Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Ewaryst – receptę na sukces PiS-u ma!
Wysłane przez JacBiel w 03-11-2014 [23:47]
Nawiązuję do czujności blogera Ewarysta.
Z mojego rozeznania wynika, że to porządny gość, i łebski dosyć, czyli inteligentny itd.
No, najbardziej mi pasuje z tym, że jest zapodanym „pisiorem”, czyli popiera PiS, ale w sposób na tyle inteligentny, żeby nikt nie mógł powiedzieć, że popiera „na pałę”, czyli fanatycznie. Popiera programowo (?).
Ewaryst stosuje poparcie inteligentne, czyli po pierwsze nie krytykuje konkurencji, bo to wiadomo – mowa nienawiści – a to najprostszy błąd w czasie kampanii wyborczej – więc ciiii… - przecież będzie czas po wyborach, aby omówić te sprawy.
Po drugie – nie dajmy się złapać na fanatyzmie – więc punktujmy wszystkie nieścisłości i drobiazgi, a tym bardziej grubsze potknięcia PiS-u. To podstawa, jak przeciwnicy zobaczą, jacy jesteśmy „samokrytyczni”, to wtedy się wzruszą, i pomyślą: ”jaki ten PiS jest szlachetny, a co mi tam, jak raz zagłosuję na kaczora…”
Popieram Ewarysta – mamy jeszcze dwa tygodnie, aby obnażyć indolencję PiS-u, co nie dość że przysporzy nam wyborców, to jeszcze nawróci niepoprawne, a liczne zastępy lemingów.
Komentarze
04-11-2014 [00:36] - gorylisko | Link: przybij pan dwudziestkę z
przybij pan dwudziestkę z gorylem ;-)
04-11-2014 [08:33] - andzia | Link: Zdecydowanie podpisuję się
Zdecydowanie podpisuję się pod Pana tekstem !!!
04-11-2014 [08:49] - Chatar Leon | Link: Nie wiem, czy można
Nie wiem, czy można zaszkodzić komuś, kto w wyniku działań samobójczych dogorywa.
Myśląc o tych wyborach ponad rok temu wraz z kilkoma sensownymi ludźmi z PiS chciałem się wziąć za konkretne działania i budować kontakty z mieszkańcami, oddolnymi inicjatywami, społecznościami lokalnymi. Bo tylko tak można wygrać wybory samorządowe! I co? Pisowski beton blokował absolutnie każdą sensowną inicjatywę. Umówione spotkania nie dochodziły do skutku. Odnosiłem wrażenie, że partia robi wszystko aby odciąć się od ludzi. Na zebraniach lokalnego komitetu PiS gadano o d... Maryni i śpiewano "Sto lat" osobom, które akurat miały urodziny. (w tym samym czasie Platforma i postkomuniści urządzali spotkania w salach wypełnionych po brzegi, bajerując elektorat bez żadnej kontry ze strony "naszych").
Parę tygodni temu okazało się, że lokalne listy PiS do samorządu są w sporej części wypełnione przez ludzi, którzy bardziej zaszkodzą Sprawie aniżeli pomogą:
- osoby kolaborujące z postkomuną i Platformą
- osoby nieznane
- osoby, których ewentualne wejście do samorządu raczej zaszkodzi partii niż pomoże
- nie wspominam o osobach wywalonych z PiS, które znalazły się na listach jako ziobryści i gowinowcy w ramach koalicji
Istnieje oczywiście bajer o "otwarciu na nowych" - owszem, występują jako zapychacze do domknięcia list.
Poza tym kampanii PiS po prostu nie widać!!!
04-11-2014 [09:33] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Panie Leonie - klawiatury
Panie Leonie - klawiatury szkoda na ludzi, którzy albo nie widzą, nie słyszą i nie czują (to akurat powinno budzić szczere współczucie) - albo tylko udają, że te zmysły ich zawiodły (i tu już miejsca na współczucie nie ma).
04-11-2014 [11:23] - andzia | Link: Pan,Światły POlitycznie Panie
Pan,Światły POlitycznie Panie Ewaryście,niech Pan przestanie mędrkować.Ludzie widzą,słyszą i czują i -mimo wszystko- starają się coś pozytywnego robić,a nie tylko mielić jęzorem (czytaj:klawiaturą) krytykując i to tuż przed wyborami.
04-11-2014 [13:29] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Pani Andziu - po co ta , jak
Pani Andziu - po co ta , jak to młodzi ludzie teraz mówią - "napinka"? Poczekamy jeszcze te niecałe 2 tygodnie i zobaczymy ten giga-sukces PiS na własne oczy. W Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu i innych dużych miastach to już zobaczymy z pewnością :-)
Tylko mam nadzieję, że wtedy to się Pani już swoim imieniem i nazwiskiem podpisze, tak jak ja to mam w zwyczaju :-)
04-11-2014 [16:39] - andzia | Link: Proszę Pana,nie czuję
Proszę Pana,nie czuję potrzeby reklamowania własnej osoby,więc imienia i nazwiska nie będzie.
Co do reszty to hmm ... tak jak młodzi ludzie teraz mówią : w tę "napinkę" można mnie ... cmoknąć !
