Przejdź do treści
Strona główna

menu-top1

  • Blogerzy
  • Komentarze
User account menu
  • Moje wpisy
  • Zaloguj

Grzegorz Braun, Chris Cieszewski - w co grają?

Ksawery Meta-Kowalski, 20.10.2014
Z niesmakiem oglądałem wystąpienie Grzegorza Brauna na Konferencji Smoleńskiej. Po trzech latach badań Braun postanowił podłożyć  bombę pod cały dorobek naukowców. Wszystko za sprawą "jednej uwagi prof. Cieszewskiego", która miałaby stanowić potwierdzenie teorii "maskirówki", czyniąc - UWAGA TO WAŻNE! - resztę badań bezcelowymi! 

Teoria maskirówki to nic  nowego. Została jednak już dawno chyba obalona - a jej największym orędownikiem był bloger "FreeYourMind" podejrzewany o typową dezinformację na zlecenie służb.

Zatem zanim ja przejdę do wniosków kilka uwag:

- Profesor Cieszewski dał rok temu mediom głównego nurtu TEMAT do robienia żartów swą błędną teorią  "złamanej brzozy"
- Cieszewski był podejrzewany o kontakty z SB

Grzegorz Braun to natomiast człowiek lekko nawiedzony. Jego radykalne poglądy tylko podgrzewają emocje - ale nie przybliżają do prawdy. Czy rolą Brauna jest mącenie? Zbyt wiele dobrych filmów nakręcił, abym oskarżał go o to, o co oskarżam Korwina Mikkego - bywalca ambasady rosyjskiej. Ustalmy jednak fakty:

Jesteśmy blisko rozwiązania zagadki. W tym momencie Braun i Cieszewski próbują ściągnąć wnioski na INNE TORY. Czy to nie jest typowa "krecia robota"?

Braunowi i innym zwolennikom teorii "maskirówki" zadaję jedno pytanie. Gdyby maskirówka miała miejsce, to jaki byłby sens wprowadzania do "spreparowanych" dowodów tylu błędów i niedociągnięć które teraz bada komisja? Czy nie lepiej było zrobić wszystko profesjonalnie aby wyglądało na wypadek, bez wątpliwości? Jeśli Rosja miała takie możliwości aby zrobić maskirówkę i porwać prezydenta, to miała też mnóstwo czasu, aby spreparować IDEALNE dowody.

Jak dla mnie Braun jest od dziś na liście podejrzanych...już dawno powinien tam trafić za wprowadzanie fałszywych tropów.

Ksawery Meta-Kowalski


.
  • Zaloguj lub zarejestruj się aby dodawać komentarze
  • Odsłony: 52679
Domyślny avatar

felek

20.10.2014 19:50

Grzegorz Braun nie jest nawiedzony. Grzegorz Braun jest sowieckim agentem. Jestem o tym przekonany od czasu poprzedniej kampanii wyborczej, kiedy to ten pan na kilka dni przed wyborami publikował w internecie teksty krytyczne o PiS. Oczywiście z pozycji najświętszego wśród świętych, prawych i sprawiedliwych przeciwników PO. Jak widać, po raz kolejny zresztą, nie myliłem się w ocenie tego faceta.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 20:52

Dodane przez felek w odpowiedzi na Grzegorz Braun nie jest

Braunowi PiS nie musi sie podobac ale...I tu mam wrecz identyczne dylematy z autorem powyzszego bloga. Od okolo dwoch lat zaczynalem z niepokojem zauwazac ze panu Braunowi.... poprostu zaczyna ODBIJAC! Z jakiegos powodu zaczal nagle brutalnie atakowac srodowisko GaPolu a jego ataki na Dawida Wildsteina podczas slynnej debaty byly wrecz niesmaczne. Oczywiscie p Braun ma prawo do swoich pogladow, ale ja pomalu przestaje go sluchac, bo facet zaczyna gadac od rzeczy, Ewa Stankiewicz tez przestala z nim wspolpracowac.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.10.2014 21:49

