Witaj: Niezalogowany | LOGOWANIE | REJESTRACJA
Psy wojny PO o debatę Kaczyński - Tusk
Wysłane przez Marcin Gugulski w 23-07-2011 [08:06]
Bywają wojny sprawiedliwe i bywają brudne wojny. W zabiegi o zorganizowanie debaty Kaczyński-Tusk PO angażuje takich działaczy, którzy gwarantują, że będzie to bardzo brudna wojna.
Znów szykuje się wojna o przedwyborcze debaty – zapowiada dzisiejsza Rzeczpospolita. – PO ma nadzieję, że przed wyborami uda się doprowadzić do debaty Donalda Tuska z Jarosławem Kaczyńskim. Ale PiS nie ma na to ochoty. (…)
Krzysztof Lisek, eurodeputowany PO zaangażowany w przygotowania kampanii, mówi wprost: – Debata jest czymś, na co czekają wyborcy. Pokazują to choćby wyniki oglądalności debat z 2007 r. Nie wyobrażam sobie kampanii, w której liderzy dwóch największych ugrupowań nie dyskutują na ważne tematy. Jestem pewien, że Donald Tusk będzie gotowy do takiego spotkania.
Niecałe dwa miesiące wcześniej Polska Agencja Prasowa informowała, że:
Poseł do Parlamentu Europejskiego z PO Krzysztof L. usłyszał w czwartek zarzuty w śledztwie dotyczącym upadłości spółki Campus oraz zarządzania majątkiem Polskiego Stowarzyszenia Kart Młodzieżowych - dowiedziała się PAP w źródłach związanych ze sprawą.
Informację potwierdziła rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Koszalinie Aneta Skupień. Prokurator nie ujawniła szczegółów przesłuchania, powiedziała jedynie, iż eurodeputowany odmówił w czwartek składania wyjaśnień. Grozi mu do 10 lat więzienia.
Śledztwo ws. upadłości spółki Campus i zarządzania majątkiem Polskiego Stowarzyszenia Kart Młodzieżowych koszalińska prokuratura prowadzi od lipca 2009 r. Prezesem obu podmiotów przed wyborem do Sejmu w 2005 r. był Krzysztof L.
Prokuratura z wnioskiem o uchylenie mu immunitetu do Parlamentu Europejskiego zwróciła się w listopadzie 2009 r. Immunitet uchylono rok później.
Ze sprawozdania Komisji Prawnej PE wynika, że śledczy zamierzali przedstawić eurodeputowanemu zarzuty z Kodeksu karnego, Kodeksu spółek handlowych i ustawy o rachunkowości.
Chodzi o nadużycie zaufania w obrocie gospodarczym, w wyniku czego została wyrządzona szkoda majątkowa w wielkich rozmiarach, zaniechanie zgłoszenia wniosku o ogłoszenie upadłości spółki Campus oraz podanie w księgach rachunkowych Polskiego Stowarzyszenia Kart Młodzieżowych nierzetelnych danych.
Koszalińskim śledztwem objęci byli również inni członkowie zarządu spółki Campus. W przypadku dwóch osób prokuratura wniosła do sądu o uznanie ich za winnych, umorzenie postępowania na rok próby i wymierzenie świadczeń pieniężnych w wysokości 7 i 10 tys. zł na rzecz Fundacji Hospicjum.
30 sierpnia 2010 r. rozpoznający sprawę Sąd Rejonowy w Iławie wydał orzeczenie zgodne z wnioskiem prokuratury.
W przypadku kolejnej osoby sporządzono akt oskarżenia. W maju br. przed jednym z sądów rejonowych w Gdańsku ruszył proces w tej sprawie.
Upadłość spółki Campus ogłoszono w 2008 r. Wniosek w sądzie gospodarczym zarząd firmy złożył pod koniec 2007 r. Jednak według powołanego przez prokuraturę biegłego Campus był niewypłacalny już wiosną 2005 r. i wówczas zarząd spółki powinien wnioskować o upadłość.
Kolejnym z badanych w śledztwie wątków są dwie umowy z początku 2005 r., zawarte przez Campus i Stowarzyszenie Kart Młodzieżowych. Na ich mocy Stowarzyszenie pożyczyło Campusowi 1,9 mln zł - jedna umowa pożyczki opiewała na 400 tys. zł, druga na 1,5 mln zł.
Więcej o Krzysztofie L. (znanym też jako eurodeputowany PO Krzysztof Lisek) w moim wcześniejszym wpisie na blogu.