04-11-2014 [17:54] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Ach ta skromność
Ach ta skromność pro(pisowska) :-) I to się oferowanie bezżenadne (neologizm taki) :-)
04-11-2014 [18:29] - andzia | Link: Światły Politycznie Panie
Światły Politycznie Panie Ewaryście,skromność,to ja straciłam lata temu,więc może Pan sobie darować i hihihi ... cmoknąć mnie tym razem w owe neologizmy bezżenadne hihihi ....
Ależ to paradne:neologizmy bezżenadne !!! Prawie mistrzostwo świata !!!
Zdecydowanie poprawił mi się humor - neologizmy bezżenadne,no,no ...
04-11-2014 [18:50] - Józef Darski | Link: Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że
Za 2 tygodnie zobaczy Pan, że to przez Pana, Pan spowodował klęskę PiS.
04-11-2014 [19:11] - Ewaryst Fedorowicz | Link: O - to pewne. Ale za to jaki
O - to pewne. Ale za to jaki tytuł mam na tekst: "Jak uratowałem Platformę przed klęską wyborczą!"
04-11-2014 [20:08] - Janko Walski | Link: Klęski nie będzie, ale
Klęski nie będzie, ale triumfu też niestety nie. I to nie dlatego, że Prawo i Sprawiedliwość popełnia błędy, tylko dlatego, że ściana medialna nadal formatuje mózgi na najwyższych obrotach i dlatego, że najtrudniej przyznać, że było się idiotą. Właśnie ten drugi powód nabiera coraz większego znaczenia wśród głosujących na PO: odwrócenie od PO oznaczałoby przyznanie się do błędu. Z tym największą trudność ma inteligencja pracująca miast i wsi, z częścią kadr akademickich włącznie.
Pański komentarz skłania mnie do podjęcia wątku z poprzedniego wywodu o mało budujących doświadczeniach z okolic centrum politycznego, w orbicie którego Pan się znalazł. No cóż, czasami bywa tak, że zbyt bliski kontakt z kuchnią zniekształca smak, wykręca gębę coś wcale nie najgorsze. Do mnie, siedzącego na tarasie odległej prowincji, dolatujących miłych zapachów zapowiadających ucztę nie zaburza stłuczony talerz lub sprzeczka kucharek o przyprawy. Innymi słowy apelowałbym o większy dystans i wyrozumiałość. Większy dystans można osiągnąć np. wybierając się na wycieczkę w góry, na którą zresztą sam chętnie bym się zapisał, gdym miał czas.
04-11-2014 [22:06] - Józef Darski | Link: Mam dystans. Mnie nie chodzi
Mam dystans. Mnie nie chodzi o tzw. kuchnię polityczną która śmierdzi bo taki jest człowiek, to dla mnie rzecz normalna, tylko o kaliber ludzi, ich kompletną nicość.
Niestety nie możemy dokonać obalenia systemu mając do dyspozycji wyłącznie idiotów, tchórzy, kretynki decydujące o wszystkim, ludzi nic nie rozumiejących, ludzi mających tylko jedno pragnienie - jak najdłużej brać pensję. Z takimi ostatecznie można kraść, ale budować kraju - NIE
04-11-2014 [23:40] - Janko Walski | Link: Nie wierzę.
Nie wierzę.
05-11-2014 [08:35] - JacBiel | Link: @Józef Darski Proszę Pana.
@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
[edit] czasami coś się chyba zacina, albo ja kliknę 2x - komentarze się dublują.
04-11-2014 [23:51] - Janko Walski | Link: Nie wierzę, że jest aż tak
Nie wierzę, że jest aż tak źle z ludźmi.
W tym swoim czarnym widzeniu przypomina Pan śp. profesora Jerzego Przystawę. W rozmowie z nim miałem wrażenie, że zbyt wysoko ustawiał poprzeczkę.
05-11-2014 [09:16] - Józef Darski | Link: A gdzie napisałem że ze
A gdzie napisałem że ze wszystkimi. Chodzi głównie o tych, którzy podejmują decyzję i tych którymi się otaczają.
05-11-2014 [00:33] - JacBiel | Link: @Józef Darski Proszę Pana.
@Józef Darski
Proszę Pana. Po raz pierwszy przyłapałem Pana, z prawdziwą przykrością to mówię, na ewidentnej pomyłce.
Otóż sugeruje Pan, że warunkiem obalenia systemu jest ogólny, w miarę wysoki, poziom świadomości społeczeństwa.
Jest to oczywistą nieprawdą.
W czasie obalania systemu trzech bandyckich rozbiorców vs. niepodległa Polska, mieliśmy układ sił dużo mniej korzystny. Rusyfikacja, germanizacja, szczególnie silna przez ostatnie 30 lat (!) przed I WŚ.
To wszystko pękło. Rozbiorowy "pijar" i propaganda pękły. Nie to było decydującym czynnikiem. Również nie fakt, że urzędy piastowali Ruscy, czy Niemcy (czy fani władzuchny). Siły były przemożne, a jednak historia potoczyła się niezgodnie z prostą wypadkową sił.