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Braunowi PiS nie musi sie

Dokładnie. Zresztą nie tylko ona się odwróciła - zdaje się że Robert Kaczmarek chyba też jakby mniej się  z nim pokazuje. Niby inteligentny facet - a prawi takie farmazony. To samo co u Korwina. Głupoty zarzucić im nie można - więc co? Świadome działanie?
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 22:49

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Dokładnie. Zresztą nie tylko

W Niezaleznej tez przestal sie pojawiac...choc kiedys bywal tam czesto a przychodza tam ludzie o wielu dosc ciekawych pogladach z ktorymi nie koniecznie wszyscy musimy sie zgadzac. Niewatpliwie z Braunem cos podzialo sie nie tak, a szkoda bo facet nieglupi, inteligentny i utalentowany.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.10.2014 20:55

Dodane przez felek w odpowiedzi na Grzegorz Braun nie jest

Odważnie. Ale przyznam, że i mnie nachodzą wątpliwości. Jest konserwatystą, monarchistą - równocześnie przeciwnikiem USA i Izraela. Tak jak "konserwatywna" Rosja Putina. Może uwierzył w konserwatyzm Rosji? Nie żeby sympatia do USA i Izraela była wyznacznikiem uczciwości, ale coś jest na rzeczy...Ile razy już prawica miała problemy przez Brauna? Czy jego występy w klubie Ronina to przypadek czy ustawka? Może przesadzam i ponosi mnie - jednak to co zrobił dziś woła o pomstę do nieba i kojarzy się z klasycznym kanalizowaniem i wprowadzaniem dezinformacji.
Józef Darski

Józef Darski

20.10.2014 21:30

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Odważnie. Ale przyznam, że i

Ustawka, kierownictwo Ronina to nie endecy, którzy kochają Brauna, bo mogą sobie pobredzić o Judeopolonii i na żydów powyrzekać.
Domyślny avatar

felek

20.10.2014 21:56

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Odważnie. Ale przyznam, że i

Uwierzył w "konserwatyzm" Rosji? Rzeczywiście, wygląda na wierzącego.:) A z USA i Izraelem nie musimy sympatyzować. Wystarczy, jeśli dostrzeżemy wspólne interesy.
wandaherbert

wandaherbert

20.10.2014 21:01

Dodane przez felek w odpowiedzi na Grzegorz Braun nie jest

@felek nie czytalem tych tekstow przedwyborczych Brauna,ale mialem te same zdanie o Braunie ,gdyz raziła mnie ta jego medialna radykalnośc -przypominal mi Wałęse z wiecow w Stoczni Gdanskiej.O Chrisie Ciszewskim tak nie myślę-choc niczego nie wykluczam.Do tej grupy zaliczam takze J.K.M i ks.I.Zalewskiego.Czas pokaze niedlugo ,czy mielismy rację.Pozdrawiam serdecznie
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 21:05

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na @felek nie czytalem tych

Ks Zaleski to wspanialy facet, z reszta nie jest w hierarchi mile widziany za tropienie kapusiow. Jedyne co moge mu zarzucic to naprawde zbyt radykalny anty-ukrainizm.
Józef Darski

Józef Darski

20.10.2014 21:33

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Ks Zaleski to wspanialy

Jak się chce kimś manipulować, to wybiera się kogoś kto ma chyzia na jakimś punkcie i jest nasz. Wtedy okazuje się, że NKWD jest lepsze od Ukrainy i ruscy agenci są obiektywnymi naszymi współpracownikami.
Na innych polach myśli racjonalnie. To dobrze, to go legitymizuje i daje większą siłę rażenia.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 21:40