Komentarze
23-07-2011 [08:29] - Gosia (niezweryfikowany) | Link: Zero zdziwień
Dla całej tej gangsterki Peowskiej więzienie , i to o zaostrzonym rygorze i na długie lata jest najodpowiedniejszym miejscem. A Kaczyński zniżający się do poziomu cwaniaczka i jego wyjącego bydła? Nigdy!
23-07-2011 [09:42] - jts4 (niezweryfikowany) | Link: O czym może dyskutować...
...człowiek inteligentny z matołem ? Ja sobie tego nie wyobrażam.
23-07-2011 [10:41] - Gość (niezweryfikowany) | Link: przypominam
kaczynski nie moze dac sie wmanipulowac w debate-bo to optycznie zrowna go z tuskiem.Dzis jestesmy madzrejsi o 4 lata-a tusk ma za soba zniszczenia w swerze militarnej,lecznictwie,polityki ludnosciowej,cenowej podatkowej ,ekologicznej-za samo to co zrobil z limitami -powinien byc rozstrzelany!
To deprawator grabarz i niszczyciel panstwa-Jak kaczynski moze z takim czyms rozmawiac!
23-07-2011 [12:11] - Piotr Baczek | Link: @ Gość (nv), sob., 2011-07-23 10:41
Ale też przypominam, że jesienią 2007 r. pomysł z debatą Tusk - premier Jarosław Kaczyński przeforsowali późniejsi założyciele PJN (Platforma Jest Najważniejsza?).
To właśnie ta debata zdecydowała o zwycięstwie Platformy w tamtych wyborach parlamentarnych.
Wyciągajmy wnioski z własnych błędów.
Dlatego - debata tak, ale w Sejmie o:
katastrofie budżetowej,
klęsce programu budowy autostrad,
zniszczeniu przemysłu stoczniowego,
czystkach w mediach publicznych,
upolitycznieniu służb specjalnych (np. CBA nie prowadzi śledztw wobec baronów politycznych),
stanie polskiej armii,
tragedii smoleńskiej itd.
Niech rząd Tuska przedstawi prawdziwe informacje.
Pozdrawiam
Piotr Bączek
23-07-2011 [13:34] - Studentka: (niezweryfikowany) | Link: Studentka: Trudno się nie zgodzić
z człowiekiem mądrym, który umieszcza mądre wpisy.Pozdrowienia Panie Piotrze.
23-07-2011 [13:46] - Marcin Gugulski | Link: A co do itd.
A co do itd. to do wymienionych przez Piotra Bączka postulowanych tematów debat w Sejmie dodałbym też m.in.:
- skutki niewczesnych eksperymentów oświatowych (np. posyłania sześciolatków do szkół),
- stan (nie)wykorzystania funduszy unijnych,
- stan (nie)przygotowania do reagowania na klęski żywiołowe,
- realizacja polityki rolnej państwa,
- realizacja polityki (pro)rodzinnej państwa,
- skutki podwyższania podatków VAT, PIT i innych
itd.
Niech rząd Tuska skorzysta z okazji przedstawienia tym razem kompletnych i prawdziwych informacji, a opozycja niech nie zmarnuje okazji do stosownego zrecenzowania stwierdzeń i dokonań rządu.
Pozdrawiam
Marcin Gugulski
23-07-2011 [17:58] - Gioe (niezweryfikowany) | Link: piotras looknij na to!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v...
o gajowym
23-07-2011 [22:47] - licho (niezweryfikowany) | Link: Popieram propozycje Pana Baczka
Uczciwe dbaty w Sejmie, a nie w telewizji!!!!!
23-07-2011 [13:47] - Gość_Andrzej (niezweryfikowany) | Link: Zgadzam się w pełni.
Każda debata podświadomie zrównuje uczestników. Nie wolno do tego dopuścić !!!
23-07-2011 [10:50] - licho (niezweryfikowany) | Link: Zadnych debat!!!!!!!!!!
My bez debat dokladnie wiemy co sadzic o obu partiach i nauczeni doswiadczeniem ostatnich 4 lat pana Tuska juz nie chcemy!
23-07-2011 [11:42] - elwaw (niezweryfikowany) | Link: teraz debata?
po co, jak już załatwili wszystko co chcieli? Nie było prawdziwej dyskusji w Sejmie o najważniejszych sprawach państwa, społecznych i gospodarczych. Obrady w najważniejszych fragmentach powinny być transmitowane (TVP publiczna?), żeby wiadomo było jakie kto zajął w danej sprawie stanowisko. Tymczasem o wszystkim decydował ,,rząd", zdanie opozycji zupełnie się nie liczyło. I co teraz będą dyskutować siedząc na gruzach.