Tu dopatruję się błędu w pańskim rozumowaniu. Składa Pan siły społeczne i moralne narodu analogicznie do sił fizycznych, a takiej analogii nie ma.
05-11-2014 [09:14] - Józef Darski | Link: Błąd, nie przyłapał mnie Pan;
Błąd, nie przyłapał mnie Pan; nie chodzi mi o poziom świadomości społeczeństwa, tylko poziom KADR. Te kadry muszą reprezentować jakiś poziom, a nie być kompromitacją i zbiorem nieudaczników o dwu lewych rękach, którzy potrafią doprowadzić do katastrofy, nawet jeśli mają ciekawe pomysły. Selekcja negatywna kadr dotyka wszystkich. Tylko w PO jest to selekcja negatywna innego typu. I chodzi o kadry, które muszą podejmować decyzje.
Społeczeństwo to inna sprawa.
04-11-2014 [10:05] - JacBiel | Link: Hm... Bardzo przykry opis
Hm...
Bardzo przykry opis osobistego niepowodzenia Pan przedstawił. Rozumiem. Ale czy tak do końca wypada obwiniać innych za własne niepowodzenia?
Nie neguję przedstawionych wydarzeń, bo nawet nie wiem o którą gminę, czy powiat chodzi. Ale gmin i powiatów są w Polsce tysiące. Czy takie uogólnienie jest uprawnione?
No i trzecia sprawa. Załóżmy, że ma Pan rację, nie zapominajmy że do wyborów jest 2 tygodnie - co Pan radzi? wywiesić białą flagę?
Ja zaciskam zęby i robię "dobrą minę", gdyż nie widzę alternatywy...
04-11-2014 [10:32] - smieciu | Link: Widzę że Chatar Leon wypisał
Widzę że Chatar Leon wypisał dokładnie to co dzieje się w mojej mieścinie. Wspominałem o tym.
Być może nadszedł czas by przestać punktować PiS jak to robi Ewaryst tylko zwyczajnie całkiem pozbyć się tego balastu.
Z mojego punktu widzenia, porzucając wszelkie ewentualne sentymenty to PiS niczym nie różni się od takiej Nowej Prawicy. Nie zamierzam tu wnikać w osobowości liderów ale piszę o roli tych ugrupowań. Według mnie oba służą tylko jako wentyl bezpieczeństwa. Skierowanie opozycyjnej energii na boczne tory. Młodszych ludzi ku NP starszych ku PiS.
Dano ludziom ślepe uliczki i tyle.
Kto wie czy PiS nie miał być taką uliczką już w 2005 roku po wygranych wyborach. Jak bowiem dzisiaj jest jasne, PiS był przesiąknięty agenturą i zdrajcami. To dlatego być może medialna werchuszka podchodziła wtedy ze spokojem do przyszłego POPiSu. Wszystko zdawało się być pod kontrolą. Jednak było tam kilku ludzi z braćmi Kaczyńskimi na czele, którzy postanowili jak się wydaje zerwać z Układem.
Tylko że okazało się to niemożliwe. Po kolei ujawniali się kolejni agenci niszcząc PiS na wszelkie sposoby. Z drugiej strony co jest oczywiste w nastałej sytuacji PiS musiał stać się obiektem szczególnej uwagi i inflitracji. Skoro zwycięzkie w 2005 roku ugrupowanie tak się posypało to co mówić o ugrupowaniu atakowanym, wrogim układowi? Przetrzebionym Smoleńskiem?
Po prostu, podchodząc do tego logicznie, bez emocji to obecnie trzeba wykazać się ogromną wiarą by uważać że PiS jest w stanie osiągnąć coś na scenie politycznej. Zrobić coś dobrego dla Polski.
Wszystkie działania tej partii sugerują jest ona pod całkowitą kontrolą Układu. A Jarosław Kaczyński otoczny przez sprzedanych ludzi. Ja osobiście bym się nie zdziwił gdyby z prezesem nie nawiązali kontaktu jacyś agenci Zachodu (USA). Zasugerowali mu podporządkowanie się w zamian za jakieś mgliste obietnice zaangażowania w walkę z Układem.
J. Kaczyński zdając sobie sprawę z otoczenia agentami chwycił się tego jak tonący brzytwy i ostatecznie przestał być człowiekiem samodzielnym. PiS stało się częścią Systemu.
04-11-2014 [10:55] - NASZ_HENRY | Link: Wpis wyrazisty jak nick
Wpis wyrazisty jak nick autora ;-)
04-11-2014 [11:34] - andzia | Link: A czy Pan zaangażował się w
A czy Pan zaangażował się w jakąkolwiek inicjatywę żeby "w swojej mieścinie" cokolwiek zmienić ?
Najwygodniej,bo to i ciepło i przyjemnie siedzieć przed komputerem i krytykować.Pochwalić się "umiejętnością" politycznej analizy PIS ...
Komu by się chciało iść między ludzi i użerać z nimi,dyskutować,przekonywać ...
Na szczęście są jeszcze tacy,którym chce się zmieniać rzeczywistość realnie,a nie klawiszami komputera.