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Jak się chce kimś

To ze z ks Zaleskim nie zgadzamy sie co do Ukrainy to nie znaczy ze musimy potepiac go w calosci. Ks Zaleski ma zyciorys za ktory nie musi sie wstydzic, byl zadra w boku tamtego i tego system. Nie jest pieszczochem hierarchow, choc z jego wyksztalceniem I inteligencja moglby byc biskupem to nim nie bedzie. Jestem absolutnie po jego stronie jesli chodzi o lustracje i dekomunizacje w Kosciele i nie tylko. Fakt, nie zgadzam sie co do osadow n/t Ukrainy. Jak silni sa tam banderowcy pokaza najblizsze wybory.
wandaherbert

wandaherbert

20.10.2014 21:50

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Ks Zaleski to wspanialy

zgadza się tropi kapusiow w kościele ,a przy tym radykalizmie antyukrainskim atakuje J.Kaczynskiego i PiS.Mozesz przeczytac w internecie ,jakie zdanie miała śp.Anna Walentynowicz o "tym wspaniałym facecie "-kliknij i przeczytaj, może wtedy zmienisz zdanie
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 22:43

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na zgadza się tropi kapusiow w

Jakis link? Ks Zaleski stoi na jednym biegunie skrajnosci, a wielu tu dyskutantow na drugim. Z jednej strony ks Zaleski nie chce zauwazyc ze dzisiejsza Ukraina tak jak Niemcy to sa inne kraje I narody niz w latach 1939-45, choc napewno w Niemczech mozna znalezc nazioli a na Ukrainie banderowcow jesli sie tego chce. Druga strona natomiast popada w bezkrytyczny zachwyt nad rewolucja majdanowa... Mozna sie np nie zgadzac z Michalkiewiczem ale jedno jego pytanie jest swietne; 'kto dal na to pieniadze?', bo faktycznie wyzywienie, ubranie I ogrzanie tysiecy ludzi w srodku zimy pod golym niebem poprostu kosztuje... Ukraina jest Polsce potrzebna bo dzis jest dla nas tarcza I swoista kamizelka kuloodporna, to na niej skupia sie furia Putina I to ona zbiera ciegi...ale na milosc Boska nie dorabiajmy do tego mitow o braterstwie I innych poboznych zyczen! Mamy poprostu nasz narodowy interes w utrzymaniu niepodleglej Ukrainy I to powinno nam wystarczec!
wandaherbert

wandaherbert

20.10.2014 23:31

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Jakis link? Ks Zaleski stoi

wyklikaj"Nieopublikowany wywiad śp.Anny Walentynowicz,na koncu tego wywiadu jest o ks.aI.Zalewskim
Józef Darski

Józef Darski

20.10.2014 23:42

Dodane przez Homofob i Rasista w odpowiedzi na Jakis link? Ks Zaleski stoi


Doskonale wiadomo kto dał pieniądze, żadna tajemnica, tylko, że żadne pieniądze nie pchają ludzi na śmierć. Bez buntu społecznego nic by kasa nie dała, ona pomogła buntowi przetrwać i zwyciężyć w bitwę, a teraz walka toczy się dalej.
Sprowadzanie wszystkiego do kasy ma na celu to samo co u Brauna - wszystko jest prowokacją, ustawką, w nic się nie angażować i broń Boże nie szkodzić Rosji, bo żydzi, Niemcy Amerykanie skorzystają, bo knują, by wykorzystać Polaków. Elementarne..

Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

21.10.2014 15:19

Dodane przez Józef Darski w odpowiedzi na Doskonale wiadomo kto dał

To prawda, ze za pieniadze nikt nie pojdzie pod kule, ale nie mniej jednak ktos te pieniadze dal....? To ze jest to pytanie niewygodne, to nie znaczy ze nie powinno sie go zadawac. I jeszcze raz powtarzam, co do Ukrainy nie zgadzam sie z ks Zaleskim, co nie znaczy ze mam wyrzucic do kosza reszte jego dorobku, a zwlaszcza demaskacje przynajmniej czesci agentury i lobby homoseksualnego w Kosciele!
Domyślny avatar

felek

20.10.2014 21:48

Dodane przez wandaherbert w odpowiedzi na @felek nie czytalem tych

Radykalizm poglądów z jednej strony, a z drugiej te "straszne" prześladowania, jakich doświadcza. Procesy sadowe, jakieś zatrzymania na kilka godzin, walka wręcz z policją i wyłamywanie mu palców - to jest opera mydlana. Z JKM sprawa jest jasna od lat 90-tych, kiedy nazwał Płk. Kuklińskiego zdrajcą. I ja także pozdrawiam serdecznie.
Homofob i Rasista