23-07-2011 [13:41] - słoń (niezweryfikowany) | Link: tusk i lisek na musiku.
Wiarygodność tuska jest mniejsza niż zero. Tylko warianci gadają z banerem reklamowym.
23-07-2011 [16:09] - Polka w żałobie (niezweryfikowany) | Link: Ja,tzw."żelazny elektorat PiS",
nie życzę sobie żadnych debat.Jeśli tzw.leming(wytrwały samobójca i wyborca Peło)życzy sobie popatrzeć na swojego idola,to niech sobie włączy jakąkolwiek telewizję.Ja sobie nie życzę,żeby mój przywódca był poniżany przez bandę "magików od cudów" i jeszcze jakąś starą lampucerę z tandetną i obciachową muszką(tow.Czajkowską).Gońcie się lemingi.My-wyborcy PiS NIE CHCEMY ŻADNEJ DEBATY.
23-07-2011 [16:52] - Gość (niezweryfikowany) | Link: tak!
Tak debata dobre hahahahahahahahah dobrehahahahahahah--teraz jak maja cala telewizje-to nawet kamety i swiatla by buczaly na kaczynskiego-kaczynski zawsze przegra bo nie jest chamem i nie klamie!!!!!!
tuskma zawsze 5 argumentow prawdziwych i dwadziescia fauszywych on zawsze wygra --jak Neron!
23-07-2011 [17:20] - Gość nie gosc (niezweryfikowany) | Link: Psy wojny
Od dawna mowie ze PO-WSI-nogi to psy wojny.
Cytat: "Krzysztof Lisek, eurodeputowany PO zaangażowany w przygotowania kampanii, mówi wprost: – Debata jest czymś, na co czekają wyborcy. Pokazują to choćby wyniki oglądalności debat z 2007 r. Nie wyobrażam sobie kampanii, w której liderzy dwóch największych ugrupowań nie dyskutują na ważne tematy. Jestem pewien, że Donald Tusk będzie gotowy do takiego spotkania."
Odpowiedz: Z terrorystami, bandytami, zdrajcami Narodu, zamachowcami, kolaborantami i innym scierw**em post-sowieckim sie nigdy nie dyskutuje.
PO oglosil wojne w Polsce; sluzalcow i kolaborantow jak i zdrajcow Narodu z Polakami. Jako ze fuehrer tschusk a i rezydent branicki-szczynukowicz vel komoruski udowodnili niezliczona ilosc razy juz, ze sa wspanialymi patriotami ale .... sowieckimi albo niemieckimi wzglednie (inne posrednie osobistosci w tej dyktatorskiej mafii) innych egzotyczniejszych nacji. A wiec Polakami nie sa gdyz odrzucili wiare, Polske i patriotyzm juz dawno (chocby slynna nocna zmina, czy wypociny przyglupa w pismie Znak, pomnik dla wroga i najezdzcy mordujacego Polakow w czasach nie tak dawnych a podstemplowane i zaparafowane powtornie 10.4.2010). Konsekwentnie reprezentuja interes mocarstw obcych, wrogi Polsce i Narodowi. Z wrogiem sie NIE DYSKUTUJE ABSOLUTNIE. Jako ze fuehrer oglosil wojne w Polsce po dojsciu do wladzy, w stanie wojny .....
23-07-2011 [17:27] - Emigrant (niezweryfikowany) | Link: Powiedzcie mi o czym moze debatowac inteligent z Tuskiem???
Czy o odpowiedzialnosci za Smolensk i katastrofalnym stanie panstwa, a moze na temat pograzajacej polska gospodarke redukcji emisji CO2, ktora zawdzieczamy wlasnie Tuskowi? Moze powinni debatowac na temat umowy gazowej z Gazpromem i darowizny dla tej firmy, rury baltyckiej uniemozliwiajacej rozwoj portu i gazoportu w Swinoujsciu, rezygnacji z programu budowy elektrowni atomowych, kwestii spowalniania i opozniania wydobycia gazu lupkowego, oddawania kontroli nad systemem energetycznym w obce rece, katastrofalnych warunkach na kolei, nieudolnosci w budowaniu autostrad, zniszczeniu przemyslu stoczniowego, wyprzedazy majatku narodowego i stalym powiekszaniu dlugu, falszerstwach wyborczych, korupcji, korupcji i korupcji itd, itd, itd.