04-11-2014 [13:11] - smieciu | Link: Zaangażowałem się. Pośrednio.
Zaangażowałem się. Pośrednio. Wpomagając inicjatywę polityczną znajomych mi ludzi, którzy dostali od PiS kosza. Znam tych ludzi wiem co reprezentują. Są z pewnością bardziej prawicowi i ideowi niż członkowie PiS. Rzeczy obce tutaj przeciętnemu członkowi tej partii.
Wie Pani jak jednym zdaniem podsumować tego czego chcą PiSowcy? Proszę:
Kochajcie Renatę Beger!
Nie ważne że głupia. Nie ważne że ma kurwiki w oczach. Nie ważne że chodzi jej tylko o karierę. Wspomagajcie ją czynem i myślą. Bo to jedynie słuszna opcja. Tylko ona, która należy do Partii może zmienić Polskę!
PS. Wiem że Beger była z Samoobrony.
Ale tak to wygląda. Byle idiota, który przyczepi sobie do marynarki znaczek PiS ma być alternatywą na całe zło. Ciekawy tok rozumowania.
Jak ktoś lubi babranie się w betonie to jego sprawa. Może Pani, andziu to lubisz. Powodzenia!
04-11-2014 [16:53] - andzia | Link: Panie śmieciu (?),kiedyś,to
Panie śmieciu (?),kiedyś,to faceci "mieli jaja" i walczyli.Dzisiaj jedno niepowodzenie i ... uciekają do posłusznych komputerków,internetków,tabletków etc.
A wystarczyło by kilku odważnych żeby przegonić tę z kurwikami i całą resztę idiotów.
Co do ostatniego to dziękuję,bo jeśli trzeba,to i "babranie" nie jest mi obce,bo wie Pan,ja mam "jaja" !!!
04-11-2014 [15:37] - Ula Ujejska | Link: No to pozostał nam już tylko
No to pozostał nam już tylko jeden nieumoczony, czyli JKM ? :)))) ... i wycieczki do ruskiej ambasady i do Rosji po porady, na własny koszt oczywiście. Ze strachu przed banderowcami, lub czystego zysku, można oczywiście pomóc w rozbiorze Ukrainy i co tam jeszcze: kobiety i niepokornych pozbawić praw wyborczych ? JKM już poparł niemalże rozbiór Ukrainy i na codzień jest fanem Putina.
Ja pozostanę jednak w "układzie" przeciw szubrawcom i oszołomom i spróbuję się pogodzić z banderowcami. Kaczor nie jest nieśmiertelny i super wytrzymały, wcześniej czy później w PiS do głosu dojdzie wojownicza młodzież i... przyspieszymy.
04-11-2014 [17:45] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Gratuluję! Ale o co w tym
Gratuluję! Ale o co w tym "komentarzu" (cudzysłów jak najbardziej na miejscu) chodzi? :-)
04-11-2014 [21:15] - Janko Walski | Link: Tempo wyznacza siła, siła
Tempo wyznacza siła, siła zależy od poparcia, a poparcie opozycji w krajach pozbawionych swobodnego przepływu informacji ze zmonopolizowanymi mediami drukującymi Masowemu zwoje jest... cudem. Cieszmy się z tego.
Na początku 1980 roku było identycznie, a nawet gorzej. Gierek miał 80% poparcia, a nie tylko 70% jak Komorowski. Skąd zatem wzięła się rewolucja 1980 roku? Ktoś ją przewidział. Ja nie znam nikogo takiego. Co takiego zatem wydarzyło się? Ludzie tego nie pamiętają. Po 1979 roku dotarło do wszystkich to, że media kłamią! Do wszystkich! Do Cichych, Gęgaczy, Szmaciaków i normalnych ludzi. Teraz też w końcu dotrze. Na razie zbiera się.
05-11-2014 [03:31] - emilian58 | Link: A to przyśpieszenie to
A to przyśpieszenie to najlepiej wychodzi wtedy kiedy tylko jeden milicjant mocno tupnie ostro POdkutym walonkiem!Powiedziałbym nawet że to przyśpieszenie jest tak gwałtowne że aż całą drogę trzeba gnać na bosaka bo buty właśnie milicjant zbiera jako dowody rzeczowe a resztę na handel i owszem.
04-11-2014 [09:15] - NASZ_HENRY | Link: Ten brak krytyki platformy
Ten brak krytyki platformy jest zastanawiający. Nawet Ziemkiewicz platformie ciosów nie żałuje ;-)
04-11-2014 [09:28] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @Autor Ewaryst to imię nie
@Autor
Ewaryst to imię nie tylko rzadkie ale rzadkie wyjątkowo, a wśród blogerów tym bardziej, toteż jak mniemam, pije Pan do mnie.
Zatem, jako człowiek starej daty (czyli wychowany dobrze) - odpowiadam:
w jednym ma Pan rację: tak, mam receptę na sukces PiS i ta recepta brzmi - pogonić pisowską wierchuszkę, bo postępuje tak, jakby... była nie z PiSu (eufemizm).
Bo parę milionów przyzwoitych Polków w konia regularnie robi, z przyczyn, o których długo by pisać.
Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)
A, i jeszcze jedno: policzymy się 16 listopada przy urnie, to pogadamy. OK?
04-11-2014 [10:08] - JacBiel | Link: "Kogo zaś bloger Ewaryst
"Kogo zaś bloger Ewaryst popiera to – proszę darować – nie Pańska sprawa i niech tak zostanie :-)"
Proszę się nie gniewać, ale skoro Pan publikuje swoje poglądy, to chyba też i trochę do mnie kieruje Pan swoje wypowiedzi?
Proszę się nie gniewać, ale prowadzimy walkę polityczną, i mam nadzieję, iż nie uważa Pan, że przekraczam dopuszczalne granice.
Pozdrawiam
04-11-2014 [11:21] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @Jacek Biel Proszę Pana -
@Jacek Biel
Proszę Pana - mnie tak naprawdę mało obchodzi, co ktoś mi zupełnie nieznany na mój temat sądzi, mówi i pisze.
Skoro jednak poświęcił mi Pan aż osobną notkę, to się do niej krótko ustosunkowałem. I tyle.
Oczywiście, że nie przekracza Pan dopuszczalnych granic - po prostu moim zdaniem Pan nie widzi tego, jak PiS ludzi dobrych, przyzwoitych, co wybory w przysłowiowe bambuko robi. Kogo jednak ja popieram - to dopóki nie zadeklaruję tego jasno, że na przykład popieram hodowców kanarków, a nawet kosmitów - to jest moja, prywatna sprawa i zgadywanie jest zajęciem jałowym.
Pozdrawiam Pana!
EF
04-11-2014 [10:33] - goral | Link: "uderz w stol a nozyce sie
"uderz w stol a nozyce sie odezwa" ....c.b.d.u
Dla tych ,ktorzy maj problem ze zrozumieniem tego tutaj zmieszczonego lekko-satyrycznego tekstu,zalecam ponowne jego przeczytanie..
Konstruktywna krytyka moze nawet byc przyczyna samobojstwa,jezeli jest stosowana niewlasciwie i w niewlasciwym czasie czy warunkach.
Wybory samorzadowe za 2-tygodnie.Oboz patriotyczno-narodowy czyli MY, powinien pojsc do nich razem i skonsolidowany.Glosujemy za PIS.
Czy owi przedstawicile PIS byli czy sa mniej lub bardziej kompetentni jest drugorzednym priorytetem.
Nie ma bardziej niekompetentnych samorzadowcow niz ludzie oraz Aktyw z bylej PZPR..A czlonkowie PO,SLD,PSL,NR i ich rodziny to wlasnie byli Komunisci,Ormowcy,Sb-ki,WSI,Milicjanci i Zoomowcy,oraz byla i komunistyczna kadra Aministracji od szczzebla Panstwowego,poprzez wojewodzki,powiatowy i gminny.
To jest monstrualny Potwor z ktorym walczymy i znowu musimy sie zmierzyc.
ps.Ewaryst Federewicz niej jest sympatykiem PIS.
Jego szczegolna blogowa aktywnosc zawsze jest zwiazana z terminami wyborow..
Jest zadaniowym..
Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje..
04-11-2014 [11:07] - Ewaryst Fedorowicz | Link: @ "goral" 1. Niektórzy
@ "goral"
1. Niektórzy ("goral" na przykład) mają problem z czytaniem ze zrozumieniem nawet nazwisk:
Fedorowicz, nie Federowicz brzmi nazwisko blogera Ewarysta :-)
2. "goral" pisze zwyczajną nieprawdę, bo Ewaryst Fedorowicz jest blogerem b. aktywnym głównie pomiędzy wyborami, które przypadają przecież raz na parę lat, rzadziej - raz na parę miesięcy :-)
3. Wg "gorola" Ewaryst "jest zadaniowym. Powinien dostac "kopa" z NB..Nie wiem dlaczego Darski go jeszcze tutaj toleruje."
No jak to dlaczego?! Że "goral" znow nie załapał: widocznie Pan Darski też jest zadaniowym :-DDD
No, kogo tu jeszcze, "goral" na NB wytropi? ;-)
04-11-2014 [11:47] - gal | Link: To ich załamywanie rąk nad
To ich załamywanie rąk nad PiS-em, to puste ogólniki i ani jednego konkretu nad którym możnaby pomyśleć.
Tfu, Wasyl zamykaj!
04-11-2014 [13:05] - goral | Link: re :Autor.. Odpowiedz na moj
re :Autor..
Odpowiedz na moj komentarz Federowicza-Fedorotenki,ktory bylm skierowany do pana jest najlepszym przykladem jego merytorycznosci.
Glupie komentarze argumentacja w stylu imbecyla to poziom intektualny i poznawczy Federowicza-Fedorotenki.
Oskarza "DARSKIEGO" o "zadaniowosc" na NB..
Czytelnikom proponuje bojkot tego trola.
