutaj staraliscie obnizyc zaufanie do PIS i premiera Kaczynskiego..Przegraliscie zadaniowy Fedorotenko a i przy okazji pokazaliscie wasze czerwone,Komunistyczne podniebienie..
Bedzie wam to tutaj zapamietane..
16-11-2014 [23:56] - Janko Walski | Link: Pan Ewaryst
Pan Ewaryst Fedorowicz
Proszę wybaczyć, ale w pańskich odpowiedziach nie widzę nic poza zacietrzewieniem. Tak silnym, że nawet nie zauważył Pan, że nie odpowiedział na moje zarzuty. (Na przykład nie kwestionowałem tego kim jest Dębski tylko przywołałem fałszywe wrażenie czytelnika jakoby Kamiński zgodził się na wywiad dla TL mimo, że pan tego nie twierdzi. Proszę przeczytać swój tekst pod tym kątem. Tylko ci czytelnicy, którzy tak jak ja zdecydują się na zajrzenie do źródła zorientują się, że chodzi o wywiad dla wp. Problem polega na tym, że 99% nie zajrzy do źródła) Myślę, że to zacietrzewienie również wyjaśnia manipulacje, których Pan się dopuścił. Pan nie jest w stanie ich dostrzec nawet. Do tego potrzebny jest dystans, którego Pan nie ma.
17-11-2014 [16:34] - Lektor | Link: To prawda. Podobnie
To prawda. Podobnie zauważyłem jego język pełen zacietrzewienia w dyskusji z blogerami. Moja odpowiedz panu Ewarystowi . poniżej.
17-11-2014 [22:03] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Mógłbym opowiedzieć, że w
Mógłbym opowiedzieć, że w Pańskiej odpowiedzi nie ma nic, poza zaimpregnowaniem na fakty: życiorys Dębskiego, link do źródła, cytaty z timingiem wypowiedzi Kamińskiego są prawdziwe i dosłowne. Rozumiem, że to może być dla pisowskich fanatyków przykre, ale to nie mój problem.
Pan ma naprawdę niskie mniemanie o inteligencji Czytelników tego portalu - ogromna większość z nich to nie są osoby w rodzaju "gorala", "bogusława" i im podobnych.
Ale OK - jutro (w każdym razie po ogłoszeniu wyników, nie prognoz) napiszę kolejny tekst, to będzie Pan mógł się znów czujnością wykazać:-)
17-11-2014 [22:21] - gorylisko | Link: a ja ? tak sie staram a pan
a ja ? tak sie staram a pan mnie nie wymienil jako tutejszego oszoloma... w koncu to pan tutaj robi za wyrocznie... a ja jestem tylko taki sobie czlekoksztaltny... jak pan raczy wymienic gorala to prosze o mnie laskawie pamietac...
pojecia nie mam dlaczego mnie sie wydaje, ze to szanowny pan ma tubylcow za durniow... ale to juz inna historia
17-11-2014 [05:13] - gość z drogi | Link: A jednak twardy elektorat
A jednak twardy elektorat PISu nie przejął się" Propagandą"i poszedł zagłosować na Polskę a nie na Jej niszczenie
Ukłony dlaPolski,
co do pana Mariusza Kamińskiego ,
to nawet reżimowe gazety,choć milczą na ten temat...to przyznać muszą,ze
"Akcja CBA legalna" cytat z naszej Gazety czyli G.P 5/16 XI 2014
cytuję :
Sąd przyznał rację ówczesnemu ABW uznając jego działania za legalne i
"przyznał rację ówczesnemu szefowi CBA Mariuszowi Kamińskiemu:"/.../"sąd orzekł,że Piotr Ryba jest winny..."
a kto wtedy zdradził Polski Rząd ? pamiętamy
Pamiętamy...jak pewien pan mecenas -urzędujący owczas minister knuł spisek z pewnym prokuratorem na włoskiej plaży... czyli jak usunąć urzędującego Premiera pana Jarosława Kaczyńskiego, my nie mamy ani sklerozy ani zaniku zwojów mózgowych...i pamiętamy,co robił pan Giertych i kiedy ... czego przykładem są dzisiejsze czerwone kartki tym,co szkodzą Polsce i Nasza Frekwencja w popieraniu PISu , Prezesa J.Kaczyńskiego, dlaPolski i dla Narodu a
nie skundlonych szkodników
18-11-2014 [08:14] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @ Czytelnicy Proszę nie
@ Czytelnicy
Proszę nie karmić (obscenicznego, jak się okazało) trolla występującego na moim blogu pod nickiem Jean Bart
Dziękuję!
18-11-2014 [11:04] - gorylisko | Link: towarzyszu albo moze/morze
towarzyszu albo moze/morze :-) towazyszu Ewaryscie...moze bedziecie tak laskawi i uprzejmi objasnic mnie zacofanego czlekoksztaltnego
kiedy kogut pieje przez o z kreska a kiedy przez u otwarte na osciez/oscierz :-)