Homofob i Rasista

20.10.2014 21:03

Najbardziej mnie sie chce brechtać, jak Braun mowi o nawroceniu Rosji na katolicyzm! GOOD LUCK!!!! Kraj od ponad 1000 lat prawoslawny ot nagle sie nawroci. Podobnie mogl by bredzic i z podobnym prawdopodobienstwem o nawroceniu Polski na...buddyzm :) Gosciu odlatuje coraz bardziej....a szkoda bo swietny z niego byl dokumentalista.
Marek1taki

Anonymous

20.10.2014 21:05

@autor Skąd ma Pan informacje o błędności tezy Prof. Cieszewskiego? Jakie to informacje? Jakie są dowody na współpracę Prof.Cieszewskiego z SB? Co powiedział Grzegorz Braun konkretnie. Proszę o dłuższy cytat niż kilka słów lub o link.
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.10.2014 21:46

Dodane przez Marek1taki w odpowiedzi na @autor Skąd ma Pan informacje

Proszę obejrzeć dzisiejsze wystąpienie Brauna - długo by opowiadać. A Cieszewski coraz bardziej wygląda mi na kogoś "podstawionego" do produkowania ośmieszających komisję hipotez. Pamięta Pan jak szybko i łatwo mainstream "podchwycił" rok temu jego teorię ściętej brzozy?
Braun opiera hipotezę na jednej sugestii Cieszewskiego. Ta natomiast opiera się na jednym zdjęciu, gdzie każdy oprócz Cieszewskiego widzi jedynie kilka pikseli o jaśniejszym kolorze. Na tej "hipotezie" mamy według Brauna niemal wyrzucić cały dorobek, gdyż "mogą być to odbicia w krzywym zwierciadle". Jeden obrazek! Jeden obrazek kontra kilkadziesiąt opracowań naukowych!
Marek1taki

Anonymous

20.10.2014 22:32

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Proszę obejrzeć dzisiejsze

@autor Jeżeli Braun twierdzi, że słowa Cieszewskiego podważają tezę, że brzoza nie miała wpływu na przebieg zamachu to się myli. Nie znalazłem jego wystąpienia. Faktycznie brzozę ścięli 10 IV 2010?
Domyślny avatar

takijeden

21.10.2014 08:24

Dodane przez A330 w odpowiedzi na Proszę obejrzeć dzisiejsze

"Pamięta Pan jak szybko i łatwo mainstream "podchwycił" rok temu jego teorię ściętej brzozy?" Fakt jest faktem ze ze wszystkich autorytetow komisji Macierewicza on jeden zostal zaproszony do Polsatu w czasie najwiekszej ogladalnosci ...
Domyślny avatar

Eneasz

20.10.2014 21:23

Gratuluję Autorowi b.inteligentnego wpisu. Czy zechciałby Pan rozwinąć (ile czasu ): "Jeśli Rosja miała takie możliwości aby zrobić maskirówkę i porwać prezydenta, to miała też mnóstwo czasu, aby spreparować IDEALNE dowody." Dziękuję i pozdrawiam
Domyślny avatar