04-11-2014 [15:37] - Ewaryst Fedorowicz | Link: hm... to jest język
hm... to jest język Prawdziwego Pisowca - aż sobie screena na pamiątkę zrobiłem. :-)
A trolle, to się proszę "gorala" pod pseudonimami chowają, bo się nazwisk swoich wstydzą - a właśnie, "goral" jakieś nazwisko ma? :-)
04-11-2014 [16:57] - Maciek71 | Link: Panie Ewaryście proszę się
Panie Ewaryście proszę się nie przejmować. Obserwując takie agresywne i chamskie komentarze osobników typu @gorol, mam wrażenie, że pisane są z ulicy Czerskiej w W-wie.
04-11-2014 [17:40] - Ewaryst Fedorowicz | Link: Proszę Pana, ja się nie
Proszę Pana, ja się nie przejmuję - mnie jest po prostu wstyd za tych, co się tak zachowują. :-)
04-11-2014 [17:36] - Janko Walski | Link: Czytając wpis byłem
Czytając wpis byłem przekonany że mam do czynienia z sarkazmem kogoś poirytowanego ostatnią produkcją Ewarysta Fedorowicza. Gdy dobrnąłem do końca okazało się, że to nie sarkazm.
Szanowny Ewaryście Fedorowiczu, szanowny Autorze, wszyscy mogą się mylić, mogą popełniać błędy. Jeśli jednak chcemy coś zmienić w kraju, to nie cenzurujmy tych którzy są aktywni, tylko próbujmy dołożyć swoją cegiełkę. Nie ma innej drogi.
Dopisane później:
Pomyliłem się. Autor nie wyszedł z roli do końca, a nawet dogiął. No cóż, nie znam poglądów Autora, a tyle Monty Pythona na serio trafia się na blogach, że zwątpiłem. Jest mi wstyd, nie należy wątpić w człowieka.
Pozdrawiam serdecznie,
JW
04-11-2014 [17:48] - Ewaryst Fedorowicz | Link: "nie cenzurujmy tych którzy
"nie cenzurujmy tych którzy są aktywni," - przepraszam, ale kogo ja niby cenzuruję?!
Też pozdrawiam
EF
04-11-2014 [19:24] - Janko Walski | Link: Użyłem słowo "cenzurować" w
Użyłem słowo "cenzurować" w znaczeniu weryfikować, oceniać, recenzować, opiniować, krytykować, kontrolować, nicować, czyli wystawiać cenzurki, co z kontekstu jasno wynikało.
04-11-2014 [17:08] - gracz ogame | Link: Ewaryst jest jednym z
Ewaryst jest jednym z najciekawszych blogerów. Stosuje ironię, sarkazm, co dla niektórych tutaj jest niestrawne. Ale recepty na sukces raczej nie ma. Ja uparcie twierdzę, że tą receptą była koncepcja Bielan - Kamiński, koncepcja zakopania topora wojennego. Czy dzisiejsze społeczeństwo chce wojny polsko - polskiej, czy jest gotowe zaakceptować słowo zbrodnia? Stąd bierze się poparcie dla Komorowskiego i niesłabnące mimo afer dla PO - ono się bierze ze strachu przed PiS-em.
Pozdrawiam Serdecznie.
04-11-2014 [17:50] - Ewaryst Fedorowicz | Link: mamy, graczu,
mamy, graczu, problem:
"koncepcja zakopania topora wojennego" (czytaj nadstawienia łobuzom z Układu drugiego policzka a nawet tego, co poniżej pleców) oznacza utratę żelaznego elektoratu, bez gwarancji zyskania elektoratu "miękkiego", bardziej labilnego i raczej skłonnego głosować na tych co ziarno sypią, czyli Władzę.
Wg mnie PiS już NIGDY nie wygra, miał jedną jedyną szansę zaraz po Smoleńsku, co parę godzin po wygranej Komorowskiego opisałem tak:
"...obraz pobojowiska.
Bo to jest obraz pobojowiska, na którym poległy nadzieje co najmniej 7 919 134 Polaków na przyzwoitą Polskę.
A tak wcale być nie musiało.
1. Najpierw uwaga natury, przepraszam za sformułowanie, praktycznej:
- Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po takiej hekatombie, jak ta, spod Smoleńska, która wyzwoliła tak ogromny ładunek patriotycznego - tak, nie wstydźmy się tego słowa - uniesienia.
- Już nigdy, żadne wybory, nie będą się odbywały tuż po dwukrotnej, niszczącej wiele miejscowości, powodzi.
- I już nigdy, żadne wybory, nie będą mały miejsca w sytuacji, gdy przynajmniej jeden kanał telewizyjny (TVP1), zachowywał się przyzwoicie i nie wspierał wszelkimi możliwymi i niemożliwymi metodami kandydata establishmentu.
JUŻ NIGDY!
Każde następne wybory będą odbywały się w warunkach skrajnie nierównych szans, zaoferowanych Opozycji przez Władzę.
Bez jakichkolwiek pozorów równego traktowania stron, o kontroli nie wspominając."
http://ewarystfedorowicz.salon24.pl/203620,jak-sztab-przerznal-prezesowi-wygrane-wybory
A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą.