Nazbieralo sie tego sporo, wiec czas to wykorzystac i otworzyc oczy wyznawcom sekty PO i tym, ktorzy zbyt sa uzaleznieni od propagandy "merdiow" by pomyslec samodzielnie. Trzeba to tak zrobic, by oni SAMODZIELNIE do tego doszli, ze cos jest nie tak i ze Polska jest okradana, uzalezniana i celowo niszczona. "Amunicji" rzad PO dostarczyl az nadto, teraz tylko celnie "strzelac" poprzez fakty, fakty, fakty, konkrety, dowody - wypunktowac wszystko rzetelnie i dokladnie.
Nie mozna wciaz mowic tylko o samym Smolensku, aby wygrac te wybory.
23-07-2011 [17:47] - Czytelnik - Marta (niezweryfikowany) | Link: Debata
Żadnych debat ! Nie było debat ze społeczeństwem na najważniejsze sprawy dla Polski, a teraz kiedy PO chce wrobić Pana J.Kaczyńskiego, bo mają większość wszędzie, głównie w mediach ? Teraz? W sejmie na żywo niech premier odpowie na pytania, które są bez odpowiedzi ,te pytania, które są lekceważone , te ,które zadać chcą Patrioci, a nie robić "teatru" i manipulować przez media mainstreamowe - politycznie poprawne.My Polacy nie chcemy oglądać Tuska w żadnej debacie (ja to już na niego patrzeć nie mogę). Pozdrawiam PIS-owców, na czele z Panem Prezesem J. Kaczyńskim.Dziękuję Wszystkim w Redakcji NIEZALEŻNA , że umożliwiają nam wypowiedzi.
23-07-2011 [18:56] - Iza (niezweryfikowany) | Link: Z premierem krętaczem żadnej dyskusji!!!
Podpisuję się pod wpisem: Z terrorystami, bandytami, zdrajcami Narodu, zamachowcami, kolaborantami i innym scierw**em post-sowieckim sie nigdy nie dyskutuje. Z premierem-krętaczem nie powinno być żadnych dyskusji!!!
23-07-2011 [21:04] - sarmata (niezweryfikowany) | Link: Tusk do dymisji i pod trybunał.
To jest włąściwa droga dloa tego Pana z tragedie Smoleńską.
24-07-2011 [03:19] - yorg (niezweryfikowany) | Link: Taka debata była by niemoralna
Z przestępcami, terrorystami, oszustami się nie dyskutuje.
Trzeba ich wyeliminować z życia publicznego, a później tylko pokazywać ku przestrodze.
Oczywiście należy im się uczciwy proces.
24-07-2011 [09:59] - Jojo (niezweryfikowany) | Link: debata
Ciekawy jestem czy intelektualista przegadałby cwaniaka, który reklamuje na bazarze płyn na odciski.
Przedsmak już miałem w czasie dyskusji poprzedniej, np. czy Pan wie ile kosztują jabłka a potem ryk bydła peowskiego. Pan Jarosław Kaczyński poruszyłby np. ważny problem a w odpowiedzi dowiedziałby się, że nie ma prawa jazdy ITD. ITP. Szkoda czasu i atłasu.
24-07-2011 [10:55] - Piotr Baczek | Link: Warunki debaty wg POlityków
I o czym można z nimi rozmawiać?
Zresztą warunki debaty przedstawił dzisiaj poseł Stefan Niesiołowski w wywiadzie dla Onetu: "Ja postawiłbym Kaczyńskiemu warunek przed debatą z Tuskiem, żeby najpierw przeprosił premiera za wszystkie oszczerstwa, kłamstwa, zniewagi, oskarżanie Tuska o morderstwo, agenturalność, oddanie śledztwa Rosji i cała podłość którą uprawiał prezes PiS przez cały rok. Jeśli Kaczyński nie przeprosi, to na miejscu Tuska bym się z nim nie spotykał. Jeśli PiS się boi, to w ogóle nie ma o czym mówić. Uważam jednak, że jeżeli w przyszłości miałaby się odbyć debata premiera z szefem PiS, to Kaczyński powinien przed debatą przeprosić Tuska. W innym przypadku na miejscu Tuska nie spotykałbym się z Kaczyńskim".
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/dojdzie-do-starcia-tusk-kaczynski-niech-najpierw-p,1,4801601,wiadomosc.html
Skandal...
Dobrze, że S. Niesiołowski nie kazał jeszcze wyjechać premierowi J. Kaczyńskiemu z Polski!
Piotr Bączek
25-07-2011 [19:36] - Marcin Gugulski | Link: Warunki debaty wg wicemarszałka Sejmu z PO
Mocne. Nie znałem. Dziękuję.