Adam

20.10.2014 21:26

Braun z durza doza prawdopodobienstwa jest agentem to ze zrobil troche filmow no coz ktos mu w jakims celu pozwoil robic, To on jest jadrem "rewizjaonistow" ( do tej grupy mozna zaliczyc Ziemkieicza, Cenckiewcicza, Zychowicza) wbijajacych polakom stalowym mlotem "prawde " ze wszelki opor przeciwko zaborcowm jest bezcelowy... Braun to zaczal psujac 150 lecie powstania styczniowego "prawda " ze powstanie styczniowe bylo zbrodnia ( jezlei tak to tylko rosyjska bo co mieli zrobic patryjoci powolani na 20 lat do carskiej Armii . To jak wyrok .. Ale Braun gledzac co piec seksund o "zbrodnaich powstania styczniowego" I o ... zydach. Zdolal duzej liczbie ludzi wmowic ze Polacy zostali slusznie ukarani za bunt przeciwko carowi. Co charakterystyczne tak samo gledzi Ziemkeiwicz Mikke I reszta tej grupy ... Ta grupa to pewnie z dowch agentow a reszta to pozyteczni idiocy. Ziemkiewicz np "zalatwil" PISowi wybory do PE prowdzac teatrzyk: " Nawiedzony Maciarewicz" W trakcie ktorego udawadnial ze putin nie mogl popelnic tej zbrodni a Maciarewicz stworzyl jakas sekte... Rano Zychowicz jezdzil po powstaniu Warszawskim wieczorem Ziemkiewicz po ludziach starajacych sie rozwiazac zbrodnie smolenska.... Obydwaj goscie maja geby pelne milosci ojczyzny I postulatow o samorganizacji sie spoleczenstwa ( a komitet smolenski to niby co ...) Nie wiem dlaczego ktokolwiek tych gosci gdzies zaprasza....
A330

Ksawery Meta-Kowalski

20.10.2014 21:41

Dodane przez Adam w odpowiedzi na Braun z durza doza

Zrobił parę filmów - ale co z tego? Wszystkie są zgodne z "konserwatywną" linią Rosji. Nawet gdy atakuje Jaruzelskiego, to de facto wybiela Rosję która wypada przy Jaruzelu wręcz jak obrońca Polski przed reżimem komuny.

Stronicowanie

  • Wszyscy 1
  • Wszyscy 2
  • Wszyscy 3
  • Następna strona
  • Ostatnia strona
Ksawery Meta-Kowalski
Nazwa bloga:
Z lotu ptaka
Zawód:
wolny strzelec
Miasto:
Warszawa

Statystyka blogera

Liczba wpisów: 86
Liczba wyświetleń: 856,882
Liczba komentarzy: 928

Ostatnie wpisy blogera

  • Historia pewnego #FAKEnews'a
  • POLIN jest już blisko. Podlasie sprzedane
  • Czy Rosja próbuje seksem osłabiać zachód?

Moje ostatnie komentarze

  • Jestem dumny z tego tweeta. Jaki miałem cel wyjaśniłem - żeby pokazać jak łatwo dajemy się nabierać na informacje podawane w internecie. Ja napisałem że to była prowokacja - a setki prowokacji o…
  • Kto miałby być zagrożony korektą kursu bitcoina?  No chyba Pan żartuje. A kto napędza wzrosty? Przecież nie minerzy :> Wyraźnie napisałem - są to miliony zwykłych "Kowalskich". W USA słychać…
  • A może czas, aby wybryki oszołomów z "niekontrolowanego" marszu nie szły na konto całego narodu jak to ma miejsce teraz? Organizatorzy sami przyznają że to była prowokacja więc strzelasz do własnej…

Najpopularniejsze wpisy blogera

  • Grzegorz Braun, Chris Cieszewski - w co grają?
  • Grzegorz Braun jak Goebbels
  • Web Brigades - tajemnice Rosyjskiej działalności w sieci

Ostatnio komentowane

  • Alina@Warszawa, Na takie wpisy i komentarze jest jedno pytanie: czy mamy jakiś materialny dowód, np. wrak Tu-154M do zbadania?  Na tym kończą się jakiekolwiek radykalne stwierdzenia np. co do Brauna, czy…
  • Guildenstern, Co do nastrojów anty-Ż to wydaje mi się, że autor dotknął ciekawego tematu ale potraktował go raczej niechlujnie. Większość osób pamięta zapewne utopionego "chłopca w czerwonej koszulce". Osobiście…
  • Pani Anna, Doprawdy, dorosły człowiek, a bawi się jak małe dziecko. 

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2008 - 2025, naszeblogi.pl

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | tvrepublika.pl | albicla.com

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Do czego są one potrzebne może Pan/i dowiedzieć się tu. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek. | Polityka Prywatności

Footer

  • Kontakt
  • Nasze zasady
  • Ciasteczka "cookies"
  • Polityka prywatności