04-11-2014 [18:39] - gracz ogame | Link: Nikt nie ma tak żelaznego
Nikt nie ma tak żelaznego elektoratu jak PiS, zdecydowana jego większość zagłosuje jak trzeba, niezależnie od przyjętej koncepcji.
04-11-2014 [19:08] - Ewaryst Fedorowicz | Link: no to się, graczu - mylisz:
no to się, graczu - mylisz: PO ma nie tylko żelazny, ale i stalowy - pisałem o tym ponad rok temu
http://naszeblogi.pl/40230-stalowy-elektorat-platformy
05-11-2014 [05:46] - gracz ogame | Link: Być może ma, Ale Wy macie
Być może ma, Ale Wy macie swój, który zawsze bierze udział w wyborach. Warto spróbować powalczyć jeśli nie o elektorat PO to o głosy niezdecydowanych, tych którzy zostają w domu. Oczywiście trzeba mieć pomysł jak to zrobić, a przede wszystkim tych wysiłków nie zmarnować - w znaczeniu nie wystraszyć tych potencjalnych wyborców. Ciekawą próbą dotarcia do ludzi były debaty np o służbie zdrowia. Tyle że później media, powtarzając za Prezesem mówiły już tylko o zbrodni. I co się stało z uzyskaną wtedy przewagą?
05-11-2014 [12:16] - Vinitrol | Link: Hehe widzi Pan sprawa wygląda
Hehe widzi Pan sprawa wygląda tak:
"Albo jesteś z Nami albo jesteś naszym Wrogiem".
Przylazłem tutaj swego czasu przekierowany z Niezależna.pl w poszukiwaniu realnego jakiegoś zaczepienia.
Nie byłem zaangazowany, niemniej widziałem, że trzeba gdzieś sie podłączyć bo tak dalej być nie może.
Pomyślałem tak : skoro PiS to druga co do wielkości , możliwości i zaangażowania partia a do tego zdecydowanie przeciwna nierządom Platformersow no to chyba Oni bo niby kto inny ?
Przybyłem, poczytałem, napisalem, zostałem obrażony i zignorowany. (Sądzę po dyskusjach,że nie tylko ja)
Więcej nawet spotkałem się tutaj z taką samą agresywną merytoryką z jaką spotyka sie PiS w TV. (nie tylko w stosunku do mnie żeby było jasne). Raptem 3-4 osoby piszą tu coś konkretnego i rozwojowego. Reaszta rozpamiętuje porażkę z 80 lat. gorole i szympansy (nie tylko) plują w stylu niesioła na wszystkich co ośmielają się mieć inne zdanie.
No i przekonaliście mnie (zwlaszcza Lektor i gorol) zeby oddac głos na jakąś inną partię.
G*R*A*T*U*L*U*J*Ę ! Zagłosuję na jakiś ruch narodowy, może oni nie bedą obrażać zainteresowanego.
Ps1. Ten krzyżyk nad wisłą pod otwockiem jest krzyżykiem Ludowego żołnierza, ale weterana z 1939r wywiezionego na syberie. Szwagra mojej Matki. Matki Powstańca jeszcze żyjącego, więc szacunku do Polski i Polskich wartości nie będziecie mnie uczyć.
Wrócił tu i uciekał do lasu do AK. No i go PRL nie pochowała jak trzeba. Dlatego leży tam bo Ludowy hełm ma na Krzyżu i dla takich jak Wy to tylko śmieć a nie Polak. Tfu "polacy".
Tym niemiłym akcentem kończę odwiedziny w dolinie PiSu.
zyczę mimo wszystko powodzenia w wyborach.
Pozdrawiam i żegnam.
Adam Krzyżtoporski, Warszawa, ul. Brazylijska. (1975 Piaseczno) @EF ;)
Ps2. Panie Marcinie życzę Panu szczęśliwego powrotu do Wolnej Polski.
KAT trzymam Pana za słowo , 2016 proszę o mnie nie zapomnieć, jeszcze trochę siły w rękach mam kij udźwignę.
ps3. do dziś nie dostałem żadnej ulotki kandydata PiS (mimo,że biuro kandydata jest niedaleko bo na ul Waszyngtona).To nie ja olewam PiS, to PiS olewa mnie niech to dotrze do waszych głów.
ps4.; Panie Robercie Kościelny pozdrawiam, może jeszcze gdzieś będziemy mieli okazję podyskutowac.
04-11-2014 [21:00] - Tarantoga (niezweryfikowany) | Link: "A jeśli Prezes obstawia
"A jeśli Prezes obstawia wariant czekania na totalną katastrofę, to się przeliczy, bo go zdesperowani ludzie razem z Komorowskim na kopach wyniosą."---koniec cytatu.
Po prawdzie,to mnie zaskoczyło jedno... "zdesperowani ludzie".
Do cholery jasnej! Czego jeszcze trzeba,aby faktycznie tubylców w III RP zdesperować?!
Przecież zostali juz pozbawieni praw obywatelskich (dobra...przesadziłem lekko)musza tyrać do smierci za grosze,bez
wizji emerytury godnej człowieka,ten naród (ma być z małej litery)dopuścił do przejęcia państwa (?) od sołtysa,po
prezydenta i marszałka sejmu (nadal z małej)przez [autocenzura].
O okazjach do zrzucenia tej bandy w rynsztok, pisze Ewaryst...takiej okazji jaką był Smoleńsk...nie wolno było zmarnować.
Przepraszam za uzycie słowa "okazja"....
Niestety...Kaczyński nie ma ręki do ludzi...teraz ma szansę...zatrudnić Kurskiego i Bielana...fachowców od PR-u
z Kancelarii przy Alejach nie ściągnie...tam zarabiają więcej od ministrów :-))
Po cichu tylko mogę liczyć,że Ewaryst sie myli pisząc,że Kaczyński i PiS juz nigdy niczego nie wygrają...
Ale tu działaja dwa Prawa Murphiego:
1.Nigdy nie jest tak źle,że nie może być gorzej.
2.Jeżeli już jest tak źle,ze nie moze być gorzej...to będzie.
Do tego nalezy dodac poprawkę na głupotę naszego "społeczeństwa" i mamy komplet.
Quod erat demonstrandum
Amen
04-11-2014 [18:13] - Józef Darski | Link: strach przed PiS to forma
strach przed PiS to forma treść to strach przed Rosją i władzą.
04-11-2014 [19:32] - realista do szp... | Link: Postanowiłem aż założyć
Postanowiłem aż założyć własne konto, aby móc dać "głos" w rzeczowej dyskusji... :-)
Cóż... nie ma chyba dobrej recepty na sukces PiS-u. Wszystkie badania wskazują, iż partia ma cały czas bardzo wysoki wskaźnik negatywnego elektoratu.
Duże masy "twardogłowych" zrażają liczne rzesze Polaków. Tak jest, i nie widać perspektyw na zmianę trendu.
Nie wiem, jak skończą się najbliższe wybory. Jako rodowity warszawiak (tu mieszkający i tu płacący podatki), mogę tylko wypowiadać się odnośnie mego miasta. Warszawa dla PiS-u jest przegrana. Brak dobrego kandydata, brak realistycznego programu, brak chęci na zwycięstwo... No, ale może Warszawa jest niechlubnym wyjątkiem.
A i polityka portalu niezależna.pl nie wpływa kojąco na ma duszę. Takiej "umotywowanej" cenzury nie spotkałem nigdzie indziej. Jeżeli tak ma wyglądać prawicowa wolność słowa, to kondolencje... :-)
04-11-2014 [21:58] - Józef Darski | Link: Przyczyny nieuchronnej
Przyczyny nieuchronnej przegranej są dwie
1. niejako wewnętrzna to dobór kadr - selekcja negatywna i tworzenie partii nie wodzowskiej ale klientelistycznej, stąd fatalne kampanie kierowane na ogół przez agenturę. 2010 rok to dzieło Kluzicy - ulubionej działaczki śp. Lecha Kaczyńskiego
2. zewnętrzne wobec PiS, to fakt, że większość Polaków nie poprze PiS, bo nie chce Polski, którą odczuwa jako kłopot, czyli większość
a - boi się Rosji i nie poprze nikogo kto stawi opór i nie będzie klęczał przed Moskwą
b - j. w. wobec Niemiec
c - liczy na to że dobry Pan z Brukseli da
d - uważa tożsamość polską za kulę u nogi, która jest przyczyną klęsk wszelkich
e - życie na kolanach jest najmniejszym złem, daje spokój i nie naraża na klęski
f - wszelki opór nie ma sensu, bo i tak będą rządzić złodzieje, więc niech zostaną starzy, bo już się nakradli (tak myśli lud)
g - władza i tak wygra, bo jest silniejsza, więc lepiej byś po stronie władzy
h - zawsze trzeba popierać zwycięzców, a zwycięzcy to docenią, inaczej dostaniemy w kość jak każdy, kto stawia opór
i - nie mamy sojuszników, wszyscy nas zdradzili i zawsze zdradzą i sprzedadzą, więc opór nie ma sensu
Większość Polaków można kopać i poniżać do woli, o ile robi to władza, nie zbuntują się tylko niżej zegną karki i będą frustracje wyładowywać w nienawiści do mniejszości, która myśli odwrotnie. Problemem jest stan narodu, przy którym stan PiS-u to sprawa drugorzędna.
Media dostarczają jedynie racjonalizacji takiego postępowania ale nie są jego przyczyną.
04-11-2014 [22:01] - Boguslaw | Link: No właśnie Panie Nowy
No właśnie Panie Nowy komentator. Ze też udało się to Panu umieścić . No ale to podobno strefa wolnego słowa ... Czy jakoś tak.
04-11-2014 [22:43] - realista do szp... | Link: Ależ Panie Bogusławie... sam
Ależ Panie Bogusławie... sam się dziwię.... :-)
Na wątkach Niezależnej, to jakieś 50% moich wpisów się nie ukazało... Na moją reklamację, dostałem nawet odpowiedź moderatora. Nie będę cytował, gdyż byłby to wstyd dla "strefy wolnego słowa".
Poza tym nie czas, i nie pora... Tu o innych sprawach dyskusja - nie chcę zaśmiecać...